Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
TheBlueOne ::
Menda pridejo konkurenti za Model 3, samo verjetno kasneje. More biti kar shift v razmisljanja, da so limuzine spet OK. Vecinoma bodo pri klasikih verjetno majhni SUVji in enoprostorci, ker se to prodaja v velikih stevilkah.
No mislim si, da je tako... Teslinih pospeskov verjetno nihce ne bo lovil v tem segmentu.
No mislim si, da je tako... Teslinih pospeskov verjetno nihce ne bo lovil v tem segmentu.
sloxl8 ::
Ne razumem, kaj je s hatchbacki narobe. Saj ni cel populacija stara 60+,da rabiš visok avto (beri: SUV), kjer se usedeš kot dedek. Pa še skregano je skregano je z logiko čim manjše mase in čim manjšega zračnega upora, da bi dosegel čim večji doseg.
ID3 in Leaf sta dokaz, da se da.
ID3 in Leaf sta dokaz, da se da.
</head> ::
Ne razumem, kaj je s hatchbacki narobe. Saj ni cel populacija stara 60+,da rabiš visok avto (beri: SUV), kjer se usedeš kot dedek. Pa še skregano je skregano je z logiko čim manjše mase in čim manjšega zračnega upora, da bi dosegel čim večji doseg.
ID3 in Leaf sta dokaz, da se da.
Dedki imajo denar.
MrStein ::
codeMonkey je izjavil:
Usle so slike nove Skode (nekaj ur prezgodaj)
Zgleda kot resen kandidat za tiste, ki bi radi imeli BEV kot druzinski (edini) avto. Ce bo le se cena prava.
OK, kdo pri Škodi izmišlja ta imena?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
kow ::
TheBlueOne je izjavil:
Menda pridejo konkurenti za Model 3, samo verjetno kasneje. More biti kar shift v razmisljanja, da so limuzine spet OK. Vecinoma bodo pri klasikih verjetno majhni SUVji in enoprostorci, ker se to prodaja v velikih stevilkah.
No mislim si, da je tako... Teslinih pospeskov verjetno nihce ne bo lovil v tem segmentu.
Ali model Y, saj je isti avto na nek nacin. Tudi, ce konkurenti pridejo na trg, nimajo dovolj velike proizvodnje.
roCkY ::
Bjorn ima azijsko verzijo na Tajskem. Je pa rental tudi evropsko. O avtu je povedal praktično vse. Pod črto dober price/performence, solidna izdelava in oprema.
a_borlak ::
Včeraj sem gledal Škodino predstavitev Enyaqa, če bo nemška osnovna cena res 33.800€, potem se splača počakati, če nič drugega za isti denar večja baterija in še večji prtljažnik.
2dark ::
Koliko odšteje povprečen slovenec za nakup avtmobila. 30 jurjev že ne.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Utk ::
Boljše (in cenejše) 30 jurjev za novo električno škodo kot 15 za rabljenega bmwja ali passata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
J.McLane ::
Pa saj tudi ostali avti za 30k € niso za "povprečnega" Slovenca, pa to marsikoga ne briga, prodaja v tem segmentu je pa vse prej kot zanemarljiva.
Je pa treba vedeti, da so Nemci močno pojačali subvencije (9k €) in še znižali davek na 16%. Tako da če je nemška cena 33.800€, je lahko (ali pa tudi ne) to pri nas 45k € - subvencija.
Je pa treba vedeti, da so Nemci močno pojačali subvencije (9k €) in še znižali davek na 16%. Tako da če je nemška cena 33.800€, je lahko (ali pa tudi ne) to pri nas 45k € - subvencija.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
35 jurjev naj bi bilo brez subvencije. Ne da imam kaj proti, ampak upam, da imajo zadosti baterij, ker če se bo čakalo 2 leti na avto, je to slaba reklama za elektriko. Je že bolje, da je cena 5-8 jurjev višja in ga dobiš v normalnem času.
