» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
820 / 1139
»»

jernejl ::

Utk je izjavil:

Nič čudnega, da enačiš zvestobo znamki kot je porsche z zvestobo neki škodi ali pežoju. Sej še o marsičem nimaš pojma.

A, se pravi da Tesla konkurira škodam in pežojem, ne porschejem, mercedesom in bmwjem.
Se mi je kar zdelo, da boš spet stresel kakšno neumnost, da boš lahko še naprej zagovarjal svoje butaste izjave iz preteklosti.

Utk je izjavil:

To da se več bmwjev ne proda, ker jih ne naredijo več, te je najbrž naučil tist profesor, ki pravi, da adria (je) obstaja(la) zato, da letimo, in nič zato, če ima 10 mio izgube letno. Dobro da ni prišel tak kaliber v bmw, ker bi tudi bmw enako končal. V glavnem, nekaj malega pa so krivi za to, da se ne strinjam z njimi.

Financiranje Adrie ima z bmw-ji in EV-ji približno toliko skupnega, kot imaš ti s pametjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Električnih avtov se dinozavri bojijo, ker ne vejo če bojo obdržali deleže. Ampak to je že prekompleksno za nekoga iz EF.
Financiranje adrie ima pa z bmwji skupnega to, da o enem in drugem vaše ekonomske teorije govorijo bedarije.

IL_DIAVOLO ::

WarpedGone je izjavil:

lp iz SC v Wiener Neustadt, 15 min in via dunaj.


Lp iz terase, ribe se ze pečejo.

Cruz ::

Utk je izjavil:

Električnih avtov se dinozavri bojijo, ker ne vejo če bojo obdržali deleže.
Proizvajalci električnih avtomobilov pa se bojijo, če bodo dobili deleže. >:D
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

krucymucy ::

Bodo, jaz bom kupil German made Y :)

s1m0n ::

Verjetno se sploh ne trudijo :)
Nemci v Bratislavi za te malčke štancajo samo 200kos/dan...

jernejl ::

Utk je izjavil:

Električnih avtov se dinozavri bojijo, ker ne vejo če bojo obdržali deleže. Ampak to je že prekompleksno za nekoga iz EF.

Ugotavljaš torej, da bodo kupci škod začeli kupovati tesle, kupci nemških premium znamk pa bodo ostali zvesti svojim znamkam.

Utk je izjavil:

Financiranje adrie ima pa z bmwji skupnega to, da o enem in drugem vaše ekonomske teorije govorijo bedarije.
Da se ti stvari, ki jih ne razumeš, zdijo bedaste, ni nič nenavadnega. Vzrok tiči v tem, da o ekonomiji nimaš pojma.

Utk ::

Nekdo od nas ziher nima pojma, in to ziher nisem jaz.
Porsche z nekim audijem in bmwjem pa enači samo bedak. Med njimi je vsaj tolk razlike kot med škodo in mercedesom.

codeMonkey ::

https://www.topgear.com/car-reviews/aud...



E-Tron s tremi motorji, pod oznako S.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Porsche z nekim audijem in bmwjem pa enači samo bedak. Med njimi je vsaj tolk razlike kot med škodo in mercedesom.

Resnični svet je obrnjen drugače, kot si ti domišljaš. Porsche nič kaj bistveno ne odstopa navzgor pri lojalnosti kupcev od drugih nemških premium znamk.



Utk je izjavil:

Nekdo od nas ziher nima pojma, in to ziher nisem jaz.
Da si to prav ti, dokazuješ praktično z vsakim svojim prispevkom tukaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Ja, ker eno so kupci pravih poršejev, 911, drugo pa kupci njihovih dizlskih suvov. Zate je vse isto.

jernejl ::

Tako je in dokler ne boš podal kakih virov, ki potrjujejo tvoje umotvore, bo kar ostalo pri tem, da pišeš neumnosti.
Nisem kriv niti jaz niti profesorji s faksov, ki jih nisi obiskoval, če se tvoje blodnje ne skladajo z realnim svetom.

Utk ::

V realnem svetu je adria propadla zarad tvojih profesorjev. Do tesle, bmwja in porscheja se na srečo taki kalibri ne dokopljejo.

