Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Mike_Rotch ::
Ja, ok nisi bral threada. Napisal sem rezultat Edmunds pa me je kow vprašal komu bolj verjamem Edmunds ali Byornu. Debata teče o tem kdo bolj laže glede dejanskega dosega. Po vprašanju kow sem menil da Byorn trdi da Tesla ne laže najbolj? Se motim? Byorna sam res ne spremljam ker mi tako kot noben jutuber pač ni kredibilen.
Ja, sem bral, ampak sem mislil, da sem kaj zgrešil. Očitno nisem, tako, da sem še vedno mnenja, da so od Bjorna testi kredibilni in predvsem precej bolj podrobni. Kot sem že prej napisal, pri njem ne vidiš samo rezultatov ampak tudi točno kako je prišel do njih.
BigWhale, obstaja za EVje mogoče kaj podobnega kot je spritmonitor.de?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
MrStein ::
Flaterter videji tudi podrobno razložijo, kako so ugotovili, da je zemlja ploščata.
"resni" testi imajo določene pogoje, v katerih se izvedejo, pa ponovljivi in preverljivi so.
"resni" testi imajo določene pogoje, v katerih se izvedejo, pa ponovljivi in preverljivi so.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mike_Rotch ::
Takšen "resen" test je možen samo v laboratorjiju, kar za merjenje real world porabe ni idealno.
To kar dela bjorn je resno kolikor se v takšnih pogojih da resno naredit. Pri njegovih testih poznaš skoraj vse spremenljivke.
Če želiš povprečno porabo je pa najboljša metoda ta, ki jo je napisal Bigwhale. Velika količina podatkov dejanskih uporabnikov. Problem povprečja je v tem, da povprečni vozniki praktično ne obstajajo.
To kar dela bjorn je resno kolikor se v takšnih pogojih da resno naredit. Pri njegovih testih poznaš skoraj vse spremenljivke.
Če želiš povprečno porabo je pa najboljša metoda ta, ki jo je napisal Bigwhale. Velika količina podatkov dejanskih uporabnikov. Problem povprečja je v tem, da povprečni vozniki praktično ne obstajajo.
MrStein ::
Mike_Rotch je izjavil:
To kar dela bjorn je resno kolikor se v takšnih pogojih da resno naredit. Pri njegovih testih poznaš skoraj vse spremenljivke.
In tudi veš, kako te spremenljivke vplivajo na rezultat?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mike_Rotch ::
Seveda. To, da temperatura, hitrost vožnje in pospeševanja, klanci itd. vplivajo na range ni ravno rocket science, a ne?
Glede na to, da bjorn ponavadi naredi več testov v različnih pogojih (90kmh, 120kmh, polno pospeševanje od 90% do 10% itd.) lahko približno oceniš kako se bo avto obnašal pri tvoji vožnji.
Glede na to, da za vse avtomobile uporablja enako metodo testiranja in iste trase, so rezultati primerljivi med seboj, kljub temu, da pogoji niso vedno povsem enaki.
Glede na to, da bjorn ponavadi naredi več testov v različnih pogojih (90kmh, 120kmh, polno pospeševanje od 90% do 10% itd.) lahko približno oceniš kako se bo avto obnašal pri tvoji vožnji.
Glede na to, da za vse avtomobile uporablja enako metodo testiranja in iste trase, so rezultati primerljivi med seboj, kljub temu, da pogoji niso vedno povsem enaki.
MrStein ::
Koliko procentov je manj dosega, če je en test na 15 stopinj, drug pa na 18?
Pa če veter malo drugače piha (ne mi rečt, da ima natančne meritve vetra za celo traso).
Pa če veter malo drugače piha (ne mi rečt, da ima natančne meritve vetra za celo traso).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mike_Rotch ::
Koliko procentov je manj dosega, če je en test na 15 stopinj, drug pa na 18?
Zakaj je ta podatek pomemben?
MrStein ::
Ker... je to bistvo pogovora? Kolika ima vsak testirani avto dosega?
A nisi ravnokar trdil, da ima test zelo dobro dokumentiran in argumentiran, z vsemi spremenljivkami? Zdaj pa trdiš, da te spremenljivke niso pomembne?
