» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
558 / 1138
»»

Nikec3 ::

TSLA je na najnižji točki leta. A je kak poseben razlog za to?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

A misliš razen zadnjih 50 novic o neprimernem obnašanju in laganju in zavajanju ikone TSLA? Ne, nič posebnega.

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

A misliš razen zadnjih 50 novic o neprimernem obnašanju in laganju in zavajanju ikone TSLA? Ne, nič posebnega.

To ni novica zadnjih dveh dni.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Saj se ne odločijo vsi vlagatelji v istem trenutku zapustiti ladjo. Danes nekaj, jutri še nekaj, potem že tretje zaskrbi, pa potem četrte. Potem pa pride tweet o novem modelu in spet zraste...

J.McLane ::

Ves delniški trg že tri dni pada.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Prospekt ::

edit: nevermind

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Prospekt ()

Zheegec ::

Nikec3 je izjavil:

TSLA je na najnižji točki leta. A je kak poseben razlog za to?

Cel kup stvari. Po mojem to, da Tesla v zadnjih dokumentih ne omenja več dobička za Q4 in da je Elon za Q3 rekel, da "smo blizu profitabilnosti". Pa ponavadi so napovedi Elona in Tesle zelo "optimistične".

Kot drugo pa to, da je zelo možno, da je Elon že kršil pogoje poravnave z SEC, in to še preden je sodnik to poravnavo potrdil. Bomo videli do četrtka, če si SEC premisli in napiše sodniku, da je Elon že kršil pogoje poravnave.

Kot tretje pa izgleda, da par velikih lastnikov Tesle počasi gre proti izhodu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

BEV-ji dobivajo tekmo proti PHEV-om:
https://insideevs.com/all-electric-plug...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

roCkY ::

Kaj dosti veselja za rajo ne bo pravi BMW.

Nikec3 ::

roCkY je izjavil:

Kaj dosti veselja za rajo ne bo pravi BMW.

"Pravi BMW".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Truga ::

BMW zal mislim da ima prav, baterije kot so v avtih danes se vec kot ocitno ne morejo dovolj dobro scalat. Rabimo drugo/boljso tehnologijo.

WarpedGone ::

Well, BMW and most other ICE makers are in an impossible economic scenario: they have a pipeline of investments focused on making millions of ICE cars, which investments must earn back their costs, i.e. all those ICE cars must all be sold, and at the expected profit margins.

That pipeline of ICE investments has expected depreciation schedules of 5-10 years.

These ICE companies have huge inertia, with an annual new capacity of maybe 5%. They cannot convert to EVs faster, especially if there's a collapse in ICE demand. And they absolutely must not write off hundreds of billions of dollars worth of obsolete ICE factories...

Another problem ICE manufacturers like BMW have is that they have one core competency, one big competitive advantage: the internal combustion engine and powertrain and patent moats around them. They are outsourcing even the assembly line for premium cars, not to mention R&D.

So if you take away the ICE powertrain, what is left? Not much ...

That's the "ICE paradox", in a nutshell.
Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

Divje spekulacije.

Okapi ::

Bolj fantazija Muskovih vernikov, bi rekel.

SmeskoSnezak ::

Okapi je izjavil:

Bolj fantazija Muskovih vernikov, bi rekel.

Potem pa odgovori na vprasanja, ki se postavljajo znotraj texta. Kaj se naj zgodi s tovarnami? Itd.
@ Pusti soncu v srce... @

Okapi ::

Kaj so prej delali v tovarni v Fremontu, kjer zdaj delajo Tesle?

Tesla je tovarno morala kupit, BMW jo pa že ima (celo več njih), samo malo predelati mora linije.

mikhaair ::

Ok, to je res, da mora samo malo predelati linije, ampak ravnokar so predstavili serijo 3, ki je se vedno klasicen ICE avtomobil. Tesla M3 pa je prvi srednjeslojaski serijski elektricni avtomobil. Saj obljublja BMW hibrida, pa nekoc elektricno 3ico, sam to je vse kompromis. Ponekod sem bral, da M3 v vodljivosti prekaša oz. se kosa s trojko. Pospeški in tišina verjamem da so boljši, ampak razvoj! BMW je porabil čas in denar za ICE trico. Tesla za EV M3. Kdo bo zmagovalec v USofA je najverjetneje že znano. V EU, ko pride M3 pa....?

