» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
1
...
810 811
812
813 814 815

WarpedOne ::

Stvari so javne že vsaj 7 let, maxwellov patent je iz leta 2013.
Če te res zanima je google tvoj prijatu.
Karkoli tule napišem, se bo usul plaz bebcev, ki se bojo usajal enako kot že od začetka teme.
Are you not tired of being wrong again and again?

kow ::

Postavis vprasanje na internetu, nekdo ti ne zna (preprosto) odgovoriti, nato odvrne: "google it". Mal se blamiras.

WarpedOne ::

BMK kaj se teb zdi. Če bi te zanimalo, bi stvar že poznal.

... da sm link že dal, ti je itak ušlo.
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WarpedOne ()

kow ::

Link je predebilen, da bi tratil svoj cas. Govorice. Brez izracunov.

WarpedOne ::

Nisam ćit'o al' osudjujem... videno vsakodnevno tle okrog.
In pol nej tratim čas in ti počas rišem, da bodo tebi podobni lahko še bol naglas kozlali nazaj ...
Are you not tired of being wrong again and again?

kow ::

Lej, ti si zacel postavljati trditve, ki jih nisi utemeljil. In ja, lepljenje linkov ni utemeljevanje. Na TEBI je razlaga.

Burden of proof (philosophy) @ Wikipedia

hmm ::

WarpedOne je izjavil:

Ta oseba za avtopilot NI plačala. Ko je avto prevzela, je bil vklopljen kar je tehnična napaka. Napake je potrebno odpravit.
Kolikor sem razbral, je catch ravno v tem, da je plačala oz. ji je bil AP "obljubljen" v prodajni dokumentaciji. Dealer je kupil na Tesla Auction, misleč, da ima AP (ker je bilo to oglaševano in je tudi dejansko delal), avto prodal naprej z zatrjevanim AP, po prodaji (vendar še v posesti dealerja) pa so ga remote izklopili. Kupec je pri testu mislil, da je samo bug. Plačan ali ne, po naših (EU) pravilih gre preprosto za stvarno napako, ki jo je prodajalec dolžan sanirati. Finančno je to na koncu breme Tesle, ki bi, če bi bili marketinško pametni, AP preprosto vklopili in naredili lep PR.

WarpedOne ::

misleč, da ima AP


"Misleč" pomeni "moja napaka".

Tle ni kaj mislit - konfiguracija avta je stvar dokumentacije pri prodaji/prevzemu i.e. postavka v specifikaciji računa.
Če je na njem AP, potem si do njega upravičen, sicer se lahk le jokaš.

Če je tu kdo koga nategnu, je to dealer, ki je preveč 'mislu' in nategnu končno stranko.

Če kupiš ukraden avto misleč, da si kupu 'legalnega', je še vedno ukraden in boš ob njega.
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WarpedOne ()

Utk ::

Dobro, ne pretiravat. Kaj če bi šlo za meglenke, po pomoti inštalirane in dvakrat prodane, kdo normalen bi dovolu jih odstranit? Če je šlo tako daleč, bi bli tiho in požrli tist AP.

WarpedOne ::

Tle je problem da so v igri tri osebe.. dealer je avto kupu na dražbi in ga prodal naprej.

Lažno oglaševanje.

Dealer != Tesla
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WarpedOne ()

K0l1br1 ::

Kaj pol, je Tesla onesposobila avtopilota ali ga ni?

jernejl ::

WarpedOne je izjavil:

misleč, da ima AP
Sej ga je imela.

WarpedOne je izjavil:

"Misleč" pomeni "moja napaka".
Ja, Teslina napaka. Torej tvoja napaka, glede na to da se z njimi identificiraš.

WarpedOne je izjavil:

Tle ni kaj mislit - konfiguracija avta je stvar dokumentacije pri prodaji/prevzemu i.e. postavka v specifikaciji računa.

AP je obstajal, zdaj pa pričakuješ, da bi morebitni kupec moral iti po papirjih preverjati, ali so pri Tesli morebiti napravili kakšno napako in je v avtu kaj več, kot so nekomu prodali?
To je izključno napaka Tesle, ne pa kupca, ker ni za temi šalabajzerji šel preverjati, ali so naredili kakšno napako in v avto vgradili kakšno reč preveč.
Niso vsi ljudje takšni kot ti, da bi skočili na glavo v prazen bazen, zato ker na papirju piše, da je poln vode. Ali pa s pridom uporabljali AP, ki ne deluje, samo zato, ker na papirju piše, da je vključen.

