Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Nikec3 ::
Za seboj prinese manjše stroške, saj se kompleti baterij polnijo na sončne celice in se ne potrebuje pri polnilnih postajah elektrika iz omrežja.
To je bolj kot ne bonbonček za medije. Realno ne morejo biti odrezani od omrežja in se oskrbovat s svojo proizvodnjo. Niti v Kaliforniji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Pro_moted ::
BMW je dal karte na mizo za bodočega i8, ne tič , ne miš, le draga igrača bo tole.
Za pogon hibridno športnega vozila skrbita dve enoti. V ospredju je 1,5-litrski TwinPower trivaljni bencinski motor, ki razvija 170 kW (231 KM) in 320 Nm navora, temu pa na pomoč priskoči še elektromotor s 96 kW (130 KM) in 250 Nm navora. Pogon sprednjih koles je zaupan elektromotorju, medtem ko za zadnja kolesa skrbi bencinska trivaljnik. S pogonom na električno energijo je možno prevoziti le borih 35 kilometrov in do največ 120 km/h.
Mislim da tebi pač ni jasno kaj tole sploh želi bit. In če bo s tako močjo res porabil 3 L na 100 km, potem je tole vrhunsko. Ni pa tole electric car niti približno. Če pa poznaš kakšen športen avtomobil s pospeškom 4.5 do 100 in 3 litre porabe, pa ga prilepi. Imajo pa sigurno spet nagrado za motor leta.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

dzinks63 ::
Poraba je na papirju, bi rad videl porabo tri litre za ta avtomobil v realnosti, seveda na malo daljše relacije, za cca 40-50km še bo mala, pa tudi tam ne bo 3l, ko mu pol desega da elektrika, ko pa se sprazni baterija in to dokaj hitro sploh pri športnem avtomobilu, ko ne bo ravno cincal kot upokojenec, pa bo poraba 10l+.

Pro_moted ::
Poraba je na papirju, bi rad videl porabo tri litre za ta avtomobil v realnosti, seveda na malo daljše relacije, za cca 40-50km še bo mala, pa tudi tam ne bo 3l, ko mu pol desega da elektrika, ko pa se sprazni baterija in to dokaj hitro sploh pri športnem avtomobilu, ko ne bo ravno cincal kot upokojenec, pa bo poraba 10l+.
Se strinjam, papir prenese vse. Bomo videli kako se bo odrezal ko bodo kakšni testi.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

J.McLane ::
3l je verjetno podatek po NEDC, do te številke se pride z nekim deležem elektrike iz vtičnice in deležem na bencin, kakšen bo delež določa doseg na baterijo.
CW = Consumption weighted (fuel)
RE = Range electric
CA = Consumption "Condition A" (fuel) - EV mode z dopuščanjem da pomaga tudi ICE
CB = Consumption "Condition B" (fuel) - samo ICE
Torej ta številka meni osebno pomeni 0, zerro, nada. Ne vem ali res tako naporno za rajo videti dve številki za porabo, za elektriko in doseg posebaj in za bencin posebaj, pa naj vsak sam zaključi koliko potem porabi avto.
CW = Consumption weighted (fuel)
RE = Range electric
CA = Consumption "Condition A" (fuel) - EV mode z dopuščanjem da pomaga tudi ICE
CB = Consumption "Condition B" (fuel) - samo ICE
Torej ta številka meni osebno pomeni 0, zerro, nada. Ne vem ali res tako naporno za rajo videti dve številki za porabo, za elektriko in doseg posebaj in za bencin posebaj, pa naj vsak sam zaključi koliko potem porabi avto.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

