» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
174 / 1224
»»

vmalhar ::

Ne bom nasprotoval, ker je vse ok, ampak malce demagoškega treninga :)
Polnilci so ponavadi tokovni viri, torej se krmili direktno polnilni tok. Razlog je težje reguliranje napetosti, saj že majhna sprememba pomeni veliko razliko polnilnega toka in regulacijski algoritem je bolj zahteven. Regulacija zato direktno krmili polnilni tok, napetost pa se seveda hkrati meri za prilagajanje polnjenja. Torej filozofsko gledano se vsiljuje tok in je napetost polnjenja njegova posledica:)

WarpedGone ::

torej se krmili direktno polnilni tok

To se pa tehnično doseže kako?
Zbogom in hvala za vse ribe

vmalhar ::

Pač regulacijska zanka, kjer za povratno vezavo uporabiš polnilni tok namesto polnilne napetosti. Dejanska aplikacija ima po mojem kombinacijo obeh načinov, najprej tokovno regulacijo, proti koncu pa napetostno. Ampak bolj močnostna zadeva je prvi del cikla, zato sem zafilozofiral.

Maestral ::

WarpedGone je izjavil:

torej se krmili direktno polnilni tok

To se pa tehnično doseže kako?

No, to pa vem, da veš! :)

WarpedGone ::

Ne, si ne predstavljam kako točno "regulacijska zanka, kjer za povratno vezavo uporabiš polnilni tok" v končni fazi toka ne regulira z napetostjo. A je ta le posledica kakega drugega mehanizma niti ni pomembno, osnova stoji. Sm se pa že v OŠ skregu s prfokso da je y od x ne/odvisen točn tolk kot x od y.

Drugače pa je na en visok stolček pri audiju sedla druga rit in R8 eTron je spet na koledarju: Audi R8 e-tron to be built Baje so baterije od lani do letos skoraj podvojile kapaciteto tko da je lanskih 215km dosega letos kar ~400km. Bolje pozno kot nikoli, zadeva vsaj zgleda kot avto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Ne, si ne predstavljam kako točno "regulacijska zanka, kjer za povratno vezavo uporabiš polnilni tok" v končni fazi toka ne regulira z napetostjo. A je ta le posledica kakega drugega mehanizma niti ni pomembno, osnova stoji. Sm se pa že v OŠ skregu s prfokso da je y od x ne/odvisen točn tolk kot x od y.

Drugače pa je na en visok stolček pri audiju sedla druga rit in R8 eTron je spet na koledarju: Audi R8 e-tron to be built Baje so baterije od lani do letos skoraj podvojile kapaciteto tko da je lanskih 215km dosega letos kar ~400km. Bolje pozno kot nikoli, zadeva vsaj zgleda kot avto.

Jaz bi tudi imel take baterije. Že za telefon. 8-)
Super novica drugače, 400 km se vsaj nekako sliši.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Če omogočijo še filanje na SuperChargerjih, postane to Uporaben avto.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

vmalhar ::

WarpedGone je izjavil:

Ne, si ne predstavljam kako točno "regulacijska zanka, kjer za povratno vezavo uporabiš polnilni tok" v končni fazi toka ne regulira z napetostjo. A je ta le posledica kakega drugega mehanizma niti ni pomembno, osnova stoji. Sm se pa že v OŠ skregu s prfokso da je y od x ne/odvisen točn tolk kot x od y.

Saj v bistvu je čisto preprosto. Predstavljaj si tlak in pretok v cevi. Lahko s črpalko, ki ima stalni pretok črpaš vodo in se v cevi pač po fiziki vzpostavi pripadajoči tlak. Lahko pa z drugačno črpalko, ki vzpostavlja stalni tlak črpaš vodo in se po fiziki vzpostavi pripadajoči pretok. Če malo večji pretok pomeni veliko večji tlak (cev z velikim uporom), je zadevo lažje in bolj natančno regulirati z regulacijo tlaka. Če pa je obratno, pa je bolj natančno regulirati pretok.

