» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1115 / 1166
»»

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Renault 5, citroen c3, c4 pač niso konkurenca modelu 3. Ni to isti razred. Ni vse kar ima baterijo kar enak avto. Kot da bi rekel, da bo moral audi prodajat zdaj Q5 za 25 jurjev, če bo renault prodajal capturja za 23. Pač ne, ne bo.

Sam pa menim ravno nasprotno. Splošno znano dejstvo je, da so Tesle slabše kakovostne izdelave in zdaj ko med EV-ji ni nekih bistvenih razlik - vsi imajo baterijo, elektromor ipd. po možnosti od istih ali nekaj treh podizvajalcev (kar sa je začelo dogajati tudi pri MNZ/ICE) - je še toliko manj opravičljiva visoka cena EV. Nekaj smo še pripravljeni plačati za lepši dizajn in morda dodatno opremo (ki nam jo itak skoz hočejo rajši dati v najem), potem se pa počasi neha.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Kako visoka cena? Za Teslo nihče resno ne pravi, da je draga. Lahko ti ni všeč, lahko rečeš, da je zanič narjena, lahko rečeš, da nimaš denarja za njo, ne moreš pa rečt, da je draga.

Kolk je vredna tvoja sodba o vrednosti pa smo tudi že debatirali - ne prav dost.

kow ::

pegasus je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Res je da Tesla o tem govori že par let, ampak
Musk ima zadržke do poceni avtov. Po njegovem bodo "zdaj zdaj" ves promet prevzeli robotaksiji ;)


Ne drzi. Tesla je lani zacela cenovno vojno na Kitajskem in sprozila nizanje cen vseh BEV na kitajskem trgu.
Za avte tipa Tesla 2 na trgu ni bilo dovolj baterij, sedaj pa se je situacija spremenila. Vsi proizvajalci imajo v "cevovodu" cenejse elektricne avtomobile. Ker bo to pac prvic realno mozno.

Pithlit ::

kow je izjavil:

Zadeva je ze zdavnaj v pipelinu. Da govoris, da se morajo "zmigat" samo pove, da nisi seznanjen s situacijo.

Seveda, seveda. Boš povedala kje sem se zmotila?

pegasus je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Res je da Tesla o tem govori že par let, ampak
Musk ima zadržke do poceni avtov. Po njegovem bodo "zdaj zdaj" ves promet prevzeli robotaksiji ;)

Zoox! Pa še kjutkani so.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Kako visoka cena? Za Teslo nihče resno ne pravi, da je draga. Lahko ti ni všeč, lahko rečeš, da je zanič narjena, lahko rečeš, da nimaš denarja za njo, ne moreš pa rečt, da je draga.

Kolk je vredna tvoja sodba o vrednosti pa smo tudi že debatirali - ne prav dost.

Nismo debatirali, to si le ti rekel - razlika ;)

Preprosto ne more biti takšno nekakovostno vozilo tako drago. To je vse. Ni tu neke višje filozofije. Enako velja seveda za konkurenco. Če oni hočejo moj denar, se bodo pač morali za njega potruditi. Za to, da samo not vržejo baterijo, preprost elektromotor in navadno tablico, vmes pa oskubijo avto na minimum, pač ne morejo zahtevati ne vem koliko denarja. Sploh sedaj, ko niti pretekli renome (pri MNZ/ICE) pri EV ne igra skorajda nobene vloge več.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Glede na prodajne stevilke, je ocitno lahko. Vse ostalo so tvoje floskule in ideoloski virusi v tvojih mozganih.

Gregor P ::

Če imaš na izbiro le zanič Tesle in (po vaših besedah) še slabšo konkurenco, potem dejansko nimaš izbire.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Moe_Lester ::

Preprosto ne more biti takšno nekakovostno vozilo tako drago. To je vse. Ni tu neke višje filozofije. Enako velja seveda za konkurenco.


Mi pokažeš kaj dobiš za ta denar pri konkurenci. Kater avto na trgu (EV ali ICE) ponuja več kot Model Y? Lahko po trenutnih cenah, ni treba da vzameš ceno iz Decembra, ko si Y LR dobil za 45k.

Pa kaj točno te moti pri kvaliteti izdelave? Konkretno govorim o novih Model Y iz Berlina.

Gregor P ::

Če bi moral res izbirati, se mi zdi boljši nakup kakšnega izmed Toyotinih hibridov. Nikakor pa ne njihove EV-je; vsaj ne še.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Nismo debatirali, to si le ti rekel - razlika

Jaz sem reku, in lahko še enkrat rečeš, ti pa zanikaš - se pravi da smo debatirali.

