» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
1
...
773 774
775
776 777
...
805

Pavle91 ::

Pa kolkr sem bral, bodo te first edition z middle range baterijo in 204 konji?
Standard in long range bo na voljo kasneje. (nekje sem bral da bo standard okol 140KM (konji, da ne bo mislil da je to range), long range pa 270KM). Ne vem kolk so te cifre resnične. Tukaj sem to bral - https://ev-database.org/car/1202/Volksw...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pavle91 ()

Vazelin ::

Verzija za 50k konkurira direktno Tesli.
I got 99 problems but 2.5usd tezus ain't one.

WarpedOne ::

Uvoz iz AT in naša DMV in DDV:
- Tesla Model 3 SR+: 48.717 €, minus 7.500€ = 41.217 €
- Tesla Model 3 Dual: 58.322 €, minus 7.500€ = 50.821 €
Are you not tired of being wrong again and again?

s1m0n ::

Po mojih informacijah na davčni rabiš kar malo več...
Prvo plačaš davek v AT nato še pri nas... razliko ti nato povrnejo.

Ali sem na takšnega naletel, ki ni vedel kaj govori ali pa je tak :)
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Pavle91 ::

WarpedOne je izjavil:

Uvoz iz AT in naša DMV in DDV:
- Tesla Model 3 SR+: 48.717 €, minus 7.500€ = 41.217 €
- Tesla Model 3 Dual: 58.322 €, minus 7.500€ = 50.821 €


Mah zame je Tesla out dokler nima servisa v Ljubljani. Da bi moral na Dunaj vozit na servis je pa moj cajt mal preveč pomemben zame.

BigWhale ::

A bi ze nehal bit hodeca reklama za BMW? :D

Emobi je izjavil:


Kar se pa oblike tiče, je ta zelo sodobna in ni za tiste, ki imajo slab okus. I3 so narisali leta 2013 in še sedaj deluje moderno.


Ja, to so rekl tud uni k so vozil Volvote pa Multiplo. :)))

Mikrohard je izjavil:

Saj cena za 1st edition (od 40k€ naprej) je znana že več mesecev. Bolj bode v oči, kako je Volkswagen razporedil opremo (npr. da so dali vzvratno kamero v drugi paket opreme, ki bo cca. 6k€ dražji). Pač... kdor želi naklikati opremo po lastni želji, bo moral počakat na serijski model.


BMW ti pri i3 se volanskih kontrol za radio ne da v najcenejso verzijo. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

belidihur ::

kow je izjavil:

Again, kaj ste pa pricakovali?



Da bo kamera za vzratno vožnjo serijsko. VW je tako precenjen. Preveč stane in premalo opreme dobiš.

Pavle91 je izjavil:



Mah zame je Tesla out dokler nima servisa v Ljubljani. Da bi moral na Dunaj vozit na servis je pa moj cajt mal preveč pomemben zame.



Saj prihaja uradni servis v SLovenijo. Bo pa pri Mariboru.

BigWhale je izjavil:



BMW ti pri i3 se volanskih kontrol za radio ne da v najcenejso verzijo. :))


Pri BMW-ju ti dajo tok lep popust, da je potem cena ugodna z dobro opremo. Drugače sploh ne morjo nič prodat. Kupci so postali zajebano izbirčni in zahtevni.

Zgodovina sprememb…

Konlov ::

Izbirčni za izdelke realne vrednosti 5- 6K€, ki se tržijo za 40K€. Hmmm. Zanimivo razmišljanje...

belidihur ::

Konlov je izjavil:

Izbirčni za izdelke realne vrednosti 5- 6K€, ki se tržijo za 40K€. Hmmm. Zanimivo razmišljanje...


Kot prvo, ti sploh ne veš, koliko pride izdelava recimo BMW-ja serije 3 z 2.0 dizelskim motorjem in osnovno opremo. Potem je izdelava CLiota 1.2 100€.

Utk ::

A bi ze nehal bit hodeca reklama za BMW? :D

Meni se bolj zdi kot antireklama. Nočem da me karkoli povezuje s takimi osebki.

Emobi ::

Konlov je izjavil:

emobi, avtocesta. Kaj je tam tako hudega?

