» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1235 / 1237
»»

Scaramouche3 ::

Utk je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Glede teže baterij v EV

V priljubljeni tesli ima nekaj ćez 700kg.
Povprečno 450kg.

Tako, da kje si dobil ti UTK podatek 200kg??
Dacia Spring ima res 200kg baterijo, ampak ta avto se res nemore gledat kot korespodenca za EV avte ;)

Tvoja enostavna pamet vidi samo težo baterije. Ne vidi da ima elektro motor v tesli cca 45 kil, še z ostalimi deli za pogon manj kot 100. Kolk ima nek konkreten 2,5 kubični ice v takem avtu? Pa zraven še menjalnik, auspuh, diferencial itd.

Vse prognoze, ne od tebe ampak od statističnih firm, kažejo drugače!

Ameriški trg od 1990 do korone:
https://www.statista.com/statistics/183...

Padlo je že pred korono.

Evropa tudi ne raste:
https://www.goodcarbadcar.net/europe-au...

Despite the slight uptick in registrations, 2024 was the fifth year of muted registrations figures when compared to pre-pandemic levels. Europe’s car market has shrunk by almost 2.9 million units since the arrival of the pandemic in 2020.

https://www.statista.com/statistics/452...

Tudi število skupno registriranih raste vse počasneje, čeprav hitreje od prodaje (ki itak pada), pomeni da so avti v povprečju vse starejši, ker so pač tudi vse boljši.

Mislim da je vsakemu jasno, da število avtov na prebivalca ima neko zgornjo mejo in ko si ji približujemo, začne prodaja padati oz se ustali ne neki cifri. Ne more rast in rast. Če gledamo Slovenijo, se je že 20 let nazaj prodalo toliko in več novih avtov kot danes, oz lani.

Nemčija:
https://www.statista.com/statistics/416...

Prodaja dolgoročno stagnira oz pada.

The decade started with the 1991 reunification and a new record for German car sales at 4.2 million units, still unbeaten to this day.

Leta 91 so prodali čez 4 mio, lani dobre 2,8. Rast u božu mater...



Jah ljudje pomoje vozijo dlje avte, poleg tega market rabljenih omogoča da kupujejo vedno več...

a_borlak ::

mehatronik12 je izjavil:

teslam2 je izjavil:

tesla 3 rwd highland, veckrat tedensko vozim 200km poti, trenutno po 50k km prevozenih, skupna poraba 14.3kw/100km (15% mesto 35% regionalke 50% avtocesta). Polnim na 80%, občasno na 100%, da se skalibrira kapaciteta...90% ciklov delam v rangu 20-80% baterije.

250km dnevno z lahkoto. Edino pozimi za rezervo startas v mrzlih dnevih z 90 ali 100% baterije, oz niti ni treba, pol ko se navadis na range oz te mine range anxiety... ce ne delas vec kot 350km dnevno, lahk pozabis polnilnice pa ga filas doma cez noc


Prosim začni jemati : https://www.futunatura.si/testosteron-c...
==> Tvoja draga bo zelo vesela

Seveda je lahko poraba tako nizka!
==> Tudi jaz spravim EV6 LR na 15-16kwh/100km če vozim po jajcih
==> Pa vsak spravi golfa na 3,9l/100km če vozi kot ti

" 350km dnevno" kot navajaš, pa je absurd, celo z tvojo vožnjo po jajcih pozimi gre to zelo na tesno!
==> Vprašanje je bilo koliko km se naredi pozimi!

Če te to veseli, super ;)


T3 LR RWD, brez vožnje po jajcih, na AC 130+, tja do 190 (ok, res samo enkrat za krajši čas), preostala pot tudi na polno (v hrib 100+) na koncu povprečna poraba 17kWh/100km. Dan prej, dež, ista pot z normalno vožnjo, do 130 po AC, 15kWh/100km. Skratka, nobene vožnje po jajcih, da prideš na 400, 450km, če bi res varčno vozil, bi pa dosegel 500+ poleti. Ampak to je tako ali tako brezveze, pač veš, da boš z normalno vožnjo brez težav delal skoke po 300km, kar pomeni na slabe 3 ure pavza in polnenje. Če je bil prej Hyundai šparovček, je po novem to T3.

Alexius Heristalski ::

Na televiziji sem videl, da zbirajo prednaročila za Insterja.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

a_borlak ::

Res je, le še cena ni znana. Začetna se ugiba okoli 24.000.

