Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
Zakaj pa? Saj vendar dobijo dovolj subvencij za njihov obstoj Sam pa bi kvečjemu kupil kakšno verzijo 10 njihove igrače za zabavo (pa morda za reklamo kakšnega mojega podjetja - ker očitno to "zažiga" med množico - ipd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Brane22 ::
Ne štekam zakaj so imeli tako slab 4Q12. A se osnovni Tesla ni prodajal ?
Saj stvar je videti prav luštno.
Saj stvar je videti prav luštno.
WarpedGone ::
Kakšen osnovni Tesla?
Vsi dosedanji Q odkar obstajajo so bili 'slabi' i.e. izguba.
Ko so začel dostavljat Roadsterje so cel kup denarja vrgli v fabriko z Model S in jih je takoj porinilo v minus. Novih roadsterjev že kake pol leta ni več.
Model S so proti koncu leta komaj začel resno metat ven iz hiše, prej je bila proizvodnja počasnejša.
Če pa stvar pogledaš iz druge perspektive i.e. mal manj kratkovidno glede na +/- pred samim rezlutatom pa ni neke panike oz. stvari precej po predvidevanjih. Prihodki od prodaje vztrajno rastejo, profit se od spodaj približuje 0 in naj bi letos (končno) postal zelen.
Vsi dosedanji Q odkar obstajajo so bili 'slabi' i.e. izguba.
Ko so začel dostavljat Roadsterje so cel kup denarja vrgli v fabriko z Model S in jih je takoj porinilo v minus. Novih roadsterjev že kake pol leta ni več.
Model S so proti koncu leta komaj začel resno metat ven iz hiše, prej je bila proizvodnja počasnejša.
Če pa stvar pogledaš iz druge perspektive i.e. mal manj kratkovidno glede na +/- pred samim rezlutatom pa ni neke panike oz. stvari precej po predvidevanjih. Prihodki od prodaje vztrajno rastejo, profit se od spodaj približuje 0 in naj bi letos (končno) postal zelen.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Nikoli nisem razumel, kako je lahko podjetje, ki ima avtomobile prodane za 2 leti naprej, v minusu. Če se kreditirajo za investicije je to ok, ampak dolgoročno morajo verjetno imeti trden načrt, kako profit spraviti na zeleno vejo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Gregor P ::
Dejansko je v poslovnem svetu nekaj povsem običajnega, da neko start up podjetje tudi kakšnih 5 let še nima dobička oz. je nekje na "zdravem minusu" (začetni zagon, razvoj pač stane in tudi traja določeno obdobje), vendar z zelo dobrim poslovnim načrtom iz katerega je razvidno, da je velika verjetnost, da potem dobiček bo in to ne malo (seveda lahko tudi da ne, ta rizik vedno obstaja).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Ma ja, razvoj in vzpostavitev proizvodnje modernega avtomobila pač ni zadeva, ki stane nekaj sendvičev ampak se meri v stotinah milijonov USD katere je treba plačat predno sploh poženeš proizvodno linijo.
Tut če imaš na posameznem prodanem kosu 20k USD čistega profita, moraš izdelat in prodat 500M / 20k = 25k kosov avtomobilov da pokriješ začetno investicijo.
Zaenkrat so prodali in dostavili slabih 3k roadsterjev in nekaj takega Model S. Letna proizvodnja v 2013 je planirana na 20k kosov. Proizvodnja je večji del že prodana in s tega vidika ni zelo vprašljiva. Zato je predvidevanje, da bodo že letost v plusu, 'zmerno' i.e. ni ravno divje preoptimistično. Še vedno se pa lahko kaj zalomi in tudi letos še ne bo profita.
Ni pa elon človek, ki bi rad zapravil ves svoj denar u luft. Zaenkrat mu kr uspeva zgodbo peljat v smeri uspeha z uspešno doseženimi kratkoročnimi cilji.
Tut če imaš na posameznem prodanem kosu 20k USD čistega profita, moraš izdelat in prodat 500M / 20k = 25k kosov avtomobilov da pokriješ začetno investicijo.
