» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 89 90 91 92 93 ... 249

jype ::

energetik> Meja za izkoristek za belo svetlobo je okoli 260lm/W.

Kaj je pa podlaga za to mejo?

CaqKa ::

energetik je izjavil:

CaqKa je izjavil:

nisi zasledil da smo začeli uporabljati varčne žarnice ki porabijo petkrat manj in da so na pohodu led "žarnice" ki bodo spet še 5x manj porable in da bo za njimi razvoj še vedno šel v to smer?
LED so enako učinkovite kot CFL-jke in dosti manj kot T5 fluorescenčne cevi ali metal-halidne sijalke.
Meja za izkoristek za belo svetlobo je okoli 260lm/W. Lahko še tako razvijajo, pa ne bodo nikoli mogli čez to mejo. Za 260lm bele svetlobe boš vedno rabil _najmanj_ 1W elektrike, pa če se na glavo postaviš.

bomo pa iznašli novo paradigmo za osvetljevanje, kot se je kurzweil izrazil.

aja.. oni audi z umetno izdelanim zvokom.. mislim to je prava groza. če zna avto bit tiho potem naj bo.

energetik ::

jype je izjavil:

energetik> Meja za izkoristek za belo svetlobo je okoli 260lm/W.

Kaj je pa podlaga za to mejo?
Definicija candele in odziv človeškega očesa na posamezne valovne dolžine. Torej 5800K črno telo, porezano levo od vijolične in desno od rdeče. Seveda lahko narediš še bolj učinkovito belo svetilo, ampak bo imel vedno slabši CRI.
Luminous efficacy @ Wikipedia

Aja, smo offtopic, lohk pa se naredi nov fork.

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

CaqKa je izjavil:

jest10 je izjavil:


In ko vsako leto kupim dodatno še 5 luči...

nisi zasledil da smo začeli uporabljati varčne žarnice ki porabijo petkrat manj in da so na pohodu led "žarnice" ki bodo spet še 5x manj porable in da bo za njimi razvoj še vedno šel v to smer?


"Fino", še posebno ko vidiš, kako te zadeve svinjajo omrežje z višjimi harmoniki>:D

Pyr0Beast ::

jest10 je izjavil:

CaqKa je izjavil:

jest10 je izjavil:


In ko vsako leto kupim dodatno še 5 luči...

nisi zasledil da smo začeli uporabljati varčne žarnice ki porabijo petkrat manj in da so na pohodu led "žarnice" ki bodo spet še 5x manj porable in da bo za njimi razvoj še vedno šel v to smer?


"Fino", še posebno ko vidiš, kako te zadeve svinjajo omrežje z višjimi harmoniki>:D


Sploh v času optičnih in vdsl povezav se mi srce res para ko se zaserje 30kHz AM spekter.

energetik je izjavil:

CaqKa je izjavil:

nisi zasledil da smo začeli uporabljati varčne žarnice ki porabijo petkrat manj in da so na pohodu led "žarnice" ki bodo spet še 5x manj porable in da bo za njimi razvoj še vedno šel v to smer?
LED so enako učinkovite kot CFL-jke in dosti manj kot T5 fluorescenčne cevi ali metal-halidne sijalke.
Meja za izkoristek za belo svetlobo je okoli 260lm/W. Lahko še tako razvijajo, pa ne bodo nikoli mogli čez to mejo. Za 260lm bele svetlobe boš vedno rabil _najmanj_ 1W elektrike, pa če se na glavo postaviš.


Več lumnov na watt je samo plus - sedaj so hladilna telesa skoraj ubijalska po velikosti in teži :)

Še bolje bi bila delovna temperatura 2000K+
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Timurlenk ::

Zakaj so električni avtomobili prava stvar


niso
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Azgard ::

Še:)

Timurlenk ::

jp

tako proizvodno, kot v uporabi kot nato v odlaganju teh akumulatorjev
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Azgard ::

No problem akumulatorjev skoraj popolnoma rešiš tako, da jih daš v avto samo za 50-100km. To pol ni več tak problem čez 10 let zamenjat. Bencinski agregat, za kadar se gre dlje pa je čisto poceni. Sam še proizvodnjo poštimat, da se take avte šopa za dobrih 10k€.

