» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
631 / 1139
»»

BigWhale ::

Utk je izjavil:


Kolko me stane najcenejsi EV velikosti novega Pola ali Golfa z vlecno kluko in ali zdrzi 10 let, brez kakih dragih posegov?

Odvisno kaj nameravaš z njim vlečt, golfa?


Konjsko prikolico z NDM 2400kg? :>

Gregor P ::

Kot kaže pri Porscheju že testirajo Taycana

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Že? 7 let po taki tesli je "že"?

Gregor P ::

Saj Tesla v resnici tudi še ni za kupiti, je še vedno v beta fazi. Razne drage električne igrače pa lahko kupujemo že dlje časa, tudi od Nemcev.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

V Kaliforniji imajo podobno drago elektriko kot Nemci, s tem da imajo bencin za pol cene kot je v Nemčiji. Tam je isto sranje ali tankaš bencin ali elektriko, pa ravno tam se proda največ EVjev.

Izbira EV je zelo majhna, ampak v tistem segmentu kjer je, je očitno dovolj konkurenčna, da se prodaja.

Najvec EVjev, kaj to sploh pomeni? Dva vec, kot v Svici?
Ne spremeni dejstva, da za povprecno druzino, ki ima trenutno pred bajto fosilca za 10k si ne bo kupila EVja za 50k, niti 30k, ker si za to ceno lahko kupi dva fosilca.
To da americani padajo na trend ni neka novost, kupujejo oni marsikaj. Verjetno si pa v kaliforniji tisti iz revnejsega sloja sigurno ne kupujejo EVjev. Ne nosit sem nisne primere, ker ne drzijo vode. Zidar v kaliforniji ali elektromonter se sigurno ne fura v Tesli naokoli, razen ce se preseravati hoce z novim statusnim simbolom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Invictus ::

Na trend padajo samo bogati Američani. Raje kupuje bencinarje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

m0LN4r je izjavil:

Ne nosit sem nisne primere, ker ne drzijo vode. Zidar v kaliforniji ali elektromonter se sigurno ne fura v Tesli naokoli, razen ce se preseravati hoce z novim statusnim simbolom.

... kot npr. kakšen slovenski župan >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Ne nosit sem nisne primere, ker ne drzijo vode.

Hja, a veš kako je to. Warpi in UTK vedno znova izpostavljata Norveško in Kalifornijo, kot dva primera, ki veljata splošno za cel svet, ko pa nekdo reče, da je elektrika v Nemčiji po 30c pa dobi nazaj, da naj ne omenja Nemčije v tem kontekstu, ker so zmešani :) V nekem normalen svetu bi temu rekli dvojna merila in se samo nasmehnili takim pacientom, v Tesla cerkvi pa to dejansko vzamejo za svete tekste serijskega čudodelca.

BigWhale ::

Trend v ZDA kaze, da je cedalje vec americanov, ki ne morejo odplcevati dolgov za avtomobile. Bo probal najti novico, ker se ne spomnim vec kje sem jo zasledil.

Mogoce bi moral ti americani razmisliti o EVjih! Ce se vozijo 300km na dan, potem bodo sigurno prihranili in bo dost za kredit :>

Truga ::

m0LN4r ::

Enako lahko rečeš za vsak avto, ki stane več kot 10999 evrov. Pa se 90% avtov proda za več kot tolk.

Res je, ampak razlika v izbiri je ogromna in jaz sem govoril o enako velikem avtu, torej pocen fosilc vs. najcenejsi enako velik EV. Tam pa so razlike veliko vecje. Nisem dobil odgovora na vprasanje, koliko stane EV velikosti Golfa, koliko je strosek elektrike na 20.000km letno in koliko me stane vzdrzevanje baterije na rok vsaj 5 let.

Ponudba avtohise, E-Golf z nekaj opreme 40 jurjev, 20.000km / 800Eur elektrike, sam bi naredil ca. 25.000km / 1000Eur stroma letno.
Da bo primerjava na mestu ima povprecna druzina 2-3 leta star enako velik ali vecji TDI v garazi. Letni strosek nafte na 25.000km / 1700Eur.
- ne rabijo 4x polnit avta ko grejo na hrvasko aliv avstrijo na smucanje...
Za te "druzine" enostavno ni racunice, da bi menjali ali nabavili nov avto. Polek tega se dobi novega enakega fosilca za vsaj 10.000eur manj.