Cruz ::

Utk je izjavil:

V realnem svetu je adria propadla zarad tvojih profesorjev. Do tesle, bmwja in porscheja se na srečo taki kalibri ne dokopljejo.
Pri Tesli imajo še hujši kaliber na prestolu.

No ajde, Musk ni slab ekonomist, svaka mu čast, da mu je samo s simpatičnim žvižganjem uspelo spraviti goveda na lanec.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

mikhaair ::

Za nazaj zna vsak razložit, kaj in zakaj. Ekonomija iz tega dela hudo znanost včasih. Za naprej pa vsi tej procenti in grafi ne pomenijo kaj dosti, ko pride do tektonskih sprememb. Kar bi rekel da se v Avtomoto industriji dogaja.

jernejl ::

Utk je izjavil:

V realnem svetu je adria propadla zarad tvojih profesorjev. Do tesle, bmwja in porscheja se na srečo taki kalibri ne dokopljejo.

V realnem svetu bi vsi omenjeni propadli že dan po ustanovitvi, če bi poslušali kalibre, kot si ti.
Ampak naj te to ne ustavi pri nadaljnjem širjenju neumnosti o avtih in preusmerjanju pozornosti od tvojih neumnosti k adrii, ki s to temo nima nobene veze.
Da nimaš pojma o avtomobilih, že vemo, ni ti treba dokazovati, da tudi o letalih veš natanko nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

K0l1br1 ::

Čigava bela tesla 3 se je furala danes skozi Postojno? Hecno videti skozi prednje stelko tisto tablco....

WarpedGone ::

Tržni delež ...

With all three models combined, Tesla gained a whopping 72.8% of the all-electric vehicle market in California. The Model 3 itself accounted for 59.7% of EVs, outselling all non-Tesla EV models combined by more than twice over. The Model 3 sold 59,514 units whereas all non-Tesla EVs combined only sold 27,079 units.


This made the Tesla Model 3 the third best-selling car overall in the state behind the Civic and Camry.


Verjamem, da bodo stari takoj ko bojo hotl...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

The reason for the production stop of Audi's E-Tron seems to be missing supply of batteries from LG chem. This information is based on some company insiders. Furthermore, it was indicated that Audi only has batteries secured for 40k units this year while planning to produce 80k units. Apparently, Audi tries to also get batteries from Samsung now.


CNN: Tesla is Slowly Pushing Germany Into Recession

Germany is on the brink of recession after growth slowed to zero in the last quarter.
The economy is being dragged down by a seismic slump in car manufacturing.
The Tesla effect - and the shift to electric vehicles - is leaving Germany in dire straits.


Verjamem, da bodo stari takoj ko bojo hotl...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kako je pa to možno, glej številke na kitajskem!!11!!

hojnikb ::

Spet morke sanje EVjašev, da Tesla potiska nemško avtoindustrijo v recesijo...
Itk pa, takšnih stvari se glih ni za veselit, če se glih ne živiš od tesla delnic;((. Marsikatera industrija pr nas (tudi tiste manj očitne) so odvisne od nemčije in njihove industrije...
#brezpodpisa

Mikrohard ::

In tako novico pišejo 23. februarja, ko je več ali manj že jasno, da coronavirus potiska cel svet v novo recesijo.

Utk ::

Ne tesla direktno s svojimi par 100,000 avti letno, ampak spremembe, ki jih je tesla prinesla.
Ta "recesija", kolk je bo zarad tega, je bila pa tolk vnaprej napovedana, da se samo bedaki ne bojo prilagodili. Nemci bojo še naprej delali avte, samo drugačne, in relativno ne tolk dražje od ostalih.

s1m0n ::

CNN: Tesla is Slowly Pushing Germany Into Recession

Kako, a teh 10k vozil lansko leto v primerjavi z 2 mil nemških samo na nemškem trgu...

Tesla je mogoče samo nekaterim dala za razmišljat, da se tudi z EVji da... Kaj več pa ne.

WarpedGone ::

Yes, but what does that mean?
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

Meni se zdi, da nemci nimajo interesa glede EV vozil, ker če bi ga imeli bi malo bolje se potrudili in živ dokaz je ID.3
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedGone ::

Lahk upaš da je id3 neresen poskus, lahko se bojiš da je resen poskus...
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Saj Porsche je pokazal, da se da...
Res, da so ciljni kupci drugi, a avto je dokaz, da tudi nemci zmorejo.

