» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
102 / 1139
»»

Gregor P ::

Ne, pravim da ljudje po "zeleno" umirajo za ta tvoja EV in da si se ti s tem očitno že sprijaznil, da je le pri tebi doma lepo (vse po pravilih).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

Gregor P> Ne, pravim da ljudje po "zeleno" umirajo za ta tvoja EV in da si se ti s tem očitno že sprijaznil, da je le pri tebi doma lepo (vse po pravilih).

Kar ne drži. Umirajo zaradi zanikrnih standardov proizvodnje česarkoli, ne pa zaradi EV.

Hkrati je vsakomur, ki ni povsem odrezan od realnosti popolnoma jasno, da je mogoče zdravju škodljivo onesnaženje bistveno lažje omejevati pri proizvodnji, kot pa pozneje pri potrošnji in uporabi naprav.

Poleg tega, da je vsakomur jasno, da je električna energija daleč najbolj učinkovita kar se tiče proizvodnje in prenosa, pri mnogih tehnologijah pa tudi shranjevanja.

WarpedGone ::

Konceptualno gledano je elektrika enakovredna denarju, bencin pa blagovni menjavi. Še vedno so mnogi, ki bi radi kruh plačevali s krompirjem in solato a na srečo je več tistih, ki so že sprevideli, da je to pač zelo neučinkovito. Rezultat je/bi bilo precejšnje pomanjkanje.

Nekaj manj jih je že uspelo zapopadit, da velja za električno energijo natanko isto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Pa sej situacija je enostavna. Ker bo šlo po napovedih naših strokovnjakov večina mestnih avtov in na sploh vsega transporta na elektriko, bomo pač v bližini Ljubljane postavili kakšno elektrarno na premog, da ne bo preveč izgub na prenosu elektrike na dolge razdalje... ne vidim razloga da bi elektriko tovorili 100km daleč iz Šoštanja, če pa bo velika večina porabe v Lj :)

In prebivalci Lj bodo super zadovoljni...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

TribesMan> ne vidim razloga da bi elektriko tovorili 100km daleč iz Šoštanja, če pa bo velika večina porabe v Lj :)

Ja, ker je tolk ceneje vozit kolm, ane :)

TribesMan> In prebivalci Lj bodo super zadovoljni...

Kjer je največ prebivalstva, mora biti najmanj onesnaženja.

Also, prebivalci vseh od črpanja nafte prizadetih skupnosti se vam (poleg že prej omenjenih prebivalcev urbanih središč, kjer ne plačujete za obremenjevanje okolja) zahvaljujejo za vašo skrb za okolje pri debilarjenju okoli električnih vozil.

bluefish ::

jype je izjavil:

Kar ne drži. Umirajo zaradi zanikrnih standardov proizvodnje česarkoli, ne pa zaradi EV.
Ja, pojdi jim zdaj predavat o varnostnih predpisih, pa se ti bodo le režali v faco - tako rudniki in tovarne kot tudi naročniki.

TribesMan ::

jype> Ja, ker je tolk ceneje vozit kolm, ane :)

Ja seveda je ceneje odložit kolm v Ljubljani, kot pa ga tovorit od Kopra do Šoštanja...

jype> Kjer je največ prebivalstva, mora biti najmanj onesnaženja.

Seveda, ni važno kje se onesnažuje samo da boste fini gospodje v Lj dihal čistejši zrak.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

jype ::

bluefish> Ja, pojdi jim zdaj predavat o varnostnih predpisih, pa se ti bodo le režali v faco - tako rudniki in tovarne kot tudi naročniki.

TribesMan> Ja seveda je ceneje odložit kolm v Ljubljani, kot pa ga tovorit od Kopra do Šoštanja...

Sej to že delajo, pa ni videt, da bi se kdo prekomerno pritoževal, odkar so zrihtal filtre. Še fasada od unih blokov pod toplarno ni več črna.

TribesMan> Seveda, ni važno kje se onesnažuje samo da boste fini gospodje v Lj dihal čistejši zrak.

Ti bi torej v središče Ljubljane prestavil težko industrijo, da bodo fini gospodje v Ljubljani že videli? Brihten dečko.

Gregor P ::

Ti ves čas razlagaš, kako bi bilo, če bi bilo in kako bi moralo biti ipd. to je vse lepo (kdo pa ne bi živel v "pravljičnem svetu"), ampak realnost je pač drugačna.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Realnost je pač taka, da je bila v Ljubljani pred 15 leti zaradi toplarne živa svinjarija, potem so pa vgradili ustrezne filtre, zdaj pa ni več.

Ti pa ves čas trdiš, da ker vsem 500.000 vozilom, ki se vozijo po ljubljani teoretično lahko vgradimo takšne filtre in jih redno menjamo, so električni avtomobili zanič.

Če se že pogovarjamo o realnosti, ane.