Nič ni tako hudega, samo i3 ne gre več kot 150 km/h.

Sicer je i3 do sedaj najbolj prodajan EV v Sloveniji, kar je presenetljivo, ker gre za premijsko znamko. Seveda pa ne bo več dolgo najpogostejši EV pri nas, ker ravno zdaj prihaja ogromno novih modelov EV-jev.

Tista druga vrata, ki se odpirajo nazaj, so bolj praktična kot izgleda, saj se večinoma vozim sam in imam vedno kaj na zadnjih sedežih, kar je bolj dosegljivo s takšnimi vrati. Če pa nas je več v avtomobilu, pa itak ne zapelješ v boks parkirišča, ampak potniki prej izstopijo.

Tukaj je še en novinarski zapis Uroša Božina iz septembra 19 o i3. Vse je res, kar piše, edino pri iskanju polnilnice je zelo neroden, ker sprašuje mimoidoče, namesto da bi si naložil aplikacijo PlugShare ali Gremo na elektriko ali OneCharge ali...
Pa 20 palčna platišča so brez veze, saj so manj udobne, 19 palčne zadostujejo.

https://avto.finance.si/8953119/Beemvej...

BMW i3 ne pozna ciklov. Njegova življenjska pot je podobna konjaku, starejši ko je, boljši in bolj priljubljen je.
Izvirni i3, ki so ga na trg poslali leta 2013, je v trebuhu nosil baterijo zmogljivosti 22,6 kilovatne ure in manj kot 150 kilometrov dosega. Prvič so jo povečali na 33 kilovatnih ur, doseg pa na okoli 200 kilometrov. Zadnja posodobitev vsebuje baterijo 42,2 kilovatne ure in obljublja doseg do 300 kilometrov.

BMW i3 je zelo netipičen avto, tako za Bavarce kot tudi avtomobilsko industrijo. Ko slišite BMW, po vsej verjetnosti najprej pomislite na serijo 3 ali 5. Na limuzino atletskih proporcev in voznih lastnosti. BMW i3 je čisto nasprotje. Motor je zadaj, oblika pa nekje med malčkom in križancem. Ne zmeni se niti na življenjske cikle v avtomobilski industriji. Običajni modeli gredo skozi fazo predstavitve modela, ki prinese rast prodaje. Ko ta začne upadati, pride na vrsto prenova, po približno šestih do sedmih letih pa nova generacija. To ne velja za i3, katerega prodaja se veča ob vsaki tehnični posodobitvi.

Do danes so jih prodali že več kot 130 tisoč, kar je v svetu električnih avtomobilov zavidljiva številka. Medtem ko se preostali avtomobili iz leta 2013 že starajo, i3 ostaja mlad in moderen. Zadek spominja na jeznega robota, iz profila je nenavaden, ampak unikaten, še najbolj klasičen je obraz. Brez ledvičk ne bi pomislil, da je BMW. Da je pojava še bolj nenavadna, poskrbijo ozka in velika kolesa. Občutek se nadaljuje z odpiranjem vrat. Ta nimajo okvirja, na pragu je opaziti nenavaden material s ponavljajočim se vzorcem - ogljikova vlakna. Pri BMW so šli še korak dlje. Za večje začudenje poskrbijo zadnja vrata, ki se odpirajo v slogu mazde RX-8 v nasprotno smer, zato je pobiranje stvari z zadnjih sedežev preprostejše.

Dostop do zadnjih sedežev je preprostejši, saj ni B-stebrička. Zadaj je dovolj prostora za krajše poti, pa tudi daljše, če spredaj ne sedita visoka voznik in sovoznik. Notranjost je zaradi velikih oken zračna, kombinacija oblazinjenih delov materialov, ki pokrivajo materiale futuristične teksture. Položaj za volanom je nenavaden, vendar nepozaben. Pred voznikom se odpira ogromen prostor, iz katerega se vzpenja volanski drog. Minimalizem z dvema zaslonoma in gumbi za upravljanje klimatske naprave. Občutek je, kot da sediš v vesoljskem plovilu. Kot da se samo ti voziš v novem avtomobilu, vsi drugi pa v 15 let starih.

