» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
1
...
811 812
813
814 815

Utk ::

Ja, samo da so bila pričakovanja, da boš z id3 za 24 jurjev dobil ne vem kaj, pa ne bo nič kaj dost več kot danes za 2 jurja več z leafom, pa še to vprašanje kdaj bo teh 24 jurjev stal.
In to bo delovalo pri tistih, ki ne poznajo drugega kot vw, drugi bojo pa kupili kaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

.... morda eni malo prehitevate čas ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Tega se ni kdo opazil:

https://siol.net/avtomoto/e-avtomoto/je...

Ko smo racunali kako hitro se EV povrne, so bili navijaci za EV prepricani, da kaj takega se zelo dolgo ne bo prislo v strosek. Ze sam predlog, pa naredi izracune bolj nezanesljive.

Utk ::

Teh 200 evrov ne vpliva na računico kupca, ampak prodajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

no fantje ali je i3 94Ah boljši od egolfa ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

pegasus ::

94Ah? ;)

ziga1990 ::

i3 ima tri opcije baterije 60,94 in 120 Ah
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

pegasus ::

BMW meri baterije še v Ah? To samo odraža, kje so z elektrifikacijo ...

Mikrohard ::

60Ah je 22kWh bruto.
94Ah je 33kWh bruto.
120Ah je pa 44kWh bruto.

e-Golf zadnje generacije ima 36kWh bruto.

Kar se električnega pogona, battery managementa in podobnih stvari tiče, je i3 boljši od e-Golfa. Več od "avta" pa dobiš pri Golfu. Doseg pri 94Ah verziji je verjetno zelo blizu e-Golfu. Tukaj je samo vprašanje, kater ti je bolj všeč.

ziga1990 ::

^^i3 naj bi bil malo neudoben in rabljeni so večinoma brez aktivnega tempomata po drugi strani pa zgleda zanimivo. Egolf je pa večji in bolj udoben
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

alanob ::

Zadnja vrata so pri i3 neuporabna. Glavna zamera, če mene vprašaš.

hmm ::

Golf je verjetno bolj smiseln/racionalen nakup, glede na uporabnost (in ceno?), i3 pa je bolj 'posebnež'. Uredi si avant2go in lahko oba po mili volji testiraš.

borisk ::

alanob je izjavil:

Zadnja vrata so pri i3 neuporabna. Glavna zamera, če mene vprašaš.


Zračunaj, koliko se pelješ sam ali z enim sopotnikom, kolikorat pa poln avto?

Company ::

WarpedOne je izjavil:

Cena polnjenja na SC je odvisna od države.
Tle v Slo je trenutno 0,26€/kWh, v avstriji 0.28€/kWh, hrvaška 1,69HRK/kWh, Italija 0,3€/kWh, madžarska 73.24HUF/kWh, itd...
Komplet cenik je objavljen na Tesla.com

Za cca 750 km AC in 50km regionalk sm skup plačal 34€.


Tole pa sploh ni nekaj poceni. 20€ prihranka glede na dizel s porabo 6l/100km za enako razdaljo? Ali kaj narobe gledam?

DamijanD ::

Prav gledaš. Razlika je v tem, da v idealnih razmerah (torej možnost polnjenja doma) SC potrebuješ samo občasno, ko greš na daljšo pot.

Gregor P ::

... sem se enako spraševal za primer hibrida, kjer je pač posoda za gorivo toliko manjša, da običajno vedno dotočiš za okoli 35,- goriva. S polnim tankom in hibridnim varčevanjem pa je domet nekje med 700-750 km.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

alanob ::

borisk je izjavil:

alanob je izjavil:

Zadnja vrata so pri i3 neuporabna. Glavna zamera, če mene vprašaš.


Zračunaj, koliko se pelješ sam ali z enim sopotnikom, kolikorat pa poln avto?


Vsak dan grem po otroka v šolo in res ne želim biti še butler.

Nikec3 ::

https://insideevs.com/news/398741/janua...