Matev ::

če daš električnemu še trošarine za plačevat se niti v celi življenjski dobi avtomobila cena na povrne

to ob današnji ceni nafte in današnji ceni baterij

kar se bo pa oboje spremenilo

Azgard ::

Matev je izjavil:


to ob današnji ceni nafte in današnji ceni baterij

kar se bo pa oboje spremenilo


Ja, oboje bo šlo gor. Z tem da pri električnem avtu boš še vedno enako prišparal tut če gre elektrika gor za 100%, bencin pa za 20%. Najverjetnejši scenarij pa je, da bo šel bencin še bolj gor kot elektrika.

Kar se pa trošarin tiče, najverjetneje jih bomo dobili v obliki satelitskega cestninjenja. To pa pomeni da ne bo imelo veze ali boš vozil električarja ali bencinarja. Torej bodo te trošarine tudi bencinarji fasali.

Nafte se ne ve kdaj točno jo bo zmanjkalo. Se pa ve, da bo že okoli 2020(ja čez 8 let) črpanje počasnejše kot bo potreba in bo moralo biti že kakih 5% avtov na nekaj drugega in od takrat naprej vedno več.

Bodisi se postopoma električarje vpeljuje z subvencijami, da ne bo šoka, bodisi bo čez 10 let bencin 10€/liter. pol pa tut če elektriko podražijo za 500% se bo še vedno splačala.

Timurlenk ::

Nafte se ne ve kdaj točno jo bo zmanjkalo. Se pa ve, da bo že okoli 2020(ja čez 8 let) črpanje počasnejše kot bo potreba in bo moralo biti že kakih 5% avtov na nekaj drugega in od takrat naprej vedno več.


a tako kot leta 70 80 90 2000 2010
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Matev ::

Nafte se ne ve kdaj točno jo bo zmanjkalo.


zmanjkalo je ne bo nikoli, vsaj ne popolnoma

je pa res da amerika že nima več zadosti svoje nafte - jim jo je že začelo zmanjkovati
in primankljaj kompenzirajo z vojnami - irak, afganistan, libija - še iran želijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

Invictus ::

Amerika ima do olj svoje nafte ker zdaj večino uvažajo. In šparajo svojo. Zato letajo po svetu in sesuvajo naftne države.
Looking for people with the same mental disorder. Oh, already found you ...

Matev ::

Amerika ima do olj svoje nafte ker zdaj večino uvažajo. In šparajo svojo. Zato letajo po svetu in sesuvajo naftne države.


šparajo svoje
ker če bi še tisto kar imajo počrpali bi postali še bolj odvisni

glede količine ki jo imajo je pa mnogo premajhna da bi zadostila njihovi porabi

Okapi ::

Ne pozabit na plin, ki je prav tako čisto primeren za poganjanje avtomobilov, in ga še zlepa ne bo zmanjkalo.

Bi rekel, da če se bosta bencin & dizel začela zelo dražiti, bo najprej več avtov na plin, kot na elektriko. Hebiga, ti akumulatorji so še kar dragi in za zdaj bolj ali manj izničijo ekonomske prednosti cenejše elektrike. Če bodo enkrat začeli v mestih klasičnim avtom zaračunavati davek na svinjanje zraka, se pa znajo stvari hitreje spremeniti.

O.

Timurlenk ::

na največjih zalogah, ki jih še ne črpamo, a vemo kje so, menda sedijo norvežani?
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Matev ::

Ne pozabit na plin, ki je prav tako čisto primeren za poganjanje avtomobilov, in ga še zlepa ne bo zmanjkalo.


plin stane enako kot bencin
zgolj da plin zaenkrat nima trošarin in je zato "še" cenejši

Okapi ::

Jaz sem pisal o zalogah, ne o cenah.

O.

Matev ::

Jaz sem pisal o zalogah, ne o cenah.


plina je lahko res veliko

a je to volumensko - tudi porabi se ga veliko

Malajlo ::

Ce misliš na zemeljski plin, nekaj mora opravičiti še enkrat višjo ceno na pumpi kot pa v kuhinji. Marža?

Pyr0Beast ::

Tako je

Državno odobrena. Zato pa jeklenke filajo z LPG-jem. Ker je cenejši ko ista propan-butan mešanica

Bencin stane drobiž dandanes.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Po vse večjem številu električnih avtombilov se že pojavljajo težnje po standardizaciji. Začelo se bo z električnimi priključki za hitro polnjenje.


