» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
819 / 837
»»

TheBlueOne ::

Utk ::

Kater od teh naj bi bil na nivoju modela 3?

Cruz ::

Machete je izjavil:

Kaj pa če je vse res? Hopla hopla

Cringe. Da ne govorim o tem kaj vse bi lahko rekli za velikane ala VW.

Če imaš potencial, še ne pomeni, da ga boš izkoristil v največji možni meri.

Je pa ta YouTuber kar zabaven, ampak tako 1-2x na mesec, drugače bi dobil celo rdečo čelo od facepalmanja.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Kater od teh naj bi bil na nivoju modela 3?


Kaj pomeni na nivoju? Mislis enak koncept in prioriteta? Za vecji market, torej cenejsih je kar nekaj.

Utk ::

Bodi konkreten, da bomo potem lahko rekli, ali si imel prav ali ne. Kater bo za podobno ceno imel tolk dosega, opreme, zmogljivosti in prostora, in da bo tudi narejen v primerljivi količini (da jih ne bo potem narejenih 10,000 in razprodanih v dveh dneh)?
Da se ne bo potem izkazalo, da je za dinozavre uspeh prodat petino tolk avtov za 30 procentov nižjo ceno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Pred par leti si imel samo eno možnost, teslo, ki je imela 100% tržni delež. Danes imaš iPace, eTron in še kaj, in Tesla nima več 100% deleža. Je čisto vseeno, če je konkurenca malo slabša - tu je, tehnološko dohiteva Teslo in zmanjšuje njen tržni delež.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Bodi konkreten, da bomo potem lahko rekli, ali si imel prav ali ne. Kater bo za podobno ceno imel tolk dosega, opreme, zmogljivosti in prostora, in da bo tudi narejen v podobni količini?


A to... Ne verjamem, da bodo imeli enako strategijo kot Musk z Modelom 3, niti ne verjamem, da se bo ta kombinacija najboljse prodajala. Verjetno bi bila napaka dati podoben izdelek, si mislim, da bo to bolj nisa, ko bodo prisli enoprostorci, oblika ID3, poceni mickeni itn.

Pa to sem skoraj siguren, ker sam vedno imam ravno avte v klasi Modela 3, ker so tradicionalno nepriljubljeni in jih dobim rahlorabljene za dobro ceno. Recimo meni bi Model 3 bil super, ampak ni cisto po mojem okusu.

Model Y pa verjetno bo imel konkurenco oz. jo ze ima.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Se bom citiral:
Da se ne bo potem izkazalo, da je za dinozavre uspeh prodat petino tolk avtov za 30 procentov nižjo ceno...

in še to enostavno slabših avtov.

s1m0n ::

Med vsemi EVji prodanimi v nemčiji ima Tesla nekje 20% delež kar je, če pogledamo, da gre tule samo za enega proizvajalca (skoraj en sam model vozila, Model 3) kar konkreten kos torte. Ta delež je eno leto nazaj (torej pred Model 3) bil par %...
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Se bom citiral:
Da se ne bo potem izkazalo, da je za dinozavre uspeh prodat petino tolk avtov za 30 procentov nižjo ceno...

in še to enostavno slabših avtov.


Odvisno kaj zate pomeni slabsih. Saj vidis, kako se prodaja ZOE, pa je verjetno po tvojih kriterijih slabsi. VW ima kolikor hoces vernikov, dobro mrezo itn.

Ne pomnim, da bi bil recimo VW kje kdaj objektivno najboljsi, razen v tem koliko dejansko proda. Pac vedo kje postaviti razmerje med ceno in substanco. Samo, da je jasno, nisem VW stranka.

Gavran ::

Utk je izjavil:

- Specifikacija VW
- Design Bosch
- Izdelava cipa Infineon
- Tehnologija morda se kaksen zunanji (imas tudi slo firme)

Ravno zato ne morejo Nemci sledit Američanom in Kitajcem. Tisti, ki dela specifikacijo ne ve kaj vse omogoča design, tisti, ki dela design, ne ve kaj vse zmore proizvajalec, itd...če imaš majhno ekipo, ki se razume na vse, tudi če ne vrhunsko v vse, bo naredila nekaj hitreje, kot če imaš 100 ljudi za vsako malenkost, ker bojo nujno tričetrt časa kofetkali, da se dogovorijo kaj sploh delajo. In lažje je najt 10 zagnanih kot 100. Od 100, jih bo nujno 85 predvsem čakalo, da bo ura 4.


