» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
800 / 1139
»»

WarpedGone ::

>> Lahk grem vprasat vseh svojih 50 sodelavcev, ce ve kje v blizini imajo prodajalno TESLE.

Prodajalna tesle je en klik daleč stran: www.tesla.com.
Ja, nedoumljivo ostarelim polžem, normalna stvar za nove generacije.

>> Obicn clovek bo sel v najbliznji avtosalon.

Običn človek izumira.
Vse hitreje.
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

Ti se kr tolazi stem, to se ne pomeni da je res. Povprecna populacija ICE soferjev, svojih nakupovalnih navad ne bo drasticno spremenila, edino pocakala bo, da bo svoj ICE VW, zamenjal za EV VW ali BMW ali karkoli, ko bo na voljo.

Ja, nedoumljivo ostarelim polžem, normalna stvar za nove generacije.
Med temi 50 je 10 ki so mlajsi od 25. Vozijo predvsem rablene sportnike in lizingajo razne M2 Performance, GTIje ali pa punce majo minija, kio in golfa. EV jih ne zanima sploh.
Ti si ljudi prevec predstavljas na podlagi sebe in youtuberjev.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

ziga1990 ::

WarpedOne kot ti je že povedano veliko kupcev želi zadevo prej testno peljat in tudi želijo, da so servisi v Sloveniji ali Tesla omogoča nakup v avtosalonu kjer bi lahko vozilo si prej ogledal,peljal in nato kupil in ga tudi servisiral v Sloveniji?
Zakaj bi jaz dal 50kEUR za Teslo če pa za 30kEUR dobim Leaf-a katerega lahko v avtosalonu vidim,probam in servisiram v Sloveniji?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Gregor P ::

Dejansko je res, da načeloma novega avta ne kupiš, če ga niti testirati na poskusni vožnji ne moreš. Konec koncev ne kupuješ vozila vsak dan.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::

Exactly my point, avta na internetu na podlagi youtubarjev, ki promovirajo zadevo bo mogoce kupilo 0,001% Evropejcev. Vsakdanja druzina pa bo sla v 2-3 avtosalone, se vsedla v avte, zbrala ponudbe in sele na to kupila.

Testla trenutno samo iz teh razlogov visoko leta, ko bodo lokalci imeli pred avtosaloni EVje, se bo pa zgodba kr hitro obrnila.

Se hitreje se bo obrnila, ko bodo ljudem za nadomestna vozila med servisom podturili kak EV in to sigurno ne Testlo.

PS: Testla napisal namerno.

In ljudje, ki imajo trenutno 1-5 let stare avte doma, se jim nikamor ne mudi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Evo Opel si vsaj upa in pokaze razliko v evrih med svojimi razlicnimi pogoni istega modela:



28evrov prihranka na mesec in to brez upostevanja, da je nabavna cena Elektrisch 2x visja.
Nekako ne vem kako bodo prepricali folk, da si kupi Testlo za 50k, ce niti z 30k avtom komaj prihranis nekaj drobiza.


Dva miljona na novo registriranih vozil 2019, ca. enako veliko 2018 in 2017. Sem skoraj 100% preprican, da teh 6+ miljonov "rabljenih" ne bo noben menjal za Teslo.

Teslo pa je kupijo 1900 warpijev preko spleta, ki jo bodo morali voziti 20+ let da se jim investicija povrne.
Zaenkrat je se normalnih kupcev ajd grobo na oko 1000x vec in tudi naslednja 2-3 leta ne bo dosti drugace, ker to pesmico ze nekaj casa poslusamo.
Zudem wurden rund 1.900 Fahrzeuge des reinen Elektroautoherstellers Tesla zugelassen.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WarpedGone ::

Govorite o problemu, ki bo nastal ko bodo imeli okrog 80% tržnega deleža.
Ste še huj optimisti kot jaz.

Ne kliknit.
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

Ce Tesla proda v nemciji letos 70.000 avtov, jih bo vseskupaj vec, kot jih je Dacia prodala lani.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Evo Opel si vsaj upa in pokaze razliko v evrih med svojimi razlicnimi pogoni istega modela:



28evrov prihranka na mesec in to brez upostevanja, da je nabavna cena Elektrisch 2x visja.
Nekako ne vem kako bodo prepricali folk, da si kupi Testlo za 50k, ce niti z 30k avtom komaj prihranis nekaj drobiza.