Jaz sem takoj za EV, ko bom videl da dobim avto velikosti novega polota z opremo pod 20.000eur in 5 letno garancijo na baterijo, ki krije vse stroske menjave v primeru kakrsnekoli okvare in da ima zadeva fast charging in minimalno 500km dosega.
- Kupim takoj dva ! Do takrat pa je trenutna ponudba nisa od nise in uporabna le za malo ljudi.

Reno ZOE je kinderjajcka za vec kot 20 jurjev, z realnim dosegom 200km. Super avto za samsko mamico, ki ima vse na dosegu 15-30km in ne gre nikoli dlje kot 100km, ker po tistem je pa ze too much hassle, planirat zravn se filanje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Trend v ZDA kaze, da je cedalje vec americanov, ki ne morejo odplcevati dolgov za avtomobile. Bo probal najti novico, ker se ne spomnim vec kje sem jo zasledil.

Kar najdi, da vidimo ali so to kupci tesel in leafov, tovornjakov ali nemških suvov.

ko pa nekdo reče, da je elektrika v Nemčiji po 30c pa dobi nazaj, da naj ne omenja Nemčije v tem kontekstu, ker so zmešani :)

Tega se, prvič, nisem izmislil jaz, in drugič, to sem na tem forumu napisal prej kot sem napisal prvi prispevek v to temo, tesla je pa do takrat naredila samo roadster.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

m0LN4r je izjavil:

J.McLane je izjavil:

V Kaliforniji imajo podobno drago elektriko kot Nemci, s tem da imajo bencin za pol cene kot je v Nemčiji. Tam je isto sranje ali tankaš bencin ali elektriko, pa ravno tam se proda največ EVjev.

Izbira EV je zelo majhna, ampak v tistem segmentu kjer je, je očitno dovolj konkurenčna, da se prodaja.

Najvec EVjev, kaj to sploh pomeni? Dva vec, kot v Svici?
Ne spremeni dejstva, da za povprecno druzino, ki ima trenutno pred bajto fosilca za 10k si ne bo kupila EVja za 50k, niti 30k, ker si za to ceno lahko kupi dva fosilca.
To da americani padajo na trend ni neka novost, kupujejo oni marsikaj. Verjetno si pa v kaliforniji tisti iz revnejsega sloja sigurno ne kupujejo EVjev. Ne nosit sem nisne primere, ker ne drzijo vode. Zidar v kaliforniji ali elektromonter se sigurno ne fura v Tesli naokoli, razen ce se preseravati hoce z novim statusnim simbolom.


Motiš se, veš kateri avto je prvi na listi ko gre za menjavo za Model 3? Toyota Prius, in če je ta Toyota stara ene 5-7 let je vredna ravno tistih tvojih famoznih $10k.

Veliko ljudi si lahko privošči avto za $50k, ampak v preteklosti za to preprosto niso videli nobene potrebe, ker si se na šiht enako dobro pripeljal v Priusu ali pa v Mercedesu. Sedaj je pa nastal nek hype na električarje in zgleda da obstaja kar nekaj folka, ki si ga želi ne glede na višjo ceno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

@UTK
Najprej nam ti pokazi, kdo kupuje Leafe in Tesle

Veliko ljudi si lahko privošči avto za $50k,

V kateri evropski drzavi, koliksen procent? Se vozim dnevno na dokaj premozni relaciji med dvema BMW tovarnama in je velika vecina avtov na cesti pod 20k, rabljenih pod 10k. Ajd kaksen sef, bankir pa bauleiter ma kakega bemfla ali merdzoja za vec kot 50k evrov, tu se pa tudi konca.

Sedaj je pa nastal nek hype na električarje in zgleda da obstaja kar nekaj folka, ki si ga želi ne glede na višjo ceno.

Kaj to pomeni kar nekaj folka? Spet realen primer, na poti do sihta vidim 1000 fosilcev in niti enega EVja. O kaksnem razmerju se pogovarjamo?
Govorite, kot da je vsak tretji avto EV. V realnosti (recimo manjse nemsko industrijsko mesto) je pa bolj da je mogoce na vsak tisoci avto en EV.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Res je, ampak razlika v izbiri je ogromna in jaz sem govoril o enako velikem avtu, torej pocen fosilc vs. najcenejsi enako velik EV. Tam pa so razlike veliko vecje. Nisem dobil odgovora na vprasanje, koliko stane EV velikosti Golfa, koliko je strosek elektrike na 20.000km letno in koliko me stane vzdrzevanje baterije na rok vsaj 5 let.

