» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 95 96 97 98 99 ... 249

Gregor P ::

In pa kje boš polnil to in to tolikokrat? Doma pred blokom boš vlekel kable na nekaj sto vozil, morda v službi? Kaj bomo imeli na sto tisoče vtičnic (ko se bomo enkrat odločili, kako bomo to sploh zaračunavali)? Kje so vse te nuklearke, ki bodo to non-stop polnjenje sploh prenesle (poraba bo namreč enormna)? Že tako bodo to draga vozila, z dragimi baterijami, katera življenjska doba bo pešala iz mesec v mesec ob takšnih naporih itd. Tako nepraktično kot se to sliši pač ne more biti alternativa sedanji klasični rešitvi.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

Gregor P> Doma pred blokom boš vlekel kable na nekaj sto vozil, morda v službi? Kaj bomo imeli na sto tisoče vtičnic (ko se bomo enkrat odločili, kako bomo to sploh zaračunavali)?

S tem problemom se bomo ukvarjali ko pogruntamo kako čez noč vse bencinarje in dizle zamenjat z električnimi avtomobili.

WarpedOne ::

@pegasus:
Ja, tega se zavedam. Poleg omenjenih "nelinearnih karakteristik polnjenja" so zraven še same izgube pri polnjenju in še razne ogrevalne, hladilne in drugačne naprave, ki laufajo med polnjenjem in žrejo te kW, ki pritečejo iz vtičnice. Zato sm pisal "se polni z do" kar pomeni največ tolk, hitreje nikoli lahko pa še kej počasneje. A če pogledaš po drugi strani kolk te nelinearnosti in izgube dejansko lahko spremenijo končni rezultat, vidiš da ne bistveno. Številka sama služi kot približna ocena - če račun vrže vn 23,3 se to razume kot cca 20, če vrže vn 17,6 je to cca 15 itd. Imaš grobo oceno, ki ti neko varno oporno točko za planiranje. Točna ne bo nikoli, a hkrati te tudi ne bo nikoli pustila ob cesti, ker bi bila preveč optimistična.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Po mojem prej izboljšaš čistilne sisteme za že obstoječe izpušne sisteme kot dosežeš to.

Super je, da se razvijajo zadeve dalje, to sploh ni vprašanje. Ampak množična poraba EV vozil kot alternativa (povsem jasno, da ne čez noč - žalostno da moram nekaterim posebej poudariti)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Matev ::

Kaj bomo imeli na sto tisoče vtičnic (ko se bomo enkrat odločili, kako bomo to sploh zaračunavali)?


en hip je govora o tem da so ev-ji neuporabni
drugi hip pa je govora o tem da je premalo vtičnic
tretji hip pa kako se bo elektrika zaračunavala

eh

Gregor P ::

Sej v tem je hec, ko se govori o alternativi ... logično ni samo EV problematično (sicer tudi to), ampak kompletna rešitev, ki naj bi nadomestila sedanje rešitve.

Recimo, da bomo morda že čez kakšnih 25 let videli (verjetno kasneje), katera rešitev se bo, ali ne bo množično obnesla oz. da bodo vsaj smernice bolj jasne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

PIPI ::

Matev je izjavil:

Mi pa smo ugotovili, da za vas zadostuje javni prevo


a kolo pa ne pride v poštev?

sicer pa zaniumivo da so največji nasprotniki el.vozil ravno tisti ki jim ta vozila sploh niso namenjena

to je tako kot da bi vegetarijanci tulili in vreščali ter zmerjali tiste ki jim je meso všeč

- če ti el. ne paše
ti pač ne

who gives a fuck

just stop troling

Po drugi strani vegetarjanci napadajo mesojedce. Na podoben način, kot eko-elektro-zaslepljenci.

jype ::

PIPI> Po drugi strani vegetarjanci napadajo mesojedce. Na podoben način, kot eko-elektro-zaslepljenci.

Ker mesojedci, tako kot petrolheads, dejansko degradirajo okolje in s tem povzročajo nižanje kvalitete življenja vsem, samo da se zelo radi delajo, da to ne drži.