Preprosto ne more biti takšno nekakovostno vozilo tako drago.

Obstajajo še bistveno slabši avti, ki stanejo bistveno več. Jaguarji, masseratiji, tudi kakšen mercedes bi se našel.

Če bi moral res izbirati, se mi zdi boljši nakup kakšnega izmed Toyotinih hibridov. Nikakor pa ne njihove EV-je; vsaj ne še.

Podoben toyotin hibrid stane več. Ja, najbrž bo bolje preživel naslednjih 20 let, ampak v 20 letih te bo stal še enkrat tolk kot ena tesla, ali pa tak toyotin hibrid.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Nismo debatirali, to si le ti rekel - razlika

Jaz sem reku, in lahko še enkrat rečeš, ti pa zanikaš - se pravi da smo debatirali.
V bistvu si debatiral sam s seboj; ampak če že, sva, ne smo debatirali - dvojina pa to (noben drug se ni priključil tistemu pogovoru);)

Skratka imamo konsenz za Toyotine hibride :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Da so cca tretjino dražji v življenjski dobi proti tesli? Imamo.

Gregor P ::

Jah, vprašanje, kaj se bo v 10-ih letih zgodilo z večino Tesel. Lahko da prej ne in bodo rajši Tesleraši preplačali svoj nakup.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Za bencin si pa siguren, da ne bo po 2 evra in čez leta 2030?

Moe_Lester ::

RAV4 za isto ceno kot Model Y ponuja manj prostora za potnike in prtljago, slabšo opremo, je počasnejši, porabi bistveno več. Če počakaš kak mesec ali 2 da Tesla spet začne s popusti, je povrhu vsega še vsaj 3-4k dražji.

Ima sicer tudi kakšno prednost, ki mogoče komu odtehta vse zgoraj našteto. Odvisno od specifičnih potreb. Ampak za večino je Model Y hands down boljši avto.

Tako, da konsenza žal tukaj ni.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Da so cca tretjino dražji v življenjski dobi proti tesli? Imamo.


Koga točno, razen tebe in še ene par čudokov zanimajo stroški v življenjski dobi? Nobenega. 99% ljudi si tega niti ne zna izračunat in jim je komplet vseeno. Edino kar šteje je: lizing obrok, koliko pije in ali so stroški obratovanja znosni. Pika.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Za bencin si pa siguren, da ne bo po 2 evra in čez leta 2030?

Veš da ne vem, ker črne napovedi za nafto so bile že pred desetletji, pa se še vedno niso uresničile - zdaj imamo bojda nafte dovolj vsaj do leta 2100. Se zna zgoditi, da ne bo toliko dražje, sploh če vas večina resno misli voziti EV-je.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Sparkxl ::

Moe_Lester je izjavil:

RAV4 za isto ceno kot Model Y ponuja manj prostora za potnike in prtljago, slabšo opremo, je počasnejši, porabi bistveno več. Če počakaš kak mesec ali 2 da Tesla spet začne s popusti, je povrhu vsega še vsaj 3-4k dražji.

Ima sicer tudi kakšno prednost, ki mogoče komu odtehta vse zgoraj našteto. Odvisno od specifičnih potreb. Ampak za večino je Model Y hands down boljši avto.

Tako, da konsenza žal tukaj ni.


Neekaj si tukaj spregledal...ima eno bistveno prednost in sicer, ni EV. Ker vem da je za vas zblazneleže nepredstavljivo, ampak obstajajo ljudje, ki preprosto nočejo imeti evja.

kow ::

Vceraj sem po dolgcem casu fural elektricarja (Smart), Avant2go. Izstekam avto, zapeljem in po kilometru na instrumentu velika baterija, da bo zmanjkal stroma, lol. No, v resnici ni bilo nobene panike in sem se zapeljal do doma - pisal je, da mi je ostalo 11km. Ampak, tile smarti so res zakon za mestno voznjo oz. rental. Simpl kot pasulj, po vec kot letu dni sem se vsedel v avto in se odpeljal. Kaksen modern avto, verjetno se vzgati ne bi znal brez, da malo pogledam.

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Da so cca tretjino dražji v življenjski dobi proti tesli? Imamo.


