» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
776 / 1137
»»

K0l1br1 ::

Gumbov so nasejali kot riža. Ni to ravno perfektno. Med vožnjo rabiš volan in šalthebel in še kakšno malenkost na dosegu roke. Ni to podobno igranju tetrisa.

Nikec3 ::

In kaj hudiča je narobe s crno notranjostjo? To je najboljsa mozna barva z vidika obrabe. Res bi rad videl id-jevo belo notranjost. Po 100k prevoženih bo notranjost bež, ce ne kar rumena.

Meni je všeč občutek svetlosti v kabini. Pa imam povsem črno notranjost, ampak ni ravno idealno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

IL_DIAVOLO ::

K0l1br1 je izjavil:

Gumbov so nasejali kot riža. Ni to ravno perfektno. Med vožnjo rabiš volan in šalthebel in še kakšno malenkost na dosegu roke. Ni to podobno igranju tetrisa.


Roka na šaltheblu, će imaš dovolj dolge prste, lahko s tega položaja dosegaš večino tipk te odlično zasnovane in dolgočasne klasike.

Nikec3 je izjavil:

In kaj hudiča je narobe s crno notranjostjo? To je najboljsa mozna barva z vidika obrabe. Res bi rad videl id-jevo belo notranjost. Po 100k prevoženih bo notranjost bež, ce ne kar rumena.

Meni je všeč občutek svetlosti v kabini. Pa imam povsem črno notranjost, ampak ni ravno idealno.


Dnevna oseba mi je všeč, da je svetla, kabina avtomobila pa bolj kot je dark, the better. Tako pridejo do izraza vsi vizualni efekti v kabini. Zato je tudi vožnja v tunelih tako zakon. Samo ti in stevec v barvah modre in rdeče in tuljenje turbine 8-)

Nikec3 ::

Tesla je največji proizvajalec EV-jev na svetu:
https://insideevs.com/news/386628/tesla...

BYD je letos zaostal.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Utk je izjavil:

Ti marsikaj ni jasno. Zadevo gledaš povsem preozko. Sodobni dizli niso nikakršen bav babv in povsem uporabni za transport. jah recimo hitrost omejit na 80 kmh in optimizirat agregate za to hitrost. Ampak pri tem bo BDP strmoglavil. Je treba promovirat novotarijo, ki bo večino odpadkov pustila na drugi strani oceana. Tisto kar se pa direktno za pridobivanje energije porabi se pa itak ne sme šteti.
Rešitve so sistemske. Osebni promet je kaplja v celotni porabi energije. Zakaj pride produkt v embalaži, ki je 10* masa samega produkta. Od tega 80% plastike in 20 karton. Če se zadeve ne bo delalo sistemsko se ne bo nič naredilo. Tako pa se gremo ukinjat slamce in vrežko za iz trgovine odnest. Plastična steklenica pa je še vedno taka da drži 10 palet nad sabo. Ko bo le 3 bo nekaj narejeno,

Blablabla. Sodobne dizle imamo že 20 let. Stalno novi in bolj sodobni. Če greš danes čez mesto pa zrak še zmeraj smrdi. Tudi poleti ko se ne kuri. Da ne govorimo o ropotu. In tega ropota in smrada ne povzročajo slamice. Mešaš meglo, da bi še naprej lahko svinjal, ker svinjajo tudi drugi.

Ni blo treba čakat dolgo za potrditev, da imam prav. Čist dizel ne obstaja in nikoli ne bo. Tudi če bi ga lahko naredili, si ga vi ne bi mogli privoščiti. Zato so potrebni triki.

The EA288 engine was introduced in 2012, and VW says that it complies with emissions limits. The issue is that in simulations, the engine does not indicate when its diesel filter fails.


https://www.caranddriver.com/news/a3014...

K0l1br1 ::

Čist dizel in čist bencinc ne obstajata.

roCkY ::

Čisti EV obstaja ravno toliko.
Čistih mehanskih gadgetov NI.

Utk ::

Potem lahko odstranimo vse katalizatorje, ker itak ni čistega pogona? A ste 5 let stari, da ne razumete velikostnih razredov?

roCkY ::

Daj tole mal dokaži. Trdiš da je EV v življenski dobi vsaj 10* čistejši kot ICE današnjega časa se pravi dizel euro6. Skozi kakšna očala gledaš?

