Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

WarpedGone ::
In tut vemo zakaj, khm.
Mestni avtobusi so tut dobri kandidati za elektrifikacijo. Tut sistem menjavanja baterij bi pri njih lahko špilal bp.
Mestni avtobusi so tut dobri kandidati za elektrifikacijo. Tut sistem menjavanja baterij bi pri njih lahko špilal bp.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::
Dokler bodo nikljeve baterije, vse kakor NE. Ko bodo litijeve - bring it on! Večina avtobusov ima stare dizelske motorje, ki zelo onesnažujejo, tudi večina popolnoma novih nima DPF...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

T0RN4D0 ::
LiFePO4 mogoče ja. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

WarpedGone ::
Itak da LiFePO4, kaj pa drugega? Svinec, Nikelj? To delajo samo tisti, ki bi radi dokazali da v praksi štrom ne dela. Če hočeš pokazat da dela, poskusiš z Litijem.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

T0RN4D0 ::
Litijeve so trenutno največ v uporabi li-ion, ki jih lahko menjaš na dve, tri leta. Ali li-po...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Pyr0Beast ::
Zakaj nikljeve ne ? Energetska kapaciteta enaka litijevim, še z vodikom bi jih lahko futral.
Sicer avtobusi na baterije so resen fail. Tudi z regeneracijo. Ni računice. 500kW iz baterij, s tem da mora biti zadeva premična in ne preveč težka.
Sicer avtobusi na baterije so resen fail. Tudi z regeneracijo. Ni računice. 500kW iz baterij, s tem da mora biti zadeva premična in ne preveč težka.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zheegec ::
Zakaj nikljeve ne ? Energetska kapaciteta enaka litijevim, še z vodikom bi jih lahko futral.
ne zaradi "fičerjev", ampak zaradi "envijromenta", ampak to kupce Priusov z nikljevo baterijo ne zanima, oni so "eko" pa če še tako razlagaš da je litij manj okolju ne-prijazen in da je Prius zeloo okolju škodljiv.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::
Nikelj environmental hazard ? Nič bolj kot litij IMO.
Pa še več ciklov lahko sfura preden crkne.
Pa še več ciklov lahko sfura preden crkne.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::
Energetska kapaciteta enaka litijevim, še z vodikom bi jih lahko futral.
Jajca na kvadrat. NiMH pleše okrog 70 Wh/kg, NiCad okrog 45, Litij pa se začne pri 100 in gre v praksi proti 150 Wh/kg.
Kolk je vreden tvoj opinion je tule že vsem jasno. Nekje pod nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::
NiMh gredo do 100Wh/kg (vs. 160Wh/kg za Li).
NiMH ima 280Wh/L vs. 200Wh/L za Li-ion.
NiMH ima 280Wh/L vs. 200Wh/L za Li-ion.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Aston_11 ::
Kot je razumeti, NiMh za isto količino Wh/kg zavzamejo manj prostora, vendar je potrebna večja teža za isto količino Wh/kg kot Li-ion, teža pa je pri teh stvareh kar pomemben dejavnik.

Pyr0Beast ::
Točno to.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::
Tako kot gre NiMH do 100Wh/kg gre litij do 300Wh/kg.
Nekaj je teorija, neki pa praksa.
Nekaj je teorija, neki pa praksa.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::
Seveda da.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

gumby ::
Kaj sploh hočete dokazat s temi ciframi?
Da so za uporabo v avtu ene bolj zanič, kot druge?
Da so za uporabo v avtu ene bolj zanič, kot druge?
my brain hurts

WarpedGone ::
Da ni vse isto, kljub temu da je vse elektrika. In da so pogoji pod katerimi morajo baterije delat hudo različni.
In da je neki teorija, neki pa kaj se da v praksi kupit.
In da je neki teorija, neki pa kaj se da v praksi kupit.
Zbogom in hvala za vse ribe

