Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
TribesMan ::
Me zanima kakšen bo občutek, ko bo avto sredi update bricknil sam sebe (in to ne bo sredi delavnice kjer bi lahko kaj popravili). To bo šele ludizem.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
SplitCookie ::
Verjetno nalagajo samo nove karte in podobne bedarije.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
WarpedGone ::
Nesposobni kot so, je to brezžično nalaganje itak prevara. V resnici okol hodjo študenti, ki v avte vtikajo diskete medtem ko lastniki spijo.
Če se zadeva naredi pravilno, ni problemov. Če zadeve delajo nesposobneži, so problemi.
Če se zadeva naredi pravilno, ni problemov. Če zadeve delajo nesposobneži, so problemi.
Zbogom in hvala za vse ribe
nekikr ::
Torej praviš, da so VSE trenutne korporacije vodene s strani nesposobnežev? In da tam delajo samo nesposobneži? Ker niti ena sama ni brez kakšnih trapastih napak...
WarpedGone ::
Večji kot si oz. več ljudi kot je vpleteno v proces, več bo napak. Vse obstoječe 'stare' korporacije furajo široko servisno mrežo, kjer je proces nadgradenj in servisiranja vozil pod kontrolo lokalnih serviserjev in prepuščen njihovemu (ne)znanju na milost in nemilost. Dokler bojo ™v mel praktično le en control center, bo človeških in s tem trapastih napak manj.
Sploh pa ti v pol minute naštejem 5 načinov kako se v 100% izogneš brikanju avtomobila (nerešljiv ostane le crkjot kompjuterja in sabotaža na dost visokem nivoju). Če je volja, ni to nobena umetnost. Če pa to reč počnejo linux freaki po svoji stari navadi metanja dreka čez zid pol so pa seveda težave.
Sploh pa ti v pol minute naštejem 5 načinov kako se v 100% izogneš brikanju avtomobila (nerešljiv ostane le crkjot kompjuterja in sabotaža na dost visokem nivoju). Če je volja, ni to nobena umetnost. Če pa to reč počnejo linux freaki po svoji stari navadi metanja dreka čez zid pol so pa seveda težave.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
nekikr ::
Hja, dokler je Tesla globalno gledano povsem nepomemben igralec je to že res. Problem bo nastal, ko (če) ne bodo več. Že Mercedes, kot en tak predstavnik malce višjega ranga vozil, ima polno napak povsod. Če bo Tesla kdaj kaj več od garažne firme bo najbrž povsem enaka pesem. Če pa ne, potem pa toliko bolje. A zaenkrat ga še ni bilo junaka, na praktično nobenem področju, ki bi deloval tako kot ti opisuješ. Pa so imeli ideje, denar, zveste kupce.
WarpedGone ::
Ja, sej sm reku "večji kot si, več je ljudi in posledično več človeških napak". Vsaj zaenkrat še Tesla fura mal drugačno strategijo kot vsi drugi obstoječi proizvajalci kar se tiče prodaje, servisiranja in vzdrževanja vozil - ne grejo se franšizne igre. Imajo svoje centre in svoje ljudi s katerimi pokrivajo prodajo in vzdrževanje svojih vozil. Kar se le da, speljejo centralno skozi avtomatizirane procese. S tem je človeški faktor manjši. Kako bo, ko bojo na letni proizvodnji milijon vozil prodajanih na vseh celinah, bomo (upam) še vidl a vseeno - brikanje avtomobila ni nobena resna nevarnost če se zadeve izvede pravilno i.e. se naredi kaj več kot le opozorilo "update in progress, don't turn off your car.".
Pod črto je tudi res, da precej stvari, ki se sedaj popravljajo skozi te FW update spadajo v beta cikel razvoja. S precej mirno vestjo se lahko tesli očita da prodajajo nedokončan izdelek. Ampak še nism slišu nobenga, ki bi avto že dobil in bi raje čakal še pol leta brez njega, da se ti detajli prej speglajo. Gre za take zadeve kot so čudna odzivnost senzorja za dež, počasne vratne kljuke, vzvratna kamera brez črt, ki kažejo širino vozila, kako hitro gre avto spat, ko greš stran (in kolk energije porabi v spanju itd. itn). Skozi ta sistem se bo vpeljala pametnejša navigacija, ki bo pri oceni dosega upoštevala še nadmorsko višino, morda tudi temperature, itd.