Zaenkrat so prodali in dostavili slabih 3k roadsterjev in nekaj takega Model S. Letna proizvodnja v 2013 je planirana na 20k kosov. Proizvodnja je večji del že prodana in s tega vidika ni zelo vprašljiva. Zato je predvidevanje, da bodo že letost v plusu, 'zmerno' i.e. ni ravno divje preoptimistično. Še vedno se pa lahko kaj zalomi in tudi letos še ne bo profita.
Ni pa elon človek, ki bi rad zapravil ves svoj denar u luft. Zaenkrat mu kr uspeva zgodbo peljat v smeri uspeha z uspešno doseženimi kratkoročnimi cilji.
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Kot je znano je WV razvijal električno vozilo, sedaj bo v Ženevi premierno predstavil e-Golf.
Avto ima vgrajen elektromotor s 84 kW (115 KM) in 270 Nm navora, kar dovolj, da Golf zmore do največ 135 km/h, medtem ko mu litij-ionske baterije, s kapaciteto 26,5 kWh, omogočajo do največ 175 kilometrov dolgo pot. Polnjenje baterij, zaradi katerega je Golf od standardne verzije težji za 250 kg, poteka okrog pet ur. Po nekaterih podatkih je začetek njegove prodaje predviden šele za sredino prihodnjega leta.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
TribesMan ::
Še vedno na nivoju samograditeljev...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Nikec3 ::
Očitno bo držalo, kar smo zgoraj napisali. Narediti električen avto je enostavno, narediti odličen električni avto pa niti približno. Golf po specifikacijah sodeč sodi v prvo skupino.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
CaqKa ::
SplitCookie ::
Ga kupim raje kot teslo, namreč za teslo težje najdem sedežne prevleke.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: jkreuztzfeld ()
WarpedGone ::
Zgoraj je blo neki zmrdovanja nad Google Maps v Model S.
Stvar je taka, da Google Maps sedi le na sredinskem velikem zaslonu, na zaslonu za volanom (kjer so do sedaj običajno bli števci) pa lahko laufa Navigon, ki usmerja "turn by turn" slikovno in zvočno. Laufat zna tut na sredinskem zaslonu.
Včeraj se je zgodil Teslin 'Conference Call'. Nekaj zanimivosti:
- konec decembra je proizvodnja laufala 400/vozil tedensko
- trenutno bi bli sposobn laufat tut z 500/vozil tedensko a bojo še mal počakal s tem in prej optimiziral človeške ure (na debelo tolčejo nadure in uporabljajo začasno delo)
- profit pričakujejo že v prvem četrtletju letos
- letos bodo začel montirat/uporablat močnejše SuperChargerje - špekulira se o 120kW zadevah kar bi omogočalo polnjenje s cca 600km/h. A tko hitro se nafila le ~50%, naprej se polnjenje upočasni
- Cilj je SuperCharger vsakih ~200km
- Marža okrog 25% (brez ZEV kuponov)
- več kot polovica naročil je za 85kWh model, manj kot 10% je naročil 40kWh baterije
- Pričakujejo da se bo v nekaterih državah Model X prodajal bolje kot S, v povprečju pa pričakujejo cca 70% prodaje S
- S Amerika je manj kot 30% vseh naročil
- navigacijo bojo dopolnili, da bo sama od sebe preferilala poti kjer so že superchargerji
Stvar je taka, da Google Maps sedi le na sredinskem velikem zaslonu, na zaslonu za volanom (kjer so do sedaj običajno bli števci) pa lahko laufa Navigon, ki usmerja "turn by turn" slikovno in zvočno. Laufat zna tut na sredinskem zaslonu.