A ti resno mislis, da (recimo) WV ali BMW ne pride obiskat Infineon in se tocno pozanimat o njihovih moznostih in kapacitetah???
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

kow ::

Okapi je izjavil:

Pred par leti si imel samo eno možnost, teslo, ki je imela 100% tržni delež. Danes imaš iPace, eTron in še kaj, in Tesla nima več 100% deleža. Je čisto vseeno, če je konkurenca malo slabša - tu je, tehnološko dohiteva Teslo in zmanjšuje njen tržni delež.


Ti si kar izmisljujes stvari. Leaf ni obstajal?

Utk ::

Odvisno kaj zate pomeni slabsih. Saj vidis, kako se prodaja ZOE, pa je verjetno po tvojih kriterijih slabsi. VW ima kolikor hoces vernikov, dobro mrezo itn.

Prodaja se v 5x manjših količinah kot tesla, za polovico cene tesel. Res strašen uspeh...sej tako uspešni bojo dinozavri še dolgo, to se strinjam. Edino če ti misliš, da bojo nekateri še slabši? Kar bo tudi najbrž res.

nevone ::

Pred par leti si imel samo eno možnost, teslo, ki je imela 100% tržni delež. Danes imaš iPace, eTron in še kaj, in Tesla nima več 100% deleža. Je čisto vseeno, če je konkurenca malo slabša - tu je, tehnološko dohiteva Teslo in zmanjšuje njen tržni delež.


Nastop konkurence ne pomeni nujno zmanjševanja deleža ostalih (no v procentih že mogoče), vsaj na začetku ne, ampak daje signal, da je elekrtični avtomobil prava stvar in vzpodbudi potrošnjo tega blaga, kar zveča promet tudi Tesli.

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.

Utk ::

A ti resno mislis, da (recimo) WV ali BMW ne pride obiskat Infineon in se tocno pozanimat o njihovih moznostih in kapacitetah???

Seveda se, ampak ne moreš to primerjat s tem, da imaš v hiši nekoga, ki ga lahko takoj nekaj vprašaš. Vsak, ki sodeluje s katerokoli drugo firmo, ve, kaj vse se bi še dalo več naredit, pa se ne, ker razlogi...

Okapi ::

kow je izjavil:

Okapi je izjavil:

Pred par leti si imel samo eno možnost, teslo, ki je imela 100% tržni delež. Danes imaš iPace, eTron in še kaj, in Tesla nima več 100% deleža. Je čisto vseeno, če je konkurenca malo slabša - tu je, tehnološko dohiteva Teslo in zmanjšuje njen tržni delež.


Ti si kar izmisljujes stvari. Leaf ni obstajal?

Ja, pa Altra je tudi, že pred 20 leti, ko Tesle še nikjer ni bilo. In kaj zdaj? Če nisi uspel zapopasti, sem pač karikirano poenostavil stanje, da bi bilo bolj jasno. Pa očitno vsaj tebi ni bilo.

nevone je izjavil:

Pred par leti si imel samo eno možnost, teslo, ki je imela 100% tržni delež. Danes imaš iPace, eTron in še kaj, in Tesla nima več 100% deleža. Je čisto vseeno, če je konkurenca malo slabša - tu je, tehnološko dohiteva Teslo in zmanjšuje njen tržni delež.


Nastop konkurence ne pomeni nujno zmanjševanja deleža ostalih (no v procentih že mogoče),
Tržni delež so procenti, kakorkoli obračaš, in procenti so pomembni, ko je govora o s"vetovni dominaciji".

Trenutna tržna vrednost Tesle ne temelji na tem, da bodo nekoč lahko naredili nekaj milijonov avtov in imeli mogoče 10% tržni delež. Temelji na tem, da bodo imeli blizu 100% tržni delež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

A ti resno mislis, da (recimo) WV ali BMW ne pride obiskat Infineon in se tocno pozanimat o njihovih moznostih in kapacitetah???

