» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
666 / 1139
»»

m0LN4r ::

Kako pa bo z polnilnicami v Sloveniji ? Bo to kako sodelovanje z Petrolom? Ker TESCOjev nimamo pa tujih firm za elektriko, ki so bile omenjene tudi ne.
Kolko pa so trenutno prinas subvencije?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

roCkY ::

Subvencije bi morali ukinit!
Za nabavo EV pa uvest znižano DDV stopnjo za vnaprej znano obdobje. Tja do leta 2035 recimo. Lahko tudi drugačno (nižjo) od trenutne znižane 9.5%.
Polnenje teh VW bo pa le do 50kW ali sem kaj spregledal?
Se mi pa 100k enot kolker sem nekje zasledil cifro za ID3 letno zdi malo. Imajo baterije že zagotovljene?

xxxul ::

Höchstgeschwindigkeit: 160 km/h

kolk bo pa to za nemce problem, kokr vem še vedno radi na autobanu stisnejo gas?

m0LN4r ::

xxxul je izjavil:

Höchstgeschwindigkeit: 160 km/h

kolk bo pa to za nemce problem, kokr vem še vedno radi na autobanu stisnejo gas?

Slabo ves, to so govorice ki jih sirijo balkanci, ki se gori vozijo za enkratne priloznosti ob praznikih ali nedeljah.
Realni prometni tok, si lahko srecen, ce je 160 na AC. Sicer pa po velkih regionalkah pa je med 80-110, odlicno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mikrohard ::

roCkY je izjavil:

Polnenje teh VW bo pa le do 50kW ali sem kaj spregledal?

Za polnjenje se govori, da bo do 125kW.

m0LN4r ::

Do kdaj so registracije za rezervacijo omejene? Glede na stevilo kosov? Kje lahko to vidim?

Moj fotr kupuje nov avto v naslednjih 1-2 letih, pa bi mu poskusil spremeniti misljenje, da naj ne gleda neke 2.0 plus dizle vec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mikrohard ::

m0LN4r je izjavil:

Kako pa bo z polnilnicami v Sloveniji ? Bo to kako sodelovanje z Petrolom? Ker TESCOjev nimamo pa tujih firm za elektriko, ki so bile omenjene tudi ne.
Kolko pa so trenutno prinas subvencije?

Za polnilnice pojma nimam. Vprašanje, če bo teh gratis 2000kW sploh na voljo v vseh državah. Jaz tako ali tako planiram, da se bo avto 99% polnil doma.

Subvencije je trenutno 7500€. Ampak to ni kar zagotovljen denar... če se letna kvota za subvencije izkoristi, nimaš več možnosti.

m0LN4r je izjavil:

Do kdaj so registracije za rezervacijo omejene? Glede na stevilo kosov? Kje lahko to vidim?

Moj fotr kupuje nov avto v naslednjih 1-2 letih, pa bi mu poskusil spremeniti misljenje, da naj ne gleda neke 2.0 plus dizle vec.

1st edition avtov bo baje 30k. V prvih 24h so baje presegli 10k rezervacij. Točne številka pa AFAIK ni nikjer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Stari maček ::

Za vse ljubitelje EV-jev, ki radi pljuvate po VW-nu.
https://moski.hudo.com/lifestyle/avtomo...

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Koliko te stane da si 7.500 EUR sposodiš za pol leta in jih v kosu vrneš? Lahko to storiš pri žlahti, lahko pri banki, lahko na črnem trgu če hočeš, vse ima svojo ceno, in mislim da teh 7500 za pol leta ne predstavlja nekega stroška.


Se eno stvar sem se spomnil. Ce imas 7500 EUR nasparanih za to, da pokrijes subvencijo, lahko potem, ko dobis subvencijo vrnjeno odplacas se 7500 EUR kredita, ki si ga moral vzet, tako imas takoj odplacanih prakticno 15.000 EUR. Problem je, ker marsikdo tega nima.

xxxul ::

m0LN4r je izjavil:

xxxul je izjavil:

Höchstgeschwindigkeit: 160 km/h

kolk bo pa to za nemce problem, kokr vem še vedno radi na autobanu stisnejo gas?