Boeing ::
pyro, nikljeve zato ne, ker so predrage, pretežke, reciklaža je zajebana, na koncu koncev pa niso tako nedolžne. Nikelj je strupen, sicer manj kot kadmij, ampak je.
Litij pa kot tak že obstaja v naravi v obliki oksida, kobalt pa tudi, in ko baterijo zavržeš oz. ko "zgori", dobiš nazaj okside, pa je stvar rešena. Ostane sicer embalaža, ampak recimo, da se to reši z reciklažami.
Al še zdaj nočeš razumet ?
btw, fusion dobi Li baterije, tako kot prius. Še v 2010Q1.
Litij pa kot tak že obstaja v naravi v obliki oksida, kobalt pa tudi, in ko baterijo zavržeš oz. ko "zgori", dobiš nazaj okside, pa je stvar rešena. Ostane sicer embalaža, ampak recimo, da se to reši z reciklažami.
Al še zdaj nočeš razumet ?
btw, fusion dobi Li baterije, tako kot prius. Še v 2010Q1.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Pyr0Beast ::
Boeing: Imaš polno denarnico nikljevih kovancev. :)
Da so za uporabo v avtu ene bolj zanič, kot druge?
True that :)
Da so za uporabo v avtu ene bolj zanič, kot druge?
True that :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Boeing ::
pyro: ne, poslujem samo brezgotovinsko. sorry :)
Nikelj v kovancih ni elementarni, tako kot v akumulatorjih. Kako težko je zopet to razumet ?
Nikelj v kovancih ni elementarni, tako kot v akumulatorjih. Kako težko je zopet to razumet ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

R O N I N ::
Tema za pametovanje... 
Pa da sem še malo sam pameten, bom naštel nekaj dejstev:
-Električna energija se morda zdi "čista energija", a je pri proizvodnji el. energije prav tako prisotno onesnaževanje in škodovanje okolju. Lahko precejšnje.
-Izdelava enega el. avta ali pa hibrida je tudi več kot 3x bolj potratna od izdelave navadnega, ki ga poganja nafta. Recimo za izdelavo Tesle se spusti toliko škodljivih stvari v okolje, kot jih avto z 3 literskim motorjem v 10ih letih.
-problem reciklaže. Ogromen.
-avtonomija zelo slaba v primerjavi z navadnimi avti.
-polnenje el. avta traja pol dneva, bencinarja 5min.
-neslišen, kar je nevarno v prometu.
-težji, slabše vodljiv, od klasičnega avta
-prihodnost je v drugih tehnologijah
-konstanten navor je v večini pogledov sicer pozitivna stvar ima pa tudi negativne vplive
--------------------------------------
Pod črto.
Električni avti so le modna muha. Tisti, ki ga kupi in misli, da bo s tem prispeval k čistejšem okolju, je zelo naiven. Ovca.
Nihče si pri zdravi pameti nikdar ne bi želel električnega avta. Hibrida že, nikakor pa ne nekaj kar lavfa na baterije.

Pa da sem še malo sam pameten, bom naštel nekaj dejstev:
-Električna energija se morda zdi "čista energija", a je pri proizvodnji el. energije prav tako prisotno onesnaževanje in škodovanje okolju. Lahko precejšnje.
-Izdelava enega el. avta ali pa hibrida je tudi več kot 3x bolj potratna od izdelave navadnega, ki ga poganja nafta. Recimo za izdelavo Tesle se spusti toliko škodljivih stvari v okolje, kot jih avto z 3 literskim motorjem v 10ih letih.
-problem reciklaže. Ogromen.
-avtonomija zelo slaba v primerjavi z navadnimi avti.
-polnenje el. avta traja pol dneva, bencinarja 5min.
-neslišen, kar je nevarno v prometu.
-težji, slabše vodljiv, od klasičnega avta
-prihodnost je v drugih tehnologijah
-konstanten navor je v večini pogledov sicer pozitivna stvar ima pa tudi negativne vplive
--------------------------------------
Pod črto.
Električni avti so le modna muha. Tisti, ki ga kupi in misli, da bo s tem prispeval k čistejšem okolju, je zelo naiven. Ovca.
Nihče si pri zdravi pameti nikdar ne bi želel električnega avta. Hibrida že, nikakor pa ne nekaj kar lavfa na baterije.