Gregor P ::

Najprej so te vsejedci, kar človek mimogrede je, pripeljali do sem, da lahko sploh fantaziraš o kvaliteti življenja 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PIPI ::

Matev je izjavil:

ter da EV pač niso nobena alternativa


a tako kot tudi digitalni fotoaparati niso bili nobena alternativa?

in tako kot mp3 ni nobena alternativa kvalittenim vinilkam?

on topic.
ev-ji niso enakovredna alternativa bencinarjem za tiste ki delajo 100 km na dan
to je že 1000x ugotovljeno

gremo lahko naprej

...
el vozila so odlični za N odstotkov ljudi
kolikšen je ta N je pa stvar debate

ampak jaz bi rekel da vsaj 80%

Kaj bo ko tehnologija dozori je nekaj drugega. Ja, digitalni fotoaparati, ko so na tržišče prihajali prvi modeli, vsekakor niso bili nobena alternativa, vsaj ne dobra. Danes je pač drugače. Vedno je tako bilo in vedno bo. Tudi električni avto nekoč bo alternativa, če ne bo prišlo do neke boljše alternative (elektriko pridobivati na fuzijo, da se bo pridelava vodika celo splačala, to pa potem kuriti v gorivnih celicah v avtu npr.) ter če se bodo baterije razvile na dovolj zadovoljivo raven.

jype je izjavil:

Okapi> dražja

Dražja je zdaj, ko jaz še vedno z dihanjem strupenih delcev subvencioniram dizle.

Tvoj problem, rešitev za to je preprosta. Ampak če imam prav v spominu si nekaj proti 'gugalnicam'.

WarpedOne je izjavil:

Še bol "hecno" pa je, da se z razvojem avtomobilov ta hitrost ne bo kaj povečevala, raje še padala. Zakaj? Odgovor je v konstantni rasti mase vozil. Ta se je v zadnjih 20letih praktično podvojila. Mogoče bodo EVji predstavljali takšen izziv da se bo ta trend spremenil a zaradi potrebe po bateriji kakšnega opaznega nižanja mase ni za pričakovati. Kvečjemu rast mase ne bo tako "majhen problem", kot je to danes in bo zato počasnejša.

Dej no dej, EV-ji so vse prej kot sveta krava, ki bo proizvajalce odvrnila od izdelovanja težjih avtomobilov. To so že dojeli, ker je edini način, da se zniža porabe pri ICE prav to, da izboljšaš aerodinamiko in znižaš težo. Se bo treba kar potruditi, da boš našel avto, ki je kot nov v današnjih časih težji od predhodnika. Lažja sta npr. nova serija 3 in pežo 208, oba pa sta tudi kar lepo večja od predhodnikov. Lažji bo tudi Golf VII, mislim da spet tudi lepo večji. Uporaba visokonateznega jekla je tukaj, morda se bo začelo uporabljati še aluminij (a v to dvomim, ker je bolj nehvaležen za varjenje ter nima tako dobrih nateznih lastnosti, torej ga potrebuješ več, kar še dodatno zviša ceno pri že tako dražji surovini ter poveča preseke, v A stebričkih pa to npr. zmanjšuje preglednost), da ne omenjamo vshe raziskav na področju kompozitov.

EV-ji bodo zgolj želi sadove dela, zastavljenega za ICE-je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

jype ::

Gregor P> Najprej so te vsejedci, kar človek mimogrede je, pripeljali do sem, da lahko sploh fantaziraš o kvaliteti življenja 8-)

Vsejedec sem tudi jaz, pa ne požrem pol krave na dan (in se ne vozim z dizlom po mestu), ker jaz razumem, da je do ostalih nepošteno, če s svojim življenskim slogom bistveno prekomerno obremenjujem okolje in s tem ostalim onemogočam, da bi se imeli fino.

PIPI> Tvoj problem, rešitev za to je preprosta. Ampak če imam prav v spominu si nekaj proti 'gugalnicam'.

Ja kup si normaln bicikl, pa se ti nau treba skos gugat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

Tako fino kot se imamo sedaj, se prej nikoli nismo imeli:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bluefish ::

jype je izjavil:

Ker mesojedci, tako kot petrolheads, dejansko degradirajo okolje in s tem povzročajo nižanje kvalitete življenja vsem, samo da se zelo radi delajo, da to ne drži.
Baterije pa prinese unicorn, ki skoči z mavrice.

jype ::

bluefish> Baterije pa prinese unicorn, ki skoči z mavrice.