WarpedOne je izjavil:

Če je tu kdo koga nategnu, je to dealer.
Ne, to je Tesla. Če so že naredili napako, bi jo vsaj požrli in nosili finančne posledice. Za naprej pa poskrbeli, da ne bodo več počeli takih butastih napak.

WarpedOne ::

:)

Dream on.
Are you not tired of being wrong again and again?

WarpedOne ::

Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WarpedOne ()

WarpedOne ::

Daimler is increasing their cost savings by letting go 15,000 employees (compared to 10,000 disclosed), decreasing innovation expenses and reducing model classes.
Are you not tired of being wrong again and again?

Utk ::

Če pogledate cenik golfa 8, vam je lahko jasno kako bo id3 po subvenciji stal v rangu dizelskega golfa...tako, da so dizelskega golfa podražili za 5 do 8 jurjev.

WaterBoy ::

WarpedOne je izjavil:

always on connectivity, great stuff!

Ja, je.
Še predno pridem do SC, vem koliko priključkov je še frej.
Ko izštekam kabl, se izvede avtomatsko plačilo, dobim le še SMS od NLB s podatki transakcije.

Zgleda je stvar nemogoče dojet, dokler je ne uporabljaš v praksi. Vsaj večini gnjavatorjev ...


Ali niso superchargerji zastonj?

Hvala

borisk ::

za model 3 ne, samo za early adopterje, se za S in X, takrat je varpi še fural megana

DamijanD ::

Za določene lastnike modela S, če se ne motim

borisk: laguno :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

WarpedOne ::

Ali niso superchargerji zastonj?

Ja in ne, odvisno od avta in lastnmika... svojih brezplačnih 1500km (373 kWh) sm že sfural.
Are you not tired of being wrong again and again?

DamijanD ::

A se da nastaviti s kakšno hitrostjo ti SC polni ali je vedno maksimalna glede na možnosti (temperatura, ...)? Sprašujem, ker očitno preveč SCja ni dobro za baterijo (vsaj Bjorn tako ugotavlja)

kow ::

Oportunitetni strosek trenutno ni mogoce nadzorovati. Kar pomeni, da tega ne smejo dopustiti uporabniku.

roCkY ::

DamijanD je izjavil:

A se da nastaviti s kakšno hitrostjo ti SC polni ali je vedno maksimalna glede na možnosti (temperatura, ...)? Sprašujem, ker očitno preveč SCja ni dobro za baterijo (vsaj Bjorn tako ugotavlja)

Ne nastavljat se ne da. In zakaj bi. Vlečeš, ko rabiš na polno, ko ne pač filaš na "šuko".
Bjorn ve edino iz svojih izkušenj in kar pobere na spletu. Vsaj prizna ne, da ima kake ehnične informacije s strani Tesla osebja. Pravi )če se prav spomnim) da naj bi bil limit za zmanjšanje 8000kWh prejetih prek SC za Model3 kar je kar nekaj (ali pa tudi ne če je avto nonstop na cesti). Seveda pa to postavlja pod vprašaj tržno zanimivost teh avtov, ko se jih bodo prvi lastniki naveličali. Kot si verjetno zasledil naj bi bil nato limit 85kW kar sicer ni malo ob dobri učinkovitosti trojke, ampak....

WarpedOne ::



UPDATE Owner of this Model 3 just informed me he went V3 supercharging yesterday and this 100K miles Model 3 was charging at 211kw (almost peak charging rate). He sent me a photo of his V3 charging screen shot. I cannot post his photo here in comments section (will share under Community tab) but this further disproves the myth that Tesla limits supercharging speed after frequent/extreme supercharging sessions on a Model 3.
Are you not tired of being wrong again and again?

WaterBoy ::

WarpedOne je izjavil:

Ali niso superchargerji zastonj?

Ja in ne, odvisno od avta in lastnmika... svojih brezplačnih 1500km (373 kWh) sm že sfural.

Hvala lepa

Če ni skrivnost, koliko stane polnjenje.

WarpedOne ::

Cena polnjenja na SC je odvisna od države.
Tle v Slo je trenutno 0,26€/kWh, v avstriji 0.28€/kWh, hrvaška 1,69HRK/kWh, Italija 0,3€/kWh, madžarska 73.24HUF/kWh, itd...
Komplet cenik je objavljen na Tesla.com

Za cca 750 km AC in 50km regionalk sm skup plačal 34€.
Are you not tired of being wrong again and again?

WaterBoy ::

Hvala za info :)

hmm ::

WarpedOne je izjavil:

misleč, da ima AP

"Misleč" pomeni "moja napaka".