Nikec3 ::
BMW i8 v taki obliki je bedarija. Če bi BMW imel jajca (in znanje) bi naredil i8-ko povsem električno, ter šel direktno tekmovati z Model S. Ker pa se zavedajo, da za 70.000 € ne morejo Tesli konkurirati niti v sanjah, so si izmislili nekaj drugega.
Medtem je bil pred tedni objavljen zanimiv članek:
http://www.autoguide.com/auto-news/2013...
Medtem je bil pred tedni objavljen zanimiv članek:
http://www.autoguide.com/auto-news/2013...
One of the biggest concerns for electric vehicles is their battery life and how performance degrades over time, so Plug In Research decided to conduct the first-ever independent study on the Tesla Roadster's battery to measure how much the packs have degraded. According to the research, the Roadster's battery will retain an average of 80 to 85 percent of its capacity even after 100,000 miles.
Those figures beat the American automaker's initial projections in 2006, which predicted a 70 percent capacity retention after five years or 50,000 miles. It seems Tesla was conservative announcing those figures - better to under promise and over delivery than vice versa.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Pro_moted ::
BMW i8 v taki obliki je bedarija. Če bi BMW imel jajca (in znanje) bi naredil i8-ko povsem električno, ter šel direktno tekmovati z Model S. Ker pa se zavedajo, da za 70.000 € ne morejo Tesli konkurirati niti v sanjah, so si izmislili nekaj drugega.
Medtem je bil pred tedni objavljen zanimiv članek:
http://www.autoguide.com/auto-news/2013...
One of the biggest concerns for electric vehicles is their battery life and how performance degrades over time, so Plug In Research decided to conduct the first-ever independent study on the Tesla Roadster's battery to measure how much the packs have degraded. According to the research, the Roadster's battery will retain an average of 80 to 85 percent of its capacity even after 100,000 miles.
Those figures beat the American automaker's initial projections in 2006, which predicted a 70 percent capacity retention after five years or 50,000 miles. It seems Tesla was conservative announcing those figures - better to under promise and over delivery than vice versa.
In komu na čast bi delali popolnoma električno vozilo ? Tistim 1000 kupcem ? Tesla naj le fura ekskluzivo, zavedaj pa se da je lahko hitro zmanjka.Trg je nepredvidljiv, akumulatorji pa niso edina niti najboljša rešitev . Če bi malo poznal politiko pri BMW bi vedel da BMW redko vlaga v niše z nizko prodajo ( to je tudi razlog zakaj nimajo še konkurenčnega izdelka AUDIju R8), ker so preprosto samostoječa firma ki si ne more dovoliti razvoja avtomobila, ki bi ga kupilo par posebnežev in me itak čudi zgodba z i8 sploh pa z i3. Probali so, če bo uspešno pa bomo videli ( za i8 ne dvomim da se bo dobro prodajal ).
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Nikec3 ::
In komu na čast bi delali popolnoma električno vozilo ? Tistim 1000 kupcem ? Tesla naj le fura ekskluzivo, zavedaj pa se da je lahko hitro zmanjka.Trg je nepredvidljiv, akumulatorji pa niso edina niti najboljša rešitev . Če bi malo poznal politiko pri BMW bi vedel da BMW redko vlaga v niše z nizko prodajo ( to je tudi razlog zakaj nimajo še konkurenčnega izdelka AUDIju R8), ker so preprosto samostoječa firma ki si ne more dovoliti razvoja avtomobila, ki bi ga kupilo par posebnežev in me itak čudi zgodba z i8 sploh pa z i3. Probali so, če bo uspešno pa bomo videli ( za i8 ne dvomim da se bo dobro prodajal ).
To kar si ti napisal, nima smisla. Tesla bo letos prodala 20 000 avtomobilov, naslednje leto pa ciljajo na 35 000. BMW ne bo s svojim i8 nikoli dosegel takih številk, njegova cena pa bo verjetno okrog 150.000 €. Model S je že precej razširjen, medtem ko BMW i8 nikoli ne bo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Pro_moted ::
In komu na čast bi delali popolnoma električno vozilo ? Tistim 1000 kupcem ? Tesla naj le fura ekskluzivo, zavedaj pa se da je lahko hitro zmanjka.Trg je nepredvidljiv, akumulatorji pa niso edina niti najboljša rešitev . Če bi malo poznal politiko pri BMW bi vedel da BMW redko vlaga v niše z nizko prodajo ( to je tudi razlog zakaj nimajo še konkurenčnega izdelka AUDIju R8), ker so preprosto samostoječa firma ki si ne more dovoliti razvoja avtomobila, ki bi ga kupilo par posebnežev in me itak čudi zgodba z i8 sploh pa z i3. Probali so, če bo uspešno pa bomo videli ( za i8 ne dvomim da se bo dobro prodajal ).
To kar si ti napisal, nima smisla. Tesla bo letos prodala 20 000 avtomobilov, naslednje leto pa ciljajo na 35 000. BMW ne bo s svojim i8 nikoli dosegel takih številk, njegova cena pa bo verjetno okrog 150.000 €. Model S je že precej razširjen, medtem ko BMW i8 nikoli ne bo.
Upam da se zavedaš da to ni nič. To pomeni da če bi ves denar od prodaje ( kar seveda ne gre) šel k proizvajalcu, ob ceni 80.000, dobili 1,6 miljarde, kar ni nič, če šteješ kaj gre v razvoj, proizvodnjo in marketing. To seveda krpajo s prodajo svojih patentov, motorjev, akumulatorjev in ostalega.
Si upam it stavit da bo BMW prodal veliko več i8-ic.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

PrimozR ::
Vprašanje. Okej, je res da je bil to omejen pozdrav stari platformi, ampak 1M Coupeja so naredili v nekih 2500 primerkih. Pa je bila zadeva daleč najcenejši (cirka 50k €) in verjetno tudi daleč najbolj zabaven izdelek iz M-ovih vrst zadnjih nekaj let.