Vsekakor baterije v električnih avtomobilih ne izgorevajo.

WarpedOne ::

Lažji bo tudi Golf VII

Bo mogoče lažji od Golf VI, nikakor pa ne bo lažji od Golf I, II ali III. Niti IV.

Al me hočeš prepričat da se jim je prikazala marija ravno pred 5leti in so začel šparat na teži? Trend se bo obrnu slej ko prej.

Baterije pa prinese unicorn, ki skoči z mavrice.


Katero sorto baterij? Pb, NiMH, NiCd, Li, LiIon, LFP, LiA, ...?

Ni čisto vsaka baterija natanko enaka svinjarija kot vsaka druga. Zmoreš razlikovat?
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

PIPI ::

jype je izjavil:

Gregor P> Najprej so te vsejedci, kar človek mimogrede je, pripeljali do sem, da lahko sploh fantaziraš o kvaliteti življenja 8-)

Vsejedec sem tudi jaz, pa ne požrem pol krave na dan (in se ne vozim z dizlom po mestu), ker jaz razumem, da je do ostalih nepošteno, če s svojim življenskim slogom bistveno prekomerno obremenjujem okolje in s tem ostalim onemogočam, da bi se imeli fino.

PIPI> Tvoj problem, rešitev za to je preprosta. Ampak če imam prav v spominu si nekaj proti 'gugalnicam'.

Ja kup si normaln bicikl, pa se ti nau treba skos gugat.

Ja, usedi se na spodoben bicikel, pa se ne boš gugal. Pa še strupov ti ne bo treba dihati.

Pa nikoli se ne voziš z dizlom po mestu? Never ever? :P

WarpedOne je izjavil:

Lažji bo tudi Golf VII

Bo mogoče lažji od Golf VI, nikakor pa ne bo lažji od Golf I, II ali III. Niti IV.

Al me hočeš prepričat da se jim je prikazala marija ravno pred 5leti in so začel šparat na teži? Trend se bo obrnu slej ko prej.

Baterije pa prinese unicorn, ki skoči z mavrice.


Katero sorto baterij? Pb, NiMH, NiCd, Li, LiIon, LFP, LiA, ...?

Ni čisto vsaka baterija natanko enaka svinjarija kot vsaka druga. Zmoreš razlikovat?

Niti ni tako nevaren, kot Golf I. Ali II. Ali III. Ali IV. Niti ni tako neučinkovit. Ter neudoben. Ter nima tako malo tehnikalij, varnostnih in komfortnih.

Če se pa še vedno želiš voziti z drvarnico, pa ni vrag, da ti ne bo kdo vgradil baterij v Golf I.

Pa ne vem kaj bluziš z marijami, trend SE JE ŽE obrnil, kaj ti tukaj ni jasno? Še večji WTF je pa itak primerjanje z Golf I in podobnimi avti. 1. in 7. generacija bosta popolnoma neprimerljivi. 6. in 7. pač bistveno manj (neprimerljivi), tukaj pa 7. pridobi v vseh pogledih, na tehnikalijah, učinkovitosti, prostoru v avtu IN na teži (v negativno, boljšo smer).

Aja, itak, tebe moti ker nima baterij...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

jype ::

PIPI> Pa nikoli se ne voziš z dizlom po mestu? Never ever? :P

Tega nism napisu.

Daedalus ::

Saj nihče ne trdi, da so EV zanič, ker se dala po par 100km na dan.
Problem je, da je tak avto povsem neuporaben parkrat na leto, ko dejansko želiš opraviti daljšo vožnjo. Tako ti preostane le uporaba javnih prevoznih sredstev ali najem "normalnega" vozila. Od tu naprej pa računica, kaj se komu bolj splača in kako pogoste so te daljše poti.


