» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
905 / 907
»»

Utk ::

Nihce ga ni hotel, ker ni odprt.

To še nikoli ni nikogar motilo. Odpirat kar za hec, brez da bi kdo kaj prispeval, tudi morda ni bilo pametno. Pa še za to ni bilo interesa.

To lahko samo domnevas.

Domnevam pa lahko, ker kolk je znano, ni bilo zaresnih pogajanj o tem.

So naredili, za sebe. Drugo je PR.

Jasno, kaj pa drugega. Ampak zgovarjat se na standard, ki ga do leta 2019 ni uporabljal _NIHČE_, je bedno. Ta standard je prišel vsaj 10 let prepozno, da bi bil zares uporaben za teslo.
Sej tesla nima problema s tem. Jasno je bilo od začetka, da bojo slej ko prej se morali prilagodit malo drugim. To pa ne pomeni, da ne bi smeli delat po svoje, dokler je to pametno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mikrohard ::

Utk je izjavil:

Ne vem kolk se jih je, in če je to "veliko". Sigurno se pa jih je "nekaj". Če ti je pred nosom, zakaj ne bi. Ne pomeni pa to, da nekdo ne bi kupil tesle, če ne bi bilo teh polnilnic.

Na Ionityju so Tesle polnili, ker je bilo takrat ceneje kot na Superchargerjih.... ne zato, ker bi bilo "pred nosom".

J.McLane ::

Jasno, danes pa to ni več in nihče več ne polni na Ionity, tudi ne-Tesle ne polnijo več tam tako kot včasih.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Če lahko. Ni pa to samo po sebi razumljivo. Ob avtocesti ne moreš postavit poljubno veliko črpalk in lahko bi se država odločila, da morajo tisti, ki jim dovoli postavit črpalko, omogočit drugim firmam, da imajo tam nekaj svojih polnilnih mest (za bencin, za elektriko...).


Seveda, da ni crno belo ampak kolikor vem, se za te crpalke podeljujejo neke koncesije al imajo clo bidding wars. Tisti, ki dobi, dobi. Lahko bi sicer drzava rekla da naj poskrbijo za vse. Dvomim pa, da bi rekl, 'dejte gor tri razlicne pumpe'. Mislim, v teoriji lahko to rece, seveda. :)

Mikrohard je izjavil:

Ne vem, če si že opazil... ampak


Ne, nisem. Ne ga srat, a bejz no! ;>

Mikrohard je izjavil:

Nove Tesline polnilnice so CCS only (dejansko potrebujejo stare Tesle adapter za polnjenje).


Kar je edino prav in to bi moral narest tudi v USA, ampak pac v USA je beseda 'regulacija' hujs kt kletvica. :> To posiljevanje z lastnimi 'standardi' je pac slabo za potrosnika in se ne bi smelo izvajati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Musk je povabil ostale na polnjenje, pa niso sprejeli.


Jasno, da niso sprejeli, saj niso neumni. Musk lahko kadarkoli zapre pipo, sodni spori ti ne resijo nicesar, ker medtem, ko se dogaja sodni spor, mas ti zaprto pipo. Ce bi bil Musk tak dobrodelnez in okoljevarstnik potem bi za polnilnice skrbela tretja, neodvisna firma in bi bile na voljo za vse in imele bi nek standarden prikljucek. Tko pa nismo imeli nic od tega, dokler v EU ni EU rekla kako bo, ce hocejo imeti kaj.

Mreza polnilnic je bila na zacetku velika prednost, nekaj casa se bo prednost, bo pa pocasi izginila. Drugih polnilnic bo pocasi toliko, da ne bo nekih tezav. V Sloveniji je trenutno vec tezav s Teslo, kot z drugimi EVji, kar se tice polnjenja.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Kdaj se je začel ta standard uporabljat?


CCS draft je bil postavljen 2011, uporabljati se je pa zacel 2012, eno leto preden je Tesla zacela postavljati SC omrezje. Taka lean firma kot je Tesla bi se lahko komot ze 2011 prilagodila na CCS konektor. :)

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Musk je povabil ostale na polnjenje, pa niso sprejeli.


Jasno, da niso sprejeli, saj niso neumni. Musk lahko kadarkoli zapre pipo, sodni spori ti ne resijo nicesar, ker medtem, ko se dogaja sodni spor, mas ti zaprto pipo. Ce bi bil Musk tak dobrodelnez in okoljevarstnik potem bi za polnilnice skrbela tretja, neodvisna firma in bi bile na voljo za vse in imele bi nek standarden prikljucek. Tko pa nismo imeli nic od tega, dokler v EU ni EU rekla kako bo, ce hocejo imeti kaj.