TribesMan ::

Realnost je taka da hočejo vsi bit v Ljubljani, nihče pa noče imet "težke industrije", elektrarn ali avtomobilskega prometa, ker to onesnažuje. EVji ne bodo ničesar rešili. Prej kakšna decentralizacija. Ampak sanjači bodo sanjali naprej.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Gregor P ::

jype je izjavil:

Realnost je pač taka, da je bila v Ljubljani pred 15 leti zaradi toplarne živa svinjarija, potem so pa vgradili ustrezne filtre, zdaj pa ni več.
Ti pa ves čas trdiš, da ker vsem 500.000 vozilom, ki se vozijo po ljubljani teoretično lahko vgradimo takšne filtre in jih redno menjamo, so električni avtomobili zanič.
Če se že pogovarjamo o realnosti, ane.
Realnost je, da težka industrija EV v ozadju prav tako povzroča (oz. ima svoj delež) "ekološko katastrofo" ne glede na to v kateri "zeleni realnosti" ti živiš.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PrimozR ::

Pyr0Beast je izjavil:

jype je izjavil:

To je zelo enostavno pojasniti: Bojijo se biti drugačni. Tudi Linux je bistveno boljši od vsega ostalega, pa si ga le redki upamo uporabljat.


Ne, razlog je v temu da je to vse skupaj za en dr*k

>ICE avtomobile delajo skoraj vsi in imajo resne težave te dinozavre še komu prodat. Alternativa je praktično samo Tesla in ni videt, da bi imel težave s prodajo.

Zato ker ima že vsak enega, če ne 2.

Poleg tega imaš cel avto.net poln teh jajčkov. Za 2 jurja dobiš že solidno zadevo. Pa če ga vsako leto menjaš je to še vedno ceneje kakor te stane degradacija baterij in nakup nove.

>Pa tudi ura in pol je v avtu točno nič. To je first impression. 10 minut pa rajcanje na suho. Avte se testira vsaj par dni, še najbolje pa long term. V uri in pol ne izveš niti kako se avto pelje (zdaj lahko rečem, da me puntič po cirka dveh letih oz. po nekih 25.000 km, ki so bili precej hitri, ne preseneča več bistveno v kakšni bolj kritični situaciji), kaj šele da bi našel vse napake, probleme, itd. in bi ga lahko objektivno ocenil.

Za avt rabiš vsaj kakšno leto da se ga 'navadiš' in greš z njim skozi vse letne čase. Karkoli je manj v raportu = jajc in nevredno tvojega časa

>Govorimo o avtomobilski industriji. Ki ima ogromne stroške razvoja. Res, ogromne.
Ogromne ? U srs ?

Renault clio. 1.4 mašina je še od R5 dalje. To je od leta 1972 pa do 1994.
Z nekaj modifikacij in ekstra pritiklinami za nadzorovanje emisij je ista mašina šla še do leta 2005 in do 2010

Enako je s šasijo cliota. Sedaj sam še druge maske gor filajo, karoserija pa ista. Jaka muda.

Ja ogromne. Pri motorju je enaka arhitektura. Motor se je KREPKO spremenil v tem času. Če ne drugega so nanj obesili elektronski vbrizg goriva, mu močno izboljšali porabo, znižali emisije, povišali izkoristek, povišali konje na liter, itd. itd.

Šasija pri Cliu je enaka v 3. generaciji. Vmes se je zgodil facelift. Kar je točno to, kar počnejo vsi. Osvežitev na sredini življenjskega cikla. Pod rugi strani pa bo letos predstavljena 4. generacija. Ne bi bil presenečen, če bo popolnoma nova.

Za ilustracijo, Grande Punto je izšel leta 2005. Punto Evo leta 2010. Lani oz. letos so ga še enkrat spremenili (ker je bil grd) v samo Punto. Luči, odbijači in havba so se spreminjali, Evo je dobil še multiaire (sicer popolnoma enaki motorji prejšnjim, le da imajo hidravlično intake 'odmično', kar močno izboljša porabo, dvigne navor, poviša konje - motor je enostavno veliko boljši), ampak šasija je popolnoma enaka že od leta 2005.

Razlog za to je preprost. Razvoj paltforme ali pa motorne arhitekture je pregrešno drag. Zakaj pa misliš, da vlečejo ito platformo s faceliftom skoraj 10 let? Pa zakaj se povezujejo z drugimi proizvajalci (z GP-jem si platformo deli še Oplova Corsa. Fordov Ka je v bistvu Fiat 500, ta je pa v bistvu Panda, podobnih primerov je pa še nebroj). BMW recimo za dizle in bencinarje neke prostornine uporablja enake bloke. Do 3.0 vrstnih 6 motorjev imajo vsi enake vrtine, torje prihajajoči 1.5 3-cilindraši, 2.0 4 in 3.0 6. Praktično enaki so seveda tudi bati. Spet deljenje arhitekture, kar zaradi enkratnega načrtovanja za več uporab močno zmanjša stroške na proizvedeno enoto.

Spet. Ker je to vse PREKLETO drago.

jype ::

Gregor P> Realnost je, da težka industrija EV v ozadju prav tako povzroča (oz. ima svoj delež) "ekološko katastrofo" ne glede na to v kateri "zeleni realnosti" ti živiš.

Zato se vozim s kolesom. Kljub temu je neto učinek na ljudi in okolje pri EV bistveno manjši.

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Takoj ko začneš po EVjih pljuvat izključno zaradi cene, si se ustrelil v lastno nogo: 99,99% ICE vozil je neumno predragih. Tale Tesla Model S je vsaj priližno enako neumno predrag kot direktna konkurenca.

Če je 99,9% ICE vozil neumno predragih, to velja za 100% EV-jev. Pa meni se Model S zdi slaba konkurenca enako dragim avtomobilom. Tekmuje namreč s sedmicami, S klasami, A8kami. Avtomobili, v katerih se pogosto uporabljajo šoferji. Torej je Model S bolj ko ne sam sebi namen - za kupce, ki takšena vto hočejo in so pripravljeni ter sposobni zanj plačati. Torej za rajo takoj odpade.