Pod črto je tudi res, da precej stvari, ki se sedaj popravljajo skozi te FW update spadajo v beta cikel razvoja. S precej mirno vestjo se lahko tesli očita da prodajajo nedokončan izdelek. Ampak še nism slišu nobenga, ki bi avto že dobil in bi raje čakal še pol leta brez njega, da se ti detajli prej speglajo. Gre za take zadeve kot so čudna odzivnost senzorja za dež, počasne vratne kljuke, vzvratna kamera brez črt, ki kažejo širino vozila, kako hitro gre avto spat, ko greš stran (in kolk energije porabi v spanju itd. itn). Skozi ta sistem se bo vpeljala pametnejša navigacija, ki bo pri oceni dosega upoštevala še nadmorsko višino, morda tudi temperature, itd.
Zbogom in hvala za vse ribe
CaqKa ::
Hja, dokler je Tesla globalno gledano povsem nepomemben igralec je to že res. Problem bo nastal, ko (če) ne bodo več. Že Mercedes, kot en tak predstavnik malce višjega ranga vozil, ima polno napak povsod. Če bo Tesla kdaj kaj več od garažne firme bo najbrž povsem enaka pesem. Če pa ne, potem pa toliko bolje. A zaenkrat ga še ni bilo junaka, na praktično nobenem področju, ki bi deloval tako kot ti opisuješ. Pa so imeli ideje, denar, zveste kupce.
hmmm za NASO vem da ima precej hude standarde okrog kode :)
TribesMan ::
Tud avtomobilska industrija ima hudo visoke standarde za software, ter preprečevanje napak, pa vseeno se zgodi.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
CaqKa ::
Tesla S je zelo vroče blago, veliko bi jih rado preizkusilo ta "avantime" avtomobil. Testov takšnih in drugačnih je vedno več.:
!
prav navdušen sem :) super zgleda tole.
se vidi da je edina težava črpalke, ampak kot zgleda tile super chargerji zadevo odlično opravljajo napram generičnim.
če je EV avto prihodnosti.. potem so parkirišča črpalke prihodnosti :)
Tud avtomobilska industrija ima hudo visoke standarde za software, ter preprečevanje napak, pa vseeno se zgodi.
če vzamemo pri mercedesu v zakup, bomo pa tudi pri tesli...
sej tudi mercedes, ali bmw ali nevem katerega sem že zadnjič slišal.. da ni imel ključa, pa so mu ga odklenili iz tovarne... torej ni tesla prva z "updejti" preko zraka.
je slučajno že komu android telefon briknilo zaradi OTA?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CaqKa ()
M-XXXX ::
Ravno sem gledal omenjeni video. Odlično posneto, lepo posneto, vse..
Vendar v končni fazi:
pol videa govori, da ne ve ali bo prišel ali ne do cilja zaradi baterije.
Charger polni prepočasi, bi moral iti drugam za hitrejšo polnjenje.
Ni dovolj baterije do cilja, vozite s tempomatom ter znižajte temperaturo.
Preden lahko pridete do cilja se ustavite na polnilcu vmes, da lahko pridete do cilja...
Vendar v končni fazi:
pol videa govori, da ne ve ali bo prišel ali ne do cilja zaradi baterije.
Charger polni prepočasi, bi moral iti drugam za hitrejšo polnjenje.
Ni dovolj baterije do cilja, vozite s tempomatom ter znižajte temperaturo.
Preden lahko pridete do cilja se ustavite na polnilcu vmes, da lahko pridete do cilja...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
nekikr ::
Bravo, povzel si 133 strani dolgo debato o tem, zakaj so električni avtomobili prava stvar za bogate zanesenjake. :)
WarpedGone ::
Zgodba je čist enako smiselna kot jajcanje al bom lahk pršu 1200km daleč, brez da bi moral tankat al ne. Če greš na nož se lahk porežeš.