A te čudi, da imamo prav tisti, ki pravimo, da veliki NOČEJO prodajat EV? Mene čist nič.

m0LN4r ::

Seveda hocejo, ko bo industrija prilagojena in bodo s tem podpirali lastno gospodarstvo in ne amerisko od katerega prakticno zaokrozeno navzgor niti en evropejec nima ne place, ne penzije.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Se pravi, nočejo. In tisti, ki nočejo prodajat tistega kar ljudje hočejo, so še zmeraj nazadnje zmagali...a ne da.

roCkY ::

Utk je izjavil:

Evo Opel si vsaj upa in pokaze razliko v evrih med svojimi razlicnimi pogoni istega modela:



28evrov prihranka na mesec in to brez upostevanja, da je nabavna cena Elektrisch 2x visja.
Nekako ne vem kako bodo prepricali folk, da si kupi Testlo za 50k, ce niti z 30k avtom komaj prihranis nekaj drobiza.

A te čudi, da imamo prav tisti, ki pravimo, da veliki NOČEJO prodajat EV? Mene čist nič.

Kako bodo EV in hibridi prihajali ven je zapisano v političnih pamfletih. 2020 je v določenih segmenih leto ZERO - referenčno leto. Skratka nobenga interesa ni letos se it "EKO". Nekje proti koncu leta se bo malo zbudilo v 2021 pa počasi naprej.
Tesla malo priganja a dvomim da bo kaj omembe vrednega na skupnem trgu.

Katerega leta bo proizvodnja EV in hibridov skupaj večja kot je letna globalna rast prodaje vozil? Pa hibride bi bilo nujno iz te enačbe dat na drugo stran. A zaenkrat jih čvrsto tiščijo na stran EV, ker se drugače novodobna CO2 "matematika" niti v sanjah ne more iziti...

m0LN4r ::

Cisto realen primer, v kolikor bo VW letos v nemciji prodal samo 2222 novih ID.3jev in samo 1111 E-UPov in E-Golfov je ze registriranih vec novih vw EVjev, kot Tesel. Pa so te stevilke pretirano nizke.
Realno bo do konca leta na nemskih cestah 10x vec nemskih EVjev, kot Tesel (ako sestejemo e-upe, corse, citigoje, id.3je)

Tesla bo lahko pospravila kufre in sla domov v kalifornijo.

Ni tezko premagati Tesle, ce prodajo letno 2-3 tisoc komadov. Tolko EVjev bodo prodali do jeseni samo na bavarskem iz dveh koncernov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Der Renault-Zoe belegt mit 6.360 neu zugelassenen Fahrzeugen Platz eins der beliebtesten Elektroautos Deutschlands im Jahr 2018. Auf Platz zwei liegt der VW e-Golf (5.743), auf Platz drei der smart EQ fortwo (4.304). Der BMW i3 erreicht als Sieger des Jahres 2017 Platz vier (3.792). Die Top Five komplettiert der Kia Soul EV mit 3.292 neu zugelassenen Fahrzeugen.

Tesle sploh ne omenjajo, tako malo se jih proda.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

s1m0n ::

Kako pa bi jo?
Model 3 je naskočil trg komaj 2019... Jih je bilo prodanih krepko več kot drugo uvrščen ZOE.

m0LN4r ::

 Pa cetudi se v DE, EV najmanj splaca, jih je ocitno najvec kosov.

Pa cetudi se v DE, EV najmanj splaca, jih je ocitno najvec kosov.



s1m0n je izjavil:

Kako pa bi jo?
Model 3 je naskočil trg komaj 2019... Jih je bilo prodanih krepko več kot drugo uvrščen ZOE.
O cem ti govoris, v Nemciji je bilo leta 2019 registriranih 1900 novih Tesel vseskup. Zoejev pa 3x vec.

Razni Citigoji, pa E-Upi, ID.3 pa pridejo jeseni in jih je ze prednarocenih nekaj 10.000 posamezno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

s1m0n ::

Slab podatek :)
10.711 (od tega M3 9.013) za vsa Tesla vozila od Jan do Dec za 2019! (* Kraftfahrt-Bundesamt -Neuzulassungen von Kraftfahrzeugen und Kraftfahrzeuganhängern)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

fikus_ ::

"Prodajalna tesle je en klik daleč stran: www.tesla.com."

