» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1306 / 1306
»
»»

Jazon ::

BigWhale je izjavil:

Tega se proda manj kot pickupov v EU. :> V ZDA so se zaceli odmikati od karavanov na zacetku 90 let prejsnjega stoletja.


Malo več kot 1% vseh prodanih vozil so SW in sicer več ali manj Subaru.
0,2% so luksuzni SW = 32k vozil.
Prodajajo se pretežno na obalah, mlajši in pretežno demokrati.

kow ::

Toyota nima karavana. Razlog? Trg EU je premajhen. Kar pomeni, da je premajhen globalni trg, da bi se splacalo proizvajati. Nove namenske tovarne se namrec ne splaca postaviti.
Toyoto Avensis so recimo proizvajali v UK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Seveda ima karavana, corollo. Ampak ga prodajajo samo v Evropi, v bistvu je narejen v Evropi in za Evropo. Če ga bi pokazal azijcu bi reku wtf to ni corolla. Gledali bi tako kot gledamo mi na vw polo limuzino...

kow ::

Mas prav. Proizvaja ga skupaj s hatchbackom. Kar pomeni, da rabis tovarno, ki hkrati proizvaja hatchbacke, sedan in karavan. Drugace se ne splaca.
Ce prav vidim, imajo sedani tako majhen trzni delez, da jih v Evropi ne delajo, ampak kar uvazajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Jah sam bi vsekakor rajši kupil Corollo karavan kot pa sedan oz. povedano drugače sedana Corolle pri njih nikoli ne bi kupil. Na splošno pa je ta Corolla vsaj v EU zelo priljubljen avto; ne vem pa kakšno je razmerje pri prodaji karavan/hatchback/sedan.?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Kolikor razumem imajo platforme za sedane/karavane samo premijske znamke (mercedes, bmw, volvo). Ostali pa podaljsane hatchbacke, ali pa bolj SUV/karavane (Subaru).

Utk ::

kow je izjavil:

Mas prav. Proizvaja ga skupaj s hatchbackom. Kar pomeni, da rabis tovarno, ki hkrati proizvaja hatchbacke, sedan in karavan. Drugace se ne splaca.
Ce prav vidim, imajo sedani tako majhen trzni delez, da jih v Evropi ne delajo, ampak kar uvazajo.

Sedani za Evropo so narejeni v Turčiji. Iz Turčije grejo pa ziher še marsikam, seveda ne samo Evropo.

Gregor P ::

Vprašam, ker ne vem. Od nekje sem si zapomnil, lahko napačno, da delajo samo bencinske Toyote v Turčiji, hibride pa drugje (UK itd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

V bistvu Toyota niti ne prodaja pravega karavana, ampak je to podaljsan hatchback. Net pravi, da je razmerje proizvodnje 60:40 (hatchback vs estate). V evropi je enostavno premalo povprasevanja po sedanih in karavanih (Avensis), da bi mela Toyota namensko platformo/tovarno/linijo. V kombinaciji s hatchbackom pa se ocitno splaca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Vprašam, ker ne vem. Od nekje sem si zapomnil, lahko napačno, da delajo samo bencinske Toyote v Turčiji, hibride pa drugje (UK itd.).

Sedane delajo v Turčiji, tudi hibridne. Ker jih tudi prodajajo drugje po svetu. Angleške toyote so pa praktično samo za Evropo.

kow je izjavil:

V bistvu Toyota niti ne prodaja pravega karavana, ampak je to podaljsan hatchback. Net pravi, da je razmerje proizvodnje 60:40 (hatchback vs estate). V evropi je enostavno premalo povprasevanja po sedanih in karavanih (Avensis), da bi mela Toyota namensko platformo/tovarno/linijo. V kombinaciji s hatchbackom pa se ocitno splaca.

Kdo pa ima namensko platformo karavana? Mislim da se naštevanje konča pri subaru. Pa še to, ker je pač "terenc". Ne moreš imet terenske limuzine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

sedan/karavan platforme imajo Mercedes, BMW, Audi, Volvo

Utk ::

kow je izjavil:

sedan/karavan platforme imajo Mercedes, BMW, Audi, Volvo

Malo morgen. Isto kot toyota. Samo da izhajajo iz limuzine namesto hatchbacka.

kow ::

Ja, sej. Pa pozabil sem na passata.

Utk ::

In v čem je razlika proti toyoti? Pri toyoti so se veliko bolj potrudili naredit karavana kot pri recimo nekemu audiju. Vzeli so hatchbacka, ker je bolj po evropsko naštelan, podaljšali, itd. Lahko bi vzeli limuzino, to bi bila lažja pot, samo rezultat bi bil slabši.