Torej ce Tesli uspe zagotoviti količine, primerno ceno, kvaliteto in servis, bo BMW samo z rahlo spremembo in predelavo na liniji začel bruhat EVje? Katere? Kdo bo plačal dividende razvajenim investitorjem, za katere je BMW simbol uspeha, sigurnosti, zaupanja? Kdo bo plačal razvoj propradle trojke, Kdo bo plačal razvoj BMW EV trojke?

BMW naj bi bil avantgarda. Ponuja pa turbodiesel trojko v kupe in kabrio izvedbi. HALO!!!!

roCkY ::

Kasneje se bodo evropejci na polno lotili EV-jev več baterij (surovin zanje) bodo imeli ostali na razpolago.

Jasno je da evropskim proizvajalcem prav nič ne ustreza ukinjanje ICE ravno zaradi tehnologije, ki jo obvladajo (z malimi deviacijami kot je prikrajanje nekaterih podatkov) in kapacitet, ki bodo zamortizirane čez kako dekado. Zato tudi kampanija v hibride in ne v EV-je poleg klasičnih ICE. Potrošnik bo primoran plačati oba pogonska sklopa, ker je tako rekla tudi politika.

Zheegec ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Okapi je izjavil:

Bolj fantazija Muskovih vernikov, bi rekel.

Potem pa odgovori na vprasanja, ki se postavljajo znotraj texta. Kaj se naj zgodi s tovarnami? Itd.

Kot prvo, WarpedOne se kdaj pa kdaj oglasi z nekim out-of-context citatom iz TMC foruma in pričakuje, da bomo nanj odgovarjali, potem bo pa izginil in čez kakšen teden prišel z drugim naključnim citatom.

Kot drugo, dosti lažje je imeti tovarne in jih re-toolati, kot pa ne imeti tovarn že v štartu. Kot je tudi jasno iz tega, da novih napovedanih Tesla produktov (Y, pickup, semi, roadster 2,...) ni nikjer tudi blizu obzorja, ker pač tovarne za te produkte še ne obstajajo. Če bo Tesla nekoč res noro izpilila proizvodnjo v trenutni tovarni in obdržala "šotor", bo proizvedla res optimistično ~10k avtov na teden. Več preprosto ne gre.

ampak ravnokar so predstavili serijo 3, ki je se vedno klasicen ICE avtomobil. Tesla M3 pa je prvi srednjeslojaski serijski elektricni avtomobil.

Koliko pa misliš, da rabijo predelati linijo za BMW 3-serijo EV, napram navadnemu ICE modelu? Zelo malo. Pač malo drugačna šasija mora biti, da se spravi baterije pod sedeže. Seveda, če bi to želeli. Pa Model 3 ni "srednjeslojski". Absolutno najcenejši Model 3 stane $49,900.

BMW je porabil čas in denar za ICE trico. Tesla za EV M3. Kdo bo zmagovalec v USofA je najverjetneje že znano. V EU, ko pride M3 pa....?

BMW je porabil čas in denar za ICE trico in ICE trica jim prinaša dobiček. Če bo Tesla imela v Q3 in Q4 positive cash flow, bo to le in samo zato, ker bodo prodali dosti EV kuponov in pa se šli malo kreativnega računovodstva. Na primer z zamikom plačevanja vseh možnih računov, vključno z neplačevanjem davkov, za kar jih trenutno Nevada toži.

Torej ce Tesli uspe zagotoviti količine, primerno ceno, kvaliteto in servis

A samo to? Pa pozabil si še na dobiček. Pa seveda ceno primerno povpraševanju, Tesla računa da je povpraševanje za $50k+ avto neomejeno, ampak ali je to res?

Kdo bo plačal dividende razvajenim investitorjem

Tesla sigurno ne bo plačevala dividend še desetletja. Če hočeš dividende rabiš delnice BMWja.

Kdo bo plačal razvoj propradle trojke, Kdo bo plačal razvoj BMW EV trojke?

BMW?

BMW naj bi bil avantgarda. Ponuja pa turbodiesel trojko v kupe in kabrio izvedbi. HALO!!!!

In se valjajo v denarju. Pa BMW ni avantgarda. Sposodi si kje Alfo Giulio. BMW je pač klasičen mainstream cash cow.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Bolj fantazija Muskovih vernikov, bi rekel.

