» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
134 / 1196
»»

SplitCookie ::

dzinks63 je izjavil:

Renaultov ZOE prihaja v prodajo, izdelava je v polnem teku.





Clio z štrom pogonom. Voila!

Namesto rezervoarja za bencin pa battery pack.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

bluefish ::

WarpedGone je izjavil:

Karkoli manj je jajcanje in gnil kompromis.
Kompromis pri teh avtočkih žal mora biti, ker folk enostavno ne bo plačeval toliko kot za premium ICE avto, da se bo potem vozikal v službo in po vmesnih opravkih.

SplitCookie ::

Kolk je dejansko teh 40kWh baterij v avtočku težkih ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

TribesMan ::

400kg
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

GeForce ::

Mogoče, je bilo že kje odgovorjeno, ali pa gre le za moje neumno razmišljanje, ampak danes ko sem opazil naslov tele teme, sem prišel do ene zame zelo zanimive reči.
Ali so dejansko elektrarne po vsem svetu trenutno sposobne proizvesti dovolj elektrike, za napajanje enakega števila električnih avtomobilov, kot je trenutno bencinskih/dizelskih avtomobilov?

SplitCookie ::

ne
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

dstr17_ ::

Ali so dejansko elektrarne po vsem svetu trenutno sposobne proizvesti dovolj elektrike, za napajanje enakega števila električnih avtomobilov, kot je trenutno bencinskih/dizelskih avtomobilov?
Niso, ampak to ni problem, ker zamenjava se ne bo zgodila naenkrat, ampak postopoma.

PrimozR ::

TribesMan je izjavil:

400kg

A to je splošna cifra, da danes 1 kWh tehta cirka 10 kg?

WarpedGone ::

To je iz riti potegnjena cifra, ki je uporabna približno tolk kot podatek kje je sever če iščeš mlekarno.

LiIon celice grejo čez 250Wh/kg i.e. 40kWh celic tehta 160kg (glej npr. Panasonic NCR18650 3,1Ah)
Ker same ne lebdijo v zraku je treba met še ohišje, povezave, "temperaturni management" in še kaj kar doda cca ene tolk zraven in prideš na realnih 300kg za 40kWh kar v avtomobilu ranga 1500kg z netraktorsko aerodinamiko pomeni cca 250km dosega.

Lahko stvar nardiš precej lažje in cenejše če recimo preskočiš aktivno hlajenje celilc (npr. Leaf) ampak pol se je dobro izogibat prodaji v deželah, kjer nikoli ne zapade sneg. In ne morš se hvalit, da maš pametno narejeno baterijo niti ne morš ponudit recimo 7 let garancije na zadevo. Sami kompromisi vsepovsod.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Mal špekulacije na podlagi cen 60 in 85kWh variante Model S. Recimo da je cena sestavlena kot cena avtomobila brez baterije X in cene Y za kWh. Recumo tut da so v obeh modelih uporabljene enake celice z enako ceno na kWh (kar verjetno ni res):
X + 60kWh * Y = 72.600 EUR
X + 85kWh * Y = 83.150 EUR

Ven pade:
- Model S brez baterije: 47k EUR
- 60kWh baterija: 25k EUR
- 85kWh baterija: 36k EUR

Teoretična 40kWh baterija bi koštala 16k EUR, 40kWh Model S pa 64k EUR (tega ne bo v Evropi).

Vse te številke so obremenjene s prevoznimi stroški iz ZDA v evropo, prilagoditve vozila evropskim predpisom, dodatnim handlingom, lokalnimi dajatvami itd zato niso točne, dajejo pa občutek kako stvari stojijo. Vključujejo tut cca 25% marže. Pri večjih proizvodnjih cifrah je lahko marža tut nekaj nižja.

Manj luksuzno vozilo naštancano v velikih serijah, ki bi brez baterije stalo recimo 20k EUR, bi skupaj z 40kWh baterijo stalo pod 40k EUR. Karkoli manj je glede na današnje stanje stvari pohabljen avto. Leaf je recimo v nemčiji 34k EUR z mizernih 200km idealnega dosega.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Z akumulatorji je nekako tako kot z izolacijo hiše. Vsak naknadni centimeter (kWh) je cenejši.
Cena battery managementa, ohišja in temperaturnega managementa ne narašča linearno s kapaciteto akumulatorja. Zato ta tvoja cena drži praktično za gole celice brez vseh dodatkov.