D3m ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Emobi je izjavil:

Konlov je izjavil:

Opel zne. Še vedno ima na armaturki največ gumbov. So v vodstvu :))

Da, Opel zna. Narediti klasično, dolgočasno, črno notranjost avtomobila. To gledamo že sto let. A še sto let bo takšna notranjost večine avtomobilov?


Bolj perfektno izdelane notranjosti v tem razredu se nisem videl v zadnjih 100 letih. Popolno izdelana sredinska konzola, boljse ne gre.

In kaj hudiča je narobe s crno notranjostjo? To je najboljsa mozna barva z vidika obrabe. Res bi rad videl id-jevo belo notranjost. Po 100k prevoženih bo notranjost bež, ce ne kar rumena.


Imam tako konzolo v Astri K ST.

Perfekcija.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

roCkY je izjavil:

Daj tole mal dokaži. Trdiš da je EV v življenski dobi vsaj 10* čistejši kot ICE današnjega časa se pravi dizel euro6. Skozi kakšna očala gledaš?

Za kaj takega trdit bi morali vedet koliko strupov izpusti dizel v življenjski dobi. Kar pa nikakor ni euro6 norma krat prevoženi kilometri, ker dizel zlahka izpusti 20, 30x več kot bi smel po normi, kdo pa ve, sej nihče ne testira 20 let starih dizlov. 10x čistejši? Če bi bil samo tolk, bi blo še dobro, za dizel.
Zakaj bi morali gledat današnje dizle, kaj je narobe s 10 let starimi? V normah ni neke razlike, v realnosti je, ampak kakšna bo realnost z euro6 dizli čez 15 let?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

@rocky

Primerjas toplotno crpalko s pečjo na drva.

Emobi ::

Utk je izjavil:

roCkY je izjavil:

Daj tole mal dokaži. Trdiš da je EV v življenski dobi vsaj 10* čistejši kot ICE današnjega časa se pravi dizel euro6. Skozi kakšna očala gledaš?

Za kaj takega trdit bi morali vedet koliko strupov izpusti dizel v življenjski dobi. Kar pa nikakor ni euro6 norma krat prevoženi kilometri, ker dizel zlahka izpusti 20, 30x več kot bi smel po normi, kdo pa ve, sej nihče ne testira 20 let starih dizlov. 10x čistejši? Če bi bil samo tolk, bi blo še dobro, za dizel.
Zakaj bi morali gledat današnje dizle, kaj je narobe s 10 let starimi? V normah ni neke razlike, v realnosti je, ampak kakšna bo realnost z euro6 dizli čez 15 let?

To,kar pravi Utk, drži. Dizelski motorji so zelo zapleteni in gre hitro kaj narobe. Posledica pa so izpusti daleč nad deklariranimi. Samo v izpušnem sistemu je 10 točk, ki vplivajo na kakovost izpuha. Velika verjetnost je, da bo sčasoma na katerem od teh mest šlo kaj narobe. Takšne okvarjene dizle vidim in voham vsak dan, sploh pred šolo(!), ko starši pripeljemo otroke.

Nemci so testirali stare dizle in na primer ugotovili, da star BMW 520d onesnažuje več kot dvestokrat(!) manj kot star Citroën xsara picasso. Ni nujno, da je krivda v proizvajalcu, lahko je krivo slabo vzdrževanje ali pa naključje.

Skratka, preveč nezanesljivi so dizli glede kakovosti izpuha. Če pa bi slabe na tehničnih pregledih izločali, bi cena rabljenih še bolj padala kot sicer.

Zato se bodo dizli v osebnih avtomobilih poslovili prvi.

Emobi ::

Nikec3 je izjavil:

Tesla je največji proizvajalec EV-jev na svetu:
https://insideevs.com/news/386628/tesla...

BYD je letos zaostal.

Kitajski trg EV-jev je zelo razvit in letos so ukinili subvencije, zato se je prodaja zmanjšala. BYD pa ne prodaja EV-je po celem razvitem svetu, tako kot Tesla.