Včeraj se je zgodil Teslin 'Conference Call'. Nekaj zanimivosti:
- konec decembra je proizvodnja laufala 400/vozil tedensko
- trenutno bi bli sposobn laufat tut z 500/vozil tedensko a bojo še mal počakal s tem in prej optimiziral človeške ure (na debelo tolčejo nadure in uporabljajo začasno delo)
- profit pričakujejo že v prvem četrtletju letos
- letos bodo začel montirat/uporablat močnejše SuperChargerje - špekulira se o 120kW zadevah kar bi omogočalo polnjenje s cca 600km/h. A tko hitro se nafila le ~50%, naprej se polnjenje upočasni
- Cilj je SuperCharger vsakih ~200km
- Marža okrog 25% (brez ZEV kuponov)
- več kot polovica naročil je za 85kWh model, manj kot 10% je naročil 40kWh baterije
- Pričakujejo da se bo v nekaterih državah Model X prodajal bolje kot S, v povprečju pa pričakujejo cca 70% prodaje S
- S Amerika je manj kot 30% vseh naročil
- navigacijo bojo dopolnili, da bo sama od sebe preferilala poti kjer so že superchargerji
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
And?
Kako vam uspe se tako dolgo dajat o tem? A ni kristalno jasno, da je baterija in električno omrežje edina zadeva, ki onemogoča električne avtomobile? Ko bo to rešeno, gredo ICEji na smetišče zgodovine pa v galerije.
Simple as that really.
Kako vam uspe se tako dolgo dajat o tem? A ni kristalno jasno, da je baterija in električno omrežje edina zadeva, ki onemogoča električne avtomobile? Ko bo to rešeno, gredo ICEji na smetišče zgodovine pa v galerije.
Simple as that really.
SplitCookie ::
Ko bo to rešeno gredo samo cene ICE-jem dol, predelava na metan/lpg, štromarji pa v jok:>
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
WarpedGone ::
Mnogi ne morejo spat zaradi hudega problema/obremenitve, ki ga bo mnogo EVjev povzročilo električnemu distribucijskemu omrežju.
Probleme vidijo v nenadnih obremenitvah, nekoordinaciji itd. Možna rešitev pa je problem ker je kao treba dobit mnogo strank za isto mizo, ki se bi kao zmenle kako in kaj. S zna zgodit, da bo evolucija spet povozila suhe pametnjakoviče in rešila problem brez njihove prekratke pameti:
The Tesla Road Trip Success that No One's Talking About
Pokazano je bilo, da je zbiranje podatkov o stanju raznih parametrov posameznega avtomobila možno že danes. Vse kar manjka je še nekdo, ki bi pobiral in talal denar - pa zbiral podatke in posredoval pri polnjenju (pošiljal ukaze nazaj avtomobilu).
Probleme vidijo v nenadnih obremenitvah, nekoordinaciji itd. Možna rešitev pa je problem ker je kao treba dobit mnogo strank za isto mizo, ki se bi kao zmenle kako in kaj. S zna zgodit, da bo evolucija spet povozila suhe pametnjakoviče in rešila problem brez njihove prekratke pameti:
The Tesla Road Trip Success that No One's Talking About
Pokazano je bilo, da je zbiranje podatkov o stanju raznih parametrov posameznega avtomobila možno že danes. Vse kar manjka je še nekdo, ki bi pobiral in talal denar - pa zbiral podatke in posredoval pri polnjenju (pošiljal ukaze nazaj avtomobilu).
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
problema/obremenitve, ki ga bo mnogo EVjev povzročilo električnemu distribucijskemu omrežju
ponoči gre itak ogromno elektrike v nič
tako bodo ev-ji to izgubo pravzaprav izkoristili
SplitCookie ::
ponoči gre itak ogromno elektrike v nič
misliš reči, da se jo zbira v črpalnih elektrarnah, zato da pokriva dnevne konice ?
EV še lep čas ne bodo predstavljali kakšne posebne obremenitve omrežju
Itak pa imamo elektrificirano železniško progo, tak da ta težava že nekako 'obstaja'. 700kW cuza en tak wagen iz omrežja pa se tudi pozna ne
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Matev ::
misliš reči, da se jo zbira v črpalnih elektrarnah, zato da pokriva dnevne konice ?
ne
enostavno gre v nič
ker se je ne porabi toliko kot se jo proizvede
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
WarpedGone ::
Osnov nimaš poštelanih, poglej si podatke. Nove elektrarne so nuja z ali brez EV.