Utk ::

Jah ljudje pomoje vozijo dlje avte, poleg tega market rabljenih omogoča da kupujejo vedno več...

Ja, in na to bi morali gledat kot na nekaj dobrega in ne slabega.

Scaramouche3 ::

Utk je izjavil:

Jah ljudje pomoje vozijo dlje avte, poleg tega market rabljenih omogoča da kupujejo vedno več...

Ja, in na to bi morali gledat kot na nekaj dobrega in ne slabega.


V tem trenutku ne, ko prehajamo na EV, če hočemo hitreje morajo biti cenejši ne pa dražji kot ICE v povprečju! Poleg tega hočemo da dizelaši svoje prodajo in gredo na EV!

mailer ::

Naj se odstrani vse, ki vozijo brez dpf-ja. Za začetek.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Gregor P ::

Da, to bi morali narediti že davno tega, tudi če sploh ne bi imeli EV-jev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

alekskac ::

Za začetek, kdo bo to financiral? Polovica nas zasluži nekje 1900 bruto ali manj. Tud sodoben dizl, rabljen, ni poceni. Zato še kotalimo 20 let stare euro4 mlinčke po cestah. Ker za drugega nimamo. V Sloveniji imamo prevozno revščino, če ne štejemo starih bemflov in audijev iz Fužin (tam je tako lastništvo postopek, ki mora bit).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alekskac ()

Utk ::

Slovenija je med top 5 po avtih na prebivalca v EU, ki ni ravno revna, po povprečni starosti smo nekje v povprečju, po neki povprečni ceni pa tudi ne zaostajamo za prav veliko državami.

Kalibri ::

Bomo začeli zaostajati. 30 jurjev za avto je pač malo preveč za običajen standard in x jurjev za staro kanto tudi.

alekskac ::

Utk je izjavil:

... po povprečni starosti smo nekje v povprečju, po neki povprečni ceni pa tudi ne zaostajamo za prav veliko državami.

Točno, pri podpovprečnih EU dohodkih, plačujemo relativno povprečne EU cene vozil. Oziroma, kdor si lahko privošči. Polovica naroda ima plačo pod 1900 bruto. Potem pa študiraj koliko teh si lahko privošči avto za 20 ali 30 jurjev. Če rešujejo stanovanjski problem, vozijo kripe za 3-4 jurje. Vsaj dokler kredit ni poplačan. Če so minimalcu, raje še cenejšega, ali pa nobenega in so v tistem percentilu slovenskih gospodinjstev ki trpijo mobilnostno revščino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alekskac ()

Scaramouche3 ::

alekskac je izjavil:

Utk je izjavil:

... po povprečni starosti smo nekje v povprečju, po neki povprečni ceni pa tudi ne zaostajamo za prav veliko državami.

Točno, pri podpovprečnih EU dohodkih, plačujemo relativno povprečne EU cene vozil. Oziroma, kdor si lahko privošči. Polovica naroda ima plačo pod 1900 bruto. Potem pa študiraj koliko teh si lahko privošči avto za 20 ali 30 jurjev. Če rešujejo stanovanjski problem, vozijo kripe za 3-4 jurje. Vsaj dokler kredit ni poplačan. Če so minimalcu, raje še cenejšega, ali pa nobenega in so v tistem percentilu slovenskih gospodinjstev ki trpijo mobilnostno revščino.


Podpišem, poleg tega treba dodati,da tudi če bi našel podatke, ki govorijo da imamo dosti nadpovprečnih avtomobilov je to bolj simbol revščine, ki ga opažajo v Ameriki pri črncih, ki v getih kupujejo avte, ki tam ne spadajo,da se lahko pohvalijo, tipično sindromu balkanskega gastarbajterja, ki gre v Nemčijo delat desetletja in mora potem,da ne izpade reven, priti nazaj z dragim BMW,Audi ali Mercedes, da očara sosede, namesto tega bi lahko vrgel denar v delnice ali nepremičnino...

alekskac ::