Seveda se, ampak ne moreš to primerjat s tem, da imaš v hiši nekoga, ki ga lahko takoj nekaj vprašaš. Vsak, ki sodeluje s katerokoli drugo firmo, ve, kaj vse se bi še dalo več naredit, pa se ne, ker razlogi...


Dvomim, da bos naredil bol stroskovno optimalno avto, kot taveliki. To je tudi razlog, da je Tesla zacela z dragimi, ker ravno kar kritiziras pri tavelikih ni bilo optimalno in verjetno tudi se ni.

Bolj poceni so avti in vecje stevilke, bolj moras biti dober ravno v tem. VW ima zato platforme, da lahko dejansko poceni lansira avte skozi x brendov.

Suply chain v automotive je izjemno lean. Ne profititras kaj dosti, ce imas vec inhouse, ce bi, potem bi taveliki to tudi imeli znotraj. Pac ko tesla vec ne bo relativno mali proizvajalec bo tudi zacela imeti tezave, ki jih pri trenutnih stevilkah in cenah vozil nima.

kow ::

Okapi ne zna racunati. Toyota, ki ima 10 odstotni trzni delez (naredi cirka 10m avtobilov) je trenutno vredna vec kot Tesla.
Ne zna si pomagati, da si ne bi izmisljeval podatkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

IL_DIAVOLO ::

Te ameriške polizdelke pa ja ne bo tako težko nadomestit. Ajde, ne bo dosega 1000 km in baterija ne bo zdržala milijon km, ne bo avtonomne voznje(broken one), niti pospeska do 100 pod 2s. Tudi zajemalca vode ne bo v prtljažniku(not a bug, its a feature). Pa vrata se ne bojo odpirala v luft(btw berlingo je zmozen bolj uporabnega odpiranja vrat), pa tudi avto kina ne bomo imeli.

Bo pa funckcionalen avto po vseh standardih.

nevone ::

Tržni delež so procenti, kakorkoli obračaš, in procenti so pomembni, ko je govora o s"vetovni dominaciji".


Zgolj tržni delež je preozko gledanje. Pa tudi protimonopolna zakonodaja ni naklonjena 100% tržnemu deležu.

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.

kow ::

Tvojega avta nihce ne bo hotel. Kot danes nihce noce 'neumnega' telefona. Ceprav odlicno sluzi osnovnemu namenu.

nevone ::

Tvojega avta nihce ne bo hotel. Kot danes nihce noce 'neumnega' telefona. Ceprav odlicno sluzi osnovnemu namenu.


Seveda ga hoče, samo za nižjo ceno. Zato je pa razvoj dober, ker se izdelki slabše zmogljivosti pocenijo in so tako nekaterim lažje dostopni.

Ja, fino bi bilo, če bi vsi naenkrat lahko kupili/dobili samo najbolj top izdelke. :)

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Po kateri logiki ne bi omogocalo? Ce ne znamo, ne pomeni da je nemogoce. Citati mi pravzaprav potrjujejo.

Poleg bedarij, kot so "some expers doubt" ali "many experts believe"...


Tvoje osnovno vprasanje je napacno. Mogoce je ze procesorska moc dovolj, ob predpostavki, da SW napreduje. Ne vemo, lahko le ugibamo. Ampak ko gledas na ta HW kot celoto, je to le en del cele zgodbe. Seveda v kontekstu avtomobilskega ECUja in ne kot na telefon ali spletni brskalnik. To so razlogi, zaradi katerih je HW vedno posledica razvoja in ne zacetna tocka.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

kow je izjavil:

Tvojega avta nihce ne bo hotel. Kot danes nihce noce 'neumnega' telefona. Ceprav odlicno sluzi osnovnemu namenu.


Ni čisto najboljša primerjava.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

IL_DIAVOLO ::

Jaz pa mislim da je. Naprava z zjebano baterijo nima vrednosti.

Ali bos nekomu senkal avto za razliko nove baterije ali pa bos menjal na lastne stroške in zvozil do konca.

Morda pa imas sreco/znanje, da baterijo zjebes pod garancijo in prodas takoj ko se to zgodi.