blackbfm ::
Težko je primerjat "state of the art" avte na fosilna goriva z električnimi, ki so relativno nova stvar.
Ja, samo ena elektrarna ima lahko na splošno boljši izkoristek, kot pa na tisoče navadnih motorjev.
Ko bo tehnologija bolj razvita to ne bo problem.
To ni tak problem oz. se da porihtat.
Ne bi reku.
Mogoče ne še danes, čez 10 let pa bodo stvari verjetno bistveno drugačne.
-Električna energija se morda zdi "čista energija", a je pri proizvodnji el. energije prav tako prisotno onesnaževanje in škodovanje okolju. Lahko precejšnje.
Ja, samo ena elektrarna ima lahko na splošno boljši izkoristek, kot pa na tisoče navadnih motorjev.
-Izdelava enega el. avta ali pa hibrida je tudi več kot 3x bolj potratna od izdelave navadnega, ki ga poganja nafta.
-problem reciklaže. Ogromen.
-avtonomija zelo slaba v primerjavi z navadnimi avti.
-polnenje el. avta traja pol dneva, bencinarja 5min.
-težji, slabše vodljiv, od klasičnega avta
Ko bo tehnologija bolj razvita to ne bo problem.
-neslišen, kar je nevarno v prometu.
To ni tak problem oz. se da porihtat.
-prihodnost je v drugih tehnologijah
Ne bi reku.
Nihče si pri zdravi pameti nikdar ne bi želel električnega avta.
Mogoče ne še danes, čez 10 let pa bodo stvari verjetno bistveno drugačne.

Pyr0Beast ::
Težko je primerjat "state of the art" avte na fosilna goriva z električnimi, ki so relativno nova stvar.
?!? Saj tehnologija krmiljenja motorjev, napajalniki in polnilci, vse to je že lep čas razvito.
Ja, samo ena elektrarna ima lahko na splošno boljši izkoristek, kot pa na tisoče navadnih motorjev.
El. avtomobil je tako 'čist', kakor je čista elektrika, ki ga poganja. Par JE in to je to.
Ne bi reku.
Se strinjam. El. avto je kar dobra spodbuda za raziskovanje alternativ.
?!? Saj tehnologija krmiljenja motorjev, napajalniki in polnilci, vse to je že lep čas razvito.
Ja, samo ena elektrarna ima lahko na splošno boljši izkoristek, kot pa na tisoče navadnih motorjev.
El. avtomobil je tako 'čist', kakor je čista elektrika, ki ga poganja. Par JE in to je to.
Ne bi reku.
Se strinjam. El. avto je kar dobra spodbuda za raziskovanje alternativ.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

blackbfm ::
?!? Saj tehnologija krmiljenja motorjev, napajalniki in polnilci, vse to je že lep čas razvito.
So pa baterije toliko manj.

T0RN4D0 ::
Noben avto ni neslišen, ko se premika. Ko stoji, jih je pa že danes en kup neslišnih. Na srečo so elektroavtočki še ekonomski nesmisel, tako, da bodo zaenkrat bolj redki. V tem času se bo pa že približno pokazalo, kako kaže zadeva. Kako komercialna jajca prenašajo zimo, poletje, kaj ostane od baterije po nekaj letih, kako se drži električno omrežje...
Full elektro se še neki časa ne bomo mogl it. Ker je pa čist možno, da bomo tam okoli penzije pa mogoče šaltal, mogoče vseeno ne bi bilo napak začet počas razmišljat o nadgradnji električnega omrežja in izgradnji še nuklearke ali dveh. Drugače bomo kmalu doma agregater kurblali in z njimi futral avtomobile. :)
Full elektro se še neki časa ne bomo mogl it. Ker je pa čist možno, da bomo tam okoli penzije pa mogoče šaltal, mogoče vseeno ne bi bilo napak začet počas razmišljat o nadgradnji električnega omrežja in izgradnji še nuklearke ali dveh. Drugače bomo kmalu doma agregater kurblali in z njimi futral avtomobile. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

WarpedGone ::
@Ronin: yet another troll?
Čisto vse kar si navrgel je bilo v tejle temi že vsaj desetkrat prežvečeno.
Če uletiš na koncu sestanka, se spodobi da se seznaniš, kaj je že bilo predebatirano in dodaš kaj novega al pa si vljudno tiho.
Tornado:
Tole se sliši divje ampak že neki časa tuhtam na domačo mikrokogeneracijo na kurilno olje. Nimam še vseh številk v roki, da bi lahko trdil da se na 20 let splača ampak zgleda obetavno vsaj v principu. Sploh če najdeš kakšno multifuel kogeneracijsko zadevo.
Čisto vse kar si navrgel je bilo v tejle temi že vsaj desetkrat prežvečeno.
Če uletiš na koncu sestanka, se spodobi da se seznaniš, kaj je že bilo predebatirano in dodaš kaj novega al pa si vljudno tiho.
Tornado:
Drugače bomo kmalu doma agregater kurblali in z njimi futral avtomobile. :)
Tole se sliši divje ampak že neki časa tuhtam na domačo mikrokogeneracijo na kurilno olje. Nimam še vseh številk v roki, da bi lahko trdil da se na 20 let splača ampak zgleda obetavno vsaj v principu. Sploh če najdeš kakšno multifuel kogeneracijsko zadevo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