JBG. Recimo, za ilustracijo, pri nas doma. Imamo dva avta, ker z ženo delava različne urnike, v diametralno nasprotnih krajih, 22 in 25 km od doma. Oba bruto malo pod medijano po dohodkih. Žena 8 let vozi Getza, l. 2006, ki smo ga kupili za 1500 eur. Priporočljivo je met pri nas AWD, ker smo v hribih, in tako imava en tak avto. Da ne gaziva snega do prve splužene ceste za čisto vsak sneženje (včasih, če je več ko 20 cm, pač morava ker občina ulice do naše hiše ne pluži). Ta AWD avto je letnik 2005 Sportage AWD, ki sva ga kupila pred 5 leti za 5000 eur. Povprečna cena najinih vozil je dobre 3K, starost pa 19 in 20 let. Nisva kreditno sposobna za en sodoben avto, kaj šele za dva (hiša še ni čisto odplačana). Električar je nedosegljiv nov, rabljen je še vedno nedosegljiv in za nameček še riskanten. Tko pač kotaliva stara euro4 jajca, da sploh lahko greva na šiht. Vprašanje ni, kaj bi bilo dobro, ali celo, kaj bi bilo pametno voziti. Vozimo kar smo zmožni kupit.

redtech ::

Vsak je unikaten, pri nas imava povprečne plače in rabljenga dizla za 30k, delamo nekje 60km/dan (super za plug-in).

Priključnega hibrida smo imeli, za novejši plug-in bi moral dodati še 4k. Mislim, da ni vredno tveganja, zaradi dragega servisa, potem problem s prodajo, izgubo vrednosti avta...

Tankam nekje 200 EUR/mesec 30kkm/leto.

Trenutno stanje na trgu pa je, da je dizel vreden od 2k+ več (ker jih ni), kot pred enim letom, priključni hibridi pa so do 4k cenejši.

Mi je pa nekaj zanimivo naprimer, za vodik vsak pravi, da ni prihodnosti, po drugi strani pa berem, da podjetja vlagajo v proizvodne kapacitete, še Slovenci so naredili eno proizvodnjo linijo za celice.

Kayzon ::

Scaramouche3 je izjavil:

alekskac je izjavil:

Utk je izjavil:

... po povprečni starosti smo nekje v povprečju, po neki povprečni ceni pa tudi ne zaostajamo za prav veliko državami.

Točno, pri podpovprečnih EU dohodkih, plačujemo relativno povprečne EU cene vozil. Oziroma, kdor si lahko privošči. Polovica naroda ima plačo pod 1900 bruto. Potem pa študiraj koliko teh si lahko privošči avto za 20 ali 30 jurjev. Če rešujejo stanovanjski problem, vozijo kripe za 3-4 jurje. Vsaj dokler kredit ni poplačan. Če so minimalcu, raje še cenejšega, ali pa nobenega in so v tistem percentilu slovenskih gospodinjstev ki trpijo mobilnostno revščino.


Podpišem, poleg tega treba dodati,da tudi če bi našel podatke, ki govorijo da imamo dosti nadpovprečnih avtomobilov je to bolj simbol revščine, ki ga opažajo v Ameriki pri črncih, ki v getih kupujejo avte, ki tam ne spadajo,da se lahko pohvalijo, tipično sindromu balkanskega gastarbajterja, ki gre v Nemčijo delat desetletja in mora potem,da ne izpade reven, priti nazaj z dragim BMW,Audi ali Mercedes, da očara sosede, namesto tega bi lahko vrgel denar v delnice ali nepremičnino...


Je kar zalostna resnica,3/4 prebivalcev si elektrcnih avtomobilov enostavno ne more privosciti.

alekskac ::

redtech je izjavil:

Vsak je unikaten, pri nas imava povprečne plače in rabljenga dizla za 30k, delamo nekje 60km/dan (super za plug-in).

Čisto iz firbca, bi danes tudi še kupil rablenga dizla za 30K, če dobiš novega ID4 za 28K?

alekskac ::

Kayzon je izjavil:


Je kar zalostna resnica,3/4 prebivalcev si elektrcnih avtomobilov enostavno ne more privosciti.

Najbolj žalostno je, da nas kar veliko avozi avte ki niso vredni niti polovice subvencije na te avte ...

DamijanD ::

alekskac - če bi za ta denar imel ta veliko baterijo... ker pa to ni nek varčen M3, se mi zdi malo podhranjen avto...

Utk ::

Sej ni nikoli folk s podpovprečnimi plačami kupoval novih avtov. Če pa že, je bil to nek clio, ampak ponavadi potem folk kupi večjega rabljenega. Tako da jokanje prihranite za koga, ki ga to briga.

CopiumRovte ::

Glede na to kaj je v električnem vozilu, bi ta morala biti cenejša. Mogoče ta hudi self driving in assist software res stane, ampak naj bo to na izbiro, ne pa da nam to forsirajo. Zakaj ne morjo nardit enga bare bones električarja? Vse kar rabim je klimo in radio na knofe. Nobenih ekranov ne potrebujem, pa vem da ni ekran tista zadeva ki bi znatno podražila avto.

Me zanima če bodo te Pande iz Kragujevca res 15k. Dvomim.

Scaramouche3 ::

CopiumRovte je izjavil:

Glede na to kaj je v električnem vozilu, bi ta morala biti cenejša. Mogoče ta hudi self driving in assist software res stane, ampak naj bo to na izbiro, ne pa da nam to forsirajo. Zakaj ne morjo nardit enga bare bones električarja? Vse kar rabim je klimo in radio na knofe. Nobenih ekranov ne potrebujem, pa vem da ni ekran tista zadeva ki bi znatno podražila avto.

Me zanima če bodo te Pande iz Kragujevca res 15k. Dvomim.


V EU gledajo tko, da boš ti pač kupoval rabljen, 15 let star EV! Do takrat pa zdrži z kolesom in peš,pa bus, ker moramo pač EKO green podpirati, tudi če boš moral zaradi tega bit ob avto!

redtech ::

@alekskac
33,5k je ID4, čez 2 leti imam v planu kupiti novejšega dizla, da bom po 30. letu z "novim" dizlom, če jih bodo ukinili ima lahko dobro vrednost pri prodaji.

ID4 za 28k bi bil dober buy, verjetno pa je to fire-sell, da VW ne plačuje kazni EU za neizpolnjene kvote.

Jaz imam priključek v bloku s 35A varovalko, ID4 bi polnil 48 ur.

Elektrika se tudi draži in bi nabijal kwh v vseh 4. blokih, prihranek bi bil na koncu zanemarljiv.

Utk ::

Je kar zalostna resnica,3/4 prebivalcev si elektrcnih avtomobilov enostavno ne more privosciti.

Mene bolj zanima kako si jih lahko ne-ne privoščijo.

Scaramouche3 ::

redtech je izjavil:


33,5k je ID4, čez 2 leti imam v planu kupiti novejšega dizla, da bom po 30. letu z "novim" dizlom, če jih bodo ukinili ima lahko dobro vrednost pri prodaji.



Pojasni to?

redtech ::

V zadnjem letu je obdržal ceno oz. moraš dati 2k več. V naslednjih letih predvidevam, da bo proizvedenih dizlov manj, bazen ljudi (dizelašov) pa ne bo veliko manjši, povpraševanje bo veliko.

Na drugi strani bo pri EV race to the bottom, kar bo uničevalo ceno rabljenih, nočem biti v tem delu cikla :)

a_borlak ::

Sem šel gledat cene EVjev, najcenejšega trenutno dobiš za 7,5k in ni letnik 2012, ampak 2021 in ima celo pod 90kkm. Za 10k imaš že kar nekaj izbire, če torej iščeš drugi avto, se da kupiti nekaj, za kar ni potrebna prodaja obeh ledvic. 200€ na mesec za gorivo ali kredit od Eko sklada, vsaj pri meni ni bilo prav veliko razmišljanja.

Scaramouche3 ::

redtech je izjavil:

V zadnjem letu je obdržal ceno oz. moraš dati 2k več. V naslednjih letih predvidevam, da bo proizvedenih dizlov manj, bazen ljudi (dizelašov) pa ne bo veliko manjši, povpraševanje bo veliko.

Na drugi strani bo pri EV race to the bottom, kar bo uničevalo ceno rabljenih, nočem biti v tem delu cikla :)


Kmalu se bo lov na Diesel začel kjer bo težko v mesto z njimi, omejitve itd..

Two more cities target diesels

The demise of diesel engines in Europe’s car fleet will continue following announcements affecting Barcelona and Munich. Barcelona will ban all cars older than 20 years old from 2019, while a court has ordered Munich to develop plans by the end of this year for banning diesel-fuelled cars.

Da ne govorim kako ga boš potem prodal? Ne boš, ker ga ljudje ne bodo hoteli kupiti, vedoč da bo kmalu ban in oni nimajo opcije preprodaje...

redtech ::

Strah ima velike oči :)

Scaramouche3 ::

redtech je izjavil:

Strah ima velike oči :)


Diesel ban in Berlin

As of 1 November 2019, there are eight streets within the city center of Berlin where older vehicles with a diesel engine are banned. Only if your vehicle meets the very strict emission standard EURO 6

So že začel.. še več jih je in to bo zdaj kmal v vseh večjih mestih...

https://www.germanemissionssticker.com/...

Gregor P ::

Hibridi verjetno so že narejeni po EURO 6 standardu, vsaj sedanji predvidevam.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

redtech ::

Vsi novi avto so Euro6 tudi dizli...

OEMs need diesel to achieve the EU-imposed 95 g/km CO2 target by 2021, but reverting to diesel alone won't cut it. Only massive electrification can save them from having to pay monster fines.

Moj je 6d pri 119g/km

https://www.fleeteurope.com/fr/new-ener...

For every gram above this limit, car makers are fined EUR95 per vehicle sold. If an OEM's fleet average amounts to 97 g/km, for instance, and it sells 600,000 cars in the EU, it will have to pay EUR114 million

EV kupite konec leta, če ne bodo imeli kvot bo EV še par jurjov cenejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redtech ()

alekskac ::

Scaramouche3 je izjavil:

redtech je izjavil:

Strah ima velike oči :)


Diesel ban in Berlin

As of 1 November 2019, there are eight streets within the city center of Berlin where older vehicles with a diesel engine are banned. Only if your vehicle meets the very strict emission standard EURO 6

So že začel.. še več jih je in to bo zdaj kmal v vseh večjih mestih...

https://www.germanemissionssticker.com/...

Da ne bo tako kot z malimi čistilnimi napravami? Zakon je že od zgodnjih 2000ih, pa vsakič ko mine "skrajni rok" za vgradnjo, ga prestavijo za dve leti, in to počno že več ko 10 let. Enako bo z dizli. Trg rabljenih električarjev vsaj še 10 let ne bo zacvetel, saj nimamo zanesljivih podatkov kako bodo posamezni modeli zdržali. Tako še ne bo alternative za osebe, ki ne kupujejo drugega kot 10 let stare rabljene avte, in bomo prisiljeni še naprej kotalit dizle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alekskac ()

a_borlak ::

Če 14 let ni dovolj dolga doba, da se lahko odločiš glede zanesljivosti podatkov, potem ne vem, kaj več bi še rad.

Utk ::

Narcisoidn polpismen pezdetek, tvoje mnenje ni relevantno.

Jaz kdaj pa kdaj kupim nov avto, tako da, sori, moje mnenje je bistveno bolj relevantno kot tvoje. Noben proizvajalec ne dela avtov za tiste, ki kupujejo avte za 5 jurjev. Niti kitajci niti indijci nočejo več tega delat. Zmeraj bojo tudi "poceni" avti, samo da se bo ta lestvica kaj je "poceni" še malo dvignila. Predvsem pri termičnih.

Tega nam ne bodo mogli nikoli čisto prepovedati.

Ne bojo prepovedali, samo podražili. Kar so že. Moj naslednji bo (tudi) električni, pa ne toliko zarad goriva, ker tudi zdaj ko je en električni in en bencinar naredimo večino km na elektriko in tu dost prihranka več ne bo, ampak zarad servisov, ki so pri naftaših postali nemogoči. Na električnih starih jajcih sem v 50,000 km zamenjal 3 kabinske filtre, pri nekem bencinarju bi pa moral 3x na servis, vsakič po par 100 evrov, pa potem bi kmalu na vrsto prišlo olje v menjalniku, svečke take ali drugačne, zavore, itd. Ne grem se več tega. Niti električnega ne bom kupil tistega, ki ima servise na 15,000 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

alekskac ::

a_borlak je izjavil:

Če 14 let ni dovolj dolga doba, da se lahko odločiš glede zanesljivosti podatkov, potem ne vem, kaj več bi še rad.

Ja no, za katerega od teh se že lahko (če si misli kakega Leafa). Ni za kupit rabljeno.

Gregor P ::

Danes, torej v tem trenutku, bi sam še vedno rajši kupil kakšnega hibrida, Toyotinega po možnosti. Čez 5, 10 let oz. leta 2035 bo morda že drugače.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

alekskac ::

Utk je izjavil:

Ne grem se več tega. Niti električnega ne bom kupil tistega, ki ima servise na 15,000 km.

Letni servis katerega od naših dveh (en bencinar in en dizl) pride manj kot en mesečni obrok kredita/leasinga za nabavo kakega spodobnega e-avta (rečemo okrog 15-18K za rabljenega?). Gume pa rabi tako eden kot drugi. Če ga lahko skeširaš, OK, se najbrž izide. Od oka bi si upal rečt, da več kot polovica kupcev takih avtov ne skešira stroška nabave.

Utk ::

Bencinarja ali dizla pa zastonj dobiš?

Menjat na silo se redko splača, razen če se ti preko goriva električni dobesedno sam odplačuje. Ko se pa kupuje, je pa treba gledat še na kaj drugega kot ceno v oglasu. Meni moj rabljen prihrani letno tu nekje v gorivu kot mu pa pade vrednost. Tako da se splača. Če že imate itak 2 avta, težko da z enim električnim ne bi šlo čez, najbrž ne delate z obema 300 km dnevno. In potem kupiš nekaj poceni električnega in poskusiš čim več km naredit z njim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

alekskac ::

Utk je izjavil:

Bencinarja ali dizla pa zastonj dobiš?

Menjat se redko splača, razen če se ti preko goriva električni dobesedno sam odplačuje. Ko se pa kupuje, je pa treba gledat še na kaj drugega kot ceno v oglasu.

Ne zastonj, ceneje. Zadnja dva kar smo kupil: Getz za ženo, 1500 eur, 10 let star, 80.000km. Sportage zame, 5000 eur, 15 let star, 72.000km. Za zadnjega, je nacenejši rabljeni ekvivalenten e-avto (AWD, manj kot 75.000 km) 28K. Če zanemarimo km, 22K (to je ena neprimerna T3, ki je prenizek avto zame, zaradi snega in slabe ceste). Trga še ni prav razvitega, ker so vsi ti avti razmeroma mladi, in temu primerno še dragi.

Električni se nikoli ne izplača; oziroma, noben avto se večini nas prav ne izplača, če ravno ne delaš poklicno z njim (taksist, ali pospeševalec prodaje, in podobno). Recimo da še izvzamemo kake mučke s potnimi stroški. Običajnim ljudem je v vsakem primeru to strošek, enim malo večji, enim manjši. Druge razlike skoraj ni med električnim in termičnim.

DamijanD ::

EV se izplača, če delaš dosti km in imaš možnost poceni polnit - in hkrati ne delaš preveč km, da bi te doseg avta oviral.

kow ::

Gregor P je izjavil:

Da, to bi morali narediti že davno tega, tudi če sploh ne bi imeli EV-jev.


Pa tega v praksi ne naredimo. Clean dizel, lol.

paradajzos ::

Lep pozdrav vsem Tesla fanboyem ali kako to, da so avtistični avti za 40 tisoč plus evrov manj varni od starih dizlov za 20 jurjev:

Prvila foruma so tukaj mrtva črka na papirju.
Proruskost in protislovenskost zagotovljena.
Manipulacije serijsko. Izbrišite mi račun že enkrat!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

DamijanD je izjavil:

EV se izplača, če delaš dosti km in imaš možnost poceni polnit - in hkrati ne delaš preveč km, da bi te doseg avta oviral.

Moj ima realnih dobrih 20 kwh in delam 18,000 km letno z njim. Poznam ljudi, ki imajo pod 40 kwh in delajo čez 30,000 km letno z njim.
Če ostanemo pri teh "ta poceni" električnih.
Nekdo, ki dela vsak dan 300 km in bi moral imet malo dražjega električnega, da bi šlo čez bp, well, ta najbrž ne dela 300 km zastonj in se bi mu morala tudi neka tesla pokrivat. Če ne, potem bi morda bilo bolje če bi nehal zapravljat toliko časa za vožnjo če ni nekega haska od tega.
Edini scenarij ko bi delal malo več km in se električni morda ne bi obnesel je, da imaš samo en avto in da ta 2 tedna miruje, potem greš pa nekam na 1000 km dolgo pot in se naslednji dan vrneš. Ampak ta je malo za lase privlečen.
Če pa z nekim avtom delaš 5000 km letno, z drugim pa 8000, potem se pa res težko "splača" in ga boš pač kupil ko druge opcije ne bo.

mehatronik12 ::

alekskac je izjavil:

Utk je izjavil:

Bencinarja ali dizla pa zastonj dobiš?

Menjat se redko splača, razen če se ti preko goriva električni dobesedno sam odplačuje. Ko se pa kupuje, je pa treba gledat še na kaj drugega kot ceno v oglasu.

Ne zastonj, ceneje. Zadnja dva kar smo kupil: Getz za ženo, 1500 eur, 10 let star, 80.000km. Sportage zame, 5000 eur, 15 let star, 72.000km. Za zadnjega, je nacenejši rabljeni ekvivalenten e-avto (AWD, manj kot 75.000 km) 28K. Če zanemarimo km, 22K (to je ena neprimerna T3, ki je prenizek avto zame, zaradi snega in slabe ceste). Trga še ni prav razvitega, ker so vsi ti avti razmeroma mladi, in temu primerno še dragi.

Električni se nikoli ne izplača; oziroma, noben avto se večini nas prav ne izplača, če ravno ne delaš poklicno z njim (taksist, ali pospeševalec prodaje, in podobno). Recimo da še izvzamemo kake mučke s potnimi stroški. Običajnim ljudem je v vsakem primeru to strošek, enim malo večji, enim manjši. Druge razlike skoraj ni med električnim in termičnim.



Takšnih avtov kot ti voziš v EV sceni ni.
==> In jih še kar nekaj časa nebo ;)
Rabljenih EV do 5000€, z katerimi se lahko pelješ iz MB v LJ brez problema kot se ti v bistvu ne obstajajo.

Prvi uporabni SUV-ji EV-ji so prišli leta 2020
- Kona, Tesla Y,....

Čez 10 let bodo ti avti čisto neuporabni, da bodo toliko stari kot je tvoj sportage.
Tehnika bo ekstremno zastarela, baterije bodo itak že prej fuč (potrebna bo zamenjava) , ki pa pride več kot tvojih 5000€

deco16 ::

Išče izjeme, aka AWD. Pa mogoče ga sploh ne rabi kot 90% ki to ima.

Utk ::

Tehnika bo ekstremno zastarela, baterije bodo itak že prej fuč (potrebna bo zamenjava) , ki pa pride več kot tvojih 5000€

Baterija ne bo za zamenjat, avto bo pa še zmeraj prišparal enega ali dva jurja letno proti nafti. Kater bedak potem ne bi plačal 5 jurjev zanj?

redtech ::

alekskac je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

redtech je izjavil:

Strah ima velike oči :)


Diesel ban in Berlin

As of 1 November 2019, there are eight streets within the city center of Berlin where older vehicles with a diesel engine are banned. Only if your vehicle meets the very strict emission standard EURO 6

So že začel.. še več jih je in to bo zdaj kmal v vseh večjih mestih...

https://www.germanemissionssticker.com/...

Da ne bo tako kot z malimi čistilnimi napravami? Zakon je že od zgodnjih 2000ih, pa vsakič ko mine "skrajni rok" za vgradnjo, ga prestavijo za dve leti, in to počno že več ko 10 let. Enako bo z dizli. Trg rabljenih električarjev vsaj še 10 let ne bo zacvetel, saj nimamo zanesljivih podatkov kako bodo posamezni modeli zdržali. Tako še ne bo alternative za osebe, ki ne kupujejo drugega kot 10 let stare rabljene avte, in bomo prisiljeni še naprej kotalit dizle.


Pravilno razmišljanje, politika je nekaj, ekonomska realnost pa drugo. Že sedaj omenjajo, da bo 2035 mogoče prehitro za ukinitev ICE, pri 2050 se bomo še isto pogovarjali. Politika je plačana, da flanca pravljice ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redtech ()

bm1973 ::

Tudi največji zeleni levičarji bodo na koncu pogruntali koliko davkov in trošarin dobijo od nafte in njenih produktov...

In temu denarju se ne bodo odpovedali.

Kar samo pomeni, da:

1. Avto polnilnice ne bodo več poceni, ker bodo zraven nabili trošarino.
2. Cela kontrola nad domačimi polnilnicami, na koncu še vklop v kak cloud.
3. Ali pa bodo preprosto podražili elektriko za vse, kar bi bila za politike win-win situacija.

Glupi kvazi zeleni eko državljani bodo pa temu še ploskali.

Utk ::

Če je to cena, da se rešimo rusov in kozejebcev, bomo sigurno ploskali.
««
1235 / 1237
»»