» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
92 / 1139
»»

MaTTe ::

Ne vem kaj se tako pričkate okoli kilometraže, ki jo lahko napravi električni avtomobil z enim polnenjem, ker je najbolj pointless stvar o kateri bi se lahko. Vsak ima različne potrebe in poglede na avtomobil. Nekdo prevozi dnevno 1000 km, nekdo drug pa se v nedeljo pelje k maši in nazaj, pa mogoče v trgovino enkrat na teden. Zato je pregovarjanje o tem ali je dovolj 500km ali ne pointless.

Trenutno zase lahko rečem, da bi takoj menjal svoj avto za električnega. Nimam 3.6 V8 mrcine, da bi bil pri električnem avtomobilu prikrajšan za hude pospeške.
Kar se tiče kilometrov ne bi nikoli bilo problema, razen ko bi šel na dopust ali pa kam v tujino bi mogoče raje uporabil rent-a-car. Kar je pa maksimalno 10 dni v celem letu. In zakaj nimam električnega avtomobila?

ZASOLJENA CENA.

Ko bo cena električnega Ford Focusa konkutirala ceni Ford Focusa s TDCI mašino in boš lahko z enim tankom in enim polnenjem prevozil nekje enako število kilometrov pa se bo marsikdo vprašal, kaj je bolj smiselno kupit?!

energetik ::

Še posebno potem, ko bo država pristavila svoj lonček s trošarino na elektriko in bo cena kWh iz bencina podobna ceni kWh elektrike. Bo mogoče prednost samo še zaradi večjega izkoristka električarja.

Lonsarg ::

Kontroliranje, da boš polnil z dražjo trošarinsko elektroko, in ne boš vklapljal na vtičnice v bajti, ki bo ostala v okviru današnjih cen bi bilo preveč komplicirano, bi se dalo prelahko izognit. Kake 10 let minimalno ni najmanše skrbi zaradi tega. Za kasneje pa bomo videli kaj bodo pogruntali.

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Bom reku čist iskreno - zafrustriran sm nad njihovo nesposobnostjo i.e. "cesar je nag"ovstvo, ki se dogaja. Edini velik, ki je dal nekaj na cesto in stvar vsaj iz avijona gledano naredu prav, je Nissan/Renault.

Vsi ostali pa ogromno govorijo, so obupno pametni kaj manjka in zakaj se stvar ne da narest. Ko pa le neki spravijo skupaj je stvar tko absurno sfaljena da je za zjokat. Dobesedno hočejo dokazat da se ne da.

Poglej si električnega Forda Focusa. Marsikdo v garaži je sestavil zadevo bol uporabno od tega.

Naj ugibam. Tesla? Pri kateri Roadsterjem niso vgradili zaščite pred izpraznitvijo celic? Fisker, kateremu so Karme prvih par dni umirale kot po tekočem traku?

Kaj te tako moti pri električnem Focusu? (saj ne da bi mi bil pretirano všeč, ampak Mondeo/C-Max Energii imata pa hud potencial :)

MaTTe je izjavil:

Ne vem kaj se tako pričkate okoli kilometraže, ki jo lahko napravi električni avtomobil z enim polnenjem, ker je najbolj pointless stvar o kateri bi se lahko. Vsak ima različne potrebe in poglede na avtomobil. Nekdo prevozi dnevno 1000 km, nekdo drug pa se v nedeljo pelje k maši in nazaj, pa mogoče v trgovino enkrat na teden. Zato je pregovarjanje o tem ali je dovolj 500km ali ne pointless.

Trenutno zase lahko rečem, da bi takoj menjal svoj avto za električnega. Nimam 3.6 V8 mrcine, da bi bil pri električnem avtomobilu prikrajšan za hude pospeške.
Kar se tiče kilometrov ne bi nikoli bilo problema, razen ko bi šel na dopust ali pa kam v tujino bi mogoče raje uporabil rent-a-car. Kar je pa maksimalno 10 dni v celem letu. In zakaj nimam električnega avtomobila?

ZASOLJENA CENA.

Ko bo cena električnega Ford Focusa konkutirala ceni Ford Focusa s TDCI mašino in boš lahko z enim tankom in enim polnenjem prevozil nekje enako število kilometrov pa se bo marsikdo vprašal, kaj je bolj smiselno kupit?!