dzinks63 ::
Sedaj pa gre že malo zares. Obljubljajo ga za konec letošnjega leta.
Nissan Leaf bi naj bil avtomobil s ceno 14000€ (vprašanje če so v to ceno vključene baterije?) z kar spodobnimi zmogljivostmi in dosegom.
80kW elektromotor, 144km/h (blokada), 0-100km/h:11s, doseg 160km, teža 1400kg. Z takšnimi lastnostmim bi lahko bil povsem primeren kot mestni ali primestni avtomobil.
Nissan Leaf bi naj bil avtomobil s ceno 14000€ (vprašanje če so v to ceno vključene baterije?) z kar spodobnimi zmogljivostmi in dosegom.
80kW elektromotor, 144km/h (blokada), 0-100km/h:11s, doseg 160km, teža 1400kg. Z takšnimi lastnostmim bi lahko bil povsem primeren kot mestni ali primestni avtomobil.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

Phil ::
vprašanje če so v to ceno vključene baterije?
Saj piše v članku da niso. Stale naj bi dodatnih par kEUR oz. 100EUR najema na mesec.

T0RN4D0 ::
WarpedOne, mislim da se ne splača in se bo s časom še manj splačalo. Sploh ker bi gospoda radi tudi na kurilno olje počasi uvedli iste trošarine kot na dizel. Če rabiš poceni energijo za avto, znajo več ali manj vsi dizli mirno prebavit kurilno olje. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

R O N I N ::
Doseg 160km.
Se pravi za 2 uri vožnje, potem pa sledi 12h polnjenje baterij. Sklepam. Kje piše kolk dolg se polnijo? Bedarija tko al drugač.


Matev ::
Doseg 160km. Bedarija tko al drugač.
polni se preko noči
150 km na dan pa tudi ne naredi vsak

blackbfm ::
Mene sam moti da ne naredijo enga avta z normalno obliko. Vsi elektro in hibridi so neke čudne invalidne oblike. Razen tistih tesla motors..

A. Smith ::
Avtomobile na vodik smo nekako večkrat ovrgli. Z vodikom je hudič delat. Že lep čas pa je v zraku tudi vest o gorivnih celicah, ki goltajo bencin (smo že dokazovali, da je ravno bencin daleč najboljši način za skladiščenje vodika)? No, tukaj je primer.
Če bi nekje v daljni prihodnosti nafte zmanjkalo (malo verjetno, pa vseeno), vendar pa bi lahko "proizvedli" dovolj vodika (npr. s kogeneracijo v nuklearkah), bi lahko ta vodih vezali v preproste tekoče ogljikovodike, ki bi jih potem kurili s temi celicami. Medtem, ko je vodikova ekonomija skrajno nepraktična, bi tole pa vendar lahko obetalo.
Mnenja?
Če bi nekje v daljni prihodnosti nafte zmanjkalo (malo verjetno, pa vseeno), vendar pa bi lahko "proizvedli" dovolj vodika (npr. s kogeneracijo v nuklearkah), bi lahko ta vodih vezali v preproste tekoče ogljikovodike, ki bi jih potem kurili s temi celicami. Medtem, ko je vodikova ekonomija skrajno nepraktična, bi tole pa vendar lahko obetalo.
Mnenja?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

snow ::
V principu se mi zdi tole zelo dobra ideja.
Kako težavno je pa z elektriko proizvajat ogljikovodike? In kakšna bi morala biti teža za gorivne celice + el. motor v primerjavi s tem na notranje izgorevanje?
Kako težavno je pa z elektriko proizvajat ogljikovodike? In kakšna bi morala biti teža za gorivne celice + el. motor v primerjavi s tem na notranje izgorevanje?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

