» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
557 / 1139
»»

energetik ::

Utk je izjavil:

Torej se ti v bistvu jebe za planet in vse ostalo.
Zgolj podpiraš, da bi druge čim bolj udarili po glavi.

Jaz se furam na plin z 8 let starim avtom. To poslat na odpad in kupit karkoli drugega, bi bilo daleč od ekološkega, da ne govorimo o ceni (zame). Če bi ga prodal nekomu drugemu pa tudi ne bi nič dosegel s tem.

Za razliko od tebe, se jaz že 4 leta trudim, da bi dobil enega vsaj približno koristnega. Vendar še naslednje 4 leta zagotovo ni nič na vidiku.
Vmes sem bil primoran kupiti že 4 "navadne". Še jih bom moral.

Jaz v 4 letih ne vem če sem 4 hlače kupil, zakaj zaboga bi 4 avte.
Fery baje dela absurdne letne kilometrine.

jernejl ::

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Katerega maš že ti? Sem pozabil.

Moj naslednji sigurno bo električni, tudi če mi še danes trenutni crkne. Ne bom ga pa menjal dokler je dober samo zato, da bi tebi nekaj dokazal.

Če se ti zdi, da boš z EV profitiral, potem ni nobenega razloga, da ne bi že danes svojega avta zamenjal za EV. Razen, če se raje voziš bolj umazano in dražje?

az se furam na plin z 8 let starim avtom. To poslat na odpad in kupit karkoli drugega, bi bilo daleč od ekološkega, da ne govorimo o ceni (zame).

Aha, torej si ugotovil, da imajo tisti, ki jih zanimajo čim nižji stroški, boljše alternative od nakupa EV.

Utk je izjavil:

1) ko/če se bo flota selila na električne in bo padal izplen iz trošarin na bencin bo država primaknila lonček s trošarinami na el. energijo.

To bojo nadoknadili z višjo ceno goriva tisti, ki nujno morajo imet bencinarja in dizla, tam do 2030. Do takrat se bo moralo marsikaj okoli tega uredit.

To je čista špekulacija.

Na baterijo ti praktično vse firme dajo 8 let garancije. Če kupuješ EV zaradi kilometrov, ki jih boš delal to pomeni da boš po osmih letih imel vsaj 300 000 km

Nekateri imajo omejeno garancijo, npr. Ioniq na 200.000 km. To je morda polovico tega (ali še manj), kar so v življenjski dobi sposobni prevoziti današnji avtomobili.

BTW, prve Tesle Model S so stare že 6 let, pa ni z baterijami nič narobe.

To ni čisto res. Nekatere baterije so se pokvarile. Nekatere pa se še bodo. Če si lastnik takega avtomobila, je zgolj vprašanje, ali se bo pokvarila tvoja baterija ali sosedova.

J.McLane ::

Povprečen voznik na leto prevozi dobrih 12k km letno, iz tega ni težko izračunat koliko km ima povprečen 20 let star avto. Tisti avto, ki dela 50k km letno pa je po 10 letih zelo blizu svojemu koncu.

Utk je izjavil:

Če pa si milsil, da bodo samo hibridi ali pa EV vozila, pa se IMHO konkretno motiš!

Brez hibridov proizvajalci ne morejo dosečt niti današnjih norm. Zdaj so jim podaljšali oz. dali odpustek do leta 2020 zaradi novega načina merjenja, ko jih bojo pa res morali izpolnit. Dizli za te norme ne bi bili dovolj, pa še ljudje se jih izogibajo. Tu se gre za povprečje co2 za celo floto avtov proizvajca, tako da 2020 bo lahko imel še ICE only modele, ampak bo zato moral prodat tolk več hibridov in/ali pravih električnih. Do 2030 se bo to še tolk zaostrilo, da samo za ICE avte enostanovno ne bo prostora. Ne moreš ti prodajat hibridov za 15 jurjev, električnih avtov za 25, in ropotajočih dizlov za 45. Niti se ne spodobi da prodajaš po drugi strani električne za 25, in neke "dacie" na bencin za 8, pa še to bi moral potem električnih prodati bistveno več, da ti bi zbili povprečje CO2.
Brez hibridov, in to v večini že kmalu, enostavno ne bo šlo. In pravih električnih, seveda.