Slabo ves, to so govorice ki jih sirijo balkanci, ki se gori vozijo za enkratne priloznosti ob praznikih ali nedeljah.
Realni prometni tok, si lahko srecen, ce je 160 na AC. Sicer pa po velkih regionalkah pa je med 80-110, odlicno.

hja prokleti balkanci
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...

vecina ljudi ki jim avto gre 200+ ne vozi konstantno 200+, še vseeno pa občasno radi to naredijo.

Spock83 ::

En mesec nazaj sem sel v Luxmeburg z avtom. Pa sem jih nastel 5 takih na poti v obe smeri. Meni pa je bilo nerodno ker sem bil med hitrejsimi. In to s Priusom ;)

Drugace jaz sem ze napisal da sem vplacal rezervacijo za ID.3. Samo me malo moti ker bi sel direktno na mocnejso razlicico. Drugace tudi srednja mi je dost.

Za Slovenijo je namenjenih 100 komadov ID.3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

bambam20 ::

Spock83 je izjavil:



Drugace jaz sem ze napisal da sem vplacal rezervacijo za ID.3. Samo me malo moti ker bi sel direktno na mocnejso razlicico. Drugace tudi srednja mi je dost.




Zakaj se ti tako mudi?

Truga ::

Utk je izjavil:

Bla bla, brez tesle in Muska ne bi bilo niti tega idja niti etrona.

lol, ne pa ne.

bambam20 ::

Truga je izjavil:

Utk je izjavil:

Bla bla, brez tesle in Muska ne bi bilo niti tega idja niti etrona.

lol, ne pa ne.



To je res. tega ne moremo zanikat, ker Musk je tisit, ki je dejansko ustvaril uporaben EV za vsakodnevno vožnjo in je množice navdušil na EV-je. Če ne bi bilo Muska se zadeve na EV trgu ne bi nikamor pomaknile.

Ko prisiliš največej 3 ( BMW- AUDi-vw koncern, Mercedez), začnejo dejansko izdelovat EV-je, sploh koncern VW, ki je zagrizeno dizelsko orientirna, potem veš, da je nekaj na tem.


Enako je pri teleofnih. Dokler je bila glavna NOkija s svojimi predpotopnimi jajci smo lahko samo sanjali o uporabnih telefonih na dotik. Tisto, kar je bilo pred iphononom na tržišču ni omembe vredno in je bilo težavno za uporabo.

Spock83 ::

bambam20 je izjavil:

Spock83 je izjavil:



Drugace jaz sem ze napisal da sem vplacal rezervacijo za ID.3. Samo me malo moti ker bi sel direktno na mocnejso razlicico. Drugace tudi srednja mi je dost.




Zakaj se ti tako mudi?


Ker ce zdaj ne narocim ga ne bom dobil se nekaj let ne. ID.3 zraven Kone in e Nira je kar uporaben avtocek. Tesle ne stejem, ker pri nas ni uradno.

bambam20 ::

Spock83 je izjavil:



Ker ce zdaj ne narocim ga ne bom dobil se nekaj let ne.


SI ti prepričan v tole? Vsi proizvajalci, ki tržijo EV-je v Sloveniji jih imajo na zalogi lepo število, ker so predragi. Tudi ID-ji za 38 jurjev se ne bodo prodajali po tekočem traku.

m0LN4r ::

xxxul je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

xxxul je izjavil:

Höchstgeschwindigkeit: 160 km/h

kolk bo pa to za nemce problem, kokr vem še vedno radi na autobanu stisnejo gas?

Slabo ves, to so govorice ki jih sirijo balkanci, ki se gori vozijo za enkratne priloznosti ob praznikih ali nedeljah.
Realni prometni tok, si lahko srecen, ce je 160 na AC. Sicer pa po velkih regionalkah pa je med 80-110, odlicno.

hja prokleti balkanci
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...

vecina ljudi ki jim avto gre 200+ ne vozi konstantno 200+, še vseeno pa občasno radi to naredijo.

Ne bos verjel, kolko avtov dandanes gre 200 in kolko ljudi se nikoli ni videlo v njem vec kot 130.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:


Ne bos verjel, kolko avtov dandanes gre 200 in kolko ljudi se nikoli ni videlo v njem vec kot 130.



Velika večina avtov gre pod 200 km/h.

Spock83 ::

bambam20 je izjavil:

Spock83 je izjavil:



Ker ce zdaj ne narocim ga ne bom dobil se nekaj let ne.


SI ti prepričan v tole? Vsi proizvajalci, ki tržijo EV-je v Sloveniji jih imajo na zalogi lepo število, ker so predragi. Tudi ID-ji za 38 jurjev se ne bodo prodajali po tekočem traku.


Pokazi mi Kono ali eNira na zalogi.

xxxul ::

m0LN4r je izjavil:

Ne bos verjel, kolko avtov dandanes gre 200 in kolko ljudi se nikoli ni videlo v njem vec kot 130.

kolk? link na statistiko?

m0LN4r je izjavil:

Realni prometni tok, si lahko srecen, ce je 160 na AC.

z avtom ki gre max 160 bos tezko v takem toku...

pa se ne mislim kregat, ampak ce ljudje ki redko delajo poti nad 300km jamrajo kako rabjo obcasno 500+km dosega, potem bodo tud jamral ce samo obcasno gredo nad 160km/h da bi sli pa občasno več....

Spock83 ::

Namenjenih je 100 ID.3 za SLO

Mikrohard ::

Spock83 je izjavil:

Pokazi mi Kono ali eNira na zalogi.

Tudi jaz sem mislil, da ni nobene Kone na zalogi... ampak nekaj malega jih je pa res (daleč od tega, da bi jih bilo pri vseh veliko, kot pravi @rupsi31).

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Spock83 ::

Zanimivo.

nekikr ::

Madona, za tak denar že avto dobiš..... :)

Mikrohard ::

Tudi meni se zdi Kona predraga za to, kar ponuja. Zato me pa zanima, kaj bo VW ponudil z ID3...

bambam20 ::

Spock83 je izjavil:


Pokazi mi Kono na zalogi.



Ha? Na avtonetu jih imaš 21 na zalogi pri trgovcih.

bambam20 ::

Mikrohard je izjavil:


Tudi jaz sem mislil, da ni nobene Kone na zalogi... ampak nekaj malega jih je pa res (daleč od tega, da bi jih bilo pri vseh veliko, kot pravi @rupsi31).


21 KON ni "nekaj malega" pač pa konkretno število, ki pa se zaradi visoke cene ne bo dobro prodajal, ker je kupna moč slovencev prenizka.


Za 20 jurjev dobiš dobro opremljenega T-Corss-a , ker je isti rang plus 15 jurjev imaš v žepu. ( sem odštel 7500€ subvencije).

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Mikrohard ::

Kje si našel 21 kon? Jaz sem šel čez vse oglase na avtonetu. Samo teli trije so na zalogi. Ostali so bodisi "v prihodu" ali pa "po naročilu".

PS: Saj sem rekel, da je Kona predraga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Stari maček ::

bambam20 je izjavil:

Spock83 je izjavil:



Ker ce zdaj ne narocim ga ne bom dobil se nekaj let ne.


SI ti prepričan v tole? Vsi proizvajalci, ki tržijo EV-je v Sloveniji jih imajo na zalogi lepo število, ker so predragi. Tudi ID-ji za 38 jurjev se ne bodo prodajali po tekočem traku.

A to zaradi tvojega "navdušenja"? :))

Spock83 ::

eNiro sem hotel narociti. Pa so rekli pocakaj vsaj eno leto. Bolj prostoren od Kone.

bambam20 ::

Mikrohard je izjavil:

Kje si našel 21 kon? Jaz sem šel čez vse oglase na avtonetu. Samo teli trije so na zalogi. Ostali so bodisi "v prihodu" ali pa "po naročilu".


A, ja. Nisem šel tega preverjat. Ja, to je pa bedno in zavajajoče. :)

Kona je ravni 20 jurjev vrednega malega SUV-a. Samo zato, ker je na štrom ne upraviči tako drastično višje cene.

Spock83 je izjavil:

eNiro sem hotel narociti. Pa so rekli pocakaj vsaj eno leto. Bolj prostoren od Kone.



katera znamka je eNira, ker mi je tud Google ne najde?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

nekikr ::

bambam20 ::

treba napisat E-NIRO, da google kaj najde.

Utk ::

Tudi od tistih treh, ki so kao na zalogi, ni nujno da so res.

Mikrohard ::

bambam20 je izjavil:

Kona je ravni 20 jurjev vrednega malega SUV-a. Samo zato, ker je na štrom ne upraviči tako drastično višje cene.

Pri Koni je zelo enostavno primerjati cene navadnega in električnega avta, ker imajo tudi ICE modele v ponudbi. Po ceniku segajo od 15kEUR do 26kEUR (odvisno od opreme in motorja). Tako da ja... 20kEUR (s subvencijo 13k) preplačila za električen model je tudi meni osebno preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Gregor P ::

Ampak za Teslo bi pa koj skeširal a ne 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mikrohard ::

Teslo? Niti približno. Dokler ne bodo imeli sprejemljive servisne mreže, ne vzamem Tesle niti za ceno bencinarja.

bambam20 ::

Mikrohard je izjavil:

Teslo? Niti približno. Dokler ne bodo imeli sprejemljive servisne mreže, ne vzamem Tesle niti za ceno bencinarja.


Pri električnem se nima kaj pokvarit.

bambam20 ::

Tako se piše tukaj, da dobi človek občutek, da so EV-ji nepokvarljivi. Tu pa tam menjaš kakšno žarnico.

Nikec3 ::

Žal, pri nas bo Tesla še dolgo dobra samo kot igračka, za katero ti ni panike, če se karkoli pokvari. Če si jo nabaviš kot prvi avto, pa imaš najprej problem, da ko crkne jo moraš peljat v Graz na servis, kjer bo popravilo zagotovo trajalo veliko dlje kot pri uveljavljenih firmah (Bjorn je čakal na popravilo Model X 2 meseca). Druga stvar je, da imaš tudi težave z zavarovanjem.

Tako da ja, sploh ni problem cena samega Model 3, problem je ves podporni sistem, ki ga de-fact ni.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Prodaja Model S-ov in X-ov je strmoglavila in očitno so to Tesline metode kako prodajo nazaj dvignit:
https://insideevs.com/news/349041/tesla...

A reader tipped us off that numerous Tesla Motors Club forum members have been reporting for the past month or so that Model S and Model X P85D and P90D variants lost max power and launch control functions with a software update that started to be pushed out in late March. Owners were originally told by Tesla service technicians at various locations that it was a "bug," and would be corrected in a future update. But the right update hasn't come along for these owners.

One reader told InsideEVs that the issue hasn't been fixed after several updates, though, and P100D models have not been affected.

While most Tesla owners are unlikely to use Ludicrous Mode or even many of the performance bragging rights on a daily basis, there's something fishy about the company removing features that owners have paid for. Over-the-air updates are great for some things, less so when they can restrict or remove features you thought stayed with the car forever.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Mikrohard je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Kona je ravni 20 jurjev vrednega malega SUV-a. Samo zato, ker je na štrom ne upraviči tako drastično višje cene.

Pri Koni je zelo enostavno primerjati cene navadnega in električnega avta, ker imajo tudi ICE modele v ponudbi. Po ceniku segajo od 15kEUR do 26kEUR (odvisno od opreme in motorja). Tako da ja... 20kEUR (s subvencijo 13k) preplačila za električen model je tudi meni osebno preveč.


In kljub tej enostavnosti ne znaš primerjat primerljive Kone in napisat konkretne številke :))

Samo zate:
Kona Premium, 1.6 T-GDI Premium DCT + Radar + kovinska barva - popust = 24.930 €
Kona EV. zaloga. Premium electric. radar = 43.100 € - 7.500 = 35.600 €

Razlika 10.670

Te ne zanima nek srednje opremljen avto z močnejšim motorjem? Get a Dacia.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mikrohard ::

Ne znam? Po pravici povedano nikoli nisem šel iskati točnega modela. Primerjal sem samo najdražje modele (se zavedam, da ima električni več opreme). Sicer pa... še vedno preveč razlike (sploh če upoštevaš subvencijo, ki niti ni samoumevna). Hvala s predlogom za dacio... bom raje počakal na ID3.