'Pametni' EVji so le dodaten plus oz. način za izravnavanje trenutne porabe - i.e. manjše trenutne špice v +/-.
Stvar se lahko blazno zakomplicira al pa nardi zelo simpl in še vedno koristno. Recimo ko vštekaš daš 'agregatorju' signal, da si prpravljen in 10 minutni timeout za odziv. Agregator hkrani čakalno vrsto tako pripravljenih EVjev vključno močjo, pričakovano količino enerigije, točno lokacijo kje so vštekani (in preko katerih linij/trafotov ... bojo vlekl tok). Odzive pošilja posameznim avtomobilom v najbol primernih trenutkih za omrežje in znotraj okvior podanih zahtev. Še vedno se lahko zahteva takojšen pričetek polnjenja, lahko pa se recimo omrežju dovoli tudi nekaj urno okno za začetek v zameno za še cenejšo energijo.
'Pametni' EVji so le dodaten plus oz. način za izravnavanje trenutne porabe - i.e. manjše trenutne špice v +/-.
Stvar se lahko blazno zakomplicira al pa nardi zelo simpl in še vedno koristno. Recimo ko vštekaš daš 'agregatorju' signal, da si prpravljen in 10 minutni timeout za odziv. Agregator hkrani čakalno vrsto tako pripravljenih EVjev vključno močjo, pričakovano količino enerigije, točno lokacijo kje so vštekani (in preko katerih linij/trafotov ... bojo vlekl tok). Odzive pošilja posameznim avtomobilom v najbol primernih trenutkih za omrežje in znotraj okvior podanih zahtev. Še vedno se lahko zahteva takojšen pričetek polnjenja, lahko pa se recimo omrežju dovoli tudi nekaj urno okno za začetek v zameno za še cenejšo energijo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
Nove elektrarne so nuja z ali brez EV.
ja kot si že ugotovil ev-ji nimajo kaj dosti vpliva - pravzaprav ga nimajo sploh
elektrane se potrebuje zaradi večje porabe industrije in večjega števila gospodinjstev
nekikr ::
WarpedGone je izjavil:
Osnov nimaš poštelanih, poglej si podatke. Nove elektrarne so nuja z ali brez EV.
'Pametni' EVji so le dodaten plus oz. način za izravnavanje trenutne porabe - i.e. manjše trenutne špice v +/-.
Stvar se lahko blazno zakomplicira al pa nardi zelo simpl in še vedno koristno. Recimo ko vštekaš daš 'agregatorju' signal, da si prpravljen in 10 minutni timeout za odziv. Agregator hkrani čakalno vrsto tako pripravljenih EVjev vključno močjo, pričakovano količino enerigije, točno lokacijo kje so vštekani (in preko katerih linij/trafotov ... bojo vlekl tok). Odzive pošilja posameznim avtomobilom v najbol primernih trenutkih za omrežje in znotraj okvior podanih zahtev. Še vedno se lahko zahteva takojšen pričetek polnjenja, lahko pa se recimo omrežju dovoli tudi nekaj urno okno za začetek v zameno za še cenejšo energijo.
To boš težko speljal v praksi. Že tako je precej neuporabno, da moraš polniti nekaj ur, če bi moral pa še čakati, da prideš na vrsto, bi pa to samo še bolj ubilo to "alternativo". Določeni zanesenjaki bodo seveda pograbili, ampak to je en micen pljunek v morje vseh prodanih avtomobilov. Če že, potem bi morali poštudirati, kako "naliti" v 5/10 minutah (max) za polne baterije elektronov. Vse ostalo je samo korakanje stran od cilja.
Matev ::
Že tako je precej neuporabno, da moraš polniti nekaj ur,
to sploh ni problem
a ti voziš 24h dnevno?
ne...
jano potem pa ni problema
ec se ti polni ko se ne voziš in je avto parkiran
če prevedem: ni ti potrebno čakati in stati poleg ko se polni
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
WarpedGone ::
Za druge:
Podobno opažam pri mojem dizlerju prve pol ure vožnje.
Limited power: namesto 300kW maš prvih nekaj km samo ~170kW. Nato se baterija segreje in ni več omejitve.