In 2020, Germany Enters Higher Gear Of Plug-In Car Sales

Leto 2020 bo v Evropi za EV-je zagotovo ugodno.
In January, new registrations of passenger plug-in electric cars increased by 138% year-over-year to an all-time high of 16,131, which is a record 6.55% of the total number of car sales. It's outstanding, especially since the overall market shrunk by 7.3%.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

mihagr ::

In z istega naslova še en mali copy/paste:
Sales of models/brands
The winner of the month is the next-generation Renault ZOE, which with 1,798 left competitors far behind.
A quick look at the table revealed also 1,120 Volkswagen e-Golf and 868 Mitsubishi Outlander PHEV, ahead of 726 Mercedes-Benz E-Class and 698 Volkswagen Passat GTE.
Audi e-tron noted 572 registrations, BMW i3 552, while the Tesla Model 3 was at 257 (367 total by Tesla).
Skoda surprised with 437 Škoda CITIGOe iV (almost on par with 463 Volkswagen e-up!) and 425 Škoda Superb iV registrations.
In general, we can easily notice that most of the brands unleashed plug-in sales to gain as good of an emission result as possible this year.

redtech ::

Teli plugini so sedaj res bogi, notri dajejo 8kwh baterijo, ki pa seveda nima vseh 100% na uporabo (recimo 90%) in tako imaš 7 kwh s katerimi delaš 35km.

Plugini bi morali biti vsaj tako dobri kot zadnji Chevrolet Volt - kateri ima na uporabo 14kwh to pomeni v poletnih mesecih 100km pozimi 70km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redtech ()

IL_DIAVOLO ::

https://www.zurnal24.si/avto/ce-zelite-...

Subvencije se ze krcijo, zanimanje je ocitno preveliko.

s1m0n ::

Težko verjamem, da bodo naši nižali subvencijo...
Če jo drugi celo dvigujejo zakaj bi bila pametna poteza jo pri nas znižat?
Lani je bilo celo govora, da bo leto šla na 8000€.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

fikus_ ::

Novinarji pišejo populistična novice, poleg tega imajo prste zraven prodajalci EV, tako da je ta novica samo za panicarjenje!

IL_DIAVOLO ::

s1m0n je izjavil:

Težko verjamem, da bodo naši nižali subvencijo...
Če jo drugi celo dvigujejo zakaj bi bila pametna poteza jo pri nas znižat?
Lani je bilo celo govora, da bo leto šla na 8000€.


Ob predpostavki, da bi bilo zanimanje se naprej mizerno.

Mikrohard ::

Če se bo subvencija preveč znižala, bo tudi zanimanje padlo. Dejstvo je, da so EV-ji brez subvencije cenovno nekonkurenčni. Tudi s subvencijo se višja nabavna cena povrne šele po 5+ letih lastništva (odvisno od modela novega avta, stroškov trenutnega avta in letno prevoženih kilometrov).

Jaz sem nekje bral, da bodo prej znižali (ali popolno ukinili) subvencije za plugin hibride, da bo ostalo dovolj za EV-je. Sicer pa... glede na to, da je bil denar za nove subvencije že pripravljen še predenj so se porabile subvencije iz prvega razpisa, jaz ne vidim nekega hudega navala na EV-je v Sloveniji. Januar je atipičen, ker je Volkswagen dobavo vseh akcijsko prodanih e-Golfov premaknil v novo leto (za znižanje CO2 izpustov). Enako so počeli praktično vsi proizvajalci avtov (z izjemo Tesle, ki se je trudila avte dobaviti decembra za pozitiven kvartal).

Sicer pa... a ni tako, da če državi ne uspe izpustov CO2 spustiti pod določeno raven, jo doleti neka kazen... zato so države tudi "prisiljene" v subvencije. Močno dvomim, da se bodo pri tako nizkem povpraševanju že nižale.

Gregor P ::

Nekega dne jih definitivno ne bo več. Tega denarja je namreč vedno manj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

Nekega dne jih definitivno ne bo več. Tega denarja je namreč vedno manj.