Pravi EVji so se sedaj prestavili iz kategorije "dolga potovanja NISO možna/praktična" v "dolga potovanja SO možna/praktična". Kakšne točne so zahteve in pogoji so detajli, kateri vedno so in bodo obstajali. Na luno tut z ICEjem ne morš. Uživat v miru tut ne.
Pravi EVji so se sedaj prestavili iz kategorije "dolga potovanja NISO možna/praktična" v "dolga potovanja SO možna/praktična". Kakšne točne so zahteve in pogoji so detajli, kateri vedno so in bodo obstajali. Na luno tut z ICEjem ne morš. Uživat v miru tut ne.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
bluefish ::
Glavna razlika je le, da se pri tankanju fosilnega goriva na pumpi ustaviš za par minut in imaš ponovno poln doseg, pri EV-jih pa že tisto hitro polnjenje traja in lahko konkretno raztegne čas potovanja.
Jasno, izboljšave v prihodnosti bodo, vendar zaenkrat to ni to.
Jasno, izboljšave v prihodnosti bodo, vendar zaenkrat to ni to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
dstr17_ ::
Saj po nekaj urah vožnje je tako ali tako dobro narediti kakšno pavzo. Si malo spočiješ in lahko bolj zbrano pelješ naprej. Preveč ur vožnje naenkrat ni ravno priporočljivo.
jype ::
bluefish> Vsekakor, vendar naj o tem odloča voznik, ne avto.
O, naj se raje kar avto, vozniki se daleč prepogosto odločijo prekoračit lastne sposobnosti, kar se neredko zaključi s katastrofo.
O, naj se raje kar avto, vozniki se daleč prepogosto odločijo prekoračit lastne sposobnosti, kar se neredko zaključi s katastrofo.
nekikr ::
In potem jamraš nad zaprtostjo določenih OS? Da bi se pa avto odločal kdaj boš ti počival ti je pa čisto ok? Double-facepalm si poguglaj prosim :)
jype ::
nekikr> In potem jamraš nad zaprtostjo določenih OS? Da bi se pa avto odločal kdaj boš ti počival ti je pa čisto ok? Double-facepalm si poguglaj prosim :)
Ti sploh na otroke nč ne pomislš.
Ti sploh na otroke nč ne pomislš.
nekikr ::
Ja, ja, kar obrni zgodbico. Predvidevam, da ne boš imel nič proti, če zavore na tvojem kolesu sprogramiram tako, da boš moral na vsake pol ure počivati 20 minut? Saj veš, ker kolo že ve, kdaj tvoje noge postanejo malce bolj utrujene in lahko povzročijo nesrečo (v kateri bo udeležena mati samohranilka z dvema otrokoma).
WarpedGone ::
ICE se redno odločajo, da je teba it počivat na pumpo vsak teden kljub temu da se furam sam po 15km v eno smer.
Hudič ni zadovoln s tem da počiva vsako noč.
EV je vsaj tolk kulturen da zahteva počitek le na dolgih potovanjih, ki presegajo njegov enkraten doseg. Takrat počitek koristi tudi meni.
Tedenski postanki ICEjev pa ne koristijo nikomur, še najmanj denarnici.
Hudič ni zadovoln s tem da počiva vsako noč.
EV je vsaj tolk kulturen da zahteva počitek le na dolgih potovanjih, ki presegajo njegov enkraten doseg. Takrat počitek koristi tudi meni.
Tedenski postanki ICEjev pa ne koristijo nikomur, še najmanj denarnici.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
nekikr> Ja, ja, kar obrni zgodbico. Predvidevam, da ne boš imel nič proti, če zavore na tvojem kolesu sprogramiram tako, da boš moral na vsake pol ure počivati 20 minut? Saj veš, ker kolo že ve, kdaj tvoje noge postanejo malce bolj utrujene in lahko povzročijo nesrečo (v kateri bo udeležena mati samohranilka z dvema otrokoma).