Koga točno, razen tebe in še ene par čudokov zanimajo stroški v življenjski dobi? Nobenega. 99% ljudi si tega niti ne zna izračunat in jim je komplet vseeno. Edino kar šteje je: lizing obrok, koliko pije in ali so stroški obratovanja znosni. Pika.

Se strinjam. Če si kje prebral od mene, da mislim da so ljudje na splošno pametni, mi kar pokaži, oz. se takoj opravičujem, če sem kje tako neumnost napisal. Meni je jasno, da so ljudje v veliki veliki večini zelo neumni.

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Za bencin si pa siguren, da ne bo po 2 evra in čez leta 2030?

Veš da ne vem, ker črne napovedi za nafto so bile že pred desetletji, pa se še vedno niso uresničile - zdaj imamo bojda nafte dovolj vsaj do leta 2100. Se zna zgoditi, da ne bo toliko dražje, sploh če vas večina resno misli voziti EV-je.

To niso nobene strašne črnoglede napovedi. Bencin je marsikje čez 2 evra, ali pa blizu. Črnoglede napovedi bi ble po 5-10 evrov.
Kolk rezerv nafte je pa itak nima kaj dost s tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mehatronik12 ::

Moe_Lester je izjavil:

Preprosto ne more biti takšno nekakovostno vozilo tako drago. To je vse. Ni tu neke višje filozofije. Enako velja seveda za konkurenco.


Mi pokažeš kaj dobiš za ta denar pri konkurenci. Kater avto na trgu (EV ali ICE) ponuja več kot Model Y? Lahko po trenutnih cenah, ni treba da vzameš ceno iz Decembra, ko si Y LR dobil za 45k.

Pa kaj točno te moti pri kvaliteti izdelave? Konkretno govorim o novih Model Y iz Berlina.


Če bi bil pripravljen dat 55000+ za avto, bi si raje vzel kaj takega:
- jaz sem pač mnenja če daš toliko denarja za avto ti pa res mora bit vseeno če prišparaš 1000-2000€ na leto za benzin/diesel
- Vozil že tega GLC-ja res vrhunsko
- Bil sovoznik pri Tesli Y (ok ampak ne premium) in vozil teslo 3-2020 (polomija)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Vozim službenega Kia EV6 gt line ful oprema (68000€ po ceniku v AT) in bi takoj menjal za GLC , če bi plačeval na mesec isto ali malo več za njega!!!
==> tudi firma bi prišparala , polnim izključno na ionity (dost dražje kot benzin) in seveda čakanje gre v delovni čas ==> ampak glavno da smo mi zeleni :D
500€ več na mesec mi je pač preveč....

Sparkxl ::

Sparkxl je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:

RAV4 za isto ceno kot Model Y ponuja manj prostora za potnike in prtljago, slabšo opremo, je počasnejši, porabi bistveno več. Če počakaš kak mesec ali 2 da Tesla spet začne s popusti, je povrhu vsega še vsaj 3-4k dražji.

Ima sicer tudi kakšno prednost, ki mogoče komu odtehta vse zgoraj našteto. Odvisno od specifičnih potreb. Ampak za večino je Model Y hands down boljši avto.

Tako, da konsenza žal tukaj ni.


Neekaj si tukaj spregledal...ima eno bistveno prednost in sicer, ni EV. Ker vem da je za vas zblazneleže nepredstavljivo, ampak obstajajo ljudje, ki preprosto nočejo imeti evja.


Pa da dava to v številke, gugl pravi da toyota proda ca 50k rav4 mesečno. Tesla jih je lani prodala v celem letu nekaj pod 100k. Tako da takih čudakov je očitno kar dosti.

kow je izjavil:

Vceraj sem po dolgcem casu fural elektricarja (Smart), Avant2go. Izstekam avto, zapeljem in po kilometru na instrumentu velika baterija, da bo zmanjkal stroma, lol. No, v resnici ni bilo nobene panike in sem se zapeljal do doma - pisal je, da mi je ostalo 11km. Ampak, tile smarti so res zakon za mestno voznjo oz. rental. Simpl kot pasulj, po vec kot letu dni sem se vsedel v avto in se odpeljal. Kaksen modern avto, verjetno se vzgati ne bi znal brez, da malo pogledam.


Končno se 1x strinjava...za po mestu so te EV igrače res vrhunske

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Utk ::

Pa da dava to v številke, gugl pravi da toyota proda ca 50k rav4 mesečno. Tesla jih je lani prodala v celem letu nekaj pod 100k. Tako da takih čudakov je očitno kar dosti.

Nič od tega ni res.

