Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
sejalecx ::
Kako vas Tesle fane brez Tesel hitro triggerira vsaka novica, ki ne potvarja podatkov v prid Tesli. Mentalne kapacitete na minmumu
Gambino ::
a_borlak ::
Ja, jebeš avto, ki je narejen za normalno cestno vožnjo, ti ga pa teraš po dirkalni stezi! Tako mimogrede, Tesla ti vsaj pri modelu S z veseljem proda boljše zavore, ki so bolj primerne za take zabave. Skratka, taki videi so neumnost. Kot če bi rekel, da si kupil super cestno kolo, ampak na pump tracku je pa zadeva čisto zanič.
Kalavala ::
Zakaj potem sploh obstaja performance model? Za kazanje pospeškov po rdeči? Totalno nesmiseln avto....
Utk ::
Te kdo s pištolo na čelu sili, da ga kupiš?
Zame je 95% modelov nesmiselnih, in predvsem znamk.
Zakaj mora obstajat pežo, opel, fiat, citroen, ford, renault, itd. Kdo kupuje ta crap? In če že, zakaj imamo po 5 znamk pod isto firmo in vsaka znamka svoj model ISTEGA avta, samo druga značka je gor. Ni čudno, da so avti "dragi", če delajo take neumnosti. Poglej model 3, 8 let star model, en fejslift, in še zmeraj avto "deluje". Koliko aster smo imeli že v tem času, ali pa nekih pežojev 308, in nobena ni bila pol kurca vredna.
Zame je 95% modelov nesmiselnih, in predvsem znamk.
Zakaj mora obstajat pežo, opel, fiat, citroen, ford, renault, itd. Kdo kupuje ta crap? In če že, zakaj imamo po 5 znamk pod isto firmo in vsaka znamka svoj model ISTEGA avta, samo druga značka je gor. Ni čudno, da so avti "dragi", če delajo take neumnosti. Poglej model 3, 8 let star model, en fejslift, in še zmeraj avto "deluje". Koliko aster smo imeli že v tem času, ali pa nekih pežojev 308, in nobena ni bila pol kurca vredna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Kalavala ::
A čuditi da obstaja kdo ki to kupi se pa ne smem? Pa se zanimati zakaj kdo to kupi? Ni športen avto, da bi se kdo z užitkom z njim vozil po kakšnih dobrih ridah, na track ne moreš, vse za kaj je dober je ravna črta na nemškem avtobahnu in to ob 4 zjutraj ko ni prometa. Vse kar si naštel so avti za od točke a do b, tolk jih je pa zato ker je folku pač različna oblika, velikost, mehkoba itd, všeč. Navadna trojka in pa long range trojka je povsem smiseln in verjetno tudi za koga lep in dober avto. Zakaj pa obstaja performance oziroma kdo to kupi mi pa ni jasno. Si predstavljam zgolj kakšnega geeka, ki je prebral kakšnen pospešek ima in mu je užitek kakšnega nabildanega čapca v starem bemflu na semaforju odzadaj pustiti...
a_borlak ::
Seveda se lahko čudiš, to je pač dokaj enostaven način, kako za malo več vložka pobrati bistveno več od kupca. Saj vsi to počno.
Kalavala ::
Saj se ne čudim Tesli, čudim se kupcem tega. Za kakšne nabrite izvedenke bencinarjev je določen krog, ki to kupuje in se jim je užitek preganjat po ovinkih in poslušati "grmenje". Za T3 performance pa res ne vem kdo bi kupil, kakšen profil in zakaj (no razen da lahko, sam to ni ravno odgovor) zato pa vprašam.
Utk ::
Sej jaz tudi ne vem zakaj bi nekdo tisto kupil. Po moje kupujejo to tisti, ki nikoli nočejo kupit "osnovnega". Pa dodajo še za 8 jurjev šminke gor. Sej pri vsaki znamki imaš take variante, samo da pri drugih še niti pospeška ne dobiš, ampak res samo večje feltne.
codeMonkey ::
Ja, jebeš avto, ki je narejen za normalno cestno vožnjo, ti ga pa teraš po dirkalni stezi! Tako mimogrede, Tesla ti vsaj pri modelu S z veseljem proda boljše zavore, ki so bolj primerne za take zabave. Skratka, taki videi so neumnost. Kot če bi rekel, da si kupil super cestno kolo, ampak na pump tracku je pa zadeva čisto zanič.