PS: na vsak ICE avto lahko dobiš par 1000EUR popusta glede na uradni cenik. Pri električni Koni lahko na tak popust lepo pozabiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Utk ::

Ko pride id3, če res pride po teh cenah in v omembe vrednih količinah, bojo tudi drugi morali spustiti malo cene. Prenovljen ioniq bo imel podoben doseg in verjetno več opreme, stane pa zdaj 35 jurjev, potem bo moral bit par jurjev cenejši. Kona podobno, v primerjavi s srednjim id. Zoe je pa itak abnormalno drag.
S samo ceno id ne bo naredu neke revolucije, bolj s količinami, če bo.

J.McLane ::

Hyundai ima popust označen že v ceniku (2.000 eur) in v salonu ne dobiš več kaj dosti.

Pač bistvo je da Kona Electric cilja na kupce ki sa malo bolj "zahtevni" in če tak kupec si bi pa že dvakrat premislil preden bi kupil neko crdi Kono z DCT menjalnikon. Jasno je pa tak krog kupcev majhen, je pa tudi ponudba električne verzije majhna.

Če povzamem, Kona EV za to kar ponuja ni pretirano draga ni pa to avto s katerim se biš pocebi vozil (izguba vrednosti).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Prodaja Model S-ov in X-ov je strmoglavila in očitno so to Tesline metode kako prodajo nazaj dvignit:
https://insideevs.com/news/349041/tesla...


Clovek se vprasa, kako jim lahko taksne stvari uidejo v produkcijo in cemu placujejo QA department. :))

BigWhale ::

Takole, prejsnji teden sem en dan prezivel s Smartom fortwo. Startal sem s polno baterijo, zunaj je bilo okroglih deset stopinj plusa in dezevalo je. Ze v startu povem, da nisem vozil lepo in nic kaj ekonomicno. Smart fortwo ima deklariran range okrog 150km, prodajalci povedo, da je to realnih 100km. Za moje potrebe prvega avtomobila to niti v sanjah ni dovolj, kot drugi avto je pa ze bolj uporabno.

Ob zakljucku testiranja sem z avtom naredil 51km in v eko nacinu je avto javljal se za 36km baterije. Charge level je bil na 31%. Malo manj kot polovico kilometrov sem naredil po obvoznici, vozil sem pa med 110km/h in 130km/h. Po mestu sem vozil vecinoma v normalnem in ne-eko nacinu z veliko hitrega pospesevanja in speljevanja. Avto mi je rekel, da je bil moj 'eco score' 33%. Naredil bi kaksnih 80-90km po avtocesti, ce bi vozil lepo in umirjeno.

Sam avto je v primerjavi s prejsnjim modelom kar presenetil. Znotraj je prostoren in pregleden, kar se tice pospeskov s svojimi 60kW/160Nm ni nek rekorder je pa za po mestu povsem dovolj. Za manevrirat je bizarno smesen, ker ima zelo majehn radij obracanja in je kratek. Edini problem mi predstavlja obcasna voznja v Ljubljano. Naceloma lahko pridem skozi z enim polurnim postankom, kar ne predstavlja katastrofe, je pa vsaj neprijetno. :D Kar se ostalih kilometrov tice pa avto pokrije vse kar potrebujem.

Kar se samih stroskov tice, so gume za Smarta za vsaj tretjino cenejse od tega kar imam zdaj. Prvi in drugi servis sta v rangu ~80 EUR, tretji vecji servis je ~250 EUR, odvisno kaj vse menjajo.

Cena avta je z odsteto subvencijo okrog 16.000 EUR. Pri trenutni uporabi avtomobila bi bil s stroski na nuli po priblizno sestih letih. Ce ne stejem nobenih drugih stroskov za avto. Ce se kje kaj pokvari, se kalkulacija podre.

m0LN4r ::

Ce sem prav razumel bo ID.3 od zunaj velik kot Golf, od znotraj pa prostornejsi od Golfa?
Je kdo nasel kak overlay oz. primerjavo?

Trenutno si ga po velikosti predstavljam kot zadnjega Golf Plus, tista dvignjena varianta.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Spock83 ::

Ja nekako tako. Pri VW pravijo, da bo notri prostoren kot Passat. Logicno, medosna razdalja je vecja. Voznik je postavljen nad kolesa, ker ni motorja je vec prostora.

DamijanD ::

Pomeni to posledično, da je avto manj varen (oz. da ni kot golf, ampak bolj kot lupo)?
««
666 / 1139
»»