» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
629 / 1138
»»

Truga ::

Nikec3 je izjavil:

Daj razloži mi, kako ne delamo ničesar?


graf gre gor namesto dol.

Emobi ::

Uf, upam da gre zadnja leta graf navzdol ali vsaj stagnira, čeprav ob takšni konjukturi to najbrž ni možno. No, za Evropo je graf verjetno malo drugačen.

Truga ::

Za evropo graf prakticno stagnira, kar je glede na ostali svet blag, a preslab, napredek.

Problem je, da tudi ce evropejci naredimo vse kar lahko naredimo sami, smo naredili mnogo mnogo premalo, ker je to globalni problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

nekikr ::

Zakaj ima to tako negativen prizvok? Dejansko stara tehnologija financira razvoj nove. To je najboljša možna opcija.

Pa se ti ne zdi to hinavsko? Drugim prodajaš svojo nafto, da jo kurijo po cestah, sam pa potem subvencioniraš EV (in obdavčiš ICE) in govoriš kako si eko? Spet pridemo do istega problema kot vedno: nikogar zares ne zanima, če kakšen kitajc umre zaradi naše ekologije, saj jih je še dovolj, dokler imamo mi čistejši zrak nas sploh ne zanima kaj se kje drugje zaradi tega dogaja. V isti sapi seveda obsojamo države v razvoju, da ne mislijo na cel planet, ko šele zdaj začenjajo svojo industrijsko revolucijo s premogom...

Nikec3 ::

Pa se ti ne zdi to hinavsko? Drugim prodajaš svojo nafto, da jo kurijo po cestah, sam pa potem subvencioniraš EV (in obdavčiš ICE) in govoriš kako si eko?

Ne, ne zdi se mi hinavsko. Kaj pa naj bi Norvežani naredili? Nehali črpati nafto in še naprej furati ICE?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

nekikr je izjavil:

Zakaj ima to tako negativen prizvok? Dejansko stara tehnologija financira razvoj nove. To je najboljša možna opcija.

Pa se ti ne zdi to hinavsko? Drugim prodajaš svojo nafto, da jo kurijo po cestah, sam pa potem subvencioniraš EV (in obdavčiš ICE) in govoriš kako si eko? Spet pridemo do istega problema kot vedno: nikogar zares ne zanima, če kakšen kitajc umre zaradi naše ekologije, saj jih je še dovolj, dokler imamo mi čistejši zrak nas sploh ne zanima kaj se kje drugje zaradi tega dogaja. V isti sapi seveda obsojamo države v razvoju, da ne mislijo na cel planet, ko šele zdaj začenjajo svojo industrijsko revolucijo s premogom...

V bitsvu si opisal mainstream liberalno miselnost zadnjih ~50 let. Pa niti se ne gre toliko za razliko med razvitimi državami in državami v razvoju, bolj se gre za top ~10% vs bottom ~90%. Nič ti ne pomaga biti v bogati državi (US), če si reven in za tvojo hišo fracking korporacije spuščajo metan v ozračje in cel kup kemikalij v tvojo pitno vodo. Vmes pa liberalni predsednik naklada o "innovation" in "fighting climate change" in daje cel kup "eko subvencij" privatnim podjetjem, ki jim je primarno dobiček in ne ekologija. Pa se vsi liberalci odlično počutijo, kako so dobri za okolje.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

nevone ::

če si reven in za tvojo hišo fracking korporacije spuščajo metan v ozračje in cel kup kemikalij v tvojo pitno vodo.


Ali si že kdaj pomislil, da revščino ustvarja tudi demoniziranje vsakega posega v naravo?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zheegec ::

Ali si že kdaj pomislil, da revščino ustvarja tudi demoniziranje vsakega posega v naravo?

Nikoli sploh nisem tega trdil, tako da nisem nikoli na to pomislil.

P.s.: Fracking ima pravzaprav obratni učinek - Fracking Affects Property Prices

The worst negatively affected houses were those located close to the fracking well, with “groundwater-dependent homes” the worst off, due to the risk of contamination from fracking.