snow ::
Pravzaprav je pred gorivnimi celicami na vodik ena procesna enota, ki iz bencina prozivaja vodik.
Ampak skupen izkoristek pravijo da je 40%. Še malo se zmanjša zadeva in izboljša moč pa bo že kar napredek.
Ampak skupen izkoristek pravijo da je 40%. Še malo se zmanjša zadeva in izboljša moč pa bo že kar napredek.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Daedalus ::
Doseg 160km.Se pravi za 2 uri vožnje, potem pa sledi 12h polnjenje baterij. Sklepam. Kje piše kolk dolg se polnijo? Bedarija tko al drugač.
Za vsakodnevno jajcanje po Ljubljani in okolici je čisto ok.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Phil ::
160km dosega je večino čisto dovolj. Kar pri tistem avtu mene edino bode v oči je nenavadno visoka cena najema baterij. Koliko pa pridejo potem baterije oz. koliko časa trajajo, da je najemnina celih 100EUR/mesec (kar je za večino več kot strošek bencina).

Spajky ::
he, baterije so tretjino cene avta, po par letih so fuč ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

T0RN4D0 ::
Sej so razvite, samo ljudje imajo nerealna pričakovanja. :) Se pa seveda še razvijajo, samo korak za korakom.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

A. Smith ::
Kako težavno je pa z elektriko proizvajat ogljikovodike?
Fischer-Tropsch proces (že omenjen v tem threadu). V 40h so nemci po tem postopku delali bencin iz premoga.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Pyr0Beast ::
Tudi iz metana/zem. plina se ga da delati. :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

R O N I N ::
Te baterije, ki se danes uporabljajo za električne avtomobile in pa razne laptope so že krepko v drugi polovici razvojne faze. Dost več se ne bo dal iztisnit iz njih. Tudi če še enkrat toliko bo še vedno premalo. Tako da kot sem že omenil, prihodnost je v drugih tehnologijah ali pa vsaj v drugačnem skladiščenju elektrike...

Pyr0Beast ::
Ali se pa preprosto pocenijo :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T0RN4D0 ::
Prihodnost je v becinu haha, vsaj zaenkrat. Sicer pa ja, sej ni noben tehničen problem že danes nafilat zadost baterij v avto, da bo imel čist solidne performanse. Al je treba platit taj burek, bi reku WarpedOne. :)
In zaenkrat ni veliko ljudi pripravljeno plačat 10kEUR+ za fancy rezervar, ki ne drži niti toliko energije kot klasika, ki jo izdelujejo po 10EUR in se za razliko od klasike fila za en dva velikostna razreda dlje kot klasika. Medtem ko je klasika za 10EUR večna, je rezervar za 10kEUR potrošna roba, čeprav obstaja možnost da bo dočakal konec avta. Je pa res da lahko ta fensi rezervar filaš poceni, in uporabiš malo cenejši motor.
In zaenkrat ni veliko ljudi pripravljeno plačat 10kEUR+ za fancy rezervar, ki ne drži niti toliko energije kot klasika, ki jo izdelujejo po 10EUR in se za razliko od klasike fila za en dva velikostna razreda dlje kot klasika. Medtem ko je klasika za 10EUR večna, je rezervar za 10kEUR potrošna roba, čeprav obstaja možnost da bo dočakal konec avta. Je pa res da lahko ta fensi rezervar filaš poceni, in uporabiš malo cenejši motor.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Pyr0Beast ::
Bencin bo verjetno še nekaj časa dokaj poceni zadeva. Dokler imaš na voljo dovolj oksidanta je to skorajda čista energija brez 'odvečne' teže.
Baterija je pa takšna kakor je. Verjetno se sistemu dveh elektrod in 'elektrolita' ali primernega polimera ne bo dalo kar tako odpovedati.
Baterija je pa takšna kakor je. Verjetno se sistemu dveh elektrod in 'elektrolita' ali primernega polimera ne bo dalo kar tako odpovedati.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Lonsarg ::
Baterija je lahko katerikoli kemični proces. Fora je samo, da mora biti reverzibilen, rugače bi komot tudi ogrenje bencina uporabljal za baterijo. Tak da bolše baterije bojo komaj takrat, ko bodo kak bolši kemični proces, kot eno bogo oksidacijo spravili v baterije. Gorenje vodika je načeloma reverzibilno ane? Tukaj treba delat. Al pa kako foro z 100% odbojnim materialom, pa se gremo kako ujetje fotonov:D To bo pa treba še mal počakat hehe.

energetik ::
Načeloma bi lahko uporabili kot akumulator tudi stisnjen zrak. Ampak mamo pol probleme z izgubami pri kompresiji. Kolikšna bi bila energijska gostota, bi se dal pa zračunat.