Kar se porabe/dometa tiče so kakšnih 13% slabši od Model S. Na tem pa se še, da delat...

TheBlueOne ::

Kaj ni prodaja nemskih avtov lani imela rast?

https://www.best-selling-cars.com/europ...

s1m0n je izjavil:


Kar se porabe/dometa tiče so kakšnih 13% slabši od Model S. Na tem pa se še, da delat...


Na tem bodo delalo toliko, kot na porabi pri ICE. Skoraj nic, ker kupcev te stevilke niti ne zanimajo. Niso to Tesla Geeki..

Zgodovina sprememb…

Cruz ::

s1m0n je izjavil:

CNN: Tesla is Slowly Pushing Germany Into Recession

Kako, a teh 10k vozil lansko leto v primerjavi z 2 mil nemških samo na nemškem trgu...

Tesla je mogoče samo nekaterim dala za razmišljat, da se tudi z EVji da... Kaj več pa ne.
Točno tako.

Prodaja vozil pada, ker folk ne menjava avto vsako leto in/ali kupi rabljenega, ne pa zato, ker raje kupi EV. Ne vem zakaj nekateri mislijo, da vsi drkajo na električne avtomobile. Večini dol visi kaj vozijo, glavno da pridejo do želenega cilja na najboljši, najhitrejši, najbolj ugoden način.

P.S. Stran, ki je to objavila ni CNN ampak CCN. "CryptoCoinsNews". Tako da ja, just traders hyping up the stock...
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

Gregor P ::

Zaradi tega virusa imajo dejansko res praktično vsi proizvajalci velike težave, tako da to se pač mora poznati nekje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mikhaair ::

Pri EVju na tempomatu po klancu navzdol in dejansko ni potrebe po zaviranju, prideš do ovinka in da zavreš, je zadosti da izklopiš tempomat in regeneracija da vse od sebe, ker pač noga ni na pedalu za plin?

Utk ::

Se ti ne zdi, da je to odvisno od avta in ovinka?

J.McLane ::

Regen da od sebe toliko kolikor imaš v avtu nastavljeno, če se to da nastavljat. Osebno imam raje da ko dam cancel tempomata, da avto skoraj jadra. Zakaj? zato ker radarski tempomat za moje pojme reagira prepozno in meče preveč energije stran z zaviranjem, sam znam veliko bolje predvidevati, zato na čase samo tapkam samo cancel in resume na tempomatu. Če bi bil regen premočan, bi moral še ugibat koliko moram stiskat gas ko bom stisnil cancel na tempomatu, da me ne bo napopalo na šipo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

>> prideš do ovinka in da zavreš, je zadosti da izklopiš tempomat

?
Tvoj tempomat se ne zaveda, da je treba hitrost prilagodit ovinku?
Moj se ...

>> Če bi bil regen premočan, bi moral še ugibat koliko moram stiskat gas ko bom stisnil cancel na tempomatu, da me ne bo napopalo na šipo.

Kakšne kante ti to voziš!?!?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Daj mi ti povej kako tvoja Tesla reagira, ko z AP slediš nekemu BMW fahrerju, ki bremza vedno zadnji trenutek. Ali Tesla čudežno gleda naprej celo kolono vozil in gleda na semaforjih kdaj se pešcem in kolesarjem prižge rdeča, kar pomeni da bo kmalu sledila tudi luč na glavnem semaforju.

Nekateri imamo vožnjo malo bolj sofisiticirano, kot jo je zmožen odpeljati katerokoli AI, pač vzemi to kot igro, da ti med vožnjo ni dolgčas. Ne rečem da to počnem vedno, mi je pa vsekakor zanimiva igra.

Še en scenariji, se pelješ po AC s 140 kmh, daleč pred sabo po klancu navzdol vidiš tunel in veš da je omejitev 100 kmh, jaz lepo dam cancel na acc in potem spet resume. Ker če nižam hitrost mi avto močneje začne zavirat, kar meni pač ni optimalna vožnja, tako za potnike kot iz vidika porabe goriva.