A nisi ravnokar trdil, da ima test zelo dobro dokumentiran in argumentiran, z vsemi spremenljivkami? Zdaj pa trdiš, da te spremenljivke niso pomembne?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mike_Rotch ::
Ne, 3 stopinje razlike pri 300, 400km dolgem testu same po sebi niso pomembne, ne pri EV ne pri ICE ne nikjer. Ker ne testiramo v laboratoriju na končni rezultat vpliva še velik drugih spremeljivk (eno pospeševanje na polno lahko naredi več razlike kot par stopinj). Pod črto je bistveno, da so pogoji kolikor se da podobni, predvsem pa jasno prikazani.
Pri bjornu večinoma so, pri Carwow testih večinoma niso.
Ti kot potrošnik lahko te teste gledaš kot celoto in si ustvariš približno sliko. Če je tvoj cilj na 2 decimalki natančno izračunati porabo avtomobila, je pa boljše, da se voziš z avtobusom.
Pri bjornu večinoma so, pri Carwow testih večinoma niso.
Ti kot potrošnik lahko te teste gledaš kot celoto in si ustvariš približno sliko. Če je tvoj cilj na 2 decimalki natančno izračunati porabo avtomobila, je pa boljše, da se voziš z avtobusom.
RoccoC ::
Si že smešen... pri CarWow so hkrati (enaki meteo pogoji), na istem odseku, skupaj v koloni (hitrosti enake, pospeški precej enaki) vozili cel nabor EVjev. Tesla je bila deklarirano/dejansko z naskokom najslabša glede dosega. Lahko Byorn dokumentira kar koli pa se testu, ki bo imel toliko skupnih dejavnikov za toliko avtomobilov nikakor ne bo približal.
Mike_Rotch ::
Lahko link do tega testa prosim.
Jaz od carwow najdem tole: https://www.carwow.co.uk/blog/ultimate-...
Jaz od carwow najdem tole: https://www.carwow.co.uk/blog/ultimate-...
LeQuack ::
Ja bolje verjeti posamezniku kot večjemu podjetju, kjer je na kocko postavljeno še kaj več kot ugled ene osebe. Fanboyizem enih osebkov tukaj je zrel za pregled pri specialistu
Zakaj pa razna prepordjalna podjetja v Celju (in tudi drugje) še zmeraj obstajajo, čeprav nategujejo vse povprek in nobenega ugleda?
Quack !
Gregor P ::
Mike_Rotch je izjavil:
Ne, 3 stopinje razlike pri 300, 400km dolgem testu same po sebi niso pomembne, ne pri EV ne pri ICE ne nikjer.Ne vem zate, ampak zame je že kar velika razlika pri -2 in +1
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mike_Rotch ::
V kakšnem smislu? V avtu jaz ne opazim razlike med dosegom. Mogoče je, ampak zanemarljiva.
Močno dvomim, da osebno znannaš razliko med -2 in +1 (občutek mraza), če niso vse ostale spremenjljivke enake (vlažnost, veter, temperatura prostora iz katerega prihajaš, oblačila...).
Močno dvomim, da osebno znannaš razliko med -2 in +1 (občutek mraza), če niso vse ostale spremenjljivke enake (vlažnost, veter, temperatura prostora iz katerega prihajaš, oblačila...).
J.McLane ::
Si že smešen... pri CarWow so hkrati (enaki meteo pogoji), na istem odseku, skupaj v koloni (hitrosti enake, pospeški precej enaki) vozili cel nabor EVjev. Tesla je bila deklarirano/dejansko z naskokom najslabša glede dosega. Lahko Byorn dokumentira kar koli pa se testu, ki bo imel toliko skupnih dejavnikov za toliko avtomobilov nikakor ne bo približal.
Test v realnem prometu ima en zelo hudičeva flaw - voznika. Steady speed kot ga dela Bjorn ni toliko sporen, kakorkoli pa začneš mešat notri mestno vožnjo je pa rezultat lahko 20% off. Torej rezultat lahko enostavno prirediš, brez nekega truda, dokumentiran, vsi avti v koloni. Pa da ne bomo o tem koliko gre za namerne zadeve ali ne, tudi če se še tako trudiš boš na koncu prišel do nekega pogreška, ki bo ziher večji od 10%.