Če ima domet 100 km sploh ni noben problem. Oz. ne bi bil, če ga ne bi bilo treba potem polniti par ur. TO je problem.

Glede Focusa, dizla. Ker se še vedno lahko zmisliš in greš na jugo/euro/WTF trip :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

jest10 ::

Lonsarg je izjavil:

Kontroliranje, da boš polnil z dražjo trošarinsko elektroko, in ne boš vklapljal na vtičnice v bajti, ki bo ostala v okviru današnjih cen bi bilo preveč komplicirano, bi se dalo prelahko izognit. Kake 10 let minimalno ni najmanše skrbi zaradi tega. Za kasneje pa bomo videli kaj bodo pogruntali.

In kaj je problem dati števec za štrom v avto?

Lonsarg ::

jest10 je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Kontroliranje, da boš polnil z dražjo trošarinsko elektroko, in ne boš vklapljal na vtičnice v bajti, ki bo ostala v okviru današnjih cen bi bilo preveč komplicirano, bi se dalo prelahko izognit. Kake 10 let minimalno ni najmanše skrbi zaradi tega. Za kasneje pa bomo videli kaj bodo pogruntali.

In kaj je problem dati števec za štrom v avto?


Tako očitno noče država narediti, point trošarin je, da je skrita v ceni surovine. Že bencin bi bil problem ločene trošarine zaračunavat, v stilu namesto 1.5€ liter bencina, bi bil 0.75, potem bi pa še 0.75dobil po pošti za plačat.
V primeru elektrike bi torej plačal recimo 10€ na mesec za elektriko za svoj avto, potem pa bi dobil še položnico z trošarino za 50€, tako se ne dela, trošarine se vedno skriva v ceni, da so ljudje tiho.

ČE bodo nekako dodatno hoteli zaračunat vožnjo z avtom na elektriko, tega ne bodo naredili z števci, ni to vzdržno za današnjo družbo.

Okapi ::

Slej ko prej pride na vrsto satelitsko cestninjenje, ki se bo plačevalo po prevoženih kilometrih (in vrstah cest, času vožnje ...), in v to se bo mimogrede vgradilo še trošarine. Verjetno bo v obliki mesečne položnice.

O.

jest10 ::

Lonsarg je izjavil:

jest10 je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Kontroliranje, da boš polnil z dražjo trošarinsko elektroko, in ne boš vklapljal na vtičnice v bajti, ki bo ostala v okviru današnjih cen bi bilo preveč komplicirano, bi se dalo prelahko izognit. Kake 10 let minimalno ni najmanše skrbi zaradi tega. Za kasneje pa bomo videli kaj bodo pogruntali.

In kaj je problem dati števec za štrom v avto?


Tako očitno noče država narediti, point trošarin je, da je skrita v ceni surovine. Že bencin bi bil problem ločene trošarine zaračunavat, v stilu namesto 1.5€ liter bencina, bi bil 0.75, potem bi pa še 0.75dobil po pošti za plačat.
V primeru elektrike bi torej plačal recimo 10€ na mesec za elektriko za svoj avto, potem pa bi dobil še položnico z trošarino za 50€, tako se ne dela, trošarine se vedno skriva v ceni, da so ljudje tiho.

ČE bodo nekako dodatno hoteli zaračunat vožnjo z avtom na elektriko, tega ne bodo naredili z števci, ni to vzdržno za današnjo družbo.


Zakaj bi ti pošiljal položnico za trošarino posebej? Vse je lepo na istem računu. Pa ali plačuješ točno porabo ali pa povprečje cez neko obdobje kot pri štromu.
Odčitavanje? Madonca no, če se usrane radjatorje odčitava na daljavo, se bo pa tudi števc v avtu.

Lonsarg ::

Ne gre se zdaj za tehnikalije, ali je položnica res druga, če ne drugega se na postavki vidi, point je ni skrito. Kar ne bi bil tak problem, če bi govorili o trošarini ranga 10-50%. Problem je, ker če hočejo elektriko dvigniti na ceno bencina to pomeni 500% in več trošarino! In ljudje bodo požrli 500% davek res?

jest10 ::

No, tudi pri gorivu se lepo vidi trošarino. Kurilc je xx€, dizel xy€. Pa nikjer ne vidim kakšnega splošnega upora

Cena za štrom se bo pa tako ali tako v sledečih letih konkretno dvignila. Brez trošarin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Lonsarg ::

Pri gorivu noben ne ve točnih zneskov trošarin ko zadeve plačuje, edino če pogoogla lahko dobi to informacijo.