Pa kolikokrat ti bo treba še povedati, da živimo v Sloveniji? Če imaš 20k € neto mesečne plače, good for you. Zavedati se moraš, da potem zaslužiš za 20 povprečnih državljanov. Oz. za 40 državljanov na minimalcu. 40 ljudi, ki si bo skupaj kupilo 40 avtomobilov, ki bodo po vrednosti tam tam z Model S.

Gregor P ::

jype je izjavil:

Zato se vozim s kolesom.

Jaz pa hodim peš, a ne vem koliko s tem prispevam k tej debati:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pyr0Beast ::

>Realnost je pač taka, da je bila v Ljubljani pred 15 leti zaradi toplarne živa svinjarija, potem so pa vgradili ustrezne filtre, zdaj pa ni več.

Ne. Samo nehali so kurit slovenski premog. Če lahko temu sploh premog rečeš in ne svinjarija,.

Filtri? LOL, kar so dodali je tistih par ki lovijo pepel v zraku

Koliko ostalih TE ima take filtre ?

# Za doseganje zakonsko določenih emisij SO2 je TE-TOL namesto prigradnje razžveplevalne naprave domač premog z visoko vsebnostjo žvepla (2-4 %) zamenjal s premogom z nizko vsebnostjo žvepla (pod 0,2%) in pepela.

> Ti pa ves čas trdiš, da ker vsem 500.000 vozilom, ki se vozijo po ljubljani teoretično lahko vgradimo takšne filtre in jih redno menjamo, so električni avtomobili zanič.
Fyi jih ne rabijo
+ imajo katalizator, kar ga TE NIKOLI ne bodo videle

In TE-TOL s svojimi uber in sploh zadevami še vedno v zrak zmeče skoraj en gram strupov na kubični meter zraka.

>Zato se vozim s kolesom. Kljub temu je neto učinek na ljudi in okolje pri EV bistveno manjši.
Ja šur. Rezultat pa tak da moraš zaradi norecev na kolesu še ekstra bremzat in kurit bencin.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Gregor P> Jaz pa hodim peš, a ne vem koliko s tem prispevam k tej debati:8)

Nič, ker si ponesreči preskočil drugi del mojega navedka.

Pyr0Beast> Ne. Samo nehali so kurit slovenski premog. Če lahko temu sploh premog rečeš in ne svinjarija,.

Ne.

Pyr0Beast> Koliko ostalih TE ima take filtre ?

Vseeno je, ker večino elektrike pridobivamo iz elektrarn, ki niso TE.

Pyr0Beast> Fyi jih ne rabijo
Pyr0Beast> + imajo katalizator, kar ga TE NIKOLI ne bodo videle

Pejt to povedat na pnevmološki oddelek na Polikliniko, smartass.

Pyr0Beast> Ja šur. Rezultat pa tak da moraš zaradi norecev na kolesu še ekstra bremzat in kurit bencin.

Ti _si_ onesnaženje, jaz se pa vozim s kolesom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

jype je izjavil:

Gregor P> Jaz pa hodim peš, a ne vem koliko s tem prispevam k tej debati:8)
Nič, ker si ponesreči preskočil drugi del mojega navedka.

Misliš ta del

jype je izjavil:

je neto učinek na ljudi in okolje pri EV bistveno manjši.
ker je brezpredmeten ... morda danes, ne pa ko oz. če bi resno začeli proizvajati na milijone teh vozil ... ker sicer je bil verjetno neto učinek v času prvih avtomobilov (ko so bili kakšni "trije") tudi bistveno manjši:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

pipi:
Torej je Model S bolj ko ne sam sebi namen - za kupce, ki takšena vto hočejo in so pripravljeni ter sposobni zanj plačati.

WTF dude? Komu bi pa ti svoje avte prodajal in namenjal? Tistim, ki jih nočejo al pa zanje niso pripravljen/sposoben plačat tolk kot ti zahtevaš?

Mate probleme z najbol osnovno logiko.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

PrimozR je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:

jype je izjavil:

To je zelo enostavno pojasniti: Bojijo se biti drugačni. Tudi Linux je bistveno boljši od vsega ostalega, pa si ga le redki upamo uporabljat.


Ne, razlog je v temu da je to vse skupaj za en dr*k

>ICE avtomobile delajo skoraj vsi in imajo resne težave te dinozavre še komu prodat. Alternativa je praktično samo Tesla in ni videt, da bi imel težave s prodajo.

Zato ker ima že vsak enega, če ne 2.

Poleg tega imaš cel avto.net poln teh jajčkov. Za 2 jurja dobiš že solidno zadevo. Pa če ga vsako leto menjaš je to še vedno ceneje kakor te stane degradacija baterij in nakup nove.

>Pa tudi ura in pol je v avtu točno nič. To je first impression. 10 minut pa rajcanje na suho. Avte se testira vsaj par dni, še najbolje pa long term. V uri in pol ne izveš niti kako se avto pelje (zdaj lahko rečem, da me puntič po cirka dveh letih oz. po nekih 25.000 km, ki so bili precej hitri, ne preseneča več bistveno v kakšni bolj kritični situaciji), kaj šele da bi našel vse napake, probleme, itd. in bi ga lahko objektivno ocenil.

Za avt rabiš vsaj kakšno leto da se ga 'navadiš' in greš z njim skozi vse letne čase. Karkoli je manj v raportu = jajc in nevredno tvojega časa

>Govorimo o avtomobilski industriji. Ki ima ogromne stroške razvoja. Res, ogromne.
Ogromne ? U srs ?