Mreza polnilnic je bila na zacetku velika prednost, nekaj casa se bo prednost, bo pa pocasi izginila. Drugih polnilnic bo pocasi toliko, da ne bo nekih tezav. V Sloveniji je trenutno vec tezav s Teslo, kot z drugimi EVji, kar se tice polnjenja.

Če bi ostali dali denar not, normalno da bi bili tudi solastniki. Če bi dal še vw, ford in gm not vsak po pol tolk kot je dala tesla, bi imeli že zdavnaj polnilnic kolk češ.

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Kdaj se je začel ta standard uporabljat?


CCS draft je bil postavljen 2011, uporabljati se je pa zacel 2012, eno leto preden je Tesla zacela postavljati SC omrezje. Taka lean firma kot je Tesla bi se lahko komot ze 2011 prilagodila na CCS konektor. :)

Tam smo pisali o iso standardu. Kdo je pa leta 2011 vedel, da bo css ta pravi? Ziher je bilo takrat še 5 takih v zraku. Pa kolk vem, v css ni neke komunikacije med avtom in polnilnico. Samo neumen kabel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hruske ::

Komunikacija je, a precej enostavna.
Rad imam tole državico. <3

codeMonkey ::

hruske je izjavil:

Komunikacija je, a precej enostavna.


in precej pomembna :)

Omenjeni ISO standard je bil le en primer in gre za high level protokol. CCS je kot kaze low level protokol povzel po IEC 61851 (l. 2010) - IEC 61851 @ Wikipedia
Kakorkoli obrnes so stvari standardne.

Zgodovina sprememb…

BoredMarvin ::

https://www.renault.at/angebote-firmenk...

Neuer Renault ZOE Life R110 Z.E. 40 Complete
€ 14.590,-1 netto inkl. Batterie

Zoe za slabih 15k EUR? Pri nas obstaja taka ponudba?

hojnikb ::

Cena brez davkov je 25k, tako da 30k out the door. Od tega lahko odšteješ 3 jurje popusta, ostalo so pa avstrijske inciative. Tako da ne, kot fizična oseba ga za 15 jurjov neboš dobil, še najmanj pa ne pri nas.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

BoredMarvin ::

Fizična gor ali dol. Piše 15k neto z baterijo za firme. Ali obstaja pri nas taka ponudba za firme ali malo nižje tisti all inklusive najem za 300EUR / 5 let?

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ne, ker mi nimamo takšnih inciativ kot avstrijci, če pogledaš graf, vidiš da je skor 8 jurjov samo subvencij.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

BoredMarvin ::

3K je od države za EV in 3K je nek bonus za firme za investicije, ostalo vse Renault časti.

Torej ajde 18K za ZOE z baterijo bi bil še vedno dober deal.

hojnikb ::

take ponudbi pač pri nas ni, ker se prodaja sam 52kWh varjanta. Očitno imajo avstrijci kakšne stare zaloge 40kWh varjant in sedaj dajejo popuste.

lahk pa vzameš poslovni najem za 179€.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Tele tri postavke ti kot Slovencu ziher ne pripadajo:
E-Mobilitätsbonus Importeursanteil € 2.000,-
E-Mobilitätsbonus Staatsanteil € 3.000,-
Staatlicher Investitionsbonus € 2.861,57 netto

Sicer pa ja, gre za prejšnji model Zoe, ni samo baterija manjša je tudi avto "malo" drugačen.

Novega Life Z.E. 50 pri nas dobiš za 15k € bruto (s subvencijo) + odkup baterije je mislim da 8.300 €, torej pride 19k € neto s subvencijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

To je pač predrago. Razumem EV pa to, ampak vseeno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

IL_DIAVOLO ::

Bo treba na dacio pocakat, čeprav suv...

a_borlak ::

Ta Zoe ponudba v Avstriji je za nov model, delajo tudi izvedbo 40kWh, ki je baje 50kWh programsko omejena.

J.McLane ::

A si prepričan? Ker pri nas je novi na voljo samo Z.E. 50:
https://cdn.group.renault.com/ren/si/ho...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

a_borlak ::

Tu je omenjen in je nov model, https://ev-database.org/car/1236/Renaul... .

Aston_11 ::

Koliko kWh porabi bwm I3, ko vozi okrog 100 km/h po AC? Sem se dal na to, da bom vozil enako hitro, kot vozi on, pa mi v zadnjih 14 dneh še ni uspelo. Vendar napredujem. Ni filofaks inženirja na forumu v kakšni izmed svojih statističnih inkarnacij?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

IL_DIAVOLO ::

Zanimivo elektricnih limuzin pa se kar ni in ni na vidiku. Pa ni ravno ta oblika najbolj aerodinamicna?

a_borlak ::

Pri 100km/h na AC ti bo EV porabil okoli 11, 12kWh.