Imaš ioniqa, leafa in kono. Ioniq ni nič dražji od enako opremljenega golfa, in ima manjši doseg, ostala dva malo dražja in večji doseg. Strošek elektrike je slaba 2 evra na 100 km, bolj en evro če polneš ponoči. Vzdrževanje baterije te ne stane nič, niti na 5 let niti na 15, razen občasne menjave antifriza pri tistih, ki ga imajo.

- ne rabijo 4x polnit avta ko grejo na hrvasko aliv avstrijo na smucanje...

To ga itak ne rabijo.

Za te "druzine" enostavno ni racunice, da bi menjali ali nabavili nov avto. Polek tega se dobi novega enakega fosilca za vsaj 10.000eur manj.

Menjat avto nikoli ni bila računica za nobeno družino niti ne bo, dokler bo bencin nekaj cenejši od obroka za električni avto. Do tu pa v bistvu nismo več daleč.

Jaz sem takoj za EV, ko bom videl da dobim avto velikosti novega polota z opremo pod 20.000eur in 5 letno garancijo na baterijo, ki krije vse stroske menjave v primeru kakrsnekoli okvare in da ima zadeva fast charging in minimalno 500km dosega.

Najprej mi najdi polota na bencin za ta denar s 5 letno kompletno garancijo in porabo 2 evra na 100 km.

Reno ZOE je kinderjajcka za vec kot 20 jurjev, z realnim dosegom 200km. Super avto za samsko mamico, ki ima vse na dosegu 15-30km in ne gre nikoli dlje kot 100km, ker po tistem je pa ze too much hassle, planirat zravn se filanje.

To je pa enostavno laž.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

Motiš se, veš kateri avto je prvi na listi ko gre za menjavo za Model 3? Toyota Prius ...
... saj si moral biti res nekaj "posebnega", da si šel kupiti Priusa; tako da me ne preseneča, da so šli sedaj ti potrošniki na Teslo8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Utk je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Trend v ZDA kaze, da je cedalje vec americanov, ki ne morejo odplcevati dolgov za avtomobile. Bo probal najti novico, ker se ne spomnim vec kje sem jo zasledil.

Kar najdi, da vidimo ali so to kupci tesel in leafov, tovornjakov ali nemških suvov.


Ti je spodaj Truga nasel. Pa ne gre za to, katere avte kupujejo ampak predvsem to, da si ogromno ljudi niti kredita za avto ne more privosciti vec.

J.McLane ::

m0LN4r je izjavil:

Enako lahko rečeš za vsak avto, ki stane več kot 10999 evrov. Pa se 90% avtov proda za več kot tolk.

Res je, ampak razlika v izbiri je ogromna in jaz sem govoril o enako velikem avtu, torej pocen fosilc vs. najcenejsi enako velik EV. Tam pa so razlike veliko vecje. Nisem dobil odgovora na vprasanje, koliko stane EV velikosti Golfa, koliko je strosek elektrike na 20.000km letno in koliko me stane vzdrzevanje baterije na rok vsaj 5 let.

Ponudba avtohise, E-Golf z nekaj opreme 40 jurjev, 20.000km / 800Eur elektrike, sam bi naredil ca. 25.000km / 1000Eur stroma letno.
Da bo primerjava na mestu ima povprecna druzina 2-3 leta star enako velik ali vecji TDI v garazi. Letni strosek nafte na 25.000km / 1700Eur.
- ne rabijo 4x polnit avta ko grejo na hrvasko aliv avstrijo na smucanje...
Za te "druzine" enostavno ni racunice, da bi menjali ali nabavili nov avto. Polek tega se dobi novega enakega fosilca za vsaj 10.000eur manj.

Jaz sem takoj za EV, ko bom videl da dobim avto velikosti novega polota z opremo pod 20.000eur in 5 letno garancijo na baterijo, ki krije vse stroske menjave v primeru kakrsnekoli okvare in da ima zadeva fast charging in minimalno 500km dosega.
- Kupim takoj dva ! Do takrat pa je trenutna ponudba nisa od nise in uporabna le za malo ljudi.

Reno ZOE je kinderjajcka za vec kot 20 jurjev, z realnim dosegom 200km. Super avto za samsko mamico, ki ima vse na dosegu 15-30km in ne gre nikoli dlje kot 100km, ker po tistem je pa ze too much hassle, planirat zravn se filanje.