Ni čisto tako. Poglej delnico od VW, BMW-ja, Daimlerja ali Toyote za zadnjih 5 let. Ena sama stagnacija, medtem ko so indeksi rasli rekordno. Avtomobilska industrija pelje v prepad in s tem mislim tudi Teslo. Marže bodo šle proti nuli. Če bi lahko, bi shortal celotno avto industrijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

D3m ::

Lol. Ti jih pa pokaš. :|
|HP EliteBook|R5 6650U|

Nikec3 ::

A samo to? Pa pozabil si še na dobiček.

To je res.

Pa seveda ceno primerno povpraševanju, Tesla računa da je povpraševanje za $50k+ avto neomejeno, ampak ali je to res?

Da, tudi do je res. Glejte kolegi, Tesla dela marsikaj zaradi česar je na meji obstoja, ampak povpraševanje to definitivno ni! Tesla značka je vredna ogromno in letnega povpraševanja po Model 3 bo več kot po BMW 3 ali Mercedesu C. In to pove dovolj.

Tesla sigurno ne bo plačevala dividend še desetletja. Če hočeš dividende rabiš delnice BMWja.

To je res. A vendar je bila delnica Tesle v zadnjih petih letih bolj donosna od delnic BMW-ja, Daimlerja ali Toyote (vrednost delnice + dividende).

Jaz bi trenutno prej upal kupit delnico Tesle kot BMW-ja ali Mercedesa.

D3m je izjavil:

Lol. Ti jih pa pokaš. :|

A res. Si sploh pogledal to kaj sem ti rekel? Proti dejstvom ne moreš nič. Prosim analiziraj delnico BMW-ja, Daimlerja, Toyote, VW-ja in Tesle za zadnjih 5 let. Potem pa pridi nazaj na forum.

Še to. P/E indeksi avtomobilske industrije so med najnižjimi na svetu. Zakaj mislite, da je tako? Ker gre za branžo, ki je v zatonu in nihče ne pričakuje večanja dobičkov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

D3m ::

Mi ni treba nič analizirati. Ko si se ti prvič prijavil na S-T je bila avto industrija edina panoga v Sloveniji s plusom v času recesije.
|HP EliteBook|R5 6650U|

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

Tesla značka je vredna ogromno in letnega povpraševanja po Model 3 bo več kot po BMW 3 ali Mercedesu C. In to pove dovolj.

To je tvoja kristalna krogla napovedala za katero leto?
Trenutno BMW in Mercedes prodata po približno pol milijona trojk in C-jev vsako leto. In poleg tega zmeraj več ostalih alternativnih modelov, ki jih nekoč ni bilo, a so zadnje čase bolj v modi... Tesla pa jih sploh ne ponuja.

That pipeline of ICE investments has expected depreciation schedules of 5-10 years.

These ICE companies have huge inertia, with an annual new capacity of maybe 5%. They cannot convert to EVs faster, especially if there's a collapse in ICE demand. And they absolutely must not write off hundreds of billions of dollars worth of obsolete ICE factories...

Neumnost.
Če torej danes kupim stroj za 100 tisoč evrov in odprem s.p., pa po dveh letih ugotovim, da od tega ni kruha, se bom moral s to dejavnostjo ukvarjati do smrti in živeti v bedi, ker dokler se reč ne amortizira, je bogokletno začeti delati kaj bolj dobičkonosnega.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Zheegec ::

Tesla značka je vredna ogromno in letnega povpraševanja po Model 3 bo več kot po BMW 3 ali Mercedesu C. In to pove dovolj.

Možno. Problem Tesle je, da prodajajo samo Model 3 in pa še dva modela. Pri BMWju (in večini ostalih proizvajalcev) imaš cel kup vozil, ki si delijo platformo in večino delov, ampak so tehnično gledano druga vozila. In to ravno v segmentu, kateremu prodaja upada že dolgo časa. Crossoverji in SUV so segmenti, ki rastejo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

Tesla Is Closing In on $145 Million Plot for China Factory

Tole je prvi korak za povečanje proizvodnje Tesle. Vprašanje je, kaj si bodo o tej $145M investiciji mislili Teslini dobavitelji, večina jih še ni dobila plačanih računov za Q1 2018.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Gregor P ::

Nikec3 je izjavil:

Tesla značka je vredna ogromno in letnega povpraševanja po Model 3 bo več kot po BMW 3 ali Mercedesu C. In to pove dovolj.
... če bi mi danes ponudil ta tri vozila za lastno uporabo, definitivno ne bi izbral Tesle; edino, če bi jo hotel takoj prodati naprej (ker “verniki”).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Tesla značka je vredna ogromno in letnega povpraševanja po Model 3 bo več kot po BMW 3 ali Mercedesu C. In to pove dovolj.
... če bi mi danes ponudil ta tri vozila za lastno uporabo, definitivno ne bi izbral Tesle; edino, če bi jo hotel takoj prodati naprej (ker “verniki”).