J.McLane ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zanimivo elektricnih limuzin pa se kar ni in ni na vidiku. Pa ni ravno ta oblika najbolj aerodinamicna?


Kaj pa je Tesla Model 3?

Sicer pa, baterije so ponavadi v dnu vozila, kar pomeni da tvoje noge počivajo malo višje od ceste, kot če je vmes par mm pleha. Posledično sedež ne more biti tako nizko ker se sicer grizeš v kolena, če sedež ni nizko pa jasno tudi streha ne more biti nizka - in imaš obliko kakršno imaš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

Kaj pa je razen tesle?

hojnikb ::

kakšen noname kitajc mogoče .)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

DamijanD ::

Bjorn je objavil video od Porša karavan verzija

bf4ed ::

Jaz tudi čakam limuzine. Nevem kaj s temi suv čarajo.
Tesla 3 je pa kinder jajček.

Nima pravega usnja za dobit, nima hlajenja sedežev, nima normalne armaturke...
KIA eniro ma vse to, ampak je suv ;((

Utk ::

Tesla ne bo nikoli imela pravega usnja. To pozabi.
Če moram napisat zakaj, pusti, ker tesla ni zate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Kater EV ima pravo usnje? Da ne rečem da je usnje nekaj najslabšega za sedet.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DamijanD ::

Polestar 2 je skoraj limuzina in notranjost je bolj dodelana od T3

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Kater EV ima pravo usnje? Da ne rečem da je usnje nekaj najslabšega za sedet.

... sploh ne, če imaš gretje in pa tudi hlajenje sedežev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IL_DIAVOLO ::

Ko imas avto par ur na soncu, ni ravno fajn sedet na usnju, saltat rocico ali vrtet volan z alu dodatki. To se res pregreje ko svina.

Kot me moti SUV oblika, ki je btw pogreb za aerodinamiko, me motijo fancy materiali se bolj.

bf4ed ::

Zdaj mam usnje in je za mene najboljše kaj lahko maš v avtu. O kakem pregrevanju vi to? Sedite nagi v avtu ali kaj?

pegasus ::

Kaj, vaši avti se grejejo ko so na soncu? Se ne znajo sami hladiti? Kakšne avte mate vi to? :D

Spock83 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko imas avto par ur na soncu, ni ravno fajn sedet na usnju, saltat rocico ali vrtet volan z alu dodatki. To se res pregreje ko svina.

Kot me moti SUV oblika, ki je btw pogreb za aerodinamiko, me motijo fancy materiali se bolj.


Saj lahko par minut prej na daljavo zaženeš klimo. Nič ni pregreto. Lahko pa tudi pustiš vključeno overheating protection. Ni taka težava.

J.McLane ::

Pri današnji tehnologiji in materialih je naravnost smešno da nekdo še gre zaklat kravo, njeno kožo namaka v ne vem kakšnih kemikalijah in na koncu še premažeš z neko umetno zadevo in temu potem rečeš "naravno" usnje, kdo ima tu koga za norca?

Problem umetnih materijalov je samo da ni nekega znanega branda, ki bi pomenil kvaliteto, umetno usnje je pač vse od nekega cheap materiala do nekaj kar je stokrat bolje od pravega usnja.

Edino Alcantari je kot kaže uspelo prebiti na trg, res mi ni jasno kako da ne uspe še kakšen drug brand na podoben način.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

a_borlak ::

MG5 EV zna biti zanimiv, če bo spodobna cena.

m0LN4r ::

Alcantara je fajn, jo pa je treba vzdrzevat in ni za zenske z kremastimi rokami.

Zadnjic sm vidu enga slotechovca na fb, ki se je vozil z id.3 naokoli. Kje si?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Okapi ::

J.McLane je izjavil:

Pri današnji tehnologiji in materialih je naravnost smešno da nekdo še gre zaklat kravo, njeno kožo namaka v ne vem kakšnih kemikalijah in na koncu še premažeš z neko umetno zadevo in temu potem rečeš "naravno" usnje, kdo ima tu koga za norca?

Problem umetnih materijalov je samo da ni nekega znanega branda, ki bi pomenil kvaliteto, umetno usnje je pač vse od nekega cheap materiala do nekaj kar je stokrat bolje od pravega usnja.

Edino Alcantari je kot kaže uspelo prebiti na trg, res mi ni jasno kako da ne uspe še kakšen drug brand na podoben način.

Imaš kar nekaj zanani blagovnih znamk, recimo Ultrasuede, Dinamica, Sunbrella, Aquaclean in še kaj bi se našlo.

