» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1175 / 1189
»»

deco16 ::

Mene je moj hyundai stal manj kot bi me stala tesla, sem ga pa kupil rabljenega, bil je cenejši tudi kot rabljene tesle da nebo pomote. Dosega ma več kot najcenejša tesla ki je še vedno dražja, lažji je tudi. Pa pralni stroj ge tudi notr ki v 3ko ne gre. Imel je še vedno več garancije kot tesle, cenejše gume itd, ima radar, HUD, ročke itd.

Torej, kje zamujamo za 10 let?


Seveda se boste obesili na SW on OTA in svašta. Ampak dejmo se vprašat kaj dejansko uporabnik rabi in da je primarno vozilo narejeno da se pelje od točke A do B, ne pa da se igrice igra noter. Leta 2018 ki je blo 1 leto za m3 ziher ni zamujal za 10 let.


BTW kake specialne gume, kaj klobasaš...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

Utk ::

Za EV so specialne gume in so precej dražje od gum za navadne avte.

LOL. Mislim da bi predvsem ti rabil enga specialista. Če so takega že izšolali.
Gor imam 205/55R16 91W, 91 je pretirano (v holomolaciji piše 89) in W je še bolj pretirano, ker končna hitrost niti približno ni 270.

Polneš iz omrežja. Panele imaš samo na strehi. Če bi polnil iz panelov, bi se vozil samo ponoči in poleti.

Računovodsko gledano polnem iz panelov. Za drugo se mi fučka.

MikeRotch ::

deco16 je izjavil:

V čem so 10 let za teslo? Po porabi, po vzdržjivosti? Po garanciji? Po panelgatih? Po konjih? Po ceni?

Kaj je res pomembno in kje so tolk odzadi? Kot non tesla EV lastnika me pač zanima kaj zamujam :D


Vsega po malo. Čisto enostavno je. Tesla proizvede veliko več kot konkurenca. Ekonomija obsega, optimizacija proizvodnje in proizvodnja izključno EVjev brez "tech debta" jim omogočajo, da avtomobile proizvajajo ceneje. To pomeni, da lahko za isto ceno na trgu ponudijo več.

Kaj konkretno zamujaš je pa težko napisati, ker nimamo vsi enakih potreb in cenimo različne stvari.

Utk ::

Mene je moj hyundai stal manj kot bi me stala tesla, sem ga pa kupil rabljenega, bil je cenejši tudi kot rabljene tesle da nebo pomote.

Malo se zamisli zakaj je nov dražji, rabljen pa cenejši od tesle.

MikeRotch ::

Seveda se boste obesili na SW on OTA in svašta. Ampak dejmo se vprašat kaj dejansko uporabnik rabi in da je primarno vozilo narejeno da se pelje od točke A do B, ne pa da se igrice igra noter. Leta 2018 ki je blo 1 leto za m3 ziher ni zamujal za 10 let.


O tem govorim v zadnjem odstavku.

Če je cilj čim cenejši avto kamor gre pralni stroj, je mogoče Hyundai boljša izbira. Če bi rad avto z OTA in 4s do 100 je Tesla boljša. Povsem subjektivno.

Ima pa Tesla veliko objektivnih predsnoti. OTA ni samo za igranje iger.

codeMonkey ::

deco16 je izjavil:


Torej, kje zamujamo za 10 let?


SW in OTA niti ne. Na tem so delali. Vsaj Mercedes in VAG. Ti je ze povedal, da je point v zasnovi in proizvodnji, kar se na koncu pozna na konkurencnosti in tudi produktu (teza, ...). Poglej si kaj hoce VW narediti s projektom Trinity in novo SSP platformo. Ki se, btw., odmika in odmika.

Tole si preberi npr.:
https://electrek.co/2022/03/07/vw-2-bil...

The CEO said that Tesla is expected to achieve the mark of 10 hours per car at Gigafactory Berlin, while VW is at 30 hours per car at Zwickau.


O tem Utk govori. Jaz sicer mislim, da ni 10 let, ce se fokusirajo, ampak to zahteva precej nekih neljubih potez.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Leta 2018 ki je blo 1 leto za m3 ziher ni zamujal za 10 let.