Sem že napisal - v kolikor mi poleg nabave EV proizvajalec vozila (recimo Renault za Zoe) ponudi še ugoden najem ICE avta za tistih parkrat na leto, bi verjetno nabavil EV. IMHO bojo počasi prišli tudi proizvajalci avtov pogruntali kaj na to temo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedOne ::

Hja, ugoden najem - cejene od prevoz.org ne bojo. Cenejši od lokalnega rent-a-car-ja bodo pa lahko edino na en način - del cene najema boš plačal že ob nakupu.
Jaz osebno takšnega skritega zaračunavanja 'poceni' zadev ne maram.

@pipi:
Kaj se usajaš z varnostjo, udobjem itd? Itak da to raste in da je posledica povečevanje mase vozila. To je bla moja cela poanta, katero si uspel falit v 100%.
Ne vidim pa da bi se višanje varnosti in udobja sedaj nenadoma ustavilo zaradi nižjanja mase vozila. Materijale lahko zamenjaš enkrat, morda dvakrat pol je pa konec tega profita (Fe -> Al -> kompoziti). Varnosti bo pa vseeno čezdalje več, ergo višanje mase.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Daedalus ::

Hja, ugoden najem - cejene od prevoz.org ne bojo. Cenejši od lokalnega rent-a-car-ja bodo pa lahko edino na en način - del cene najema boš plačal že ob nakupu.
Jaz osebno takšnega skritega zaračunavanja 'poceni' zadev ne maram.


Ne gre se za skrito zaračunavanje. Prej za ponujanje dodatnih storitev. Ki bojo ob pomanjkljivem dosegu EV, IMHO precej nujne. Meni se zdi Zoe čisto kul za vožnjo po Lj in ostale relacije do nekje 150km razdalje v eno smer. Na Korčulo se pa s tem ne bi spravljal, recimo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedOne ::

Itak, tak avto za dolge izlete ni ravno primeren pa ne zarad pogona ampak marsičesa druzga.
Glede zaračunavanja - spomni se na cene zadev na uradnih servisih. Bi bilo fino če bi blo poceni ampak jaz na to ne računam. Tista dodatna storitev bo obremenjena z "brand-name-om", katerega se bo plačalo. Fact of life.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

para! ::

Ker mesojedci, tako kot petrolheads, dejansko degradirajo okolje in s tem povzročajo nižanje kvalitete življenja vsem, samo da se zelo radi delajo, da to ne drži.

Nihče se ne dela, da to ne drži, samo komfort in užitek je na prvem mestu, ostalo je podrejeno temu. Vsakmu svoje.

lp
Death before dishonor!

-valvoline- ::

Fact: EVji so absolutno predragi za tisto kar ponujajo,tudi subvencije ne bodo pomagale.
Fact: Za povprečnega uporabnika EV je zanimiv izključno zarad cene na prevožen km,v kolikor država pristavi lonček z trošarinami podobno kot pri fosilcih EV v trenutku gre v pozabo.
Fact: Družinski avto ali spodobna limuzina nikoli ne bo EV,vsaj v naslednjih 100 let ne. EV so izključno mikro liliputanc razred,sodobni skuterčki z streho.

Gregor P ::

Že ko začnete komplicirati z dodatnimi najemnimi obligacijskimi razmerji oz. storitvami ipd. zgolj zato da bi lahko "v celoti" nadomestil MNZ vozila, bi vam moralo biti logično, da je s to sliko "alternative" nekaj močno narobe:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

para! ::

Baje ni panike, če je subvencija za EV, ker bo pol use ful bl zeleno!!!111
Death before dishonor!

jype ::

-valvoline-> Fact: EVji so absolutno predragi za tisto kar ponujajo,tudi subvencije ne bodo pomagale.

To lahko reče samo človek, ki nikoli še ni živel v večjem mestu.

-valvoline-> Fact: Družinski avto ali spodobna limuzina nikoli ne bo EV,vsaj v naslednjih 100 let ne. EV so izključno mikro liliputanc razred,sodobni skuterčki z streho.

To je pa že danes očitno napačna trditev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Daedalus ::

Že ko začnete komplicirati z dodatnimi najemnimi obligacijskimi razmerji oz. storitvami ipd. zgolj zato da bi lahko "v celoti" nadomestil MNZ vozila, bi vam moralo biti logično, da je s to sliko "alternative" nekaj močno narobe


Hja. Po drugi strani pa lahko rečem, da je tudi s sliko "mam smrdečo 150KW kravo za do Špara pa nazaj" marsikaj narobe, pa povprečni lastnik take krave tega ni sposoben dojet.

