» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1155 / 1206
»»

Okapi ::

Pa saj to je rekel Musk, samo Kow se dela neumnega.;((

Asked on the call when Tesla would be able to offer its first unsupervised robotaxi ride, Musk said he believes it could be possible by the end of this year. But he added that it also could happen in 2025, and that he is "overly optimistic" with his predictions.

kow ::

Si nesposoben najti kaj tocno je rekel? :))

Ti poiscem sam?

Ne vem sicer kako so vas boomerje izobrazevali, ampak mene so ucili, da blizje gres direktnemu viru, boljso aproksimacijo resnice bos dobil.

Izvolio: 14:19

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Zdaj pa pozorno poslusaj kaj je rekel. Pomoje itak ne bos razumel, ampak ok.

Gregor P ::

Torej praktično točno to kar je Okapi zgoraj opisno napisal oz. cit. ...

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Ne razumes, si prestar.

Rekel je, da je limiting factor software. In, da bi ta lahko bil dovolj dober do konca leta. Ter, da bi bil zelo zacuden, ce software ne bo dovolj dober do konca 2025.
Zdaj pa se enkrat preberi kaj je napisal novinar (ki je itak prepisoval drugega novinarja, ki ni razumel kaj je slisal).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mehatronik12 ::

Verjetno je že blo omenjeno pa vseeno.
Če kupim nov EV v Nemčiji, dobim pri nas subvencijo za EV?

a_borlak ::

Plačaš še DDV, ker nov avto, tako da se ne splača.

Okapi ::

kow je izjavil:

Ne razumes, si prestar.

Rekel je, da je limiting factor software. In, da bi ta lahko bil dovolj dober do konca leta. Ter, da bi bil zelo zacuden, ce software ne bo dovolj dober do konca 2025.
Zdaj pa se enkrat preberi kaj je napisal novinar (ki je itak prepisoval drugega novinarja, ki ni razumel kaj je slisal).

:))To imaš ti neke prisluhe očitno, če si to slišal. Vzel napačne tablete mogoče?

kow ::

Ocitno niso dovolj kvalificiran, da bi razumel kaj govori, kaj naj ti recem. Saj, ce jaz prisluskujem pogovoru dveh violinistov, tudi nic ne razumem. Predstavljaj si, da bi potem moral napisati novinarski povzetek.

Lahko pa nam seveda ti razlozis, zakaj ni razlagal o karoseriji, pa lakirnicah?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Alexius Heristalski ::

mehatronik12 je izjavil:

Verjetno je že blo omenjeno pa vseeno.
Če kupim nov EV v Nemčiji, dobim pri nas subvencijo za EV?

Dobiš.

a_borlak je izjavil:

Plačaš še DDV, ker nov avto, tako da se ne splača.

Nemški DDV dobiš nazaj, meni ga je vrnil kar prodajalec, potem ko sem avto registriral pri nas.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

mehatronik12 ::

To z DDV mi je jasno.
V Nemčiji ga ne plačaš (oziroma ga ne dobiš nazaj)

Vprašanje je bilo kako je z subvencijo??
Kaj res noben ne ve?

deco16 ::

Plačaš ga DDV ampak dobiš nazaj. Posledično rabiš več denarja.

Subvencija ti pripada, sam ne sme bit registriran prej.

To je folk množično delal dokler recimo ni blo tesla prodajnega itd.

pegasus ::

Dober pogled na ne-EV del trga: https://cleantechnica.com/2024/07/26/th...
Odlično ilustrira, zakaj se tako zelo poudarja rahlo počasnejša prodaja EVjev ... Ker bo nekaj ICE znamk do konca desetletja preprosto izginilo.

Gregor P ::

ICE znamke nastajajo in izginjajo že ves čas.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

EV znamke tudi. Badumtsss.

Utk ::

Za ice znamke ne bi ravno reku, da kar nastajajo in zginjajo. Kje kaka izgine, nastane pa ne tako zlepa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

@pegasus: kaj so ti pri Apteri odstranili in-wheel pogon? Bo se vedno locen, ali preko diferenciala?

pegasus ::

Vitesco EMR3 bo, ista reč kot npr. v corsi-e, pižoju e208, citroenu eC4, ... Aptera nima časa čakat Elaphe, potem ko je le-ta izgubil lordstown in lightyear.