MrNighthawk ::

Emobi je izjavil:


Ker ni B stebrička, je vstopanje in izstopanje na zadnje sedeže lažje. Ravno tako je odlaganje in pobiranje stvari na zadnjih sedežih za voznika ali sovoznika lažje, ker ne rabiš stopiti nazaj, da bi odprl vrata. Večino časa pa itak vozniki vozijo sami, nato s sopotnikom in šele nato s tretjo osebo.


Stopit nazaj? Od dear lord. Glej, da ti noge ne odpadejo. Poanta je, da če hočeš na hitro nekaj odvržt na zadnji sedež, moraš odpirat dvoja vrata. To je nepraktičnost. Tudi vsedel sem se že na zadnje sedeže. Živa groza.

Lahko da se ti zdi menjalnik štorast, vendar je rokovanje z njim bolj praktično od vseh drugih. Ni si težko predstavljati, da je premik dlani za nekaj centimetrov bolj udoben kot pa premik dlani za nekaj deset centimetrov, s tem, da je potrebno na slepo zadeti prestavno ročico na sredinski konzoli.

Emmm, FFS, če mi je štorast potem rokovanje z njim ni bolj praktično!Je na napačnem mestu in rokovanje z njemu ne "nenaravno".

Emobi ::

MrNighthawk je izjavil:

Emobi je izjavil:


Ker ni B stebrička, je vstopanje in izstopanje na zadnje sedeže lažje. Ravno tako je odlaganje in pobiranje stvari na zadnjih sedežih za voznika ali sovoznika lažje, ker ne rabiš stopiti nazaj, da bi odprl vrata. Večino časa pa itak vozniki vozijo sami, nato s sopotnikom in šele nato s tretjo osebo.


Stopit nazaj? Od dear lord. Glej, da ti noge ne odpadejo. Poanta je, da če hočeš na hitro nekaj odvržt na zadnji sedež, moraš odpirat dvoja vrata. To je nepraktičnost. Tudi vsedel sem se že na zadnje sedeže. Živa groza.

Lahko da se ti zdi menjalnik štorast, vendar je rokovanje z njim bolj praktično od vseh drugih. Ni si težko predstavljati, da je premik dlani za nekaj centimetrov bolj udoben kot pa premik dlani za nekaj deset centimetrov, s tem, da je potrebno na slepo zadeti prestavno ročico na sredinski konzoli.

Emmm, FFS, če mi je štorast potem rokovanje z njim ni bolj praktično!Je na napačnem mestu in rokovanje z njemu ne "nenaravno".

Če hočeš na hitro nekaj odvreči na zadnje sedeže, ti pri i3 ni potrebno odpreti zadnjih vrat. Lahko samo preklopiš naslonjalo prednjega sedeža.

V fizičnem svetu, objektivno gledano, krajše razdalje lažje in hitreje premagamo. Torej so krajše razdalje bolj praktične, saj jih opravimo hitreje in z manj napora.

Če pa je nekomu neka stvar postavljena bližje, vendar ni na mestu, ki ga je vajen, se mu to lahko zdi manj praktično. Ampak to je subjektivno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

m0LN4r ::



Neverjetno kako glup dizajn.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Hm, ne vem, če bo to držalo. Bom moral preveriti. Ker za najbolj praktičen avto, sem razglasil, da je i3 in da svojega podarim tistemu, ki mi pokaže bolj praktičen avto.


Eh? Najbolj prakticen v cem? Ce se hoces peljat 600km dalec, potem i3 sploh ni vec prakticen. Ali pa ce hoces peljati se stiri ljudi poleg sebe.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nova opel astra je dokaz, kako se zlije sredinsko konzolo z armaturko v neko celoto.
Ps: In ce pogledam corso e, je tudi precej dobro oblikovana. Medtem ko id.3, i3... bljak. Opel zna.


Nazadnje, ko sem vozil Astro, sem na armaturki nastel vec kot 50 gumbov. A hoces rect, da so se zdaj kaj novega naucili? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

hojnikb ::

prav tako iz stalisca prostora, bo kaksen E-NV200 precej bolj prakticen kot i3.

pa zakaj se sploh pogovarjamo o i3? Tema je o elektricnih avtomobilih, ne RC igrackah. Odprite si svojo temo.
#brezpodpisa

hojnikb ::

mit z 20-80% je se kako resnicen in preizkusen v praksi mnogokrat.
#brezpodpisa

BigWhale ::

Emobi je izjavil:

Takšne okvarjene dizle vidim in voham vsak dan, sploh pred šolo(!), ko starši pripeljemo otroke.