Meni se gre v osnovi za znižanje TCO. Če mi EV ponudi nižji TCO za tipično rabo, si ga bom omislil. Pričakujem pa, da bom mel poleg še neko ponudbo za primere, ko EV pač ne zadostuje. Simpl ko pasulj.

Glede zaračunavanja - spomni se na cene zadev na uradnih servisih. Bi bilo fino če bi blo poceni ampak jaz na to ne računam. Tista dodatna storitev bo obremenjena z "brand-name-om", katerega se bo plačalo. Fact of life.


Hja, tu maš verjetno kr prav...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Gregor P ::

Ali če povem drugače EV so kot esperanto med jeziki8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

-valvoline- ::

Z cenami 30kE+(z subvencijami že vštetih) za liliputančke ki bi v fosilni izvedbi bili vsaj za 25kE cenejši ne vidim alternative. Ko bo cena 10kE morda.

jype je izjavil:

-valvoline-> Fact: EVji so absolutno predragi za tisto kar ponujajo,tudi subvencije ne bodo pomagale.

To lahko reče samo človek, ki nikoli še ni živel v večjem mestu.

-valvoline-> Fact: Družinski avto ali spodobna limuzina nikoli ne bo EV,vsaj v naslednjih 100 let ne. EV so izključno mikro liliputanc razred,sodobni skuterčki z streho.

To je pa že danes očitno napačna trditev.

-V večjem mestu javni prevoz mora prevzet vlogo masovnega transporta. Če pod večje mesto misliš na LJ lahko samo facepalmam.
-No pa povej nek primer uporabne družinske limuzine EV varijanta. Hibrid excluded,saj popije več k moj 15 let star a4.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: PIPI ()

nekikr ::

-valvoline-> Fact: EVji so absolutno predragi za tisto kar ponujajo,tudi subvencije ne bodo pomagale.

To lahko reče samo človek, ki nikoli še ni živel v večjem mestu.


To pa lahko reče samo človek, ki še nikoli ni bil v večjem mestu ;) Večja mesta se da kar dobro urediti z javnim prevozom. V Tokiu recimo sem bil močno presenečen nad številom avtomobilov, ki jih praktično ni, ljudi je pa ko listja in trave. Javni prevoz pa deluje kot je treba.

gzibret ::

bluefish je izjavil:

jype je izjavil:

Ker mesojedci, tako kot petrolheads, dejansko degradirajo okolje in s tem povzročajo nižanje kvalitete življenja vsem, samo da se zelo radi delajo, da to ne drži.
Baterije pa prinese unicorn, ki skoči z mavrice.


Na tole moram replicirat. Proizvodnja baterij poteka v velikih tovarnah, prav tako pa se jih da reciklirat (in s primerno vzpodbudo (finančno, seveda), bi jih bilo mogoče reciklirati 99,9%). Na takšen način je možno dosti bolje in lažje kontrolirati in preprečevati neželene vplive na okolje, kot pa s tisočerimi smrdljivimi dizli, ki spuščajo za sabo črn dim, ki ga moramo potem vdihovati. Pa saj niso le dizlii, tudi ostali avti spuščajo veliko strupov v okolje, pa katalizatorji gor ali dol.
Vse je za neki dobr!

jype ::

-valvoline-> Če pod večje mesto misliš na LJ lahko samo facepalmam.

Kar daj. Ljubljana, čeprav malce večja vas, je že temeljito usrana zaradi zanikrne prometne ureditve, kaj bi šele bilo, če bi se vsi vozili z avtomobili po mestu kakršno je npr. Berlin.

-valvoline-> -No pa povej nek primer uporabne družinske limuzine EV varijanta. Hibrid excluded,saj popije več k moj 15 let star a4.