Nekako kot tista letalska ... nikoli ne daš skupaj nov motor in nov airframe, vedno vzameš obstoječ airframe za nov motor ali nov airframe testiraš z obstoječim, znanim motorjem ;) Všeč mi je, da so ta scenarij vedno imeli kot plan B v mislih, tako da vse do sedaj narejene reči ne rabijo nobene predelave. Tudi simulacije crash testov so bile že narejene z motorjem v nosu v mislih. Sedaj jih čaka samo še integracija, testiranje in spisat morajo še kup softvera za UI/UX. Trenutni plan je začetek prodaje v začetku naslednjega leta.

codeMonkey ::

Zadeva bo vsekakor manj tvegana tako. Da neka garazna firma integrira locen pogon skupaj je kar recept za katastrofo. Stvari niso enostavne in ze rel. majhno odstopanje v navorih te preusmeri na nasproten pas, jarek ali drevo. Razlogov za tako napko pa ogromno - od softverja, pozicijskega enkoderja, kratkih stikov itd. Ce je to preverjena resitev, kot pravis, in ze po zasnovi manj kriticna (preko diferenciala), znajo zdaj res nekoliko pospesiti. Unintended acceleration bodo vejetno ze preprecili.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Trenutni plan je začetek prodaje v začetku naslednjega leta.

To mi je pa všeč, da se že 5 let držijo istega plana.

pegasus ::

Welcome to startup world ;)

hojnikb ::

Do 2030 bo ze v rokah kaksnih kalifornijskih japijev..
#brezpodpisa

TribesMan ::

pegasus je izjavil:

Vitesco EMR3 bo, ista reč kot npr. v corsi-e, pižoju e208, citroenu eC4, ... Aptera nima časa čakat Elaphe, potem ko je le-ta izgubil lordstown in lightyear.


Hahaha... kolk časa nazaj sem ti že reku da iz Elaphe ne bo nič? :D
Lepo so jih nategovali...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

pegasus ::

Da, imel si prav, ampak ne na način, kot si misliš :) Cela štorija je malo bolj kompleksna ...

a_borlak ::

pegasus je izjavil:

Da, imel si prav, ampak ne na način, kot si misliš :) Cela štorija je malo bolj kompleksna ...


Kokice imam pripravljene :).

Gregor P ::

Očitno si evropski potrošniki želimo "poceni" kitajske robe ...
Prodaja električnih avtomobilov v Evropi upada, a ne pri Kitajcih; v Nemčiji za ceno enega dobite dva
V prodajni pogači električnih avtomobilov so kitajski v prvem polletju tega leta dosegli rekorden, 11-odstotni tržni delež. A prava slika prodaje njihovih avtov se bo pokazala šele v julijski analizi.
...
Evropski avtomobilski trg je v prvi polovici leta doživel opazno rast prodaje novih avtomobilov, ki jo je najbolj poganjalo zanimanje kupcev za hibridno gnane avtomobile, medtem ko je prodaja električnih upadla. To je za evropsko avtomobilsko industrijo, ki se je v zadnjih letih zavezala k velikanskim vlaganjem v razvoj električnih vozil, vsekakor slaba novica. Podroben pregled prodaje električnih avtomobilov pa ob tem kaže, da težava ni zgolj v slabi prodaji električnih avtomobilov evropskega porekla, temveč tudi v tem, da kupci kažejo vse več zanimanja za avte kitajskega izvora.
...
Razloge za rekordno prodajo električnih avtomobilov v Evropi gre sicer iskati v dveh razlogih. Prvi je uvedba subvencij za nakup električnih avtomobilov v Italiji, zaradi česar se je njihova prodaja na medletni ravni več kot podvojila. Drugi, precej pomembnejši pa je uvedba dodatnih carinskih dajatev za nakup kitajskih električnih avtomobilov. Te so bile napovedane 4. junija, uveljavljene pa so bile 5. julija, kar pomeni, da za avtomobile, kupljene do tega datuma, še ni bilo treba plačati do 48 odstotkov carinskih dajatev, temveč le 10 odstotkov vrednosti avtomobila.
...
MG umetno napihuje prodajne številke
Največje dajatve bodo za avtomobile znamk, ki so del koncerna SAIC, med katerimi je tudi MG. Prav MG4 pa je bil najbolje prodajan električni avtomobil kitajske znamke, narejen na Kitajskem ... Ob tem velja omeniti, da so kar 40 odstotkov MG4 registrirali kar trgovci, kar še dodatno dokazuje, da velike prodajne številke niso rezultat priljubljenosti teh avtomobilov, temveč želje trgovcev, da si še pravočasno ustvarijo zalogo vozil z nižjo ceno.
...
MG na drugi strani po poročanju portala Automotive News Europe ponuja možnost nakupa dveh avtomobilov za ceno enega, ...