Ne niso neumnost. Ker pokaze kaj dobis. Poglej se video od Ioniq 5N pa bos videl ogromno razliko. Imas tudi na tem forumu padalce, ki trdijo, da je ta Tesla nekaj, kar ni, pa je iz teh posnetkov jasno koliko je kdo vlozil v dolocene stvari in na podlagi teh lahko vsak sam presodi ali so razlike v cenah smiselne.
rileo ::
Shocking...
Kakšna jajca od Tesle, zavore, če temu sploh lahko rečeš zavore in pregrevanje, pa še enega kroga normalno ne moreš odfurat. Jebeš takšen "avto"!
Pri običajni, tudi zelo športni vožnji (preganjanju čez ovinke) se zavore nikoli ne pregrejejo. Za dirkanje pa rabiš vzet Track Pack. Isti Youtuber je testiral s Track Packom in je zadevo ZELO pohvalil (nobenega pregrevanja zavor, tudi vse ostalo poštimano zelo lepo).
Kako vas Tesle fane brez Tesel hitro triggerira vsaka novica, ki ne potvarja podatkov v prid Tesli. Mentalne kapacitete na minmumu
Tvoja na minimumu ja, naša na maksimimumu. Ravno obratno je, trigerira nas novica ki podatke potvarja v prid nemškim avtom, ko pa kristalno jasno da gre za čisto laž. Preberi si kaj je UTK napisal, ta ADAC test v resnici ni noben test, je samo računsko združen njihov range test pri 90 km/h in 20 minutno polnjenje od nekega neznanega procenta dalje. Koliko je 90 km/h reprezentativno ko potujemo na relacije? Ni reprezentativno. Kje je pri ADACU upoštevano da se pri mnogih avtih baterija pri večih zaporednih polnjenjih pregreje in se moč polnjenja zelo zmanjša (ali pozimi podhladi), tako imenovali rapidgate in t.i coldgate. Ni upoštevano. Pri Bjornju pa je vse to upoštevano, ker on je dejansko naredil test in to po avtocesti (za razliko od ADACA), vzel je štoparico in štopal v koliko časa naredi 1000 km, vključno s polnjenjem. "Test" ADACA, ki to ni, Bjornovemu testu ne seže do kolen. Če hočeš čim prej naredit 1000 km, potem verjetno ne boš vozil 90 km/h tako kot je pri tem ADACovem "testu", ki to sploh ni (je neka v praksi neuporabna računska žlobodravščina).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rileo ()
codeMonkey ::
To je drug avto pa spet en ekstrem, kjer ti geometrija podvozja unici gume po 3k km, vzmetenje naredi neuporabnega za vsak dan. Nekega spodobnega normalnega sportenga avta (ala Taycan, Ioniq 5N) pac nimajo v ponudbi.
rileo ::
Tukaj maš rezultate testa kateri avto opravi 1000 km v kakšnem času, pa si poglej.
https://docs.google.com/spreadsheets/u/...
To je bil en izjemni primer, napaka v proizvodnji. To ne velja na splošno za ta model.
https://docs.google.com/spreadsheets/u/...
To je drug avto pa spet en ekstrem, kjer ti geometrija podvozja unici gume po 3k km, vzmetenje naredi neuporabnega za vsak dan.
To je bil en izjemni primer, napaka v proizvodnji. To ne velja na splošno za ta model.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rileo ()
codeMonkey ::
To je bil en izjemni primer, napaka v proizvodnji. To ne velja na splošno za ta model.
Ni res. To je kar problem model S plaida. Pac ni to Porsche.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
rileo ::
Za dirkanje pa rabiš vzet Track Pack.
