» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
760 / 1138
»»

Gregor P ::

Že prej si redko šel na bencinsko postajo, s hibridom pa že skoraj pozabiš, kako zgleda.:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::



Word Mark CYBRTRK
Goods and Services IC 012. US 019 021 023 031 035 044. G & S: Land vehicles; electric vehicles; trucks; pick-up trucks; automobiles; and structural parts therefor
Mark Drawing Code (0) UNKNOWN
Serial Number 88682748
Filing Date November 6, 2019
Current Basis 1B
Original Filing Basis 1B
Owner (APPLICANT) Tesla, Inc. CORPORATION DELAWARE 3500 Deer Creek Road Palo Alto CALIFORNIA 94304
Attorney of Record Diane M. Lambillotte
Description of Mark The mark consists of the word CYBRTRK in stylized form.
Type of Mark TRADEMARK
Register PRINCIPAL
Live/Dead Indicator LIVE
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Your attendance is confirmed for the Cybertruck Unveil on Thursday, November 21 at the Tesla Design Center, 3203 Jack Northrop Ave, Hawthorne, CA
Invitations are non-transferable and IDs will be checked upon arrival
Doors open at 7 p.m.
Remarks will begin at 8 p.m.
Event will be held both indoors and outdoors
We recommend light outerwear in case of cooler weather
Additional details will be shared at least 24 hours prior to the event

Zbogom in hvala za vse ribe

proto ::

Vceraj je bilo objavljeno, da je letos poraba litija za 5% vecja kot pridelava. Ergo, ce ne iznajdejo novih baterij bo norije kmalu konec.

kow ::

Ce bi vkljucil mozgane, bi raje gledal graf cene litija. Edino relevantno.

WarpedGone ::

>> Vceraj je bilo objavljeno,

Than it must be true!
Ker novinarji ful dobr razumejo kaj (pre)pišejo ...
Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

Mogoče bo tole kaj vplivalo na subvencije https://www.rtvslo.si/evropska-unija/ei...

proto ::

Jah kaj naj recem, nekako reutersu bolj zaupam, kot nekaj hipsterjem tukaj, ki nastepajo 760 strani teksta v dogmatskem scitenju svoje prave vere.

Narobe sem obrnil stavek, ponudba je 5% NAD potrebo. Tako, da je se malo prostora... ne pa vec veliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: proto ()

proto ::

Cene naj bi gledal?

kow ::

Ja. Graf, ki se ne konca leta 2018, ampak novembra 2019.

Urbano#Desno ::

WarpedGone je izjavil:

>> Vceraj je bilo objavljeno,

Than it must be true!
Ker novinarji ful dobr razumejo kaj (pre)pišejo ...


Večja verjetnost je da je kaj res če bereš random članek kot pa če bereš teslino propagando, kjer ti dobiš večino informacij.

Zgodovina sprememb…

proto ::

kow je izjavil:

Ja. Graf, ki se ne konca leta 2018, ampak novembra 2019.


No bomo videli. 5% je se prostora :)

kow ::

Lej, lahko staviva na tem forumu. Recimo za 1000e. Jaz pravim, da bo proizvodnja rasla se naprej. Vec kot za 5 odstotkov. Si za stavo?

WarpedGone ::

Večja verjetnost je da je kaj res če bereš random članek kot pa če bereš teslino propagando, kjer ti dobiš večino informacij.

V čigavi propagandi si zvedel, da obstaja teslina propaganda?
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Kam si se zdej skril?

proto ::

kow je izjavil:

Kam si se zdej skril?

Ohjej, otrocek, ki bi se bockal, cigav bog je bolj pravi, pa se stavil bi nanj... get a life (or gf)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: proto ()

Spock83 ::

Ne vem če bom dočakal Teslo in Februar. Kot mali otrok sem zdaj.

telexdell ::

proto je izjavil:

kow je izjavil:

Ja. Graf, ki se ne konca leta 2018, ampak novembra 2019.