Nikec3 ::
Si upam it stavit da bo BMW prodal veliko več i8-ic.
Lahko staviva.

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

TribesMan ::
Če bo BMW prodal 10.000 tehle i8 bodo lahko vsi ploskali z ušesi v Munchnu...
i3 je recimo še nekak (ni neki revolucionarenga je pa boljše od Leafa in podobnega), tole je pa krneki.
i3 je recimo še nekak (ni neki revolucionarenga je pa boljše od Leafa in podobnega), tole je pa krneki.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Gregor P ::
V "tisti" prihodnosti nas bodo avtomobili že sami vozili, kar pomeni, da bodo lahko šli tudi sami po baterije, se napolnili etc.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::
Zanimiv članek o EV, ki si ga še nisem v celoti prebral:
http://physics.ucsd.edu/do-the-math/201...
V oči mi je padla ta slika:
Že dolgo časa smo se prepirali kakšne so dejanske energijske gostote baterijskih paketov. Tukaj je (najverjetneje) verodostojna informacija. Predvidevam, da je Model S okrog 150 Wh/kg. Še en dokaz več, da je Tesla dejansko tudi tehnološko v veliki prednosti.
http://physics.ucsd.edu/do-the-math/201...
V oči mi je padla ta slika:
Že dolgo časa smo se prepirali kakšne so dejanske energijske gostote baterijskih paketov. Tukaj je (najverjetneje) verodostojna informacija. Predvidevam, da je Model S okrog 150 Wh/kg. Še en dokaz več, da je Tesla dejansko tudi tehnološko v veliki prednosti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

LuiIII ::
Sam vidim EV v splošni uporabi, ko se bo vlagalo v smart grid in ko bo v mestih, službah dovolj parkirnih mest za hitro polnenje. Kako pa je kaj z varnostjo teh baterij v primeru nesreče?

dzinks63 ::
Po testih NTHSA je ok avtomobil., za same baterije, nič ne piše, da bi bile kaj sporne.
Tesla S je dobil vseh pet zvezdi in dosegel najvišje možne rezultate tako pri čelnem trku, kot tudi pri bočnem trku in prevračanju. Edina pripomba NTHSA: avto nima ne sistema za preprečevanje trkov (in samodejno zaviranje) ne sistema za opozarjanje ali preprečevanje nenamerne zapustitve voznega pasu.

Nikec3 ::
TESLA MODEL S ACHIEVES BEST SAFETY RATING OF ANY CAR EVER TESTED
http://www.teslamotors.com/about/press/...
http://www.teslamotors.com/about/press/...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

msjr ::
Tesla's a Threat to the Auto Industry, But Detroit's Reacting All Wrong
Zelo zanimiv članek, če koga ne zanima cel lahko preskoči uvod in prebere [v članku zgoraj] samo "Lessons from Tesla":
Zelo zanimiv članek, če koga ne zanima cel lahko preskoči uvod in prebere [v članku zgoraj] samo "Lessons from Tesla":
- An electric car is an object of desire
- An electric car is a modern appliance
- An electric car is Moore's Law on wheels
- An electric car drives -- and sells -- differently
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()

Nikec3 ::
Slučajno sem naletel na zanimive podatke. Prodaja EV-jev v ZDA.
EV Plug-in vozila imajo v ZDA 3.86% delež, kar se mi zdi zelo vzpodbudno.
EV Plug-in vozila imajo v ZDA 3.86% delež, kar se mi zdi zelo vzpodbudno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

Matev ::
po tem grafu sodeč prodajo na mesec cca 115.000 ev-jev
kar se mi zdi malo veliko glede na druge podatke
kar se mi zdi malo veliko glede na druge podatke

J.McLane ::
Na grafu je samo rdeč del prodaja novih, celoten graf je od decembra 2010. V Juliju je bilo prodanih 7.442 Ev in plug-in hibridov, to pa predstavlja 0,57 % tržnega deleža.
Več o prodaji posameznih modelov in znamkah pa na spodnjem linku:
http://www.hybridcars.com/july-2013-das...
Več o prodaji posameznih modelov in znamkah pa na spodnjem linku:
http://www.hybridcars.com/july-2013-das...