A bi ze nehal biti bolj papeski od papeza. "pol leta" nazaj si tud sam zasmrajal okolico s tvojim avtom in otrok nisi vozil s skirojem v vrtec. Zdaj se pa obnasas, kot da ti osebno resis na desetine otrok letno, ker si zamenjal avto. Ustavi se.

Emobi je izjavil:


Nemci so testirali stare dizle in na primer ugotovili, da star BMW 520d onesnažuje več kot dvestokrat(!) manj kot star Citroën xsara picasso. Ni nujno, da je krivda v proizvajalcu, lahko je krivo slabo vzdrževanje ali pa naključje.


Japonci so pa testirali svoje traktorje na surovo nafto in so ugotovili, da 22x(!) manj onesnazujejo kot novi BMWji!!111oeneoneo!11eleventeen. A bo treba spet s pravili foruma zacet okrog mahat al kaj? S taksnimi izjavami si dobrodosel v gostilni. Tukaj pa daj svoje reci malo bolj ustrezno argumentirati.

Pa nehajte s temi turbinami in z menjavo battery packov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Emobi ::

BigWhale je izjavil:

Emobi je izjavil:

Hm, ne vem, če bo to držalo. Bom moral preveriti. Ker za najbolj praktičen avto, sem razglasil, da je i3 in da svojega podarim tistemu, ki mi pokaže bolj praktičen avto.


Eh? Najbolj prakticen v cem? Ce se hoces peljat 600km dalec, potem i3 sploh ni vec prakticen. Ali pa ce hoces peljati se stiri ljudi poleg sebe.

Se opravičujem, ker nisem natanko preciziral zadeve.

I3 tudi ni najbolj praktičen za vleko večtonskega tovora! :)

Imel sem v mislih primerjavo znotraj avtomobilskega razreda, torej v segmentu B. Avtomobile različnih razredov nima kaj prida smisla primerjati, saj gre za različno namembnost. B razred je za mestno in primestno vožnjo ter občasne krajše avtocestne razdalje. Za moje potrebe in potrebe moje družine je B razred najprimernejši, saj A razred ni toliko primeren za avtoceste, C razred pa ni tako okreten v mestu, kot B razred.
Znotraj tega segmenta B je i3 najbolj praktičen, lahek, okreten. Z njim vsakdanja opravila opravim hitreje in z manj napora ter stresa. Bolj praktičnega avtomobila v tem segmentu ne vidim.

MrNighthawk ::

Emobi je izjavil:

Z njim vsakdanja opravila opravim hitreje in z manj napora ter stresa. Bolj praktičnega avtomobila v tem segmentu ne vidim.

če ti uporaba ICE s "klasičnimi" vrati predstavlja tak napor in stres potem nisi zrel za sedet za volanom in drži se rajši skiroja in busa. :))

in res ne vem kaj je praktično na tem, da za odpiranje enih (zadnjih) vrat moraš odpreti še prva :)) because fu*k logic.

WhiteAngel ::

Konlov je izjavil:

Opel zne. Še vedno ima na armaturki največ gumbov. So v vodstvu :))


Ne razumem, zakaj dovolijo tako majhen gumbek za varnostne utripalke. Včasih je bil to na sredini armaturke velik gumb, da si ga na slepo zadel, ko se je nekaj naredilo na cesti, zdaj ga pa najprej 5 sekund iščeš. WTF? Pa novi Korejci niso nič boljši tu ... Mislim, da imajo Francozi vsaj še približno velik knof, da ga s prve vidiš.

Gregor P ::

Edini izgovor, ki bi še bil za to je, da se morda utripalke vedno same avtomatično prižgejo, ko npr. naenkrat močno zaviraš ipd.? Ampak da, tudi jaz imam rad velik viden gumb za varnostne utripalke.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Urbano#Desno ::

m0LN4r je izjavil:



Neverjetno kako glup dizajn.