To je statistično analogno temu, da avtomobilom hitrost mehansko omejimo na 11 kilometrov na uro.
Če to storimo, sem za (ekstra bicikl pelat na hrbtu sem že vajen).
To je statistično analogno temu, da avtomobilom hitrost mehansko omejimo na 11 kilometrov na uro.
Če to storimo, sem za (ekstra bicikl pelat na hrbtu sem že vajen).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
ICE se redno odločajo, da je teba it počivat na pumpo vsak teden kljub temu da se furam sam po 15km v eno smer.
Hudič ni zadovoln s tem da počiva vsako noč.
EV je vsaj tolk kulturen da zahteva počitek le na dolgih potovanjih, ki presegajo njegov enkraten doseg. Takrat počitek koristi tudi meni.
Tedenski postanki ICEjev pa ne koristijo nikomur, še najmanj denarnici.
Kaj hočeš zdaj povedat? Da je EV treba filati samo na dolgih potovanjih, sicer pa baterija ostaja kar polna? Malo resnosti no...
nekikr ::
nekikr> Ja, ja, kar obrni zgodbico. Predvidevam, da ne boš imel nič proti, če zavore na tvojem kolesu sprogramiram tako, da boš moral na vsake pol ure počivati 20 minut? Saj veš, ker kolo že ve, kdaj tvoje noge postanejo malce bolj utrujene in lahko povzročijo nesrečo (v kateri bo udeležena mati samohranilka z dvema otrokoma).
To je statistično analogno temu, da avtomobilom hitrost mehansko omejimo na 11 kilometrov na uro.
Če to storimo, sem za (ekstra bicikl pelat na hrbtu sem že vajen).
Statistično tudi utrujeni vozniki niso prav noben problem. Pa bi jih ti vseeno kar omejil samo zato, ker si kolesar in ne voznik. Statistično tudi tvoje mokre sanje o povsem odprtih sistemih niso niti najmanj pomembne, pa te to ne ustavi, da v vsaki možni temi pogrevaš to brezvezno debato. Saj nič ne rečem, vsak mora imeti svoje mnenje, samo hudič je, če imaš dvojne standarde, ker potem izpadeš najmanj neresen.
WarpedGone ::
@pipi, truga... :
Ja, stane te 5 sekund da porineš not kabl in 5 sekund da ga zjutraj potegneš ven.
Potrebno je prevozit točno 0 dodatnih metrov za namen režije in polnjenja.
Čez nekaj let bo tu še wireless charging pa ne bo treba niti tega štekavanja in izštekavanja. Vsako jutro bo baterija magically full.
Ja, stane te 5 sekund da porineš not kabl in 5 sekund da ga zjutraj potegneš ven.
Potrebno je prevozit točno 0 dodatnih metrov za namen režije in polnjenja.
Čez nekaj let bo tu še wireless charging pa ne bo treba niti tega štekavanja in izštekavanja. Vsako jutro bo baterija magically full.
Zbogom in hvala za vse ribe
Truga ::
We try hard to keep our double standards high.
W1, ja, sej lih to je bil moj point. Wireless charging. Parkiras in se fila..
W1, ja, sej lih to je bil moj point. Wireless charging. Parkiras in se fila..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
Matev ::
pri tankanju fosilnega goriva na pumpi ustaviš za par minut
tu je prednost ev-jev
da se ti napolni doma ko avto miruje, zato odpade vsako ustavljanje na pumpi
Aston_11 ::
Meni se dopade tale ideja, da imaš EV s cca 150 do 200 km dosega. Za dnevni komut do 50 km daleč oz. na dan. Moti me le, da za kaj več zadeva ne bi bila uporabna. BI šel na žur v MS, cca 100 km daleč, nazaj ne bi več pršu.
bluefish ::
Okapi ::
BI šel na žur v MS, cca 100 km daleč, nazaj ne bi več pršu.No ja, v tem primeru bi tam avto pač priključil na štrom in z malo sreče ne bi šel tako hitro domov, da se medtem ne bi dovolj napolnil.