Konzorcij osmih avtomobilskih tovarn, v katerem so se združili Audi, BMW, Chrysler, Daimler, Ford, GM, Porsche in Volkswagen, je simpozij električnih vozil EVS26 v Los Angelesu izkoristil za predstavitev enotnega modula za hitro polnjenje baterij električnih avtomobilov v 15 do 20 minutah.

Sigurno pa se bo vse skupaj stopnjevalo tudi na druge zadeve, na ta način in z množično proizvodnjo, se bodo električni avtomobili v prihodnje vse bolj cenili.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Okapi ::

Ja, ker štekarji so krivi, da so električni avti dragi.;)

O.

dzinks63 ::

Sigurno pa se bo vse skupaj stopnjevalo tudi na druge zadeve, na ta način in z množično proizvodnjo, se bodo električni avtomobili v prihodnje vse bolj cenili.

Še enkrat si preberi zgoraj zapisano.

bf4ed ::

Kaj pa šteker ki ga je imel EV1? ni bil dovolj dober?
Zdaj mogoče kaj migajo ampak to ni nič, lahko bi se že 10let vozili z elektro avti.
Barem kakih 10-20% bi nas bilo....

SmeskoSnezak ::

bf4ed je izjavil:

Kaj pa šteker ki ga je imel EV1? ni bil dovolj dober?
Zdaj mogoče kaj migajo ampak to ni nič, lahko bi se že 10let vozili z elektro avti.
Barem kakih 10-20% bi nas bilo....

10-20% vas je že na svetu! :P
@ Pusti soncu v srce... @

WarpedOne ::

Audi, BMW, Chrysler, Daimler, Ford, GM, Porsche in Volkswagen

V simpoziju so združene firme, ki niso prodale še niti enega električnega avtomobila. Lol @ dinozavri... prej ko jih pobere, bolje bo za vse.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Okapi ::

Ti očitno še vedno misliš, da lahko neki butični startupi ogrozijo velikane z uveljavljeno in razpredeno dealersko in servisno mrežo.:))

O.

WarpedOne ::

Ti ne pomaga nič, če maš glavo v riti in odkrivaš toplo vodo. Tale simpozij je kot da kup skopljenih menihov razpravlja o dizajnu kondoma.

Renault se ne ubada z neumnostmi ampak zadeve enostavo prodaja. Možnost polnjenja z do 48kW brez birokratskega opletanja s standardi.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

gumby ::

Industrija se je že 30 let nazaj zmenila glede oblike vtičnic in vtikačev, ampak nekdo pač mora spet izumit toplo vodo.
my brain hurts

WarpedOne ::

In medtem ko mladi devičniki debatirajo o kablih in pravih štekarjih (i.e. zgoraj naštete firme brez EVjev na cesti), odrasli možje (i.e. firme z EVji na cesti) razmišljajo o pravi rešitvi polnjenja:
- Nissan Leaf goes wireless - charged by electromagnetic induction from floor pad
- NZ wireless electric vehicle charging technology used in first London trial
- 2014 Infiniti EV to Debut Wireless Inductive Charging System

Polnjenje preko kabla deluje a v praksi ni ravno praktično. Induktivno polnjenje je nujna zadeva, da je stvar praktično uporabna v realnih okoljih. Predno kdo začne jokat, kolk izgub je, si naj prebere kakšne so izgube pri polnjenju s 40kW (hitro polnjenje) v primerjavi s polnjenjem s 4kW (običajno polnenje doma).
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

guest #44 ::

Induktivno polnjenje nekaj kilovatov. Ugh, i wouldn't want to be there when it's happening. Sicer pa izgube se z kvadratom razdalje večajo. Najboljše bi blo če bi obe elektrodi bili čist blizu, ampak pol raje kabel.

Okapi ::

Edina prava rešitev je akku, ki ga zamenjaš v 2-3 minutah (ajde, maksimalno v petih).

O.

para! ::

Okapi a na vsakih 200km? :))

Devičniki, kot jim pravi Warped, verjetno iščejo načine kako se izognit za večino nepremostljivim težavam: nizek doseg in absurdni časi polnjenja. Mislim, da nekateri proizvajalci enostavno ne upajo računat na to, da bo ljudi neka tehnologija toliko navdušila, da bojo spremenili navade. Tehnološki entuziasti in okoljevarstvene duše verjetno niso dovolj za tržni uspeh mogotcev kot so nemški avto koncerni.