Kaj je s passatom? To je v osnovi limuzina, samo da je nihče ni kupoval v Evropi, zato so je nehali prodajat.

kow ::

Podaljsani hatchbacki imajo gotovo slabse vozne lastnosti (wheelbase). Sploh, ce bi tovoril kaj tezjega. Kar se v praksi verjetno res ne zgodi dovolj pogosto.

iKst_ ::

Odvisno od modela. Cupra Leon ST (karavan, oz. podaljšan hatchback kakor praviš) ima na Nuru npr. boljši čas od hatchbacka.

kow ::

V vsakem primeru je Toyota Corolla globalen avto, ki je bil dizajniran z mislijo, da se bo v EU prodajala kot estate razlicica. Trditev BigWhale, da ostali trgi ne vplivajo je nesmiselna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

kow je izjavil:

Podaljsani hatchbacki imajo gotovo slabse vozne lastnosti (wheelbase). Sploh, ce bi tovoril kaj tezjega. Kar se v praksi verjetno res ne zgodi dovolj pogosto.

Slabše od česa? Sej corolla karavan ima daljšo medosno od hatchbacka. Isto ima kot sedan. Samo da ima boljše podvozje od sedana, in več prostora kot HB.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Ja, hatchbacki so res zrasli bolj kot sem si mislil.

Hatchback/Japanese market:
2,640 mm (103.9 in)[8]
Saloon/estate:
2,700 mm (106.3 in)

Avensis je imel 2,700 mm (106.3 in).

BWM5 ima recimo Wheelbase 2,995 mm

Ce Toyota letno v Evropi proda cirka 50k karavanov, je to na platformi, ki se imenuje TNGA-C. Na kateri letno proda cirka 1.5 milijona vozil. In BigWhale trdi, da ostali trgi ne vplivajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Relanium ::

Če bi tesla imela karavan-platformo, potem je kratka pot do MPVja.
MPV bi lahk bla perspektivna zadeva (če gledam ceste pri nas), ampak glede na zadnje čase nizko rodnost, LGBT izpade, uničevanje tradicionalnih vrednot (družin), nepremičninske težave..... so velike družine bolj izjema z USA na čelu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

iKst_ ::

Tesla že ima mainstream model s 6 sedeži.

Karavanov in enoprostorcev pa nimajo, ker jih noben ne kupuje.

AvtoR ::

Novi Passat obstaja samo še kot karavan.

Relanium ::

Sej pravim... trendi v USA in v EU se razlikujejo.
Prav tako pri kitajcih.

kow ::

Relanium je izjavil:

Če bi tesla imela karavan-platformo, potem je kratka pot do MPVja.
MPV bi lahk bla perspektivna zadeva (če gledam ceste pri nas), ampak glede na zadnje čase nizko rodnost, LGBT izpade, uničevanje tradicionalnih vrednot (družin), nepremičninske težave..... so velike družine bolj izjema z USA na čelu.


Vprasanje, ce bi se Tesli splacalo sploh narediti platformo. Ce bi naredili hatchbacka, bi jih globalno verjetno prodali v taksnih kolicinah, da se dodatna modularnost ne bi povrnila, niti na srednji rok. Morda res zelo dolgorocno, da bi dobili izkusnje z modularnimi platformami. Itak pa je strategija samodejna voznja, ki bo dizajn avtomobilov krepko spremenila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Kalibri ::

Mnenje o 3 leta starem eC4 s cca 60kkm?

Za 16k. Verjetno -3.5k subvencije

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

a_borlak ::

Če bo še subvencija, ok. Če ne ... je sicer res prostoren avto, lepo se pelje, ampak jaz takrat nisem dol padel. UI slab, poraba relativno visoka ...

endelin ::

A slovenci navalili da ne zmanjka subvencija?

mehatronik12 ::

Po Wltp nima porabe ravno većje kot drugi ampak povprečno 15,2kw/100km.

Zakaj ga jaz nebi kupil je res mala baterija 46kw/h, recimo da ima sedaj po 3 letih še 40kw/h.
Če neboš delal nikoli večjih razdalij ( boš imel recimo samo za 80 km na dan v obe strani je verjetno ok) ker za 13k€ res nimaš ravno neke pretirane izbire ;)

Daj v ADAC kalkulator -10C pa 130km/h pa dobiš 159km ob novi bateriji. Al pa današnjih 10¨C pa 130km/h, 227km.
Glede na to da je tvoj avto star 3 leta in vsak EV voznik ve da se na 0% pač ne vozi (-10%-10%=128km). Pozimi komaj prideš MB==>LJ, MB==>Koper pa je itak iluzija.
Res pa je da -10C ni dostikrat in malokateri EV šofer vozi 130km/h ali več, tako da v veliki večini prideš MB==>LJ.
««
1306 / 1306
»
»»