Poleg tega se ljudje vse premalo zavedajo, da ni smotrno kupiti avta, ki bi bil dober za čisto vse namene. Če greš recimo na pot, predolgo za cenejši električni avto, samo parkrat na leto, se ti za takrat bolj splača najeti rent-a-car, kot kupovati dražji el. avto, ki zmore toliko km (oziroma se el. avtu odpovedati samo zaradi teh parih poti).
Čeprav vse to bo v bistvu postalo aktualno takrat, ko bodo el. avti pol cenejši, kot so sedaj.
O.
WarpedGone ::
Hmmm, EVjem očitaš švoh doseg, sam se pa na dolge fure furaš z bencinarjem?
Inteligenca, ni kej.
Inteligenca, ni kej.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
nekikr> Pa bi jih ti vseeno kar omejil samo zato, ker si kolesar in ne voznik.
Napaka.
nekikr> Statistično tudi utrujeni vozniki niso prav noben problem.
Ja, so, celo tako hud, da mora biti v tovorna vozila obvezno vgrajen sistem, ki omogoča preganjanje takih voznikov.
Napaka.
nekikr> Statistično tudi utrujeni vozniki niso prav noben problem.
Ja, so, celo tako hud, da mora biti v tovorna vozila obvezno vgrajen sistem, ki omogoča preganjanje takih voznikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Matev ::
A konec tedna naj pa najemam bencinarja?
a 150km ti ni zadosti?
si pač eden tisti pet% ljudi
za katere pač ni ev primeren
a to ne pomeni da če zate ni da potem za ostalih 95% ni
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
CaqKa ::
Ja, ja, kar obrni zgodbico. Predvidevam, da ne boš imel nič proti, če zavore na tvojem kolesu sprogramiram tako, da boš moral na vsake pol ure počivati 20 minut? Saj veš, ker kolo že ve, kdaj tvoje noge postanejo malce bolj utrujene in lahko povzročijo nesrečo (v kateri bo udeležena mati samohranilka z dvema otrokoma).
če bi pecikl imel na pedalih senzorje pritiska, pa da bi se še hitrost obratov štela bi ti še verjel :>
black ice ::
Matev ::
BI šel na žur v MS, cca 100 km daleč, nazaj ne bi več pršu.
če bi bil dober žur bi brez problemov napolnil in spraznil vse baterije ki jih imaš
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
nekikr ::
nekikr> Pa bi jih ti vseeno kar omejil samo zato, ker si kolesar in ne voznik.
Napaka.
nekikr> Statistično tudi utrujeni vozniki niso prav noben problem.
Ja, so, celo tako hud, da mora biti v tovorna vozila obvezno vgrajen sistem, ki omogoča preganjanje takih voznikov.
A zdaj sva pa že na poklicnih šoferjih tovornjakov? Nigga please :)
Kar odpiši prosim, lahko tudi na ZS, da ne smetiva tule. Si skoraj tako zabaven kot če po TVju gledam te zgodbe o plagiatorstvu in kako švicajo, ko jim ne gre odgovor.
SmeskoSnezak ::
A je kdo videl tole novico? Jaz sn istega mnenja kot je naslov novice. Kot da nekdo sanja :))
http://www.plugincars.com/too-good-be-t...
http://www.plugincars.com/too-good-be-t...
@ Pusti soncu v srce... @
Okapi ::
Maloserijske manufakturne "superavte" - klasične ali elektro - delajo tako rekoč povsod. Pri nas Tušek, na Hrvaškem Rimac ... Ne bo nobeno presenečenje, če bodo kakšnega naredili tudi na Malti.
O.
O.
WarpedGone ::
Papir prenese vse. Tesla je že tolk svetlo ime, da se jih že kopica hoče šlepat v njihovi luči.
Obljub in najav in 'novic' je cel kup, vsak dan kakšna, kaj se je res rodilo iz vsega tega?