Sploh pa kaj se bo zgodilo s cenami celic, ko se bo začela malo bolj masovna proizvodnja električnih avtomobilov.

Pred letom dni je Opel govoril da če bi hotel vse svoje avtomobile opremiti s podobnim battery packom kot jih ima Ampera, bi morali pokupiti vso svetovno proizvodnjo li-ion celic, pa še malo bi zmanjkalo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Zato ta tvoja cena drži praktično za gole celice brez vseh dodatkov.

Ravno zato ne drži za same celice, ker je tista cifra obtežena z vsem kar sm že sam omenu. In ocena je namenjena le temu da ne sfali za več kot 30%.

Pred letom dni je Opel govoril da če bi hotel vse svoje avtomobile opremiti s podobnim battery packom kot jih ima Ampera, bi morali pokupiti vso svetovno proizvodnjo li-ion celic, pa še malo bi zmanjkalo.

Ja, in? Če bi svinje letele, bi tut imeli premalo letališč.
Celice se kupuje pri samem proizvajalcu, kjer se sklene večletna pogodba in je cena vnaprej dogovorjena in vezana na dobavne številke. Kdor se danes spomni, da bi pa on tut delal EVje, bo mel al zelo malo precej dragih celic, al bo pa počakal še par let, da se sprosti pogodbeno zavezana proizvodnja.

Tule se 3.1Ah celice prodajajo po 10USD/kos. Po tej ceni je 85kWh baterija v Model S 'vredna' 56k EUR za same celice. A tesla hoče zanjo samo ~27k EUR (brez marže) oz. nekje 25k EUR brez vrednosti ohišja, magementa itd. Kdor kupi veliko, kupi poceni.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

Če greš kupovati battery pack kupiš pakungo kjer je celic vsaj 1000

Cena za te večje nakupe je 7.5$ po celici in še manj.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

WarpedGone ::

Jup. Dobavili so cca 5000 vozil že, kar pomeni okoli 40M celic.
Tedenska proizvodnja je 400 vozil oz nabava 3M celic vsak teden.
Špekulira se, da pri takšni nabavnih številkah, Tesla dosega ceno pod 2USD za celico.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

Bo tam realno ja.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

dzinks63 ::

Mitsubishi je v Ženevi pokazal zanimiv el. koncept:



CA-MiEV je zasnova za naslednjo generacijo električnih avtomobilov z boljšimi baterijami in učinkovitejšim pogonom, ki ima na novo zasnovan inverter, omogoča brezžično polnjenje in regeneracijo zavorne energije. Zadeva polno napolnjena zmore okoli 300 kilometrov.

Gregor P ::

This video is private. :8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Jup. Dobavili so cca 5000 vozil že, kar pomeni okoli 40M celic.
Tedenska proizvodnja je 400 vozil oz nabava 3M celic vsak teden.
Špekulira se, da pri takšni nabavnih številkah, Tesla dosega ceno pod 2USD za celico.

Pozabil si povedati, da so vmes zamenjali dobavitelja baterij.

WarpedGone ::

Niso.
Panasonic ostaja primarni(?) in zaenkrat edini uradno potrjen vir celic, drugi del uradne izjave pa je, da ni edini in da furajo politiko več kot enega dobavitelja celilc. Sej velik kandidatov itak ni, omenja se še sanyo.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Primarni dobavitelj je bil Yuasa. V kar 2500 vozil so bile vgrajene baterije tega proizvajalca.( Ko najdem link, ti ga bom posredoval) Istega dobavitelja je imel tudi pred kratkim prizemljen Boeing Dreamliner. http://www.dailymail.co.uk/news/article...
Proizvajalcev li ion baterij je kar precej. Največji je japonski AESC, sledi mu neka kitajska firma, tretji LG Chem.....

SplitCookie ::

Yuasa ? Tisti jajc od firme jim je dobavljal baterije ?

Ne se jebat
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

dzinks63 ::

Toyota je v ženevi predstavila i-ROAD, zanimivo prevozno sredstvo za mestna središča.

S širino 850 milimetrov ni nič širši kot klasični dvokolesnik, le da ima i-ROAD dva sedeža, tri kolesa in dva električna motorja z močjo 2 kW, ki s pomočjo litij-ionske baterije omogoča 50-kilometrski domet. Baterije se lahko napolnijo prek domače vtičnice v samo treh urah.