Predvidevanje prometa in kdaj stopiš iz gasa je ključno. Regeneracija pri EV ne dela čudežev, ponavadi pa ravno ta regeneracija zavede voznika v to, da ne vozi tako da bi kinetično energijo pametno pokuril z jadranjem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
RoccoC ::
Mike_Rotch je izjavil:
Lahko link do tega testa prosim.
Jaz od carwow najdem tole: https://www.carwow.co.uk/blog/ultimate-...
Carwow youtube channel
Si že smešen... pri CarWow so hkrati (enaki meteo pogoji), na istem odseku, skupaj v koloni (hitrosti enake, pospeški precej enaki) vozili cel nabor EVjev. Tesla je bila deklarirano/dejansko z naskokom najslabša glede dosega. Lahko Byorn dokumentira kar koli pa se testu, ki bo imel toliko skupnih dejavnikov za toliko avtomobilov nikakor ne bo približal.
Test v realnem prometu ima en zelo hudičeva flaw - voznika. Steady speed kot ga dela Bjorn ni toliko sporen, kakorkoli pa začneš mešat notri mestno vožnjo je pa rezultat lahko 20% off. Torej rezultat lahko enostavno prirediš, brez nekega truda, dokumentiran, vsi avti v koloni. Pa da ne bomo o tem koliko gre za namerne zadeve ali ne, tudi če se še tako trudiš boš na koncu prišel do nekega pogreška, ki bo ziher večji od 10%.
Predvidevanje prometa in kdaj stopiš iz gasa je ključno. Regeneracija pri EV ne dela čudežev, ponavadi pa ravno ta regeneracija zavede voznika v to, da ne vozi tako da bi kinetično energijo pametno pokuril z jadranjem.
Ja, Byorn pa vedno vozi enako a ne. Smešni ste. Pa saj CarWow sploh ni edini, to je sedaj enako objavil tudi Edmunds zelo podobno v % kot Carwow, da T3 v realnem prometu dosega nekje med 70-80% claimed dosega. Pa še nekaj drugih. Vsi pravijo da Tesla najbolj naklada glede dosega. Eh, razen Byorna no.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RoccoC ()
Mike_Rotch ::
Na tem linku je povezava do youtube testa in tabela z rezultati.
Iz nje ni videti tega: "Tesla je bila deklarirano/dejansko z naskokom najslabša glede dosega."
niti tega: "Toliko o superiornosti Tesle glede učinkovitosti in rangea. Samo nakladajo bolj."
Tesla je na njihovem testu dosegla 78% obljubljenega dosega po WLTP kar je več kot Mercedes EQC in Jaguar I-PACE in ne veliko manj kot Audi e-tron. Torej, ni ravno "z naskokom najslabša".
Overall je Tesla dosegla najboljši rezultat, v absolutnih številkah, torej tudi drugi komentar ni ravno na mestu.
Iz nje ni videti tega: "Tesla je bila deklarirano/dejansko z naskokom najslabša glede dosega."
niti tega: "Toliko o superiornosti Tesle glede učinkovitosti in rangea. Samo nakladajo bolj."
Tesla je na njihovem testu dosegla 78% obljubljenega dosega po WLTP kar je več kot Mercedes EQC in Jaguar I-PACE in ne veliko manj kot Audi e-tron. Torej, ni ravno "z naskokom najslabša".
Overall je Tesla dosegla najboljši rezultat, v absolutnih številkah, torej tudi drugi komentar ni ravno na mestu.
krucymucy ::
Povprecni sofer lahko racuna na porabo med 180 in 190Wh/km.
na spritmonitorju so porabe (ekscese sem filtriral) med 130 in 255Wh/km.
130 imajo tisti, ki jim TDI porabi 4 litre, 255Wh/km pa tisti ki imajo na 2.0TDI porabo osem (jaz).
na spritmonitorju so porabe (ekscese sem filtriral) med 130 in 255Wh/km.
130 imajo tisti, ki jim TDI porabi 4 litre, 255Wh/km pa tisti ki imajo na 2.0TDI porabo osem (jaz).
RoccoC ::
LOL, sedaj vam je že v redu ko Tesla 3 dosega enake rezultate kot jaguar in eqc in slabše kot audi. Prej ste pa trdili kako ti proizvajalci nimajo za burek proti Tesli.