Ali pa bos pac kakemu nevednemu dinozavru prodal avto s skrito napako.

Decisions, decisions...

Utk ::

Dvomim, da bos naredil bol stroskovno optimalno avto, kot taveliki. To je tudi razlog, da je Tesla zacela z dragimi, ker ravno kar kritiziras pri tavelikih ni bilo optimalno in verjetno tudi se ni.

Zakaj je Tesla začela z dražjimi avti je vsem danes že jasno, 8 let vam ni bilo, in to nima nobene veze s tem. Tesla za 80 jurjev 8 let nazaj je, danes je to jasno, stala kikiriki proti citroenu c-zero za 35 jurjev. Tista tesla je še danes top shit avto, porše ga je komaj dohitel, c-zero je še danes neuporaben sekret. Tesla je bila tudi stroškovno sigurno bolj optimalno narejena, ker če ne drugega, je do danes preživela, citroen pa če bi bil odvisen od tistega avta, sigurno ne bi.

Bolj poceni so avti in vecje stevilke, bolj moras biti dober ravno v tem. VW ima zato platforme, da lahko dejansko poceni lansira avte skozi x brendov.

Najprej naj naredijo _karkoli_, potem se bomo lahko pogovarjali o ceni, številkah in podobnem.

Suply chain v automotive je izjemno lean. Ne profititras kaj dosti, ce imas vec inhouse, ce bi, potem bi taveliki to tudi imeli znotraj. Pac ko tesla vec ne bo relativno mali proizvajalec bo tudi zacela imeti tezave, ki jih pri trenutnih stevilkah in cenah vozil nima.

Tesla ima in-house predvsem, ker out-house ne obstaja. Zato si je nabrala kar nekaj dodatnih biznisov, ki so tudi še kar kvalitetni. Recimo največjo mrežo hitrih polnilnic, HW in SW za (kolk tolk)avtonomno vožnjo in podobno. Morda bojo to kdaj tudi odprodali, ampak najbrž ne z izgubo...Kolk milijard so to čas izgubili Nemci z raznimi izposejevalnimi servisi? Izgubili so pa zato, ker se posla niso lotili resno in zares, ampak samo zato, da se ga ne bi kdo drug. Jasno jim je, da nekaj morajo naredit, nimajo pa pojma kaj točno.

fikus_ ::

"Kolk milijard so to čas izgubili Nemci . . . ? Izgubili so pa zato, ker se posla niso lotili resno in zares, . . . "

Po tem ne poznaš Nemcev!

jernejl ::

WarpedOne je izjavil:

Dobro vidno na primeru hyundai Kone EV - zahtevajo menjavo zavorne tekočine na 30k, kontrolo vsakih 15k, menjava hladilne tekočine vsakih 60k km za 600 EUR ipd. Vse to je posledica uporabe neoptimalnih komponent za EV.

Da ne govorimo o ceniku rednih servisov Tesle, ki je bil objavljen do nedavnega - cena pa višja kot pri ICE. Menjava zavorne tekočine na 40k, hladilne tekočine na 80k.


Očitno so tudi oni uporabljali neoptimalne komponente, da so uporabnikom priporočali tako drago vzdrževanje. So do danes vse te neoptimalne komponente popravili?

Utk je izjavil:

Ker leta 2019 so drugi dali ven nekaj, kar naj bi bilo konkurenčno tesli iz leta 2012. Za teslo iz 2018 nimajo še nič niti napovedanega.
Moja babica pravi, da je Zoe iz leta 2012 bistveno bolj konkurenčen vsemu, kar so naredili pri Tesli in tudi vsemu, kar so pri Tesli napovedali in bo obstajalo šele čez nekaj let. Četudi bi ponujali Cybertruck za isto ceno kot Zoe iz leta 2012, bi kupila Zoe.
Obstaja sicer skupina posebnežev, ki se vam zdi, da avto z več kot 3s do 100km/h in fizičnim gumbom za nastavitev ventilacije ni konkurenčen, ampak takih vas je na srečo izjemno malo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

fikus_ je izjavil:

"Kolk milijard so to čas izgubili Nemci . . . ? Izgubili so pa zato, ker se posla niso lotili resno in zares, . . . "

Po tem ne poznaš Nemcev!