Kogar res zanima - izkušnje iz prakse:
Impact of cold on range, performance, battery life?
Cold weather range
Real World Range Questions (Winter)
Pa še en kalkulatorček: Your questions answered - Range
I have seen about 15- 20+ percent more energy used driving in cold conditions compared to warm. Hwy speeds 100/110 with heater on.
Podobno opažam pri mojem dizlerju prve pol ure vožnje.
No, the cold isn't a big problem for the battery. The car knows how to keep it safe - that's why the regen and power is limited until its warmed up.
Limited power: namesto 300kW maš prvih nekaj km samo ~170kW. Nato se baterija segreje in ni več omejitve.
Kogar res zanima - izkušnje iz prakse:
Impact of cold on range, performance, battery life?
Cold weather range
Real World Range Questions (Winter)
Pa še en kalkulatorček: Your questions answered - Range
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Kaj delajo Estonci, očitno zelo poseben narod, ne ozira se kaj dosti na druge.
Uvedli so brezplačni javni prevoz v prestolnici in zdaj prvi na svetu uvajajo brezplačno hitro polnjenje električnih avtomobilov.
Prebivalci te države bodo lahko na 165 polnilnih postajah brezplačno napolnili akumulatorje svojega električnega vozila ali Plug-in hibrida. Pravijo, da imajo omenjene polnilne postaje takšno moč, da bodo baterije v 20 minutah napolnjene z 80 odstotno kapaciteto. Po mnenju odgovornih, ki so projekt zagnali v sredo, bo 165 postaj zadoščalo za trenutne potrebe voznikov. Namreč vsako mesto in večja vas ima eno polnilno postajo, na avtocestah pa je vsaka postavljena na razdalji od 40 do 60 kilometrov. Postavitev se je začela v sredini preteklega leta, koliko je projekt stal pa ni znano.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Daedalus ::
Čudaki, ker ignorirajo dobrohotne nasvete slo-tech vseznalcev. IMHO.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
WarpedGone ::
Uvedli so brezplačni javni prevoz v prestolnici in zdaj prvi na svetu uvajajo brezplačno hitro polnjenje električnih avtomobilov.
Nič niso prvi na svetu.
Poleg tega je članek poln butastih napak. Noviranji ...
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Ne, preveri številke.
Energija kot prvo ne more it v nič, kot drugo pa če bila proizvodnja res znatno nad porabo to zHebe delovne parametre omrežja - frekvenca se dvigne nad toleranco, napetost gre po svoje itd.
Če bi vse naše elektrarne, ki laufajo podnevi res laufale nonstop, bi pridobili več energije, kot pa jo porabimo. Ampak ker elektrarne niso sposobne obratovati 24/7 se proizvodnja prilagaja 'ceni' oz. se skuša minimizirat strošek nabavljene energije. Zato recimo se HE ponoči ustavijo in tudi ponoči zato ne sproduciramo vedno toliko energije, kot jo porabimo. Ampak to je še vedno ceneje, kot da bi te HE stale čez dan, ko je cena energije na borzah precej dražja kot tista nočna. Zato pač HE ponoči zbirajo vodo, katero potem podnevi skurijo. To je sam tak prvi, najbol enostaven primer, kaj se dogaja.
Tista, da imamo ponoči več kapacitet kot je poraba je preveč poenostavljen pogled in v splošnem že nekaj časa ne drži več.
Energija kot prvo ne more it v nič, kot drugo pa če bila proizvodnja res znatno nad porabo to zHebe delovne parametre omrežja - frekvenca se dvigne nad toleranco, napetost gre po svoje itd.
Če bi vse naše elektrarne, ki laufajo podnevi res laufale nonstop, bi pridobili več energije, kot pa jo porabimo. Ampak ker elektrarne niso sposobne obratovati 24/7 se proizvodnja prilagaja 'ceni' oz. se skuša minimizirat strošek nabavljene energije. Zato recimo se HE ponoči ustavijo in tudi ponoči zato ne sproduciramo vedno toliko energije, kot jo porabimo. Ampak to je še vedno ceneje, kot da bi te HE stale čez dan, ko je cena energije na borzah precej dražja kot tista nočna. Zato pač HE ponoči zbirajo vodo, katero potem podnevi skurijo. To je sam tak prvi, najbol enostaven primer, kaj se dogaja.