Pa Edmunds test je za Teslo še dosti bolj porazen:
https://electrek.co/2021/02/10/tesla-ra...
aja, Edmunds ni objavil vseh parametrov testa, Byorn pa je a ne...
Pa Edmunds test je za Teslo še dosti bolj porazen:
https://electrek.co/2021/02/10/tesla-ra...
aja, Edmunds ni objavil vseh parametrov testa, Byorn pa je a ne...
krucymucy ::
Povprecni sofer lahko racuna na porabo med 180 in 190Wh/km.
na spritmonitorju so porabe (ekscese sem filtriral) med 130 in 255Wh/km.
130 imajo tisti, ki jim TDI porabi 4 litre, 255Wh/km pa tisti ki imajo na 2.0TDI porabo osem (jaz).
Realen povprecni doseg trojke 3LR in 3P z 80% kapacitete baterije je 320km.
130Wh/km je še vedno perverzno preveč ...
Ja ja, vemo. Ti bos z aptero sproti se viske energije prodajal drugim EV lastnikom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
Mike_Rotch ::
LOL, sedaj vam je že v redu ko Tesla 3 dosega enake rezultate kot jaguar in eqc in slabše kot audi. Prej ste pa trdili kako ti proizvajalci nimajo za burek proti Tesli.
Tesla ima najdaljši doseg na testu. Torej, bi lahko rekel, da ostali nimajo za burek.
Ampak jaz nisem nikjer napisal tega. Pravim le, da so bjornovi testi povsem legit. Tudi z drugimi avtomobili dosega podobne rezultate.
europenian ::
Se mi zdi, da se kregate o dveh stvareh. O primerjavi med dosegom voznikov in njihovih voznih navad in primerjavo dosega med vozili.
Sam spremljam carwow in tudi bjorna.
Test ta prvih je povsem na mestu, saj so peljali vozila do konca in tako vidimo neko okvirno razmerje med razlicnimi modeli. Tudi kaksno manjse odstopanje nebi bistveno spremenilo rezultatov.
Sem pa nekaj slisal, da je tesla nategovala uporabnike o moci vozil in so zdaj sprejeli nek zakon, da mora tocno navest moc vozila? Ve kdo kaj vec o tem? Vec ne najdem posnetka, ampak govora je bilo o tem, da so se uporabniki pritozevali, da njihovo vozilo ne dosega oglasevane moci na dyno meritvah.
Glede bjorna, moje skromno mnenje je, da je dober youtuber z zanimivimi testi, ampak kot vecina youtuberjev ima neko sponzorstvo od Tesle, kar zelo dobro skriva.
Veliko je taksnih youtuberjev, predvsem pri telefonih, ko se delajo neodvisne, testirajo tudi druge proizvajalce, ampak na koncu se zelo dobro vidi od kod veter piha.
Zavrtite naprej do 1:55
Sam spremljam carwow in tudi bjorna.
Test ta prvih je povsem na mestu, saj so peljali vozila do konca in tako vidimo neko okvirno razmerje med razlicnimi modeli. Tudi kaksno manjse odstopanje nebi bistveno spremenilo rezultatov.
Sem pa nekaj slisal, da je tesla nategovala uporabnike o moci vozil in so zdaj sprejeli nek zakon, da mora tocno navest moc vozila? Ve kdo kaj vec o tem? Vec ne najdem posnetka, ampak govora je bilo o tem, da so se uporabniki pritozevali, da njihovo vozilo ne dosega oglasevane moci na dyno meritvah.
Glede bjorna, moje skromno mnenje je, da je dober youtuber z zanimivimi testi, ampak kot vecina youtuberjev ima neko sponzorstvo od Tesle, kar zelo dobro skriva.
Veliko je taksnih youtuberjev, predvsem pri telefonih, ko se delajo neodvisne, testirajo tudi druge proizvajalce, ampak na koncu se zelo dobro vidi od kod veter piha.
Zavrtite naprej do 1:55
Gregor P ::
A že spet ti
Uporabniško ime: europenian
Čas prve prijave: 15.02.2021 17:04:09
Uporabniško ime: europenian
Čas prve prijave: 15.02.2021 17:04:09
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
</head> ::
Bjorn ni sponzoriran od testle, samo ni mu potrebno plačat zanjo. Štiri tesle je že dobil šenkane.