Točno. Ampak preden kliknem naroči/plačaj, še vedno rad vidim zadevo v živo in koliko je mogoče preizkusim. Za takšno ceno je se bolje prej prepričat, da potem ne le zaradi "dobrega občutka" pred kolegi/znanci trdim, da je bil pravi nakup.

s1m0n ::

Da se popravim!
Registriranih Tesel v nemčiji 2019 (Jan-Dec) 10.711 od tega 9.013 Model 3... (Podatki so kot že zgoraj omenjeni od zanesljivega vira)

WarpedGone ::

fikus_ je izjavil:

"Prodajalna tesle je en klik daleč stran: www.tesla.com."

Točno. Ampak preden kliknem naroči/plačaj, še vedno rad vidim zadevo v živo in koliko je mogoče preizkusim. Za takšno ceno je se bolje prej prepričat, da potem ne le zaradi "dobrega občutka" pred kolegi/znanci trdim, da je bil pravi nakup.


Seveda.
Na cesti je trenutno več kot pol milijona demonstracijskih primerkov.
Ni hudič, da nebi nekje našel enegs, še po sloveniji se jih fura kakih 80 ...
Kupec moje rabljene že pridno stoji v vrsti, da se ga usmilim.

If there is a will, there is a way.

In other news .. GF5 is coming to murica... Trump:
"I spoke to (Elon) very recently"
"He’s going to be building a very big plant in the United States. He has to, because we help him, so he has to help us."
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

s1m0n je izjavil:

Slab podatek :)
10.711 (od tega M3 9.013) za vsa Tesla vozila od Jan do Dec za 2019! (* Kraftfahrt-Bundesamt -Neuzulassungen von Kraftfahrzeugen und Kraftfahrzeuganhängern)
A je direktna povezava do podatkov za 2019 KBE skrivnost?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

s1m0n ::

Podatkih za december 2019

Not se tudi nahajajo podatki za obdobje Jan-Dec 2019 (stolpec E).

Je pa res, da je v letu bilo prodanih za par sto kosov več ZOE kot Model 3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

m0LN4r ::

Zanimivo je se bolj, da se v Nemciji na mesec proda vec Renaultov, kot celo leto Tesel xD
Oz. v enem mescu se proda vec Golfov, kot celo leto vse Tesel skupaj.

Zakaj se sploh pogovarjamo o tako nepomembnih majhnih stevilkah?

PS: Hvala za excel, si se moral registrirat?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

s1m0n ::

Ne, vsi ti podatki so brezplačno dostopni!

m0LN4r ::

Malo za zanimivost torej:
Tesel se je prodalo celo leto skupno: 10.700

Nazi EVjev (Golf 6800 kosov, UP 460 kosov, i3 9100 kosov, E-Tronov pa 3500) Skupno od oka 20.000 kosov, pa sem Crafterje izpustil.
Novega Citigoja se sploh ni not, Corsa-E tudi ne, ID.3 tudi ne, pa se marsikaterega novega modela ne.

Povzetek torej, nemci se niti nimajo zanimivih modelov na trgu, pa se jebenih elektricnih golfov prodalo samo za 1/3 manj kot Tesel, i3 ga itak razturava.
Sej pravim, jeseni in drugo leto, ko pridejo se bolj ljudski modeli lahko Tesla v Nemciji spakira kufre.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

s1m0n ::

Saj Tesla je v čisto drugem segmentu / limuzina (razen Model X). Za EU trg nimajo sploh primernega vozila (5 vratnega) tu pa evropski proizvajalci prevladujejo. ID 3 bo pa tak verjetno povozil vse ostale.

m0LN4r ::

Mene najbolj preseneca E-Golf, verjetno je razlog Wechselprämie staro za novo, ko dobis 5 jurjev popusta, pol pa se 4 jurje od drzave, ker avto sam po sebi ni nic posebnega.

Nima nobenga dosega, je pa pocen. S tema dvema premijama, ga dobijo za okol 24 jurjev, ce je osnovna cena v konfiguratorju 32k.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

J.McLane ::

Daj @m0LN4r nehaj utrujat s tisoč in enim postom in preidi k bistvu, kaj želiš povedat?