The researchers estimated that “the local impacts on groundwater-dependent homes to be large and negative …We see a sharp decline in property values of groundwater-dependent homes after a well is drilled within 2 km.”
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Nikec3 ::

V bitsvu si opisal mainstream liberalno miselnost zadnjih ~50 let. Pa niti se ne gre toliko za razliko med razvitimi državami in državami v razvoju, bolj se gre za top ~10% vs bottom ~90%. Nič ti ne pomaga biti v bogati državi (US), če si reven in za tvojo hišo fracking korporacije spuščajo metan v ozračje in cel kup kemikalij v tvojo pitno vodo. Vmes pa liberalni predsednik naklada o "innovation" in "fighting climate change" in daje cel kup "eko subvencij" privatnim podjetjem, ki jim je primarno dobiček in ne ekologija. Pa se vsi liberalci odlično počutijo, kako so dobri za okolje.

Fracking ZDA je bila najboljša poteza zadnjih 20 let. Zaradi tega imamo danes poceni nafto in smo manj odvisni od Savdskih sekalcev glav.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Da, to je pa bil zgodovinski dogodek. Proizvodnja fosilnih goriv iz naslova frackinga se je povečala in zaradi tega so se USA lahko distancirale od krutih Saudijcev. Sicer to ni dobro za okolje in ljudi, ampak vsaj Saudijcev smo se znebili, kar je bil odlični liberalni dolgoročni načrt.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Nikec3 ::

Sicer to ni dobro za okolje in ljudi

No, za ljudi je tudi dobro, ker smo s tem dobili nižjo ceno nafte.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

telexdell ::

jernejl je izjavil:

Večina zgoraj naštetih stvari je precej za lase privlečenih. Nekaj se jih pri ICE reši z avtomatskim menjalnikom, kakšno lahko rešiš z webastom,...

Ko se govori o ceni, se EV primerja s kršem za 300 €. Ko pa se govori o zmogljivosti, pa se EV primerja s kopico dodatne opreme, od katere vsaka dvigne ceno avta za jurja € in več. Če bi sešteli vso dodatno opremo, katero moramo doplačati za ICE, da bi ta bil po udobju vsaj pogojno primerljiv z EV potem smo s ceno že tam-tam. Če pa drži še to:
Tesla kupil Maxwel potem bodo že v letu ali dveh EV z dosegom tam 500 km občutno cenejši od primerljivih ICE.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

nekikr ::

Po koliko imaš gram?

Truga ::

Nikec3 je izjavil:

Sicer to ni dobro za okolje in ljudi

No, za ljudi je tudi dobro, ker smo s tem dobili nižjo ceno nafte.

nizja cena nafte ni dobra za nobenega ki namerava zivet vec kot se ene 10-20 let.

jernejl ::

telexdell je izjavil:

Ko se govori o ceni, se EV primerja s kršem za 300 €. Ko pa se govori o zmogljivosti, pa se EV primerja s kopico dodatne opreme, od katere vsaka dvigne ceno avta za jurja € in več. Če bi sešteli vso dodatno opremo, katero moramo doplačati za ICE, da bi ta bil po udobju vsaj pogojno primerljiv z EV potem smo s ceno že tam-tam.
A res? Koliko pa stane EV, ki ima doseg, primerljiv denimo s Škodo Fabia z avtomatskim menjalnikom?
Ker - če mora imeti ICE prav vse, kar ima EV, da je z njim primerljiv, potem velja tudi v obratni smeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:

Pa se ti ne zdi to hinavsko? Drugim prodajaš svojo nafto, da jo kurijo po cestah, sam pa potem subvencioniraš EV (in obdavčiš ICE) in govoriš kako si eko?

Ne, ne zdi se mi hinavsko. Kaj pa naj bi Norvežani naredili? Nehali črpati nafto in še naprej furati ICE?
Ne, morali bi nehati črpati nafto in še naprej spodbujati električne avte.