Za dirkanje je mišljeno kot dirkanje na dirkalni stezi (ne morem več editat). Treba se je zavedat da 99,9 % ljudi na dirkalne steze pač ne hodi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rileo ()
rileo ::
codeMonkey: Tesla tudi za Model 3 nudi Track Pack, za tiste ki imajo namen hodit na dirkališča. Boljše da je to posebej in kupi samo 0,1 % tistih ki to rabi, kot da to vštulijo vsem in je s tem avto dražji.
https://shop.tesla.com/product/2017-202...
Vir za tole pa je? Kje imaš kakšno statistiko?
https://shop.tesla.com/product/2017-202...
To je kar problem model S plaida.
Vir za tole pa je? Kje imaš kakšno statistiko?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rileo ()
codeMonkey ::
Najdes na youtubu posnetke in polno jokanja po Tesla formih. Bi nasel, ce bi hotel. Track pack ti ne resi pregrevanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
rileo ::
codeMonkey je izjavil:
Najdes na youtubu posnetke in polno jokanja po Tesla formih. Bi nasel, ce bi hotel. Track pack ti ne resi pregrevanja.
Vidiš conformation bias. Jst to zadevo z Plaidom in gumami poznam, brez skrbi. Seveda na forumu najdeš tistih par ki so imeli kakšen problem, ampak koliko procentov vseh Model Plaidov je to? =0,01 %? Track pack reši pregrevanje zavor, glej posnetek ki sem ti ga objavil zgoraj. Mischka ga ZELO POHVALI, pravi da je avto čisto drug kot brez track packa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rileo ()
codeMonkey ::
Model 3 se pregreje hitro in track pack mu ne pomaga. Model S plaid s track packom je neuporaben avto. S prej omenjenimi alternativami nimas nekih problemov na cesti in na stezi. To je precej jasno.
Pa saj ne da je s poslovnega vidika to slabo za Teslo. Model 3 Performance je pac se vedno cheap avto in kao sporten, model S plaid je pa hiter odgovor na Porsche in pa testna platforma (tri-motor) za novega Roadsterja. Nekih hudih dobickov od konkretnega sportnega avta itak ni, ce ni minus, dugace bi ze spacali Roadsterja do zdaj. Ne moremo se pa delat, da je to kar so dali ven spodobno.
Pa saj ne da je s poslovnega vidika to slabo za Teslo. Model 3 Performance je pac se vedno cheap avto in kao sporten, model S plaid je pa hiter odgovor na Porsche in pa testna platforma (tri-motor) za novega Roadsterja. Nekih hudih dobickov od konkretnega sportnega avta itak ni, ce ni minus, dugace bi ze spacali Roadsterja do zdaj. Ne moremo se pa delat, da je to kar so dali ven spodobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
rileo ::
Nobenega pregrevanja. 27 zaporednih štartov od nule do 200 km/h in bremzanje nazaj na nulo.
codeMonkey ::
Nobenega pregrevanja. 27 zaporednih štartov od nule do 200 km/h in bremzanje nazaj na nulo
Imas zgoraj Mischo in ga poslusaj v zakljucni "thoughts" sekciji. Naj uganem, zdaj njegovo mnenje ni vec pomembno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
rileo ::
codeMonkey je izjavil:
Ja, jebeš avto, ki je narejen za normalno cestno vožnjo, ti ga pa teraš po dirkalni stezi! Tako mimogrede, Tesla ti vsaj pri modelu S z veseljem proda boljše zavore, ki so bolj primerne za take zabave. Skratka, taki videi so neumnost. Kot če bi rekel, da si kupil super cestno kolo, ampak na pump tracku je pa zadeva čisto zanič.
Ne niso neumnost. Ker pokaze kaj dobis. Poglej se video od Ioniq 5N pa bos videl ogromno razliko. Imas tudi na tem forumu padalce, ki trdijo, da je ta Tesla nekaj, kar ni, pa je iz teh posnetkov jasno koliko je kdo vlozil v dolocene stvari in na podlagi teh lahko vsak sam presodi ali so razlike v cenah smiselne.