Tala spaka izgleda kot prank avto s katerim bmw testira stanje inteligence med svojim privrženci. Na podlagi rezultatov se potem odločajo za nadaljnje korake.

Gregor P ::

... točno na takšen način smo zgleda dobili velike zaslone brez fizičnih gumbov na armaturkah v avte >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Evropsko gašenje požara z milijardami subvencij se začenja:
State aid: Commission approves €3.2 billion public support by seven Member States for a pan-European research and innovation project in all segments of the battery value chain

Prejemniki subvencij:



Direktno imenovan BMW ... verjetno zato, ker se mu brez te državne pomoči, obetajo ful svetli časi...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

verjetno ja. VW pa se bo komaj resil, ker bo imel ID.3 Teslin Autopilot ane.

pirat ::

Ima kdo info kaj je razlog za takšen dogodek ?

(precej dolga vrsta čakajočih Tesel) ....

Gregor P ::

Čakajo na prosto mesto na polnilnici?:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Thanksgiving weekend

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Evropsko gašenje požara z milijardami subvencij se začenja:
State aid: Commission approves €3.2 billion public support by seven Member States for a pan-European research and innovation project in all segments of the battery value chain

Prejemniki subvencij:



Direktno imenovan BMW ... verjetno zato, ker se mu brez te državne pomoči, obetajo ful svetli časi...


Innovation by committee.
Yep...that always works.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Evropsko gašenje požara z milijardami subvencij se začenja:
State aid: Commission approves €3.2 billion public support by seven Member States for a pan-European research and innovation project in all segments of the battery value chain

Prejemniki subvencij:
...

Direktno imenovan BMW ... verjetno zato, ker se mu brez te državne pomoči, obetajo ful svetli časi...

Nepristranska oseba bi morda lahko rekla "Evropa se prebuja v tekmi za EV trg".
Čustveno investirana oseba pa se peni na ustih.
Nič bat W1, saj v roku nekaj mesecev štarta miljon+ robotaxijev, da ne omenjam dvakrat bolj "gostih", petkrat lažjih in trikrat hitreje polnljivih solid state baterij, ki jih bo tvoja firma splavila v 2020.
World domination incoming - below budget and ahead of schedule!

codeMonkey ::

WarpedGone ::

800.000 avtov na cesti, en karambol, novica na CNET, SloTech rajanje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Da, točno tako, ker se je oseba zanašala na avtopilot in se ne bi smela. To je tudi močno in jasno opozorilo vsem ostalim, ki bi se morda hoteli preveč zanašati na asistenče sisteme v njihovih vozilih. Obenem pa morda priložnost za Teslo, da s kakšno javno akcijo posebej opozori voznike, kaj njihovi sistemi zmorejo in kaj ne ter da morajo vozniki imeti ves čas popolno kontrolo nad vozilom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

>> da s kakšno javno akcijo posebej opozori voznike, ...

Ne veš, česa vse ne veš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Tale žrtev nesreče zgoraj očitno že ni vedela.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Ja, ker se nesreče dogajajo samo v avtomobilih z AP.
V avtomobilhi brez AP ni nesreč.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

>> da s kakšno javno akcijo posebej opozori voznike, ...

Ne veš, česa vse ne veš.


Vemo samo to, da je bilo crashev vec kot samo eden, da Tesla se vedno prodaja "Full Self Driving Capability" in da so pa na spletno stran dodali opozorilo, da je potrebno se vedno gledati na cesto se je moral nekdo ubit. Saj ne, da to ni samoumevno, da se lahko v avtu, ki se pretvarja, da sam vozi, ubijes, ampak taksne reklamne akcije nardijo svoje in pustijo en 'collective footprint' v mnozici. Tako kot tisti o spinaci in zelezu ali pa vitaminu C.

Do kupcev se je treba obnasati dovolj odgovorno in jih je treba jasno opozoriti na nevarnosti izdelka, ki ga prodajas. NHTSA/NTSB so ze povedali, da Tesla tega ni pocela vedno. A je res tolk tezko rect bobu bob in priznat, da tud Tesla kdaj kako stvar zajebe?

Tako kot na tla dajemo opozorila, da so mokra in na klopce v parku, da so sveze prepleskane.