Naredil si en kup napačnih predpostavk.

- e-Golf te po subvenciji stane od 31-36k €
- 20.000 km nočnega polnjenja na domači vtičnici te bo stalo 300 €
- V Sloveniji imamo 1,31 avtomobila na gospodinjstvo, torej gospodinjstev z dvemi ali več avti je ogromno, zakaj nebi mogel biti eden, ki dela največ km med tednom električni, tisti za na morje je pa še vedno lahko star odslužen dizel, aja pozabil sem na problem statusnega simbola na dopustu. :P

Se pa strinjam, če nimaš že danes dveh avtov pri bajti, je odločitev za EV dosti bolj težka, se pa zna to čez nekaj let spremeniti (večje baterije, več hitrih polnilnic).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Go-ahead ::

EV niso še prava stvar.

Trenutno se proizvajalci gredo price skimming.

Žal tudi v Sloveniji.

Večina EV vozil je bila prodana ustanovam in dobro stoječim državnim podjetjem (občinam, zavarovalnicam,...)

Dvorni dobavitelji - ne upam si niti pomislit.

Stari maček ::

J.McLane je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

Kona EV doseg 28 kWh baterija 290 km, 64kWh 450km.

Kona bencinska med 595 do 900 km dosega, odvisno od motorja.

Kona diezelska med 940 km do 1160 km dosega.

Ce upostevas se doseg, se direkt pokaze ta energijska gostota.


Niti približno se ne pokaže v taki obliki kot si jo ti serviral (dizel 48 MJ/kg vs. Li-ion 0.36–0.875 MJ/kg). Iz gole energijske gosotote so baterije videti čisto useless, v resnici so pa že danes uporabne, da ne rečem kaj se bo zgodilo ko se energijska gostota baterij podvoji in cena razpolovi, kar je na nek neznan dolgi rok neizbežno.

No, ko bo pa prišlo do tega, bom pa štromarja kupil. Verjetno bo to za sv. Nikoli.

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Trend v ZDA kaze, da je cedalje vec americanov, ki ne morejo odplcevati dolgov za avtomobile. Bo probal najti novico, ker se ne spomnim vec kje sem jo zasledil.

Kar najdi, da vidimo ali so to kupci tesel in leafov, tovornjakov ali nemških suvov.


Ti je spodaj Truga nasel. Pa ne gre za to, katere avte kupujejo ampak predvsem to, da si ogromno ljudi niti kredita za avto ne more privosciti vec.

Tolk o tem kako so ljudje racionalni in kako je pomembno, da je električni avto vsaj 0,5 procenta cenejši od ICE na 10 let, ker drugače je totalna norost ga kupit. Kupit nepotrebno gromozanski SUV za 15 jurjev več od navadnega avta je nujno potrebno, 28 jurjev za ioniqa namesto 23 za enakega golfa pa totalna norost, čeprav boš SAMO z gorivom to not prinesel v petih letih.
Ta podatek bi v tej temi kaj pomenil samo če bi Američani kupovali v glavnem chevroleje iz koreje za 9 jurjev, drugače je totalno oftopic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Stari maček je izjavil:

J.McLane je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

Kona EV doseg 28 kWh baterija 290 km, 64kWh 450km.

Kona bencinska med 595 do 900 km dosega, odvisno od motorja.

Kona diezelska med 940 km do 1160 km dosega.

Ce upostevas se doseg, se direkt pokaze ta energijska gostota.


Niti približno se ne pokaže v taki obliki kot si jo ti serviral (dizel 48 MJ/kg vs. Li-ion 0.36–0.875 MJ/kg). Iz gole energijske gosotote so baterije videti čisto useless, v resnici so pa že danes uporabne, da ne rečem kaj se bo zgodilo ko se energijska gostota baterij podvoji in cena razpolovi, kar je na nek neznan dolgi rok neizbežno.

No, ko bo pa prišlo do tega, bom pa štromarja kupil. Verjetno bo to za sv. Nikoli.


Ok, po tvoje nikoli ne bomo dosegli 120 kWh baterije v velikosti baterije v Leafu za ceno današnje 60 kWh? Moja ocena je da bomo tam čez ene 10-15 let.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Imaš ioniqa, leafa in kono. Ioniq ni nič dražji od enako opremljenega golfa, in ima manjši doseg, ostala dva malo dražja in večji doseg. Strošek elektrike je slaba 2 evra na 100 km, bolj en evro če polneš ponoči. Vzdrževanje baterije te ne stane nič, niti na 5 let niti na 15, razen občasne menjave antifriza pri tistih, ki ga imajo.