Zadnja posodobitev vsebuje baterijo zmogljivosti 42,2 kilovatne ure in doseg tudi do 300 kilometrov. Kakšen doseg smo dosegli v praksi? Pri stoodstotno napolnjeni bateriji (v načinu eco pro) je potovalni računalnik kazal 320 kilometrov. Vendar je ta številka dosegljiva le z mestno vožnjo, kjer večino energije z rekuperacijo vrnete v baterijo. Z vožnjo po avtocesti pa je doseg bližje 200 kilometrom. S kombinirano vožnjo je mogoče prevoziti tudi 250 kilometrov.

Poti od Ljubljane do Pirana in nazaj ne boste prevozili brez vmesnega polnjenja. Morda vam uspe ob vožnji sto kilometrov na uro. Na začetku poti sem kolebal, ali bom 220-kilometrsko avtocestno pot prevozil brez vmesnega polnjenja. Polnilnice na bencinskih črpalkah na avtocestnem križu poleti niso prijetne za obisk s klasičnim avtom, da pa bi tam preživel pol ure ali več, mi sploh ni padlo na pamet, če ni nujno. Zato sem raje vozil počasneje. S hitrostjo med 100 in 110 kilometri na uro mi je uspelo po avtocesti prevoziti 230 kilometrov, s štirimi osebami v avtu. Zavetrja tovornjakov nisem iskal, sem se pa izogibal prehitevalnemu pasu.

Največja težava je še vedno doseg, če se odpravite na daljšo vožnjo po avtocesti. To sem izkusil na lastni koži, ko sem prvič po avtocesti hladnokrvno vozil 130 kilometrov na uro in sem moral izlet na morje podaljšati za obisk polnilnice v Postojni. Realnost nenačrtovanega postanka je, da mesta najpogosteje ne poznaš. Nekatere polnilnice niso natančno označene, tako da se je kljub navigaciji pogosto treba zanesti na stari način in za pot vprašati mimoidoče.

i3 poganja 125-kilovatni (170-konjski) elektromotor, ki telo s 1.345 kilogrami do sto kilometrov na uro potisne v 7,3 sekunde. Pospeški so močni, kot je to značilno za električne avtomobile. Na semaforju je i3 že iz križišča, ko preostali avti šele speljejo. Začetni pospešek vseeno ni tako oster, tukaj so nekaj prostora pustili za športno različico i3s, bolj navdušijo vmesni pospeški hitrosti od 30 do 70 kilometrov na uro. Na testu, kjer smo z njim prevozili 1.400 kilometrov, je porabil 17,4 kilovatne ure na sto kilometrov. To je več od težjih tekmecev (zoe, kona, leaf, ioniq, e-golf …), vendar ima i3 najmočnejši motor in največje zmogljivosti, ki se poznajo pri porabi in dosegu.

Na polnilnici z enofaznim tokom bo baterijo polnil z največ 7,4, na trifazni pa z 11 kilovati. Na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom sprejme polnjenje do 50 kilovatov.
Manjši prtljažnik pod sprednjim pokrovom je dovolj velik, da vanj spravite kable. Zelo priročno, da ne zmanjšujejo že tako majhnega prtljažnika zadaj. Po nekaj dneh uporabe in dežju pa ugotoviš, da hraniti kable zadaj niti ni slabo, saj si sicer v dežju med vklapljanjem precej bolj moker.

Z začetno ceno 41.500 evrov pa vseeno ponuja premijsko, odštekano, modno in hkrati do okolja prijazno vozilo z zadnjim pogonom. Cenejšega premijskega električnega vozila trenutno na slovenskem trgu ni. Za slovenske razmere je drag, vendar vseeno tako prepričljiv, da po prodaji premaga tekmece.

Vklapljanje in izklapljanje ni za nežne roke. Zelo hitro se opraskaš na loputi vtičnice. Pobiranje težkih kablov bo pri damah krivo za marsikateri polomljen noht.
Najbolj se izkaže v mestu na krajših vožnjah. Po mestnih ulicah je zaradi neslišne vožnje potrebna dodatna previdnost. Pozoren je treba biti še na križiščih, kjer se za izjemno debele A-stebričke skrije še kaj precej večjega od kolesarja. Vzmetenje je za slabše ceste prečvrsto. Po ulicah sem se občasno izogibal jaškom in luknjam. Svoje dodajo še čvrsta konstrukcija, ki je v velikem delu sestavljena iz ogljikovih vlaken in aluminija, ter 20-palčna platišča.

