Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

fikus_ ::
500 kw, pa tudi manj, se polni na 800V in z vodno hlajenimi kabli.
Si računal, kakšni tokovi so pri tvojih številkah?! In prosim za primer iz prakse.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

fikus_ ::
Prosim za link. Hvala.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::
Normalno, 800V avti imajo zaenkrat nižje toke, ravno to je namen 800V.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

fikus_ ::
Pišeš neke številke na pamet, enkrat V, enkrat kW, tretjič A.
Na koncu pa izgovor, zakaj ne 500A!
Na koncu pa izgovor, zakaj ne 500A!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

Utk ::
Čaki malo. Vprašal si "kakšni tokovi so pri tvojih številkah". Enota za električni tok je A.
Če ti ne veš kaj katera enota pomeni in kdaj se o kateri govori, je to tvoj problem.
Je pač prezahtevna tema zate, nič hudega. Poskusi na med.over.net.
Če ti ne veš kaj katera enota pomeni in kdaj se o kateri govori, je to tvoj problem.
Je pač prezahtevna tema zate, nič hudega. Poskusi na med.over.net.

fikus_ ::
Na YT linku je do 468A, malo manjka do tvojih 500A.
Ko sem napisal " In prosim za primer iz prakse. " nisem mislil testiranja EV entuziastov, ampak redno polnjenje.
Trosiš kar neke številke na pamet, brez da bi imel občutek, za kakšne zadeve gre.
Ko sem napisal " In prosim za primer iz prakse. " nisem mislil testiranja EV entuziastov, ampak redno polnjenje.
Trosiš kar neke številke na pamet, brez da bi imel občutek, za kakšne zadeve gre.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::
Ne ne, tudi čez 500 gre v tistem filmčku.
Tu imaš tovornjak, ki polne s 350 kw na 800V. Na filmčku, teoretično najbrž še kaj več, itak je pa tudi polnilnica omejitev.
O čem ti govoriš? Vzel je avto iz salona in ga odpeljal na ionity. Vsak lahko to naredi z vsakim avtom. In kdo bi to sploh lahko naredu, da ne bi ustrezal tvoji definiciji "ev entuziasta" in to objavil na youtubu?
Tu imaš tovornjak, ki polne s 350 kw na 800V. Na filmčku, teoretično najbrž še kaj več, itak je pa tudi polnilnica omejitev.
nisem mislil testiranja EV entuziastov, ampak redno polnjenje.
O čem ti govoriš? Vzel je avto iz salona in ga odpeljal na ionity. Vsak lahko to naredi z vsakim avtom. In kdo bi to sploh lahko naredu, da ne bi ustrezal tvoji definiciji "ev entuziasta" in to objavil na youtubu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

hojnikb ::
mehatronik12 je izjavil:
Pa sej je vsem jasno, da je to čisti larifari....
trenutno dosegajo avti peak tam pri 300kw, pa še to samo nekaj modelov, verjetno (0,1% vseh EV-jev).
Pa to ne pomeni da polnijo 10 minut s 300kW ampak res zelo zelo kratek čas ob optimalnih pogojih.
Tako, da govoriti o 1000Kw polnjenju ko še niti blizu 500kw nismo je čisti bullshit
Am ne?
#brezpodpisa

kow ::
Naj uganem. To je polnil v garazi kjer so mu dostavili avto.
Je pa ena zadeva jasna. Na kitajskem bodo najhitreje gradili hitre polnilnice. ZDA ne morejo tekmovati.
Je pa ena zadeva jasna. Na kitajskem bodo najhitreje gradili hitre polnilnice. ZDA ne morejo tekmovati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