Če je neka stvar slaba (za človeka, za okolje ...), so proizvajalci te stvari, in preprodajalci, krivi bolj kot potrošniki. Velja tako za mamila kot za nafto. Če bi nehali črpati nafto, bi se ta na tržišču podražila, in bi bil cel svet bolj motiviran za iskanje drugih virov energije.

Tako kot je, so Norvežani kar lepo odgovorni za vso škodo, ki jo naredi njihova nafta. Je čisto vseeno, kdo jo pokuri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

VaeVictis ::

Okapi je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Pa se ti ne zdi to hinavsko? Drugim prodajaš svojo nafto, da jo kurijo po cestah, sam pa potem subvencioniraš EV (in obdavčiš ICE) in govoriš kako si eko?

Ne, ne zdi se mi hinavsko. Kaj pa naj bi Norvežani naredili? Nehali črpati nafto in še naprej furati ICE?
Ne, morali bi nehati črpati nafto in še naprej spodbujati električne avte.

Če je neka stvar slaba (za človeka, za okolje ...), so proizvajalci te stvari, in preprodajalci, krivi bolj kot potrošniki. Velja tako za mamila kot za nafto. Če bi nehali črpati nafto, bi se ta na tržišču podražila, in bi bil cel svet bolj motiviran za iskanje drugih virov energije.

Tako kot je, so Norvežani kar lepo odgovorni za vso škodo, ki jo naredi njihova nafta. Je čisto vseeno, kdo jo pokuri.


Mrbit ja, mrbit pa ne...

Lahko tudi drugače gledaš na zadevo, če ne bi bilo potrošnikov tudi prodajalcev oz. preprodajalcev ne bi bilo!

Se pa strinjam, da so Norvežani veliki dvoličneži!

Okapi ::

Proizvajalci so bolj krivi, ker ne samo, da delajo škodljivo stvar, tudi služijo na njen račun.

VaeVictis ::

Okapi je izjavil:

Proizvajalci so bolj krivi, ker ne samo, da delajo škodljivo stvar, tudi služijo na njen račun.


Če ni povpraševanja, tudi ponudbe ne bi bilo!

Okapi ::

Če je povpraševanje, se vedno kdo najde, ki je pripravljen delati škodljivo stvar, za zaslužek.

Krivolovec, ki ustreli nosoroga, je bolj kriv kot star Kitajec, ki poje nosorogov rog, ker misli, da deluje bolje kot viagra. Predvsem pa je to, da je proizvajalec bolj kriv (se pravi, strožje kaznovan), bolj učinkovit način za reševanje problema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

kow ::

Se ne strinjam. Bolj je kriv star Kitajec, ki pocne bedarije. Kot krivolovec, ki ponavadi samo isce sredstvo za prezivetje oz boljse zivljenje.

Nikec3 ::

Truga je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Sicer to ni dobro za okolje in ljudi

No, za ljudi je tudi dobro, ker smo s tem dobili nižjo ceno nafte.

nizja cena nafte ni dobra za nobenega ki namerava zivet vec kot se ene 10-20 let.

LOLZ. Torej v naslednjih 20 letih ti napoveduješ konec človeštva?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Truga ::

Ne, cez 20 let bo ze tako slabo da bojo zaceli ljudje umirati zaradi podnebja.

Mi se ne, bo pa kar precej bengucev tu. Upam da ti je vsec fasizem.

Nikec3 ::

Ne, morali bi nehati črpati nafto in še naprej spodbujati električne avte.

Ta opcija ni na voljo, ker gre denar od nafte za subvencije EV-jev. Če ne prodajajo nafte, tudi denarja za subvencije ni. Če pa želiš da naj denar vzamejo od nekje drugje, pa kar povej komu ga naj vzamejo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Truga ::

Miljarderjem, duh.

Nikec3 ::

Truga je izjavil:

Miljarderjem, duh.

Norveška je že ena izmed najbolj obdavčenih držav na svetu (če ne celo najbolj obdavčena). Odgovor torej ne pije vode. Torej, še enkrat, če denarja od nafte ni, od kod naj financirajo subvencije za EV-je?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

HODL ::

od kod naj financirajo subvencije za EV-je?