To si ti, kaj sem pa jaz...
https://www.cleanenergywire.org/news/bm...

Moja babica pravi

Ti kar poslušaj svojo babico, o avtih in ekonomiji ve veliko več od tebe. Pa nekaj malo manj kot Musk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ti kar poslušaj svojo babico, o avtih in ekonomiji ve veliko več od tebe.

Takih babic je v razvitem svetu vse več. Za večino kupcev so avti dinozavrov precej bolj konkurenčni od česarkoli, kar so naredili pri Tesli. Ekonomsko nepismeni tega seveda ne zmorete sprejeti.

Utk je izjavil:

Pa nekaj malo manj kot Musk.
Tisti, ki ste poleg ekonomske nepismenosti še verniki, pa zmotno še mislite, da je Musk izredno pameten, vsi ostali lastniki/direktorji vseh ostalih proizvajalcev avtomobilov pa bedaki.

Utk ::

Ne, oni niso bedaki, ampak, prvič, ne morejo scat proti vetru, in drugič, bedaki ste vi, ki ne razumete njihovih namigov...

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ne, oni niso bedaki, ampak, prvič, ne morejo scat proti vetru, in drugič, bedaki ste vi, ki ne razumete njihovih namigov...

Če nekdo, ki po forumu stresa toliko neumnosti kot ti, reče, da sem bedak, moram biti počaščen.

pegasus ::

jernejl je izjavil:

Ekonomsko nepismeni tega seveda ne zmorete sprejeti.
Fizikalno pismeni vemo, da ekonomisti nimajo pojma o realnem svetu.

Utk ::

Če ti karkoli napišem, bi tudi moral bit počaščen kot nekdo, ki je menda celo videl iz znotraj ekonomsko fakulteto, in izjavil, da bmw ne proda več bmwjev v ZDA zato, ker jih ne naredi in pošlje več tam.

jernejl ::

pegasus je izjavil:

jernejl je izjavil:

Ekonomsko nepismeni tega seveda ne zmorete sprejeti.
Fizikalno pismeni vemo, da ekonomisti nimajo pojma o realnem svetu.
Izpod tvojih rok še nisem videl kakšnega realnega avta, tako da močno dvomim, da si fizikalno pismen... najbrž se ti tako samo zdi.

Utk je izjavil:

Če ti karkoli napišem, bi tudi moral bit počaščen kot nekdo, ki je menda celo videl iz znotraj ekonomsko fakulteto, in izjavil, da bmw ne proda več bmwjev v ZDA zato, ker jih ne naredi in pošlje več tam.
Vsakič, ko lepiš to izjavo, se še dodatno osmešiš kot nekdo, ki o ekonomiji prav zares nima pojma. Pa saj to že vemo, ni ti treba na to vedno znova opozarjati.

Utk ::

Vsakič, ko lepiš to izjavo, se še dodatno osmešiš kot nekdo, ki o ekonomiji prav zares nima pojma. Pa saj to že vemo, ni ti treba na to vedno znova opozarjati.

Če mi to reče nekdo, ki so ga ekonomije učili slovenski profesorji ekonomije, sem lahko samo počaščen (pa tudi čisto nič začuden). Ker oni so še kar nekaj podobnih cvetk izstrelili...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedOne ::

Hehe, stari so ful hitri ... komi so na cesto dal par kosov taycana, že prihaja optimizirana baterija:
Porsche is reportedly planning to roll out an enhanced battery pack for Taycan Turbo, Turbo S, and 4S. The improved battery will optimize the electric car's energy consumption and improve its range.

The details about the updated battery were confirmed by a representative at Bellevue Porsche, according to Porsche and Tesla owner TaycanDude who is also a member of the said forum. "It is unclear, per my rep, if the new pack is hardware or software, am awaiting more details from my rep in the coming days/weeks. Factory info share/drip feed to actual dealerships has been a bottleneck but my rep always come thru with accurate info," TaycanDude wrote.

The Taycan reservation holder added that the Porsche representative has shared accurate information in the past, and he has known him for over a decade.