A je kje kdo pisal kaj o tem kaj bi naj tebe zanimalo? Povprečen Slovenec niti ni realen pokazatelj o tem, kaj si misli o EV-ji, ker Slovenija po deležu le-teh zaostaja za razvitim svetom.

Jaz pač ne morem verjet, da kot nevarnost za Teslo nekdo omeni povpraševanje. Nevarnosti je ogromno, edina stvar ki pa ni nevarnost pa je, da bi pri Tesli zmanjkalo povpraševanja.

EDIT: Sem šel malo gledat podatke. BMW in Mercedes na leto prodata cca 2 milijona vozil in sta s tem vodilna proizvajalca v kategoriji "luksuznih znamk" za katero se ima tudi Tesla (ne mi prosim gnjavit s tem, da Tesla ni luksuzna...). Tesla je leta 2017 prodala 100 000 avtomobilov, v letu 2018 jih bo vsaj 250 000, v letu 2019 računam da jim bo zagotovo uspelo vsaj 400 000. In to samo s tremi modeli!

Tesla je komot spodobna čez nekaj let prodat pol milijona Modelov 3 in Modelo Y. Dodajo lahko še pick-up in kaj drugega, pa smo že pri številkah, ki jih dosegata BMW in Mercedes.

Bo to enostavno? Ne.
Bo zahtevalo veliko denarja? Da
Bo Tesla na tej poti bankrotirala? Mogoče
Je problem Tesle povpraševanje? Še enkrat - NEEE!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Zheegec ::

Jaz pač ne morem verjet, da kot nevarnost za Teslo nekdo omeni povpraševanje. Nevarnosti je ogromno, edina stvar ki pa ni nevarnost pa je, da bi pri Tesli zmanjkalo povpraševanja.

Zakaj?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

Zheegec je izjavil:

Jaz pač ne morem verjet, da kot nevarnost za Teslo nekdo omeni povpraševanje. Nevarnosti je ogromno, edina stvar ki pa ni nevarnost pa je, da bi pri Tesli zmanjkalo povpraševanja.

Zakaj?

Sem ti razložil. Tesla do zdaj še nikoli ni imela težav s povpraševanjem, za vnaprej je jasno, da bodo če Elon jutri twittne, da bo Model Y veni čez eno leto, bodo spet pol milijona ljudi stalo v vrstah za rezervacije. Evo, že to je dovolj, da veš da za naslednja 3-4 leta Tesla ne bo imela problemov s povpraševanjem.

Dajte se že odločit, če ima Tesla težavo s proizvodnimi kapacitetami ali s povpraševanjem. Ne more imeti težav z obojim.
In še enkrat. Model S je star 6 let, vmes je kot "konkurenco" dobil Model X in 3 pa mu povpraševanje ni nič padlo. Še več, celo naraslo je.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Tesla do zdaj še nikoli ni imela težav s povpraševanjem

Tesla je do zdaj proizvajala dva modela - Model X in Model S. Ker sta ta dva modela dražja in imata višje marže, bi Tesla proizvajala samo ta dva modela, če bi bilo povpraševanje res neskončno. Model 3 sploh ne bi obstajal (vsaj do izgradnje novih tovarn), saj bi bilo za Teslo bolje, če bi proizvajala samo X in S, če bi bilo povpraševanje res neskončno.

Model 3 se "na polno" proizvaja šele 9 mesecev, je bil napovedan že leta prej in na veliko reklamiran (zastonj) na vseh možnih medijih in platformah. Cel kup ljudi ga je dolgo čakalo. Po teh 9 mesecih ti sklepaš, da Tesla "nikoli ni imela težav s povpraševanjem"?

za vnaprej je jasno, da bodo če Elon jutri twittne, da bo Model Y veni čez eno leto, bodo spet pol milijona ljudi stalo v vrstah za rezervacije.