Matev ::
Na grafu je samo rdeč del prodaja novih, celoten graf je od decembra 2010.
potem je graf brezveze
kdo ve koliko od teh ki so bili prodani 2010 sploh še vozi
itak je pa najpomembnejši podatek ta koliko % od vse prodaje odpade na ev-je
kar iz "bluz" grafa ni razvidno

J.McLane ::
In zakaj se ti prodani leta 2010 nebi več vozili po cestah? Nekaj jih konča v nesrečah, to je že res, ampak verjetno se velika večina (99%) še zmeraj vozi po cestah.
Amerika je zanimiva, nekih 90% prodanih vozil je verjetno raznih pick-upov, SUV-jev, in podobnega velikaga sranja, potem je 3,5% hibridov, 1% dizlov in 0,6 % Električnih. V Evropi pa je kako? Malo na pamet, 70% dizlov, 1% hibridov in manj kot 0,5% EV-jev.
Amerika je zanimiva, nekih 90% prodanih vozil je verjetno raznih pick-upov, SUV-jev, in podobnega velikaga sranja, potem je 3,5% hibridov, 1% dizlov in 0,6 % Električnih. V Evropi pa je kako? Malo na pamet, 70% dizlov, 1% hibridov in manj kot 0,5% EV-jev.

Nikec3 ::
Ja, v ZDA se dizli štejejo pod alternativne pogone.

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Matev ::
In zakaj se ti prodani leta 2010 nebi več vozili po cestah?
ni fora vtem da se ne bi vozili
fora je v grafu ki kaže skupno prodajo - i nto ne pomeni nič
nas zanima prodaja v odstotkih vseh v posameznem letu

J.McLane ::
Graf da neko predstavo o rasti in zaenkrat kaže na eksponentno rast, seveda to ni nek 100% indikator za prihodnost, ampka trend je lepo viden. Vprašanje je seveda do kdaj bo trajal.

nekikr ::
Ne, ne kaže eksponentne rasti. Tako samo izgleda, ker ga je nekdo tako hotel prikazati. Podatki kažejo drugo sliko, švoh linearno.

Matev ::
a se da dobiti kje podatek koliko ev-jev v % glede na vse je bilo prodanih
tisto je merodajno
ali je 1% ali 0,1% ali 10%
tisto je merodajno
ali je 1% ali 0,1% ali 10%

Okapi ::
In total, 7,554 plugins were sold in May of 2013,
...
the finaly tally for total May U.S. auto sales is: 1,444,626 units,
0,5 %.
O.

Matev ::
to pomeni na 200 avtov je eden ev oziroma plug-in-hibrid
ni tako zelo malo
kako se pa to povečuje?
to bi rad videl
ni tako zelo malo
kako se pa to povečuje?
to bi rad videl

Matev ::
ja
naj jih kak zanesenjak zbere pa objavi
in potem še analizo kakšna je predikcija
...
da ne bom jaz tople vode izumljal
naj jih kak zanesenjak zbere pa objavi
in potem še analizo kakšna je predikcija
...
da ne bom jaz tople vode izumljal

nekikr ::
Pa saj je narisano na tem neposrečenem grafu. Tiste rdeče črtice zgoraj. Enkrat malo gor, drugič malo dol. Malček se povečuje, ampak bolj za zaokrožitveno napako...

Matev ::
>>>Pa saj je narisano na tem neposrečenem grafu.
dej se no potrudi in naredi en graf iz katerega se bo lepo videlo kar ljudi zanima
ne pa tkole k ni nč od nča
dej se no potrudi in naredi en graf iz katerega se bo lepo videlo kar ljudi zanima
ne pa tkole k ni nč od nča

WarpedGone ::
Nehaj ugrabljat množice in svoje ideje projicirat na druge.
Če te to tako zanima, naredi to sam.
Če te to tako zanima, naredi to sam.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::
A se komu da odpreti link, ki sem ga prilimal že zgoraj?
Zdaj pa copy paste za vsaak mesec v xcel in prilimaj tule gor graf.
Plug-in cars sold in the U.S. (July 2012): 3,016
Plug-in Take-Rate: 0.26%
Plug-in Electrics sold in the U.S. (July 2013): 7,442
Plug-in Electric Take-Rate: 0.57%
Zdaj pa copy paste za vsaak mesec v xcel in prilimaj tule gor graf.