Poglej si kako je Stalin to naredil. Enostavno je.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Truga ::

https://www.curbed.com/a/texas-californ...

The disconnect became even more apparent as the meeting progressed and transportation people (CTC) didn't seem to grasp why the air quality people (CARB) were focusing so heavily on recommendations to reduce vehicle miles traveled (VMT).

At one point, CTC Commissioner Paul Van Konynenburg appeared perplexed by the testimony of Joe Jordan, who had driven a solar-charged electric vehicle to Sacramento from Santa Cruz, picking up meeting attendees along the way.

"We heard a lot of talk today about making a big push to reduce VMT," said Van Konynenburg. "So if everyone...had a zero-emission vehicle, give me the breakdown of how that wouldn't...help us meet our greenhouse gas goals?"

...

"There is a persistent belief, among both state officials and the public, that clean cars and clean fuels alone can achieve California's climate goals, but this is fundamentally untrue," he says. "Even if we have 100 percent zero-emission vehicles and 75 percent renewable energy production by 2050--both ambitious goals--we still need a 15 percent reduction of VMT beyond what current regional plans project to achieve."

Plus EVs are not a public health panacea. "EVs don't relieve congestion, and the dust from brakes and tires are a major source of particulate matter air pollution, which causes respiratory illness," says Bryn Lindblad, associate director of Climate Resolve. "That last fact doesn't really seem to be on people's radar as they look to EVs to be the solution."

e: Bold sem jaz dodal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Emobi ::

Fracking je ekološko zelo nesprejemljiv način pridobivanja nafte, prav tako je tudi dražji način.

Nizka cena nafte je sicer lahko dobra za družinski proračun, za skupnost pa nikakor. Poveča se promet, povečajo se emisije, poslabša se zrak in poslabša se zdravje ljudi.

Zaradi poceni nafte tudi okoljsko sprejemljivejši viri postanejo nekonkurenčni, ker so novejši in potrebujejo večja vlaganja.

Cena energentov ne sme biti nizka, ker potem večina ljudi z njimi ravna razsipno. Na primer v stilu: zdaj grem pa na kavo v 200 km oddaljeno kavarno.
Tako Američani, ki predstavljajo 4% svetovne populacije, porabijo okrog 25% svetovne energije.

Zato tudi vožnja z EV-ji ne bo bistveno cenejša od zdajšnje vožnje z ICE-ji.

To, da je Obama šel na pogreb saudskega kralja ni sporno, pač pa to, da je Trump prodal Saudijski Arabiji za 110 milijard orožja. Sicer državi med seboj nista tako različni, obe črpata velike količine nafte, obe imata veliko orožja, veliko revežev, edino Američani se med seboj bolj pobijajo kot tako imenovani sekalci glav.

Ameriški demokratski predsedniki običajno sprejemajo ekološko bolj sprejemljive odločitve kot republikanski predsedniki, ki včasih celo zanikajo globalno segrevanje. Tako zdaj Trump rine v ospredje termoelektrarne.

To pa, da se je v Obamovem mandatu načrpalo več nafte, pa je bolj posledica reševanja krize svetovnih razsežnosti, ki jo je povzročil Bush.

Edino prehod v brezogljično družbo nas bo rešil odvisnosti od Amerike, Saudove Arabije in Rusije, ki so glavne prodajalke nafte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Cange ::

Emobi je izjavil:

Fracking je ekološko zelo nesprejemljiv način pridobivanja nafte, prav tako je tudi dražji način.

Nizka cena nafte je sicer lahko dobra za družinski proračun, za skupnost pa nikakor. Poveča se promet, povečajo se emisije, poslabša se zrak in poslabša se zdravje ljudi.

Zaradi poceni nafte tudi okoljsko sprejemljivejši viri postanejo nekonkurenčni, ker so novejši in potrebujejo večja vlaganja.