Renault clio. 1.4 mašina je še od R5 dalje. To je od leta 1972 pa do 1994.
Z nekaj modifikacij in ekstra pritiklinami za nadzorovanje emisij je ista mašina šla še do leta 2005 in do 2010

Enako je s šasijo cliota. Sedaj sam še druge maske gor filajo, karoserija pa ista. Jaka muda.

Ja ogromne. Pri motorju je enaka arhitektura. Motor se je KREPKO spremenil v tem času. Če ne drugega so nanj obesili elektronski vbrizg goriva, mu močno izboljšali porabo, znižali emisije, povišali izkoristek, povišali konje na liter, itd. itd.

Šasija pri Cliu je enaka v 3. generaciji. Vmes se je zgodil facelift. Kar je točno to, kar počnejo vsi. Osvežitev na sredini življenjskega cikla. Pod rugi strani pa bo letos predstavljena 4. generacija. Ne bi bil presenečen, če bo popolnoma nova.

Za ilustracijo, Grande Punto je izšel leta 2005. Punto Evo leta 2010. Lani oz. letos so ga še enkrat spremenili (ker je bil grd) v samo Punto. Luči, odbijači in havba so se spreminjali, Evo je dobil še multiaire (sicer popolnoma enaki motorji prejšnjim, le da imajo hidravlično intake 'odmično', kar močno izboljša porabo, dvigne navor, poviša konje - motor je enostavno veliko boljši), ampak šasija je popolnoma enaka že od leta 2005.

Razlog za to je preprost. Razvoj paltforme ali pa motorne arhitekture je pregrešno drag. Zakaj pa misliš, da vlečejo ito platformo s faceliftom skoraj 10 let? Pa zakaj se povezujejo z drugimi proizvajalci (z GP-jem si platformo deli še Oplova Corsa. Fordov Ka je v bistvu Fiat 500, ta je pa v bistvu Panda, podobnih primerov je pa še nebroj). BMW recimo za dizle in bencinarje neke prostornine uporablja enake bloke. Do 3.0 vrstnih 6 motorjev imajo vsi enake vrtine, torje prihajajoči 1.5 3-cilindraši, 2.0 4 in 3.0 6. Praktično enaki so seveda tudi bati. Spet deljenje arhitekture, kar zaradi enkratnega načrtovanja za več uporab močno zmanjša stroške na proizvedeno enoto.

Spet. Ker je to vse PREKLETO drago.



Nabacit gor EFI je easy peasy. Tako kot menjat EFI za carb in obratno. Že 1981 so imeli single point injection in 80kW s tako mašino ter skoraj 120kW v turbo 2 različici. LETA 83 ! 30 let nazaj.

itd itd itd.
Klobase pa hrenovke.
Poraba je pa šla gor pri vseh vozilih zaradi nadzorovanja emisij.

>Spet. Ker je to vse PREKLETO drago.
Nope. Samo večanje profit margin.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Gregor P> ker je brezpredmeten

Ne, ni, ampak mnogi ljudje si s psihološko finto poiščejo rešilno bilko, da sami pri sebi upravičijo svoje nazadnjaštvo, ker se nočejo sprijazniti z realnostjo. Zaradi takšnih reči naj ti ne bo nerodno.

Pyr0Beast ::

jype je izjavil:



Pyr0Beast> Ne. Samo nehali so kurit slovenski premog. Če lahko temu sploh premog rečeš in ne svinjarija,.

Ne.


Ne kaj ? Da niso nehali kuriti slovenske svinjarije??

>Vseeno je, ker večino elektrike pridobivamo iz elektrarn, ki niso TE.

Aja. A tistih 34% smrada boš pa kar zanemaril ?

>Pejt to povedat na pnevmološki oddelek na Polikliniko, smartass.
Pejt to povedat delavcem ki brusijo tvoje karbonske okvire (tudi če jih nimaš) smartass.

FYI je moj avto porihtan in ker nima direktnega vbrizga ne proizvaja trdnih delcev za razliko od raznih traktorjev in termoelektrarn.
Za lovljenje emisij pa ma in delujoč katalizator in lambdo.

>Ti _si_ onesnaženje, jaz se pa vozim s kolesom.
Saj si tudi ti ogrevaš lastno rit čez zimo na fosilna goriva. In tvoje gume so iz nafte in njenih ostankov. Okvir iz blazno nevarnega karbona, feltne so se delale iz aluminija kjer se uporablja precej fluora in še več štroma, da ne omenjamo degradacije okolja, zic je pravtako iz plastike ter bremze imaš nafilane s strupeno hidravlično tekočino.

Ja
0 emisij imaš
Zih

Potem se pa moraš stuširat (ala kuriš fosilna goriva) po vsaki furi.

Ti si tudi onesnaženje, samo se tega nočeš zavedat
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Gregor P ::

jype je izjavil:

Gregor P> ker je brezpredmeten
Ne, ni, ampak mnogi ljudje si s psihološko finto poiščejo rešilno bilko, da sami pri sebi upravičijo svoje nazadnjaštvo, ker se nočejo sprijazniti z realnostjo. Zaradi takšnih reči naj ti ne bo nerodno.

