» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
926 / 1139
»»

GZ_ada ::

Trenutno poteka predstavitev v živo za Audi e-tron GT, popolnoma nov model 8-) :



Sicer specifikacije so overall precej slabše od Tesla model S plaid+, pa vendar. :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

a_borlak ::

Dacia Spring ne bo bomba. Ker ima večjo baterijo, kot Twingo mu bodo dali višjo začetno ceno, ker če dajo nižjo, se Twingo ne bo prodajal. In če dodaš še motor, ki je malo močnejši kot tisti v Yugotu in končno hitrostjo 125km/h ... Skratka, če konkretno pocenijo Twinga (kar ne bodo), potem se lahko pogovarjamo o Dacii Spring. Problem, ki ga imamo kupci je zelo preprost, avtomobilskim tovarnam se nikamor ne mudi, EVje bodo namreč delali v približno tolikšnih količinah, da bodo zadostovali CO2 izpustom in to je to, razen Tesle. Zaradi tega lahko držijo cene, se v nedogled pogajajo za cene baterij ... skratka, še par let počakat, da se tekma z izpusti malo zaostri.

kow ::

Dvomim, da mislijo da se nikamor ne mudi. Tesla in kitajci kvecjemu dodajajo "plin".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

fikus_ ::

"Dacia Spring ne bo bomba. Ker ima večjo baterijo, kot Twingo mu bodo dali višjo začetno ceno, ker če dajo nižjo, se Twingo ne bo prodajal. "

Lahko da, lahko ne. Mnogo ljudi še vedno kupije značko na nosu avta in mnogi imajo predsodke proti Dacia-i, čeprav je to znamka, pri kateri Renault uporablja "reciklirane" rešitve/komponente.

Machete ::

we're screwed
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

m0LN4r ::

Ampak dacia spring je za eno blokarsko druzinco malce vseeno vecji avto, kot razni upi, citigoji in twingeci?
Pac se bos odlocal al 200km dosega ali par cm vec prostora.

In the meantime, nas in inzenir linka vedno neke poceni elektricarje iz avto pika net, pa tejle oglasi imajo vedno nekaj skupnega:
1. Niti slike avta se jim ne da objavit
Kontakt:
2. Janez Bedina Kfz-Vermittlung
Intercommerce, Janez Bedina KFZ-Vermittlung e.kW.
OTTO-HAHN STRASSE 13 B
RIEMERLING Nemčija
3.
Pa sloveska mobilna st.

Dejansko od vas kdo kupuje na tak nacin avto? Mislim das 25k nekemu dilerji za ID.3, ki ti ga preko nemcije uvozi iz ceske/posljske. Poklices neznano stevilko, mu reces halo jaz bi mel avto za 25k iz oglasa...

Kako pa gre naprej? Kdaj dobis avto? Kdo ti ga da? Kaksni so papirji?
Se ti recimo, kot meni zgodi, da ob prevzemu vidis da nekaj ne stima, dnar pa je ze tam, verjetno si ze tut nekaj podpisal, drugace ti ga sploh nebi pripeljali?

Pol, bos sel zaradi Garancije k Porsche 2000 VW, pa bodo rekli, nene pelaj tja kjer si kupil. - pac povem, da je tak. Drobni tisk Garancije in Mobilitätsgarantie itn.
Glede papapirjev, sem enkrat sel eno vozilo gledat - V Nemciji! isto taki diler, pa ga vprasam od kod pa avto prihaja, pa mi rece najprej ja iz Ceske. Na testni voznji vzamem v roke navodila -> Cirilica!! Pa neke nalepke prelepljene pa nevemkaj...
S pomocjo Googla sem ugotovil, da so navodila iz Bolgarije.
- Zrav dilerja je bil Uradni VW center, sem se neocitno sprehodil do tja in se naredil glupega in vprasal, da imam avto kupljen v Bolgariji in me nekaj volan zajebava, ce lahko pod garancijo pogledajo.
Pa mi pol zacne razlagat, dokler je avto v voznem stanju, ne. Da ga naj peljem pregledat v Bolgarijo, v primeru pa da nebi bil vozen, pa se to resuje v okviru Mobilitätsgarantie, ki ga popravijo do te mere, da se znjim lahko odpeljes v drzavo, kjer si ga kupil in tam naprej.
Pa potem je se zacel razlagat, da Garancijski pogoji EU vozil v drobnem tisku niso priblizno isti, da imajo doloceni deli bistveno manj garancije, tolerance so drugacne itn.
Aja in Bolgarski model ni imel Euro 6 d temp, ampak samo Euro 6.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

a_borlak ::

kow je izjavil:

Dvomim, da mislijo da se nikamor ne mudi. Tesla in kitajci kvecjemu dodajajo "plin".


Kitajci in Tesla lahko dajejo na plin ravno kolikor želijo, dokler bodo evropski proizvajalci gledali na CO2 kvote, se ne bo veliko spremenilo. Pa še ena stvar, kitajski avto, narejen za evropski trg stane toliko, kot evropski avto.

Kar se Springa tiče, malenkost večji, kot uP!, tako da zagotovo ne bo družinski avto.

J.McLane ::

Tale Spring res ni nekaj drugačnega kot Twingo, malo višji je za slabe romunske ceste, razlika v bateriji s Twingom pa ni omemebe vredna, sploh če računaš na višjo porabo zaradi večjega upora. Da o moči motorja ne govorim, raje se odpovem tistim parim litrom prtlajžnika in kupim Twinga, kot pa Dacio.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

facepalm ::

Spring ima 3mm daljso medosno razdaljo kot VW Up! in 67mm krajso od Twingota.
Zunanje dimenzije pa:
Spring: Dolzina 3734mm, Sirina 1622mm
Up!: Dolzina 3600mm, Sirina 1645mm
Twingo: Dolzina 3595mm, Sirina 1646mm

Torej razen cca 13cm dolzine (hauba?), je isti k kot Up! in Twingo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

J.McLane ::

Machete je izjavil:

we're screwed


OK, polnilna infrastruktura bo kar zalogaj, ampak se mi vseeno zdi da se v videu močno pretirava. Najprej cena ene hitre polnilce (AC-DC inverter). Z ekonomijo obsega gredo cene praktično na materialne stroške, že po sami logiki da ima vsak EV že danes podoben inverter ker mora DC iz baterije pretvarjat v AC za pogonski motor, ti da vedeti da zadeva ne opravičuje cene $56k. Potem je tu število teh hitrih polnilnic, lahko pogledamo koliko jih ima Tesla in koliko vozil ima Tesla na cesti. Wikipedija pravi da ima Tesla 23.000 priključkov na vseh Superchargerjih, to zadovoljuje potrebe nekih 600.000 vozil na cesti. Se pravi tudi če je strošek enega polnilnega priključka $20.000, to znese na en avto $766.

Kako je to mogoče da je dovolj tako malo SC, zato ker se SC potrebuje samo na daljši poti. Torej ni vprašanje kako postaviti tako veliko 200kW DC polnilnic, ampak je vprašanje kako postavit 10x več AC priključkov z močjo 11 kW (pred blokovskimi naselji, pred shopping centri...).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

facepalm je izjavil:

Spring ima 3mm daljso medosno razdaljo kot VW Up! in 67mm krajso od Twingota.
Zunanje dimenzije pa:
Spring: Dolzina 3734mm, Sirina 1622mm
Up!: Dolzina 3600mm, Sirina 1645mm
Twingo: Dolzina 3595mm, Sirina 1646mm

Torej razen cca 13cm dolzine (hauba?), je isti k kot Up! in Twingo

Tle pravjo mal drugace in sicer, da je lazji, velik cenejsi, zadaj prostornejsi.