Popoln vseeno ni. Prtljažnik je z 260 litri premajhen. Če hočete nekoga na hitro spustiti iz avta in sedi zadaj, je treba najprej odpreti sprednja vrata. Na ozkih parkiriščih se ob odprtju obeh vrat ujamete med sosednje vozilo. Škoda, da pri BMW i3 niso na voljo pametni ključ in upravljanje s kretnjami, ki jih dobite pri večjih BMW. Dobro bi se mu podal tudi beemvejev pomočnik, ki mu glasovno ukazujete. Na avtomobilu je edina zastarela navigacija, ki je na večjih BMW že precej privlačnejša.

V BMW i3 se kljub temu počutiš, kot da se voziš nekaj let pred preostalimi udeleženci v prometu. "Ta je pa res lep, boljši kot tiste velike gorile," se je babica obregnila ob velike športne terence. Še najbolje je občutke sklenil kolega: "Ne morem verjeti, da je to BMW …" Kako jim je uspelo tako zanimiv, napreden in tako drugačen električni avto zasnovati že v prvo?


Oprostite, druščina, ker se enim to zdi kot (anti)reklama, kot berem zgoraj, ampak Pavle me je spraševal, pa Konlov ... in kar je res, je...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

IL_DIAVOLO ::

Ne morem rect, da je i3 lep, je pa tako futuristicen, da je vsekakor magnet za oci.

V Sloveniji vidim vecino EV-jev prav teh. Hyundai ioniq prava redkost, zoe tudi, leaf-a sem videl samo enega, pa se to s hrvaškimi tablicami :)

Jebi ga, to je dezela, ki je vdarjena na nemce. Id.3, e-corsa, e-up, e-iv...to bo slo za med.

Emobi ::

Mogoče pa je kaj na teh nemških avtomobilih, performance, pa kvaliteta izdelave, pa dizajn, pa to. Pa še mi za njih dosti delamo. A niso Nemci avtomobilska velesila? Menda ja ne delajo slabih avtov, kot na primer Američani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

s1m0n ::

Jaz sem nazadnje bil v eUP-u pa je res poceni plastika ampak kar se tiče tega kako je vse skupaj ni pripomb, brez škripanja, pokanja...
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

IL_DIAVOLO ::

Cricki se pojavijo po letih tlacenja slovenskih cest oz. lukenj :D

Seveda ne bo skripanja v novem avtomobilu lmao.

Kaj to je po novem german quality? Da ne škripa nov avto.

Nikec3 ::

ID3 bo zagotovo najbolj praktičen EV na naših cestah. Iz vidika prostora, servisa, oblike in še česa.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Ne vem no, 385 l prtljažnika ni nekaj s čimer bi se hvalil. Lahko pa, da so narobe izmerili.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

Nikec3 je izjavil:

ID3 bo zagotovo najbolj praktičen EV na naših cestah. Iz vidika prostora, servisa, oblike in še česa.

Hm, ne vem, če bo to držalo. Bom moral preveriti. Ker za najbolj praktičen avto, sem razglasil, da je i3 in da svojega podarim tistemu, ki mi pokaže bolj praktičen avto.

Bo pa ID.3 res zelo blizu. Ker ima isto zadnji pogon in zaradi tega obračalni krog samo 9,9 metra, ravno tako ima prestavno ročico ob volanu.

Tako da sem navdušen nad tem ID.3!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

fikus_ ::

Emobi vemo da si fan BMW-ja, tako da . . .

WarpedOne ::

ev ma prestavno ročico?
prestave!?
šalthebl?!?!?
ma tut kuplungo in zauh?
Are you not tired of being wrong again and again?

Gregor P ::

Prestave so ok -> Porsche Taycan 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

krucymucy ::

WarpedOne je izjavil:

ev ma prestavno ročico?
prestave!?
šalthebl?!?!?
ma tut kuplungo in zauh?