- Da se v Nemčiji bolje prodajajo nemški in francoski EVji?
- Da je Nemška cena štroma ne more biti nikakor nižja od 0,3 EUR/kWh?
- Da je nakup EV lahko samo finančne narave?
....

Če še nisi opazil je tole slovenski forum, ne vem kaj ti s to tvojo Nemčijo konstantno not uletavaš, kot da je to cel ostali svet.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

s1m0n ::

Ne vem :) Pri nas sem dobil vtis vsaj pri večini VW prodajalev kot, da ga ne želijo prodati...
eUP pa so te v akciji (za slabih 12k€) dobesedno razgrabili v par dneh (bi bilo zanimivo vedet koliko je bilo vozil na voljo).

Če še nisi opazil je tole slovenski forum, ne vem kaj ti s to tvojo Nemčijo konstantno not uletavaš, kot da je to cel ostali svet.

A ni to podobno kot za Teslo kjer se omenja magično Kalifornijo in utopično Norveško?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

Daj @m0LN4r nehaj utrujat s tisoč in enim postom in preidi k bistvu, kaj želiš povedat?

- Da se v Nemčiji bolje prodajajo nemški in francoski EVji?
- Da je Nemška cena štroma ne more biti nikakor nižja od 0,3 EUR/kWh?
- Da je nakup EV lahko samo finančne narave?
....

Če še nisi opazil je tole slovenski forum, ne vem kaj ti s to tvojo Nemčijo konstantno not uletavaš, kot da je to cel ostali svet.
Je Tesla v Sloveniji najbolj prodajan EV?

A ni to podobno kot za Teslo kjer se omenja magično Kalifornijo in utopično Norveško?

Za razliko smo bolj odvisni od enih kot drugih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

J.McLane ::

Je katerokoli avto "Made in US" sploh prodajan v pri nas in v EU in kolikšnih številkah?

Ni ravno slučaj, da se trudijo čim prej postavit fabriko v Nemčiji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Aja in potem bo Slovenija postala nova Kalifornija?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Slovensko gospodarstvo, ki producira dele za Naziwagne in delavci v Revozu od fabrike za Tesle ne bo imela nic. Nevem za koga navijate?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Navijaštvo vidiš samo ti, nekateri si pač samo želimo električni avto.

Sicer pa Slovenci bomo imeli isto od katerokoli proizvajlca EV, še naprej bomo delali na videz nepomembne dele. A misliš da Tesla nima zunanjih dobaviteljev:
https://www.investopedia.com/ask/answer...

Kaj se bo zgodilo s pohištveno industrijo v Slo, ko bo drugo leto v Lj IKEA? Prav nič, kar se še nebi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

D3m ::

A ne veš, da on živi v Nemčiji?
|HP EliteBook|R5 6650U|

J.McLane ::

To sem že zasledil, samo ne vem zakaj moramo to trpet Slovenci na slovenskem forumu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Se še spomne kdo Ghosna?
Reveža, ki je rinil naprej nissanov EV program, dokler ga niso nataknili na kol?

Danes Nissan prisega na hibride, medtem pa:
Ghosn Predicted Nissan Will Go Bankrupt by 2022, Lawyer Says

Dejte hitr razložit, kako je nissan lani fuuuul velik prodal!

In še:
Daimler warns 2019 profits to halve as problems deepen

Ampak ne ne, MB je lani fuuuul prodal... because china!

Bo kdo prebral podpis?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

To sem že zasledil, samo ne vem zakaj moramo to trpet Slovenci na slovenskem forumu.
Ah ja, ko pa se govori o ameriki cel cas, linka ameriske utopicne videje, je pa vse lepo in prav? O cem bi se sploh ti tu pogovarjal?
Jaz samo kontriram tistim, ki misijo da se bo Slovenija prerodila v novo Kalifornijo z Teslo. Zakaj si ti priletel v debato se zdaj nevem. Vem da ti nekaj ne disi, ampak si izven konteksta priletel not. Razen ce imas kaj za dodati o razsiritvi EVjev po EU in tudi Slovenija je del EU zaenkrat in bo smernicam EU sledila, kot vedno.

Lej ce ti ne disi, pa si preberi kaj v Anglescini en post visje. Je sigurno bolj relevantno, pa dejmo se pogledati kaj se dogaja z avti na kitajskem, saj smo si pa Slovenci in Kitajci prakticno sosedi z Ameri vred.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

Sigurno da je bolj relevantno kar W1 linka, v to temo pridem po novice, da kaj novega zvem. Ne pa da poslušam nekoga, ki živi v Nemčiji, ki joka kako je elektrika draga in da se EV ne splača.