To zadnje mislim da ni čisto tako, da kar dobiš drugo vozilo, ampak gre za lizing najem pod določenimi pogoji, ki jih ne smeš prekoračiti; od časnika Finance, ki se ima za ekonomsko-poslovni časnik, bi pričakoval, da svojim bralcem vsaj to malo bolj razložijo, ker logično da ni brezplačnega kosila:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

deco16 ::

Želimo si poceni avte ne pa napihnjene cene kot je blo zadnje 3 leta. Sej to je vsem jasno. Zato pa dodatne carine, da slučajno nebi kupec poceni kupil...

kow ::

Da. Ampak prihajajo cenejsi zahodni avtomobili. Ne bodo poceni, bodo pa cenejsi. Zaenkrat kaze, da bo prelomno leto 2026, ko bodo na trg prisle vecje kolicine taksnih avtomobilov.

a_borlak ::

Gregor P je izjavil:

Očitno si evropski potrošniki želimo "poceni" kitajske robe ...

To zadnje mislim da ni čisto tako, da kar dobiš drugo vozilo, ampak gre za lizing najem pod določenimi pogoji, ki jih ne smeš prekoračiti; od časnika Finance, ki se ima za ekonomsko-poslovni časnik, bi pričakoval, da svojim bralcem vsaj to malo bolj razložijo, ker logično da ni brezplačnega kosila:|


Veš kdaj smo o tem že govorili, očitno premalo berejo forume :). Resno, kakorkoli obračaš, MG želi sprazniti zalogo, zakaj, bomo videli. Na dolgi rok bo na ta račun cel kup poceni MG4 naprodaj, za drugi avto bo super.

hojnikb ::

Verjetno zarad kitajske carine, da čimveč avtov spravijo na cesto.. V teh parih letih se mogoče lahko ze kaj spremeni, kolker je ta lizing najem...
#brezpodpisa

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:

Očitno si evropski potrošniki želimo "poceni" kitajske robe ...
Prodaja električnih avtomobilov v Evropi upada, a ne pri Kitajcih; v Nemčiji za ceno enega dobite dva
V prodajni pogači električnih avtomobilov so kitajski v prvem polletju tega leta dosegli rekorden, 11-odstotni tržni delež. A prava slika prodaje njihovih avtov se bo pokazala šele v julijski analizi.
...
Evropski avtomobilski trg je v prvi polovici leta doživel opazno rast prodaje novih avtomobilov, ki jo je najbolj poganjalo zanimanje kupcev za hibridno gnane avtomobile, medtem ko je prodaja električnih upadla. To je za evropsko avtomobilsko industrijo, ki se je v zadnjih letih zavezala k velikanskim vlaganjem v razvoj električnih vozil, vsekakor slaba novica. Podroben pregled prodaje električnih avtomobilov pa ob tem kaže, da težava ni zgolj v slabi prodaji električnih avtomobilov evropskega porekla, temveč tudi v tem, da kupci kažejo vse več zanimanja za avte kitajskega izvora.
...
Razloge za rekordno prodajo električnih avtomobilov v Evropi gre sicer iskati v dveh razlogih. Prvi je uvedba subvencij za nakup električnih avtomobilov v Italiji, zaradi česar se je njihova prodaja na medletni ravni več kot podvojila. Drugi, precej pomembnejši pa je uvedba dodatnih carinskih dajatev za nakup kitajskih električnih avtomobilov. Te so bile napovedane 4. junija, uveljavljene pa so bile 5. julija, kar pomeni, da za avtomobile, kupljene do tega datuma, še ni bilo treba plačati do 48 odstotkov carinskih dajatev, temveč le 10 odstotkov vrednosti avtomobila.
...
MG umetno napihuje prodajne številke
Največje dajatve bodo za avtomobile znamk, ki so del koncerna SAIC, med katerimi je tudi MG. Prav MG4 pa je bil najbolje prodajan električni avtomobil kitajske znamke, narejen na Kitajskem ... Ob tem velja omeniti, da so kar 40 odstotkov MG4 registrirali kar trgovci, kar še dodatno dokazuje, da velike prodajne številke niso rezultat priljubljenosti teh avtomobilov, temveč želje trgovcev, da si še pravočasno ustvarijo zalogo vozil z nižjo ceno.
...
MG na drugi strani po poročanju portala Automotive News Europe ponuja možnost nakupa dveh avtomobilov za ceno enega, ...