Tesla model 3 P ima Nürburgring lap time 7:44, ta tvoj Ioniq 5N 7:45.. Pa ne rečem da je Model 3 P namenjen za dirkanje, ni, ampak tudi pri dirkanju se ne odreže slabo. Na navadni cesti se pa nikoli ne pregreje, nima veze koliko ga boš priganjal.
https://www.teslarati.com/tesla-model-3...
codeMonkey je izjavil:
Nobenega pregrevanja. 27 zaporednih štartov od nule do 200 km/h in bremzanje nazaj na nulo
Imas zgoraj Mischo in ga poslusaj v zakljucni "thoughts" sekciji. Naj uganem, zdaj njegovo mnenje ni vec pomembno.
Sem pogledal cel posnetek že pred meseci. Nisi dojel kaj sem hotel povedat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rileo ()
codeMonkey ::
Potem da pa model za primer totalno predelano trojko in jo primerja s stock Hyundajem... komik.
Pa tipicen Teslarati, ko navaja case ostalih, ampak ne omeni, da so za polni krog. Itak, da se potem sirijo neumnosti po forumih dalje.
Pa tipicen Teslarati, ko navaja case ostalih, ampak ne omeni, da so za polni krog. Itak, da se potem sirijo neumnosti po forumih dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Gregor P ::
Prekleti električarji
Bo Nemčija zaradi električnih avtomobilov hitrost na avtocestah omejila na 100km/h?
Bo Nemčija zaradi električnih avtomobilov hitrost na avtocestah omejila na 100km/h?
Predsednik policijskega sindikata v Severnem Porenju – Vestfaliji, Michael Mertens, je posebej izpostavil problematiko električnih vozil. Po njegovem mnenju so električni avtomobili eden glavnih razlogov za nujnost uvedbe omejitve hitrosti. Električna vozila namreč ne morejo voziti s hitrostjo nad 130 km/h, ne da bi se njihov doseg dramatično skrajšal. Zaradi tega vozniki električnih vozil vozijo počasneje, kar ustvarja nevarne prometne situacije, saj prihaja do trkov med hitrejšimi vozili in tistimi, ki vozijo počasneje, da bi varčevali z energijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
rileo ::
codeMonkey je izjavil:
Potem da pa model za primer totalno predelano trojko in jo primerja s stock Hyundajem... komik.
Si ti. Vsi elementi pogonskega sklopa so stock, je pa odstranjeno nekaj odvečne teže. Pri obeh sem poiskal NAJBOLJŠE čase. Tle mi flancaš o nekem pregrevanju, kar 99,99 % ljudi ne bo nikoli izkusilo, saj ne hodijo na dirkalne steze. Pa tudi tisti ki hodijo, avto avtomatsko omeji moč motorja, ne pride do nobene katastrofe. Glede pregrevanja bremz imaš tukaj track pack.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rileo ()
codeMonkey ::
rileo ::
codeMonkey ::
Saj si sam prisel do cisto vsega kar sem rekel za Model 3, z vsako repliko bolj Tvoji linki kazejo, da ni pregrevanja, ce si samo na cesti, in na dirkaliscu je spodoben, ce ga res fejst predelas (ven pomeces odvecno tezo, komplet vzmetenje, zavore, aero). Isto govoris clovek. Strinjava se Tisti Hyundai pa pac nima teh tezav za enak cas na stezi in ga ne rabis predelati, ker je pac spodoben sporten avto ocitno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Bluzim malo na pamet, ampak bi reku da je tudi hyundai kakih 15 do 20 jurjev dražji od perfomanca...
codeMonkey ::
Saj je. Itak. Ni slaba ocena. Zato pa pravim, da je cisto ok, da so ti testi in da vidis kje so razlike. Ampak ne pa nakladat na pamet, ker tako kot ta model tukaj, je uletu v drugo temo en in trdil isto.
In se enkrat, bolj konkreten sporten avto za Teslo poslovno ni smiseln. Drugace bi ga ze naredili. To je danes bolj marketing poteza, kot pa biznis.