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Če omogočijo še filanje na SuperChargerjih, postane to Uporaben avto.

Ne verjamem, da bi bil kdo pripravljen za to plačati cca 3000 Evrov.

WarpedGone ::

Sploh ker je že prej za avto plačal 400.000 EUR.
Zbogom in hvala za vse ribe

jebiveter2 ::

WarpedGone je izjavil:

torej se krmili direktno polnilni tok

To se pa tehnično doseže kako?


Da imaš tokovni in ne napetostni feedback. Osnova za čipom je ista, krmiljenje PWM širine, samo gledaš pa drug parameter in ne, tokovni režim se ne krmili napetostno pa če se zdaj na glavo postaviš.

Zgodovina sprememb…

einstein :P ::

Tokovni regulator deluje tako, da prilagaja napetost skozi breme (ne glede na njegovo upornost), tako da vedno doseže nastavljen tok. Recimo, da priklopiš nek velik upor na tokovni regulator, ki je nastavljen na 1A. Tokovni regulator bo "dal" uporu visoko napetost, da se bo v vezju dosegel tok 1A, prav tako, če daš manjši upor gor, bo spustil napetost na toliko, da bo ponovno tekel tok 1A.

Seveda pa se ne more pričakovati, da bo to šlo v neskončnost. Če daš prevelik ali premajhen upor, bo tok ali premajhen ali prevelik, ker regulator ne bo mogel delovati v tem območju.

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

einstein :P je izjavil:

Tokovni regulator deluje tako, da prilagaja napetost skozi breme (ne glede na njegovo upornost), tako da vedno doseže nastavljen tok.

Verjetno si hotel zapisati:
Tokovni regulator deluje tako, da prilagaja napetost na bremenu, glede na njegovo upornost, tako da vedno doseže nastavljen tok.

einstein :P ::

Narobe si me razumel. Hotel sem reči, da tudi če se bo upornost bremena spremenila, bo regulator vedno prilagodil napetost tako, da bo tekel želeni tok.

jebiveter2 ::

Prilagaja PWM width, ne napetosti.

fpbs ::

Če PWM priklopiš na neko breme, in na temu bremenu spreminjaš širino pulza, boš pri regulaciji z minumum na maximum na osciloskopu lahko opazaval širino
pulza, ki je ožji ali širši. Če pa isto zadevo na bremenu meriš z navadnim voltmetrom, torej, da spreminjaš z minimum na maximum, ti bo pa voltmeter
pokazal neko spremembo napetosti od najmanj do največ. Kar pomeni, da breme prepozna PWM regulacijo enako, kot regulacijo napetosti.

TESKAn ::

Kar pomeni, da breme prepozna PWM regulacijo enako, kot regulacijo napetosti.

Breme nič ne prepoznava PWM kot regulacijo napetosti, prav tako ti PWM na bateriji brez dušilke, ki bo ven pofiltrirala preklope, naredi samo škodo - brez LC filtra, ki ti iz PWMa naredi ~DC napetost, bo baterija imela priklopljeno samo ali napajalno napetost ali nič.
Kaj ti regulator vzame za vhod, je vseeno, v vsakem primeru bo izhod PWM duty cycle. Samo če reguliraš tok, je brez veze mutit in preračunavat napetost, če lahko z tokom dosežeš enak rezultat ne da bi se enkrat vprašal, kakšna je napetost na bateriji.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Jup, grdi tehnični detajli. Ko na koncu pogledaš kaj "vidi/občuti" baterija med polnjenjem je to spreminjaje vsiljene napetosti zaradi česar skoznjo steče višji/nižji tok. Vse ostalo so abstrakcije oz. mehanizmi 'daleč' stran od baterije.
Tudi če ni nobenih dušilk in ničesar med PWM in baterijo, I=U/R še vedno drži. Sam res taprave zadeve je treba pofutrat v U/R in če so vmes še prehodni pojavi poleg 'statičnega' upora še kake impendance in podobnosti.