To zadnje mislim da ni čisto tako, da kar dobiš drugo vozilo, ampak gre za lizing najem pod določenimi pogoji, ki jih ne smeš prekoračiti; od časnika Finance, ki se ima za ekonomsko-poslovni časnik, bi pričakoval, da svojim bralcem vsaj to malo bolj razložijo, ker logično da ni brezplačnega kosila:|

Chinese EVs Nab Record 11% Share in Europe Ahead of Tariffs

Sedaj pa preveri, kolilo BYD zniža ceno Avta . da ga prodaja v EU še vedno s profitom ?

Kitajci pa že izdelujejo baterije v EU torej, nima nikakršnega problema, da Kitajec iz Kitajske pripelje celotni Avto brez baterije, kateremu baterijo vstavijo v EU, in se izogne celotnim EU Tarifam. In koliko časa rabi Kitajec za vzpostavitev take tovarne, kjer rabi zgolj robot dvignit baterijo v šasijo avta in zategniti vse te šrafure.

Da ne bo potem tako kot pri Nemcih, kjer sedaj samo še največji Nemški Ukrajinski troli mislijo, da se vozijo z Dacio z NE Rusko nafto, potem pa ADF v porastu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Grinmir3 ::

Zanimivo je kdaj pogledati yt posnetke "China fakes everything"

Zanimivi posnetki kitajskih EV-jev. Upam da jih za v EU bolje sestavijo.

hojnikb ::

Ni treba verjet vsemu anti china kool-aidu, k se prodaja po internetu. Marsikaj je sicer res, vse pa ne...

Predvsem z temi "neprodanimi" avti je blo precej bullshita...
#brezpodpisa

Grinmir3 ::

hojnikb je izjavil:

Ni treba verjet vsemu anti china kool-aidu, k se prodaja po internetu. Marsikaj je sicer res, vse pa ne...

Predvsem z temi "neprodanimi" avti je blo precej bullshita...


Ne gre se za ne prodane avte, ampak kvaliteto sestave.

hojnikb ::

nič slabse kot nemska "premija"...
#brezpodpisa

Okapi ::

Na youtubu imaš kar nekaj prispevkov o najcenejšem kitajskem električnem dostavnem avtu - 2000 dolarjev na alibabi.
Recimo


Zanimivo bi bilo vedeti, po koliko bi jih lahko prodajal pri nas (po vseh dodatnih stroških s prevozom, carino, davkom, homologacijo...).

Utk ::

Ne vem kaj to je, ampak definitivno ni "avto" po evropskih predpisih pod katerimi se homologirajo razni springi, id3 in podobni, tako da je škoda govorit o tem, da je najcenejši "avto", ampak boli en poceni štirikolesnik ali kaj podobnega.

Samo zate, ki imaš rad precizne pojme. Ta reč bi spadala v temo o mopedih ali čem podobnem, tu nima kaj iskat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Vidim, da ne zamudiš nobene priložnosti za neumno trolanje;((

In ja, vidi se, da ne veš, kaj to je.

Utk ::

Vem da ni avto.
Ti pa še tega ne. To "prodajat" kot najcenejši (dostavni) avto je naravnost butasto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Verjetno L7e kategorija vozila

Okapi ::

Utk je izjavil:

Vem da ni avto.
Ti pa še tega ne. To "prodajat" kot najcenejši (dostavni) avto je naravnost butasto.