Leta 2025 hyundai kona še niti približno ni na nivoju modela 3. Tako da, ja, teoretično zdaj zamuja 7 let, ampak prej kot v treh letih najbrž ne bo novega modela, ker je nova kona dokaj nova.

Jaz sicer mislim, da ni 10 let, ce se fokusirajo, ampak to zahteva precej nekih neljubih potez.

Jah, model 3 se že kar nekaj let proizvaja. Vmes se je malo posodobil, ampak če rečemo, da je trenutno nekje od 2020 tak kot je, bo VW rabil vsaj še eno generacijo, da naredi nekaj na nivoju. Ne bo daleč od 10 let. Pa ni samo tesla, kitajci grejo tudi naprej, morda še hitreje.
Id2 bi moral prit ven v letu 2024, prestavli na 26, pa že v letu 2024 bi zaostajal za kitajci. Ne bi se čudil, če bojo cel projekt vrgli v koš, vzeli kitajca in nalepili gor VW logo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

starfotr je izjavil:

Za EV so specialne gume in so precej dražje od gum za navadne avte.

Dej ne delat budale iz sebe no.
Life is as complicated as we make it...

deco16 ::

Ampak tukaj mi prodajate bučke kako je tesla oh in sploh glede cene in kako so optimizirali.

Kaj so optimizirali? Pometali so ven en kup zadev in še vedno je dražji kot tisti s katerim ga primerjam.

Kje je 10 let razlike? Z ceno niso, ker je še vedno list price dražji.

Torej za višjo ceno dobim več, logično. In ne Utk, nova kona je cenejš kot M3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

hojnikb ::

drazji je zato, ker je konkurenca tako zanič in tako draga... zakaj bi tesla prodajala model3 za 30k, če ga lahk za 40k...
#brezpodpisa

Utk ::

In ne Utk, nova kona je cenejš kot M3.

Najcenejša na avto.net je 43 jurjev.
Osnovni M3 je 40.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

deco16 ::

Ampak kaj ma kupec od tega?

Kje je 10 let razlike? Jaz je ne vidim sori. Pa lahk hajpate na polno.

Oziroma kupca baš briga za kolk bi lahk prodajali, ampak ker ste tudi stock holderji vas štekam.

Recimo da hočem radar, ročke za smernike, pa senzorje, tesla je 3 leta zadaj?

Utk ::

Če ti ne vidiš, ne pomeni da ni. Nekomu je tudi dacia ista kot mercedes. 4 kolesa, volan, kaj še rabiš.

deco16 ::

Jst bi sam hotel da mi en pove, kje je 10 let napredka?

So to phantom brejkingi? Je to baterija ki jo je potrebno pozimi aktivno gret in slaba regeneracija?
So to gume nevarne v dežju?
Pač sori, stvari so zelo podobne.

Utk ::

Povedali smo kje.

Tesla proda skoraj 2 mio kosov, kon se proda en drobiž. Ne bi bilo tako, če bi bila na splošno boljša, brez skrbi.

deco16 ::

Torej corola je pol boljša od skoraj vseh avtov? In je 10 let pred vsemi drugmi. OK

kow ::

A coroli konkurencni avtomobili so drazji in jih prodajajo z izgubo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

deco16 ::

Nevem kje ste vi dobili zgubo, ravno pri Hy.

Na hitro nekaj googlanja:
https://insideevs.com/news/714104/hyund...
https://electrek.co/2023/06/20/hyundai-...