TheBlueOne ::
VW ze ve kaj pocne in kje se morajo gibati cene. To je trenutno to, kar lahko naredi razliko na trgu. Osnovna cena ca. 35.000€ s subvencijami pod 30.000€ in v petih letih se recimo 5000€ prihranka v gorivu. To so ze neke realne racunice za mase.
Kar se tice baterij trdijo, da imajo zagotovljene.
Kar se tice baterij trdijo, da imajo zagotovljene.
J.McLane ::
Bistveno vprašanje je kakšne kvote imajo zagotovljene? Če mislijo naredit 10k avtov letno to ni ravno nek dosežek.
Subvencija v Nemčiji je nekaj razdeljena, koliko da proizvajalec in koliko potem dobi kupec. Tista ki jo da proizvajalec je ziher že vključena v oglaševani ceni, to je pa nekih 4k €.
Glede zagotovljenih baterij ali investiranja v tovarne baterij si preberite tele cvetke od Forda:
https://fordauthority.com/2020/08/ford-...
Po njihovo se ne splača iti vertikalne integracije v področje baterij, ker bi se splačalo šele ko bi letno proizvajali 100.0000 do 150.000 vozil Torej je očitno da Ford še vrsto let ne misli proizvesti take letne številke.
Potem v tem intervjuju bluzi še dalje, kako je Toyota investirala $1B v NiMh, sedaj je pa šlo vse na Li-Ion. Če bi tale Thai-Tang dal glavo ven iz svoje riti bi vedel da je Toyota proizvedla preko 15 milionov hibridov na NiMh tehnologiji in se jim lahko gladko je*** za tistih $1B, ker predstavljajo tam $33 na prodan avto. Pa zanimivo je to da Toyota še kar štanca ta NiMh in kupcem dol visi za to kakšno baterijo imajo pod ritjo, samo da dela tako kot mora.
Isto bo z Li-Ion, ko bo prišla čisto nova tehnologija se bo uvajala zelo počasi, vzporedno se bo pa še 10 let prodajalo na milijone EV na obstoječi Li-Ion (ali malo modificirani) tehnologiji.
Subvencija v Nemčiji je nekaj razdeljena, koliko da proizvajalec in koliko potem dobi kupec. Tista ki jo da proizvajalec je ziher že vključena v oglaševani ceni, to je pa nekih 4k €.
Glede zagotovljenih baterij ali investiranja v tovarne baterij si preberite tele cvetke od Forda:
https://fordauthority.com/2020/08/ford-...
Po njihovo se ne splača iti vertikalne integracije v področje baterij, ker bi se splačalo šele ko bi letno proizvajali 100.0000 do 150.000 vozil Torej je očitno da Ford še vrsto let ne misli proizvesti take letne številke.
Potem v tem intervjuju bluzi še dalje, kako je Toyota investirala $1B v NiMh, sedaj je pa šlo vse na Li-Ion. Če bi tale Thai-Tang dal glavo ven iz svoje riti bi vedel da je Toyota proizvedla preko 15 milionov hibridov na NiMh tehnologiji in se jim lahko gladko je*** za tistih $1B, ker predstavljajo tam $33 na prodan avto. Pa zanimivo je to da Toyota še kar štanca ta NiMh in kupcem dol visi za to kakšno baterijo imajo pod ritjo, samo da dela tako kot mora.
Isto bo z Li-Ion, ko bo prišla čisto nova tehnologija se bo uvajala zelo počasi, vzporedno se bo pa še 10 let prodajalo na milijone EV na obstoječi Li-Ion (ali malo modificirani) tehnologiji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
Ford je mrtev, podobno kot Yahoo. Yahoo se je sicer resil z alibabo, morda Ford podobno z Rivian.