In še pomembneje, razlika med dizlom in kurilcem ni tako ogromna. Da bi elektrika imela trošarino večjo kot 100% so pravljice, pri 100% pa je še vedno za par faktorjev cenejša kot gorivo. Trošarine bi se, če bi sploh se začele z tam 10% in ne več, potem mogoče kaj malega raslo.

WarpedGone ::

pipi:
Naj ugibam. Tesla? Pri kateri Roadsterjem niso vgradili zaščite pred izpraznitvijo celic? Fisker, kateremu so Karme prvih par dni umirale kot po tekočem traku?

Lej pipi, če ti niso jasno fizikalne osnove, kaj ti pol nej sploh razlagam?
Vseeno ena novica zate: če ti v ICE avtomobilu sprazne akumulator imaš dobre šanse da bo ta zanič in potrebuješ novega. Razlika je le, da je ICE akumulator precej cenejša roba kot 55kWh LiIon baterij in njegov modus operandi je takšen, da se skoraj nikoli ne izprazni pod polovico.

Ta bajeslovna spraznitev baterij v Tesla Roadsterju SE NI ZGODILA. Jasno? Vse skup izvira iz slabo napisanega članka, kaj bi se lahko zgodilo če bi se zgodilo. Pa se ni. Ampak se bi res lahko, če bi baterijo spraznil tako globoko kot ti avto pusti (cca 20%) napolnjenosti nato pa ga parkiral nekam na fejst toplo lokacijo (vsaj 40 stopinj) da avto vklopi hlajenje baterije in zadevo pustil stat vsaj kak teden. Hlajenje bi se kmalu nehalo izvajat ampak interno curljanje bi se dogajalo naprej.

Če izbereš normalno mesto (senco), se baterija na minimalni napolnjenosti sprazni pod nivo nepovpratka šele v kakem letu dni.
Pri tem ti ne pomaga nikakršna zaščita, ker čisto vsaka baterija ima "internal leakage" kar pomeni, da se prazni sama od sebe, z odprtimi kontakti.
Si kdaj slišal tisto, da se starih baterij ne kupuje, ker so že švoh? Iz natanko istega razloga. Ena boljših lastnosti LiIon kemije je ravno to, da se v primerjavi z drugačnimi kemijami samoprazni precej počasi. Šibka stran pa je, da pod nek tehnični minimum ne smeš iti.

Kaj te tako moti pri električnem Focusu? (saj ne da bi mi bil pretirano všeč, ampak Mondeo/C-Max Energii imata pa hud potencial :)

Moti me to, da v prtljažnik spravim en dežnik. Pa morda še en sendvič. Fail zasnova, ki je nujnost pri praktično vsaki karoseriji ki je bila zasnovana za ICE pogon. Ni druzga prostora za velike ceglaste baterije kot prtljažnik.


Tesla Roadster ma bolj uporaben prtljažnik.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

jest10 ::

WarpedGone je izjavil:



Ta bajeslovna spraznitev baterij v Tesla Roadsterju SE NI ZGODILA. Jasno?

Le zakaj sem potem jaz bral, da SE JE zgodilo.
In ne, ne bom iskal novice zate, se mi ne da.

WarpedGone ::

Ja in? Sem napisal da se ni ampak je vseeno realna možnost da se.

Zakaj trdim, da se ni? Ker se junak s tem problemom ni nikjer oglasil. Kupim avto za 120.000 USD, ki mi crkne v garaži, fabrika mi tega noče zamenjat pod garancijo in sm tiho? O meni (brez konkretnih podatkov) se zve le preko nekega fearmonger članka?
Js na primer, bi v takem primeru zagnal maksimalni možen vik in krik po vseh možnih forumih, časopisih, TVju itd. Na prvem mestu na uradnem firminem forumu, nato pa še na neuradnem.