Sicer sem zadnjič videl reklamo za BMW i serijo - to so verjetno zgolj hibridi?

lp
Death before dishonor!

Matev ::

Mislim, da nekateri proizvajalci enostavno ne upajo računat na to, da bo ljudi neka tehnologija toliko navdušila, da bojo spremenili navade.


za večino ljudi se navade nič ne spremenijo

čez dan narediš 20-60km
in ponoči polniš akumulator

para! ::

20-60km ljudje nardimo medtem, ko se vračamo iz BTCja in mimogrede zavijemo še na sladoled ob bližnje jezero, preden se vrnemo domov. V Ljublani. Ko grem po dečvo je 20km v eno smer. Bi moral non-stop mislit na to koliko je elektrike, da ne bi zvisel.

Ne, ni težko, samo v primerjavi s tem, je bencin luksuz.
Death before dishonor!

WarpedOne ::

BMW i3 naj bi bil BEV, i5 in i8 naj bi bila hibrida v stilu Volta ali Ampere - v 100% časa s sabo furaš generator, katerega morda potrebuješ v 1% časa. Pa še to šele čez 5 let.

Teli devičniki hočejo v 100% narest idealno zadevo v štartu. To jim ni uspelo pred 100 leti z bencinarji (ki so postali uporabni šele z električnim zaganjačem), niti jim ne bo danes. Kažejo koncepte, prototipe, analize in slike in ... ko pa končno kej spacajo skupaj je to na nivoju v garaži sestavljene zadeve. Al pa še mal slabše.

Drugi pa enostavno nekaj sestavijo in to prodajajo. Zadeve ne kupijo vsi, le tisti ki v njej vidijo smisel in uporabnost zase.
Če Tesla ni dovolj dober za vas - čeprav je prvi dokazal, da se stvar resnično Da, mate Nissana in Renaulta, pa še Toyoto. Mogoče vam ne ustrezajo ker niso nemci ampak to ni problem teh firm ampak nemcev, ki na področju električnih avtomilov glave nosijo v ritih. Škoda za njih in vas.

para: furaj se z dizli, nihče te ne ogroža.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

para! ::

BMW i3 naj bi bil BEV

No, pol delajo neki na tem?

para: furaj se z dizli, nihče te ne ogroža.

Men je vseen kaj točno poganja avto, v katerem se vozim, dokler sam pogon ne prinaša negativnih posebnosti zaradi pogona smaega, in verjetno to velja za večino voznikov.

Nihče pa ni nikjer napisal, da so EV neuporabni, zgolj manj komot so.

lp
Death before dishonor!

PIPI ::

Azgard je izjavil:

No problem akumulatorjev skoraj popolnoma rešiš tako, da jih daš v avto samo za 50-100km. To pol ni več tak problem čez 10 let zamenjat. Bencinski agregat, za kadar se gre dlje pa je čisto poceni. Sam še proizvodnjo poštimat, da se take avte šopa za dobrih 10k€.

Poglej Focus C-Max Energii in Fusion Energii (ameriški Fusion, pri nas se bo prodajal kot Mondeo). Zadeve naj bi bile mislim da okrog 30k, odvisno od ranga opreme.

Okapi je izjavil:

Ti očitno še vedno misliš, da lahko neki butični startupi ogrozijo velikane z uveljavljeno in razpredeno dealersko in servisno mrežo.:))

O.

V avtomobilski industriji nekako težko, ker se je spremenil samo motor (pa še to je, roko na srce, električen motor nekaj običajnega, ki je v pomanjšani obliki nekaj desetkrat prisoten tudi v najcenejših avtomobilih). Tehnologija podvozja in same šasije ostaja zaenkrat bolj ali manj enaka (slednjo bodo spremenili kompoziti, na katerih pa vsi večji proizvajalci avtomobilov že delajo hudo aktivno, sploh BMW in tudi Audi).

Morda bo seznam nekoliko spremenila vpeljava samovoznih avtomobilov, ker se bo celoten koncept tako zelo močno spremenil, v IT-ju pa klasični proizvajalci avtomobilov niso tako močni. Zato je tudi najbolj resen pri razvoju samovozečega avta Google.

para! je izjavil:

Sicer sem zadnjič videl reklamo za BMW i serijo - to so verjetno zgolj hibridi?

lp

Eko serija, zaenkrat predstavljena i3 (mestni avtek) in i8 (superšportnik) sta hibrida, poudarke je tudi na kompozitni strukturi šasije.