Ampak to je vse nepomembno, na koncu dneva se tok regulura z napetostjo vira. In ta ma svoj max, ki je posledica kemije celic. Ni pa ta max fixna reč ampak je tut mal odvisen od trajanja, temperature, napolnjenosti, iztrošenosti, ...

So butasti chargerji in so bol ali manj pametni chargerji, ki poskušajo čimveč teh detajlov upoštevat in iz dane baterije potegnit čimveč (čimhitrejše polnjenje, čimmanj izgub, čimmanj škode).
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::

Če imaš enofazen priklop oziroma v ZDA tudi za trifazen ne boš dobil dovolj napetosti iz vtičnice, da bi lahko polnil baterijo. Jo delit na dva dela je pa tudi blazno nepraktično, tako da najbrž tega nima nihče. Zato imajo (verjetno) vsi polnilci boost konverterje na vhodu in s tem povezano dušilko.
Napetost regulira pa tak krmilnik (v prvi fazi polnjenja, ko imaš konstanten tok) ravno toliko, kot ti z stopalko za plin reguliraš, koliko bencina dozira elektronika v motor, ko hočeš pospešit na 100 kmh. Kot tebe ne zanima, koliko mll/cikel gre v cilinder, tako krmilnik pri tokovni regulaciji ne zanima, koliko voltov je na bateriji. To pride v igro kasneje, ko baterija doseže nazivno napetost in jo regulator drži na njej, tok pa pada.
Aja, ob ceni baterijskega packa in relativni preprosti zgradbi takega polnilca pričakujem, da ima vsak avto orenk pameten polnilec.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Jp, drži vodo.
Glede "pameti" polnilcev - Renault je bil precej ponosen na svoj do 43kW CHameleon Charger. Zdej pa je folk pogruntal da je zadeva obupno neučinkovita če filaš z nizkimi močmi - pod 10kW polnjenje naj bi imelo 50% izgub ergo je zadeva praktično no-no za domače filanje iz navadne stenske vtičnice, kjer lahk potegneš ~3kW.
Praktično si prisiljen v uporabo namenskih polnilnih postaj, ki dajo iz sebe nad 10kW moči, da manj mimo steče.
Zbogom in hvala za vse ribe

tine55 ::

električni avto za 6900 eur

>vožnja za 1€ / 100km (eno polnjenje+ polniš doma) + registracija 70€ + do 85km/h. Vozite od 15 let naprej. Samo za 2 osebi. To je vse! Nemogoče je mogoče!
Vse to obljubljajo na http://elektricniavto.eu

jebiveter2 ::

Če imaš enofazen priklop oziroma v ZDA tudi za trifazen ne boš dobil dovolj napetosti iz vtičnice, da bi lahko polnil baterijo

U wot mate?

Split-phase ...



Konfiguriraš pa lahko take trafote čisto poljubno.

Glede "pameti" polnilcev - Renault je bil precej ponosen na svoj do 43kW CHameleon Charger.

Vsak kmet svoje zelje hvali.

Kje je sploh problem v tem nimam pojma. Baterijo zdizajniraš tako da ji je napetost, ko je prazna enaka Pk vrednosti omrežja in jo potem samo futraš s boost konverterjem, s tokom po želji. Izkoristek pa ranga 95%+

Pa še to se da narediti na en tako jebeno lahek način, da sploh nič drugega kakor kabel ne rabiš.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

TESKAn ::

Mišljenio je bilo brez uporabe neke vrste pretvornika, ki ti bo napetost dvignil (kar je tudi transformator).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

fpbs ::

TESKAn ::

Pa še to se da narediti na en tako jebeno lahek način, da sploh nič drugega kakor kabel ne rabiš.

Komentar na tole, mamo eno tako zajebano reč, ki se ji reče EMC standardi, posledično je kakršnakoli naprava, ki iz omrežja potegne omembe vreden tok, primorana uporabit aktiven PFC. Če bi se EVji razširili in bi vsi uporabili ta jebeno lahek način, bi zvečer, ko bi vsi priklopili svoje EVje imel tako štalo na omrežju, da bi bilo veselje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

jebiveter2 ::

TESKAn je izjavil:

Pa še to se da narediti na en tako jebeno lahek način, da sploh nič drugega kakor kabel ne rabiš.