No bomo videli. 5% je se prostora :)

Če se naši, predvsem levo usmerjeni ljudje ne bi bali kapitalizma bolj kot se boji hudič križa, pol bi vedeli, da svetovna trgovina deluje povsem enako kot vsak kramarski sejem- večja, kot je ponudba nižja je cena in obratno. Če je litija za 5% več bo pač cena padala tako dolgo, da se ga nekaterim ne bo več splačalo kopati in bo s tem ponudba manjša. Stabilno stanje bo, ko bo na trgu ravno toliko litija, kot se ga takrat potrebuje. Koliko pa je v nekem trenutku litija na trgu pa nič ne pove o tem, koliko ga je za primerno ceno možno nakopati. Lahko ga je 10% preveč na trgu, pa so kapacitete izkopa zasedene 100% ali pa ga je je za 5% premalo pa so kapacitete zaseden zgolj 20%. Je pa opazen trend, da je "eksotičnih" materialov v novih izpeljankah LioN baterij vedno manj in manj.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

kow ::

proto je izjavil:

kow je izjavil:

Kam si se zdej skril?

Ohjej, otrocek, ki bi se bockal, cigav bog je bolj pravi, pa se stavil bi nanj... get a life (or gf)


Talk is cheap.

kow ::

@telexdell
Drzi. Logicno je tudi, da je trenutno cena litija precej volatilna ravno zaradi tezavnosti napovedi koliko litija bomo potrebovali cez nekaj let.

roCkY ::

Spock83 je izjavil:

Ne vem če bom dočakal Teslo in Februar. Kot mali otrok sem zdaj.

Sem pred časom rekel, da W1 čaka dudo pa me je velikikit brisal...
Ta izjava potrjuje, da se takrat nisem motil.

Da le ne boš šel po poti W1 kar se objav na tem forumu tiče. Malo prej bi se bilo koristno ustavit v prid konstruktivnih debat.

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:



Word Mark CYBRTRK
Goods and Services IC 012. US 019 021 023 031 035 044. G & S: Land vehicles; electric vehicles; trucks; pick-up trucks; automobiles; and structural parts therefor
Mark Drawing Code (0) UNKNOWN
Serial Number 88682748
Filing Date November 6, 2019
Current Basis 1B
Original Filing Basis 1B
Owner (APPLICANT) Tesla, Inc. CORPORATION DELAWARE 3500 Deer Creek Road Palo Alto CALIFORNIA 94304
Attorney of Record Diane M. Lambillotte
Description of Mark The mark consists of the word CYBRTRK in stylized form.
Type of Mark TRADEMARK
Register PRINCIPAL
Live/Dead Indicator LIVE


Tole bo pa morda duda zame čez kakih 5 let?? Na prvo žogo zaenkrat mislim da ne Pustimo se presenetiti.
Prvo kar me zanima ali bo zadeva uporaben tovornjak ali boljkotne šminkerski. Če bo uporaben pa bo problematična skupna teža in 3500 kg v EU zaradi teže baterije... Nad 3500kg pa tovornjakarske omejitve, kar zadevo izloči kar se mene tiče.

Tale logo pa mi ni takole natisnjen prav nič všečen. Morda pa na samem trucku zadeva izpade všečno. EKO tole ne bo. To je dejstvo. Morda pa ena luštna zadevca na predelan lignit. Upam, da bo nekoliko večji kot je Hilux, Ranger rang ker nista v praksi ne miš ne tič kljub precejšnji zunanji demenziji...

J.McLane ::

Vprašanje kdaj bo to v Evropi če sploh. Sicer pa Anglija je že dala nek predlog, da bi v primeru EV to maso dvignili iz 3,5t na mislim da 4,5t. Rivian naj bi brez voznika tehtal 2,6t, nek Ranger Wildtrak bo pa na tehtnici imel 2,400 kg, ne glede na to kaj piše na papirju. Uporabna nosilnost je tako že danes vseh teh pickupov pod 1t, legalno pride skozi le Hilux, ki ima tudi najvišjo dovoljeno maso na zadnji osi in v resnici na vagi ne tehta več kot 2.200 kg.

Tesla sigurno cilja na ameriški trg, tam se pa najbolje prodaja rang Full size pickup, torej napad na F150. V Evropi se takih pickupov sploh ne prodaja, tako da tudi Tesle zelo verjetno ne bo še zelo zelo dolgo časa na to stran atlantika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

Pa saj ne morem verjeti, da gre e-razvoj v to smer, da bomo vozili sedaj več kot 3-tonska EV vozila ... in to naj bi bil napredek?!?;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P je izjavil:

Pa saj ne morem verjeti, da gre e-razvoj v to smer, da bomo vozili sedaj več kot 3-tonska EV vozila ... in to naj bi bil napredek?!?;((
Saj vam jih ni treba.