WarpedOne je izjavil:

BMW i3 naj bi bil BEV, i5 in i8 naj bi bila hibrida v stilu Volta ali Ampere - v 100% časa s sabo furaš generator, katerega morda potrebuješ v 1% časa. Pa še to šele čez 5 let.

No no, ne bluzi. Poglej raje preden govoriš bedarije kaj je namen i8. Hint: zelo podoben po namenu je Porschejev 918 Spider, o katerem se dela nekoliko manj haloja in je obenem tudi nekoliko bolj klasično naravnan, torej teži bolj k bencinskemu avtomobilu med hibridi, kot proti električnim (kot i8).

WarpedOne je izjavil:

Drugi pa enostavno nekaj sestavijo in to prodajajo. Zadeve ne kupijo vsi, le tisti ki v njej vidijo smisel in uporabnost zase.
Če Tesla ni dovolj dober za vas - čeprav je prvi dokazal, da se stvar resnično Da, mate Nissana in Renaulta, pa še Toyoto. Mogoče vam ne ustrezajo ker niso nemci ampak to ni problem teh firm ampak nemcev, ki na področju električnih avtomilov glave nosijo v ritih. Škoda za njih in vas.

para: furaj se z dizli, nihče te ne ogroža.

V kakšnem balončku to živiš, da se pri Tesli sprašuješ če je dovolj dober, ne če je predrag? :)

No, v bistvu to velja za vse električne avtomobile, ampak za Teslo še najbolj.

Sicer pa, nekaj dobijo in nekaj naredijo ja. Pokažejo prototipe, obljubljajo masovno proizvodnjo, potem pa klecnejo, ker jim zmanjka denarja, ker se stvar ne prodaja tako dobro. Primer: Fisker. Še vedno pa ti tvoji ljubljenčki, ki nekaj naredijo, naredijo izdelek na ravni garažnega projekta. Tesla npr. Pri kateri te stane menjava baterij ~50 jurjev, če ga shraniš nepriklopljenega. Fun! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

WarpedOne ::

dokler sam pogon ne prinaša negativnih posebnosti zaradi pogona smaega,

To prinaša čisto vsak način pogona, le na omejitve ICE pogona smo tako zelo navajeni da jih sploh ne opazimo več kot kak poseben minus ampak kot normalno naravno in pravilno stanje stvari.
Stanje na bencinski pumpi po 10 minut na vsakih 500-1000km je "naturaliziran fejl" ICE pogona, vzdrževalni rituali vsako leto ali pogosteje pravtako. Šaltanje menjalnika, iskanje prave prestave, čaranje s kuplungo nam je tako zlezlo pod kožo, da se jih ne zavedamo več. Ogrevanje mašine pred teranjem v obrate, ohlajanje mašine pred izklaplanjem, itd itn. Ropot, smrad, tresljaji, ... vse to in še več je minus ICE pogona.

BEV so manj komot le v smislu da so drugačni saj imajo delno drugačne omejitve kot ICE pogon. Rezultat pod črto ali je plusov več kot minusov pa nima absolutnega odgovora ampak je odvisen od konkretnega voznika in konkretnega avtomobila. Glavni problem je doseg z enim polnjenjem (in ne čas polnjenja - to je le workaround za pravi problem). 100 km je res nepraktična reč za praktično vsakogar z izjemo nekaj penzionistov. Žal je večina ustaljenih in velikih proizvajalcev (zgoraj omenjenih devičnikov) štartala na takšne izdelke, ker na vso silo hočjo narest zadeve poceni. To je njihov modus operandi - produkcija poceni klumpa za na cesto. V primeru BEV to ne gre.

Doseg 500km z enim polnjenjem pa je povsem druga pesem. Dodaš še avtomatsko polnjenje vsakič ko parkiraš doma v garaži in me samo še zanima, kje se lahko podpišem.

V kakšnem balončku to živiš, da se pri Tesli sprašuješ če je dovolj dober, ne če je predrag? :)

Sem mislu da pišem Slovensko in dovolj razumljivo za pismeno javnost...

Pri kateri te stane menjava baterij ~50 jurjev, če ga shraniš nepriklopljenega. Fun! :)

Avtodiskvalifikacija.