Ampak še vedno, a je to 10 let pred vsemi? Ker to so kar bold trditve, ampak potegnjene iz riti. In kupec nima nič od tega.

kow ::

On verjetno tega ne misli dobesedno. Domnevam.

wcpapir ::

Sedaj sem res vozil samo 5 različnih EV, ampak tesle z VW ne moreš primerjati, že ko stopiš na stopalko za "plin" je vse smooth, enako ko stopiš iz nje (regenrativno zaviranje), da o moči sploh ne govorimo. Minimalistično a vse kar potrebuješ, polnjenje na SC 1600km/h, par minut in so zadeve rešene, mreža po vsej evropi...pomoje so spredaj pred vsemi.

deco16 ::

Pač dejmo kaka dejstva tehnologije navedit:

TČ -> VW leta 2015, Tesla leta 2020 v M3 ? Ampak octovalve in orgazmi ja vem.
V2L -> Kitajci,Kia,Hy leta 2020(mogoče že prej), Tesla 2023 v cybertrucku
V2G -> Chademo Leaf, deset let nazaj, Tesla 2023 v cybertrucku
HUD -> vsi že kakih 10 let, Tesla?

Pa še par zadev verjetno nekatere tudi zanašč kot ta hud....


Torej preše, aluminij in odtrgane kljuke, to je 10 let pred vsemi. Pa smooth na pedalu i guess, in moč seveda.

MikeRotch ::

deco16 je izjavil:

Ampak tukaj mi prodajate bučke kako je tesla oh in sploh glede cene in kako so optimizirali.

Kaj so optimizirali? Pometali so ven en kup zadev in še vedno je dražji kot tisti s katerim ga primerjam.

Kje je 10 let razlike? Z ceno niso, ker je še vedno list price dražji.

Torej za višjo ceno dobim več, logično. In ne Utk, nova kona je cenejš kot M3.


Nova Kona s 65kWh baterijo je po ceniku 48.290€
Nova Tesla 3 je po ceniku 39.990€
https://hyundai3.b-cdn.net/media/Ceniki...
https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...

Če prav gledam cenik, za teh 48k ne dobiš toplotne črpalke, ne dobiš ogrevanih sedežev in volana, ni HIFI sistema, ni električno nastavljivih sedežev in volana (verjetno tudi uporabniških profilov ne?).

Kona je skoraj sekundo počasnejša do 100kmh. Kona je skoraj pol metra krajša od Model 3 in ima ustrezno manjši prtljažnik in manj prostora na zadnjih sedežih.

Kona ima kljub nekoliko večji bateriji manjši doseg. Razlika v porabi je kar očitna.

Na avto.net sicer vidim neke akcije za 43, 44k s toplotno črpalko. Ampak še vedno je to 3-4 jurje več kot Tesle 3, ki je večja, hitrejša, ima boljšo opremo in daljši doseg.


Vse to, če se ne dotaknemo Teslinega softvera.

wcpapir ::

deco16 je izjavil:

Pač dejmo kaka dejstva tehnologije navedit:

TČ -> VW leta 2015, Tesla leta 2020 v M3 ? Ampak octovalve in orgazmi ja vem.
V2L -> Kitajci,Kia,Hy leta 2020(mogoče že prej), Tesla 2023 v cybertrucku
V2G -> Chademo Leaf, deset let nazaj, Tesla 2023 v cybertrucku
HUD -> vsi že kakih 10 let, Tesla?

Pa še par zadev verjetno nekatere tudi zanašč kot ta hud....


Torej preše, aluminij in odtrgane kljuke, to je 10 let pred vsemi. Pa smooth na pedalu i guess, in moč seveda.

Naštel si 4 nepomembne stvari. Jaz ko bom izbiral mi TČ sploh ni prioriteta, niti ne vem zakaj bi mi bila. HUD ne vem zakaj bi potreboval...na prejšnjem avtu je bil, pač je bil, če ga ni pa ga pač ni.

MikeRotch ::

Jaz ko bom izbiral mi TČ sploh ni prioriteta, niti ne vem zakaj bi mi bila.


TČ je super, če zna avto z njo učinkovito ogrevati in hladiti baterijo. Ni samo za ogrevanje kabine.

Sicer je njegov argument mimo. Kot je napisal, Tesla vgrajuje TČ od leta 2020 naprej. Danes Tesle brez TČ ne moreš kupiti med tem, ko je pri določeni konkurenci to dodatna oprema.

HUD ne vem zakaj bi potreboval...na prejšnjem avtu je bil, pač je bil, če ga ni pa ga pač ni.