WarpedGone ::
Kar je te dni precej bol pomembno za EVje, je tole:
Driving profits: Panasonic to expand in lithium-ion batteries
Random komentar:
Driving profits: Panasonic to expand in lithium-ion batteries
Random komentar:
1) It tells us that the underling costs for Panasonic to produce Tesla's cells is low enough for them to have margins, which also points at lower end price estimates for the cells (e.g., if they have good margins at this production level, higher levels will be even better); and
2) It provides some confirmation for both Panasonic and others that it is profitable to venture further into the 18650 automotive production capacity in the future; finally,
3) Also near term it is good news, as this confirms that capacity increases in small 18650 cells is coming online next spring will support Tesla to expand to the targeted 40000 MS/y end of 2014 and further down the line rampup in Model X.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::
Matev, tu imaš graf primerjave EV in HEV, ki kaže da kljub veliko boljši ponudbi HEV veliko bolj narašča prodaja EV:
http://cleantechnica.com/2013/07/26/whi...
Če pa hočeš po številu prodanih EV, je pa na prvem mestu Nissan Leaf, Tesla se običajno nahaja na tretjem ali četrtem mestu.
http://cleantechnica.com/2013/07/26/whi...
Če pa hočeš po številu prodanih EV, je pa na prvem mestu Nissan Leaf, Tesla se običajno nahaja na tretjem ali četrtem mestu.

Nikec3 ::
Matev, tu imaš graf primerjave EV in HEV, ki kaže da kljub veliko boljši ponudbi HEV veliko bolj narašča prodaja EV:
http://cleantechnica.com/2013/07/26/whi...
Če pa hočeš po številu prodanih EV, je pa na prvem mestu Nissan Leaf, Tesla se običajno nahaja na tretjem ali četrtem mestu.
Hvala za te podatke, ki so odlični. Pred kratim sem malo bral objave na forumu za nazaj in še leta 2009 so se našli uporabniki, ki so trdili, da EV-ji nikoli ne bodo uporabni, da bodo prevladali avti na vodik in podobne (vsaj danes) nesmiselne izjave. Po teh podatkih je jasno, da bodo EV-ji v roku 20 let po številu konkurirali vozilom na fosilna goriva. Izločili jih verjetno ne bodo, bodo pa izjemna konkurenca. Seveda govorim za ZDA, v Slovenji bomo verjetno enak preskok naredili kako stoletje kasneje.

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::
Nekje sem prebral članek, kjer se omenja, da po letu 2040 nebi bilo več mogoče proizvajat vozil, ki niso EV, ali HEV.

alexa-lol ::
Nekje sem prebral članek, kjer se omenja, da po letu 2040 nebi bilo več mogoče proizvajat vozil, ki niso EV, ali HEV.
Trenutna svetovna oblast (Evropska komisija, Vlada US, Vlada Rusije, Kitajski centralni komite, etc.) ne ve kakšen bo svet čez 5 let (kriza in to) ne pa da bodo za 25 let naprej neki napovedoval.
Če jih že ne bodo več proizvajali bo to izključno zaradi tržnih razlogov - predraga nafta v primerjavi z elektriko in baterijami.

fpbs ::
TESLA MODEL S ACHIEVES BEST SAFETY RATING OF ANY CAR EVER TESTED
http://www.teslamotors.com/about/press/...
Pri NHTSA zavračajo to trditev:
http://www.autoblog.com/2013/08/22/nhts...

WarpedGone ::
Ne, pa je ne.
Le novinarji so še vedno samo novinarji, troli pa ste še vedno le troli.
Le novinarji so še vedno samo novinarji, troli pa ste še vedno le troli.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::
In zdaj misliš, da ti bomo kar na besedo verjeli, ali kaj? Kako je že tisto pravilo o sklicevanju na lastno avtoriteto?
O.

O.

WarpedGone ::
Gliha vkup štriha?
Tesla has been Brodered again! Tesla scored 5.4 VSS, which translates to 5 stars. Only the journalists called it 5.4 stars; its 5.4 VSS = 5 stars. Using the data, they scored 5.4, higher than any other vehicle which translate to 5. NHTSA does not award anything above 5, but that DOES NOT take away from the fact that they scored 5.4 VSS.
Any other car that got 5 stars scored 5.0, 5.1. 5.2, or 5.3. Only Tesla got 5.4 and no one has gotten higher
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::
Uradna izjava TM: Tesla Model S Achieves Best Safety Rating of Any Car Ever Tested
Monday, August 19, 2013
Palo Alto, CA -- Independent testing by the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) has awarded the Tesla Model S a 5-star safety rating, not just overall, but in every subcategory without exception. Approximately one percent of all cars tested by the federal government achieve 5 stars across the board. NHTSA does not publish a star rating above 5, however safety levels better than 5 stars are captured in the overall Vehicle Safety Score (VSS) provided to manufacturers, where the Model S achieved a new combined record of 5.4 stars.
Zbogom in hvala za vse ribe