Tle ni kaj mislit - konfiguracija avta je stvar dokumentacije pri prodaji/prevzemu i.e. postavka v specifikaciji računa.
Če je na njem AP, potem si do njega upravičen, sicer se lahk le jokaš.

Če je tu kdo koga nategnu, je to dealer, ki je preveč 'mislu' in nategnu končno stranko.

Če kupiš ukraden avto misleč, da si kupu 'legalnega', je še vedno ukraden in boš ob njega.
Dokumentacija je očitno vsebovala tudi Enhanced AP in FSD. Posledično bo dealer (oz. bi bil vsaj po naših prepisih) dolžan napako odpraviti, v razmerju do kupca brezplačno, enako pa bo potem zahteval naprej od Tesle.

In ne, če kupiš ukraden avto, sploh ni nujno, da boš ob njega. Če so izpolnjeni določeni pogoji, si veljavno pridobil lastninsko pravico in je avto tvoj. Ampak to je že preveč off-topic.

Nikec3 ::

https://insideevs.com/news/397597/passe...

According to the European Automobile Manufacturers Association, some 558,586 new passenger plug-in cars were registered in the European Union plus EFTA (Norway, Switzerland, Iceland) during twelve months (Q1-Q4 2019).

The growth rate of 45.0% year-over-year and an average market share of 3.53% is an outstanding foundation for 2020 - especially taking into consideration that stricter emission requirements will push the sales up even higher this year.

Plug-ins by category:

BEVs (including FCVs) - 359,733 (up 80.2%) at 2.28% share
PHEV - 198,853 (up 7.1%) at 1.26% share

Kot rečeno že neštetokrat - najprej so se Nemci opekli z dizli, sedaj se bodo še z usmeritvijo v plug-ine.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

3furious ::

Pri Car and Driver so testirali Teslo S in Porsche Taycan Turbo S pri večkratnem zaporednem pospeševanju do 100km/h in na četrt milje. Tesla zmore le eno pospeševanje brez izgube zmogljivosti, medtem ko Porscheju pade za malenkost šele po desetem poskusu.
 Rezultati testa

Rezultati testa

In the age of information, ignorance is a choice.

kow ::

Razlicna avtomobila. Bomo videli cesa bo sposoben Roadster 2.

mikhaair ::

Za Teslo vemo da se baterija dokaj počasi degradira. Taycan pa se še ne ve. Sploh s takšnimi 'zlorabami'.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Razlicna avtomobila. Bomo videli cesa bo sposoben Roadster 2.


A Roadster bo pa enak Taycanu?

Se pa lepo vidi kaj pomeni, ko podjetje zna narediti ustrezen menjalnik.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če bi bili pošteni, bi pri tesli pisalo modelsko leto 2012. Predvsem tu bo razlika pri roadsterju, 10 let novejši bo, in spet 10 let pred poršejem.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Če bi bili pošteni, bi pri tesli pisalo modelsko leto 2012.

Sami so si krivi, če že 8 let prodajajo popolnoma enak avto brez kakršne koli izboljšave. Bi bil že čas za novi model.

Utk ::

Ja, ampak to velja tudi in predvsem za druge, da nam že 20 let prodajajo isto sranje...
Tesla na svojo škodo, ostali pa na našo, ker neke izbire (do tesle) nimaš.

mikhaair ::

8 let je več ali manj življenska doba modela. Po 4 letih facelift in po dodatnih 4 nov model. Oz. dandanes se te dobe krajšajo. Ker je to možno in zaradi konkurence. Tesla pa konkurence nima.
Da pa je isti kot na začetku je pa seveda BS. Glavna stvar, ki jo Tesla prodaja je baterija. In ta seveda ni ista kot na začetku. Performance tudi ne. Kvaliteta bi rekel da je boljša, ker se ne pojavljajo slike razmikov med karoserijskimi deli. Mogoče je kvaliteta barvanja še vedno slaba...ampak saj je S iz aluminija :).

Cr00k ::

Si je že kdo pogledal test Taycana Harrisa in krog Stiga (1:17.6)...? :)

EDIT: Še link na LESTVICO.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ja, ampak to velja tudi in predvsem za druge, da nam že 20 let prodajajo isto sranje...
Ne, v resnici je ravno obratno. Ostali proizvajalci menjujejo modele običajno prej kot na 8 let, za razliko od Tesle, ki že celo večnost prodaja isto sranje.