Pokažejo prototipe, obljubljajo masovno proizvodnjo, potem pa klecnejo, ker jim zmanjka denarja, ker se stvar ne prodaja tako dobro. P


Resno, na katerem planetu ti to živiš, da majo firme probleme s prodajo BEV?
Tle na zemlji firme (brez zgornjih devičnikov) prodajo vse kar uspejo sestavit. Še predno so res sestavle.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

para! ::

Doseg 500km z enim polnjenjem pa je povsem druga pesem. Dodaš še avtomatsko polnjenje vsakič ko parkiraš doma v garaži in me samo še zanima, kje se lahko podpišem.

Se strinjam, druga pesem, game changer. Kdaj?
Death before dishonor!

WarpedOne ::

Letos.
Zna bit pa za marsikoga to kislo grozdje. ~80k EUR

Hkrati postaja jasno kakšno baterijo bo moral resen BEV imet - v rangu 100kWh. S tem pride v teritorij realnega dosega enega povprečnega bencinskega tanka. Redkokdo se spomne primera da je v enem dnevu pokuril več kot en tank bencina.
Da bo taka baterija koštala vsaj napol razumen denar bo moral kWh baterije koštat pod 10 centov. Je še nekaj do tja, ni pa več videt nemogoče.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

500km kakšne vožnje je to? 80km/h po avtocesti?

Jaz se vsak mesec vozim vsaj enkrat več kot 500km v enem dnevu. Pa tja tudi do 1000km na dan. Kakor koli obrneš tega EVji ne bodo sposobni še en lep cajt, brez generatorja.

Glede "devičnikov" pa tole... če ne vidite produtkov v salonih to še ne pomeni da nič ne delajo na tem. Dela se ogromno, ampak se o tem ne govori kaj veliko v javnosti. Veliko več se izve na kakšnih konferencah. Tam vidiš koliko časa in denarja vlagajo veliki playerji v razvoj EV. Samo njim so pomembne druge stvari, ne to da bodo prvi z EVjem na trgu.

Zanesljivost is the name of the game. Koliko vas tukaj ve da lahko krmilnik elektromotorja odpove samo zaradi termičnega cikliranja? Da elektroliti nimajo življenske dobe 10 let? Da lahko najmanjša malenkost v krmilniku pomeni, da bo treba zamenjat celo enoto vredno par jurjev? Zadeve so popolnoma drugačne kot pri ICE. In preden bodo veliki playerji dali kaj od sebe se bodo 300% prepričali, da si s tem ne bodo naredili slabe reklame.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Matev ::

tribesman, električni avtomobili niso za ljudi kot si ti ki naredijo po 1000km na dan
tega da bi se dalo z el.vozilom voziti ali razvažati pice
tega nihče nikoli ni trdil

PIPI ::

WarpedOne je izjavil:

Stanje na bencinski pumpi po 10 minut na vsakih 500-1000km je "naturaliziran fejl" ICE pogona, vzdrževalni rituali vsako leto ali pogosteje pravtako. Šaltanje menjalnika, iskanje prave prestave, čaranje s kuplungo nam je tako zlezlo pod kožo, da se jih ne zavedamo več. Ogrevanje mašine pred teranjem v obrate, ohlajanje mašine pred izklaplanjem, itd itn. Ropot, smrad, tresljaji, ... vse to in še več je minus ICE pogona.


Šaltanje menjalnika? Za avtomatika še nisi slišal, kajne? Z njim odpade tudi kuplunga. Okej, je res, da je treba menjati olje v motorju pogosteje kot drugje (predvsem zaradi bistveno višjih temperatur), ampak ne misli, da ga ni treba menjati v menjalniku (sploh avtomatiki so občutljivi na to). In ne misli, da električni avtomobili nimajo menjalnikov (reduktorjev v bistvu) in diferencialov. Pa ne misli, da ti delujejo na lepe oči. Pa ne misli, da v BEV-jih nimaš hladilnih tekočin, ki jih moraš menjavati. Spet, ne bluzi s servisnimi rituali, ker se jih pri BEV-ju prav tako ne znebiš. Znebil se jih boš kvečjemu z maglevi, če bodo popolnoma solid state.
Pa ja, vsakih 500 km je 10 minut na pumpi čista bedarija. Ko pa lahko stojiš par ur vsakih 100 do 200 km. Sooooooooo muuuuuuuuch better!