Utk ::
Tudi za eUp so imeli "zagotovljene" baterije, pa ga celo leto ne moreš niti naročit. VW je imel najprej plan leta 2025 naredit 0,5 mio EV, potem so dvignili na 1,5. Še to je bistveno premalo, ampak vprašanje, če so sledili temu z baterijami. To je za 3 gigafactory baterij. Kje se delajo te tovarne? Čakalne vrste bojo ogromne. Da bojo ljudje kupovali dizle namesto EV, ker se EV predolgo čaka, je pa...optimistično. Lahko da tudi enostavno ne bojo kupovali NIČ par let. Malokdo na zahodu vozi takšno sranje, da ga ne more vozit še 2 leti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Meanwhile... Tesla bo dobila 5 milijard (8 milijard ze imajo na racunu), pa zelo majhen dilution delnic bo.
mertseger ::
codeMonkey je izjavil:
Ce bo le se cena prava.
Če bo cena prava, ne bo dobavljivosti.
Ajde, ugibam da bo cena 45k za oskubljen model, 55-65k za full option.
Osnovna cena bo 35k€ s 55 kWh baterijo.Najražji model z vsemi dodatki in 82 kwH baterijo naj bi bil md 55-60k€
sloxl8 ::
Včeraj sem si ogledal ID.3 v Aleji in moram reči, da sem kar razočaran.
Če bi naj to bil prvi družinski avto:
- Zakaj na strehi ni nastavkov ali sani za strešni prtljažnik? Namreč, osnovni prtljažnik ni ravno velik in če predpostavim, da gre 4-članska družina kdaj s tem avtom na morje, kam bodo stlačili vso prtljago? Da ne rečem, če grejo za en dan smučat (kaj šele za cel teden), kam bojo dali smuči (kaj šele boarde)? Je to res prvi družinski avto ali pa je morda mišljen kot drugi za bogate gospodinje? V slednjem primeru lahko VW pozabi na masovno proizvodnjo.
- Ko greš po nakupih, spraviš vrečke v prtljažnik, kajne? Ali kljukice, kot jih ima sestrska Škoda, res toliko stanejo, da sta tu samo dve in še ti fiksni, beri nerodni?
Infotainment. Ne samo, da je touch screen nevaren med vožnjo (odmikanje pogleda s ceste, da sploh vidiš, ali s si s prstom na pravem mestu) in štorast za uporabo (ko imaš prst med vožnjo postavljen približno na mestu, kjer vi naj bila želena funkcija, pride ruker s ceste in ti roko prestavi - sledi odmik pogleda in kalibriranje prsta na ciljno funkcijo na zaslonu), tudi drsniki, ki bi naj tu rešili drugo težavo zgoraj, so pri nekoliko potnih rokah nenatančni - nastavljaš klimo, pa mimogrede skočiš iz 21st na 24st in bognedaj, da si želel 21,5st.
Saj ne da, to pri drugih ni izvorna težava, ampak VW bi se lahko kaj naučil in pri ID.3 rešil bolje od konkurence.
In, nenazadnje, kakšen dodaten gumb na armaturki bi le-to naredil malo manj pusto.
Skratka, avto je sicer povsem OK, ampak manjko namestitve strešnega prtljažnika je pa zame deal breaker. In ne, za enodnevno smučanje ne nameravam rentati avta, ki lahko ima prtljažnik.
Če bi naj to bil prvi družinski avto:
- Zakaj na strehi ni nastavkov ali sani za strešni prtljažnik? Namreč, osnovni prtljažnik ni ravno velik in če predpostavim, da gre 4-članska družina kdaj s tem avtom na morje, kam bodo stlačili vso prtljago? Da ne rečem, če grejo za en dan smučat (kaj šele za cel teden), kam bojo dali smuči (kaj šele boarde)? Je to res prvi družinski avto ali pa je morda mišljen kot drugi za bogate gospodinje? V slednjem primeru lahko VW pozabi na masovno proizvodnjo.
- Ko greš po nakupih, spraviš vrečke v prtljažnik, kajne? Ali kljukice, kot jih ima sestrska Škoda, res toliko stanejo, da sta tu samo dve in še ti fiksni, beri nerodni?