Utk je izjavil:

Tesla na svojo škodo, ostali pa na našo, ker neke izbire (do tesle) nimaš.
Ne, v resnici je ravno obratno. Modelov je danes na izbiro več kot kadarkoli prej. Tisti, ki ste zaslepljeni s teslinimi tremi avti, ki jih prodajajo, tega morebiti niti ne vidite.

kow ::

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Razlicna avtomobila. Bomo videli cesa bo sposoben Roadster 2.

A Roadster bo pa enak Taycanu?


Ne. Saj to je bila moja poanta. Ampak, ce ze iscemo neke primerljive metrike, cena ni slaba moznost.
Porsche je 180k, model S 100k, Roadster bo pa 250k $.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Razlicna avtomobila. Bomo videli cesa bo sposoben Roadster 2.

A Roadster bo pa enak Taycanu?


Ne. Saj to je bila moja poanta. Ampak, ce ze iscemo neke primerljive metrike, cena ni slaba moznost.
Porsche je 180k, model S 100k, Roadster bo pa 250k $.


Recimo. Bo pa Roadster tukaj cisto v svoji ligi. Dva locena motorja zadaj bosta delala cudeze s torque vectoringom.

Utk ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, ampak to velja tudi in predvsem za druge, da nam že 20 let prodajajo isto sranje...
Ne, v resnici je ravno obratno. Ostali proizvajalci menjujejo modele običajno prej kot na 8 let, za razliko od Tesle, ki že celo večnost prodaja isto sranje.

Utk je izjavil:

Tesla na svojo škodo, ostali pa na našo, ker neke izbire (do tesle) nimaš.
Ne, v resnici je ravno obratno. Modelov je danes na izbiro več kot kadarkoli prej. Tisti, ki ste zaslepljeni s teslinimi tremi avti, ki jih prodajajo, tega morebiti niti ne vidite.

Če so danes pri passatu luči malo drugačne oblike kot 15 let nazaj, v modelu, ki je prišel ven 2005, to morda impresionira tebe. Mene ne.
Zaslepljen z raznimi modeli si ti. 100 jih je, ampak vsi so enaki, v veliko primerih bi se lahko reklo tudi isti.

roCkY ::

PaSsat 2020 ima enako "smrdljiv" agregat kot tisti iz 2005. Jah nobene razlike ni.?

Utk ::

Tudi vse ostalo je isto. Ima samo nekaj več senzorjev in sw, ampak tega ljudje ne bi kupili brez spremembe oblike. Zato nastajajo novi modeli. Tesla pač upgrajda to kar ima. Nič hudo narobe, sploh če je zarad tega strošek veliko nižji. Z obliko modela S še zmeraj ni nič narobe.

Gregor P ::

Cr00k je izjavil:

Si je že kdo pogledal test Taycana Harrisa in krog Stiga (1:17.6)...? :)

EDIT: Še link na LESTVICO.




The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

Utk je izjavil:

Če so danes pri passatu luči malo drugačne oblike kot 15 let nazaj, v modelu, ki je prišel ven 2005, to morda impresionira tebe. Mene ne.
To že vemo. Tebe impresionira nič sprememb, kot je to pri Teslinih modelih.

Utk je izjavil:

100 jih je, ampak vsi so enaki, v veliko primerih bi se lahko reklo tudi isti.
Ne, 100 jih je precej različnih, tisti trije Teslini so pa res praktično enaki, lahko bi se reklo tudi isti. Malce skrčeni ali raztegnjeni po X ali Y osi. Passatove luči so se v zadnjih 15 letih spremenile precej bolj kot vsi Teslini modeli skupaj.

WarpedOne ::

No one saw it comming ...

Daimler : Profit Slump Pushes It to Slash Dividend -- 2nd Update

Dejmo hitro nabijat kaj profita so mel lani, kdo bo prvi?
Are you not tired of being wrong again and again?

Gregor P ::

... ker ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

Ah, če bi se pisalo zgolj o Tesli, potem se pojmi, kot so dobiček, dividende in podobno v tej temi nikoli do zdaj ne bi pojavili. Pa je zategadelj treba kdaj sem noter privleči Daimler ali BMW ali kaj podobnega.

Nikec3 ::

Utk je izjavil:

Če pogledate cenik golfa 8, vam je lahko jasno kako bo id3 po subvenciji stal v rangu dizelskega golfa...tako, da so dizelskega golfa podražili za 5 do 8 jurjev.

Če želijo doseči CO2 standarde bodo pač morali kanibalizirati sami sebe.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
1
...
810 811
812
813 814 815