Komot vozite 20 kilska e-vozila.

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:

V Evropi se takih pickupov sploh ne prodaja


Razen v Gradcu. Tam so malo usekani na ta vozila :)

Zgodovina sprememb…

Cruz ::

J.McLane je izjavil:

Tesla sigurno cilja na ameriški trg, tam se pa najbolje prodaja rang Full size pickup, torej napad na F150.
Vprašanje kako bodo "rednecki" sprejeli Teslo in električen pick up truck. Bo verjetno napad na njihovo identiteto. :)) Drugače pa ja, zaenkrat delajo avte za ameriški trg(po dizajnu). Bomo videli, če bodo naredili tudi kakšen evropski stil avta.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cruz ()

roCkY ::

J.McLane je izjavil:

Vprašanje kdaj bo to v Evropi če sploh. Sicer pa Anglija je že dala nek predlog, da bi v primeru EV to maso dvignili iz 3,5t na mislim da 4,5t. Rivian naj bi brez voznika tehtal 2,6t, nek Ranger Wildtrak bo pa na tehtnici imel 2,400 kg, ne glede na to kaj piše na papirju. Uporabna nosilnost je tako že danes vseh teh pickupov pod 1t, legalno pride skozi le Hilux, ki ima tudi najvišjo dovoljeno maso na zadnji osi in v resnici na vagi ne tehta več kot 2.200 kg.

Tesla sigurno cilja na ameriški trg, tam se pa najbolje prodaja rang Full size pickup, torej napad na F150. V Evropi se takih pickupov sploh ne prodaja, tako da tudi Tesle zelo verjetno ne bo še zelo zelo dolgo časa na to stran atlantika.

Se povsem strinjam. V EU skleneš kompromis in imaš na dvorišču srednji suv po evropsko in kombi.
Kar se povečanja skupne mase tiče poznam pobudo. Bi pa pomoje morali iti na vsaj 6 ton. Ko se je sedanja zakonodaja sprejemala so bili osebni avtomobili in kombiji čisto drug razred kot so danes. Z B bi moralo biti vozno do 6 ton skupne. Morda omejitev na 100 za tećje od 4500. V ZDA njihovi big rigi uspešno povezujejo državo pri 75mph. Tisti prevozniki, ki varčujejo z gorivom vozijo 65 mph...

Jazon ::

telexdell je izjavil:


Če se naši, predvsem levo usmerjeni ljudje ne bi bali kapitalizma bolj kot se boji hudič križa, pol bi vedeli, da svetovna trgovina deluje povsem enako kot vsak kramarski sejem- večja, kot je ponudba nižja je cena in obratno. Če je litija za 5% več bo pač cena padala tako dolgo, da se ga nekaterim ne bo več splačalo kopati in bo s tem ponudba manjša. Stabilno stanje bo, ko bo na trgu ravno toliko litija, kot se ga takrat potrebuje. Koliko pa je v nekem trenutku litija na trgu pa nič ne pove o tem, koliko ga je za primerno ceno možno nakopati. Lahko ga je 10% preveč na trgu, pa so kapacitete izkopa zasedene 100% ali pa ga je je za 5% premalo pa so kapacitete zaseden zgolj 20%. Je pa opazen trend, da je "eksotičnih" materialov v novih izpeljankah LioN baterij vedno manj in manj.


Litij je na dolgi rok passe:
- Srednja ocena zalog litija na svetu je 12,3 mio m3 (US GeoSurv, 2016)
- trenutno gre od tega 26% litija za raznorazne baterije, kar pomeni cca 1,9 mio ton.
- 100kw baterija (tesla) ima v sebi 12 kg litija.

Če daš te podatke skupaj je litija za 156 mio 100kW baterij. Najvišja ocena zalog litija je 40 mio m3. V tem primeru je litija za 463 mio vozil.

Kobalt je tudi v litijevih baterijah in še celo več ga je. Zaloge pa so manjše in omejene na eno državo.