Cena energentov ne sme biti nizka, ker potem večina ljudi z njimi ravna razsipno. Na primer v stilu: zdaj grem pa na kavo v 200 km oddaljeno kavarno.
Tako Američani, ki predstavljajo 4% svetovne populacije, porabijo okrog 25% svetovne energije.

Zato tudi vožnja z EV-ji ne bo bistveno cenejša od zdajšnje vožnje z ICE-ji.

To, da je Obama šel na pogreb saudskega kralja ni sporno, pač pa to, da je Trump prodal Saudijski Arabiji za 110 milijard orožja. Sicer državi med seboj nista tako različni, obe črpata velike količine nafte, obe imata veliko orožja, veliko revežev, edino Američani se med seboj bolj pobijajo kot tako imenovani sekalci glav.

Ameriški demokratski predsedniki običajno sprejemajo ekološko bolj sprejemljive odločitve kot republikanski predsedniki, ki včasih celo zanikajo globalno segrevanje. Tako zdaj Trump rine v ospredje termoelektrarne.

To pa, da se je v Obamovem mandatu načrpalo več nafte, pa je bolj posledica reševanja krize svetovnih razsežnosti, ki jo je povzročil Bush.

Edino prehod v brezogljično družbo nas bo rešil odvisnosti od Amerike, Saudove Arabije in Rusije, ki so glavne prodajalke nafte.


Tisti, ki se radi vozijo se vozijo neglede na ceno. Ostali bojo kupili 3x cenejši EV in preostanek denarja porabili za kaj bolj pametnega.

Emobi ::

Ljudi se ne da strpati v samo dve skupini.
V splošnem se promet poveča, ko je gorivo poceni in promet zmanjša, ko je gorivo drago; seveda ne takrat, ko gre za majhne spremembe v ceni, pač pa večje spremembe glede na kupno moč.

Ker EV-ji porabijo relativno malo energije in še ta je poceni in njeno ceno ni moč dvigniti brez da bi dvignili življenjsko pomembnejše potrebščine (kuhanje, ogrevanje, topla voda...), bo država promet regulirala z letnimi dajatvami in vožnja z osebnim prevozom bo stala enako kot danes, ko je promet še vzdržen.

Cange ::

Kakor je meni znano ni problem promet ampak onesnaževanje s prometom. EV nima izpušnih plinov, torej ni nobenega problema če je Slovenija čista in mobilna.

imagodei ::

Štrom pa naredi kdo? Hrčki? Al imaš v riti vtičnico, dela pa na princip perpetum mobile?
- Hoc est qui sumus -

Cange ::

Tistemu ki je mar do okolja bo polnil avto ob sončnih dneh in med vikendom. Za tiste ki hodijo v večja mesta na delo bodo z veseljem pustili EV na večjih parkiriščih na robu mesta in polnili EV čez integrirane sončne celice ali čez počasne polnilnice. Recimo da mesto subvencionira parkirplace zato da se razreči promet v mestih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

K0l1br1 ::

Verjetno ja, jim bodo spet nekateri dirigirali, kdaj smejo polniti in kako, če delajo v večjih mestih. Za manjša mesta pa boli nas patka za njih.
Tako kot so sedaj nekateri poklicani, da dirigirajo, da ne smeš vw-ja ali dizla kupiti.

kow ::

Jevons paradox @ Wikipedia

Elektrika bo imo mocno povecala stevilo avtomobilskih kilometrov. Revnejsi se bodo lahko vozili vec. Samo davki lahko zmanjsajo porabo.

49106 ::

Cange je izjavil:

Tistemu ki je mar do okolja bo polnil avto ob sončnih dneh in med vikendom.


Laž. Takšni sploh ne uporabljajo avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FormerUser ()

K0l1br1 ::

Spet smo tam, kjer diregenti pravijo, da jim je mar za okolje, ker vozijo bencinarja, da pa ni mar za okolje tistim, ki vozijo dizla. Prikladno pa nočejo živeti v okolju (beri: jami).

Nikec3 ::

imagodei je izjavil:

Štrom pa naredi kdo? Hrčki? Al imaš v riti vtičnico, dela pa na princip perpetum mobile?