Ko gledam položnico za elektriko je tam neka postavka za OVE+SPTE. Ko gledam položnico za plin je tam nek postavka za OVE+SPTE... Če gledaš statistike poraba elektrike, plina... pri nas narašča. Prav tako se gradijo hiše, stanovanja... torej raste tudi število gospodinjstev. Po tej logiki bo denarja iz leto v leto več, če se seveda davki ne bodo znižali. Verjame kdo, da bodo vlade nižale davke?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gregor P ::

Ne, govorim o denarju za subvencije EV, ki gre pri nas iz podnebnega sklada, ta bo imel v prihodnosti na voljo vedno manj sredstev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mikrohard ::

Saj je logično, da jih nekega dne ne bo več. Ko bodo EV-ji cenovno konkurenčni ICE-jem, bo subvencija nepotrebna.

WarpedOne ::

Medtem ko tavelki parkirajo svoje defektne EV na parkirplacih, kjer jih bodo čez pol leta menda softversko popravljali, Tesla danes podaljšuje doseg (po EPA) Modela S LR+ iz 370 na 390 milj oz. 637 km, Modela X pa na 351 milj oz. 573 km.

#VečAvtaZaManj
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WarpedOne ()

WarpedOne ::

"All S/X cars made in recent months have actually been above stated EPA range. Will be unlocked soon for free via software update."

9:48 PM . Feb 14, 2020.
Are you not tired of being wrong again and again?

jernejl ::

WarpedOne je izjavil:

Tesla danes podaljšuje doseg

Če že ne morejo popraviti svojih defektnih sistemov avtonomne vožnje tako, da bi avto zmogel pripeljati od obale do obale, pa lahko vsaj povečajo kapaciteto baterije preko interneta. Tudi to je zunajzemeljska znanost.

WarpedOne ::

Več dosega je z enako baterijo. Več za isto ceno in težo.
Porsche zgleda le še bol kilavo, smešno in sramotno.
Are you not tired of being wrong again and again?

WarpedOne ::

Tesla raised their Capex guidance by $0.5B to $1B per year for the next 2 years.


Enter Giga Texas ...

O drugih ni kej pisat razen da en za drugim objavljajo padce prodaje, profit, dividen, odpuščanja, zapiranja fabrik itd.

Kako že gre mantra? Aja.. La'ko ćemo!
Ja, tut Nissan je na robu bankrota, takega čisto pravega.
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WarpedOne ()

s1m0n ::

V decembru se je v nemčiji registriralo kar lepo število Model 3 (962).
A je tole bilo za to ker se je Tesla morala znebiti zalog / zaključek fin. leta?
Ostali meseci so kar nižji kar se številk tiče... (tudi za večkratnik).

Za letošnji januar je bilo tam 257 registracij Model 3. V srednjem segmentu limuzin jih je bilo prodanih nekje enako kot Mazd 6 / BMW 4.

Bo verjetno ta mesec več...
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Gregor P ::

WarpedOne je izjavil:


Porsche zgleda le še ...
... vidim da ti tale Porsche nikakor ne gre iz glave ... bi ga mel ne 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedOne ::

A je tole bilo za to ker se je Tesla morala znebiti zalog / zaključek fin. leta


Šur ...

Evropski Model 3 je od ameriškega mal drugačen. Kitajski tudi. Posledično fabrika ne proizvaja mešungo ampak naštimajo kompontente za avropski trg in šopajo, spremenijo detajle za kitajski trg in šopajo, spremenijo komponetne za ameriški trgi in šopajo, cca po en mesec vsako konfiguracijo.

Ladje iz kalifornije v evropo plujejo skor 3 tedne, potem še nekaj dni za razklad in par tednov za razvoj. Posledica vsega skupaj je, da prvi mesec sestavljajo za evropski trg, drugi mesec za kitajce in tretji mesec za USA.

Višek dobav je zato v zadnjem mesecu posameznega četrtletlja, ko sestavljana vozila dosežejo kupce. Če bi bili avti na zalogi in čakali kupce, bi bile dobave stabilne iz meseca v mesec.

Dobave v evropi v januarju so avtomobili, kjer folk ni uspel do konc decembra izkašljat cele kupnine in jih je avto še uspel počakat oz. je tranzit vzel več časa kot ga je blo na razpolago.