Glede zunanjih mer, saj Mazda MX-5 pa ima se vecje zunanje mere:
3.91m D x 1.73m S
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

facepalm je izjavil:

Spring ima 3mm daljso medosno razdaljo kot VW Up! in 67mm krajso od Twingota.
Zunanje dimenzije pa:
Spring: Dolzina 3734mm, Sirina 1622mm
Up!: Dolzina 3600mm, Sirina 1645mm
Twingo: Dolzina 3595mm, Sirina 1646mm

Torej razen cca 13cm dolzine (hauba?), je isti k kot Up! in Twingo

Tle pravjo mal drugace in sicer, da je lazji, velik cenejsi, zadaj prostornejsi.

Glede zunanjih mer, saj Mazda MX-5 pa ima se vecje zunanje mere:
3.91m D x 1.73m S

Ne razumem nemsko. Razumem pa stevilke:) Twingo je 2 cm bolj oddaljen od tal in 4cm overall visji. Ima torej 2cm vec za potnika zadaj ali za izolacijo.
Enako je pri sirini. Tudi medosna razdalja se ponavadi odraza v prostornosti v kabini.
Nisem se videl Springa v zivo, ti pa povem, da je Twingo presenetljivo prostoren.

mn ::

> Čakaj malo, kako to sklepaš čudno? Sej Twinga in Dacie ni dela isti proizvajalec.

Dacio je Renault kupil leta 1999.

Automobile Dacia @ Wikipedia

Verjemi, da gledajo.

a_borlak ::

Poglej si Audijev odgovor, je še boljši.

facepalm ::

Za nek malcek (A in B segment) je normalna cena nekje do 20k, saj so tile namenjeni predvsem mestni voznji.
Do 30k pa avto segmenta C, kateri je vsestranski in bi pricakoval domet vsaj 250km v worst case scenario (avtocesta pozimi).
Mali domet je opravicljiv v malckih. V vecjih avtih pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Wrop ::

Vsakič različna oglaševana cena in cena, ki je potem zapisana pod oglasom. Pod katerimi pogoji velja ena ali druga cena nikjer ne piše. Take se je nabolje izogibati v največjem loku.

mn ::

> Saj tudi drugi prodajalci iz Slovenije bi morali imeti ceno okoli 30 jurjev po vsej logiki. ID3 Pro pred subvencijo v Nemčiji stane EUR34.995,

Na VW strani piše od 38.022 EUR ko pogledaš za ID3.

https://www.volkswagen.si/modeli-in-kon...

Na GBP je najnižja cena GBP32,990.00

https://www.volkswagen.co.uk/electric/e...

Je pa začuda res v Nemčiji cena od 31.495,00 € (z manjšo baterijo sicer). Ampak ti to pri nas nič ne pomaga.

m0LN4r ::

Je pa začuda res v Nemčiji cena od 31.495,00 €
Ti povem, da sem klical enga takega in ti takoj pove, da je on ze subvencijo uposteval.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

mn ::

> Evo z mal brskanja sem naletel na ID3 za 31k z 58 kWh baterijo: https://www.porscheinterauto.net/elektr...

Ta cena velja samo če vzameš financiranje pri njih. Drugače +2500 EUR. Nisem preverjal koliko je to financiranje v resnici drago.

m0LN4r ::

mn je izjavil:

> Evo z mal brskanja sem naletel na ID3 za 31k z 58 kWh baterijo: https://www.porscheinterauto.net/elektr...

Ta cena velja samo če vzameš financiranje pri njih. Drugače +2500 EUR. Nisem preverjal koliko je to financiranje v resnici drago.
Racunaj na oko 4 jurje bos placas obresti v 5 letih in pologa mors dat minimalno oko 7 jurjev.
Kok te pa sele pri Kaskoju nategnejo nevem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

roCkY ::

Če se je kdo sinoči kaj dolgočasil je morda opazil Bjornov test EQV. Poraba cca, 450Wh/km pri sicer cca. -10C 120 kmh. Sem bil nekako preprčan, da bo tole dosti bolje kot eCrafter a št, je taka, da kot zgleda niti "manjši" van ne bo primeren za vsakdan, če ne bo na lokaciji vsaj 22 KW pipca. Vozit se 90 kmh oz. počasneje pač dokler oz. če ne bo generalne omejitve ne bo šlo.

RoccoC ::

https://electrek.co/2021/02/10/tesla-ra...