Kakšno pokroviteljstvo:))

Razumem, da ti iščeš filozofske in psihološke rešitve na tvoja pereča zelena vprašanja in zgrešenega razumevanja sveta okoli tebe, ampak tu se pogovarjamo o dejstvih v realnem svetu in eno izmed dejstev je, da EV (vsaj kot kaže zaenkrat) niso nobena prava splošna alternativa za zamenjavo klasičnih vozil. Ni pa nič narobe, da lahko zadovoljiš svoje "zelene potrošniške potrebe" ter si privoščiš kakšno takšno "fensi futuristično igračko" in ti ni treba biti prav nič nerodno, da pač imaš oz. rad daš (iracionalno) veliko preveč denarja za te kvazi zelene reči.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Pyr0Beast> Ne kaj ? Da niso nehali kuriti slovenske svinjarije??

Ne, manj saj je. Saje so daleč najbolj zdravju škodljiv del toplarne.

Pyr0Beast> Aja. A tistih 34% smrada boš pa kar zanemaril ?

Ne, počakal bom, da se ga nadomesti z drugim blokom NEK.

Pyr0Beast> FYI je moj avto porihtan

Še vedno je avto in še vedno moraš zavirat predvsem zaradi vseh ostalih, tebi enakih ljudi, ki se z avtomobili drenjate po mestu.

Pyr0Beast> Saj si tudi ti ogrevaš lastno rit čez zimo na fosilna goriva. In tvoje gume so iz nafte in njenih ostankov. Okvir iz blazno nevarnega karbona, feltne so se delale iz aluminija kjer se uporablja precej fluora in še več štroma, da ne omenjamo degradacije okolja, zic je pravtako iz plastike ter bremze imaš nafilane s strupeno hidravlično tekočino.

Le da ti okolje obremenjuješ približno sedem milijonkrat bolj, ker si preveč komot, da bi se vsedu na pecikl. Lahko bi se vsaj v električen avto vsedel, da bi bil faktor tisočkrat manjši, ampak ne - ker tebe ne boli, se ti jebe.

Pyr0Beast> Potem se pa moraš stuširat (ala kuriš fosilna goriva) po vsaki furi.

Mhm, to je čist primerljivo s tem, ko ti s svojo prisotnostjo na cesti povzročaš, da vas vsako jutro 300.000 z vključenimi bencinskimi motorji stoji po mestu in čakate.

Gregor P> Razumem, da ti iščeš

Jsm prvi reku, ponavlat ne vela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pyr0Beast ::

jype je izjavil:

Gregor P> ker je brezpredmeten

Ne, ni, ampak mnogi ljudje si s psihološko finto poiščejo rešilno bilko, da sami pri sebi upravičijo svoje nazadnjaštvo, ker se nočejo sprijazniti z realnostjo. Zaradi takšnih reči naj ti ne bo nerodno.

#
Truth be told, if you're looking for the guilty, you need only look into a mirror.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::

jype je izjavil:

Pyr0Beast> Ne kaj ? Da niso nehali kuriti slovenske svinjarije??

Ne, manj saj je. Saje so daleč najbolj zdravju škodljiv del toplarne.


Ker jih je % največ (per weight not volume)

Najbolj zdravju škodljivi (in rakotvorni) so NOx, nato SOx
Ta prve - brez katalizatorja jih ne boš odpravljal, zaradi ogromne količine žvepla, silicija, svinca in ostalih svinjarij pa bo tak katalizator kmalu mrtev. Druge se odpravlja s pranjem plinov (spet ni zastonj)

>Še vedno je avto in še vedno moraš zavirat predvsem zaradi vseh ostalih, tebi enakih ljudi, ki se z avtomobili drenjate po mestu.
Večina porabe gre na račun čakanja na semaforje.
Ko avto stoji na parkingu je poraba natančno 0

>Le da ti okolje obremenjuješ približno sedem milijonkrat bolj, ker si preveč komot, da bi se vsedu na pecikl. Lahko bi se vsaj v električen avto vsedel, da bi bil faktor tisočkrat manjši, ampak ne - ker tebe ne boli, se ti jebe.
Kupi mi ga in ni problema. Ga bom z veseljem vozil.
Še vedno me zanima s čim obremenjujem okolje ?
Pa še druga stvar: Zakaj se ne obdavčuje držav s ogromno vulkani.

>Mhm, to je čist primerljivo s tem, ko ti s svojo prisotnostjo na cesti povzročaš, da vas vsako jutro 300.000 z vključenimi bencinskimi motorji stoji po mestu in čakate.
Not my fault da imam najbližjo trgovino s 'bio' zadevami 5km stran. Kar je spet another topic.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Pyr0Beast> Še vedno me zanima s čim obremenjujem okolje ?

Z izpuščanjem strupenih snovi v okolje.

Pyr0Beast> Pa še druga stvar: Zakaj se ne obdavčuje držav s ogromno vulkani.

Iz istega razloga kot se ne plačuje Braziliji, da ima pragozd.

Pyr0Beast> Not my fault da imam najbližjo trgovino s 'bio' zadevami 5km stran. Kar je spet another topic.

5km greš lahko s skirojem, bo bolje zate in za okolje.

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

pipi:
Torej je Model S bolj ko ne sam sebi namen - za kupce, ki takšena vto hočejo in so pripravljeni ter sposobni zanj plačati.

WTF dude? Komu bi pa ti svoje avte prodajal in namenjal? Tistim, ki jih nočejo al pa zanje niso pripravljen/sposoben plačat tolk kot ti zahtevaš?

Mate probleme z najbol osnovno logiko.