Ne strosek elektrike zame je 1000eur na 25.000km, ce se ze posplosuje, posplosujmo za eno vecjo avtomobilsko drzavo, ki ima recimo 40x vec prebivalcev in tudi vecjo kupno moc, namrec na trend vplivajo bolj kot mi in posredno tudi na cene elektrike.
Lahko zaradi mene vleces v primerjavo slovensko ceno elektrike in nocni tarif, ampak to velja samo za tistih nekaj potencialnih podalpnezev, ki na avto industrijo nimajo niti najmanjsega vpliva.

To je pa enostavno laž.

Kaj pa ti ves, kako ima samska mamica tezko delo z dojenckom na poti iz malo bolj ruralnega okolja.

- 20.000 km nočnega polnjenja na domači vtičnici te bo stalo 300 €

Enako tebi, ne govorim jaz za podalpskega kekeca. Jaz govorim o npr. Nemciji, kjer je utez, da se EVji razsirijo veliko vecjega pomena. In v kolikor skocijo nasi tankstelasi na isti bandwagon, si naredi screenshot, ker elektrika ne bo vec nikoli tako poceni, kot je danes.

e-Golf te po subvenciji stane od 31-36k €

Jaz sem pa na polota dobil 3 jurje, na golfa bi pa dobil 5 jurjev, za dizla. Seveda v sloveniji te subvencije ni, sem vprasal za oceta na porsche maribor. Sicer mi ni jasno zakaj, ker je subvencija direkt od vw koncerna za prodajalca.

28 jurjev za ioniqa namesto 23 za enakega golfa pa totalna norost, čeprav boš SAMO z gorivom to not prinesel v petih letih.

Lahko pa poves tudi tako, da 5 let si v minusu in prides sele cez 5 let na nulo oz. bi si lahko za 28k v startu vzel avto z vec opreme ali kr drug avto. Pa ti resno primerjas ioniqa za 28k z golfom? Sej res je da na zrendriranih slikah izgleda tista pokajoca plastika lepo in imas gumbov kot v starship enterprise vsepovprek, ampak ocitno sem razvajen, ker v resnici ni tako, kot na tistih slikah.

Poanta debate naj bi bila, kako sploh razsiriti EVje med peasante v vecjih drzavah/mestih po evropi, prednosti itak poznamo, samo racunico bi trebalo narediti bolj atraktivno, povecati izbiro, tudi za tisto veliko vecino, ki so pod povprecno placo, imajo daljse razdalje zaradi sluzb in socialnih interesov, potrebujejo vec fleksibilnosti in hkrati ohraniti udobje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Če si šel v Nemčijo fantazirat o polotu, potem nimaš niti ti nekega vpliva na avtomobilsko industrijo, mimogrede.
Vrni se v Slovenijo, tu ni polo neko merilo, elektriko za en avto napolnit si pa Kekci zlahka privoščimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

V bistvu ima v EU samo Nemčija in Danska izredno drag štrom, Francija, Anglija, Nizozemska, Češka, Slovaška so vse na nivoju elektrike v Slo.

m0LN4r, iz tvojega pisanja očitno živiš v Nemčiji, Kaj naj rečem si v dizelski državi, kjer ne bodo dopuščali konkurence (s subvencijo), dokler sami ne bodo imeli konkurenčnega odgovora.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Jaz sem bil cca 10 let nazaj na ogledu bmwjeve tovarne. Tam je bmw postavil svojo lastno plinsko elektrarno, ker je bilo to ceneje kot jemati elektriko iz omrežja. Ravno takrat se je nekaj govorilo v Sloveniji o plinski elektrarni v Brestanici, ki sicer mora bit za rezervo Krškemu, ampak da je ta plinska elektrika daleč najdražja v Sloveniji.