Kaj bi rad povedal? Nihče ne govori o tem, da moramo porabo energije na prebivalca zmanjšati na 0. Govorimo o tem, da je potrebno zmanjšati izpuste CO2. Električni avtomobili delajo točno to.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Najbolj zeleni avtomobili v letu 2019:
https://insideevs.com/most-environmenta...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Truga ::

Fake news, spisek ni samo spisek modelov tesle. :D

Vazelin ::

Evo audi etron 83 jurjev zacetna cena

Emobi ::

K0l1br1 je izjavil:

Verjetno ja, jim bodo spet nekateri dirigirali, kdaj smejo polniti in kako, če delajo v večjih mestih. Za manjša mesta pa boli nas patka za njih.
Tako kot so sedaj nekateri poklicani, da dirigirajo, da ne smeš vw-ja ali dizla kupiti.

Nobeden nobenemu ne dirigira, kaj smeš in kaj ne kupiti. To bi bilo kršenje proste trgovine.
Edini dirigent je država in lokalna skupnost, ki s predpisi, s katerimi pa ne smejo kršiti zakonodajo, usmerjajo zadevo k zastavljenim ciljem, ki jih je država dolžna uresničiti. Če jih ne bomo uresničili, bomo plačali penale.

Je pa še en dirigent, v naših glavah namreč, ki dirigira v odvisnosti od:
- našega razumevanja problematike,
- našega zavedanja resnosti položaja glede prihodnosti človeštva
- naših strahov pred spremembami,
- pripravljenosti se čemu odreči za bodočnost zanamcev
- ...

Emobi ::

nejcek74 je izjavil:

Emobi je izjavil:

V mestnih jedrih je potrebno najprej prepovedati vožnjo starim dizlom, ki najbolj onesnažujejo. To v Nemčiji že imajo. V skandinavskih državah pa v mestnih jedrih prepovedujejo vožnjo tudi že ostalim ICE-jem.
V velika mesta pri nas bo to tudi počasi prišlo, ker je potrebno izboljšati kvaliteto življenja meščanov glede kvalitete zraka, pri tem pa ne smemo bistveno poslabšati drugih parametrov kvalitete življenja. Manjša mesta imajo pa druge probleme.

Samo glede prometa: motiš se, pa pozabil si opazovati kaj se okoli tebe dogaja zadnjih 30 let:
- evropska mesta zapirajo mestna jedra za VSA motorizirana osebna vozila in s tem uspešno dvigujejo kvaliteto življenja
- poglej si samo revitalizacijo mestnega jedra Ljubljane, kljub slabim stranem je jasno razviden uspeh 99% izgona osebnih vozil
- povsod se postavlja abotni argument: kako bom pa dostavljal do svojega stanovanja? dostava deluje, osebni dovoz pa ne
- ICE ali EV noben od njih ne spada v mesto:
Onesnažen zrak je drug problem, za izgon osebnih vozil iz mest je "krivo" dejstvo da osebno vozila brez souporabe (in avtonomne vožnje) ne delujejo v gosto naseljenih območjih. Rešitvi sta dve: nadaljnja uporaba osebnih vozil, povečanje prometne mreže in posledično razpršitev dejavnosti (ameriški model) ali izgon osebnih vozil (evropa).

Se strinjam z Okapijem, ki pravi:
"Revitalizacija" v tem primeru pomeni turistično gnečo in manjšanje število stalnih prebivalcev, ter številnih trgovin, ki niso namenjene predvsem turistom. V Benetkah takšno stanje mnogi globoko obžalujejo.

Evropska mesta imajo prepoved vseh avtomobilov predvsem v strogem centru. Avtomobile iz mesta ne moreš pregnati, če ne zagotoviš pogojev za normalno življenje meščanov in trgovin, sicer se meščani in trgovine izselijo, o čemer piše Okapi. V Ljubljanskih ulicah, kjer ni avtomobilov, verjetno najbolj prebivajo airbnb-jevci in ne meščani.
Teh ulic pa je zelo malo, kajti center Ljubljane je prepreden z zelo prometnimi ulicami in edina rešitev, da Ljubljančani ne bi zaradi slabega zraka eno leto prej umirali, je prepoved vožnje najprej starim dizlom po samem strogem centru, nato pa še...