Komentar na tole, mamo eno tako zajebano reč, ki se ji reče EMC standardi, posledično je kakršnakoli naprava, ki iz omrežja potegne omembe vreden tok, primorana uporabit aktiven PFC. Če bi se EVji razširili in bi vsi uporabili ta jebeno lahek način, bi zvečer, ko bi vsi priklopili svoje EVje imel tako štalo na omrežju, da bi bilo veselje.


Ne, ni to.

Če bi ti povedal, bi te prijelo 'srat' kaj se tega nisi že sam spomnil prej.

TESKAn je izjavil:

Mišljenio je bilo brez uporabe neke vrste pretvornika, ki ti bo napetost dvignil (kar je tudi transformator).


Pa voltage doubler gor vržeš. Poceni da je joj.

Zgodovina sprememb…

TESKAn ::

No, pa povej, da vidim kaj je preprostejše od omenjene elektronike (tele), ima visok PF, ima galvansko izoliran izhod in ima dovolj dobro regulacijo, da se lahko greš CCCV polnjenje LiIonskih baterij.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

fpbs ::

Trofazna izvedba EV chargerja:

http://www.ti.com/solution/ev_hev_charg...

Maestral ::

Ja, najprej komentar glede "in-wheel" motorjev oz. "vkolesnikov", kot se je en član zelo primerno izrazil.
(Se pa oproščam, ker sem zamudil podobne debate pred časom, nisem mislil "pogrevati postane hrane..". Ok, sem se pridružil šele letos..)

Glede "nevzmetene mase" je bil najbrž nesporazum (omenjal sem, da to ni nek problem oz. je lahko rešljivo.)
Še vedno trdim isto, namreč še vsak design in-wheel motorja, ki sem ga imel priliko videt, je imel celo manjšo "nevzmeveteno maso" kot čisto običajno kolo (z vsemi pritiklinami.) Torej, tu načeloma ni nekega resnega problema.
Saj niste mislili, da bi obesili na kolo 100kg diesel motor, a ne?

Ste se, npr., kdaj vozili z "big-foot-om"? le zakaj se po ravnem lahko pelješ kot v mercedesu, če pa ima za vsaj 3000% "podrto" vzmetenje? Ja, le kako so tam rešili problem "nevzmetenja"? To je cela "znanost", od čiste geometrije do obes in naprej... Ah, nevermind.

+++++
Kar se tiče filanja baterij oz. elektrotehnike je čisto jasno, da se gre za U-I-R razmerja (vsaj v realnem svetu), torej je polnilec mešanica znanih parametrov.
Ohmov zakon pravi, da je el.tok v zaključeni zanki enak razmerju "pritisnjene" napetosti in upornosti zanke omenjenega tokokroga.
Idealni napetostni/tokovni viri so znani, realno pa vemo, kaj imamo...

Napetost (polnilca, baterije,..) "tišči" polnilni tok skozi realni upor. Preprosto. Lahko pa imate popolnoma konstanten - stabiliziran napetostni izvor, pri katerem se potem seveda regulira tok.
To vse so t.i. linearne regulacije, ki se pa pri polnenju s kW močmi seveda sploh ne uporabljajo...

Pri močnostnih polnilcih so najpogosteje v igri že omenjene PWM regulacije. Stikalno ON/OFF z znanim tokom v programiranem času, seveda z minimalnimi možnimi izgubami celotnega polnilnega vezja.

Čas krat pretečena "elektrina", to je strpano v baterijo (če seveda le-ta to sploh prebavi)...
Kot smo že marsikateri omenjali, pa "superchargerji" seveda ne gredo skupaj s priključno močjo naših stanovanj, ali hiš...

lp

PrimozR ::

Maestral je izjavil:

Ja, najprej komentar glede "in-wheel" motorjev oz. "vkolesnikov", kot se je en član zelo primerno izrazil.
(Se pa oproščam, ker sem zamudil podobne debate pred časom, nisem mislil "pogrevati postane hrane..". Ok, sem se pridružil šele letos..)