Pametnim dovolj o nemški pameti glede elektrike. Danes je seveda samo še huje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Kaj tle ni jasno? Vprašaj se zakaj je dizel v Nemčiji še vedno cenejši od bencina, kljub temu da je osnovna nakupna cena bencina nižja. Vprašaj se zakaj imajo Italijani dražji bencin kot Nemci? Če bi bilo Nemcem res do zelenega štroma, bi strošek za ta zelni štrom z lahkoo obesili na fosilna goriva, pa bi bila zadeva rešena in bi primerjalno EV vs. ICE bilo pošteno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

A na jugu se elektrika ne drazi? Je se vedno 12 centov? Ocitno kupujete premalo EVjev in elektricnih ogrevalnih sistemov.
Jaz bi rekel, da sigurno leze pocasi gor, mogoce ne tako strmo, ampak to sele pride, ko se bo postavljalo vec polnilnic, namesto v TES se bo postavljajo vec soncnih in vetrnih elektrarn itn. in bo nekje Petrol moral vec sluzit.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

V Nemčiji elektrika ni draga zarad TČ in avtov, ampak ker so nori. In te njihove norosti prek precenjenih nemških izdelkov jaz ne mislim plačevat. Ti pa dej, kdo ti brani. Ampak očitno nisem edini, ker ima škoda že zdavnaj večji profit na avto kot vw.

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

Kaj tle ni jasno? Vprašaj se zakaj je dizel v Nemčiji še vedno cenejši od bencina, kljub temu da je osnovna nakupna cena bencina nižja. Vprašaj se zakaj imajo Italijani dražji bencin kot Nemci? Če bi bilo Nemcem res do zelenega štroma, bi strošek za ta zelni štrom z lahkoo obesili na fosilna goriva, pa bi bila zadeva rešena in bi primerjalno EV vs. ICE bilo pošteno.

Marsikje je dizel cenejsi. Zakaj pa je bencin na Poljskem, Luxemburgu, Ceski itn. cenejsi, kot v Slovenij/Nemciji?
Italija je odlicna turisticna destinacija zadnje case, veliko nemcev hodi tja, posledicno tudi tankajo. Po mestih pa ni videti, da bi bil vsaj vsak deseti avto EV, niti vsak stoti, kljub tem cenam.

Utk je izjavil:

V Nemčiji elektrika ni draga zarad TČ in avtov, ampak ker so nori. In te njihove norosti prek precenjenih nemških izdelkov jaz ne mislim plačevat. Ti pa dej, kdo ti brani. Ampak očitno nisem edini, ker ima škoda že zdavnaj večji profit na avto kot vw.

Seveda, ker so nori jim juzna politika sledi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

J.McLane ::

Gole cene brez dajatev:
http://www.mgrt.gov.si/delovna_podrocja...

Dizel 22% dražji od bencina, ampak v evropi je dizel, ki izpusti 12% več CO2 na liter treba otrošariniti manj, ker je dizelski motor čudežen in pokuri čudežnih 20% manj... samo v nekaterih primerih.

Pred desetletjem je dizle v CO2 ju porazila Toyota s hibrdi in so šli v tako politiko, sedaj se kaže da jih bo porazila elektrika ampak se Nemci ne dajo in dvigujejo ceno elektrike, dizel pa držijo sumljivo nizko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Seveda, ker so nori jim juzna politika sledi.

Sledi jim toliko koliko kot je Nemci prisilijo v to in nič več.

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

Gole cene brez dajatev:
http://www.mgrt.gov.si/delovna_podrocja...

Dizel 22% dražji od bencina, ampak v evropi je dizel, ki izpusti 12% več CO2 na liter treba otrošariniti manj, ker je dizelski motor čudežen in pokuri čudežnih 20% manj... samo v nekaterih primerih.

Pred desetletjem je dizle v CO2 ju porazila Toyota s hibrdi in so šli v tako politiko, sedaj se kaže da jih bo porazila elektrika ampak se Nemci ne dajo in dvigujejo ceno elektrike, dizel pa držijo sumljivo nizko.

Dizel je poceni, ker narod (narod pa so balkanci, nemci, migranti, gastarbajterji, romuni, cehi, poljaki, turki itn.) to hoce in ne zaradi politike. Tudi slovenski instalaterji se vozijo gor v dizlih, ne pa z vlakom, cudno ne? Malo preberi kak nemski casopis ali pa kako FB skupino, kjer se je narod razburil pred enim mescem, ko so se cene goriv dvignile za 10 centov. So skoraj lincali vse politike in protestirali pa nevemkaj. Tega niste zasledili?
Delavci, fizicki radniki, gastarbajterji, migranti in vsa ostala navlaka zmano vred se vozimo v dizlih in bencinarjih. Cena elektrike tu ne igra neke velike vloge. Cena teh avtov, med drugim rabljenih je smesno nizka, polek tega se tu dela veliko kilometrov tudi izven in znotraj drzave, je malo treba vec rit premaknit v tem sloju, da se nekaj zgodi.
Nevem od kod in zakaj bi hotela politika prisiliti te ljudi z visokimi cenami goriv, da bo narod imel v zepu se manj in jih stem dobesedno silil v nabavo EVjev, da se se bolj zakreditirajo ljudje.