Računat znam sam, bom že sam zračunal koliko me kaj stane, zelo rad pa preberem kaj novega o tehnologiji ali na splošno novice o EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Jaz samo kontriram tistim, ki misijo da se bo Slovenija prerodila v novo Kalifornijo z Teslo.

A lahko en link na nekoga, ki to tu piše?

m0LN4r ::

Cisto nic, kar linka W1 nima veze z realnim stanjem v Sloveniji. A se ze dnevni migranti v LJ vozijo z EV? Kdaj se bodo? Cez 10, 20 let?
https://www.bloomberg.com/news/articles...
https://www.autonews.com/automakers-sup...
Tu si ti prebral nekaj novega o tehnologiji, relevantnega za Slovence? Okej. Naj ti bo.

A so ze nove baterije omenjeni v tej temi 5 let nazaj ze v avtih? Kdaj bodo? Bomo slogali "predicts" 2-3 years to go?

Utk je izjavil:

Jaz samo kontriram tistim, ki misijo da se bo Slovenija prerodila v novo Kalifornijo z Teslo.

A lahko en link na nekoga, ki to tu piše?
Sej politiki tudi ne pravijo nicesar direktno. Moras brati med vrsticami.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

D3m je izjavil:

A ne veš, da on živi v Nemčiji?

Očitno ne, če je tolk obremenjen s Slovenijo. Nemci bojo zmeraj kupovali nemške avte, to je jasno vsakemu. Tudi Musku. Ampak Nemčija je za vse razen za Nemce popolnoma nepomemben trg. Med 50 najbolj prodajanimi avti v Nemčiji so 3 ali 4 nenemški. Prvi je nekje okoli 35. mesta, če se ne motim. Na kratko, Nemčija je čisto in popolnoma nepomembna za vse, razen za ljubitelje rabljenih odluženih nemških kant.

WarpedGone ::

Random komentar/povzetek, za tiste, ki tega niso sposobni sami narest:
The amazing thing is that auto OEM profits are dropping while they don't have any competitive EV platform and likely won't have for years. The big factories making millions of EVs still have to be built. Battery supply in the TWh still has to be secured. A proper EV hardware and software platform still has to be designed.
All that Mercedes, BMW and Audi have proven so far is that you cannot shoehorn an EV platform into an ICE platform.
And ICE profits and sales are already dropping.
The mind boggles how fast everything is happening.
Zbogom in hvala za vse ribe

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

Random komentar/povzetek, za tiste, ki tega niso sposobni sami narest:
A proper EV hardware and software platform still has to be designed.


Res je. Prva proper platforma bo z ID.3. Kdaj bodo pa uspeli pri Tesli priti na ta nivo, pa je vprasanje.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Kljub vsem škandalom glede nečistosti izpustov je tudi v letu 2018 največ osebnih avtomobilov v Sloveniji prodal Volkswagen.
In prihaja ID.3
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

roCkY ::

Hudič za proizvodnjo bo takrat,če/ko bo folk začel čakat kaj bo. Se zna zgodit na neki točki. Prodaja ICE bo ponekod upadla zaradi čakanja na EV. Ni ravno velik % ljudi, ki kupuje novo, da nebi mogel prestavit nakupa za par let vnaprej.

m0LN4r je izjavil:

Kljub vsem škandalom glede nečistosti izpustov je tudi v letu 2018 največ osebnih avtomobilov v Sloveniji prodal Volkswagen.
In prihaja ID.3

To kaže na to, kolikose folk strinja z nespoštovanjem birokratskih določil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

m0LN4r ::

Hudič za proizvodnjo bo takrat,če/ko bo folk začel čakat kaj bo.
Tako kot si rekel:
https://siol.net/avtomoto/novice/razlog...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

A proper EV hardware and software platform still has to be designed.

Si le ugotovil, da Elonu še po desetih letih ni uspelo. Lako ćemo.

WarpedGone ::

Matr vas mora pečt da se delate take nepismene bebce ...
Al se sploh ne trudite in kr samo prihaja?
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Ne razumeš svojega podpisa. Le to se ti želi dopovedat.
««
800 / 1139
»»