Glede "nevzmetene mase" je bil najbrž nesporazum (omenjal sem, da to ni nek problem oz. je lahko rešljivo.)
Še vedno trdim isto, namreč še vsak design in-wheel motorja, ki sem ga imel priliko videt, je imel celo manjšo "nevzmeveteno maso" kot čisto običajno kolo (z vsemi pritiklinami.) Torej, tu načeloma ni nekega resnega problema.
Saj niste mislili, da bi obesili na kolo 100kg diesel motor, a ne?

Ste se, npr., kdaj vozili z "big-foot-om"? le zakaj se po ravnem lahko pelješ kot v mercedesu, če pa ima za vsaj 3000% "podrto" vzmetenje? Ja, le kako so tam rešili problem "nevzmetenja"? To je cela "znanost", od čiste geometrije do obes in naprej... Ah, nevermind.

Čak čak, platišče, guma, disk, zavorna čeljust, nosilec ležaja in čeljusti ter morda še kaka pritiklina zraven (ABS senzor) je TEŽJE, kot VSE TO IN ŠE motor? 1>1+1??? DAFUK?!

Pa o kakšnem Bigfootu to govoriš? Pa o kakšnih 3000% podrtega vzmetenja govoriš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Qcube ::

Pred nekaj meseci sem gledal tole, kar zanimiv DIY kit 12kw polnilca za EVje za 1000$. Video je zanimiv ker je prikazan celoten postopek gradnje z vsemi komponentami. Mikrokontroler je kar navaden Arduino Nano, nič posebnega.

Maestral ::

Ja, za nevzmeteno težo se šteje vse, kar "visi" na kolesu (skupaj z njim), in kar ni pritrjeno na šasijo. Torej, kolo s pnevmatiko pa zavorni bobni/diski, nosilci / "roke", pol ali cele osovine, pesto, ležaji, homokinetični zglobi, kardani, el. navlaka, hidr. instalacije,...
Večino te krame lahko nadomesti "integrirani" el.pogon. Npr., zavorni boben je lahko kar ohišje (itak je pa glavno magnetno zaviranje), pesto je z ustrezno konstrukcijo sam motor, (pol)osovine so nadomeščene s samim dir.pogonom,..

PrimozR ::

Oh how wrong you are... Regulacije ti ne bodo _NIKOLI_ dovolile imeti samo elektromotor, ki bo tudi zaviral. PA tele x je lahko tudi y seveda ne drži, ker ležaj pač še vedno potrebuješ. Če imaš na nosilcu še stator, imaš pač še večji nosilec. Torej mi še vedno poskušaš prodati enačbo 1>1+1, kar seveda ne drži.

Okej, nimaš polgredi pa homokinetičnega zgloba, sam to smo itak že ugotovili, da hočeš imeti, ker nočeš imeti motorja v kolesu. And problem solved.

Maestral ::

PrimozR je izjavil:

Oh how wrong you are... Regulacije ti ne bodo _NIKOLI_ dovolile imeti samo elektromotor, ki bo tudi zaviral. PA tele x je lahko tudi y seveda ne drži, ker ležaj pač še vedno potrebuješ. Če imaš na nosilcu še stator, imaš pač še večji nosilec. Torej mi še vedno poskušaš prodati enačbo 1>1+1, kar seveda ne drži.

Okej, nimaš polgredi pa homokinetičnega zgloba, sam to smo itak že ugotovili, da hočeš imeti, ker nočeš imeti motorja v kolesu. And problem solved.


Ne se hecat. Magnetno zaviranje se uporablja na veliko področjih, z lahkoto zaustavi npr. več tisoč tonsko vlakovno kompozicijo.
S tem da je po defaultu magnetno zaviranje pri električnih avtih povezano z neposrednim generiranjem elektrike.
Torej, stisneš na "bremzo", računalnik prepozna namen, torej se kinetična energija mase vozila (+prtljage, potnikov) v prvi fazi pretvarja direktno v uporabno energijo / elektriko. (Motor == generator, polnilec in baterije.).
Če je zahteva po zaviranju odločna (nujno, panika,..) se vzporedno vključi še torno zaviranje (klasika).

Kaj tukaj ni jasno? Kaj je s to tvojo "enačbo", 1>1+1?

Pa mislim, da sem že večkrat izjavil, da sploh ne preferiram "in-wheel" motorjev.

Kje je torej problem??

mn ::

Ja, za nevzmeteno težo se šteje vse, kar "visi" na kolesu (skupaj z njim), in kar ni pritrjeno na šasijo. Torej, kolo s pnevmatiko pa zavorni bobni/diski,


Vseeno dvomim, da je elektromotor lahko lažji. Mi lahko daš kak link na to temo? Na besedo ti ne verjamem.

Magnetno zaviranje se uporablja na veliko področjih
Se ga da narediti, da dela povsem mehansko z nedelujočim pogonskim sklopom, Tako kot hidravlične zavore?

jebiveter2 ::

TESKAn je izjavil:

No, pa povej, da vidim kaj je preprostejše od omenjene elektronike (tele), ima visok PF, ima galvansko izoliran izhod in ima dovolj dobro regulacijo, da se lahko greš CCCV polnjenje LiIonskih baterij.


Nope. Niti diod ne rabiš na vhodu.

Also, charger ima zgrešen izhodni del.

In ja, obstaja rešitev približno 10x preprostejša.

TESKAn ::

10x preprostejša rešitev z vsemi omenjenimi featurji? Na besedo ti pač ne bom verjel.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

fpbs ::

jebiveter2 je izjavil:

TESKAn je izjavil:

No, pa povej, da vidim kaj je preprostejše od omenjene elektronike (tele), ima visok PF, ima galvansko izoliran izhod in ima dovolj dobro regulacijo, da se lahko greš CCCV polnjenje LiIonskih baterij.


Nope. Niti diod ne rabiš na vhodu.

Also, charger ima zgrešen izhodni del.

In ja, obstaja rešitev približno 10x preprostejša.

V čem misliš, da ima zgrešen izhodni del? Kako izgleda 10x preprostejša rešitev brez diod na vhodu? Posreduj kakšno shemo, da vidimo.

Maestral ::

mn je izjavil:

Ja, za nevzmeteno težo se šteje vse, kar "visi" na kolesu (skupaj z njim), in kar ni pritrjeno na šasijo. Torej, kolo s pnevmatiko pa zavorni bobni/diski,


Vseeno dvomim, da je elektromotor lahko lažji. Mi lahko daš kak link na to temo? Na besedo ti ne verjamem.

Magnetno zaviranje se uporablja na veliko področjih
Se ga da narediti, da dela povsem mehansko z nedelujočim pogonskim sklopom, Tako kot hidravlične zavore?


Ja, pa saj sem dal pred časom celo link našega domačega, torej slovenskega podjetja, ki izdeluje vrhunski "BDC" elektromotor?
Glej www.enstroj.si...
Resda je ta uporabljen "le" za jadralno letalo, ampak če bi bila sila, bi "mogoče" celo poganjal avto..? Upam vsaj...haha :(

Teža cca.10kg, dimenzije (poguglaj). Tudi ta je za 30% lažji, kot je skupna teža celotne krame klasičnega "kolesa".
Aja, po moči cca +30kW, kar znese pri štirih kolesih čisto spoštljivih 120kW, oz. po konjih cca.150!
Daj še primerne baterije zraven, pa vzletimo!

++++
Me pa kar malce zabava, jaz sem načrtoval, in tudi izvajal krmilno in močnostno elektroniko za el.pogone že pred desetletji. (viličarji, el.vozički), tukaj pa dobivam "kajle" od "strokovnjakov", ki so el.pogon videli le na TV ali internetu..??