Kako pa tvoja Tesla to izvede? PRebere znak za 100 kmh in začne bremzat da ima do znaka notri 100 kmh? Resno me zanima, kako se obnaša v takih situacijah.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Nobene drame - večina sopotnikov pravi, da AP fura lepše kot js...
Edin način da boš razumel je, da odfuraš nekaj sto kilometrov.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Verjamem da veliko voznikov fura slabše kot AP. Žal nimam možnosti odfurat nekaj 100 km s Teslo, si pa v teoriji težko predstavljam da AP ve v naprej kdaj bo rdeča luč, tako kot jaz to vem glede na semafor od pešcev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Od kje si potegnu rdečo luč?
Če maš avto pred sabo, se mu bo prilagodil - ustavil in spet speljal.
Če ga nimaš, je zaenkrat še od tebe odvisno al se boš ustavu al ne.

>> Žal nimam možnosti odfurat nekaj 100 km s Teslo,

To je laž, prilik za testne vožnje je nebroj, edina ovira je pomanjkanje volje.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

OK, res je nimam volje, se it menit v Graz za testno vožnjo. Vseeno sem mislil da bom dobil kakšen bolj posrečen opis teh dogodkov od tistih, ki vozite Teslo vsak dan.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

mikhaair ::

Jaz sem vozil m3 ampak pol urice in ni bilo ideje takšne stvari preizkusit. Sčasoma pa se pojavi kakšno vprašanje.
Vsekakor povej kaj več o AP in predvidevanju ovinkov oz. regeneracije.
Tesla ima vse na voljo, da se lahko uči glede na prejšnje vožnje in vožnje ostalih Tesle. Tako glede varnosti, kot učinkovitosti. Čeprav to bi imelo večji smisel pri hibridih, da bi bolje izkoriščal dano kapaciteto baterije.

jernejl ::

Cruz je izjavil:

P.S. Stran, ki je to objavila ni CNN ampak CCN. "CryptoCoinsNews". Tako da ja, just traders hyping up the stock...

Težava vernikov je v tem, da realni svet ne sledi njihovemu dojemanju sveta. Zato morajo ustanavljati alternativne medije in preko njih ljudi prepričevati, da je zemlja ploščata, tesla najboljša in podobne neumnosti.

joggi79 ::

WarpedGone je izjavil:

Nobene drame - večina sopotnikov pravi, da AP fura lepše kot js...

Upam da ves kaj to pomeni... ne da ima tvoja oh in sploh znamka tako izpopolnjen AP pac pa zgolj to, da ti ne znas normalno vozit.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Od kje si potegnu rdečo luč?
Če maš avto pred sabo, se mu bo prilagodil - ustavil in spet speljal.
Če ga nimaš, je zaenkrat še od tebe odvisno al se boš ustavu al ne.
... ok, tovrstnega radarskega asistenta ima najbrž že vsako sodobno vozilo; kaj je tisto "več"?



Ko sem vozil hibrida, sem bil pozoren točno na to kar opisuje mikhaair zgoraj, bil posebej pozoren na promet (iz vidika varčevanja, ker pozoren sem bil seveda tako ali tako) in gledal kdaj bo rdeča luč ipd. ter na ta račun varčeval z gorivom. Najbrž, če bi dejansko imeli pametno prometno infrastrukturo, bi naša vozila točno vedela, kdaj bo rdeča in bi temu primerno asistenti za vožnjo odreagirali.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

hojnikb ::

#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

joggi79 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Nobene drame - večina sopotnikov pravi, da AP fura lepše kot js...

Upam da ves kaj to pomeni... ne da ima tvoja oh in sploh znamka tako izpopolnjen AP pac pa zgolj to, da ti ne znas normalno vozit.


En drug pajac se pa usaja, da nism šel dost v detajle... en huj pezde kot drugi ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

mikhaair ::

Pa saj to ti je vsec. Ce ne ne bi bil tukaj.:)

pegasus ::

Tole je presenetljivo insightful:

WarpedGone ::



#VednoZamujajo
#KonkurencaJihPrehiteva
#ProductionProblems
#VečAvtovVečZgube
#Bankrot
#PanelGaps
Zbogom in hvala za vse ribe

mikhaair ::

Specs?
««
820 / 1139
»»