» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
676 / 1133
»»

Mikrohard ::

Vidim, da debata s teboj ne vodi nikamor.

Še eno kratko vprašanje za zaključek... a si že kdaj v življenju bil lastnik kakšnega avta? Poznaš koga, ki je bil lastnik kakšnega avta? Verjetno veš, da je lahko VSAK avto vreča brez dna? Takih avtov se lastniki ponavadi znebijo še v roku garancije. Tako da v tem primeru stroški servisa niti ne igrajo vloge.

PS: Daš link do slike od ID.3. Zraven napišeš nek bullshit komentar ("krizni sestanek"). Res ne vem, kdo te bo pri takem trollanju še resno jemal. Tukaj je link do članka: https://emobly.com/de/news/erste-sichtu... Nič ne pišejo o kakšnem "kriznem sestanku".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

m0LN4r ::

Seveda vec kot enga, tudi v druzini kr nekaj komadov, zato pa vem da so popravila ICEjev smesno poceni oz. razen servisov do 10 let jih prakticno ni v povprecju za vse avte, ki jih imamo v druzinskem krogu. Pa izbira delavnic je ogromna. EV bos pa peljal v 99% primerih kr na uradni servis lepo.
Problem je edino, ko avto vec nima garancije. Je ceneje 1x obnoviti turbo, kot pa takoj zmetati nekaj jurjev v neko elektro komponento.
Vreca brez dna smo rekli pri ICEjih, ko si placal za nekaj popravil skupaj tolko, kot pri enem popravilu EVja.
Seveda se ga znebis, ampak veliko lazje se znebis avta, kje je treba menjati samo en turbo za 300 evrov, kot pa nek elektricni modul za 3 jurje. Bo drzalo?
Tudi za pocene semeringe ti lahko povem, da opravis popravilo pod 1000eur, pa to se zgodi samo pri avtih, ki jih teras na dirkaliscih po nekaj 100.000km.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

MrNighthawk ::

Mikrohard je izjavil:

Bo imel avto pač 10, 20 ali 30% manj dosega. Pri avtih z dosegom 400+km to ne bo nek deal breaker za 10, 15, 20 let star avto.

400 km - 30% to pomeni padec dosega na 280 km...v idealnih pogojih. Zame je to še več kot deal breaker.

Nikec3 ::

Stari maček je izjavil:

Naj mi kdo pove, kako dolgo zdržijo baterije v prenosniku? In kako potem komu pade na pamet, da bodo baterije v EV-ju zdržale 20 let?

V mojem prenosniku je baterija stara 7 let in deluje čisto super. Pa avtomobilske baterije so čisto druga stvar (manj ciklov, TMS sistem, ni vsakokratnega polnjenja do 100%,...)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Mikrohard ::

MrNighthawk je izjavil:

400 km - 30% to pomeni padec dosega na 280 km...v idealnih pogojih. Zame je to še več kot deal breaker.

Zate ja, za koga drugega pa ne. S 30% sem namerno navedel nek ekstrem. Tisti, ki misli, da bo v EV-ju nujno treba menjat baterijo in tisti, ki misli, da je treba za EV-je letno zmetati 2-3kEUR v servise (faktor 10x glede na ICE), si bo pač kupil ICE avto. Jaz osebno ne verjamem ne v eno, ne v drugo.

m0LN4r je izjavil:

Seveda se ga znebis, ampak veliko lazje se znebis avta, kje je treba menjati samo en turbo za 300 evrov, kot pa nek elektricni modul za 3 jurje.

Spet številke spreminjaš sebi v prid. Par postov nazaj si še ti izjavil, da je menjava turbo do 2kEUR, sedaj je pa samo še 300EUR. Poleg tega si pa nekje iz lufta potegnil "nek električni modul" in ceno 3kEUR. Kakor, da ICE-ji nimajo nobene elektronike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Mikrohard ::

Pa še en dokaz, kako @m0LN4r navaja "lažne" številke. Nekje v tej temi je omenjal polnjenje EV-ja za ceno 30centov na kWh.

Jaz sem naredil izračun glede na naš trenuten račun za elektriko (imamo Petrol). Za dodatnih 400kWh elektrike (cca. 2k kilometrov na mesec pri ne ravno varčni vožnji) bi nas to stalo dodatnih 35€ na mesec za nizki tok ali 54€ na mesec za visoki tok. Torej od 8.75 do 13.5 centa na kWh. Kar za faktor 3 ceneje od njegovih številk... pa verjamem, da nimamo 3x cenejše elektrike od povprečnega Slovenca.

jernejl ::

Mikrohard je izjavil:

Pa še en dokaz, kako @m0LN4r navaja "lažne" številke. Nekje v tej temi je omenjal polnjenje EV-ja za ceno 30centov na kWh.

Nekje v tej temi je omenjal tudi, da živi v Nemčiji.

Emobi ::

MrNighthawk je izjavil:

Mikrohard je izjavil:

Bo imel avto pač 10, 20 ali 30% manj dosega. Pri avtih z dosegom 400+km to ne bo nek deal breaker za 10, 15, 20 let star avto.

400 km - 30% to pomeni padec dosega na 280 km...v idealnih pogojih. Zame je to še več kot deal breaker.

Da, ampak to bo po približno dvajsetih letih oziroma okrog 500 kkm. Še vedno se bo našel kupec za to zmogljivost.

Proizvajalci EV-jev pravijo, da v splošnem baterij ne bodo menjali, ker so dizajnirane za celotno življenjsko dobo avtomobila. BMW pravi da so baterijo optimizirali za 20,9 leta. Sam po dveh letih in 40 kkm pri i3 ne opazim nobene degradacije oziroma zmanjšanja dometa.

Servis imam na vsaki dve leti, kjer zamenjajo zavorno olje in filtra za kabino, kar naj bi stalo okrog 160 €, prvih 5 let so servisi zastonj. Vsi servisi naj bi bili enaki.

Da bi se EV-ji bolj kvarili kot ICE-ji, ki imajo veliko več sistemov in sestavnih delov, ni verjetno. Seveda pa so med izdelovalci velike razlike v zasnovi in izdelavi. Tesla in Renault ne slovijo ravno po zanesljivosti in vzdržljivosti.

MrNighthawk ::

Emobi je izjavil:

Proizvajalci EV-jev pravijo, da v splošnem baterij ne bodo menjali, ker so dizajnirane za celotno življenjsko dobo avtomobila. BMW pravi da so baterijo optimizirali za 20,9 leta. Sam po dveh letih in 40 kkm pri i3 ne opazim nobene degradacije oziroma zmanjšanja dometa.
Da bi se EV-ji bolj kvarili kot ICE-ji, ki imajo veliko več sistemov in sestavnih delov, ni verjetno. Seveda pa so med izdelovalci velike razlike v zasnovi in izdelavi. Tesla in Renault ne slovijo ravno po zanesljivosti in vzdržljivosti.

20.9 let, zelo optimistično, če dajo tudi garancijo za 20.9 let, da degredacije ne bo potem jim (mogoče) verjmamem. Pri Renaultu so za Zoe rekli, da če pade pod 75 % jo menjajo brezplačno.

BigWhale ::

Mal sem popravil moj "Kok sm skuru?" kalkulator.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/...

Dodal sem se priblizen izracun za elektriko. Iz stat.si sem v tabelo cen vnesel cene bencina in elektrike od 1. 1. 2008 do 31. 12. 2018. V rumena polja potem vpisujes stevilo prevozenih kilometrov in in porabo na 100km. Porabo se vnasa v l/100km ali pa kWh/100km. Tako lahko primerjas stroske, ki jih das za posamezen energent.

Ce koga zanima. :)

kow ::

Ne vem zakaj nekatere tako skrbi degradacija baterij. Ce po 12ih letih kapaciteta pade za recimo 25 odstotkov, imas v Sloveniji se vedno ogromen trg upokojencev, ki jim to vec kot zadostuje. Poleg tega - baterije ob polnenju z manjsimi mocmi bodo zlahkoto zdrzale 15 let. To je (tehnolosko) ze resen problem. Seveda traja nekaj casa, da industrija ta znanja prenese v proizvodnjo, dobimo izkusnje, podatke itd.

Ko racunate nizke stroske (poceni) ICE avtomobilov, seveda zamolcite da je vecina tehnologije stara vec kot 20 let. Investicija v razvoj in proizvodnje zmogljivosti, ze zdavnaj amortizirane. Tisti 10k VW up, ni toliko cenejsi zaradi nizje cene materialov ali enostavnejsega tehnoloskega postopka.

roCkY ::

Stroškovno razmerje poslabša polnenje na polnilnicah namesto doma. Kdor dela veliko kilometrov bo več polnil zunaj.

Dejstvo je, da iz ekonomaskega stališča EV ni rentabilen vkolikor ne "živiš v njem". Smiselni niso niti ICE nad 25-30 k€ pa jih kar veselo vozimo. Tako da cenotna komponenta vsaj v času intuziazma niti ni najbolj pomembna!
Prehod na EV bo dolgotrajen proces, ki se bo počasi začel. A kakšen bo tempo, če bodo baterije šle za skladiščenje sončne energije.

Pogled na proizvodnjo elektrike v Kaliforniji. Kje so in kam imajo namen iti...

telexdell ::

m0LN4r je izjavil:


Aha torej tudi toplotna crpalka lahko crkne, tako kot v ICEju vodna pumpa, stem da je toplotna crpalka veliko kompleksnejsi mehanizem in tezje dostopen ane?
Posledicno je tudi hladilni sistem kompleksnejsi, torej lahko pride do vecjih komplikacij, ce kaj pusca ali ne deluje tako kot bi moralo.
Pri navadni vodni pumpi, vzames dol zamenjas dihtungo, nalijes nazaj tekocino in dela..

In zakaj ne primerjaš primerljivih stvari? Primerjaj toplotno črpalko pri EV in klimo pri ICE. Oboje je namreč v principu identična naprava. Dodan je le en štiripotni ventil, da obrne smeri pretokov medijev. Pri ICE se pač ne koristi možnost ogrevanja saj imamo na razpolago dovolj in preveč toplote od motorja.
EV pa vodne pumpe sploh nimajo torej je še en del manj se za pokvariti.>:D>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::

Poleg tega je električni kompresor hermetično zaprt, kar mehanski na jermen ne more biti. Rezultat je da po 10 letih (Prius ima električni kompresor) klima še vedno dela kot mora brez, da bi dofilal plin. Jasno če poškoduješ kakšen del napeljeva imaš isto sranje ampak to se ponavadi ne dogaja pogosto.

Glede vodne pumpe, jasno da jo ima tudi EV, ampak spet električno, ki je problematična glih ene toliko kot tista na centralni kurjavi v vsaki hiši. Medtem ko tisto gnano na jermen priporočajo menjati skupaj z menjavo jermena.

Zanesljivost je pa spet stvar točno določene znamke in modela, Toyotini hibridi imajo razen baterije vse drobovje kot v pravem EV pa so to najbolj zanesljivi modeli med vsemi Toyotami.

Ko je pa nek EV zanesljiv in se ga prodjaja dovolj množično boš pa za tisti promil odpovedi dele brez problema dobil na odpadu za poceni dnar, ker prav veliko kupcev ne bo. Kar poskušaj dobiti en rabljen DSG menjalnik na ebayu, ki bo sedel v tvoj avto, potem pa poišči še Priusov inverter, transaxle (vsebuje 2× elektromotor in psd), klima kompresor, el. vodno pumpo...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Torej, kaj je to "dofilanje plina" za klimo sem vsaj sam izvedel, ko sem vozil krepko čez 10 let stara vozila. Najbrž (vsaj dražja) MNZ vozila prvih 10 let običajno nimajo težav s klimo. Pri mercedesu pa je bila po 7 letih neka težava s klimo, pa so napako kar sami odpravili, ker so rekli, da se ne bi smela tako hitro pokvariti. Tako da ne vem sedaj, kakšna vozila so bila mišljena?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Mene se vedno zanima na kolk storitev se 'mora' narociti uporabnik EVja pri nas, da lahko brez skrbi polni avto na poti. Elektro Ljubljana? Petrol? Cigave so hitre polnilnice na avtocestah?

J.McLane ::

Veliko 10 let starih vozil ima kar težave s klimo, meni so pa na servisu plin spustili ven stehtali in dali nazaj isto količino, ker ni manjkalo nič. Pri Yarisu spusti na vsake 3 leta, Mazda 6, Xsara Picaso... po 10 letih problemi.

Ok, ni nujno big deal, hotel sem samo povedat da je klima z električnim kompresorjem kvečjemu bolj zanesljiva, daleč od tega da bi bil to nek stroškovni problem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Mene se vedno zanima na kolk storitev se 'mora' narociti uporabnik EVja pri nas, da lahko brez skrbi polni avto na poti. Elektro Ljubljana? Petrol? Cigave so hitre polnilnice na avtocestah?

Kar nekaj, če nimaš tesle.
https://siol.net/digisvet/novice/dizels...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Mene se vedno zanima na kolk storitev se 'mora' narociti uporabnik EVja pri nas, da lahko brez skrbi polni avto na poti. Elektro Ljubljana? Petrol? Cigave so hitre polnilnice na avtocestah?

Kar nekaj, če nimaš tesle.
https://siol.net/digisvet/novice/dizels...


A Teslo lahk na vsakem vogalu polnim? Ker zdej mam najblizji supercharger 30km stran. :>

Utk ::

30 km stran ga ne rabiš, 300 pa.

Stari maček ::

Mikrohard je izjavil:

Pri vsakem avtu se lahko pojavijo popravila za nekaj jurjev. Ravno prejšnji teden je sodelavcu v dizlu iz lepega crknila turbina. K sreči je avto še v garanciji. Če avto kupuješ samo na podlagi potencialnih stroškov pri okvarah, potem pač kupuj stare rabljene avte, kjer je ceneje kupiti novega.

Popolna obnova turbine stane 340€ in imaš praktično novo.

Gregor P ::

Z obnovami določenih delov, se dejansko da prihraniti ogromno denarja. Za bolj priljubljene modele, pa so potem na voljo tudi veliko cenejši neoriginalni deli, ki dostojno opravljajo svoje nadomestno poslanstvo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Emobi ::

BigWhale je izjavil:

Eno bolj prakticno vprasanje, predvsem za lastnike elektricnih vozil.

Na kolk storitev se mora pri nas narociti lastnik elektricnega vozila, da bo lahko brezskrbno polnil avto na polnilnicah po drzavi?

Za Elektro Ljubljana - Gremo na elektriko ne potrebujem kartice, ker je dovolj spletna aplikacija.

Če bi imel petrolovo kartico, bi tankal na avtocestnem križu na 50 kW polnilnicah za 0,2 € na minuto, tako pa z njihovo aplikacijo OneCharge tankam po 0,25. Ker to delam zelo redko, uporabljam samo aplikacijo, pri kateri ne potrebuješ pogodbe. Polnilnice na avtocestnem križu je postavil SODO, upravlja in računa pa Petrol.

Zelo uporabna je aplikacija PlugShare, kjer so lokacije vseh polnilnic, podroben opis, fotografije in kako se polni.

pegasus ::

BigWhale je izjavil:

Mene se vedno zanima na kolk storitev se 'mora' narociti uporabnik EVja pri nas, da lahko brez skrbi polni avto na poti. Elektro Ljubljana? Petrol? Cigave so hitre polnilnice na avtocestah?
Prebrskaj http://evsvet.eu/, mora biti vse aktualno tam. Predvsem pa so tam bolj hands-on osebe.

MrNighthawk ::

BigWhale je izjavil:

A Teslo lahk na vsakem vogalu polnim? Ker zdej mam najblizji supercharger 30km stran. :>

Pa to greš usput k greš na kavo a veš.

J.McLane ::

Teslo lahko polniš povsod tam kjer navadne EVje + tam kjer so superchargerji.

Jaz bi gledal na to, da imam pokrite CCS polnilnice (torej Petrol), vse ostalo bi polnil itak samo doma. Ampak kot pravi Emobi aplikacija "gremo na elektriko" ne more škodit in ti doda še kakšno parkirišče v mestu, poleg same polnilnice.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Emobi ::

Utk:
https://siol.net/digisvet/novice/dizels...

Tole aplikacijo Plugsurfing imam tudi na telefonu. Je zelo v redu, ker plačaš zelo enostavno s PayPalom in pride prav v tujini.

So hecni komentarji pod prispevkom, pa tudi všečki kažejo na prislovično konzervativnost Slovencev.

nekikr ::

Zakaj so hecni, če izpostavljajo velik, realen, problem? Ker se ne skladajo s tvojo enačbo? To ni hecno, drugo besedo iščeš ;)

Utk ::

Če so tisto sami kolesarji, jim še oprostim, ker vidim da jypa tudi ne bo nihče k pameti spravil. Ampak bolj verjetno so čisto navadni dizel fahrerji, zato jim bi samo lahko reku STFU. Kakšen euro 6d. Tudi euro 4-5 ne smrdi, po standardu, pa vidimo kaj vse se vozi po cestah, tudi od novejših avtov.

nekikr ::

Ok, ampak potem moraš priznati tudi izračun druge strani. Torej da za tvoj EV vsa elektrika pride iz termoelektrarne, ki premog dobi iz Indonezije, cene na KW je pa nemška. Tudi tu so filtri vprašljivi. Evo, zdaj se pa EV ne splača več, ker smrdi še bolj kot star dizel. Ampak to pa ni ok najbrž, ane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

I dont give a fuck. Jaz ga hočem, ker je boljši. Ko se bo kdo sekiral zaradi smrdenja z dizlom, drvmi in vsem drugim, se bom pa jaz sekiral zaradi mojega plina in bodoče elektrike.

nekikr ::

Ja potem ga pa kupi bučko in začni s šparanjem. Ne šparanjem, služenjem!

imagodei ::

J.McLane je izjavil:

Zakaj bi EV moral biti cenejši in bi moral z njim nekaj šparat???? Ta logika mi je bila vedno mimo, isto ko sem pred 10 leti kupil hibridi, sama vprašanja ali se splača. Boli me k*** če se splača dokler tak avto rad vozim me noben živ bog ne prepriča da je dizel boljša izbira ker se "splača".

Pozno se oglašam na tale komentar, ampak ...

Točno to je tisto, kar vam v tej temi tipkam že leta, pa vam nekaterim še ni svanulo.

Ne gre za nobeno objektivno merilo, čemu so električni avtomobili prava stvar. Gre za subjektivne preference in naslov teme bi zato moral biti "Zakaj so mi všeč elektični avtomobili". Namesto tega že 12 let ugotavljamo, pod kakšnimi pogoji, pri katerih predpostavkah, v katerih primerih, pogojno, če, ali, morda pa, pa če si postaviš še sončno elektrarno (prav posebej za polnjenje avta - seveda sončne elektrarne ne štejemo v strošek nakupa avta, ane)... Skratka, kaj vse je treba privzeti, da se el. avto splača.

Kurc gleda, a se splača ali ne. Kdor ima denar in komur je Tesla všeč, jo bo nabavil. Zato, ker jo lahko.
- Hoc est qui sumus -

nekikr ::

Tak komentar še nikdar ni šel skozi (si najbrž 150i, ki ga je napisal in uspešno izumil toplo vodo). Dežurni težak je bil vedno warpi, ki je to "všeč mi je, ko vas jebe" vedno znova opravičeval z argumenti, ki niso pili vode. Potem so pa enako lajali še njegovi pribočniki utk, pegasus, emobi in podobni copycati, pa čeprav je vsem ostalim to jasno že kakšnih 550 strani ;)

J.McLane ::

Če bi bil cenovni vidik avtomobilo tisto kar ga naredi kot "pravo stvar" potem se sigurno nebi okrog vozili v SUVih.

Prava stvar lahko pomeni mnogo vidikov: okoljski, stroškovni, udobje...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, eno je, da hočeš EV, ker je boljši. Drugo je pa laganje da ni dovolj elektrike, da je elektrika umazana, da je problem polnjenje, itd, in to vrtenje v krogu.

pegasus ::

nekikr je izjavil:

Potem so pa enako lajali še njegovi pribočniki utk, pegasus, emobi in podobni copycati,
Prav smiliš se mi v svojem omejenem svetu ... rabiš pomoč?

nekikr ::

Ne skrbi zame pegasus, ti raje 10kom M3 naroči, da na hitro obogatiš, potem se ti pa ne bo treba s takimi ko sem jaz ukvarjati ;)

feryz ::

Zadnjič je sosed mulce, 15 let stare, peljal na sladoled z I3.
Naš mulo je izjavil, da si niti v sanjah ni mislil, da so to taka jajca.
Vsaj take bi jim lahko uspelo impresionirati s temi novimi čudesi. Pa ne gre in ne gre.
Je pa res, da mularija po pravici pove, brez olepšav, tako da...

imagodei ::

nekikr je izjavil:

Tak komentar še nikdar ni šel skozi (si najbrž 150i, ki ga je napisal in uspešno izumil toplo vodo). Dežurni težak je bil vedno warpi, ki je to "všeč mi je, ko vas jebe" vedno znova opravičeval z argumenti, ki niso pili vode. Potem so pa enako lajali še njegovi pribočniki utk, pegasus, emobi in podobni copycati, pa čeprav je vsem ostalim to jasno že kakšnih 550 strani ;)

Dvomim, da sem sto petdeseti, ki je napisal ta komentar in uspešno izumil toplo vodo; lahko pa, da sem ga sto petdesetič ponovil.

Napisal sem, da se pozno oglašam na tisti komentar, ne pa, da mi je šele zdaj svanulo. Kot rečeno, to govorim že leta. Se mi je pa zdelo zdaj primerno ponovit. Ker enkrat morda bo pa tem ljudem vseeno svanulo.

;)
- Hoc est qui sumus -

pegasus ::

nekikr je izjavil:

ti raje 10kom M3 naroči,
Na žalost ne zadovolji mojih potreb. Tudi "na hitro obogatiš" ni na moji todo listi, vsaj ne v pomenu, kot ga razumeš ti.

kow ::

feryz je izjavil:

Zadnjič je sosed mulce, 15 let stare, peljal na sladoled z I3.
Naš mulo je izjavil, da si niti v sanjah ni mislil, da so to taka jajca.


Pozabil si napisati "15 let stare priviligirane mulce".

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Ja, eno je, da hočeš EV, ker je boljši.
Kar bi izpadlo malo čudno, ker EV-ji niso kar avtomatično boljši, samo zato ker so EV-ji:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

imagodei ::

J.McLane je izjavil:

Če bi bil cenovni vidik avtomobilo tisto kar ga naredi kot "pravo stvar" potem se sigurno nebi okrog vozili v SUVih.

Prava stvar lahko pomeni mnogo vidikov: okoljski, stroškovni, udobje...

Ja, in večna električnih danes ne izpolnjuje nobenega od naštetih. Pogojno okoljskega, s tem da okoljski odtis pri rudarjenju kobalta, litija, niklja ipd. ni ravno zanemarljiv. Plus, pridobivanje elektrike ni (vedno) brez posledic za okolje... No, pa recimo, da ne bom pikolovski in da okoljski vidik priznam. Stroškovni? Udobje? WTF? Med udobje prištevam tudi to, da mi ni treba načrtovati nedeljskega izleta z družino in prilagajat lokacijo ter čas kosila na polnjenje baterij. Pa da, če se mi pojavi potreba po neplaniranem opravku, nimam komedij, ker imam preračunano, da je baterija ravno še dosti napolnjena, da pridem do doma.
- Hoc est qui sumus -

Spock83 ::

Ti vse spročim naslednje leto ko dobim svoj ID.3. Imam družino + psa pa javim kako se obnese. Še načrtujem dolge roadtripe ;)

telexdell ::

feryz je izjavil:

Zadnjič je sosed mulce, 15 let stare, peljal na sladoled z I3.
Naš mulo je izjavil, da si niti v sanjah ni mislil, da so to taka jajca.
Vsaj take bi jim lahko uspelo impresionirati s temi novimi čudesi. Pa ne gre in ne gre.
Je pa res, da mularija po pravici pove, brez olepšav, tako da...

Vidiš, to je tipičen dokaz, da jabolko ne pade daleč od drevesa. Če oče vseskozi govori, kako je sosedov avto kot stara jajca pol pač sinek hoče biti všečen ataku in ob prvi priliko to tudi potrdi. Oče pa ves vzhičen, kot dokaz navaja tisto, kar je z vzgoji sam vcepil otroku v podzavest. In tako tako drevo kot jabolko govorita isto o EV>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Drzim pesti, da nimas otrok, da se naujo naucil takih neumnosti, o padanju jabolk z dreves. ;>

Gregor P ::

Še hibrida danes kupiš tako s stisnjenimi zobmi, ker pač bolj eko, kaj šele EV, ki je res povsem iracionalen nakup.*

* to velja za danes; čez 5-10 let bo morda drugače.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Vsak izdelek je svoja zgodba, nima kaj dosti veze ali je dizel, hibrid ali EV. Za vsako stvar, ki se prodaja vsaj 5 let je že dosti informacij, ali kaj crkuje ali ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Tesla se vedno krepko vodi pri hitrem polnenju:

https://insideevs.com/reviews/351535/te...

No, v resnici nisem preprican za audi etron.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()
««
676 / 1133
»»