Toliko o superiornosti Tesle glede učinkovitosti in rangea. Samo nakladajo bolj. Pač Musk. Sam sem uro in pol vozil Teslo 3 performance 2021, sicer res v glavnem avtocesto, je sicer fajn, leti ko sneta sekirca, ampak kako pa estimated km dol padajo je pa tudi. Drugače avto pusti mešane občutke. Noter , odpiranje/zapiranje frunka, vrat takoj veš da je ameriški avto (oziroma takšen kot imam jaz ameriške avte v spominu). Ni tiste solidnosti, čvrstine kot pri praktično vseh novih evropejcih (pa tudi azijcih) tega cenovnega razreda. Je pa avto pilot, pa tablica, pa pospeški res super. Je tudi res, da je v notranjosti še zmeraj na dosti višjem nivoju kot ID3, ki je res plastik fantastik (sicer 10 jurjev cenej).

kow ::

Komu bolj verjames, Edmundsu ali Bjornu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Kar hocem povedati je, da ce kliknes na njihovo metodologijo, vidis da so napisali par stavkov in to je to.
Da je realni range nizji kot EPA (za vse avte), pa itak vemo.

Mimogrede, kako hitro si vozil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

RoccoC ::

Vsekakor bolj verjamem Edmundsu kot uveljavljeni organizaciji kot pa enemu plačanemu fanboyu, kar Bjorn definitivno je...Ja vozil sem hitro. Ampak kako drugače se pa lahko vozi avto s takšnimi pospeški in takšno končno, 90kmh, 130kmh? Jaz ne....Za to pa res ne rabim T3 performance.

Ja, seveda za vse avte velja da v real life narediš manj km, kot je epa, wltp. Ampak v testih, ki jih jaz vidim je Tesla v % obljubljenega rangea vedno najslabša (razen pri Bjornu mogoče ne). Poglej si test recimo tudi Angležev-carwow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RoccoC ()

DamijanD ::

Jaz na hitro bi rekel, da je Bjorn kar objektiven - tudi pograja kar je za pograjati...

Gregor P ::

Zgleda, da v ZDA radi kupujejo hibride ...

Hey America, stop buying hybrids: They're BAD
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

RoccoC ::

Bjorn je plačan od Tesle z avtomobili. Ne more biti objektiven, samo izgleda tako.

krucymucy ::

RoccoC je izjavil:

Bjorn je plačan od Tesle z avtomobili. Ne more biti objektiven, samo izgleda tako.

Ce je placan ne vem, vem pa da je fanboy in ni objektiven, pa tudi ne izgleda da je.

roCkY ::

V čem Bjorn ni objektiven?

Mikrohard ::

To, da si naročiš Teslo Model S Plaid+, čeprav za njo nimaš denarja in se s tem odpoveš selitvi v novo hišo, ni ravno objektivno dejanje. Se pa kljub temu, da več kot očitno preferira Teslo, trudi biti čim bolj objektiven pri ocenjevanju ostalih znamk... in moram reči, da mu kar dobro uspeva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

DamijanD ::

Mene je tudi presenetil, da si je spet S omislil. Če me spomin ne vara, je nekoč razlagal, da ne rabi tako velikega avta (sploh ker ne vozi več šare po celi državi)...

Mike_Rotch ::

To, da si naročiš Teslo Model S Plaid+, čeprav za njo nimaš denarja in se s tem odpoveš selitvi v novo hišo, ni ravno objektivno dejanje.


Selitev v novo hišo je strošek, nova Tesla S pa za njega osnovno sredstvo, ki mu pomaga služiti denar.

roCkY ::

S-ko bo prodal, ko bo roadsterja dobil ali pa malo kasneje. Računa, da bo z YT dobil krepko več kot bo zgubil na vrednosti. Njemu je to investicija.