Mate ja. Ti tukaj uletavaš s trditvami, da so EV-ji in Tesle najboljša stvar ever in da bi jih morali kupiti vsi od ZDA do podsaharske Afrike. Pa je to daleč od dosegljivega.

jype je izjavil:

Pyr0Beast> Pa še druga stvar: Zakaj se ne obdavčuje držav s ogromno vulkani.

Iz istega razloga kot se ne plačuje Braziliji, da ima pragozd.

V bistvu se jim plačuje, da ga nimajo. Plačujejo tisti, ki kupujejo njihov les :/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Pyr0Beast ::

Še glede EV

Doma sta 2 neuporabna becikla.
Notri je bilo vloženo ~100 ur za odpravljanje originalnih tovarniških defektov.

Na kratko:

Če razdelim zadevo na par delov
Polnilni del
Pogonski del
Krmilni del
Shranjevalni del
Šasija
Pneumatike pa bremze zanemarimo ker ni bilo okvar.

Okvare:
Polnilni del:
Polnilec obvezno rabi maso, drugače te zruka ker napajalnik 'pušča' tudi pri 'varni' napetosti baterije 42V.
Konektor polnilca je razpadel
Logika polnilca je skuhala baterijo (Firmware defekt)
Nato je sam polnilec crknil
Crknil je tudi ventilator v njem

Pogonski del:
Kabli na izvodu hub-motorja se lomijo in izolacija se riba - brez posega bi šlo v stik
Sama os hub-motorja uničuje vilice zaradi prevelikega navora.
Plastični pokrov zaščite konektorje ropota (rešeno s vezicami)

Krmilni del:
Slabi konektorji kot tudi nenataknjeni oz. slabo nataknjeni drati in slabo skrimpani drati (sežgani ipd)
(redno crkovanje pri potrebi po večji moči)

Shranjevalni del:
Crknila zaščita baterije (prebrikano)
Crknila sama baterija (menjano)
Crknile povezave med baterijami (slabo konektiranje in sežiganje)
Crknile same celice in dodatno koordirale povezavo
Razpadel konektor baterije

Šasija:
Pretežka za navadno uporabo brez ekstra pogona, se prerada prevrne (visoko težišče) kljub temu da je iz aluminija.
Sam motor močno zavira
Tovarniški blatniki se zabijajo v kolesa in se lomijo
Lomljenje fiberglass 'kril' kjer je elektronika
Odpadli kontakti kjer stoji baterija

To je samo od enega
Sedaj stojita ker se mi ne da več rihtat.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

jype je izjavil:

Jsm prvi reku, ponavlat ne vela.
Smo ti morali večkrat ponovit še kaj drugega, a velikokrat žal brez uspeha; ekološka zelena bojna ladja kar pluje slepo naprej proti čerem utopije:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Pyr0Beast ::

jype je izjavil:

Pyr0Beast> Še vedno me zanima s čim obremenjujem okolje ?

Z izpuščanjem strupenih snovi v okolje.


Vodne pare in CO2 ?

>5km greš lahko s skirojem, bo bolje zate in za okolje.
Imel, vibracije so ga raztolkle in vijaki so začeli razpadati, da ne omenim tovarniškega defekta kjer si se s kolenom zabil direktno v ostro ročo volana (zelo udobno)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Pyr0Beast je izjavil:

Nabacit gor EFI je easy peasy. Tako kot menjat EFI za carb in obratno. Že 1981 so imeli single point injection in 80kW s tako mašino ter skoraj 120kW v turbo 2 različici. LETA 83 ! 30 let nazaj.

itd itd itd.
Klobase pa hrenovke.
Poraba je pa šla gor pri vseh vozilih zaradi nadzorovanja emisij.

>Spet. Ker je to vse PREKLETO drago.
Nope. Samo večanje profit margin.

Jah ni tko easy peasy, ker ti vbrizgavanje pomeni drugačno porazdelitev mešanice zraka in bencina. Potem je pa treba rahlo preveriti, kaj se dogaja v cilindru. Morda je celo treba zasnovati nov bat. Obenem pogruntaš, da drugačna oblika bata tudi izboljša delovanje motorja. Torej ga dodobra razviješ. Kar spet stane. Razviješ drugačne, boljše ketnšponarje oz. menjaš na jermen. Razviješ variable timing. Namesto 8V uporabiš 16. Zraven vključiš še novo razporeditev montažnih vijakov glave, torej je spet treba preveriti, če bo v bloku vse to funkcioniralo. Glava je itak kompletno nova. Nekje vmes se začne razvijati s FEA, zato se obstoječ blok preriše v tem in se ga dodobra zoptimizira, odstrani odvečno teža, doda material na kritičnih mestih. Če rečejo, da ima zadeva dinastijo, še ne pomeni da so zadeve enake.