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Pa da dava to v številke, gugl pravi da toyota proda ca 50k rav4 mesečno. Tesla jih je lani prodala v celem letu nekaj pod 100k. Tako da takih čudakov je očitno kar dosti.


Pusti ti gugl. Probaj raje google.

https://www.theverge.com/2023/5/26/2373...
Life is as complicated as we make it...

Moe_Lester ::

Neekaj si tukaj spregledal...ima eno bistveno prednost in sicer, ni EV. Ker vem da je za vas zblazneleže nepredstavljivo, ampak obstajajo ljudje, ki preprosto nočejo imeti evja.


Saj sem napisal, če ima kdo specifične potrebe si pač kupi avto, ki te potrebe izpolnjuje. Večini kupcev je pa načeloma vseeno na kaj gre njihov avto, dokler so stroški sprejemljivi in zmogljivosti dovolj dobre.


Če bi bil pripravljen dat 55000+ za avto, bi si raje vzel kaj takega:
- jaz sem pač mnenja če daš toliko denarja za avto ti pa res mora bit vseeno če prišparaš 1000-2000€ na leto za benzin/diesel
- Vozil že tega GLC-ja res vrhunsko
- Bil sovoznik pri Tesli Y (ok ampak ne premium) in vozil teslo 3-2020 (polomija)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...


Model Y Long range je bil Decembra 45 jurjev s subvencijo, ne 55+. Nov, seveda. Za primerjavo si dal rabljen avto za 18 jurjev več.

Try again.

Pa da dava to v številke, gugl pravi da toyota proda ca 50k rav4 mesečno. Tesla jih je lani prodala v celem letu nekaj pod 100k. Tako da takih čudakov je očitno kar dosti.


Čakaj, kaj? Od kje si pa te številke potegnil?

Tesla je lani prodaja 1,8 milijona avtomobilov. Od tega cca. 3/4 Model Y.

Sparkxl ::

Ja napaka, podatek je bil samo za usa trg.

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Ja napaka, podatek je bil samo za usa trg.

Tudi samo za usa trg so tvoje cifre kar neki.

Tesla Y: 385k komadov.
Rav4: 434k komadov.

To je torej 32k vs 36k na mesec. Kar daleč od manj kot 100k v celem letu, in 50k na mesec. To se sliši kot une "moj dizl kuri 4l, kaj ga bom menjal za ev k kuri 22kw pr 1€ na kW?!?"
Life is as complicated as we make it...

Gregor P ::

Koliko pa je bencin tam?8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mehatronik12 ::

Moe_Lester je izjavil:

Neekaj si tukaj spregledal...ima eno bistveno prednost in sicer, ni EV. Ker vem da je za vas zblazneleže nepredstavljivo, ampak obstajajo ljudje, ki preprosto nočejo imeti evja.


Saj sem napisal, če ima kdo specifične potrebe si pač kupi avto, ki te potrebe izpolnjuje. Večini kupcev je pa načeloma vseeno na kaj gre njihov avto, dokler so stroški sprejemljivi in zmogljivosti dovolj dobre.


Če bi bil pripravljen dat 55000+ za avto, bi si raje vzel kaj takega:
- jaz sem pač mnenja če daš toliko denarja za avto ti pa res mora bit vseeno če prišparaš 1000-2000€ na leto za benzin/diesel
- Vozil že tega GLC-ja res vrhunsko
- Bil sovoznik pri Tesli Y (ok ampak ne premium) in vozil teslo 3-2020 (polomija)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...


Model Y Long range All-Whell je bil Decembra 45 jurjev s subvencijo, ne 55+. Nov, seveda. Za primerjavo si dal rabljen avto za 18 jurjev več.

Try again.

Pa da dava to v številke, gugl pravi da toyota proda ca 50k rav4 mesečno. Tesla jih je lani prodala v celem letu nekaj pod 100k. Tako da takih čudakov je očitno kar dosti.


Čakaj, kaj? Od kje si pa te številke potegnil?

Tesla je lani prodaja 1,8 milijona avtomobilov. Od tega cca. 3/4 Model Y.



GLC je leta 2017 stal tudi manj :D.
Daj trenutne podatke koga te zanima, kolko je kaj lani stalo.