Tista, da imamo ponoči več kapacitet kot je poraba je preveč poenostavljen pogled in v splošnem že nekaj časa ne drži več.
Zbogom in hvala za vse ribe
Matev ::
Zato pač HE ponoči zbirajo vodo, katero potem podnevi skurijo.
aha in jedrska elektrarna pa zbira uran da ga podnevi potem kuri?
Matev ::
Resno, preveri številke, so javno dostopne.
javno dostopna je tudi logika
od kje tebi misel da je moč prilagajati (zniževati) proizvodnjo jedrske elektrarne v nočnem času
ja
sončne elektrarne res ponoči kot bi se ti izrazil zbirajo sonce da ga potem čez dan skurijo
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: gzibret ()
fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Ne, preveri številke.
Tista, da imamo ponoči več kapacitet kot je poraba je preveč poenostavljen pogled in v splošnem že nekaj časa ne drži več.
"Seveda ne drži več". Včasih smo imeli nočno razsvetljavo, s katero smo osvetljevali vesolje. Sedaj so dovoljene samo nočne svetilke, ki svetijo navzdol, naprimer na cesto. Prižgane so pa še vedno celo noč, da pokurijo odvečno energijo. 90% takih lamp bi se lahko naprimer po 11h zvečer ugasnilo in prižgalo mogoče ob 5h zjutraj. Vso to energijo bi lahko porabili za polnenje EV baterij, pa še k zdravju ljudi bi veliko pripomogli.
PrimozR ::
Resno, preveri številke, so javno dostopne.
javno dostopna je tudi logika
od kje tebi misel da je moč prilagajati (zniževati) proizvodnjo jedrske elektrarne v nočnem času
ja
sončne elektrarne res ponoči kot bi se ti izrazil zbirajo sonce da ga potem čez dan skurijo
Kaj pa je problem zniževat energijo? Pač nekaj pare spustiš mimo turbine, big deal. Proizvede se manj elektrike. Problem je, da reaktor še vedno teče na full power in ti za brezveze kuri gorivo. Pri termo elektrarnah je pa zadeva še veliko bolj simpl, pač nehaš kuriti premog.
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: gzibret ()
Matev ::
Problem je, da reaktor še vedno teče na full power in ti za brezveze kuri gorivo
ja bravo
in tu bi pač namesto da kot praviš: nekaj pare spustiš mimo turbine
namesto tega polnili ev-je
SplitCookie ::
Ali pa pač furaš NEK na polni obremenitvi, tako kot se to počne že danes, pravtako kuriš premog non-stop, ter si narediš zalogo vode za čez dan, katero nato spustiš preko ob največji porabi.
Ali pa šparaš premog in pokrivaš porabo s večjim pretokom skozi he.
Ti se ne moraš enkrat sredi dneva odločit, da boš pa zagnal kotel nr2 in turbino nr2. Te zadeve trajajo. Dneve
Poleg tega pa niti nimamo dovolj kapacitet za sprotno porabo in je treba štrom kupovati iz tujine
Ali pa šparaš premog in pokrivaš porabo s večjim pretokom skozi he.
Ti se ne moraš enkrat sredi dneva odločit, da boš pa zagnal kotel nr2 in turbino nr2. Te zadeve trajajo. Dneve
Poleg tega pa niti nimamo dovolj kapacitet za sprotno porabo in je treba štrom kupovati iz tujine
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
PrimozR ::
SplitCookie je izjavil:
Ali pa pač furaš NEK na polni obremenitvi, tako kot se to počne že danes, pravtako kuriš premog non-stop, ter si narediš zalogo vode za čez dan, katero nato spustiš preko ob največji porabi.
Ali pa šparaš premog in pokrivaš porabo s večjim pretokom skozi he.