Utk je izjavil:

Seveda, ker so nori jim juzna politika sledi.

Sledi jim toliko koliko kot je Nemci prisilijo v to in nič več.

Pa mi pojasni, kaj bo naredila slovenija, ko se bo zacela poraba fosilnih goriv opazno nizat in poraba elektrike visat.
Bo slovenija dozivela katarzo in pocenila elektriko nazaj na izpred 20 let? Itak xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

J.McLane ::

10 centov je 10% povišanje na enkrat, če žabo počasi kuhaš ne ugotovi da se kuha, tako se tudi cene lahko zelo počasi in elegantno prilagaja in ne bo nobenih protestov. Gorivo za tovornjake pa lahko kako drugače znižaš, saj se točno ve kaj in koliko tankajo in prevozijo, jim pač daš odpustke drugje, kar jim po mojem že itak dajejo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Pa mi pojasni, kaj bo naredila slovenija, ko se bo zacela poraba fosilnih goriv opazno nizat in poraba elektrike visat.
Bo slovenija dozivela katarzo in pocenila elektriko nazaj na izpred 20 let? Itak xD

V Sloveniji se lahko cena elektrike iz proizvodnje podvoji pa zato ne bo neke tragedije. Položnice se bojo dvignile za 20% in to je to. To se bo itak zgodilo, z EV ali brez njih, z Nemčijo ali brez njih, tudi s podražitvijo elektrike ali brez nje.

Utk ::

Nevem od kod in zakaj bi hotela politika prisiliti te ljudi z visokimi cenami goriv, da bo narod imel v zepu se manj in jih stem dobesedno silil v nabavo EVjev, da se se bolj zakreditirajo ljudje.

Ker je Nemčija zelena. In te bedarije. Sej mi vemo da ni. Samo dela se da je z vetrom in soncem, tam kjer bi res lahko kaj spremenili, tam pa ne.

MrNighthawk ::

Ne vem sicer, če tole spada v to temo ampak kot kaže se bo "trend" razširil... za moje pojme je to na slabše.

me zanima kako bi touch screen deloval v rallly avtomobilu :)

Utk ::

Se vidi kdo je v prednosti, kdo vodi in kdo sledi. Ne spuščam se v to, ali je to bolje, po moje tudi da ni, ampak mercedes je očitno postavil sam sebe v položaj zasledovalca in ne voditelja. Nimajo jajc rečt, da je to neumnost in naredit stvari po svoje. Bojijo se, da je to zdaj res in, in oni ne smejo zamujat. V tem položaju še niso bli. Začetek unterganga.

J.McLane ::

Za glasovne ukaze je že kdo slišal? Za geste z rokami pred ekranom?

Saj Nokie touch screen so bile tudi za en drek, ko se je pa Apple lotil UI smo pa dobili tudi Android z uporabnim UI.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrNighthawk ::

J.McLane je izjavil:

Za glasovne ukaze je že kdo slišal? Za geste z rokami pred ekranom?

Saj Nokie touch screen so bile tudi za en drek, ko se je pa Apple lotil UI smo pa dobili tudi Android z uporabnim UI.


Utk je izjavil:

Se vidi kdo je v prednosti, kdo vodi in kdo sledi. Ne spuščam se v to, ali je to bolje, po moje tudi da ni, ampak mercedes je očitno postavil sam sebe v položaj zasledovalca in ne voditelja. Nimajo jajc rečt, da je to neumnost in naredit stvari po svoje. Bojijo se, da je to zdaj res in, in oni ne smejo zamujat. V tem položaju še niso bli. Začetek unterganga.


jaz ne bi ravno tako dramatiziral. Gre se za UI, ki drastično ne vpliva na samo vožnjo avta. Koncept avta se "kopira" že sto let, z le manjšimi spremembami in dodatki. Nekatere stvari so se kopirale iz praktičnih razlogov druge spet iz nekega tretjega razloga npr. "trend"

Pri taki "logiki" lahko rečemo tudi, da je Tesla zasledovalec, ker so montirali volan in ne česa drugega.