WarpedGone ::

>> Vemo samo to, da je bilo crashev vec kot samo eden,

Ne.
Vemo več, kot vam je všeč: Tesla Vehicle Safety Report:

In the 3rd quarter, we registered one accident for every 4.34 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot but with our active safety features, we registered one accident for every 2.70 million miles driven. For those driving without Autopilot and without our active safety features, we registered one accident for every 1.82 million miles driven. By comparison, NHTSA's most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 498,000 miles.


- vklopljen AP v Teslah: ena nesreča na 7 milijonov prevoženih kilometrov
- ne-Tesla avtomobili: ena nesreča na 840 tisoč kilometrov

Voznik + vklopljen AP je več kot osemkrat bolj varna kombinacija kot voznik neTesla avtomobila.

Vaš ludizem na srečo vseh, ki zahvaljujo vklopljenemu AP niso umrli v prometni nesreči, ostaja le zblojen ludizem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

>> Vemo samo to, da je bilo crashev vec kot samo eden,

Ne.
Vemo več, kot vam je všeč: Tesla Vehicle Safety Report:

In the 3rd quarter, we registered one accident for every 4.34 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot but with our active safety features, we registered one accident for every 2.70 million miles driven. For those driving without Autopilot and without our active safety features, we registered one accident for every 1.82 million miles driven. By comparison, NHTSA's most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 498,000 miles.


- vklopljen AP v Teslah: ena nesreča na 7 milijonov prevoženih kilometrov
- ne-Tesla avtomobili: ena nesreča na 840 tisoč kilometrov

Voznik + vklopljen AP je več kot osemkrat bolj varna kombinacija kot voznik neTesla avtomobila.

Vaš ludizem na srečo vseh, ki zahlavljujoč teslinemu AP niso umrli v prometni nesreči, ostaja le zblojen ludizem.


Zal zahteva ta problematika vsaj osnove statisticne analize, da bi lahko razumel kak nateg je to. Ampak, kako ze pravis - How do you know what you don´t know?

mn ::

Dober članek na HackADay, ki razloži zakaj je Teslina statistika, ki jo je povzel tudi NHTSA zgolj PR spin in napačna.

https://hackaday.com/2019/03/04/does-te...
For example, maybe we know that the car didn't have Autosteer installed at 20,000 miles on the odometer, but it did by 60,000 miles, leaving a 40,000 mile murky middle zone. The car could have had Autosteer installed at the 20,001 mile mark, or at 59,999.

When adding up the airbag incidents and dividing by the mileage, which do you use? The NHTSA assumed 20,000 miles -- the "Previous Mileage before Autosteer Install Reported". How you treat this incomplete data, and whether you use it at all, can make the difference between the NHTSA's +40% safety margin for Autosteer and the -37% to -60% margin you'd get otherwise. Yuck.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

Okapi ::

Primerjava je povsem zgrešena. Ena številka vključuje vse avte, tudi take, ki niti tehničnega pregleda ne bi naredili, in vse ceste, vključno s kolovozi, in vse vozne razmere, vključno z neurji. Druga pa v povprečju 2-3 leta stare avte višjega cenovnega razreda, pretežno na avtocestah v lepem vremenu (ker drugje avtopilot verjetno ni vklopljen).

codeMonkey ::

mn je izjavil:

Dober članek na HackADay, ki razloži zakaj je Teslina statistika, ki jo je povzel tudi NHTSA zgolj PR spin in napačna.

https://hackaday.com/2019/03/04/does-te...
For example, maybe we know that the car didn't have Autosteer installed at 20,000 miles on the odometer, but it did by 60,000 miles, leaving a 40,000 mile murky middle zone. The car could have had Autosteer installed at the 20,001 mile mark, or at 59,999.

When adding up the airbag incidents and dividing by the mileage, which do you use? The NHTSA assumed 20,000 miles -- the "Previous Mileage before Autosteer Install Reported". How you treat this incomplete data, and whether you use it at all, can make the difference between the NHTSA's +40% safety margin for Autosteer and the -37% to -60% margin you'd get otherwise. Yuck.