Ti se ne moraš enkrat sredi dneva odločit, da boš pa zagnal kotel nr2 in turbino nr2. Te zadeve trajajo. Dneve
Poleg tega pa niti nimamo dovolj kapacitet za sprotno porabo in je treba štrom kupovati iz tujine
Kje ob Krškem pa imaš primerno pokrajino, da boš črpal vodo?
EDIT: zaganjanje je pa nekaj drugega, kot variiranje % outputa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
SplitCookie ::
Kje ob Krškem pa imaš primerno pokrajino, da boš črpal vodo?
Kaj ?
Pač zapreš iztok iz akumulacije. Simpl as that
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Okapi ::
Ne moreš na ravnini delati akumulacije energije, ker bo tista voda, ki se bo nabrala, enako počasi tekla naprej, kot sicer teče Sava.
O.
O.
SplitCookie ::
wat ?
A kaj, zdaj misite da bi bilo potrebno zraven krškega postavit črpalno HE al kaj, wtf ?
A kaj, zdaj misite da bi bilo potrebno zraven krškega postavit črpalno HE al kaj, wtf ?
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Okapi ::
A kaj, zdaj misite da bi bilo potrebno zraven krškega postavit črpalno HE al kaj, wtfOdvisno, kaj pravzaprav hočeš. A hočeš shranjevati odvečno elektriko iz Krškega, ali bi rad samo več elektrike podnevi? V tem drugem primeru HE itak nima nič skupnega s Krškim, postaviš jo kjerkoli so ugodni pogoji.
O.
SplitCookie ::
Zakaj bi štrom sploh shranjeval, če ga pri HE preprosto nehaš proizvajat in raje shranjuješ vodo brez izgub v omrežju.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
fpbs ::
SplitCookie je izjavil:
Zakaj bi štrom sploh shranjeval, če ga pri HE preprosto nehaš proizvajat in raje shranjuješ vodo brez izgub v omrežju.
Saj to se že dela, odkar HE obstajajo.
dzinks63 ::
Tesla S je zelo vroče blago, veliko bi jih rado preizkusilo ta "avantime" avtomobil. Testov takšnih in drugačnih je vedno več.:
!
!
WarpedGone ::
Jup, en hecn review v Road And Track: Return to Power: the 2013 Tesla Model S
In prvi komentar:
Resno - katera druga firma nadgrajuje FW v svojih vozilih preko brezžičnih povezav brez da bi ti karkoli sploh reku jim?
So sposobn narest update, če prideš na servis in jamraš da neki ne dela.
Beautiful, well-crafted, cool, and seriously fast, the Model S isn't just the most important car of the year. It's the most important car America has made in an entire lifetime.
In prvi komentar:
..the Model S gets better over time as Tesla pushes out software upgrades, free, over the air. Tesla Motors has not merely made a great car, but it's redefined what a great car should be.
Resno - katera druga firma nadgrajuje FW v svojih vozilih preko brezžičnih povezav brez da bi ti karkoli sploh reku jim?
So sposobn narest update, če prideš na servis in jamraš da neki ne dela.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Resno - katera druga firma nadgrajuje FW v svojih vozilih preko brezžičnih povezav brez da bi ti karkoli sploh reku jim?In to naj bi bila prednost? Boš še vedno enakega mnenja, ko bo prvi heker razbil zaščito in ti brezžično onesposobil avto?
O.
WarpedGone ::
Ja, to je prednost. Ludizem ni pot naprej ampak nazaj.
Hudi varnostni postopki so dobesedno briknili moj avto, ko so na servisu pacali stvari in stisnili konf, za katerega je v neki servisni okrožnici menda pisalo 'Don't touch, is broken'. In nato nucal 10 dni in videokonferenco s parizom, da so stvar oživeli nazaj.
Hudi varnostni postopki so dobesedno briknili moj avto, ko so na servisu pacali stvari in stisnili konf, za katerega je v neki servisni okrožnici menda pisalo 'Don't touch, is broken'. In nato nucal 10 dni in videokonferenco s parizom, da so stvar oživeli nazaj.
Zbogom in hvala za vse ribe