fikus_ ::
Ne ne, tudi čez 500 gre v tistem filmčku.
Tu imaš tovornjak, ki polne s 350 kw na 800V. Na filmčku, teoretično najbrž še kaj več, itak je pa tudi polnilnica omejitev.
nisem mislil testiranja EV entuziastov, ampak redno polnjenje.
O čem ti govoriš? Vzel je avto iz salona in ga odpeljal na ionity. Vsak lahko to naredi z vsakim avtom. In kdo bi to sploh lahko naredu, da ne bi ustrezal tvoji definiciji "ev entuziasta" in to objavil na youtubu?
Iščeš mejne primere, da bi dokazal svoj prav, ko si kar tako pisal neke številke!
To je socialc objavil v drugi temi:
vir:
https://www.finance.si/avto/kitajci-raz...
Nekaj iz članka:
"Kaj je v ozadju super hitrega polnjenja
Po pojasnilu BYD so jih inženirji nadgradili s tehnologijo, ki omogoča hitrejši prenos elektrolitov, posledica pa je hitrejše polnjenje. Baterije podpirajo polnilne napetosti do tisoč voltov in polnilni tok do tisoč amperov, kar omogoča moč polnjenja do tisoč kilovatov, kar je trenutno največja vrednost na svetu. Obenem je prvič, da se v avtomobilski industriji uporablja merska enota megavat (tisoč kilovatov), pravijo pri BYD. Skoraj dve uri trajajočo predstavitev nove tehnične osnove si lahko, v kitajskem jeziku, ogledate na tej povezavi.
V teoriji se baterija v celoti napolni v šestih minutah
Visoko moč polnjenja dosega faktor moči 10 C, kar v teoriji pomeni, da je baterijo mogoče popolnoma napolniti v desetini ure, torej v šestih minutah. Ocena baterije C je meritev toka, pri katerem se baterija polni in prazni.
V praksi BYD obljublja petminutno polnjenje za 400 kilometrov dosega
Moč polnjenja tisoč kilovatov oziroma en megavat v praksi pomeni, tako obljublja BYD, da boste baterijo v petih minutah napolnili za 400 kilometrov dodatnega dosega, kar je tako hitro ali še celo hitreje kot traja polnjenje bencinskih avtomobilov z gorivom.
Doslej je največjo moč polnjenja do 320 kilovatov med serijskimi avtomobili ponudil porsche taycan, ki je zgrajen na 800-voltni električni infrastrukturi. S taycanom smo na elektromaratonu po zahodni Evropi na razdalji več kot 1.100 kilometrov polnili le 45 minut."
Seveda pa rabiš direktno povezavo na daljnovod za takšno polnjenje
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()

kow ::
Najpomembnejsa metrika je graf kolikor kilometrov razdalje dobis na minuto polnenja pri razlicnih levelih charganja.
Max moc popolnenja je marketinski bullshit, ker lahko je maksimalni tok pri 10% napolnjenosti baterije, pri 20% pa je ze precej manj itd.
Da ne omenjamo zgornjega idiotizma. Noben ne kupi Taycana, da se bo vozil 1000km po evropi.
Max moc popolnenja je marketinski bullshit, ker lahko je maksimalni tok pri 10% napolnjenosti baterije, pri 20% pa je ze precej manj itd.
Da ne omenjamo zgornjega idiotizma. Noben ne kupi Taycana, da se bo vozil 1000km po evropi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

J.McLane ::
Seveda pa rabiš direktno povezavo na daljnovod za takšno polnjenje
Ali pa baterijo podobno kot je v tem avtu v sami polnilni postaji. Iz omrežja potrebuješ toliko kot bo predvideno polnilo avtomobilov v nekem določenem času, podobno kot imajo bencinske rezervoarje, ki jih polnijo s cisternami, torej tudi za bencinsko ne potrebujemo naftovoda s pretokom kot ga ima seštevek vseh črpalk.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::
Iščeš mejne primere, da bi dokazal svoj prav, ko si kar tako pisal neke številke!
Pizda kake mejne primere, dal sem ti filmček kako s 500A polne najbolj prodajan ev na najbolj razširjeni hitri polnilnici v evropi. In to je mejni primer. Morda si pa ti mejni primer...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()