TeslaBjorn @ Wikipedia
Lep način, kako se izognit diskreditaciji s sponzoriranjem. "Slučajno je bil žreban."
TeslaBjorn @ Wikipedia
Lep način, kako se izognit diskreditaciji s sponzoriranjem. "Slučajno je bil žreban."
roCkY ::
Ne ni bil žreban. Osvojil je največ "nominacij" novih kupcev Tesel v regiji. Pač pravi čas je stopil na sceno in postal znan.
pegasus ::
On ustvarja vtis, da dela te teste za hobi, za hec in sploh ne profesionalno (kljub temu, da očitno živi od youtube izplačil), drugi, ki se imajo za neke novinarje, pa k temu pristopijo bolj resno:
Mike_Rotch ::
On ustvarja vtis, da dela te teste za hobi, za hec in sploh ne profesionalno
Se ti zdi? Zadnje čase vsak drugi video razlaga kakšen avto bo kupil, da bo lahko delal dobro vsebino s katero bo zaslužil za Model S plaid+.
a_borlak ::
Pravi test za doseg je, da vzames 10.000 EVjev in das not random 10.000 voznikov in jih randomly rotiras kako leto, potem pa iz vsega izracunas povprecje. ;> Pa vmes spremljas se kako polnijo, kje polnijo, kdaj polnijo in koliko casa polnijo. Na koncu dobis neko povprecje. Dobis povprecno porabo za vsako vozilo, dobis tudi minimalno in maximalno porabo.
Vsi ostali testi so sinteticni in so dobri samo za na papir povedo pa zelo malo. Nekdo bo cist srecen v svoji novi Tesli speljeval in sprobaval tistih 5s do sto, na vsakem drugem semaforju, kdo drug se bo pa s svojim e-golfom vozil kot izgubljen turist v Tokiju.
Nissan Leaf v Januarju? 220Wh/km in prevozenih 830km, polovica kratke razdalje do nekaj kilometrov in stiri poti par km nad 100km.
Ne rabiš, ker imajo firme vse te podatke, jih avti njim sami pošiljajo (Tesle, Volkswagni, Škode ...). Točno vidiš kdaj, koliko, kako ... praktično vse.
a_borlak ::
kow ::
Zakaj bolj zaupam Bjornu? Ker je dosti bolj tranparenten kot Edmunds kako je testiral.
Najbolj objektiven je test, ko z vsemi avti vozis po isti trasi dokler se ne ustavi? Ne, ni:
- lahko izberes razlicne trase
- lahko vozis na mrzel dan ali vroc dan
- lahko vsakemu avto das razlicne gume
- itd. itd.
Bjorn posname kar veliko filma in tudi poda izracune. Veliko vec podatkov da ven, kot recimo Edmunds (lahko gres brati njihovo porocilo).
Poleg tega je zelo dobra hevristika cas potovanja 1000km, kjer Tesla 3 povozi konkurenco, no to ni vec res: tudi ID3 je zelo dober. Veliko drazji avtomobili pac ne stejejo.
Seveda to edini kriterij za nakup, in ne pravim, da bi jaz kupil Teslo (vozim 17 let star avto), ampak ce imas samo 1 avto in je to elektricen, je trojka eden boljsih nakupov.
Je pa to se vedno zelo draga zadeva za premozni del prebivalstva.
Najbolj objektiven je test, ko z vsemi avti vozis po isti trasi dokler se ne ustavi? Ne, ni:
- lahko izberes razlicne trase
- lahko vozis na mrzel dan ali vroc dan
- lahko vsakemu avto das razlicne gume
- itd. itd.
Bjorn posname kar veliko filma in tudi poda izracune. Veliko vec podatkov da ven, kot recimo Edmunds (lahko gres brati njihovo porocilo).
Poleg tega je zelo dobra hevristika cas potovanja 1000km, kjer Tesla 3 povozi konkurenco, no to ni vec res: tudi ID3 je zelo dober. Veliko drazji avtomobili pac ne stejejo.