Bodo, ampak ali bo Model Y dejansko prišel čez eno leto ven (hint: ne bo ga) in ali bo cena takšna, kot bo obljubil? Zelo verjetno je, da je večina rezervacij za Model 3 bila za neobstoječi $35k model. Ki bi dejansko imel ceno $27k, ker bi država primaknila $7500 zraven. Sedaj pa izgleda, da bo najcenejši Model 3 v 2019 stal $47k ($50k - $3k od države, ker se $7500 od države za Teslo končuje s koncem 2018). Vsekakor je nekaj ljudi, ki je stopilo v vrsto za $35k Model 3 na koncu vzelo $50k Model 3, dokler država še vedno pristavi $7500 zraven, tako da so ga dobili za $43k. In to je pomagalo prodati več Model 3, kot če bi Elon že takoj rekel, da bo Model 3 stal $50k. Problem je, da se temu reče "bait-and-switch" in je nelegalno, če to počneš načrtno. Upam da SEC to preiskuje.

Dajte se že odločit, če ima Tesla težavo s proizvodnimi kapacitetami ali s povpraševanjem. Ne more imeti težav z obojim.

Seveda ima lahko. Lahko proizvaja manj, kot je obljubila investitorjem. Elon je obljubil 5k/teden v Q2 in 6k/teden v Q3. Realnost v Q3 je okoli 4k/mesec, mogoče bodo v Q4 dosegli 5k/mesec plan, ki je bil obljubljen za Q2. Lahko ima tudi težave s povpraševanjem hkrati. Moraš razumeti, da so napovedi o proizvodnih številkah in pa positive cash flow v Q3 in Q4 cilji, ki jih je Tesli postavil Elon Musk, ne pa investitorji. Zakaj Elon daje nerealne obljube? Ker cel kup medijev in investitorjev temu verjame in to zadržuje relativno visoko ceno $TSLA delnice.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

borisk ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Okapi je izjavil:

Bolj fantazija Muskovih vernikov, bi rekel.

Potem pa odgovori na vprasanja, ki se postavljajo znotraj texta. Kaj se naj zgodi s tovarnami? Itd.


Tovarne se tako ali tako pomete do konstrukcije vsakih 5-6let. Trenutno je v nemčiji kar nekaj gradbišč kjer se delajo bypasi za elektro-hibridne verzije avtomobilov. Ne pozabit, Tesla ima običajno probleme tam, kjer jih ostali proizvajalci nimajo in so enaki pri EV in ICE , kot so notranjost, fit and finish, barvanje,... kot da pri tesli ne bi naredili domače naloge. sem napisal pred časom, avtoindustrija je kot battleship, ima veliko inercije, ampak ko pa se obrne pa ni težav z gumenjaki.

Nikec3 ::

Tesla je do zdaj proizvajala dva modela - Model X in Model S. Ker sta ta dva modela dražja in imata višje marže, bi Tesla proizvajala samo ta dva modela, če bi bilo povpraševanje res neskončno.

Da, tudi to bi Tesla lahko naredila. Sej ne pravim, da za Model 3 obstaja kaka ekonomska logika na kratki rok. Tesla bi se komot lahko odločila, da želi bit nišni proizvajalec v rangu Ferrarija, pa se pač ni, ker Musk tega noče. Musk želi za Teslo, da je v rangu BMW-ja ali Mercedesa. Vsaj.

Še enkrat. Kako lahko rečeš, da je pri Tesli problem povpraševanje, če so v letu 2017 prodali 100 000 avtomobilov, v letu 2018 jih bodo 250 000, v letu 2019 pa vsaj 400 000? Kako je to pomanjkanje povpraševanja?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Na to vprašanje smo že vsaj trije odgovorili.

Utk ::

Ne, vsaj 3 ste napisali kup neumnosti, odgovorili pa ne.

J.McLane ::

Tako je, pišete neumnosti o neskončnem povpraševanju, tega itak ni, je pa kot kaže še vedno dovolj veliko, da prodaja raste eksponentno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Nikec3 je izjavil:

Musk želi za Teslo, da je v rangu BMW-ja ali Mercedesa
Do tega jim pa manjka še kar veliko.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Utk je izjavil:

Ne, vsaj 3 ste napisali kup neumnosti, odgovorili pa ne.

Če nočeš sprejeti nekega dejstva ne pomeni, da je neumnost. Opletanje z eksponentno rastjo pa je neumnost. Ker večjega frajerja od mene na tem svetu pač ni, moja firma ima največjo eksponentno rast prodaje v zgodovini. Včeraj sem prodal en kos, danes skoraj dva, naslednji mesec bom že tri, čez pol leta bom na štirih...