Napisal sem 55000+ ker je cena long range 4 wheel na uradni strani 54240+250=54490€.
Kjer je bela barva, osnovne felne ki so smesne ==> pomoje si vsak vzame crne na belo barvo ce ze da 54000€, itd... in potem prides na 55000€+, Še kljuka 1350€...., 20 Colske felne 2200€ črne =58000€


Jaz sem samo napisal kaj bi jaz vzel za ta denar (oziroma malenkost več) raje 8 star mercedes GLC kot nov Y.
8 mesecev star
Ne vidim ene uporabne prednosti pri Y , razen da bi prišparal mogoče 1000-2000€ ==> ob predpostavki da polnim doma, drugače bi dal še več....
Razlika v ceni je 5000€, če vključiš, da ti avto za 55k€+ zgleda nekak...
Sam kupujem avte v DE že 15 let še vedno so mi dali vsaj 5-10 popusta na mobile .de ceno ==> manjka pa še uvoz + dmv == Circa 3k€

Gregor P ::

kow je izjavil:

Vceraj sem po dolgcem casu fural elektricarja (Smart), Avant2go. Izstekam avto, zapeljem in po kilometru na instrumentu velika baterija, da bo zmanjkal stroma, lol. No, v resnici ni bilo nobene panike in sem se zapeljal do doma - pisal je, da mi je ostalo 11km. Ampak, tile smarti so res zakon za mestno voznjo oz. rental. Simpl kot pasulj, po vec kot letu dni sem se vsedel v avto in se odpeljal. Kaksen modern avto, verjetno se vzgati ne bi znal brez, da malo pogledam.

Jaz redno vozim vsa ta vozila in slabših vozil v življenju že dlje časa nisem vozil, vključno z zadnjimi Peuegoti. Sama vožnja me spominja na čase Zastave/Yuga, sam da se vse svetlika vmes od vseh teh zaslonov - ok čist osnovni smarti tega nimajo, je samo slaba vožnja.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Pithlit ::

Gregor P je izjavil:

Koliko pa je bencin tam?8-)

Kje?
Life is as complicated as we make it...

Gregor P ::

Ja v ZDA (saj si pisala o USA trgu, mar nisi?!?), s katerimi se očitno tako radi primerjamo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Gregor P je izjavil:


Jaz redno vozim vsa ta vozila in slabših vozil v življenju že dlje časa nisem vozil, vključno z zadnjimi Peuegoti. Sama vožnja me spominja na čase Zastave/Yuga, sam da se vse svetlika vmes od vseh teh zaslonov - ok čist osnovni smarti tega nimajo, je samo slaba vožnja.:8)


Meni je bila fenomenalna. Hitro sem prisel domov. To je bil namen voznje.

Pithlit ::

Gregor P je izjavil:

Ja v ZDA (saj si pisala o USA trgu, mar nisi?!?), s katerimi se očitno tako radi primerjamo.

California : cca 1$/l, elektrika pa je cca 20c/kwh (kot ena dražjih držav)
Oklahoma : cca 55c/l, elektrika pa 11c/kwh (kot ena najcenejših)

Kot vidiš je njihov trg precej manj ugoden za prehod na elektriko. Vsaj z vidika ven pogonskih sredstev. Po domače, ev rabi več prevoženih km da pride na nulo. Pa se vseeno precej dobro prodaja.
Life is as complicated as we make it...

Gregor P ::

S tako ceno bencina pri nas ne bi noben kupil EV-ja, razen podjetij morda, zaradi drugih računovodskih ugodnosti. Verjetno tam kupujejo EV predvsem tisti, ki tudi lahko polnijo doma, razen zastonj na SC.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pithlit ::

Gregor P je izjavil:

S tako ceno bencina pri nas ne bi noben kupil EV-ja, razen podjetij morda, zaradi drugih računovodskih ugodnosti.

Čudno ane? Da je ob takih cenah Tesla Y celo drugi najbolj prodajan suv v zda? In peti najbolj prodajan na splošno.

Pri nas se pa še kar nabija da se ne splača, veliko bolj ugodni konverziji med ceno dinozavrovega soka pa elektrike navkljub.

Gregor P je izjavil:

Verjetno tam kupujejo EV predvsem tisti, ki tudi lahko polnijo doma, razen zastonj na SC.

Verjetno, ja.

https://insideevs.com/news/441904/us-av...

Včasih je bolje malo manj ugibat, ampak ok.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Moe_Lester ::

GLC je leta 2017 stal tudi manj :D.
Daj trenutne podatke koga te zanima, kolko je kaj lani stalo.