Če bi problem seveda imel neko realno težo in nebi bil kriv jaz kot totalni debil, ki ne ve s čim ima opravka in je hkrati nepismen da bi si prebral kakšno je pravilno ravnanje s takšnim avtomobilom. Tut ICE avto ti bo eksplodiral v glavo, če boš s prižganim cigaretom gledal v tank a maš kaj bencina notr. Mašina ti bo zaribala, če ne boš menjal olja v predpisanih intervalih. In baterija v LiIon avtomobilu bo šla rakom žvižgat, če jo boš pustu da se preveč izprazni. Od lastnika avtomobila se pričakuje neka minimalna operativna sposobnost, pismenost in sposobnost razumevanja navodil. Kako hudiča je dobil izpit, če tega nisi sposoben?

Celotna debata o tej temi, skupaj z liniki na cel FUDFEST člankov na to temo je tule:
http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

Roadster ima dovolj realnih problemov, da se ni treba smešit z nekimi napihnjenimi črvi. Je pa za debato o njih treba mal bol poznat stvari kot čulakazala.

Iz navodil:
Keep in mind that when the vehicle is left unplugged with a full Battery, the initial rate of decline can be significant. When fully charged, the Battery’s charge level can drop as much as 7% a day and 50% within the first week. When the Battery’s charge level falls below 50%, the rate of decline slows down to approximately 5% per week.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: PrimozR ()

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

pipi:
Naj ugibam. Tesla? Pri kateri Roadsterjem niso vgradili zaščite pred izpraznitvijo celic? Fisker, kateremu so Karme prvih par dni umirale kot po tekočem traku?

Lej pipi, če ti niso jasno fizikalne osnove, kaj ti pol nej sploh razlagam?
Vseeno ena novica zate: če ti v ICE avtomobilu sprazne akumulator imaš dobre šanse da bo ta zanič in potrebuješ novega. Razlika je le, da je ICE akumulator precej cenejša roba kot 55kWh LiIon baterij in njegov modus operandi je takšen, da se skoraj nikoli ne izprazni pod polovico.

Ta bajeslovna spraznitev baterij v Tesla Roadsterju SE NI ZGODILA. Jasno? Vse skup izvira iz slabo napisanega članka, kaj bi se lahko zgodilo če bi se zgodilo. Pa se ni. Ampak se bi res lahko, če bi baterijo spraznil tako globoko kot ti avto pusti (cca 20%) napolnjenosti nato pa ga parkiral nekam na fejst toplo lokacijo (vsaj 40 stopinj) da avto vklopi hlajenje baterije in zadevo pustil stat vsaj kak teden. Hlajenje bi se kmalu nehalo izvajat ampak interno curljanje bi se dogajalo naprej.

Če izbereš normalno mesto (senco), se baterija na minimalni napolnjenosti sprazni pod nivo nepovpratka šele v kakem letu dni.
Pri tem ti ne pomaga nikakršna zaščita, ker čisto vsaka baterija ima "internal leakage" kar pomeni, da se prazni sama od sebe, z odprtimi kontakti.
Si kdaj slišal tisto, da se starih baterij ne kupuje, ker so že švoh? Iz natanko istega razloga. Ena boljših lastnosti LiIon kemije je ravno to, da se v primerjavi z drugačnimi kemijami samoprazni precej počasi. Šibka stran pa je, da pod nek tehnični minimum ne smeš iti.

Kaj te tako moti pri električnem Focusu? (saj ne da bi mi bil pretirano všeč, ampak Mondeo/C-Max Energii imata pa hud potencial :)

Moti me to, da v prtljažnik spravim en dežnik. Pa morda še en sendvič. Fail zasnova, ki je nujnost pri praktično vsaki karoseriji ki je bila zasnovana za ICE pogon. Ni druzga prostora za velike ceglaste baterije kot prtljažnik.


 Tesla Roadster ma bolj uporaben prtljažnik.

Tesla Roadster ma bolj uporaben prtljažnik.


FIzikalne osnove česa? Zakaj so električni avotmobili ta moment popolnoma neuporabni? To mi je jasno. Sicer pa ja, popolnoma enaka situacija je, če moraš zamenajti akumulator za 20 €, ki ga zamenjaš v 5 minutah, ali pa battery pack za 50 jurjev, ki ti ga zamenjajo v par tednih na servisu. Isto.