Osebno se strinjam. Če bi bil, super, če ga ni, nič hudega. Če bi ga pogrešal, imam pa na Amazonu možnost izbirati med 100 različnimi modeli HUDov.

mikhaair ::

Tesla je pred ljudskim proizvajalcem v tem, da množično proizvaja ljudski EV (m3). V inustrializaciji proizvodnje EV je daleč spredaj. To je VW ugotovil kake 4 leta nazaj (pismo direktorja, pozabil ime).

kow ::

Da. Tesla je v resnici "volkswagen" baterijskih avtomobilov.

Utk ::

Vprašajmo se samo ali bo čez 6 let kona bolj podobna tesli (thermal managment in podobno) ali tesla koni.

codeMonkey ::

Kje je Ford, ki sele zdaj daje ven model (Explorer) na VW osnovi, z resitvami od katerih se tudi VW ze odmika :D

https://www.youtube.com/shorts/h1BHBiLs...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

deco16 je izjavil:

Torej corola je pol boljša od skoraj vseh avtov? In je 10 let pred vsemi drugmi. OK

Če bi verjel, da bojo še naslednjih 10 let hibridi prava stvar, potem ja, bi si upal trdit, da je corolla 10 let pred vsemi drugimi.
Ker potem je konkurenca, ki vozi vglavnem na majhne turbake ali celo dizl, totalno zastarela. So še kakšne izjeme, honda, itd, ampak generalno, bi bila v tem primeru corolla 10 let pred ostalimi, ki bojo šele šli v to, zaenkrat so pa večinoma kvečjemu mild hibridi.
Ampak ne, hibridi niso več prava stvar, bili so 15 let nazaj, ta vlak je odpeljal.

codeMonkey je izjavil:

Kje je Ford, ki sele zdaj daje ven model (Explorer) na VW osnovi, z resitvami od katerih se tudi VW ze odmika :D

https://www.youtube.com/shorts/h1BHBiLs...

Če bo dovolj poceni, why not, tudi na dizl ali bencin se raja ne vozi na latest in greatest, to pa pač plačuje preko malo večje porabe, manj udobja, ali kaj podobnega.
Če bo pa hotel to zaračunat tolk kot tesla ali kitajci svoj top shit, bo pa imel problem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Drugace mi je vsaj na oko lepsi od nemskih/ceskih razlicic. Tezko pa bo cenejsi IMO.

Fizikalko ::

Utk, kater EV imaš?

Utk ::

Leaf the first.
S 30 kwh baterijo (bila v neki preteklosti, zdaj že dolgo ne).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

MikeRotch je izjavil:

Avtomobilska in naftna industrija je verjetno premočna, da bi pustili kaj takega. Noben ne bo kupoval nafte in ICE avtomobilov po dejanskih, tržnih cenah.

Seveda. Raje jih kupujejo zdaj z +60% davkov.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gambino ::

deco16 je izjavil:

Mene je moj hyundai stal manj kot bi me stala tesla, sem ga pa kupil rabljenega, bil je cenejši tudi kot rabljene tesle da nebo pomote. Dosega ma več kot najcenejša tesla ki je še vedno dražja, lažji je tudi. Pa pralni stroj ge tudi notr ki v 3ko ne gre. Imel je še vedno več garancije kot tesle, cenejše gume itd, ima radar, HUD, ročke itd.

Torej, kje zamujamo za 10 let?


Seveda se boste obesili na SW on OTA in svašta. Ampak dejmo se vprašat kaj dejansko uporabnik rabi in da je primarno vozilo narejeno da se pelje od točke A do B, ne pa da se igrice igra noter. Leta 2018 ki je blo 1 leto za m3 ziher ni zamujal za 10 let.


BTW kake specialne gume, kaj klobasaš...


Točno tako, to je point, samo Tesla onenatorji onanirajo na svoje nekvalitetne gare!

bciciban- ::

MikeRotch je izjavil:

Seveda se boste obesili na SW on OTA in svašta. Ampak dejmo se vprašat kaj dejansko uporabnik rabi in da je primarno vozilo narejeno da se pelje od točke A do B, ne pa da se igrice igra noter. Leta 2018 ki je blo 1 leto za m3 ziher ni zamujal za 10 let.