Napisal sem 55000+ ker je cena long range 4 wheel na uradni strani 54240+250=54490€.
Kjer je bela barva, osnovne felne ki so smesne ==> pomoje si vsak vzame crne na belo barvo ce ze da 54000€, itd... in potem prides na 55000€+, Še kljuka 1350€...., 20 Colske felne 2200€ črne =58000€


Model Y je toliko stal 1 mesec nazaj, ne 7 let. Pa spet bo, čez kak mesec ali 2.

To, da rabiš črne 20" feltne in vlečno kljuko je sicer cherrypicking. Če jo rabiš jo vzameš, sicer ne. Serijske 19" so meni osebno lepše kot 20", pa še bolj udobne so. Ampak tudi, če vzameš vse zgoraj omenjeno je cena s subvencijo še vedno krepko pod 55 jurjev.

Ta tvoja "malenkost" višja cena je skoraj 10 jurjev več. Za rabljen avto, da smo si na jasnem.

Pithlit ::

Moe_Lester je izjavil:

GLC je leta 2017 stal tudi manj :D.
Daj trenutne podatke koga te zanima, kolko je kaj lani stalo.

Napisal sem 55000+ ker je cena long range 4 wheel na uradni strani 54240+250=54490€.
Kjer je bela barva, osnovne felne ki so smesne ==> pomoje si vsak vzame crne na belo barvo ce ze da 54000€, itd... in potem prides na 55000€+, Še kljuka 1350€...., 20 Colske felne 2200€ črne =58000€


Model Y je toliko stal 1 mesec nazaj, ne 7 let. Pa spet bo, čez kak mesec ali 2.

To, da rabiš črne 20" feltne in vlečno kljuko je sicer cherrypicking. Če jo rabiš jo vzameš, sicer ne. Serijske 19" so meni osebno lepše kot 20", pa še bolj udobne so. Ampak tudi, če vzameš vse zgoraj omenjeno je cena s subvencijo še vedno krepko pod 55 jurjev.

Ta tvoja "malenkost" višja cena je skoraj 10 jurjev več. Za rabljen avto, da smo si na jasnem.

Ja sam tist rabljen avto je tolk lep da lahko komot na 19 ostane. Pa barva sploh važna ni. To da za premikanje pokuri letno več kot stanejo feltne z gumami, vlečna kljuka in zavarovanje na tesli je seveda nepomemben detajl.

mehatronik12 ::

Moe_Lester je izjavil:

GLC je leta 2017 stal tudi manj :D.
Daj trenutne podatke koga te zanima, kolko je kaj lani stalo.

Napisal sem 55000+ ker je cena long range 4 wheel na uradni strani 54240+250=54490€.
Kjer je bela barva, osnovne felne ki so smesne ==> pomoje si vsak vzame crne na belo barvo ce ze da 54000€, itd... in potem prides na 55000€+, Še kljuka 1350€...., 20 Colske felne 2200€ črne =58000€


Model Y je toliko stal 1 mesec nazaj, ne 7 let. Pa spet bo, čez kak mesec ali 2.

To, da rabiš črne 20" feltne in vlečno kljuko je sicer cherrypicking. Če jo rabiš jo vzameš, sicer ne. Serijske 19" so meni osebno lepše kot 20", pa še bolj udobne so. Ampak tudi, če vzameš vse zgoraj omenjeno je cena s subvencijo še vedno krepko pod 55 jurjev.

Ta tvoja "malenkost" višja cena je skoraj 10 jurjev več. Za rabljen avto, da smo si na jasnem.


"Pa spet bo, čez kak mesec ali 2."
==> upam, da se ukvarjaš z trgovanjem. Glede na to da res dobro vidiš v prihodnost ;)

Jaz sem tud zbral mercedesa z top opremo oziroma to kar bi si kupil (kljuko, amg felne ,masažni sedeži, prezračevanje sedežev, AMG line, itd....).
Se pa sem napisal, da je cenejši ampak ne dosti in po mojem subjektivnem mnenju tudi dosti manj kvaliteten, itd....

mehatronik12 ::

Gregor P je izjavil:

S tako ceno bencina pri nas ne bi noben kupil EV-ja, razen podjetij morda, zaradi drugih računovodskih ugodnosti. Verjetno tam kupujejo EV predvsem tisti, ki tudi lahko polnijo doma, razen zastonj na SC.