Okapi ::

Yuasa ? Tisti jajc od firme jim je dobavljal baterije ?
Hebiga, Musk ni vprašal profesorjev s slo-techa, da bi mu pravočasno povedali, katerih ne sme.>:D

ni nič širši kot klasični dvokolesnik, le da ima i-ROAD dva sedeža,
Saj "klasični dvokolesnik" ima tudi dva sedeža.:)

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Daedalus ::

Malo za sproti - Nissan namerava leta 2014 na 24 ur Le Mans-a dirkati z električnim dirkalnikom. Na gorivne celice sicer.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::

Medtem ko "veliki" še vedno teoretizirajo kakšne barve naj bodo polnilne postaje in priključki, Tesla Motors planira "napad" na Evropo.
Julija bodo preko svojega predstavništva na Nizozemskem začeli s prvimi dobavami Model S v Evropi.
Načrtujejo tudi postavitev mreže SuperChargerjev tle okrog, prve se naj bi v angliji pojavile še letos.

Tesla Motors, Elon Musk speech in Geneva motor show:
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Bojim se, da bodo na vsak prodan avto morali postaviti kar nekaj SuperChargerjev. Ali bodo ti SuperChargerji odgovarjali evropskim , ali ameriškim standardom?
Ali bodo v avtomobile vgrajevali original Teslin konektor, ali Extended J1772, ali evropski "Extended" Mennekes?

WarpedGone ::

Res ne premoreš tolk zdrave pameti, da bi si na ta vprašanja lahko že sam odgovoril?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Evropski Model S bo imel enak priklop kot ameriški, priložen bo tudi adapter za J1772 (tudi v ameriki je):



Dodatno naj bi bilo podprto polnjenje iz trofazne linije i.e. J1772 Level 2. Šušlja se, da bo to omogočeno preko tretjega on-board 10kW polnilca a bo vseeno omejeno na 22kW (3*7kW) zaradi topolnih gabaritov sistema.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

In zakaj je bil sploh sprejet evropski standard za polnilne postaje? Ali velja samo za v Evropi proizvedene avtomobile?

PrimozR ::

Prej za v Evropi prodajane avtomobile...

WarpedGone ::

Pa še zavezujoč ni, stvar marketinga kaj bo neka firma podprla in na kaj bo s tem pristala.

Popravek/dopolnitev glede konektorjev itd:

SuperChargerji v Evropi bojo 80kW



Tesla: Contact will be Mode 3 Type 2, with strengthened pins to support Tesla's supercharge

Mennekes Mode 3 Type 2



Specifikacije polnjenja za evropske Tesla Model S:

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

fpbs ::

Tu nekaj ne štima. Ta konektor od Mennekesa poleg trofaznega polnenja omogoča tudi DC "počasno" polnenje. Za hitro DC polnenje pa mora imeti ta konektor še dva dodatna kontakta -,,Combo-System" : Oglej si na strani 139: http://www.mennekes.de/uploads/media/ME...

WarpedGone ::

Konektor bo imel mennekes Mode 3 Type 2 geometrijo ne bo pa to standardni konektor made by mennekes.
Pomeni da se bo Model S lahko filal tut prek polnilne postaje s takšnim konektorjem in bo iz nje potegnil pač toliko kolikor bo tista postaja omogočala. Električno bodo preko tega konektorja lahko stvari lafuale drugače oz. močneje (kot prediveda sam mennekes standard) če bo neka polnilna postaja (== teslin SuperCharger) to omogčala. To pa zato ker bo interno zadeva drugačna od mennekesa.

Pogelj si zgornji intervju z Muskom na ženevskem avtosalonu. Je stvari precej jasno izpostavil.
Skratka:
a) Model S se bo laho filat iz česarkoli je danes na razpolago (pa tega nisi scopral sam doma in zato naredu nekomaptibilno z vsem drugim)
b) Teslini SuperChargerji v Evropi bojo filal z 80kW (360km/h) (do 60% napolnjenosti baterije v pol ure)
c) evropski onboard polnilc bo omogočal 3-fazno polnjenje in je povsem drugačen kot pa polnilec v avtomobilih za ameriški trg
d) podprt bo tudi chademo prikop
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

SplitCookie ::

Hebiga, Musk ni vprašal profesorjev s slo-techa, da bi mu pravočasno povedali, katerih ne sme.>:D

Jbg. To da so yuasa bolj švoh baterije, je že precej common knowledge (njihovi podatki iz specifikacij ne štimajo, sploh tisti o dolgoživosti in številu ciklov - pač se je treba primerjat z boljšimi ala panasonic)
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Okapi ::

To da so yuasa bolj švoh baterije, je že precej common knowledge
Pri Boeingu očitno tudi še niso slišali za ta "common knowledge" (ampak sedaj pa to vedo).>:D

O.