O tem govorim v zadnjem odstavku.

Če je cilj čim cenejši avto kamor gre pralni stroj, je mogoče Hyundai boljša izbira. Če bi rad avto z OTA in 4s do 100 je Tesla boljša. Povsem subjektivno.

Ima pa Tesla veliko objektivnih predsnoti. OTA ni samo za igranje iger.


Katerih?
In ima seveda tudi veliko slabosti, ne pozabit na to.

Za referenco vozim teslo Y in ioniq5.
Ioniq5 je precej bolj prijeten avto, je pa dražji in ima nekaj slabši doseg.

Pa tudi ID.7 je presenetljivo dober avto.
Samo sw buge morajo še popucat nemci. Kar je dost žalostno ker infotejmenti so v avtih že 10 let pa še kar šepajo v sw-ju.

Toj ta konzervativnost in starokopitnost nemcev.
Mam nekaj kolegov ki delajo v nemških it firmah. Včasih se v debatah z njimi počutiš kot bi bil nazaj v 90ih.

Zgodovina sprememb…

MikeRotch ::

Katerih?
In ima seveda tudi veliko slabosti, ne pozabit na to.

Za referenco vozim teslo Y in ioniq5.
Ioniq5 je precej bolj prijeten avto, je pa dražji in ima nekaj slabši doseg.


Saj sem napisal zgoraj po točkah primerjavo.

To, kaj je bolj prijetno je povsem subjektivno. Zame osebno ni, za koga mogoče je.

Samo sw buge morajo še popucat nemci. Kar je dost žalostno ker infotejmenti so v avtih že 10 let pa še kar šepajo v sw-ju.


Ni problem v bugih ampak v tem, da Tesla cel avto zasnuje okrog softvera (software-defined vehicle), VW pa se to še vedno trudi narediti in načrtuje svojo SDV platformo za nekje po 2030.

kow ::

Saj ne gre za to, da so ostali avti nujno slabi. Problem je, da so tesla hejterji mocno spominjajo na apple hejterje izpred 15-20 let. Tesla ima najvecji scale. Ko je bila Tesla majhen proizvajalec so trdili, da buticna proizvodnja ne steje, sedaj ko so skalirali, pa se delajo neumne da to ni prednost. Tesla se prodajajo v velikih stevilkah in taksni modeli so za uporabnike precej varen nakup ze zaradi vseh znanih prednosti/slabosti itd.

Potem se grejo tudi neumnosti tipa: "ta avto je pa boljsi". Bo boljsi tudi cez eno leto, ko pride ven updatean model od Tesle? Vsi avti imajo svoje cikle in vsak potrosnik se naj sam odloci, kaj mu je pomembno. Najboljsa tehnologija, najvecja uporabnost (je to velikost? Je to range?). Kdo bi vedel kaj je pomembno specificnemu uporabniku. Trg oz. prodaja pravi, da so najboljsi avtomobili Tesle.

Meni je Ioniq 5 na zunaj izredno vsecen avto oz. se posebej zadek. Spredaj niti ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

bciciban- ::

MikeRotch je izjavil:

Katerih?
In ima seveda tudi veliko slabosti, ne pozabit na to.

Za referenco vozim teslo Y in ioniq5.
Ioniq5 je precej bolj prijeten avto, je pa dražji in ima nekaj slabši doseg.


Saj sem napisal zgoraj po točkah primerjavo.

To, kaj je bolj prijetno je povsem subjektivno. Zame osebno ni, za koga mogoče je.

Samo sw buge morajo še popucat nemci. Kar je dost žalostno ker infotejmenti so v avtih že 10 let pa še kar šepajo v sw-ju.


Ni problem v bugih ampak v tem, da Tesla cel avto zasnuje okrog softvera (software-defined vehicle), VW pa se to še vedno trudi narediti in načrtuje svojo SDV platformo za nekje po 2030.


To kar si napisal nima popolnoma nobenega pomena za končnega kupca.
Meni je vseeno če dela Tesla sw defined avto ali ne. Pod črto je zame Y slabši od Ioniq5.