Nekaj bistvenega vsi spustijo zakaj se tam kupujejo EV-ji malce boljše kot pri nas:
- osnovne cene EV-jev so nižje
- povprečna plača je dosti večja kot v SLO
- Subvencije gredo celo do višine 10,500$! (in to za ev-je do 55000$, pri nas je 6500€ do 35000€ ==> na žalost do tega zneska ni spodobnega EV-ja....)
https://www.greencars.com/greencars-101...

Tako, da če vse ugodnosti sešteješ, "prišparajo" več kot mi pri nakupu EV-ja.
Če primerjaš tam dobiš v določeni zvezni državi Tesla Y za 34000$.
Zalužiš povprečno plačo 6200$ bruto recimo 2x več kot pri nas in si z lahkoto privoščiš avto za 34000$ oziroma leasing...

Moe_Lester ::

Glede na cenovno politiko in trend zadnjih 2 let je precej verjetno, da bodo popusti v kratkem nazaj. Definitivno bolj verjetno, kot tvojih 10% popusta.

Sicer pa sem napisal, da je rabljen GLC še vedno cca. 8 jurjev dražji od Model Y, tudi pri trenutnih cenah, če si pri Tesli naročiš kljuko, 20" (namesto 19" pri Mercedesu) itd.

Pa še vedno primerjaš rabljen avto z novim.

Gregor P ::

Verjetno lahko s tem GLC-jem vlečeš tudi konkretno prikolico ipd. Sedaj ne vem, kako kakovostno je izdelan, ampak vsaj na prvi pogled se zdi boljši nakup - razen če se misliš z njim voziti izključno po mestu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Normalno normalno, človek, ki je dal 55 jurjev za dodatno opremo, nam zdaj predava kako neka tesla ni vredna 45 jurjev. Če te ne bi blo, te bi treba izmislit kako si smešen.

Pithlit ::

mehatronik12 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

S tako ceno bencina pri nas ne bi noben kupil EV-ja, razen podjetij morda, zaradi drugih računovodskih ugodnosti. Verjetno tam kupujejo EV predvsem tisti, ki tudi lahko polnijo doma, razen zastonj na SC.



Nekaj bistvenega vsi spustijo zakaj se tam kupujejo EV-ji malce boljše kot pri nas:
- osnovne cene EV-jev so nižje
- povprečna plača je dosti večja kot v SLO
- Subvencije gredo celo do višine 10,500$! (in to za ev-je do 55000$, pri nas je 6500€ do 35000€ ==> na žalost do tega zneska ni spodobnega EV-ja....)
https://www.greencars.com/greencars-101...

Tako, da če vse ugodnosti sešteješ, "prišparajo" več kot mi pri nakupu EV-ja.
Če primerjaš tam dobiš v določeni zvezni državi Tesla Y za 34000$.
Zalužiš povprečno plačo 6200$ bruto recimo 2x več kot pri nas in si z lahkoto privoščiš avto za 34000$ oziroma leasing...

Še enkrat. Pri nas je te 100km stane nekih 8€ z bencinarjem. Pa ene 2€ z EV. Pri 30kkm zapraviš 1800€ manj za ev kot ice (samo goriva).

V cali bi te enak scenarij stal 6$/100 vs 2,35/100. Tudi če je začetna investicija manjša, boš tam rabil več časa da razliko dobiš notri. Pri 30kkm zapraviš 1100$ manj (1000€).

V oklahomi pa je scenarij dobre 3$/100 vs 1,2/100. Kar je že taka konverzija da se verjetno res ne splača. Torej 540$ manj (490€).

A res noben TCO ne računa (res da nisem poračunala zavarovalnine pa registracije, pa verjetno tudi resell value (sicer je to precej volatilna spremenljivka))? Kar precej neverjetno je da so tam čez preračunali da se jim splača na ev prešaltat, lokalni geniji pa še kar pravijo da se nam ne splača. Zanimivo tole.
Life is as complicated as we make it...

Mato989 ::

Pithlit je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Gregor P je izjavil:

S tako ceno bencina pri nas ne bi noben kupil EV-ja, razen podjetij morda, zaradi drugih računovodskih ugodnosti. Verjetno tam kupujejo EV predvsem tisti, ki tudi lahko polnijo doma, razen zastonj na SC.



Nekaj bistvenega vsi spustijo zakaj se tam kupujejo EV-ji malce boljše kot pri nas:
- osnovne cene EV-jev so nižje
- povprečna plača je dosti večja kot v SLO
- Subvencije gredo celo do višine 10,500$! (in to za ev-je do 55000$, pri nas je 6500€ do 35000€ ==> na žalost do tega zneska ni spodobnega EV-ja....)
https://www.greencars.com/greencars-101...