WarpedOne je izjavil:

Resno, na katerem planetu ti to živiš, da majo firme probleme s prodajo BEV?
Tle na zemlji firme (brez zgornjih devičnikov) prodajo vse kar uspejo sestavit. Še predno so res sestavle.

Na Zemlji? Teh tvojih 'BEV'-jev je itak za vzorec in so omejeni večinoma na mesta. Če kupiš nekoliko bolj uporaben avto (beri:hibrid), imaš pa s prodajo, razen Priusa, ki je itak modni dodatek, velike probleme. Poglej prodajne številke Notea, Volta, Fisker je kot rečeno v težavah, itd.

WarpedOne je izjavil:

Letos.
Zna bit pa za marsikoga to kislo grozdje. ~80k EUR

Hkrati postaja jasno kakšno baterijo bo moral resen BEV imet - v rangu 100kWh. S tem pride v teritorij realnega dosega enega povprečnega bencinskega tanka. Redkokdo se spomne primera da je v enem dnevu pokuril več kot en tank bencina.
Da bo taka baterija koštala vsaj napol razumen denar bo moral kWh baterije koštat pod 10 centov. Je še nekaj do tja, ni pa več videt nemogoče.

Marsikoga? Kislo grozdje? Resno, še enkrat, v kakšnem balončku to živiš? Če imaš neto plače 10 jurjev nisi v povprečju, veš? Že res da je na slovenskih cestah tudi veliko BMW-jev in podobnih avtomobilov z začetno ceno okrog 80 jurjev, ampak jih dobiš 2 do 3 leta rabljene za bistveno manj kot pol te cene. Ljudi, ki si lahko mirno privoščijo avto za 80 jurjev, kjer bodo čez nekaj let morali vanj vložiti še ene pol tega zneska v kosu (menjava baterije), ni veliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

TribesMan ::

Jest to vem... razloži to nekaterim malo višje.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedOne ::

500km kakšne vožnje je to? 80km/h po avtocesti?

Pri 80 po avtocesti je doseg čez 600km.
Teh 500 je takih - realno dosegljivih a vseeno rahlo pazljivih, ne pedal do podna.

Glede "devičnikov" pa tole... če ne vidite produtkov v salonih to še ne pomeni da nič ne delajo na tem. Dela se ogromno, ampak se o tem ne govori kaj veliko v javnosti.

Jaz slišim/preberem ogromno govora, tisto kar pa pokažejo, bi bilo pa bolje da nebi. Bi vsaj ostala verjetnost da vejo kaj delajo, tko pa je očitno da so zmedeni ko mlada devica poleg polmetrskega dildota. Koncepti na nivoju garažnih predelav. Zanesljivost elektronike katero omenjaš pa rešujejo tako, da kupujejo kontrolerje od QUM, ACP, Brusa, ... Lastnega razvoja ni opazit.

Pipi:
Poglej prodajne številke Notea,

Predno odpreš usta, je fino če veš kaj govoriš.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

PIPI ::

Z Noteom je bil seveda mišljen Leaf, ne vem kako ga je zamenjal Note...

Ne vem kaj imaš z 'devičniki', v bistvu so vsi na istem, vsi so pionirji, torej so tudi tvoji ljubljenčki devičniki. Pa ne govori, da močne firme izdelujejo garažne projekte, kaj šele potem dela Tesla. Da imaš popolnoma vse komande avtomobila, od navigacije in radia do klime na zaslonu, občutljivem na dotik takšne diagonale (nekje 10 palcev, kajne), v zadevi, ki je tako nestabilna kot avto, pomeni samo, da snovalci tega avta niso imeli pojma od pojma kaj deluje in kaj ne.

WarpedOne ::

Bom reku čist iskreno - zafrustriran sm nad njihovo nesposobnostjo i.e. "cesar je nag"ovstvo, ki se dogaja. Edini velik, ki je dal nekaj na cesto in stvar vsaj iz avijona gledano naredu prav, je Nissan/Renault.

Vsi ostali pa ogromno govorijo, so obupno pametni kaj manjka in zakaj se stvar ne da narest. Ko pa le neki spravijo skupaj je stvar tko absurno sfaljena da je za zjokat. Dobesedno hočejo dokazat da se ne da.

Poglej si električnega Forda Focusa. Marsikdo v garaži je sestavil zadevo bol uporabno od tega.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?
strani: 1 ... 89 90 91 92 93 ... 249