Sicer pa če je deljenje platform in vse to večanje dobička, rezultat pa večja izbira avtomobilov, so be it. Zaradi FIAT grupe je tamle namesto Grande Puntota na izbiro Alfa MiTo, ki ima en kup enakih delov, popolnoma enakih. Močno podobne dele npr. opaziš tudi v Giulietti (modul za prezračevanje in ogrodje volanskega obroča s komandnimi gumbi vred je enako, na zunaj izgleda nekoliko drugače zaradi oblikovalskih dotikov). Ampak po drugi strani se MiTo pelje nekoliko boljše od Puntota, na voljo imaš twin clutch menjalnik, ima bolj napreden ESP sistem, dobiti je celo mogoče adaptive podvozje. Vseeno v avtu, ki stane ~20 jurjev in prihaja iz nekoliko prestižne znamke, vseeno bistveno bolj, kot je to FIAT. Če bi morali celotno paltformo (šasijo) in motorje razvijati na novo. bi bila zadeva verjetno boljša, bi bila verjetno precej drugačna, predvsem pa bistveno dražja. Če ne drugega se puntičev proda neprimerno več kot MiTov, torej bi se razvoj paltforme moral pokriti z manj kosi. Profiti bi pa morali biti enaki. V trenutni situaciji se je razvoj platforme že pokril tako z Grande Puntom kot s Corso. Ne eden ne drugi pa na cestah nista pretirano redka.

Da ne omenjamo enega izmed bolj zabavnih in rpavzaprav relativno ugodnih športnih avtov zadnjega časa, 1 M Coupe. Ki ima 'star' motor (še z dvema turbinama, istočasno se je že prodajal novejši z eno twin scroll turbino), z volanskim sistemom mislim da z E46 M3, z zadnjim diferencialom z E90 M3, prav tako z njenimi zavorami, itd. itd. Parts Bin avto. Ki je zelo hiter in zabaven. Za nekje 2/3 cene M3. Spet, če bi zadevo razvijali iz nule, to ne bi bilo mogoče. Ker, ponavljam, razvoj je drag.

jype ::

Gregor P> ekološka zelena bojna ladja kar pluje slepo naprej proti čerem utopije

Ja, res je utopično pričakovat, da bo kdo razumel napisano, če je očitno nepismen. V tej temi je s strani petrolheadov en kup nabijanja, čeprav jih električni avtomobili, kot sami pravijo, v resnici sploh ne zanimajo. Odidite, pa bo.

Pyr0Beast> Vodne pare in CO2 ?

A ti se na vodik vozš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

PrimozR ::

Zakaj bi se na vodik vozil z ICE?

jype ::

Pyr0Beast> Imel, vibracije so ga raztolkle in vijaki so začeli razpadati, da ne omenim tovarniškega defekta kjer si se s kolenom zabil direktno v ostro ročo volana (zelo udobno)

Mene preseneča, da si sploh še živ, ko imaš s tehnično robo tolk težav.

PIPI> Zakaj bi se na vodik vozil z ICE?

Pravi, da nima drugih izpustov. Jaz mu verjamem, je fejst fant.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

jype je izjavil:

-razumel napisano
-je očitno nepismen
-petrolheadov
-en kup nabijanja
-Odidite, pa bo

Res lep venec argumentov ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pyr0Beast ::

>Jah ni tko easy peasy, ker ti vbrizgavanje pomeni drugačno porazdelitev mešanice zraka in bencina.
Pri monopoint injection. U srs ...

>Zraven vključiš še novo razporeditev montažnih vijakov glave, torej je spet treba preveriti, če bo v bloku vse to funkcioniralo.
Jada jada jada.
To so pač posodobitve na rangu menjanja vhodnih vrat in podobnih zadev v bajti.

To se pokrije z dnevnim profitom ene izmed tovarn. 880 vozil proizvede revoz .. to so bale keša.

>Ampak po drugi strani se MiTo pelje nekoliko boljše od Puntota, na voljo imaš twin clutch menjalnik, ima bolj napreden ESP sistem, dobiti je celo mogoče adaptive podvozje.
Adaptive podvozje ima že moja 13 let stara gara + sistem nenagibanja v ovinkih (active body-roll controll).
Japanci so bili tam še prej s Toyoto soarerjem

>Ker, ponavljam, razvoj je drag.
Yeh yeh yeh.
Na koncu pa prideš do tega da za jurja lahko v svoj avto fliknem notri dizlaša namesto bencinarja.
In moj bencinar ima dizelski menjalnik. Res veliko razvoja.
If it fits, it works.

jype je izjavil:


A ti se na vodik vozš?


Precej.
Pa malo ogljika.

Ni sile res

jype je izjavil:

Pyr0Beast> Imel, vibracije so ga raztolkle in vijaki so začeli razpadati, da ne omenim tovarniškega defekta kjer si se s kolenom zabil direktno v ostro ročo volana (zelo udobno)

Mene preseneča, da si sploh še živ, ko imaš s tehnično robo tolk težav.



Slab design teh jajc.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

jype ::

Pyr0Beast> Pa malo ogljika.

Pacek, ni čudn da je vse črno.

Pyr0Beast ::

Sem menjal iz dizla na benz in sem mnogo bolj čist.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Pohvalno. Zdaj pa še z benza na elektriko, pa smo že skoraj tam.

(Naj se ti ne mudi pretirano - če se za prehod odločiš v naslednjih 10 letih, je čisto OK.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

Boš mu verjetno kar ti iz lastnega žepa poravnal razliko v preplačani ceni (ali bo to zopet krila država)?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pyr0Beast ::

EV je že v planu

Matra me edino cost-efficiency.

Ker pridem ceneje čez z dizlom kakor pa štromarjem.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gregor P> Boš mu verjetno kar ti iz lastnega žepa poravnal razliko v preplačani ceni (ali bo to zopet krila država)?:|

Država (ali še bolje lokalna skupnost, po kateri se vozi) mu bo začela zaračunavat obremenitev okolja, pa bo.

Pyr0Beast> Ker pridem ceneje čez z dizlom kakor pa štromarjem.