Tako, da če vse ugodnosti sešteješ, "prišparajo" več kot mi pri nakupu EV-ja.
Če primerjaš tam dobiš v določeni zvezni državi Tesla Y za 34000$.
Zalužiš povprečno plačo 6200$ bruto recimo 2x več kot pri nas in si z lahkoto privoščiš avto za 34000$ oziroma leasing...

Še enkrat. Pri nas je te 100km stane nekih 8€ z bencinarjem. Pa ene 2€ z EV. Pri 30kkm zapraviš 1800€ manj za ev kot ice (samo goriva).

V cali bi te enak scenarij stal 6$/100 vs 2,35/100. Tudi če je začetna investicija manjša, boš tam rabil več časa da razliko dobiš notri. Pri 30kkm zapraviš 1100$ manj (1000€).

V oklahomi pa je scenarij dobre 3$/100 vs 1,2/100. Kar je že taka konverzija da se verjetno res ne splača. Torej 540$ manj (490€).

A res noben TCO ne računa (res da nisem poračunala zavarovalnine pa registracije, pa verjetno tudi resell value (sicer je to precej volatilna spremenljivka))? Kar precej neverjetno je da so tam čez preračunali da se jim splača na ev prešaltat, lokalni geniji pa še kar pravijo da se nam ne splača. Zanimivo tole.



Vse si super poračunala, zdaj pa primer:

15k km letno 5,5l povprečne porabe benz 26k cena avta (7 let garancije)

Da uporabim EV moram "vsak dan" metat iz 3. štuka kable dol in priklapljat kar mi vzame vsakič ko priklopim cca 10 min (pripeljat domov, dobit parking, it gor v 3. štuk, vržt kabel dol it dol do avta napeljat kable in priklopit... Hkrati morava pozimi še računat izgube toplote in več kurjave ker je okno na balkon ali nekje kipnjeno...

Tudi če predpostaviva da je 8EUR kar pri 5,5l/100 ni ampak je bolj 7EUR... pri EVju pa rečeva da je 2EUR (nisem šel delat izračunov) to pomeni da porabim za cca 300 EUR elektrike na leto ali za cca 1050 bencina na leto... razlika je torej 750EUR...

Če vzamem Teslo za 34.000 EUR je to razlike 8.000 EUR... koliko let torej da me začne EV priti ceneje? Pa v to nisem vštel mojega časa hodit 2x gor pa dol po štengah pa napeljevat...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Normalno normalno, človek, ki je dal 55 jurjev za dodatno opremo, nam zdaj predava kako neka tesla ni vredna 45 jurjev. Če te ne bi blo, te bi treba izmislit kako si smešen.

Kateri del možnosti vleke večjih prikolic spet ne razumeš? Vsaj meni se to zdi plus, če že kupuješ na pol terensko vozilo s štirikolesnim pogonom. Sploh napram Teslam.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Moe_Lester ::

Definitivno. Če moraš vleči prikolico, ki je težja od 1600kg je GLC boljša izbira.

Še vedno ostaja dejstvo, da je nov GLC 35 jurjev dražji. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ampak to so malenkosti.

Utk ::

Kateri del možnosti vleke večjih prikolic spet ne razumeš?

1600 kg pri tesli se ti ne zdi dovolj? Za več rabiš itak dodaten izpit.

Pithlit ::

Gregor P je izjavil:

Verjetno lahko s tem GLC-jem vlečeš tudi konkretno prikolico ipd. Sedaj ne vem, kako kakovostno je izdelan, ampak vsaj na prvi pogled se zdi boljši nakup - razen če se misliš z njim voziti izključno po mestu.

Ahhh spet smo pri ugibanjih in predpostavljanjih. Še dobro da se avte kupuje na prvi pogled.

Jaz se pa avtov s kljukam izogibam. Ravno zaradi takih 'konkretnih prikolic'. Kaj pa zdaj? Ta GLC kuri 8,5l/100. Kar je 12€/100. Kar je pri 30kkm letno 3k€ več od Y.

V grobem bi ta GLC v 10 letih koštal slabih 100k€.
Y pa v istem času 61k€ (torej manj kot GLC že v štartu).

Dej še mal razlagaj kolk je ta GLC bolj racionalen nakup.
Life is as complicated as we make it...

deco16 ::

Mato mato, "vsak dan" => enkrat na 14 dni ;)
««
1115 / 1166
»»