Pa kako se ni zgodilo? Lepo so avto odpeljali. Če imaš drugačne podatke jih pa z veseljem lahko deliš (oz. podkrepiš z linki). Pa to lahko se zgodi ne pomaga kaj fejst. Dejstvo je, da se to ne bi smelo zgoditi. To je tko, kot bi ti prodali avto z ICE brez hlajenja. Voziš se pa lahko samo pozimi. Samo 15 minut. Potem se pa pregreje in crkne.

Glede Focusa, zadeva je mestni avto, načeloma tak prtljažnik zadostuje. Pa zadeva pelje dokaj udobno 5 ljudi, Roadster 2. Pa v praktično nobenem avtomobilu nimaš nekega velikega prostora za škatlo baterij. Sploh pa ne tam, kjer bi bila njihova pozicija kul - nizko in v sredini avta. Tam imaš ponavadi ljudi. Izven te cone imaš prostora zaradi aerodinamičnih omejitev manj, podrejo ti uravnoteženost, so bolj izpostavljene, itd.

Rešitev je v večji gostoti, da boš lahko dal pod avto eno 10 cm plast, ki te bo pripeljala dovolj daleč. Do takrat pa točno takšno rešitev že imamo. Pride v obliki gorljive tekočine ;)

WarpedGone je izjavil:

Ja in? Sem napisal da se ni ampak je vseeno realna možnost da se.

Zakaj trdim, da se ni? Ker se junak s tem problemom ni nikjer oglasil. Kupim avto za 120.000 USD, ki mi crkne v garaži, fabrika mi tega noče zamenjat pod garancijo in sm tiho? O meni (brez konkretnih podatkov) se zve le preko nekega fearmonger članka?
Js na primer, bi v takem primeru zagnal maksimalni možen vik in krik po vseh možnih forumih, časopisih, TVju itd. Na prvem mestu na uradnem firminem forumu, nato pa še na neuradnem.

Če bi problem seveda imel neko realno težo in nebi bil kriv jaz kot totalni debil, ki ne ve s čim ima opravka in je hkrati nepismen da bi si prebral kakšno je pravilno ravnanje s takšnim avtomobilom. Tut ICE avto ti bo eksplodiral v glavo, če boš s prižganim cigaretom gledal v tank a maš kaj bencina notr. Mašina ti bo zaribala, če ne boš menjal olja v predpisanih intervalih. In baterija v LiIon avtomobilu bo šla rakom žvižgat, če jo boš pustu da se preveč izprazni. Od lastnika avtomobila se pričakuje neka minimalna operativna sposobnost, pismenost in sposobnost razumevanja navodil. Kako hudiča je dobil izpit, če tega nisi sposoben?

Celotna debata o tej temi, skupaj z liniki na cel FUDFEST člankov na to temo je tule:
http://www.teslamotorsclub.com/showthre...

Roadster ima dovolj realnih problemov, da se ni treba smešit z nekimi napihnjenimi črvi. Je pa za debato o njih treba mal bol poznat stvari kot čulakazala.

Iz navodil:
Keep in mind that when the vehicle is left unplugged with a full Battery, the initial rate of decline can be significant. When fully charged, the Battery’s charge level can drop as much as 7% a day and 50% within the first week. When the Battery’s charge level falls below 50%, the rate of decline slows down to approximately 5% per week.

Morda so ga pa pri Tesli utišali, da ne bi bilo drame in panike v veliko večjem obsegu? Pač, 'damo ti novega Roadsterja pa nov Model S, ko pride, ti pa bodi tiho' oz. nekaj podobnega. Njim se to pozna pol prdca, prišparajo ogromno na imenu, revež je pa tudi lahko vesel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

WarpedGone ::

Pipi:
FIzikalne osnove česa?

My point exactly.
Ti si zguba časa, ostali so skapiral point.
Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Ja kakšne fizikalne osnove si pa imel v mislih? Gostoto hrambe energije morda?

WarpedGone ::

Sm napisal dvakrat v enem postu. Preberi še dvakrat.

Self-discharge
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Apple je že imel vizijo narediti svoj icar, mogoče še celo kdaj bo.



Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

energetik ::

Lonsarg je izjavil:

Ne gre se zdaj za tehnikalije, ali je položnica res druga, če ne drugega se na postavki vidi, point je ni skrito. Kar ne bi bil tak problem, če bi govorili o trošarini ranga 10-50%. Problem je, ker če hočejo elektriko dvigniti na ceno bencina to pomeni 500% in več trošarino! In ljudje bodo požrli 500% davek res?
Kakšnih 500%? 8-O
1kWh iz bencina stane zdaj okoli 15c, 1kWh elektrike je pa tam okoli 10c. To je 50% večja cena za energijo iz benza ne pa 500%.
Če pa odšteješ od cene benza trošarino, je pa kWh elektrike dražji oziroma je tam-tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jype ::

energetik> 1kWh iz bencina stane zdaj okoli 15c, 1kWh elektrike je pa tam okoli 10c.

Kolk pa pri bencinu nekontrolirano stran vržeš v obliki smeti, strupenih snovi, hrupa?

bluefish ::

Tudi baterije ob koncu svoje življenjske dobe niso povsem nedolžne.

dzinks63 ::

Pri Amperi: Ob vožnji na električno energijo je strošek za 15.000 prevoženih kilometrov le 300 evrov oziroma 2 evra na 100 kilometrov.

Pri porabi bencina cca 7l/100km je to cca 10€, torej bi naj bila vožnja na elektriko cca 5x cenejša.

energetik ::

jype je izjavil:

energetik> 1kWh iz bencina stane zdaj okoli 15c, 1kWh elektrike je pa tam okoli 10c.

Kolk pa pri bencinu nekontrolirano stran vržeš v obliki smeti, strupenih snovi, hrupa?
O izkoristku in emisijah nisem nič govoril.

Lonsarg ::

@energetik, Energijska vrednost bencina je irelevantna, ko se gremo primerjavo z elektriko. Če ne gremo v tehnikalije trenutno velja, da je bencin kake 5x dražji od elektrike na isto kilometrov, ergo od tukaj meni 500% davek(v bistvu 400% pardon..) da pridemo do iste cene. Bencin pa ima koliko trenutno, okoli 100%? Teh 100% je za zaslužek države mimogrede, glavni razlog je, da mi nič ne proizvajamo goriva in se nabije trošarino, da se ne bi tako porabilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Okapi ::

Pri porabi bencina cca 7l/100km je to cca 10€,

da je bencin kake 5x dražji od elektrike na isto kilometrov,
Kar je seveda čisto zavajanje, ker pozabijo prišteti ceno akumulatorja.

Če se recimo voziš 15.000 km na leto na elektriko (vsak dan v povprečju 40 km) in računamo, da akumulator zdrži 10 let (kar je verjetno preveč optimistično, glede na to, da ga moraš pri takšni porabi praktično vsak dan polnit), prevoziš z akumulatorjem 150.000 km. Recimo, da stane akumulator 15.000 evrov, za lažje računanje. Se pravi te pride 10 evrov/100 km samo akumulator. Dodaš še ceno elektrike in vidiš, da je pravzaprav dražje kot bencin. A sem se kje zmotil v računanju?

O.

Lonsarg ::

Lej konec koncev za skupno računico ni važno, ali akumulator daš pod ceno goriva, ali pod ceno avta, sam več matematike rabiš, da prepračunavaš na kilometer, če daš pod gorivo.

Ampak bodite potem konsistentni. Namreč ko se pogovarjamo o ceni na kilimeter ste hitri dat še akumulator zraven, ko pa se pogovarjamo o ceni avtomobila, pa noben ne pomisli, da bi ceno akumulatorja odštel!

Problem je, ker ni enostavne računice, kako bi sploh ceno akumulatorjev dal v ceno na kilometer, namreč eni avtomobili imajo baterij za 5000€, eni pa za 30000€, čisto odvisno... Torej jaz ne vidim druge rešitev, kot da se ceno baterije upošteva pri ceni avtomobilov.



Torej če povzamem tvoje približke, življenska doba baterije, recimo da bo vsaj za silo(doseg pade na polovico) 150 000 kilometrov. Vzamemo še približek, da elektrika stane 1/5 bencina na isto število kilometrov. Porabo goriva 7/l na 100km in dobimo strošek bencina v 10 letih(150 000km) pri ceni 1.5€: 10500l * 1.5€ = 15750. Strošek elektrike bi pa bil 3150(petino), kar pomeni razlika 12600€.