Na paro bi šlo še ceneje, pa ti k sreči ne pustijo.

Gregor P ::

... in ne pozabite odpreti še nek humanitarni fond za žrtve proizvajalcev EV v državah tretjega sveta.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P> ... in ne pozabite odpreti še nek humanitarni fond za žrtve proizvajalcev EV v državah tretjega sveta.

Ni potrebe, v Kanadi in ZDA, od koder izvira velika večina litija za baterije, so okoljski predpisi strogi.

Ostale surovine so enake za praktično vse sodobne avtomobile.

Pyr0Beast ::

>Država (ali še bolje lokalna skupnost, po kateri se vozi) mu bo začela zaračunavat obremenitev okolja, pa bo.

Rezultat katere je uporaba še bolj svinjskih tehnologij.


>Na paro bi šlo še ceneje, pa ti k sreči ne pustijo.

Problem je le to, da se od mene zahteva neka skrb za okolje, ki jo delam na lasten račun in med edinimi v slo.
Medtem ko se TEŠ, Talum, Lafarge cementarno in železarno jesenice mirno gleda kako serje na okoli.

In jaz sem podvržen enakim racionalnim silam, ko delodajalec izbere nekega kitajca namesto mene zato ker je cenejši.

Če bi mel ekstra keš za preseravanje bi se. Tako ga pa nimam.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

PrimozR ::

Pyr0Beast je izjavil:

>Jah ni tko easy peasy, ker ti vbrizgavanje pomeni drugačno porazdelitev mešanice zraka in bencina.
Pri monopoint injection. U srs ...

>Zraven vključiš še novo razporeditev montažnih vijakov glave, torej je spet treba preveriti, če bo v bloku vse to funkcioniralo.
Jada jada jada.
To so pač posodobitve na rangu menjanja vhodnih vrat in podobnih zadev v bajti.

To se pokrije z dnevnim profitom ene izmed tovarn. 880 vozil proizvede revoz .. to so bale keša.

>Ampak po drugi strani se MiTo pelje nekoliko boljše od Puntota, na voljo imaš twin clutch menjalnik, ima bolj napreden ESP sistem, dobiti je celo mogoče adaptive podvozje.
Adaptive podvozje ima že moja 13 let stara gara + sistem nenagibanja v ovinkih (active body-roll controll).
Japanci so bili tam še prej s Toyoto soarerjem

>Ker, ponavljam, razvoj je drag.
Yeh yeh yeh.
Na koncu pa prideš do tega da za jurja lahko v svoj avto fliknem notri dizlaša namesto bencinarja.
In moj bencinar ima dizelski menjalnik. Res veliko razvoja.
If it fits, it works.

jype je izjavil:


A ti se na vodik vozš?


Precej.
Pa malo ogljika.

Ni sile res

jype je izjavil:

Pyr0Beast> Imel, vibracije so ga raztolkle in vijaki so začeli razpadati, da ne omenim tovarniškega defekta kjer si se s kolenom zabil direktno v ostro ročo volana (zelo udobno)

Mene preseneča, da si sploh še živ, ko imaš s tehnično robo tolk težav.



Slab design teh jajc.

Fak, kok enih buč... Kaj je potem po tvojem bistvo razvoja motorja? Določanje vrtine in hoda bata? Ja, je pomembno, ampak vzame malo časa. Zadeve so postale že precej standardne.

13 let stara gara je katera točno? S klasa? Adaptive podvozje je vse prej kot standard, sploh na B klasi avtomobilov.

Ja daj, če ti znese za jurja... Good one! Povej kje pa kako dobro je narejeno, bi namontiral v 2008 Grande Puntota Multiaira. Seveda je v jurja vključen nov motor, nov wiring loom, računalniki in celotno delo, da bo zadeva med seboj normalno delala še naprej? Se mi je zdelo ja.

Kaj ima menjalnik tukaj veze? o_O Ni prvič, da so uporabljeni enaki. Razvoj je bil narejen prej, ko se je razvijalo sam menjalnik in se je predvidevalo, da bo uporabljen za oba primera. Ali pa so imeli srečo, in zadeva paše še na bencinarja. No, obremenitve so itak manjše.

jype ::

Pyr0Beast> Problem je le to, da se od mene zahteva neka skrb za okolje, ki jo delam na lasten račun in med edinimi v slo.

To zahtevam samo jaz. Meni komot pokažeš sredinca.

Pyr0Beast> Če bi mel ekstra keš za preseravanje bi se. Tako ga pa nimam.

Pravilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

jype je izjavil:

Gregor P> ... in ne pozabite odpreti še nek humanitarni fond za žrtve proizvajalcev EV v državah tretjega sveta.

Ni potrebe, v Kanadi in ZDA, od koder izvira velika večina litija za baterije, so okoljski predpisi strogi.

Ostale surovine so enake za praktično vse sodobne avtomobile.

Tudi če bi to bilo res kar trdiš, verjetno tudi pod razno ni niti najmanjše možnosti, da bi se karkoli spremenilo na trgu, ko bi bilo enkrat treba (seveda postopoma, a le) spraviti na milijone teh EV na ceste?:|

... khm
Japan's Panasonic, the world's leading producer of lithium ion batteries for electric and hybrid cars ... Looks to China for Lithium-Ion Battery Manufacturing


Sicer pa
Chile is the leading lithium producer, followed by Argentina.
However, half the world's known reserves are located in Bolivia
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
102 / 1139
»»