Infotainment. Ne samo, da je touch screen nevaren med vožnjo (odmikanje pogleda s ceste, da sploh vidiš, ali s si s prstom na pravem mestu) in štorast za uporabo (ko imaš prst med vožnjo postavljen približno na mestu, kjer vi naj bila želena funkcija, pride ruker s ceste in ti roko prestavi - sledi odmik pogleda in kalibriranje prsta na ciljno funkcijo na zaslonu), tudi drsniki, ki bi naj tu rešili drugo težavo zgoraj, so pri nekoliko potnih rokah nenatančni - nastavljaš klimo, pa mimogrede skočiš iz 21st na 24st in bognedaj, da si želel 21,5st.
Saj ne da, to pri drugih ni izvorna težava, ampak VW bi se lahko kaj naučil in pri ID.3 rešil bolje od konkurence.
In, nenazadnje, kakšen dodaten gumb na armaturki bi le-to naredil malo manj pusto.
Skratka, avto je sicer povsem OK, ampak manjko namestitve strešnega prtljažnika je pa zame deal breaker. In ne, za enodnevno smučanje ne nameravam rentati avta, ki lahko ima prtljažnik.
mertseger ::
Je družinski avto, samo toliko da se na Bled pelješ na kremšnito ali pa Pohorje na sprehod. Na kakšne druge športne aktivnosti lahko pozabiš. No razen z kljuko in prtljažnikom za kolesa.
IL_DIAVOLO ::
Slovenci so nori na pleh oziroma na stvari ki izgubljajo vednost. 20k vreden avto za cloveka na minimalcu ni vec nic cudnega. To da se precenjeni avti ne bi prodajali v slo, je nepotreben strah :)
telexdell ::
Včeraj sem si ogledal ID.3 v Aleji in moram reči, da sem kar razočaran.
Če bi naj to bil prvi družinski avto:
- Zakaj na strehi ni nastavkov ali sani za strešni prtljažnik? Namreč, osnovni prtljažnik ni ravno velik in če predpostavim, da gre 4-članska družina kdaj s tem avtom na morje, kam bodo stlačili vso prtljago? Da ne rečem, če grejo za en dan smučat (kaj šele za cel teden), kam bojo dali smuči (kaj šele boarde)? Je to res prvi družinski avto ali pa je morda mišljen kot drugi za bogate gospodinje? V slednjem primeru lahko VW pozabi na masovno proizvodnjo.
- Ko greš po nakupih, spraviš vrečke v prtljažnik, kajne? Ali kljukice, kot jih ima sestrska Škoda, res toliko stanejo, da sta tu samo dve in še ti fiksni, beri nerodni?
Infotainment. Ne samo, da je touch screen nevaren med vožnjo (odmikanje pogleda s ceste, da sploh vidiš, ali s si s prstom na pravem mestu) in štorast za uporabo (ko imaš prst med vožnjo postavljen približno na mestu, kjer vi naj bila želena funkcija, pride ruker s ceste in ti roko prestavi - sledi odmik pogleda in kalibriranje prsta na ciljno funkcijo na zaslonu), tudi drsniki, ki bi naj tu rešili drugo težavo zgoraj, so pri nekoliko potnih rokah nenatančni - nastavljaš klimo, pa mimogrede skočiš iz 21st na 24st in bognedaj, da si želel 21,5st.
Saj ne da, to pri drugih ni izvorna težava, ampak VW bi se lahko kaj naučil in pri ID.3 rešil bolje od konkurence.
In, nenazadnje, kakšen dodaten gumb na armaturki bi le-to naredil malo manj pusto.
Skratka, avto je sicer povsem OK, ampak manjko namestitve strešnega prtljažnika je pa zame deal breaker. In ne, za enodnevno smučanje ne nameravam rentati avta, ki lahko ima prtljažnik.