Več bencina, pa še to komaj kaj, v primerjavi s tvojim pradizlom? Ja, v tem je point hibrida - da fasade v mestu niso črne. Poleg tega imaš na voljo vsaj enega hibrida, ki se po mestu komot vozi izključno na elektriko.

nekikr> To pa lahko reče samo človek, ki še nikoli ni bil v večjem mestu ;)

Glede na to da sem se ukvarjal z raziskavami prometnih izpustov na atmosfersko kemijo ti lahko zagotovim, da je ime "L.A.-type smog" zelo dobro upravičeno, na primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

-valvoline- ::

Zakaj pa vlada ne subvencionira predelavo na LPG,ali nakup novega vozila tovarniško predelanega na LPG ali metan?
Jaz furam dizla ker pač največ km naredim z najmanj E,sploh pa za avto vredn 2000e. Pure ekonomska logika.J++e se mi za ekologijo.No pa ko bo(če bo) metan malo bolj razširjen in dostopen,oz več polnilnic kjer bi ga lahko tankal,seveda z normalno ceno,prisežem da bom svoj a4 prodal in nabavil bifuel vozilo na metan.Pa bom tudi jaz eco xD lol. Simple: ker je računica takšna da vožnja na metan je cenovno primerljiva z vožnjo na cviček. 30kE za liliputanc na štrom lahko kešira le nek mentalni retardiranec,al pa če neko podjetje kupuje avto izključno zarad self reklamo,češ da so *green* boysi.
:D

Zgodovina sprememb…

Azgard ::

-valvoline- je izjavil:

Ko bo cena 10kE morda.



Am, to je predpostavka da bo, če se pogovarjamo o EV kot alternativi. Namreč če to ne bo itak ni vredno debatirati sploh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azgard ()

Daedalus ::

Pure ekonomska logika.J++e se mi za ekologijo.


Degradirano okolje stane. Tako da tvoja ekonomska logika ... sploh ni logika. Plačamo pa, če omenim najbolj očitno zadevo, z lastnim zdravjem. In zrak v Lj naprimer, je resno v kurcu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

-valvoline-> Zakaj pa vlada ne subvencionira predelavo na LPG,ali nakup novega vozila tovarniško predelanega na LPG ali metan?

They do.

-valvoline-> Jaz furam dizla ker pač največ km naredim z najmanj E,sploh pa za avto vredn 2000e.

Fino, ampak če bi z golfom dvojko (no al pa a4, sej to je isto) po Ljubljani raznašal pice, bi to vsekakor zelo smrdelo in bi bilo za vse precej bolje, če bi ga predelal na elektriko.

-valvoline-> 30kE za liliputanc na štrom lahko kešira le nek mentalni retardiranec,al pa če neko podjetje kupuje avto izključno zarad self reklamo,češ da so *green* boysi.

Eni dajo tut 10 jurjev za bicikl, pa bi ti reku da so retardirani, oni pa dobro vedo da jim zgolj zavidaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

PIPI ::

WarpedOne je izjavil:

Hja, ugoden najem - cejene od prevoz.org ne bojo. Cenejši od lokalnega rent-a-car-ja bodo pa lahko edino na en način - del cene najema boš plačal že ob nakupu.
Jaz osebno takšnega skritega zaračunavanja 'poceni' zadev ne maram.

@pipi:
Kaj se usajaš z varnostjo, udobjem itd? Itak da to raste in da je posledica povečevanje mase vozila. To je bla moja cela poanta, katero si uspel falit v 100%.
Ne vidim pa da bi se višanje varnosti in udobja sedaj nenadoma ustavilo zaradi nižjanja mase vozila. Materijale lahko zamenjaš enkrat, morda dvakrat pol je pa konec tega profita (Fe -> Al -> kompoziti). Varnosti bo pa vseeno čezdalje več, ergo višanje mase.

Mja, ke rje nemogoče izdelati novo zlitino jekla, ki bo imela še višjo natezno trdnost. Okej, v tem primeru gremo res lahko samo tako daleč, ker materiali s trdnostjo v veliki večini postajajo še bolj krhki, ampak enako lahko rečemo tudi za kompozite - ne obstaja samo ena vrsta kompozita. Navsezdanje imaš poceni steklena vlakna, karbonska vlakna, kevlar, Pagani uporablja carbo-tanium (titan žice vpletene v karbonska vlakna), v karbon lahko vdelaš aluminijasto satovje (kar pa je zaenkrat še zelo drag postopek), ogromna vrata pa se odpirajo z nanotehnologijo, npr. karbonskimi nanocevkami.