J.McLane je izjavil:

Za geste z rokami pred ekranom?


se pravi bi imel geste pred ekranom ampak "geste" s pritiskanjem gumbov na volanu pa niso ok? :))

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Kateri avto pa danes nima gumbov na volanu? Še Tesla jih je ohranila. Ne moreš pa dati na volan gumb za čisto vsako funkcijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Se vidi kdo je v prednosti, kdo vodi in kdo sledi. Ne spuščam se v to, ali je to bolje, po moje tudi da ni, ampak mercedes je očitno postavil sam sebe v položaj zasledovalca in ne voditelja. Nimajo jajc rečt, da je to neumnost in naredit stvari po svoje. Bojijo se, da je to zdaj res in, in oni ne smejo zamujat. V tem položaju še niso bli. Začetek unterganga.


Ja, velikost ekrana v avtu ti pove kdo vodi in kdo sledi ane.

m0LN4r ::

Zakaj sploh rabis ekran v avtu?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

fikus_ ::

V MrNightHawk-ovem linku ste vsi spregledali na sredini Not-Aus tipko!

Zaslon je lahko samo za čas testiranja, tako da brez potrebe debata o kopiranju Tesle in kako je to kul/grdo . . .

Utk ::

Ja, velikost ekrana v avtu ti pove kdo vodi in kdo sledi ane.


jaz ne bi ravno tako dramatiziral. Gre se za UI, ki drastično ne vpliva na samo vožnjo avta. Koncept avta se "kopira" že sto let, z le manjšimi spremembami in dodatki. Nekatere stvari so se kopirale iz praktičnih razlogov druge spet iz nekega tretjega razloga npr. "trend"

Pri taki "logiki" lahko rečemo tudi, da je Tesla zasledovalec, ker so montirali volan in ne česa drugega.

Ne gre se za UI, niti za ekran, niti za volan. Gre se za to, da je mercedes nekaj videl pri tesli in "moral" to vgradit tudi sam. Ker nima jajc rečt, da je to neumnost. Ali so pa morda tudi sami ugotovili, da ljudje to hočejo, v kar pa dvomim.

Invictus ::

Utk je izjavil:


Ne gre se za UI, niti za ekran, niti za volan. Gre se za to, da je mercedes nekaj videl pri tesli in "moral" to vgradit tudi sam. Ker nima jajc rečt, da je to neumnost. Ali so pa morda tudi sami ugotovili, da ljudje to hočejo, v kar pa dvomim.

Tesla je preprosto naredil toliko marketinga, čeprav za neuporabne zadeve, da se ostali ne morejo delati, da tega ne rabijo.

"Raja" je nekje videla in zdaj to hoče imeti... Jebi ga, trg naredi svoje.

m0LN4r je izjavil:

Zakaj sploh rabis ekran v avtu?

Rabiš HUD. To je res uporabno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Utk ::

Tesla ima jajca za marsikaj rečt, da je neumnost, kar obstaja že 100 let. Recimo 95% gumbov na armaturi.
Res je da nekdo, ki naredi 5 mio avtov letno, ne more čez noč ukinit vse gumbe na armaturi, kot ne more čez noč ukinit ICE motorje, ampak ravno to je problem velikih. Tesla ima zadost majhno količino avtov, da najde čudake, ki jim je to ok, in dost veliko, da počasi vpliva na ostale.

Invictus ::

Tesla ima srečo, da je štartal v Kaliforniji, kjer je dovolj tehno freakov, ki se jim je ideja zdela kul in so kao proti velikim kapitalistom.

Musk se je predstavil kot en veliki levičar, s tem da je za razliko od naše levice celo nekaj naredil...

Kar je v ZDA celo pozitivno, saj diktat kapitala zatre marsikatero dobro idejo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Truga ::

Predvsem imajo v kaliforniji ze skoraj 10 let suso, in pol ni problemov z extremnimi vremenskimi pojavi kot je rahel dez ali celo sneg.

svit ::

Saj veš, da imajo v Kaliforniji tudi gore in zime? Recimo njihova najvišja gora ima 4200 m, severni del Kalifornije pa tudi pozna sneg...

Sicer pa, kaj bi razlagal, grem raje opazovat rast nohtov na moji nogi. Bo bolj produktivno...
Ni ideje
««
631 / 1139
»»