Moram priznati, da se mi prav smiliš, ko preko telefona kličeš ljubico pa ti prst preskoči in dobiš žena in začneš:"Čuj draga, žene popoldne ne bo, si za stvar..."
Sva svoj čas vozila dva mulca na smučanje po Sloveniji in Avstriji, kos sta to trenirala in to skoraj vsak konec tedna tako v soboto, kot v nedeljo nekaj let zapored pa nisem imel nobenih strešnih sani, nobene "trugle" na strehi. Zadaj je bilo podrtega 1/3 naslona in šotorsko krilo za zaščito sedežev. Le moje smučke so segale nekaj med prednja sedeža, za ostalih 5 parov (1xžena+ 2xtrening in tekma za mulca) je bilo dovolj prostora do na tretjini širine avta. Tak da- če se hoče se da. Po drugi strani pa tudi pravijo- slabega ... vsaka dlaka moti.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
kow ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Slovenci so nori na pleh oziroma na stvari ki izgubljajo vednost. 20k vreden avto za cloveka na minimalcu ni vec nic cudnega.
Nehaj si izmisljevati neumnosti. Nobena statistika ne potrjuje tvojih blodenj...
telexdell ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Slovenci so nori na pleh oziroma na stvari ki izgubljajo vednost. 20k vreden avto za cloveka na minimalcu ni vec nic cudnega.
Nehaj si izmisljevati neumnosti. Nobena statistika ne potrjuje tvojih blodenj...
20 k zares ne, kupujejo pa avte za 3-5 jurjev, kateri so novi stali 30+ jurjev. Zanje pa so rezervni deli dragi, kor da bi dejansko imeli denar za 30+ jurjev vreden avto.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Slovenci so nori na pleh oziroma na stvari ki izgubljajo vednost. 20k vreden avto za cloveka na minimalcu ni vec nic cudnega.
Nehaj si izmisljevati neumnosti. Nobena statistika ne potrjuje tvojih blodenj...
Kaksna statistika? Samo oci je treba odpreti.
Utk ::
Ja, treba odpret oči in pogledat kolk je kak avto res vreden. Če je nek c5 vreden 5 jurjev, ne pomeni, da je vsak passat na cesti avtomatsko vreden 20. Še 10 je malokater.
codeMonkey ::
Ja, na žalost. Edino upanje ostaja Cupra El-born. Ali pa je***ni SUV, kot je Enyaq.
V kaksnem smislu? To bo navit ID.3. In ID.3 ima moznost stresnega nosilca ocitno (z izjemo pro s verzije). Je pa pogoj panoramska streha :)
To pac ni druzinski avto, tako kot v osnovi Golf ni (pa ceprav nekaterim znsese). Ni pa elektricnega ekvivalenta Golfa Variant, kar bi bilo za mnoge tudi zanimivo. To drzi.
BigWhale ::
Sva svoj čas vozila dva mulca na smučanje po Sloveniji in Avstriji, kos sta to trenirala in to skoraj vsak konec tedna tako v soboto, kot v nedeljo nekaj let zapored pa nisem imel nobenih strešnih sani, nobene "trugle" na strehi. Zadaj je bilo podrtega 1/3 naslona in šotorsko krilo za zaščito sedežev. Le moje smučke so segale nekaj med prednja sedeža, za ostalih 5 parov (1xžena+ 2xtrening in tekma za mulca) je bilo dovolj prostora do na tretjini širine avta. Tak da- če se hoče se da. Po drugi strani pa tudi pravijo- slabega ... vsaka dlaka moti.
Na eni strani imamo vecne apologete, katerih v resnici ne razumem, zakaj se sploh vozijo z avtomobili, ker vcasih smo hodil pes in s konji, pa smo se zmeri prsli kamor smo hotl!