Seveda to edini kriterij za nakup, in ne pravim, da bi jaz kupil Teslo (vozim 17 let star avto), ampak ce imas samo 1 avto in je to elektricen, je trojka eden boljsih nakupov.
Je pa to se vedno zelo draga zadeva za premozni del prebivalstva.
kow ::
Recimo, sem sel malo gledat Edmunds:
Vozili so 60% mesto, 40% highway. Kaj je v resnici poanta rangea pri mestni voznji? Elektrika je itak zelo poceni. Bolj je pomemben range pri nizkih temperaturah in hitri voznji.
To v resnici omejuje uporabnost elektricnega vozila. Avte so vozili pri razlicnih temperaturah. Pa po razlicnih poteh!, ker imajo avti razlicen doseg. Pa voznjo so popolnoma arbitrarno koncali, ko je pisalo da je doseg se 10 milj. Torej, ce je en avto napisal da ima se 10 milj, pa bi v resnici vozil se 30 milj, tega sploh niso upostevali. Skratka, stvar je zelo kompleksna in tudi Edmunds nima denarja in zelje, da bi se tega resno lotil.
Vozili so 60% mesto, 40% highway. Kaj je v resnici poanta rangea pri mestni voznji? Elektrika je itak zelo poceni. Bolj je pomemben range pri nizkih temperaturah in hitri voznji.
To v resnici omejuje uporabnost elektricnega vozila. Avte so vozili pri razlicnih temperaturah. Pa po razlicnih poteh!, ker imajo avti razlicen doseg. Pa voznjo so popolnoma arbitrarno koncali, ko je pisalo da je doseg se 10 milj. Torej, ce je en avto napisal da ima se 10 milj, pa bi v resnici vozil se 30 milj, tega sploh niso upostevali. Skratka, stvar je zelo kompleksna in tudi Edmunds nima denarja in zelje, da bi se tega resno lotil.
</head> ::
Pomemben je range pri pogojih, katere dosegajo povprečni uporabniki teh avtomobilov.
Meni dol visi za porabo pri 130kmh, ker 90% svojega EVja furam med 30 in 90 na uro.
Meni dol visi za porabo pri 130kmh, ker 90% svojega EVja furam med 30 in 90 na uro.
pegasus ::
Pozimi je ta številka hudo nizka, poleti visoka. Moje poletno povprečje je bilo okoli 12kWh/100km, zimsko gre proti 16kWh/100km. Tu sicer ni avtoceste, le dvakrat na dan premagovanje 400m nadmorske višine.Svet se mora standardizirati na okrog 5kWh/100km, vse kar je več je moralno sporna in perverzna dekadenca.
kow ::
In zakaj ti je poraba potem pomembna? Da prisparas za kavico na mesec? Ali nimas dostopa do polnenja in bi rad polnil cim manjkrat - to je edini razlog, ki si ga lahko predstavljam.
Meni ze pri polnenju ICE tanka visi za porabo, ker ce hocem res sparati, bom poskusal ceneje kupiti pivo, ne pa bencin.
Ja, pegasus. Tebi je pomemben samo izkoristek. Si povedal ze 17x.
Meni ze pri polnenju ICE tanka visi za porabo, ker ce hocem res sparati, bom poskusal ceneje kupiti pivo, ne pa bencin.
Ja, pegasus. Tebi je pomemben samo izkoristek. Si povedal ze 17x.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
pegasus ::
kow ::
Offtopic, ampak ce zelis prisparati vire, se raje odreci otrokom. Bos najvec naredil. A bos?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
a_borlak ::
Pozimi je ta številka hudo nizka, poleti visoka. Moje poletno povprečje je bilo okoli 12kWh/100km, zimsko gre proti 16kWh/100km. Tu sicer ni avtoceste, le dvakrat na dan premagovanje 400m nadmorske višine.Svet se mora standardizirati na okrog 5kWh/100km, vse kar je več je moralno sporna in perverzna dekadenca.
Ni teorije. DEMS je šel od Lendave do Kopra, ko se pot spušča in najnižja poraba je bila okoli 8,5kWh/100km, normalna okoli 12.
</head> ::
Pegasus pls umiri se. Ne bomo vsi vozili ekstremin trikolesnikov. Večini dol visi za porabo. Tudi EV ownerjem.