Boljši doseg Y je bolj domena boljše baterije /motorja.
Ampak je razlika mala in mogoče je prenovljeni ioniq5 že izenačil.

codeMonkey ::

MikeRotch je izjavil:

Ni problem v bugih ampak v tem, da Tesla cel avto zasnuje okrog softvera (software-defined vehicle), VW pa se to še vedno trudi narediti in načrtuje svojo SDV platformo za nekje po 2030.


Tukaj je se precej razvoja trenutno. Drzi do neke mere sigurno, ampak ni pa tako, da je Tesla ze tam. Se bo se kar kaksno desetletje dogajalo na tem podrocju. Nihce nima ravno se prave conske arhitekture npr. Rekonfiguracija s kaksnimi NETCONF + Yang zadevami se tudi sele malo tu in tam tipa, ko kasne studente v to porinejo. Proizvajalci cipov so tudi se kar zadaj, da bi ponudili dobre programljive hardverske resitve (pospesevalniki za gatewaye, switchi, ...).

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sej to je res, ti kot posamezen kupec se lahko odločiš drugače. Tesla ima te 2, 3 modele in če ti zarad nekega razloga bolj ustreza drug, nič zato, kupiš tistega. Ampak statistično masovno bojo pa ljudje kupovali tistega, ki je best bang for the buck, firma, ki dela z večjim profitom, bo pa lažje in hitreje napredovala.
Jaz bi tudi raje kupil zastarelega id4 od nekonkurenčnega vw za 30 jurjev kot teslo za 40, ni problema. Ampak to ne pomeni da je vw enako dober, ali da vw ne zaostaja. Bi pač sprejel nek kompromis. 40 jurjev za slabši avto pa ne bi dal.
Tudi jokanje da je id4 glih tako dober ali boljši, ker ima ročko za žmigavce, ne pomaga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gambino ::

Malo berem na FBju od lastnikov Tesel:

- Imam M3P letnik 21. Zanima me ali tudi vam skripajo amortizeri/zmeti ob nizki hitrosti - vozim po mestu. Ter seveda kaj narediti.
- Oba otroška sedeža sta na ISOFIX, vendar nista pripeta z varnostnim pasom. Pred mesecem dni je začelo piskati za varnostni pas, ko otrok ni v sedežu. Prijavil sem to na Tesla servis, kjer so mi povedali, da je otroški sedež vedno treba pripeti, da piskanje preneha (a resno?). Poleg tega, včasih piska, včasih pa ne. Zdaj se že počutim neumno, ko mi na Tesla servisu pravijo, da ni nobene napake na sistemu in da to ni napaka.
- Ima kdo težave z odmegljevanjem ? V mojmu Y zgleda da ne deluje oz slabo...
- Menjava pasov je pogojno ok, ce ni guzve. Ce je mal vec guzve, potem avto ni sposoben zamenjat pasu.
- Kako ste kaj z baterijo? Jaz sem pri 192000km, letnik 01/2021 na 82%...
- Ravno imam na servisu Y, menjava vpetij koles. Ker je avto se pod 80.000km, je to menjava v sklopu garancije. Ampak pravijo na servisu, da je to kar realnost da je treba menat to na cca 80.000km.
- AP ob zaznavi znaka za nižjo hitrosti od nastavljene (recimo 90 izven naselja) samodejno zmanjša na novo omejitev, ob poteku omejitve pa ne zviša nazaj na novo omejitev. Predvsem je tole moteče ob vožnji po vaseh, ko se vsakih 2 km zamenja 90 in 50 omejitev.
- Nasplošno sem sicer z avtom zelo zadovoljen, a se je pojavilo par zadev, pa me zanima, če sem sam. Avto je 6 mesecev in ima 7500km.
*pri stoječem avtu in spuščenem senčniku je izpadlo ogledalo (obviselo na el kablih), avto je stal sicer na soncu >malo neumno bi bilo doživet to med vožnjo
*čričkanje pri zmernih ali nizkih temperaturah v armaturki med volanom in šipo
* oblazinjenje voznikovega sedeža deformirano (guba na stranskem delu sedala)
* od prvega dne neenakomerno/skakajoče zapiranje pokrova od polnilnega priključka (odpiranje pa b.p.)
* kakovost laka na odbijačih - avto še ni videl snega, pa je na mestih barva predrta in plastika odkrhnjena
- Hey banda a je ze imel kdo to na volanu? Wtf? Zdaj sem opazu. K da bi se mal pomeckal. To še pri kitajcih ne vidiš. Pri Teslah pa je to pogosto.
- Naj malo opišem mojo današnjo izkušnjo z Tesla servisom v Ljubljani?. Nevem ali sem zakompliciran, ali imam prevelika pričakovanja ? ?
Pred dvemi meseci sem bil na Servisu zaradi menjave 12v baterije na moji trojki (2019)... tik po tem ko sem zapustil servis se mi je pojavila nova napaka, katera je nakazovala na menjavo HV baterije. Izkazalo se je da se mi je HV baterija pri 203 000 začela poslavljat ?...
Po raziskavi različnih možnosti, sem se odločil za popolnoma novo HV baterijo, za menjavo katere sem dobil predračun 15000 eur.. ok... potrdil sem ponudbo in jim dal zeleno luč, da so naročili novo baterjo in neka tesnila.. dostava rezervnih delov je trajala kakšne 3 tedne, nakar sem predvčerajšnjim peljal avto v delavnico.. do tu vse ok ?.
Danes pridem prevzet avtomobil in moram rečit, da so me res negativno presenetili. Tam sem jih poskusil nekaj vprašat, glede aplikacije in težave z uporabo telefona kot ključ... Odjebali so me, češ da aplikacija pa ni več njihova stvar. Od treh ki so bili takrat tam si niti eden ni mogel vzet minute časa, da bi mi pomagal...
Nato mi pripeljejo moj avto... umazan itd...
Pri plačilu računa 15000 pri njih nisi tolko vreden, da bi ti avtomobil vsaj posesali in oprali ???? Resno ??
Pred časom sem na BMW Selmar v Celju peljal mojo takratno staro petko na menjavo stekla....
Avtomobil me je pričakal zglancan in opran....
Prav takšno izkušnjo sem imel tudi na A2s v Celju, kjer me je moje vozilo pričakalo v sijočem stanju.. pa kljubtemu da je šlo samo za menjavo olja ki je drobiž v primerjevi z menjavo HV baterije na Tesli...
- 6 mesecev...14.000km...volan se lupi ?. Sem reklamiral, pa verjamem da bodo drugega dali...ampak vseeno.
- Hey, ali je še kdo imel težave pri novem vozilu, da začne tresti pri okoli 100kmh. Občuti se kot rahlo tresenje volana in pedalke za gas, se pa tudi kar sliši. Ali to nastane zaradi dolgega prevoza na ladji s Kitajske in s kilometri mine?

In tega je na tone.
V glavnem, za moje pojme je Tesla pol izdelek in še zdaleč neko resno in varno prevozno sredstvo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

MikeRotch ::

To kar si napisal nima popolnoma nobenega pomena za končnega kupca.


Zgoraj sem po točkah napisal prednosti pred Kono. Za manj denarja pri Tesli dobiš večji, hitrejši, boljše opremljen avto z boljšim softverom.

Če primerjaš z Ioniq5 in Model Y je rezultat podoben. Tesla je tehnološko pač konkretno spredaj.

Kar seveda ne pomeni, da morajo nujno vsi kupiti Teslo. Avto, sploh tak za 40-50 jurjev, ni racionalen nakup zato so takšne debate v resnici nesmiselne. Meni je Tesla npr. všeč, toliko, da sem skeširal 50 jurjev za njo. Ampak se vseeno z večjim nasmehom vsedem v 20+ let staro ICE kanto za 10% cene.

Boljši doseg Y je bolj domena boljše baterije /motorja.


Ne samo baterije in motorja ampak celotne zasnove avtomobila. Model Y ima pri 120kmh cca. 20% nižjo porabo od Ioniq5. Številka sama po sebi ni kritična, elektrika je poceni. Ampak lepo pokaže filozofijo, ki je pripeljala do končnega izdelka.