Ti očitno ne veš, da "avto" sploh ni nobena uradna kategorija za nobeno vozilo.

In temu kitajcu bo vsak normalen človek v pogovoru rekel dostavni avto. Lahko se pa še naprej delaš neumnega, izvoli.

Utk ::

Ne, temu nihče normalen ne bo reku avto, niti ga primerjal z avti.
Rečt temu vozilu, da je cenejše od na primer springa, je isto kot da bi reku, da je kolo cenejše od springa. Stoprocentno resnično, ampak enako nekoristno in enako butasto.
Ampak od tebe pričakovat kaj manj ni realno...

Če ne drugega, s tem se niti ne smeš vozit tam kjer se lahko z drugimi avti, ne registriraš ga pod enakimi pogoji itd. Če pa na slotechu ne znamo več niti kaj je avto, potem smo pa res šli čez vse meje gluposti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

Tudi če pogledamo članke, na primer:
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...

Tu ne bomo našli not otroških štirikolesnikov. Zakaj ne...

SambaShare ::

Okapi je izjavil:

Na youtubu imaš kar nekaj prispevkov o najcenejšem kitajskem električnem dostavnem avtu - 2000 dolarjev na alibabi.
Recimo


Zanimivo bi bilo vedeti, po koliko bi jih lahko prodajal pri nas (po vseh dodatnih stroških s prevozom, carino, davkom, homologacijo...).


Saj imaš že odgovor na to: https://www.techradar.com/news/you-can-...

TLDR: uvoženi se prodajajo za 6.5k - 8.5k USD, vendar se z njim ne boš vozil po cesti, ker ne dosega varnostnih standardov.

Okapi ::

Utk bo sicer rekel, da pri electreku in technradarju nimajo pojma, ker temu rečejo avto (car)>:D

Glede vožnje po cesti pa ne vem, stvar predpisov - a z microlinom se smeš vozit po cesti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Oni temu nazadnje rečejo to kar je:

of that said, you can't drive a Changli on the road in the US, so what we're really talking about is an expensive backyard toy or a neat farm runabout.


Nihče normalen ne bo tega uvrstil v razne primerjave avtov, niti po ceni niti po ničmur drugemu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

SambaShare ::

Okapi je izjavil:


Glede vožnje po cesti pa ne vem, stvar predpisov - a z microlinom se smeš vozit po cesti?


Lahko, ker je narejen po naših standardih. Za 2x ceno (12k), oz. 5x, če za osnovo vzameš ceno v Kitajski. Popolnoma drugo vprašanje pa je, kdo bi se hotel?

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Utk je izjavil:

Nihče normalen ne bo tega uvrstil v razne primerjave avtov, niti po ceni niti po ničmur drugemu.

:)):)):))
A ti prevedem, kako se začne članek na techradarju? Ker očitno ne razumeš dovolj dobro angleško.;((

Electric cars are everywhere now, which will eventually help lower prices to a more reasonable level. Even then, EVs will be expensive, putting them out of reach for many people.

However, don't despair because Electrek has found a genuinely cheap EV for the masses
. Changli is a Chinese company that makes a few tiny, quirky EVs, and you can import one.


Tako techradar kot electrek (naslov članka je "The cheapest EV in the world has landed in the US" - rabiš prevod mogoče?) sta prispevek zastavila natanko tako - changlijev e-avto sta predstavila kot najcenejši električni avto (EV).

Kakšen je tehnično v primerjavi z drugimi je v tem kontekstu popolnoma nepomembno, ker nihče ni nikoli napisal, da je to dober avto.

PARTyZAN ::

Kratica EV je "electric vehicle" oz. električno prevozno sredstvo. Recimo električni skiro se ravno tako klasificira kot EV.
A je to "avto"? Verjetno, glede na to da je podobnih dimenzij kot japonski "Kei" avtomobili.
Kei car @ Wikipedia
Electric vehicle @ Wikipedia

codeMonkey ::

Ocitno je nov Audi Q6 precej boljsi. Skoraj celo uro hitrejsi na 1000 km od starega, kateri pa je imel cas kot model X. Je pa pac premium vozilo in cena temu primerna.

Zgodovina sprememb…

««
1155 / 1206
»»