Kar se hiše tiče pa verjetno še vedno "lovi" denar od mame. Bolj malo gledam live zadnje čase (nič ne omeni tega) zato ne vem kako mu stoji sedaj ta relacija. Generalna ideja pred časom je bila, da se mama preseli na isto lokacijo kjer bosta on in žena. Je pa v enačbi še plbrat. Nekaj je dal zraven k hiši na Tajskem, kjer bo imel tako "zastonj" bivališče. Računa tudi na tajski YT trg, ki se počasi počasi prebuja.

Preferira Teslo toliko kolikor jih vozi. Vsaj moj občutek je tak. Lažje dobi Teslo kot karkoli drugega. Če bi ga nafilali z drugimi znamkami se nebi vozil s "trojkami" modelsko leto 21 skoraj 3 mesece pač pa 3 tedne morda.

Na uradni strani SLO uvoznika je poraba EQV 260Wh/km. Bjorn pa je resda sredi zime dobil... pa je ponavadi zelo zelo blizu Če ga kdo spravi iz Osla do Trondhaima v prometu poleti za to povprečje je to Bjorn. Eni boste itak povsod videli preferiranje Tesle. Bi moral po mezincu in trepalnicah skakat in vzdihovat kako super so LED luči, kako super je naravno usnje, kako priraočni so gumbi za nastavlje+anje sedeežv, ...?

RoccoC ::

Meni je vsaj smešno ko imate enega deklariranega fanboya za bolj objektivnega kot je recimo Edmunds ali pa carwow...

Mike_Rotch ::

"fanboyizem" in objektivnost se ne izključujeta.

RoccoC ::

V primeru (zgoraj navedel - real life poraba) ko fanboy objavi "precej" drugačne podatke kot Edmunds, Carwow, pa še kdo bi rekel da se.

roCkY ::

Meni je pa smešno zaupat nekim velikim sistemom, ki dejansko delajo lestvice in ne le opisnih ocen in rezultatov v tabelah.
Edmunds o ta pa je Tesla fanboy saj ima M3 21" na prvem mestu. Pazi no saj ni res..

blazkj ::

Bjorn je fanboy, a je zanimiv in meni zato tudi všečen. Po drugi stran pa tudi sam ne verjemem, da je pri Tesli objektiven. Podatki kažejo da ni.

Sicer pa je tudi tu 50%+ fanboyev Tesle (brez Tesle), kar je škoda. Sam sem vedno videl to temo kot promocijo EV, pa se je hitro izrodila v Tesla vs others... Ne vidim potrebe po tem in še vedno mislim da bo ID3 letos najbolj prodajan EV v Evropi, čeprav ste me v sredini 2020 s to napovedjo povsem popljuvali pa se je že za 2020 to skoraj uresničilo. Trg je pač bolj racionalen lot emocionalen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blazkj ()

Mike_Rotch ::

RoccoC je izjavil:

V primeru (zgoraj navedel - real life poraba) ko fanboy objavi "precej" drugačne podatke kot Edmunds, Carwow, pa še kdo bi rekel da se.


Bjorn objavi ure in ure video materiala (praktično neobdelanega). Točno veš kako je prišel do številk.

Carwow objavi 5-10 minutni video v katerega stlači celoten test avtomobila.

RoccoC ::

? Te ne razumem, to le potrjuje Edmunds objektivnost. Nikjer tudi nisem rekel, da je T3 slab avto. Le menim da Tesla od vseh najbolj laže o dosegu. To so izmerili tako Edmunds, Carwow, pa še kdo (so Nemci in jih zato ne bom navedel). Edino fanboy pravi da to ni res.

Carwow je to naredil zelo enostavno: poslal je hkrati na isto pot en kup evjev in jih skupajgonil do izpraznitve. Nato pa napisal % dejanskega range z deklariranim. Edmunds ne vem kako je meril, pa malo dvomim da je bil krivičen do edinega usa avta na testu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RoccoC ()

Mike_Rotch ::

Edmunds ne vem kako je meril, pa malo dvomim da je bil krivičen do edinega usa avta na testu.


Torej, ne veš kako so merili, ampak jim verjameš, ker so korporacija s 500 zaposlenimi. Pri bjornu si sicer lahko na youtubu pogledaš par ur video materiala kjer točno vidiš način vožnje, hitrosti, stanje baterije itd., ampak je fanboy zato mu ne verjameš.