Da. Kymco recimo, ki je dosedaj izdeloval predvsem ICE avtomatike (skuterje), se je na svoj prvi resen EV odlocil namestiti 6-stopenjski menjalnik :)

Emobi ::

Vsak avtomatski menjalnik ima prestavno ročico in tudi vsak EV; le-ti imajo, razen taycana, enostopenjski reduktor.

Ročica je lahko izvedena tudi samo z gumbi, kot je to pri leafu. V vsakem primeru pa v vsakem EV vozilu in v ICE-ju z avtomatskim menjalnikom prestavljas, bodisi z gumbi ali ročico, med različnimi režimi: naprej - D, nazaj - R, prosti tek - N, parkiranje -P. Eni pa imajo še zaviranje z motorjem - B.

Seveda je najbolj praktična prava ročica ob volanu (i3, ID.3), ki jo suvaš naprej ali nazaj z dlanjo ali pa samo s prsti, medtem ko palec počiva na volanskem obroču.

Ročica na klasičnem mestu na sredinski konzoli pa je bolj praktična od samo gumbov na tem mestu.

Upam pa, da se ne bo kdo spomnil in dal gumbe menjalnika izključno na pametni telefon... :)

hojnikb ::

Upam pa, da se ne bo kdo spomnil in dal gumbe menjalnika izključno na pametni telefon... :)


*Tesla screacing*
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 8GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Emobi ::

fikus_ je izjavil:

Emobi vemo da si fan BMW-ja, tako da . . .

Že mogoče, da sem fan BMW-ja, ampak odkar je na sceni ID.3, sem tudi fan Volkswagna!

hojnikb ::

Nisi fan BMWja, če nisi nabavo vsaj 40i. i3 je igračka :))
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 8GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

MrNighthawk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne morem rect, da je i3 lep, je pa tako futuristicen, da je vsekakor magnet za oci.


"futurističen" je sinonim za nepraktičen. vsak avto, kjer moraš odpret dvoja vrata, da se nekdo vsede/uporabi zadnji sedež je butast.
"menjalnik" je nekaj najbolj štorastega kar imaš lahko v avtu.
Zaslon so najbrž pritrdili v salonu, ker ga je nekdo pozabil montirat. Celotna armatura je nepraktična. Kar bi lahko bila odlagalna površina je sedaj "tam kjer se prah nabere, ker ga ne moreš pobrisat" prostor.



So mi pa vozne lastnosti všeč :)

Emobi ::

hojnikb je izjavil:

Nisi fan BMWja, če nisi nabavo vsaj 40i. i3 je igračka :))

Odvisno od tega, kaj smatraš pod fan.
Šestak 30i mi je do prihoda EV-jev zadostoval, osemvaljniki so že perverzija.

I3 je res igračka, vendar v realnem prometu hitrejša od naštetih hudih mnogovaljnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

jype ::

Emobi je izjavil:

Šestak 30i mi je do prihoda EV-jev zadostoval, osemvaljniki so že perverzija.
Zabavna zabloda.

roCkY ::

jype je izjavil:

Emobi je izjavil:

Šestak 30i mi je do prihoda EV-jev zadostoval, osemvaljniki so že perverzija.
Zabavna zabloda.

Osemvalnika ti skrivaš za kolesom?

IL_DIAVOLO ::

Pri EV-jih mi ni vsec neobstojeca sredinska konzola in ti ekrancki sploh ne pasejo zraven. Kaj je tak tezko ekran vgradit v armaturko?

Konlov ::

J.McLane ::

Ena naprava stane 5 milijonov €
Ena naprava predela 5300 ton odpadkov
Iz tone odpadkov lahko dobimo 450 do 500 litrov dizla
40-60 naprav bi zadostovalo za vse odpadke v Sloveniji
------------------
1 naprava bi proizvedla ~2 milijona litrov dizla

V čemu je stvar, kje se zatika?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Konlov ::

Počakaj malo. Saj baterije so bile v začetku tudi za 12km...

Emobi ::

MrNighthawk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne morem rect, da je i3 lep, je pa tako futuristicen, da je vsekakor magnet za oci.