Isti vzorec se ponavlja že nekaj let ampak folk še vedno vsakič znova raja nad 'padcem povpraševanja' v januarju in februarju. Nato pa utihne ko je v marcu tolk dobav je da presežen rekord. V aprilu in maju se znova usajajo kao prodaja pada in utihnejo ko junijske dobave q2 poženejo v nov rekord.

Značilnost neumnosti je, da je neuničljiva.
Are you not tired of being wrong again and again?

ziga1990 ::

no ali mi lahko nekdo tu pove zakaj bi dal 1000-6000€ več za okoli 3 leta star EV avto v primerjavi z 2019 Corollo hibrid ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jernejl ::

WarpedOne je izjavil:

Več dosega je z enako baterijo. Več za isto ceno in težo.

A so potem izboljšali aerodinamiko preko interneta? Ali pa bodo kupcem dali manj (rezervne kapacitete) za isto ceno, da jim bodo potem čez nekaj let lahko prodali nove baterije?

WarpedOne je izjavil:

Porsche zgleda le še bol kilavo, smešno in sramotno.

Kako šele zgledajo Tesle, ki so še bistveno bolj mizerne.

hojnikb ::

ziga1990 je izjavil:

no ali mi lahko nekdo tu pove zakaj bi dal 1000-6000€ več za okoli 3 leta star EV avto v primerjavi z 2019 Corollo hibrid ?

noces shitboxa od toyote?
noces fosilnega izgorevanja?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

WarpedOne ::

no ali mi lahko nekdo tu pove zakaj bi dal 1000-6000€ več za okoli 3 leta star EV avto v primerjavi z 2019 Corollo hibrid ?


Ne, js ti tega ne morm povedat, se boš mogu prepričat z lastno ritjo.

Sicer gre za 22k proti 23 - 28k. V starosti 3 let se za tak denar dobi le mizerija od BMW i3 z le 27kWh baterijo (do 170km dosega, enostavno le tja do 100km).

Smisel obstoja teh kant je delanje sramote ideji EV in vunmetanje kako si eko in napreden. Kot avto neuporabn, toyota je vsaj uporabn avto.
Are you not tired of being wrong again and again?

IL_DIAVOLO ::

Za tvojo kilometrino ne bos nikoli dobil noter nabavne vrednosti novega vozila.

Ekoloska ozavescenost ti je zameglila zdravo kmecko pamet :)

ziga1990 ::

in kaj naj potem kupim navadnega bencinarja?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedOne ::

Kup.
Samo pripravi se po kaki ceni boš zadevo uspel prodat čez X let.

Namig: To ne bo takšna cifra, kot jo trenutno vidiš na avto.net za podobno stara vozila.
Are you not tired of being wrong again and again?

ziga1990 ::

Prodaja me ne skrbi ker mislim kupit avto za dlje časa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedOne ::

P.S. Če računaš, da boš zadevo mel 15 let ... se pa pripravi na prepoved vstopa v večja mesta.
Zavarovanje in cestnina bo še tut zanimiva.
Are you not tired of being wrong again and again?

IL_DIAVOLO ::

Tako je.

Rabljenega, za katerega ti bo dol viselo, ce ga boš butnil ali ti ga bo toca natolkla :)

Kako prepoved v vecja voznja. Kdo se pa vozi v ta mega mesta? Zelo majhen procent.

Pa tudi ce v to naso ljubljano ne bos mogel prit, bos pac na tisti ogled luck ali kakega eventa pac sel z javnim prevozom. Big deal lol.

To so res brezvezni argumenti, ki nimajo vpliva na navadnega Janeza.

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Kako prepoved v vecja voznja. Kdo se pa vozi v ta mega mesta? Zelo majhen procent.


LOL.
Le iz česa so sestavljena večja mesta kot iz večjega deleža prebivalstva?
LOL na kvadrat ...
Are you not tired of being wrong again and again?

ziga1990 ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

tale zgleda znimiv sano cena je kar visoka
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedOne ::

stran vržen denar
Are you not tired of being wrong again and again?
1
...
811 812
813
814 815