Qcube ::

Največji problem s temi elektromotorji v kolesu pri servisiranju v primeru nesreče. Naprimer da se zabiješ v pločnik bodo stroški dosti večji, ker bi moral menjat cel elektromotor namesto samo feltne in mogoče polosovino, kar lahko verjetno naredi vsak mehanik/klepar.

mn ::

@Maestral Cool, hvala. Nisem vedel, da obstajajo tako lahki elektromotorji s takšnimi karakteristikami. Hvala.

@PIPI Je to mogoče hint za tisto tvojo diplomsko, ki si jo omenjal?

jebiveter2 ::

TESKAn je izjavil:

10x preprostejša rešitev z vsemi omenjenimi featurji? Na besedo ti pač ne bom verjel.

ne rabiš, sam povem ... da se.

V čem misliš, da ima zgrešen izhodni del?

Kurcšlusa trafo


Posreduj kakšno shemo, da vidimo.

Nope

Qcube je izjavil:

Največji problem s temi elektromotorji v kolesu pri servisiranju v primeru nesreče. Naprimer da se zabiješ v pločnik bodo stroški dosti večji, ker bi moral menjat cel elektromotor namesto samo feltne in mogoče polosovino, kar lahko verjetno naredi vsak mehanik/klepar.


Daš navadno kolo gor. Who cares ? Maš še 3 ...

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Magnetno zaviranje je super, če tisto energijo lahko kam odvajaš in imaš hitrost. Torno zaviranje se obnese super v nujnih primerih, ko ti bo magnetno odpovedalo.

Pa enačba pomeni, da je po tvoje disk&co težji od disk&co+motor.

TribesMan ::

Ljudje, ki trdijo da je nekaj "zelo enostavno" ponavadi nimajo pojma kaj govorijo.

Mislim, dokler se ne zakoplješ v problem in spoznaš tiste "hudičeve detajle", je vse enostavno.
Samo potem pa sledi trd pristanek.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jebiveter2 ::

Ok. You will know when you get there.

TESKAn ::

jebiveter2 je izjavil:


Posreduj kakšno shemo, da vidimo.

Nope

Slovenski Rossi?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

fpbs ::

jebiveter2 je izjavil:


Posreduj kakšno shemo, da vidimo.

Nope

Tukaj ti posredujem malo morje raznih shem, pa kakor strokovnjak presodi, katera je najboljša.

https://www.google.si/search?q=ev+charg...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fpbs ()

PrimozR ::

jebiveter2 je izjavil:

Daš navadno kolo gor. Who cares ? Maš še 3 ...

Ker je to tako enostavno, ja...

Gezzus, dejte preden greste delati svetovne revolucije vsaj malo premislite pa mogoče preberite kak članek/knjigo na temo no... Ponavadi se z izbiro prave literature že po prvi strani lahko opazi fundamentalne greške teh veleidej.

mn je izjavil:

@Maestral Cool, hvala. Nisem vedel, da obstajajo tako lahki elektromotorji s takšnimi karakteristikami. Hvala.

@PIPI Je to mogoče hint za tisto tvojo diplomsko, ki si jo omenjal?

Hint?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

jebiveter2 ::

TESKAn je izjavil:

jebiveter2 je izjavil:


Posreduj kakšno shemo, da vidimo.

Nope

Slovenski Rossi?

Nope

Ker je to tako enostavno, ja...

Ja, ker lahko je tako enostavno.

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

jebiveter2 je izjavil:

TESKAn je izjavil:

jebiveter2 je izjavil:


Posreduj kakšno shemo, da vidimo.

Nope

Slovenski Rossi?

Nope

Ker je to tako enostavno, ja...

Ja, ker lahko je tako enostavno.


Sedaj mi je jasno, zakaj ti ne rabiš nobenih shem, ker poznaš:
tako jebeno lahek način, da sploh nič drugega kakor kabel ne rabiš
««
174 / 1224
»»