Nikec3 ::

Zadnje čase precej spremljam vse okrog EV in mi še vedno ni jasno, kaj dela Tesla, da imajo njihovi avtomobili 2x daljši doseg kot vsi konkurenti. Konkurentom očitno tudi ni jasno. 8-)

Sem pa bral intervju s Teslinim CTO-jem in je dejal, da se gostota shranjene energije pri baterijah povprečno povečuje za 8% vsako leto, ter da pričakuje, da bi lahko do leta 2023 podvojili doseg. Če se to zgodi, lahko gredo bencinski avtomobili počasi na smetišče zgodovine.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Zadnje čase precej spremljam vse okrog EV in mi še vedno ni jasno, kaj dela Tesla, da imajo njihovi avtomobili 2x daljši doseg kot vsi konkurenti. Konkurentom očitno tudi ni jasno.

Sej je simpl - resnici so pogledal v oči in se ne trudijo z gnilimi kompromisi spremenit fizikalna dejstva. Neproblematičen doseg brez kislega nasmeha se prične nad 300km, to košta kolikor pač košta. Da bo folk to plačal, mora bit avto tak in tak. Rezultat je razprodana proizvodnja.

Dokler bo 'konkurenca' v avtomobile za 10 jurjev tlačila baterije namesto ICE mašine in to probala prodat za 3x cene ICE variante (khm VW, ...) se jim bomo lahk pač samo smejali.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

Mislim ja... večina industrije misli, da lahko električni avto naredijo samo če ICE zamnejajo v električnim in v prtljažnik dajo 100kg baterij.

To je enako kot da bi npr. lesene, jeklene in betosnke konstrukcije projektirali in dimenzionirali po enakih načelih. Napetosti v elementih so že približno enake, ampak ima vsak element svoje specifike.

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Zadnje čase precej spremljam vse okrog EV in mi še vedno ni jasno, kaj dela Tesla, da imajo njihovi avtomobili 2x daljši doseg kot vsi konkurenti. Konkurentom očitno tudi ni jasno. 8-)

Sem pa bral intervju s Teslinim CTO-jem in je dejal, da se gostota shranjene energije pri baterijah povprečno povečuje za 8% vsako leto, ter da pričakuje, da bi lahko do leta 2023 podvojili doseg. Če se to zgodi, lahko gredo bencinski avtomobili počasi na smetišče zgodovine.

Prava tekma se še ni začela. Tudi tale veliko oblublja: http://www.plugincars.com/too-good-be-t...
Mislim, da bo povprečje 8% v naslednjh dveh, treh letih, nekajkrat, ali celo nekaj desetkrat preseženo.

alexa-lol ::

@fbps zraven linka si dal še piko tako da je ... .html. in ne najde strani..

black ice ::

Nikec3 je izjavil:

Zadnje čase precej spremljam vse okrog EV in mi še vedno ni jasno, kaj dela Tesla, da imajo njihovi avtomobili 2x daljši doseg kot vsi konkurenti. Konkurentom očitno tudi ni jasno. 8-)

Če si gledal dokumentarec o Tesli (objavljen na prejšnjih straneh), bi vedel, da je ključ do uspeha nenavadna/posebna razporeditev baterij, ki je kao top secret. Koliko je v tem resnice si ne upam trditi.

Pa aerodinamika, jasno. Kljuke v vratih ipd.

WarpedGone ::

da je ključ do uspeha nenavadna/posebna razporeditev baterij,

Nič posebnega al pa magičnega ni na razporeditvi baterij razen da so tam kamor po naravi najbol spadajo. In jih tja lahko daš le, če se EVjev lotiš resno. Hkrati se z baterijami ravna kot je z njimi pač treba ravnat.