Aja, Bolivija - saj veste "protesti" - tam so bojda največje zaloge litija na površju.

Baterije iz grafena so trenutno vroča roba.

kow ::

Na dolgi rok je tudi nafta passe. Ne nastaja nova dovolj hitro. Pravijo, da smo na dolgi rok vsi mrtvi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

telexdell ::

Oh, no! Se spomnim učiteljice geografije iz prvega letnika srednje šole: ...nafte je še za 25 let, zemeljskega plina za 40 let, premoga za 150 let... sem si takrat mislil- fak, komaj se bom zaposlil in si lahko kupil prvi avtomobil, pa ne bo več nafte, da bi se lahko vozil. Nekaj dno nazaj pa berem, da so odkrili novo ogromno naftno polje z milijardami sodov zalog...
Litija, kobalta... je toliko, kot je znanih zalog. Novih zalog se ni iskalo, ker je bilo znanih dovolj. Ko bo povpraševanje večje se bodo našle tudi nove zaloge, brez skrbi.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gregor P ::

jype je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Pa saj ne morem verjeti, da gre e-razvoj v to smer, da bomo vozili sedaj več kot 3-tonska EV vozila ... in to naj bi bil napredek?!?;((
Saj vam jih ni treba.

Komot vozite 20 kilska e-vozila.
... kot že rečeno, sam si že vsaj desetletje ne lastim več osebnega vozila. Ampak če bi si pa slučajno hotel omisliti enega, bi se pa lahko zgodilo, da bodo le še 3 ali več tonski EV-ji na razpolago:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

telexdell ::

Sedaj, ko si se navadil biti brez vozila, kar nadaljuj tako. Tebe ne bo bolela glava zaradi teže, nas pa ne, zaradi manjše gneče na cesti>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

roCkY ::

Cruz je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Tesla sigurno cilja na ameriški trg, tam se pa najbolje prodaja rang Full size pickup, torej napad na F150.
Vprašanje kako bodo "rednecki" sprejeli Teslo in električen pick up truck. Bo verjetno napad na njihovo identiteto. :))

V prvih letih se za prodajo ni za bati, če bo zadeva korekten tudi cenovno konkurenčen truck. Nato pa se bo začela bitka za trg.
S trucki se tudi na farmah ne dela ogromno kilometrov dnevno. Je pa seveda treba priti po Ameriških standardih 2-3 trikrat dnevno v mesto (po kake rezervne dele, kaj pripeljat,...). Skratka, če bo doseg realnih 350 km prek 200 milj je zadeva go for it tudi za ameriško podeželje.

Spock83 ::

telexdell je izjavil:

Oh, no! Se spomnim učiteljice geografije iz prvega letnika srednje šole: ...nafte je še za 25 let, zemeljskega plina za 40 let, premoga za 150 let... sem si takrat mislil- fak, komaj se bom zaposlil in si lahko kupil prvi avtomobil, pa ne bo več nafte, da bi se lahko vozil. Nekaj dno nazaj pa berem, da so odkrili novo ogromno naftno polje z milijardami sodov zalog...
Litija, kobalta... je toliko, kot je znanih zalog. Novih zalog se ni iskalo, ker je bilo znanih dovolj. Ko bo povpraševanje večje se bodo našle tudi nove zaloge, brez skrbi.


Ne vem no. Jaz ne bi živel v takem svetu, kjer bomo pokurili vso nafto.

Jazon je izjavil:

telexdell je izjavil:


Če se naši, predvsem levo usmerjeni ljudje ne bi bali kapitalizma bolj kot se boji hudič križa, pol bi vedeli, da svetovna trgovina deluje povsem enako kot vsak kramarski sejem- večja, kot je ponudba nižja je cena in obratno. Če je litija za 5% več bo pač cena padala tako dolgo, da se ga nekaterim ne bo več splačalo kopati in bo s tem ponudba manjša. Stabilno stanje bo, ko bo na trgu ravno toliko litija, kot se ga takrat potrebuje. Koliko pa je v nekem trenutku litija na trgu pa nič ne pove o tem, koliko ga je za primerno ceno možno nakopati. Lahko ga je 10% preveč na trgu, pa so kapacitete izkopa zasedene 100% ali pa ga je je za 5% premalo pa so kapacitete zaseden zgolj 20%. Je pa opazen trend, da je "eksotičnih" materialov v novih izpeljankah LioN baterij vedno manj in manj.