RoccoC ::

Ja, ker je edini s tem rezultatom. Pri Edmunds so pa potrdili kar so trdili že mnogi. Ti pa le glej tipa, ki je po lastnih izjavah fanboy Tesle in ki že mnogo let dobiva Tesla avtomobile z zeloooo dolge teste brezplačno. Pa še kaj verjetno.

Mike_Rotch ::

Čaki, o katerem rezultatu točno govoriš? Kolikor spremljam bjorna in kolikor poznam zadeve v živo, se številke kar ujemajo.

RoccoC ::

Ja, ok nisi bral threada. Napisal sem rezultat Edmunds pa me je kow vprašal komu bolj verjamem Edmunds ali Byornu. Debata teče o tem kdo bolj laže glede dejanskega dosega. Po vprašanju kow sem menil da Byorn trdi da Tesla ne laže najbolj? Se motim? Byorna sam res ne spremljam ker mi tako kot noben jutuber pač ni kredibilen.

blazkj ::

Ja bolje verjeti posamezniku kot večjemu podjetju, kjer je na kocko postavljeno še kaj več kot ugled ene osebe. Fanboyizem enih osebkov tukaj je zrel za pregled pri specialistu

pegasus ::

RoccoC je izjavil:

Debata teče o tem kdo bolj laže glede dejanskega dosega.
Kaj je dejanski doseg? Kako ga definiraš?
Bjornu sem že nekoč med komentarji razložil, da mora gledati več kot samo temperaturo zraka in smer in hitrost vetra, ko dela svoje range teste. Gledati mora t.i. density altitude, ki upošteva še zračni tlak. In vse range teste moraš izenačiti na isti density altitude, če želiš delati primerjavo. Ni videti da je razumel, pač ima neko filmarsko izobrazbo in je to prehuda matematika zanj.
Drugače pa je od vseh afneguncajočih youtuberjev še najbolj gledljiv.

RoccoC ::

Meni je bil najboljši test najbolj enostaven od carwow. Vzeli so kup evjev in se peljali skupaj, dokler jim ni zmanjkalo. Seveda lahko tudi pri takšnem testu protestiraš da ni enako ( kaj vem, različno pospeševanje...) ampak meni je to kar ok. Dejstvo je da je zunaj cel kup testov v katerih trdijo, da so pri tesli največje razlike glede med dejanskim in deklariranim dosegom. Samo Byorn kolikor sem razumel kowa trdi drugače.

Mikrohard ::

Mike_Rotch je izjavil:

Selitev v novo hišo je strošek, nova Tesla S pa za njega osnovno sredstvo, ki mu pomaga služiti denar.

Močno dvomim, da bo z videi od Plaid+ modela zaslužil toliko več, da bo pokril izgubo vrednosti, ki pride s tako dragim avtom. Pač si želi tak avto in ga razumem... ampak dobi zadnje čase tako veliko avtov na posodo, da ni hudič, da ne bi prej ali slej dobil tudi Plaid+ na test.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

BigWhale ::

Pravi test za doseg je, da vzames 10.000 EVjev in das not random 10.000 voznikov in jih randomly rotiras kako leto, potem pa iz vsega izracunas povprecje. ;> Pa vmes spremljas se kako polnijo, kje polnijo, kdaj polnijo in koliko casa polnijo. Na koncu dobis neko povprecje. Dobis povprecno porabo za vsako vozilo, dobis tudi minimalno in maximalno porabo.

Vsi ostali testi so sinteticni in so dobri samo za na papir povedo pa zelo malo. Nekdo bo cist srecen v svoji novi Tesli speljeval in sprobaval tistih 5s do sto, na vsakem drugem semaforju, kdo drug se bo pa s svojim e-golfom vozil kot izgubljen turist v Tokiju.

Nissan Leaf v Januarju? 220Wh/km in prevozenih 830km, polovica kratke razdalje do nekaj kilometrov in stiri poti par km nad 100km.
««
926 / 1139
»»