Cel ključ do teslinega uspeha je v tem da imajo jajca stvar naredit ornk in zato zaračunat težke denarje. V zadevo so se spustili vedoč da nekaj prvih let ne bo profita (letos teče že 8. leto!). Noben od velikih ne upa na cesto dat ničesar za kar niso zelo zelo prepričan da bo vrglo profit že v prvem letu. Okol vratu imajo zavezan težek betonski blok 'odgovornosti do delničarjev'. CEO, ki štarta kratkoročno neprofitabilni program je zelo hitro bivši CEO. In zato vsi veliki prodajajo praktično same old shit all over again zapakiran v novo obliko karoserije. Dejanskega napredka pri novih modelih je pa morda za pol mišjega prdca.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

alexa-lol je izjavil:

@fbps zraven linka si dal še piko tako da je ... .html. in ne najde strani..

Sedaj upam ,da se bo našla:

http://www.plugincars.com/too-good-be-t...

Okapi ::

Noben od velikih ne upa na cesto dat ničesar za kar niso zelo zelo prepričan da bo vrglo profit že v prvem letu.
Da si ne upajo, si jim podtaknil ti. Preprosto nočejo, ker se jim ne zdi smiselno metati denar v veter - pa tudi nimajo ga toliko, da bi ga lahko mirne duše zapravljali. Musk je s PayPalom dovolj zaslužil, da lahko za svoj električni hobi zagoni tudi milijardo, pa bo še vedno bogat.

Če imaš dovolj keša na voljo, se ni težko lotiti nišnega proizvoda. Zgodovina je polna primerov, ko so mali entuziasti & geniji delali boljše izdelke od velikih industrialcev - in skoraj enako polna primerov, ko so ti mali entuziasti s svojimi odličnimi izdelki propadli, ker preprosto niso bili konkurenčni, keša je pa na koncu zmanjkalo.

O.

Nikec3 ::

Musk je s PayPalom dovolj zaslužil, da lahko za svoj električni hobi zagoni tudi milijardo, pa bo še vedno bogat.

S Paypalom je zaslužil če se ne motim 200 miljonov. V Teslo pa je vložil 70 milijonov. Tako, da on osebno niti teoretično ne more zagoniti milijarde.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Forbes pravi
Elon Musk - Net Worth: $2.7 B As of March 2013


O.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Forbes pravi
Elon Musk - Net Worth: $2.7 B As of March 2013


O.

Ja, takšna je ocenjena vrednost njegovih firm. Začetni kapital za SpaceX pa je bil okrog 150 milijonov, za Teslo okrog 70 milijonov, ter 5 milijonov za SolarCity. (Številke niso točne, ampak so nekje tam. Ziher bo Warped One povedal več).

Še citati:

In October 2002, PayPal was acquired by eBay for US$1.5 billion in stock.[18] Before its sale, Musk, the company's largest shareholder, owned 11.7% of PayPal's shares.


He founded SpaceX with $100 million of his early fortune. He remains chief executive officer and chief technology officer of the Hawthorne, Calif.-based company.


Za Teslo pa ni bil enkratnega zneska, ampak je skupaj nekje 70 milijonov.
Tesla Motors @ Wikipedia

Poleg tega je Musk vložil v Teslo, SpaceX in SolarCity ves svoj denar. Preračunano torej 175,5 milijonov, ki jih je dobil s prodajo Paypala.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

Ja, takšna je ocenjena vrednost njegovih firm.
Njegovega deleža v teh firmah, se pravi delnic. Delnice lahko prodaja in rešuje firmo - dokler mu ne zmanjka denarja.

O.

Boeing ::

Tip je, za razliko od ostalih prdcev, velik frajer. Vlaga in riskira tudi precej svojega, osebnega denarja. Večina ostalih "meneđerjev" zna samo s tujim kurcem po koprivah mahat.

In tip dobro ve kaj dela. Vse mu rata.

Frajer je.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Daedalus ::

Klasično ICE industrijo v trenutno smer razvoja sili inercija. Stvari lavfajo, kante se prodajajo, ni potrebe za pretirano skrb. Zato se pa tudi ne zaganjajo pretirano v alternative ampak bolj ali manj pilijo stare in preverjene pristope. Lahko se jim pa komot zgodi (verjetno se bo), da bojo čez kako desetletje krepko v zaostanku kar se tiče razvoja EV, pa bojo CEO-ti leteli zaradi kakih drugih razlogov. V večini primerov ne spreminjaš zmagovalne strategije, v nekaterih te pa to na daljši rok stane trga. Pa večja ko je firma, težje se prilagaja. Denarja za razvoj pa imajo v primerjavi z enim privatnikom ogromno.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
««
134 / 1196
»»