"futurističen" je sinonim za nepraktičen. vsak avto, kjer moraš odpret dvoja vrata, da se nekdo vsede/uporabi zadnji sedež je butast.
"menjalnik" je nekaj najbolj štorastega kar imaš lahko v avtu.
Zaslon so najbrž pritrdili v salonu, ker ga je nekdo pozabil montirat. Celotna armatura je nepraktična. Kar bi lahko bila odlagalna površina je sedaj "tam kjer se prah nabere, ker ga ne moreš pobrisat" prostor.



So mi pa vozne lastnosti všeč :)

Hej, kdaj si pofotografiral notranjost mojega avtomobila? :)

Ker ni B stebrička, je vstopanje in izstopanje na zadnje sedeže lažje. Ravno tako je odlaganje in pobiranje stvari na zadnjih sedežih za voznika ali sovoznika lažje, ker ne rabiš stopiti nazaj, da bi odprl vrata. Večino časa pa itak vozniki vozijo sami, nato s sopotnikom in šele nato s tretjo osebo.
Po večletni uporabi takšnih vrat ne bi šel rad nazaj na klasični sistem.

Lahko da se ti zdi menjalnik štorast, vendar je rokovanje z njim bolj praktično od vseh drugih. Ni si težko predstavljati, da je premik dlani za nekaj centimetrov bolj udoben kot pa premik dlani za nekaj deset centimetrov, s tem, da je potrebno na slepo zadeti prestavno ročico na sredinski konzoli, kar ni težko, saj smo tega vajeni iz klasičnih menjalnikov. Malo težje pa je zadeti tiste gumbe na sredinski konzoli, če ni ročice.

Bolj varno je, da so roke stalno na volanu; ročica v i3 pa je dosegljiva tako, da je dlan vedno v stiku z volanom.

V šoli varne vožnje učijo, da je potrebno v kritični situaciji stisniti sklopko. Torej, če sklopke ni, je potrebno prestaviti v prosti tek (N), kar lahko storiš hitreje, če je prestavna ročica ob volanu.
Zato živeli i3, ID.3 in vsi tisti EV-ji, ki imajo in bodo imeli prestavno ročico ob volanu!

Sredinski zaslon res štrli iz armature, ali je to estetsko moteče, je stvar okusa. Varnost in funkcionalnost je seveda pomembnejša. Zaslon je na idealnem mestu pod idealnim kotom. Ker ni na dotik, je postavljen bolj naprej in pogled nanj ne krni perifernega vida, ki sledi dogajanju na cesti. Zasloni na dotik morajo biti bliže vozniku in zahtevajo več pozornosti. S tem pa voznik posveča manj pozornosti dogajanju na cesti. Zato si zaslona na dotik nikakor ne želim.

Odlagalna polica pod zaslonom je zelo velika in globoka ter po mojih izkušnjah zelo praktična.

Resnično ima odlagalna polica takšen volumen, da bi lahko sprejela celotno vsebino želodca sopotnika, če bi mu postalo slabo. :)

Res pa je, da čiščenje v tem primeru ne bi bilo enostavno. Sicer pa nimam problema z brisanjem prahu okrog zaslona. Najtežje je očistiti prah v režah prezračevanja; te pa ima vsak avtomobil.

hammock ::

S prestavno rocico ob volanu ni v osnovi nic narobe, narobe je kako glomazno izgleda. Id3 bo imel se hujso. Namesto neke minimalisticne 5mm palicice obesijo faking thrust lever od B747. :|

Blizu pride samo kaksen Renault s kontrolami za radio ob volanu. Bedarija na kvadrat, kot da na volanu ni dovolj prostora za tiste stiri knofe.

jype ::

roCkY je izjavil:

Osemvalnika ti skrivaš za kolesom?
Ne. 200W je za premikat 100kilskega človeka vrh glave, on je pa trošil prek 20kW, kar je obsceno.

Emobi ::

20 kW in manj so imeli motorji na začetku avtomobilske dobe. Danes to ni dovolj za hitro in varno premagovanje razdalj.
Obsceno je več kot 200 kW; pa tudi bolj nevarno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Emobi ::

hammock je izjavil:

S prestavno rocico ob volanu ni v osnovi nic narobe, narobe je kako glomazno izgleda. Id3 bo imel se hujso. Namesto neke minimalisticne 5mm palicice obesijo faking thrust lever od B747. :|

Blizu pride samo kaksen Renault s kontrolami za radio ob volanu. Bedarija na kvadrat, kot da na volanu ni dovolj prostora za tiste stiri knofe.