Na drugi strani imamo pa vecne nergace, katerih tudi ne razumem zakaj se sploh vozijo z avtomobili, ker faaaak tale ma pol litra manjsi prtlaznik in nemogoce je gor prklopit trosilnik za gnoj... kaj ti bo sploh avto brez trosilca za gnoj?!
sloxl8 ::
codeMonkey je izjavil:
Ja, na žalost. Edino upanje ostaja Cupra El-born. Ali pa je***ni SUV, kot je Enyaq.
V kaksnem smislu? To bo navit ID.3. In ID.3 ima moznost stresnega nosilca ocitno (z izjemo pro s verzije). Je pa pogoj panoramska streha :)
To pac ni druzinski avto, tako kot v osnovi Golf ni (pa ceprav nekaterim znsese). Ni pa elektricnega ekvivalenta Golfa Variant, kar bi bilo za mnoge tudi zanimivo. To drzi.
Tip v "salonu" je rekel, da ne bo možnosti strešnega nosilca, sploh. Morda tip ne ve vsega.
Glede El-borna sem pa upal, da bodo Španci vseeno gledali malo bolj praktično in bodo dodali kakšno funkcijo, ki je šparovni Nemci niso, in da to ne bo samo ID.3 z drugo nalepko.
sloxl8 ::
@telexdell, saj menda ti je jasno, da nismo vsi kot ti in da imamo različni ljudje različne zahteve in potrebe, kajne? In, če so se tvoji mulci pripravljeni na zadnji klopi gužvati poleg smučarske opreme, se mojim ni treba? Ali je morda samo tvoj pristop pravi, vsi ostali pa smo tožibabe in cmere?
In sploh, kako tvoje nerganje pripomore k debati v tej temi? Za razliko od tebe sem jaz vsaj napisal, kaj me moti.
In sploh, kako tvoje nerganje pripomore k debati v tej temi? Za razliko od tebe sem jaz vsaj napisal, kaj me moti.
telexdell ::
@telexdell, saj menda ti je jasno, da nismo vsi kot ti in da imamo različni ljudje različne zahteve in potrebe, kajne? In, če so se tvoji mulci pripravljeni na zadnji klopi gužvati poleg smučarske opreme, se mojim ni treba? Ali je morda samo tvoj pristop pravi, vsi ostali pa smo tožibabe in cmere?
In sploh, kako tvoje nerganje pripomore k debati v tej temi? Za razliko od tebe sem jaz vsaj napisal, kaj me moti.
Sam pa sem podal pač nasprotno mnenje. Le zakaj bi bilo tvoje mnenje bolj pomembno od mojega? Če lahko uporabljam telefon na dotik, čeprav sem večji del življenja uporabljal telefon na številčnico se bom navadil uporabljati tudi zaslon v avtomobilih. Glede prostora pa je pač tako, da ga lahko porabim toliko, kot ga je na voljo. Zate je pač tak avto zanič, zame bi bil povsem ustrezen. Še posebno, ker nisem med tistimi, kateri bi 24/7 delal 1000+ km vsak dan.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
sirotka ::
Da bojo ljudje kupovali dizle namesto EV, ker se EV predolgo čaka, je pa...optimistično.
Seveda bodo, avto je pri nas ob nizkih obrestnih merah in lizingu zaenkrat še stvar trenutnega navdiha, se pravi zdaj se odločiš menjat avto in ga. Teslina notranjost marsikoga odbija, kvaliteta izdelave pa je še vedno precej za švabi.
Utk ::
Kdor noče tesle, je ne bo kupil, ampak če nekdo hoče EV, ga pa bo kupil. Če noče tesle, vw-ja pa ne bo za dobit, pač ne bo kupil ničesar. Redko se nekomu z novim avtom strašno mudi. Leto gor ali dol.
sirotka ::
Jaz sem želel EV, pa ga nisem vzel, ker je korona odnesla e-2008 nekam v prihodnost. Nov avto je visel v zraku nekaj časa sicer, vendar ko sem se odločil, sem tudi menjal. Je pa res, da lahko še enkrat menjam, če me peugeot na testni res prepriča.