Drugače pa ja, sloves usnja (naravnega) je stvar preteklosti, ko različne tkanine niso bile tako obstojne ali jih je bilo težje čistiti. Če si hotel imeti nekaj, kar je zdržalo dolgotrajnejše obremenitve, do kakršnih pride pri sedenju (se pravi predvsem drgnjenje), si pač moral izbrati usnje, kljub njegovim slabim lastnostim.

Sedaj pa imaš že materiale, ki so v praktično vseh pogledih boljši od usnja. Njegova prednost je pravzaprav samo še prestiž ali recimo old-skool šarm.

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Pri današnji tehnologiji in materialih je naravnost smešno da nekdo še gre zaklat kravo, njeno kožo namaka v ne vem kakšnih kemikalijah in na koncu še premažeš z neko umetno zadevo in temu potem rečeš "naravno" usnje, kdo ima tu koga za norca?

Problem umetnih materijalov je samo da ni nekega znanega branda, ki bi pomenil kvaliteto, umetno usnje je pač vse od nekega cheap materiala do nekaj kar je stokrat bolje od pravega usnja.

Edino Alcantari je kot kaže uspelo prebiti na trg, res mi ni jasno kako da ne uspe še kakšen drug brand na podoben način.
Ampak kako kvalitetno je dejansko to? Namreč pri nas doma je 30-leten avto z usnjem, ki zgleda še vedno kar ok glede na rabo in leta.

Je pa seveda res, da danes nimam niti najmanjše želje kupovati nekega usnja, tudi sicer nimam fetiša na usnje. Tako da je vsaka dobra alternativa dobrodošla.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Aston_11 ::

Senior Dev je izjavil:

ID 3 mi po zmaga. Imajo dve takoj dobavljivi vozili za 52.000EUR. Moraš bit trčen da kupiš kaj takega za ta denar.

Excactly. Sicer bo pa inženir povedal, da temu ni tako in zakaj je 52000 manj kot npr 17999 za Golfa 8, npr., kar je zgolj nekaj jurjev več kot dobro oprememljena Dacia, za katero pa ne dajejo popustov, ker je že itak zelo poceni.

DamijanD ::

Par novičk na temo:
- bivši Tesla exec naj bi se ukvarjal z reciklažo

- Mercedes se bo učil na razvoju 750 miljskega koncepta

- delno povezano Waymo odpira svojo "brezvozniško" ponudbo*

* to sicer nima veze z EV, ampak večina selfdrivinga obdelujemo tukaj notri, ker posebna tema ni zaživela...

MrStein ::

sloxl8 je izjavil:


Infotainment. Ne samo, da je touch screen nevaren med vožnjo (odmikanje pogleda s ceste, da sploh vidiš, ali s si s prstom na pravem mestu) in štorast za uporabo (ko imaš prst med vožnjo postavljen približno na mestu, kjer vi naj bila želena funkcija, pride ruker s ceste in ti roko prestavi - sledi odmik pogleda in kalibriranje prsta na ciljno funkcijo na zaslonu), tudi drsniki, ki bi naj tu rešili drugo težavo zgoraj, so pri nekoliko potnih rokah nenatančni - nastavljaš klimo, pa mimogrede skočiš iz 21st na 24st in bognedaj, da si želel 21,5st.
Saj ne da, to pri drugih ni izvorna težava, ampak VW bi se lahko kaj naučil in pri ID.3 rešil bolje od konkurence.

Če še ni bilo: te dni je v Nemčiji sodni spor glede touch-a

Voznik je namreč hotel spremeniti interval brisalcev, kar je možno le v touch menijih (gre za Teslo, ne vem katero) in (presenečenje) posledično zaradi nepozornosti zapeljal na/čez rob ceste, kjer so kot namerno ravno rasla ena drevesa...
Prvi nivo sodstva trdi, da je voznik izključno kriv, s čimer se on ne strinja in nadaljuje postopke.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

J.McLane ::

Daj se ti malo prepričaj o upravljanju Tesle preden širiš laži. Je bilo že tule gor napisano, da imaš mislim da tri možne načine upravljanja brisalcev.

Poišči, mislim da je Spock pisal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

borutz ::

Gregor P ::

... na spletni strani piše "Odpeljite novi TWINGO Electric že za 11.490 €"

... v ceniku pa R80 / 60 (82) kW (KM) /€19.990 Life / €21.690 Zen / €22.790 Intens

... kaj moram gledati, da pridem na ceno reklamirano na spletni strani? A to je mišljeno kot prvi obrok oz. polog pri kakšnem finančnem lizingu, kjer je končna cena vozila 25.000,- evrov?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

pegasus ::

Ga sestavljajo v Revozu?

Letalec ::

pegasus je izjavil:

Ga sestavljajo v Revozu?
Ja, ker so prej že sestavljali elektro smarte, sedaj so dodali še cvingote.
««
905 / 907
»»