In se enkrat, bolj konkreten sporten avto za Teslo poslovno ni smiseln. Drugace bi ga ze naredili. To je danes bolj marketing poteza, kot pa biznis.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
MrStein ::
vozijo počasneje, kar ustvarja nevarne prometne situacije
Ojoj, za to izjavo bi v sosednji temi križali in kamenjali.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
codeMonkey ::
Ta iz novice je se boljsa:
Ce pa kaj, bi pa skoraj bil za, da se vsaj upocasni kretenske DHL kombije na AC
nasprotniki trdijo, da bi omejitev hitrosti zmanjšala svobodo voznikov in negativno vplivala na gospodarstvo, saj bi lahko upočasnila prevoz blaga.
Ce pa kaj, bi pa skoraj bil za, da se vsaj upocasni kretenske DHL kombije na AC
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
rileo ::
codeMonkey je izjavil:
Saj si sam prisel do cisto vsega kar sem rekel za Model 3, z vsako repliko bolj Tvoji linki kazejo, da ni pregrevanja, ce si samo na cesti, in na dirkaliscu je spodoben, ce ga res fejst predelas (ven pomeces odvecno tezo, komplet vzmetenje, zavore, aero). Isto govoris clovek. Strinjava se Tisti Hyundai pa pac nima teh tezav za enak cas na stezi in ga ne rabis predelati, ker je pac spodoben sporten avto ocitno.
Saj si sam prisel do cisto vsega kar sem rekel za Model 3, z vsako repliko bolj
To sem vedel že od nekdaj, nič z vsako repliko bolj lol.
Tvoji linki kazejo, da ni pregrevanja, ce si samo na cesti, in na dirkaliscu je spodoben, ce ga res fejst predelas (ven pomeces odvecno tezo, komplet vzmetenje, zavore, aero). Isto govoris clovek. Strinjava se Tisti Hyundai pa pac nima teh tezav za enak cas na stezi in ga ne rabis predelati, ker je pac spodoben sporten avto ocitno.
Lepo da se strinjava. Predelava ni potrebna, vzameš track pack in se pač sprijazniš z par sekund slabšim časom zarad malo večje teže, to je pa to.
Gregor P ::
V čem je pol fora, če ne morem nabijat najhitrejše kroge na dirkalni stezi, ker je avto potem pretežek?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
a_borlak ::
Subvencije prevzel Borzen, bolj kot ne vse ostalo isto, le starost rabljenih uvoženih EVjev je šla sedaj gor, na 1.11.2021 ali mlajši so upravičeni do subvencije pod podobnimi pogoji, kot prej (3k do 30k, 2k do 65k€).
DamijanD ::
Kako pa točno to deluje za rabljena vozila? A potem dobi dejansko avto 2x subvencijo (1x za novega in 1x za rabljenega oz. ali za rabljenega celo večkrat)?
Drugače so pa ugotovili, da so baterije packarija: https://www.nature.com/articles/s41467-...
Drugače so pa ugotovili, da so baterije packarija: https://www.nature.com/articles/s41467-...
emerging LiB technologies have incorporated a class of per- and polyfluoroalkyl substances (PFAS) known as bis-perfluoroalkyl sulfonimides (bis-FASIs). PFAS are recognized internationally as recalcitrant contaminants, a subset of which are known to be mobile and toxic
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
Alexius Heristalski ::
Ne, imajo seznam številk VIN za vozila, ki so že dobila našo subvencijo.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
radura ::
Avto za $400.000 ima precej slabši build quality od Tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: radura ()
DamijanD ::
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
Musk še vedno pričakuje avtonomnost do konca 2024
Musk še vedno pričakuje avtonomnost do konca 2024
kow ::
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
Musk še vedno pričakuje avtonomnost do konca 2024
So se na MMC seveda zlagali. Tega seveda ni rekel, je vse posneto. Gres lahko na YT.
Kdaj se boste naucili, da je 90% novic o Musku laznih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Poslusal sem call in vem, da tega ni rekel. Ce pa mislis, da si zapomnim vse besede, me precenjujes.
I am not your monkey.. scrollaj in poisci.
I am not your monkey.. scrollaj in poisci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Dokler ne najdeš kaj je rekel in kaj ne, najbrž drži zadnja INFO, da naj bi robotaxi sedaj predstavili oktobra letos (10. 10. 2024). Torej bi lahko rekli, da nekdo pričakuje avtonomnost do konca leta, ali robotaxiji ne bodo avtonomni?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).