BIO EKO je bil en izmed razlogov, da sem kupil EV, ampak daleč od tega da bi bil vodilni.
Tvoj fanatizem Apteri EV svetu pomaga toliko kot Wraped1 fanatizem tesli. Isto težavo imata. In ne zavedata se, da delata neznansko škodo.
kow: Točno to. Poraba mi ni pomembna. Ko je enkrat dovolj nizka mi je vseeno ali moj avo porabi 11 ali 13 kWh/100km. In Bjorn ne gre prav daleč preko tega. On je tam da dokazuje, da se tesla lahko pelje 1000km v kratkem času.
Ne me narobe razumet. Spremljam Bjorna od negove prve tesle. Pogledam skoraj vsak video v celoti. Ne bom ga pa gledal, ko me zanima malo več o nekem avtu. Je pa banana test kul. Sam kaj ko 80% časa posveti teslam, ki me ne ganejo.
BIO EKO je bil en izmed razlogov, da sem kupil EV, ampak daleč od tega da bi bil vodilni.
Tvoj fanatizem Apteri EV svetu pomaga toliko kot Wraped1 fanatizem tesli. Isto težavo imata. In ne zavedata se, da delata neznansko škodo.
kow: Točno to. Poraba mi ni pomembna. Ko je enkrat dovolj nizka mi je vseeno ali moj avo porabi 11 ali 13 kWh/100km. In Bjorn ne gre prav daleč preko tega. On je tam da dokazuje, da se tesla lahko pelje 1000km v kratkem času.
Ne me narobe razumet. Spremljam Bjorna od negove prve tesle. Pogledam skoraj vsak video v celoti. Ne bom ga pa gledal, ko me zanima malo več o nekem avtu. Je pa banana test kul. Sam kaj ko 80% časa posveti teslam, ki me ne ganejo.
kow ::
Vids, ljudje smo razlicni. Men se zdijo itak vsi avti veliki. Kaj je vazno a gre notri 15 ali 25 skatel od banan. Kaj pa tovorite zaboga?
pegasus ::
Offtopic, ampak ce zelis prisparati vire, se raje odreci otrokom. Bos najvec naredil. A bos?Sem se že. Your point?
Trudim se za dobro vaših otrok. In potem sem fanatik ... hvala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
hruske ::
Povprečen 14 letnik ima 50kg.
Če ima avto 1000kg, potem to pomeni, da kamor koli greš skoz s sabo voziš 20 najstnikov. To pač ne more bit energetsko učinkovito. :D
e-Kolo je velikostni razred manj požrešno, tam okoli 10Wh/km.
Če ima avto 1000kg, potem to pomeni, da kamor koli greš skoz s sabo voziš 20 najstnikov. To pač ne more bit energetsko učinkovito. :D
e-Kolo je velikostni razred manj požrešno, tam okoli 10Wh/km.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hruske ()
kow ::
Mike_Rotch je izjavil:
Omare, stole, skiroje, bicikle, potovalke, sup, orodje, psa šotore, vreče cementa...
Ce imas tak use case, si nabavis kombi/MPV, imo, ne pa avto. Ampak dobro, kot sem rekel, smo razlicni.
b3D_950 ::
ICE
https://www.nrcan.gc.ca/sites/www.nrcan...
zgleda da je ravno obratno, avtomobili so težji in močnejši in porabijo manj.
https://www.nrcan.gc.ca/sites/www.nrcan...
zgleda da je ravno obratno, avtomobili so težji in močnejši in porabijo manj.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Mike_Rotch ::
Mike_Rotch je izjavil:
Omare, stole, skiroje, bicikle, potovalke, sup, orodje, psa šotore, vreče cementa...
Ce imas tak use case, si nabavis kombi/MPV, imo, ne pa avto. Ampak dobro, kot sem rekel, smo razlicni.
Kombija ne rabim, tudi pretirano velikega avta ne. Ne vidim pa smisla v kupovanju majhne jajce.
Za zabavo se ne vozim. V službo se ne vozim, glede na to, da je moje delo možno opravljati od doma. Takrat, ko se peljem, pa imam rad na voljo dovolj prostora za vse moje potrebe, da ni treba imeti dveh avtomobilov ali najemati kombijev za vsako malenkost.