Se strinjam, s takšno paličico bi tudi šlo. Mislim, da so jo zavestno naredili drugačno od ročice za brisalce in ročice za smerokaze.

IL_DIAVOLO ::

Nova opel astra je dokaz, kako se zlije sredinsko konzolo z armaturko v neko celoto.

EV polizdelki, ucite se.

Ps: In ce pogledam corso e, je tudi precej dobro oblikovana. Medtem ko id.3, i3... bljak. Opel zna.

Zgodovina sprememb…

Konlov ::

Opel zne. Še vedno ima na armaturki največ gumbov. So v vodstvu :))

Mikrohard ::

Tudi meni so klasične armature lepše in fizični gumbi bolj uporabni. Ampak razumem pa tudi argument, zakaj montirajo štrleče ekrane... da ni treba ob vsakem pogledu na ekran glavo obračat navzdol, stran od ceste, kar poslabša varnost.

codeMonkey ::

Emobi je izjavil:


V šoli varne vožnje učijo, da je potrebno v kritični situaciji stisniti sklopko. Torej, če sklopke ni, je potrebno prestaviti v prosti tek (N), kar lahko storiš hitreje, če je prestavna ročica ob volanu.
Zato živeli i3, ID.3 in vsi tisti EV-ji, ki imajo in bodo imeli prestavno ročico ob volanu!


A se hecas? Ze o varnosti zadnjega pogona si mimo usekal, tole pa presega vse meje.

IL_DIAVOLO ::

Mikrohard je izjavil:

Tudi meni so klasične armature lepše in fizični gumbi bolj uporabni. Ampak razumem pa tudi argument, zakaj montirajo štrleče ekrane... da ni treba ob vsakem pogledu na ekran glavo obračat navzdol, stran od ceste, kar poslabša varnost.


Hehe tole pa je res vrh ironije.

Ta ekran, ki naj bi bil tako varnejši, ima vse te funkcije na touch, ki vso to varnost iznici.

roCkY ::

Mikrohard je izjavil:

Tudi meni so klasične armature lepše in fizični gumbi bolj uporabni. Ampak razumem pa tudi argument, zakaj montirajo štrleče ekrane... da ni treba ob vsakem pogledu na ekran glavo obračat navzdol, stran od ceste, kar poslabša varnost.

Za prikaz za vožnjo potrebneih informacij obstaja HUD. Ni treba niti s ceste pogledat. Poleg radarskega tempomata drugi fičer zadnje dekade, ki se je znašel v vozilih.

Emobi ::

Konlov je izjavil:

Opel zne. Še vedno ima na armaturki največ gumbov. So v vodstvu :))

Da, Opel zna. Narediti klasično, dolgočasno, črno notranjost avtomobila. To gledamo že sto let. A še sto let bo takšna notranjost večine avtomobilov?

hojnikb ::

salthebl zgleda pa k kak vibratorski pripomocek za zensko populacijo :))
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 8GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Emobi ::

Čakaj, klasični menjalnik - to ni corsa-e!
Tole pa je. Pa dolgčas tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Nikec3 ::

Taycan si na dougscoru deli prvo mesto:
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

IL_DIAVOLO ::

Emobi je izjavil:

Konlov je izjavil:

Opel zne. Še vedno ima na armaturki največ gumbov. So v vodstvu :))

Da, Opel zna. Narediti klasično, dolgočasno, črno notranjost avtomobila. To gledamo že sto let. A še sto let bo takšna notranjost večine avtomobilov?


Bolj perfektno izdelane notranjosti v tem razredu se nisem videl v zadnjih 100 letih. Popolno izdelana sredinska konzola, boljse ne gre.

In kaj hudiča je narobe s crno notranjostjo? To je najboljsa mozna barva z vidika obrabe. Res bi rad videl id-jevo belo notranjost. Po 100k prevoženih bo notranjost bež, ce ne kar rumena.

Zgodovina sprememb…

1
...
773 774
775
776 777
...
805