In v Ljubljani nikoli ne bo Ikeje brez parkirnih prostorov, kot je to na Dunaju.

Življenje v relativno malem mestu Ljubljana bi bilo z izgonom avtomobilov uničeno in za to ni nobene potrebe. Se pa da s pametno politiko, ki je vendarle opazna, promet očistiti in razredčiti ter vzpostaviti znosno živahno vrvenje meščanov, turistov, pešcev, kolesarjev, avtomobilov in avtobusov.

Gregor P ::

Medtem pa se "začuda" vedno več proizvajalcev podaja tudi v "vodikove vode".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Emobi ::

A se kaj dogaja?

O vodiku poslušam že več desetletij, pa najbrž bo še trajalo. 40% energije vodika gre za njegovo skladiščenje pod visokim pritiskom, drage in netrajne gorivne celice iz platine...

Pri nas je samo ena zastarela vodikova pumpa, za katero Petrol pravi, da sicer obratuje, vendar ne deluje. Ali pa pravijo, da deluje, vendar ne obratuje.

Ne, pravijo, da miruje!

https://www.slovenskenovice.si/novice/s...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Nikec3 ::

Emobi je izjavil:

A se kaj dogaja?

O vodiku poslušam že več desetletij, pa najbrž bo še trajalo. 40% energije vodika gre za njegovo skladiščenje pod visokim pritiskom, drage in netrajne gorivne celice iz platine...

Pri nas je samo ena zastarela vodikova pumpa, za katero Petrol pravi, da sicer obratuje, vendar ne deluje. Ali pa pravijo, da deluje, vendar ne obratuje.

Ne, pravijo, da miruje!

https://www.slovenskenovice.si/novice/s...

Vodik za osebne avtomobile je bedarija. Glede drugih aplikacij pa še bom počakal s sodbo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Takole z zastarelo tehnologijo s težkimi baterijami in predolgim polnjenjem ne bo moglo biti za dolgo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

roCkY ::

100 KW polnenje je za 95% populacije zdostno. Malo se bo pač treba prilagoditi. Drugo pa je polnenje na domači vtičnici. Tu pa tudi bo marsikje problem, ker je infrastruktura preprosto prešvoh.

Drug segment so dostavniki in teža baterij. Za 3500kg skupne teže bodo praktično neuporabni. Za C je pa prvo treba imeti izpit in dajatve so obupne nad 3500 kg. Pomoje bi morali za B dvignit dovoljeno maso na vsaj 5000-5500kg hitrost pa omejiti hitrost na cca. 90 km/h. E-crafter recimo ima povsem solidno porabo nekaj nad 300W/km. A "golfova" baterija je obup v takem vozilu, ki je trenutno morda uporabno le za ožja mestna središča.

BigWhale ::

Moj vcerajsnji dan: iz stajerske na obalo, na nek zabacen vikend in zaradi zmesane navigacije po totalnih brezpotjih med primorskimi vinogradi. Na vikendu pa elektrika bolj za vzorec kot kaj zaresnega. Vsega skupaj malenkost manj kot 500km prevozenih: en postanek za tankanje, ker sem startal z manj kot pol tanka, drug postanek zato, ker sem pozabil kupit vitrex. Vsega skupaj kaksnih deset minut postanka. Nazaj grede bi s katerimkoli EVjem moral nekje polniti avto. Na destinaciji, bi verjetno lahko polnil z max 1kW. Tam sem bil kakih pet ur. Proti primorski, na pocivaliscu okrog Divace (?) je bilo opaziti Tesla chargerje, dostop do njih je bil pa omejen s stozci. Nisem spraseval, ce zato, ker ljudje parkirajo tam ali zaradi cesa drugega.

Ce imas taksne izlete kaj vec kot enkrat na pol leta, zna biti to precej nadlezno.
««
629 / 1138
»»