Tesla in nič druzga. Renault nekaj brca, direkt in preko Nissana. Pol je pa konec resnosti.
Sej je simpl: put up or shut up.
Obljub in najav in 'novic' je cel kup, vsak dan kakšna, kaj se je res rodilo iz vsega tega?
Tesla in nič druzga. Renault nekaj brca, direkt in preko Nissana. Pol je pa konec resnosti.
Sej je simpl: put up or shut up.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Rimac je januarja dobavil prvi Concept One kupcu.
Power output: 1088 hp
Torque: 1600 Nm from 0 to 6500 rpm
Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 2,8 seconds
Range: up to 600 km (realistic range - 500 km)
Braking distance: 31.5m (100-0 km/h)
Lateral g-force: 1.4 g
Efficiency: 140-550 Wh/km
40 kW on-board charging
100 kW fast DC-charging
Weight-to-power ratio: 1.79 kg/hp
Weight distribution: 42% front, 58% rear
O.
Power output: 1088 hp
Torque: 1600 Nm from 0 to 6500 rpm
Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 2,8 seconds
Range: up to 600 km (realistic range - 500 km)
Braking distance: 31.5m (100-0 km/h)
Lateral g-force: 1.4 g
Efficiency: 140-550 Wh/km
40 kW on-board charging
100 kW fast DC-charging
Weight-to-power ratio: 1.79 kg/hp
Weight distribution: 42% front, 58% rear
O.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
SplitCookie ::
No, to je pa že avto kot se spodobi.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
SmeskoSnezak ::
Če se ti mali proizvajalci elektro-avtov ne bodo zedinili glede super/hyper/speed chargerjev, nobenemu ne bo uspelo. Idioti "že sedaj" tekmujejo, namesto da bi prvo zmagali "borbo" proti ostalim avtom :))
@ Pusti soncu v srce... @
SplitCookie ::
Kar naj.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: SmeskoSnezak ()
dzinks63 ::
Renaultov ZOE prihaja v prodajo, izdelava je v polnem teku.
Tudi Leaf je posodobljen: 2013 Nissan LEAF
Tudi Leaf je posodobljen: 2013 Nissan LEAF
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
WarpedGone ::
Vse lepo in prav ampak pod 200km dosega je vseeno za en klinc.
Ne samo po sebi ampak zaradi tistih manjših cifer, ki iz tega sledijo i.e. pešanje baterije skozi čas, ki je pri teh majnih zadevšnah še pospešeno zarad v povprečju tolk večjih obremenitev, kot bi jih trpela večja baterija. Pol se šparaš pri hlajenju/ogrevanju baterije in kapaciteta pada še tolk bol.
Poleg tega morš bit pa še posebno priden glede sprotnega polnjenja, 50% ene ornk baterije je lahk še vendo 200km realnega dosega, 50% telih zadev je pa že lahko problematična reč.
IMHO je sweet spot za te majhne avtomobile nekje 300km idealnega oz. ~250 neidelnega dosega. To so baterije ranga 40kWh. Karkoli manj je jajcanje in gnil kompromis. Ampak Zoe se mi vseen dopade. Bolj kot Leaf (120km dosega).
Ne samo po sebi ampak zaradi tistih manjših cifer, ki iz tega sledijo i.e. pešanje baterije skozi čas, ki je pri teh majnih zadevšnah še pospešeno zarad v povprečju tolk večjih obremenitev, kot bi jih trpela večja baterija. Pol se šparaš pri hlajenju/ogrevanju baterije in kapaciteta pada še tolk bol.
Poleg tega morš bit pa še posebno priden glede sprotnega polnjenja, 50% ene ornk baterije je lahk še vendo 200km realnega dosega, 50% telih zadev je pa že lahko problematična reč.
IMHO je sweet spot za te majhne avtomobile nekje 300km idealnega oz. ~250 neidelnega dosega. To so baterije ranga 40kWh. Karkoli manj je jajcanje in gnil kompromis. Ampak Zoe se mi vseen dopade. Bolj kot Leaf (120km dosega).
Zbogom in hvala za vse ribe