V glavnem, za moje pojme je Tesla pol izdelek in še zdaleč neko resno in varno prevozno sredstvo!


Enake komentarje lahko najdeš za vsak model. No, za tiste, ki so dovolj priljubljeni, da imajo svoje FB skupine.

Glede varnosti pa bolj verjamem EuroNCAPu kot random forumašu.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Gambino je izjavil:

Malo berem na FBju od lastnikov Tesel:

In tega je na tone.
V glavnem, za moje pojme je Tesla pol izdelek in še zdaleč neko resno in varno prevozno sredstvo!
-


Pa razumes, da moras normalizirati na stevilo avtomobilov? Ce je Tesel v Sloveniji 20x vec kot elektricnih hyundaijev, je nekako pricakovano, da bos imel tudi vec pritozb ali se motim?

Gambino ::

kow je izjavil:

Gambino je izjavil:

Malo berem na FBju od lastnikov Tesel:

In tega je na tone.
V glavnem, za moje pojme je Tesla pol izdelek in še zdaleč neko resno in varno prevozno sredstvo!
-


Pa razumes, da moras normalizirati na stevilo avtomobilov? Ce je Tesel v Sloveniji 20x vec kot elektricnih hyundaijev, je nekako pricakovano, da bos imel tudi vec pritozb ali se motim?



Še zmeraj je Tesel in nasplošno EVjev malo in ne to niti pod razno ne bi smel biti razlog za takšne napake!

Utk ::

Ja, tesla je edina na katero kamenčki delujejo.
Ampak je res, da se pokrovček nekega predalčka odpira neenakomerno je res popolnoma nesprejemljivo.

Gambino ::

Utk je izjavil:

Ja, tesla je edina na katero kamenčki delujejo.
Ampak je res, da se pokrovček nekega predalčka odpira neenakomerno je res popolnoma nesprejemljivo.


Mogoče res znaš brati, ne znaš pa razbrati. To, da ti ogledala dol padajo, da je podvozje za en k..., da gume pobira, da se rosijo šipe, .... si pozabil prebrati..... in še veliko resnih problemov bi lahko napisal. Nisem si izmislil, pišejo njihovi lastniki v njihovi FB skupini!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Utk ::

Jaz poznam enga ki je kupil id4, in od pol leta je 4 mesece na servisu. Do čričkov sploh ne more prit, ker ko stoji na mestu, jih ne more bit.

To je problem z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bciciban- ::

Utk je izjavil:

Sej to je res, ti kot posamezen kupec se lahko odločiš drugače. Tesla ima te 2, 3 modele in če ti zarad nekega razloga bolj ustreza drug, nič zato, kupiš tistega. Ampak statistično masovno bojo pa ljudje kupovali tistega, ki je best bang for the buck, firma, ki dela z večjim profitom, bo pa lažje in hitreje napredovala.


Če bi bilo tako preprosto bi vsi vozili toyote.
Pa jih ne :)

Mnogim je Tesla tudi grda pa je že zaradi tega ne bodo kupili.
Drugim pa je grd ioniq5.
Imam sodelavca ki bo raje šel peš kot se vsedel v kio...

MikeRotch ::

Glede na to, da smo na tehničnem forumu bi pričakoval, da so ljudem jasne relativne vrednosti.

Jaz vem za kar nekaj primerov, ko so ljudem zgoreli novi BMWji pa zaribale nove Toyote.

bciciban- ::

MikeRotch je izjavil:

Glede na to, da smo na tehničnem forumu bi pričakoval, da so ljudem jasne relativne vrednosti.

Jaz vem za kar nekaj primerov, ko so ljudem zgoreli novi BMWji pa zaribale nove Toyote.


Ne kaže ker trdiš na sveto da je toyota, ups tesla najboljša za vse.

Hčerka obožuje teslo ker ma velik zaslon in app za risanje.
Fantoma je to vseeno.
Žena ne mara Tesle zaradi prtljažnika oz. glupe police...

Zgodovina sprememb…

««
1175 / 1189
»»