Pa tudi to ni to. Potencialno zavajanje s podatki je en problem, ampak to ni se zdalec bistvena napaka njihovih podatkov. Gre za sfaljeno statistiko v osnovi, ker prava ni tako roznata. Vsi, ki razvijajo asistencne sisteme, dobro vedo koliko kilometrov morajo vozila prevoziti, da lahko s primerno gotovostjo primerjajo varnost sistema s clovekom. Waymova ocena je recimo, da potrebujejo 400 let v primeru 100 vozil, ki vozijo 24/7. Gre torej za velikost vzorca in dejstvo, da pri Tesli se zdalec niso nabrali dovolj kilometrov za tovrstne trditve. Poleg tega je potrebno ustrezno pokazati kako je ta vzorec porazdeljen glede na pogoje voznje, populacijo ipd.

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

>> Vemo samo to, da je bilo crashev vec kot samo eden,

Ne.
Vemo več, kot vam je všeč: Tesla Vehicle Safety Report

;((
Emm, če bi navedel vir, ki ne bi bil od Tesle, bi mogoče verjel, da stremiš k objektivnosti. Tako pa z vsako izjavo samo še bolj globoko toneš v luknjo neobjektivnosti.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:


- vklopljen AP v Teslah: ena nesreča na 7 milijonov prevoženih kilometrov
- ne-Tesla avtomobili: ena nesreča na 840 tisoč kilometrov

Voznik + vklopljen AP je več kot osemkrat bolj varna kombinacija kot voznik neTesla avtomobila.

Vaš ludizem na srečo vseh, ki zahvaljujo vklopljenemu AP niso umrli v prometni nesreči, ostaja le zblojen ludizem.


Ne, ni. Prvic zato, ker se ti ne spoznas najbolj na statistiko, drugic pa zato, ker primerjas hruske in kolerabo.

Primerjati moras preverjene in enake podatke med sabo. Ti pa primerjas dva razlicna podatka pri katerem je eden celo od Tesle in ne gre za neodvisen podatek. Domaco nalogo moras bolje opraviti. Sicer pa cestitke za derailment.

Govorilo se je o tem kaj oglasuje in prodaja Tesla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

D3m ::

Za 50k namesto Tesle vzamem rabljen T-72.



The virgin Tesla Cucktruck™
>design is a cringeworthy laughingstock
>runs on AAA batteries
>gets stuck in traffic like a bitch
>windows get smashed if you throw a metal ball at them
>made of legos and tin foil
>has fucking air conditioning or something

The Chad T-72 death machine
>hardend combat veterans shit themselves when it rolls up
>runs on fucking diesel as God intended
>rolls over and crushes lesser vehicles
>impervious to all virgin small arms fire
>made of 45 tons of steel and fuck you
>has an air filtration system to protect the crew from chem/bio weapons
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

codeMonkey je izjavil:


Pa tudi to ni to. Potencialno zavajanje s podatki je en problem, ampak to ni se zdalec bistvena napaka njihovih podatkov. Gre za sfaljeno statistiko v osnovi, ker prava ni tako roznata. Vsi, ki razvijajo asistencne sisteme, dobro vedo koliko kilometrov morajo vozila prevoziti, da lahko s primerno gotovostjo primerjajo varnost sistema s clovekom. Waymova ocena je recimo, da potrebujejo 400 let v primeru 100 vozil, ki vozijo 24/7. Gre torej za velikost vzorca in dejstvo, da pri Tesli se zdalec niso nabrali dovolj kilometrov za tovrstne trditve. Poleg tega je potrebno ustrezno pokazati kako je ta vzorec porazdeljen glede na pogoje voznje, populacijo ipd.

Tudi tebi ne grejo številke. Tesla ima kar nekaj 100,000 avtov, ne pa 100.
Statistika je pa tu čisto enostavna in ni potrebno veliko filozofije. Če se avti s to funkcijo manj zaletavajo, funkcija pomaga pri varnosti. Če deluje samo v sončnem vremenu samo na avtocesti, nič zato, morda je zato šofer bolj spočit nekje na kolovozu in se zato tam ne zabije. Marsikaj deluje na ta način. Tudi klima ti ne bo rešila življenja če se zaletiš, pa so avti z njo vseeno bolj varni.
««
776 / 1137
»»