Torej če bi električni avto stal približno 12k€ več kot ekvivalentni bencinski, bi po 10 letih prišli ravno na nulo. Zdaj z tvojo predvideno ceno 15 000 na akumulator je to malce pretežko doseči, ampak ta tvoja cena je za electirc only avte. Kak avto, ki ima samo za 100km elektrike, ostalo pa bencin pa znajo akumulatorji biti že precej poceni in je samo še vprašanje časa, kdaj bo ekvivalenten električni avto stal do 12k€ več. Ko bo, ga kupim, ker računam, da bo razlika bencin-elektrika se še povečevala in se bo splačalo, poleg tega pa luksoz tihega motorja...

D3m ::

dzinks63 je izjavil:

Apple je že imel vizijo narediti svoj icar, mogoče še celo kdaj bo.





In potem bojo tožili Mercedes - Benz, ker kopirajo iCar.
|HP EliteBook|R5 6650U|

dzinks63 ::

Cena avtomobila pri goli ceni na prevoženi km je drugega pomena. Vsak si kupi avtomobil po svojih željah, zmožnostih in nekdo pač da za avtomobil 10,20,30,50 ali celo 100k€. Cena baterije je že vračunana v nabavno ceno avtomobila in npr Ampera stane 42k€ in kdor se s tem strinja, jo kupi. Ravno tako kot je enak klasičen avtomobil z manjšim motorjem cenejši od tistega z večjim in prodajajo se eni in drugi.

Okapi ::

Ampak bodite potem konsistentni. Namreč ko se pogovarjamo o ceni na kilimeter ste hitri dat še akumulator zraven, ko pa se pogovarjamo o ceni avtomobila, pa noben ne pomisli, da bi ceno akumulatorja odštel!
Če hočeš imeti "čiste račune", oziroma hočeš pravilno primerjati stroške, moraš ceno akumulatorja odšteti od cene avta in jo prišteti k ceni goriva.

Drugače bi lahko nekdo začel prodajati bencinske avte z vključenim gorivom za 150.000 km in bi trdil, da se s tem avtom voziš zastonj. Če strošek goriva skriješ v ceno avta, še ne pomeni, da ga ni.

O.

primar ::

Ne glede na to koliko pametujemo tukaj gor, koristi od elektro avta ne bo imela ne narava, ne mi, pač pa prav tako kot sedaj bogate elite in njihov imperij. Ko bo (če bo) enkrat elektrika v prometu predstavljala pomemben odstotek, bo cena na km vsaj taka ali še višja.
O ekologiji elektro avta pa je tako ali tako brezveze zgubljati besede, dokler je globalno premog njen glavni vir.

LP

jype ::

primar> bogate elite

Jaz imam čisto direktno korist od tega, da se mnogo in vse več ljudi vozi z električnimi skuterji.

imagodei ::

0_o

Ker surovin ne "kurijo" na tvojem domačem dvorišču?
- Hoc est qui sumus -

primar ::

Ali pa se ukvarja z preprodajo kitajskih elektro jajčk....;)

PrimozR ::

primar ampak imajo termoelektrarne vseeno večji izkoristek, kot avtomobili na notranje izgorevanje.

dzinks tole je tok Applov izdelek kot je Applov izdelek moja mami.

Glede cene baterije, stvar je preprosta. Vzame se, da se bo avto imelo 10 let, da se bo z njim naredilo recimo 25k km na leto, potem se pa računa. V strošek na km pa pač vračunaš še vse servise in ceno avta. Problem rešen.

Je pa res, da gre potem spet za nekoliko bolj osebni račun, saj je odvisno, na koliko let menjaš avto in koliko km narediš z njim.

jype ::

imagodei> Ker surovin ne "kurijo" na tvojem domačem dvorišču?