Če bi osnovni taycan imel v štartu 300milj epa dosega, kot so nekoč obljubljal, bi temu reku hiter razvoj.
Ker pa ga ima pod 200 milj, gre le enostaven zajeb v štartu. Tak z J-jem ...
Are you not tired of being wrong again and again?

Machete ::

Gatesov Bill si je Tajkana omislil. Človek ima okus, za razdaljo pa ima letala..
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Utk ::

Gatesov Bill ima od zmeraj porscheje. Če si je še on kupil električnega, potem je jasno kolk je ura. Tolk, da lahko počasi zaključijo z bencinskimi. Da ne govorimo dizlskimi...

Gregor P ::

... Porscheja je kupil, ker je to dober avto, ne zato ker ima preveč denarja8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedOne ::

Mu bojo zamenjal baterijo al je nasedel s to defektno?
Are you not tired of being wrong again and again?

Gregor P ::

Dejansko pravijo, da naj bi bilo z baterijo vse ok. Ampak glej važno, da je Bill zadovoljen8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedOne ::



Hehe ...
Are you not tired of being wrong again and again?

hojnikb ::

bodo pa delal emergency generatorje za stranded elektricarje ;)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

ziga1990 ::

ne rabijo saj imamo avto vleko
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

lufthammer ::

Gatesov Bill ima od zmeraj porscheje. Če si je še on kupil električnega, potem je jasno kolk je ura. Tolk, da lahko počasi zaključijo z bencinskimi. Da ne govorimo dizlskimi...


"Dizlski" Porsche??? Prvič slišim.
PS.: Govora je o pravih Porschejih, ne o "unih velikih kantah"(Cayenne,...).

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Gatesov Bill ima od zmeraj porscheje. Če si je še on kupil električnega, potem je jasno kolk je ura. Tolk, da lahko počasi zaključijo z bencinskimi. Da ne govorimo dizlskimi...


Za dizelske imas prav, hibridi pa bodo vseeno zapolnili preostali del: https://newsroom.porsche.com/en/company...

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Utk je izjavil:

Če mi to reče nekdo, ki so ga ekonomije učili slovenski profesorji ekonomije, sem lahko samo počaščen (pa tudi čisto nič začuden). Ker oni so še kar nekaj podobnih cvetk izstrelili...
Glede na to, da o ekonomiji nimaš pojma, ni nič nenavadnega, če se s profesorji ne strinjaš. Ampak oni za to niso krivi.

Utk je izjavil:

Gatesov Bill ima od zmeraj porscheje.
Muskovi verniki mislijo, da zvestobe skorajda ne bo več, kar poglej kaj so zapisali:

Utk je izjavil:

Nekaj zvestobe znamki bo še vedno, ampak vsaj ob prehodu na elektriko, veliko manj kot so navajeni do zdaj.
Očitno Gatesov Bill spada v tisto manjšo skupino zvestih in butastih vernikov, ki kupujejo mizerije in tako niso v skladu z vašimi prepričanji o realnem svetu. Musk se je že zmrdoval na socialnih omrežjih nad neustrezno realnostjo.

Utk je izjavil:

Če si je še on kupil električnega, potem je jasno kolk je ura.
Ura je toliko, da bodo ljudje kupovali drage Porscheje kljub obstoju Tesel. Tako, pa je ideja o svetovni dominaciji splavala po vodi.

Utk ::

Nič čudnega, da enačiš zvestobo znamki kot je porsche z zvestobo neki škodi ali pežoju. Sej še o marsičem nimaš pojma.

nič nenavadnega, če se s profesorji ne strinjaš. Ampak oni za to niso krivi.

To da se več bmwjev ne proda, ker jih ne naredijo več, te je najbrž naučil tist profesor, ki pravi, da adria (je) obstaja(la) zato, da letimo, in nič zato, če ima 10 mio izgube letno. Dobro da ni prišel tak kaliber v bmw, ker bi tudi bmw enako končal. V glavnem, nekaj malega pa so krivi za to, da se ne strinjam z njimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedOne ::

lp iz SC v Wiener Neustadt, 15 min in via dunaj.
Are you not tired of being wrong again and again?
««
819 / 837
»»