Litij je na dolgi rok passe:
- Srednja ocena zalog litija na svetu je 12,3 mio m3 (US GeoSurv, 2016)
- trenutno gre od tega 26% litija za raznorazne baterije, kar pomeni cca 1,9 mio ton.
- 100kw baterija (tesla) ima v sebi 12 kg litija.

Če daš te podatke skupaj je litija za 156 mio 100kW baterij. Najvišja ocena zalog litija je 40 mio m3. V tem primeru je litija za 463 mio vozil.

Kobalt je tudi v litijevih baterijah in še celo več ga je. Zaloge pa so manjše in omejene na eno državo.

Aja, Bolivija - saj veste "protesti" - tam so bojda največje zaloge litija na površju.

Baterije iz grafena so trenutno vroča roba.


Ogromno litija so našli tudi v Srbiji.

roCkY je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Ne vem če bom dočakal Teslo in Februar. Kot mali otrok sem zdaj.

Sem pred časom rekel, da W1 čaka dudo pa me je velikikit brisal...
Ta izjava potrjuje, da se takrat nisem motil.

Da le ne boš šel po poti W1 kar se objav na tem forumu tiče. Malo prej bi se bilo koristno ustavit v prid konstruktivnih debat.


Kdo bom dobil avto bom sproti objavljal vse pluse in minuse. Seveda čim bolj objektivno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Okapi ::

telexdell je izjavil:

Novih zalog se ni iskalo, ker je bilo znanih dovolj. Ko bo povpraševanje večje se bodo našle tudi nove zaloge, brez skrbi.
No, to ni res. Nove zaloge vsega iščejo ves čas. Ker lahko vedno najdeš bogatejšo rudo. Velike firme imajo geologe ves čas na terenu.

vostok_1 ::

@debata o masi EVjev

Jezus kristus. Folk v isti povedi uporabljal besedo EKO in 3t avtomobil.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

2dark ::

roCkY je izjavil:


S trucki se tudi na farmah ne dela ogromno kilometrov dnevno. Je pa seveda treba priti po Ameriških standardih 2-3 trikrat dnevno v mesto (po kake rezervne dele, kaj pripeljat,...). Skratka, če bo doseg realnih 350 km prek 200 milj je zadeva go for it tudi za ameriško podeželje.


Farmer potrebuje delujoč in zanesljiv avto in ne takšnega, ki ga je treba non stop vozit na servis. NImajo farmerji časa po servisih posedat.

Okapi ::

2dark je izjavil:

roCkY je izjavil:


S trucki se tudi na farmah ne dela ogromno kilometrov dnevno. Je pa seveda treba priti po Ameriških standardih 2-3 trikrat dnevno v mesto (po kake rezervne dele, kaj pripeljat,...). Skratka, če bo doseg realnih 350 km prek 200 milj je zadeva go for it tudi za ameriško podeželje.


Farmer potrebuje delujoč in zanesljiv avto in ne takšnega, ki ga je treba non stop vozit na servis. NImajo farmerji časa po servisih posedat.
Najraje pa imajo take, ki jih lahko sami v skednju popravljajo.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

J.McLane ::

vostok_1 je izjavil:

@debata o masi EVjev

Jezus kristus. Folk v isti povedi uporabljal besedo EKO in 3t avtomobil.


Gospodarska vozila so lahko tudi EKO, 3,5t se je omenjalo skupaj s tovorom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

telexdell ::

Okapi je izjavil:

telexdell je izjavil:

Novih zalog se ni iskalo, ker je bilo znanih dovolj. Ko bo povpraševanje večje se bodo našle tudi nove zaloge, brez skrbi.
No, to ni res. Nove zaloge vsega iščejo ves čas. Ker lahko vedno najdeš bogatejšo rudo. Velike firme imajo geologe ves čas na terenu.