Utk ::
Sej se ne rabi prodaja čisto zrušit. Dovolj velika katastrofa je že če pade za 10-20 procentov. Če ti prodaja bencinarjev in dizlov pade za 10 procentov, EV imaš pa razprodane za eno leto vnaprej, ne rabiš bit genij kaj naredit...rabiš pa baterije.
10 procentov manjša prodaja je že, če se ti po 5 letih pol leta premišljaš ali boš vzel EV ali dizla, tudi če nazadnje vzameš dizla.
10 procentov manjša prodaja je že, če se ti po 5 letih pol leta premišljaš ali boš vzel EV ali dizla, tudi če nazadnje vzameš dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mikrohard ::
Jaz pa vem, da ne bom vzel ničesar drugega kot EV... če v ponudbi novih ne bo nič pametnega, bom pa v skrajni sili vzel en rabljen EV za pol cene novega. Novega bencinarja ali dizla niti povoham ne več...
sirotka ::
Jaz pa vem, da ne bom vzel ničesar drugega kot EV... če v ponudbi novih ne bo nič pametnega, bom pa v skrajni sili vzel en rabljen EV za pol cene novega. Novega bencinarja ali dizla niti povoham ne več...
Ok, vendar si glede na družbo okoli mene, v manjšini. Poleg tega EV kot edini avto v družini še vedno no go, ker na daljših turah zahteva preveč razmišljanja vnaprej in pazljivosti glede potovalne hitrosti.
Gregor P ::
Vidim, da ste nekateri miselno že povsem odmislili hibride kot kakršnokoli možno alternativo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mikrohard ::
Ja res je... par let nazaj sem razmišljal tudi o hibridu. Sedaj ga pa novega ne bi več kupil... rabljenega mogoče. Sicer je oče kupil novega hibrida in priznam, da se lepo vozi. Ampak enostavno ne želim več avta, pri katerem je potrebno ustavljanje na črpalkah.
TheBlueOne ::
Vidim, da ste nekateri miselno že povsem odmislili hibride kot kakršnokoli možno alternativo
Meni se ne zdi, da so smiselni. Razlika v ceni v segmentu kjer gledam jaz je tako visoka, da se tezko rentira. Potem pa pride se kompleksnost, kar verjetno pomeni, da odpade moj krog mehanikov itn.
EVji pa imajo sanse, ce stima kar pravi VW in sicer da je recimo ID.3 cenejsi za narediti kot Golf z enako opremo. Ce jih bodo delali ceneje kot ICE, potem verjetno res pride revolucija.
Mikrohard ::
Ok, vendar si glede na družbo okoli mene, v manjšini. Poleg tega EV kot edini avto v družini še vedno no go, ker na daljših turah zahteva preveč razmišljanja vnaprej in pazljivosti glede potovalne hitrosti.
Verjamem... tudi glede na lastno družbo sem v manjšini. Ampak jaz sem pač eden izmed tistih, ki hočejo EV in bodo posledično počakali na EV. Do takrat bodo pa stare gare ok.
J.McLane ::
TheBlueOne je izjavil:
Vidim, da ste nekateri miselno že povsem odmislili hibride kot kakršnokoli možno alternativo
Meni se ne zdi, da so smiselni. Razlika v ceni v segmentu kjer gledam jaz je tako visoka, da se tezko rentira. Potem pa pride se kompleksnost, kar verjetno pomeni, da odpade moj krog mehanikov itn.
EVji pa imajo sanse, ce stima kar pravi VW in sicer da je recimo ID.3 cenejsi za narediti kot Golf z enako opremo. Ce jih bodo delali ceneje kot ICE, potem verjetno res pride revolucija.
Razširi ta svoj "segment" na Toyoto/Lexus in imaš kar naenkrat manjšo mehansko kompleksnost kot klasičen avto, servisirat pa zna vsak lokalni mehanik (tisto kar je potrebno servisirat).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci