» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1226 / 1226
»
»»

DamijanD ::

ahhh warpi - na začetku dober vir zanimivih informacij, potem pa je šlo malo predaleč. No važno, da zdaj njegovi avti služijo kot robotaxiji on pa uživa s koktejlčki.

J.McLane ::

Warpi ne bi mogel iz svoje kože, ga takoj prepoznaš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DamijanD ::

Samo kot zanimivost: najcenejši id3 (52kWh) na 2x 800 km poti po Nemčiji - tipično se je vozilo od 80% - 10% SoC. V tabeli ni upoštevanega filanja na končnih postajah (torej 0, 800, 1600 km).

Kalibri ::

Kako ima lahko tako visoko povprečno moč?

hojnikb ::

Kalibri je izjavil:

Kako ima lahko tako visoko povprečno moč?

ker ni tesla in ne pade moč na glavo po 20% SOC?
#brezpodpisa

tomlin ::

Ni potrebno odkrivati tople vode, da to razumemo vsi, razen elektroljubcev in trgovcev ter posrednikov z električnimi avtomobili.
Seveda! Prodaja električnih vozil (EV) se v zadnjem času upočasnjuje na nekaterih ključnih trgih, kot so ZDA in Evropa. Razlogi za ta trend so različni:
o Zmanjšanje subvencij - Veliko držav je zmanjšalo finančne spodbude za nakup EV, kar jih naredi dražje za potrošnike.
o Pomanjkanje polnilne infrastrukture - Številni vozniki so še vedno zaskrbljeni zaradi omejenega števila polnilnic in dolgega časa polnjenja.
o Visoka cena - Čeprav cene baterij padajo, so EV še vedno dražji od primerljivih avtomobilov z notranjim izgorevanjem.
o Konkurenca hibridov in klasičnih vozil - Hibridna vozila postajajo privlačna alternativa, saj združujejo nižje emisije in daljši doseg.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

hojnikb ::

tomlin je izjavil:

Ni potrebno odkrivati tople vode, da to razumemo vsi, razen elektroljubcev in trgovcev ter posrednikov z električnimi avtomobili.
Seveda! Prodaja električnih vozil (EV) se v zadnjem času upočasnjuje na nekaterih ključnih trgih, kot so ZDA in Evropa. Razlogi za ta trend so različni:
o Zmanjšanje subvencij - Veliko držav je zmanjšalo finančne spodbude za nakup EV, kar jih naredi dražje za potrošnike.
o Pomanjkanje polnilne infrastrukture - Številni vozniki so še vedno zaskrbljeni zaradi omejenega števila polnilnic in dolgega časa polnjenja.
o Visoka cena - Čeprav cene baterij padajo, so EV še vedno dražji od primerljivih avtomobilov z notranjim izgorevanjem.
o Konkurenca hibridov in klasičnih vozil - Hibridna vozila postajajo privlačna alternativa, saj združujejo nižje emisije in daljši doseg.


Edin razlog je samo cena. Premal je poceni in dobre EV ponudbe, zato recimo tesli prodaja pada, drugim cenejsim alternativam pa raste. Enostavno se trg kupcev, k mislijo dat 40-50k za avto skrci in prodaja posledično pade.

Če bi bla poplava avtov v golf klasi (oz crossover ekvivalent) za ~20k€, bi bla prodaja bistveno večja.
#brezpodpisa

Gregor P ::

No, ampak saj to bo tam nekje do leta 2035, ne? Ker eden večjih argumentov je namreč bil, da so to cenejša vozila za izdelavo od MNZ/ICE in je logično pričakovanje, da bodo EV tudi dejansko cenejša (ampak seveda ne na račun umetne podražitve klasike).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Ja saj pico je zgleda tudi nekdo "umetno" podražil iz 10€ na 15€.

Zbudi se, inflacija je.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Od kod vam ideja, da prodaja BEV pada? V 2024 je bila globalno rekodna. In v 2025 se bo se povecala. Poleg tega ce je rast 10%, je to danes 1 milijon avtomobilov. Ko, je bila prodaja 3 milijonska, je rast za milijon avtomobilov enaka 33%.

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Ja saj pico je zgleda tudi nekdo "umetno" podražil iz 10€ na 15€.

Zbudi se, inflacija je.

Točno si razumel, kaj sem napisal, ni se ti treba delati neumnega >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Gregor P je izjavil:

No, ampak saj to bo tam nekje do leta 2035, ne? Ker eden večjih argumentov je namreč bil, da so to cenejša vozila za izdelavo od MNZ/ICE in je logično pričakovanje, da bodo EV tudi dejansko cenejša (ampak seveda ne na račun umetne podražitve klasike).

Dejansko bojo cenejši ko jih bojo ljudje začeli še bolj kupovat. Zakaj jih bi prodajali ceneje če so pripravljeni plačat več. Pežo je dal ven električne variante, ki stanejo dobesedno enako.

kow ::

Gregor P je izjavil:

No, ampak saj to bo tam nekje do leta 2035, ne? Ker eden večjih argumentov je namreč bil, da so to cenejša vozila za izdelavo od MNZ/ICE in je logično pričakovanje, da bodo EV tudi dejansko cenejša (ampak seveda ne na račun umetne podražitve klasike).


Kdo je trdil, da so BEV cenejsa za izdelavo? To je neumnost. Baterijski sklop je enostavno predrag. Razen, ce si mislil na samo sestavljanje avtomobila?
Tam pomoje niti ni kaksne bistvene razlike v ceni, sploh ce imas platformo za razlicne tipe avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Če neka baterija za teslo košta 10 jurjev, in lahko z njo narediš avto, ki ga lahko prodajaš za 50 jurjev, baterija res ni več nek faktor. Če navržeš not 300 konjski motor, je pa avto dejansko cenejši za izdelavo od podobnega ice.
Pri avtih za 20 jurjev je težje skrit nekam 5 jurjev, ker izdelava celga avta ne stane dost več. Ampak če je na koncu električni 2,3 jurje dražji od ice, nekaj vseeno stane tudi ice motor, ta strošek res komot pokriješ z gorivom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
1226 / 1226
»
»»