Imajo ja, imajo. Pa misliš, da takoj, ko nek geolog nekaj odkrije to velike firme takoj objavijo ali pač poskušajo ustvarjati občutek pomanjkanja, da lahko navijajo cene?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

telexdell ::

Jazon je izjavil:


Litij je na dolgi rok passe:
- Srednja ocena zalog litija na svetu je 12,3 mio m3 (US GeoSurv, 2016)
- trenutno gre od tega 26% litija za raznorazne baterije, kar pomeni cca 1,9 mio ton.
- 100kw baterija (tesla) ima v sebi 12 kg litija.

Če daš te podatke skupaj je litija za 156 mio 100kW baterij. Najvišja ocena zalog litija je 40 mio m3. V tem primeru je litija za 463 mio vozil.

Kobalt je tudi v litijevih baterijah in še celo več ga je. Zaloge pa so manjše in omejene na eno državo.

Aja, Bolivija - saj veste "protesti" - tam so bojda največje zaloge litija na površju.

Baterije iz grafena so trenutno vroča roba.

Ti imaš podatke do 2016. Že leta 2017 so v Srbiji odkrili najmanj milijon ton litija. Koliko pa os ga še drugje po svetu? In za koliko lokacij skrivajo, da vsebujejo litij?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Jazon ::

Jazon je izjavil:


Najvišja ocena zalog litija je 40 mio m3. .



telexdell je izjavil:

Ti imaš podatke do 2016. Že leta 2017 so v Srbiji odkrili najmanj milijon ton litija. Koliko pa os ga še drugje po svetu? In za koliko lokacij skrivajo, da vsebujejo litij?


Super, srbskega litija bo za kakšno leto in pol :D
Trenutno proizvodnja litija je baje več kot 600.000 ton / leto, po nekaterih podatkih že 800.000 ton/leto.

Še enkrat telexdell:
Litij je passe, ker se baterij tiče. Seveda pa bodo tisti, ki so vložili v litij, to kravo zmolzli do konca.

Vroč material za baterije v tem trenutku je grafen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

telexdell ::

Mogoče je grafen, mogoče je Cink, mogoče je... razvoj baterij gre v več smereh naprej. Preden pa bodo te tehnologije zrele za masovno proizvodnjo bomo pa še kar nekaj desetletij v dobi litija.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

kow ::

Litija kolkr hoces. Jazon ne razume, da trenutne ekonomicne zaloge niso enaki ekonomicnim zalogam cez 20 let.

nevone ::

No mogoče vas to ne briga, me pa malo zaboli srce ko vidim, da bomo celo Zemljo razkopali zaradi vas plebsev.


Plebsi ste sami sebi največja nevarnost. Predvsem takšni, ki v eni sabi navijate za plebse, po drugi bi pa ukinili vse dejavnosti, ki so ravno njim v prid.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Jazon ::

telexdell je izjavil:

Mogoče je grafen, mogoče je Cink, mogoče je... razvoj baterij gre v več smereh naprej. Preden pa bodo te tehnologije zrele za masovno proizvodnjo bomo pa še kar nekaj desetletij v dobi litija.


kow je izjavil:

Litija kolkr hoces. Jazon ne razume, da trenutne ekonomicne zaloge niso enaki ekonomicnim zalogam cez 20 let.

"
Rezerve česarkoli so vedno omejene na trenutno znane in upravičene tehnologije pridobivanja. /Če bi bila cena litija enaka ceni paladija, bi ga vlekli še iz kosti pokojnikov, ki so pomrli zaradi preveč pomirjeval./
In v takem primeru so tudi ocene o rezervah višje.

Npr. pri prej omenjeni učiteljici in rezervah ogljikovodikov. Glede na v 70-ih letih komercialno uporabne metode pridobivanja nafte so bile ocene temu primerne. Ko so v 90-ih letih pričeli s hidravličnim drobljenjem so številke rezerv drastično poskočile.

IL_DIAVOLO ::

pegasus ::

To je bolj BMW rip. Karkoli s številko 4 se ne bo prodajalo na kitajskem, period. So preveč numerološko vraževerni tam. Če jim ponudiš karkoli s številko 3 ali 8, to se pa stepejo ;)

Utk ::

Leta 2012 ko je prišel S, ste rekli, da bo v par letih prišel boljši nemec in bo game over. 7 let kasneje napovedujete isto za čez dve leti. Ste resni?
««
760 / 1138
»»