Ker če vozijo pred mano (kar se pogosto zgodi) skuterji z električnim motorjem nimam nobenih težav z dihali, če pa vozijo skuterji z bencinskim motorjem, jih pa imam (pa ne le jaz, jasno).

dzinks63 ::

Kdo je dizajniral icar?, drugače na netu je polno tega:Steve Jobs' Dream was to Design an iCar


Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Matev ::

tale icar (alien car) je totalna antireklama za el. avtomobile

dzinks63 ::

Iz drugega zornega kota je prav všečen.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Matev ::

Iz drugega zornega kota je prav všečen.


ja za v lunapark bi kar bil

za kaj resnega je pa to enako kot tale

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

dzinks63 ::

Pa ne moreš tega skupucala primerjati z Applovim iMove.

Matev ::

ehh

oboje je alienware

skropucalo eno ali drugo

PrimozR ::

dzinks63 je izjavil:

Kdo je dizajniral icar?, drugače na netu je polno tega:Steve Jobs' Dream was to Design an iCar




though he pointed out that Jobs "never did design it".


Kaj hočeš zdaj povedat?

Grey ::

Elektroavtomobili bodo zaenkrat potrebovali strogo standardizacijo, če bomo hoteli, da zadeva zaživi in potrebuje korenit Paradigm Shift v avtomobilski/energetski industriji. Elektroavtomobili so prelomnica in s stvarjo se bo potrebno soočiti na drugačen način. Tlačenje elektromotorjev v 2 toni težke karavele, namenjene IC motorjem pač ni smiselno.

Primer:
- Vsi avti standardizirani na akumulatorje s 60kWh energije
- Vsi avtomobli narejeni iz lahkih materialov (skupna masa avtomobila pripravljenega na vožnjo mora znašati max 1200kg)
- Vsi avtomobili morajo imeti standardiziran paket baterij
- Menjava baterijskega paketa ne sme trajati dlje od 5 minut
- Baterije se menja na postajališčih Petrola (vrneš prazno, plačaš polno)
- ...

Da je to izvedljivo je potrebno preračunati frekvenco obiska bencinskih črpalk in oceniti koliko jih je minimalno potrebno imeti na "lagerju", da se sistem izpelje s sistemom skladiščenja. Tako, na uč ocenjujem, da bi bilo potrebno imeti 30% kapacitet vseh voznih elektroavtomobilov v Sloveniji + % za tujce, ki so tranzitne narave.

In zadeva je rešena.

energetik ::

Večina avtov ima že zdaj okoli 1200kg. Še pred 10 leti so imeli pod 1000kg. Lahek avto zame pomeni 500kg in manj.

Matev ::

Vsi avtomobili morajo imeti standardiziran paket baterij


a električni tesla bi naj po tvoje imel enake baterije kot elektični rev

da še slikovno prikažem

tesla


reva

HUD ANE?

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Grey ::

Seveda. Edino tako je možno logistično izpeljati elektroavtomobile. In s standardizacijo velikosti, znižanjem števila različnih modelov itd. Torej, če povzamem, gre za racionalizacijo porabe surovin. Za koji k*rac potrebuje mercedes 15 različnih kategorij in še te se delijo na n-različnih podmodelov? Absurd. Potrebno je modele združiti v eno in jih narediti multifunkcijske - mestni/družinski/targa. Notranjost lično oskubiti, da se ne nabira nepotrebna masa, znebiti se dashboarda in projicirati hitrost ter potrebne podatke na HUD s čimer spet zbijemo maso. Vsepovsod, kjer se da, se mora zbiti maso. Avtomobili postajo čedalje bolj nabuhli in notranjsko vse manjši od predhodnikov, kar se mi tudi zdi popoln idiotizem.

jype ::

Grey> Edino tako je možno logistično izpeljati elektroavtomobile.

Mhm. Še sreča da tisti ki bodo iz električnih avtomobilov naredili revolucijo tega ne vedo.

Invictus ::

jype je izjavil:

Grey> Edino tako je možno logistično izpeljati elektroavtomobile.

Mhm. Še sreča da tisti ki bodo iz električnih avtomobilov naredili revolucijo tega ne vedo.

Težko rečemo električnemu avtu revolucija. Obstajajo že precej let. Včasih so držali celo hitrostni rekord.

Seveda če bi pa zraven dali še kako "wireless" distribucijo elektrike, potem bi bila pa to druga pesem. Seveda če Tesla ni nakladal ...

V takem primeru pa baterij sploh ne bi rabili.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

SmeskoSnezak ::

@ Pusti soncu v srce... @
««
92 / 1139
»»