BigWhale ::

Zdaj si sicer opisal linearno rast. :>

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

Zdaj si sicer opisal linearno rast. :>


Niti ne. Degresivno rast pa res. Preberi njegov timeline... najprej je bilo včeraj potem danes, en teden, nato že en mesec, potem že pol leta...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Na svetu se letno proda 100 mio avtov. Tesla jih naredi letos 300,000, recimo. Še z vsemi drugimi skupaj 1 mio. Vsako leto 50-80% več. Poskusi kupit v Sloveniji teslo, bolta, ioniqa, leafa. Dobiš samo zoe in i3. In problem je povpraševanje, ne proizvodnja. Niste resni.

Gregor P ::

S tem, da si v resnici nobenega od teh avtov ne želiš zares kupiti, ker čakaš na neke nove generacije malo bolj dodelanih in stestiranih EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ne, jaz čakam, da mi trenutni avto crkne. Ampak to je nepomembno, dokler tega ne moreš kupit, tudi če si v resnici želiš.

Stari maček ::

Utk je izjavil:

Na svetu se letno proda 100 mio avtov. Tesla jih naredi letos 300,000, recimo. Še z vsemi drugimi skupaj 1 mio. Vsako leto 50-80% več. Poskusi kupit v Sloveniji teslo, bolta, ioniqa, leafa. Dobiš samo zoe in i3. In problem je povpraševanje, ne proizvodnja. Niste resni.

Ne zavajaj!
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sej ti piše za leafa, dobavni rok "9 mesecev", to zlahka zaokrožimo na eno leto. Ta čas bo prišel novi leaf, ki bo veliko boljši.
Ja, kje kak ioniq prikaplja, ampak to ni omembe vredno. In še zmeraj je to avto z 200 km dosega na dober dan. Kdo bo to kupil, če prihaja kona, ki je veliko boljša, ampak je spet ne boš mogel dobit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

manta ::

Januarja naj bi blo na voljo 13 Kia Nirotov. Toliko naj bi jih uvoznik ze narocil, koliko od teh je ze "rezerviranih" in kaksne konfiguracije so narocene pa ne vem.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Sej ti piše za leafa, dobavni rok "9 mesecev", to zlahka zaokrožimo na eno leto.

Kaj točno si želel s tem sporočiti?
Ko sem jaz spraševal za Kodiaq-a (dve leti nazaj), je tudi bil tak dobavni rok.
Obstajajo modeli, ki se jih lahko dobi takoj, in obstajajo modeli, na katere je treba čakati mesece. Velja za pogon na elektriko, bencin in dizel.

Če hočeš električni avto, ga lahko dobiš takoj. Če si izbirčen, lahko čakaš eno leto. Podobno velja, če kupuješ avto na bencin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Če hočeš čakat eno leto na škodo, lahko čakaš, če nočeš, lahko kupiš 5 drugih bolj ali manj enakih avtov za podobno ceno, ki jih boš dobil takoj. Ti pa praviš, če ne moreš dobit drug mesec leafa, pa kupi zoeta. Kot da bi jaz tebe reku, da zakaj bi čakal kodiaqa eno leto, če lahko kupiš jutri sanderota. Zoe, leaf, tesla, vse je to isto, ker gre na elektriko, a ne da.
Globalnega pomanjkanja ICE avtov pač ni, električnih pa je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Utk je izjavil:

Zoe, leaf, tesla, vse je to isto, ker gre na elektriko, a ne da.

Točno.

Saj si sam zapisal, da je Kodiaq-u enakih pet drugih avtov za podobno ceno, ki se jih da dobiti takoj. Očitno so ljudje neumni, da na enako stvar čakajo eno leto, če bi lahko enako dobili takoj.

Tvoj post je torej protisloven.
Razlog tiči v tem, da imaš izkrivljeno predstavo o "enakosti", s katero se trg ne strinja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Pri avtu se marsikomu ne mudi, planira eno leto vnaprej in počaka. Če nekdo rabi avto kmalu, pač ne bo čakal eno leto, celo na škodo ne. Pa zato vseeno ne bo peš hodil.
To nima veze s trgom pri električnih avtih, kjer se čaka zato, ker nimajo dovolj baterij. Ni nujno, da zato nek kupec v vrsti čaka. Marsikdo čaka pa nihče ne ve zanj, da čaka. Ko bo prišel avto v salon ga bo pa kupil, in počakal še tistega pol leta, da ga res dobi. Zoe je že danes avto za kupit, ampak naslednje leto bi znal bit vsaj kakšnih 5 jurjev cenejši. Se tudi zato splača malo počakat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
558 / 1138
»»