Če bomo material z jekla zamenjali na kompozite (aluminija kot sem rekel po mojem v masovni uporabi ne bomo videli), to ne pomeni en switch na en material in konec zgodbe.

Da ne omenjam vsega razvoja plastičnih mas.

Pa itak nekaj je varnost z vidika varnostne celice, torej šasije. Imaš še mnogo drugih načinov, za zvišanje varnosti. NCAP bo npr. v par letih za 5 zvezdic zahteval, da ima avto avtomatsko zaviranje in temu primerne senzorje. Potem lahko napreduješ v airbagih, največ pa bodo itak naredili samovozeči avtomobili, ki bi varnost lahko dvignili nekje na raven letal.

Daedalus je izjavil:

Že ko začnete komplicirati z dodatnimi najemnimi obligacijskimi razmerji oz. storitvami ipd. zgolj zato da bi lahko "v celoti" nadomestil MNZ vozila, bi vam moralo biti logično, da je s to sliko "alternative" nekaj močno narobe


Hja. Po drugi strani pa lahko rečem, da je tudi s sliko "mam smrdečo 150KW kravo za do Špara pa nazaj" marsikaj narobe, pa povprečni lastnik take krave tega ni sposoben dojet.

Meni se gre v osnovi za znižanje TCO. Če mi EV ponudi nižji TCO za tipično rabo, si ga bom omislil. Pričakujem pa, da bom mel poleg še neko ponudbo za primere, ko EV pač ne zadostuje. Simpl ko pasulj.

Glede zaračunavanja - spomni se na cene zadev na uradnih servisih. Bi bilo fino če bi blo poceni ampak jaz na to ne računam. Tista dodatna storitev bo obremenjena z "brand-name-om", katerega se bo plačalo. Fact of life.


Hja, tu maš verjetno kr prav...

Tisto 150 kW je pa popolnoma drug, a hudo podoben problem. Pa ajd, če je bencinar še nekako gre. Da imaš pa za take ture dizla... Fail prve klase.

-valvoline- je izjavil:

Z cenami 30kE+(z subvencijami že vštetih) za liliputančke ki bi v fosilni izvedbi bili vsaj za 25kE cenejši ne vidim alternative. Ko bo cena 10kE morda.

jype je izjavil:

-valvoline-> Fact: EVji so absolutno predragi za tisto kar ponujajo,tudi subvencije ne bodo pomagale.

To lahko reče samo človek, ki nikoli še ni živel v večjem mestu.

-valvoline-> Fact: Družinski avto ali spodobna limuzina nikoli ne bo EV,vsaj v naslednjih 100 let ne. EV so izključno mikro liliputanc razred,sodobni skuterčki z streho.

To je pa že danes očitno napačna trditev.

-V večjem mestu javni prevoz mora prevzet vlogo masovnega transporta. Če pod večje mesto misliš na LJ lahko samo facepalmam.
-No pa povej nek primer uporabne družinske limuzine EV varijanta. Hibrid excluded,saj popije več k moj 15 let star a4.

Kako je pa z varnostjo, udobjem in vsem tem, ko primerjaš EV-ja ter tvojo staro gajbo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

-valvoline- ::

O katermu EV ti to? Imiev? Peugeot ion? Udobje? Še do Ljubljane ne pridem ku štartam iz Maribora.Zmanjkal bo džusa. Loool.
:D

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

jype je izjavil:

-valvoline-> Zakaj pa vlada ne subvencionira predelavo na LPG,ali nakup novega vozila tovarniško predelanega na LPG ali metan?

They do.

-valvoline-> Jaz furam dizla ker pač največ km naredim z najmanj E,sploh pa za avto vredn 2000e.

Fino, ampak če bi z golfom dvojko (no al pa a4, sej to je isto) po Ljubljani raznašal pice, bi to vsekakor zelo smrdelo in bi bilo za vse precej bolje, če bi ga predelal na elektriko.

-valvoline-> 30kE za liliputanc na štrom lahko kešira le nek mentalni retardiranec,al pa če neko podjetje kupuje avto izključno zarad self reklamo,češ da so *green* boysi.

Eni dajo tut 10 jurjev za bicikl, pa bi ti reku da so retardirani, oni pa dobro vedo da jim zgolj zavidaš.

- pr nas they dont
- ni blema,give me opcijo vsaj 300km dometa,predelava max 3kE. Ne gre? Good morning,time to wake up.
- Takle bo kupu Teslo ali kej podobnega za 100kE+,z imievom za 30k se pa ja ne bo zajebaval. Keš no problemo. But thats another story.

jype ::

-valvoline-> O katermu EV ti to? Imiev? Peugeot ion? Udobje? Še do Ljubljane ne pridem ku štartam iz Maribora.Zmanjkal bo džusa. Loool.

A ti tut s skirojem tovoriš kontejnerje čez pacifik?

-valvoline-> - pr nas they dont

Pr nas pa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

Plin morda tudi ni najboljša rešitev (a vseeno veliko bolj alternativna od EV; namreč prehod je zagotovo hitrejši že "danes"), ker če ne drugega, ti avtomobili ne smejo biti v zaprtih prostorih; to je malo nepraktično za današnje čase.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Malajlo ::

Z garažami imajo težavo vozila na LPG. CNG s tem nima težav. Ampak detektorje plina in prezračevanje pa je res problem naredit... Bo pač tržna niša imeti garažno hišo, ki sprejema tudi "neprimerna" vozila. Najbrž bodo imeli pod isto streho tudi vtičnice za polnjenje e-avtov.

Gregor P ::

Torej hočeš povedati, da je ravno tako nepraktično kot EV?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Matev ::

Torej hočeš povedati, da je ravno tako nepraktično kot EV?


vtičnica in kabel za ev bo v prihodnosti avtomatski
ti boš avto lepo v garažo zapeljal
in senzor bozadevo zaznal ter priključil avto na kabel
računalnik bo pa poskrbel za filanje če bo potrebno

nič več bencinskih in nič več razmišljanja ali bo ali ne bo zadosti goriva evrov in podobnega

jype ::

Na Le Mans je zdaj že zmagal hibrid. Še dober teden, pa bodo električni prvi (ko nad progo zgradijo tole).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

Kot prvo tole ni nič novega, je med nami že kar zelo dolgo časa in ni videti, da bi prevzelo splošno alternativno vodilno vlogo (sploh pa bi bilo to dokaj nevarno imeti na neki športni progi, vsi ti kabli, dodatni nevarni stebri itd.) kot drugo pa vtičnice v vse garaže je nesmiselno (še posebej ker je vozil izjemno več kot je garaž, ta vozila pa se bojda morajo večkrat "dnevno" polniti; sploh pa je tole z nekimi senzorji, računalniki ipd. malo preveč ZF za realno praktično alternativno uporabo - nikakor pa ne nemogoče, da ne bo kdo slučajno mislil, da je v tem problem).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Slikca je bila šala.

Vsekakor gre tehnologija hitro naprej in jaz sem prepričan, da bodo eventuelno električni avtomobili boljši - tako kot so že danes električni vlaki.

para! ::

Seveda bodo, ampak povdarek je na prihodnosti. Danes pač niso, razen če imaš en avto za na kratke proge, drugega pa na dolge. Črne fasade nej pa kr štrihajo, če jih mot!!!11

lp
Death before dishonor!

jype ::

para!> Črne fasade nej pa kr štrihajo, če jih mot!!!11

To je prispodoba za moje pljučne mešičke, ki jupol slabo prenašajo.

PIPI ::

jype je izjavil:

Na Le Mans je zdaj že zmagal hibrid. Še dober teden, pa bodo električni prvi (ko nad progo zgradijo tole).

Ne bodo. Pa tisti hibrid je imel flywheel, če ti kaj pomaga. Da ne omenjamo, da je pole postavil ne-hibridni Audi in da bi se zalhka zgodilo, da bi taisti zmagal, če se ti precizni nemci ne bi obnašali kot amaterji, ne pa kot zmagovalci enajstih Le Manov v zadnjih 13 letih (od tega je bila ena od manjkajočih zmag Bentleyeva, ki se je zgodila v letu po VAGovem prevzemu Bentleya, Audijev pa tisto leto sploh ni bilo).
strani: 1 ... 95 96 97 98 99 ... 249