Tule je lepo spisan članek kaj na to temo:
https://www.avto-magazin.si/novice/eksk...
pa še en:
https://www.avtomobilizem.com/novice/ev...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Če se ti zdi, da boš z EV profitiral, potem ni nobenega razloga, da ne bi že danes svojega avta zamenjal za EV. Razen, če se raje voziš bolj umazano in dražje?

Z EV sigurno ne bom na cenejšem kot imam zdaj, to je praktično nemogoče. Tudi avta za 35-40 jurjev sicer ne bi kupil, za elektriko pa se morda bi stegnil. Torej ni vse v ceni.

Aha, torej si ugotovil, da imajo tisti, ki jih zanimajo čim nižji stroški, boljše alternative od nakupa EV.

Absolutno. Dacio.

To je morda polovico tega (ali še manj), kar so v življenjski dobi sposobni prevoziti današnji avtomobili.

ICE avti imajo garancijo 2 leti, kje kakšen 4, oz. 100,000 km, nekatere bolj cheap znamke se trudijo celo s 5 ali 7 let (wau). Je to kaj več kot polovica kot so sposobni prevozit?

To ni čisto res. Nekatere baterije so se pokvarile. Nekatere pa se še bodo. Če si lastnik takega avtomobila, je zgolj vprašanje, ali se bo pokvarila tvoja baterija ali sosedova.

Tudi kje kakšen dizel ali bencinar se razpade še pred 100,000 km. In redko znotraj garancije.

Tule je lepo spisan članek kaj na to temo:
https://www.avto-magazin.si/novice/eksk...
pa še en:
https://www.avtomobilizem.com/novice/ev...

Tu je do leta 2030. Problem je že leto 2020, ko bojo morali povprečje spustit na realnih 95g. Tolk nima praktično noben ICE avto danes, razen hibridov in električnih. Kako bojo dosegli 95g brez hibridov, naj kar kakšen "strokovnjak" tu razloži. Tudi če bi imeli same dizle v floti, bi bilo to nemogoče. Pa dizlov več nihče niti noče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nikec3 ::

V glavnem, okoljski problem avtomobilov je bolj kot ne rešen. Scenarij je napisan, vsi vemo kjer približno bomo čez 20 let, gre samo za vprašanje tistih nekaj % kdaj bomo dosegli, da bo "vse" na elektriko. Počasi bo čas, da se bodo politiki lotili naslednje velike "svinjarije"" - meso. Hitro se bo zgodilo, da bo živinoreja največji proizvajalec toplogrednih plinov (pred transportom in industrijo), tako mislim da je naslednja tema, ki jo potrebujemo "Zakaj je umetno meso prava stvar".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Spock83 ::

Saj tudi o tem.ze razmisljajo. Kobilice in crve je relativno loceni vzgajat.

Ampak to je ze offtopic.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Normalen električni avto ima 300-400 km dosega, za v službo in nazaj ti je dost 100-150, če ne, delaš nekaj narobe.

Jaz za v sluzbo in nazaj potrebujem 250km minimalno od tega je 230km avtoceste in nimam vedno moznosti polniti.


A to zato, ker ti tako pravis? :) Saj resitev je sila preprosta, ce se preselim, se mi bo splacalo kupit EV!

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Saj resitev je sila preprosta, ce se preselim, se mi bo splacalo kupit EV!

Preseliti se moraš bližje službi, a ne preblizu, kajti v tem primeru se nakup EV spet ne bo splačal.

Utk ::

Ce se nekomu zdi v redu vozit 3 ure v sluzbo in nazaj, se skoda z njim menit o tem kaj se splaca.

Okapi ::

Če ne veš, koliko je nekdo za to plačan, kakšno delo opravlja, kolikokrat na teden lahko dela od doma, se res ne splača, ker ne veš nič.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Aha, torej si ugotovil, da imajo tisti, ki jih zanimajo čim nižji stroški, boljše alternative od nakupa EV.

Absolutno. Dacio.
... Dacio na tovarniško izdelan plinski pogon. Boljše izbire na tem svetu ni 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

Okapi je izjavil:

Če ne veš, koliko je nekdo za to plačan, kakšno delo opravlja, kolikokrat na teden lahko dela od doma, se res ne splača, ker ne veš nič.

Bolj kot je plačan, manj se mu splača, da porabi toliko časa v avtu... To se splača tistim pod jurja, saj z takšnimi prevozi dodatno služijo na poti. Če pa dosti dela od doma pa nima kakšne veze, ali imaš klasiko, ali EV.
Magic

Utk ::

Med tednom zjutraj v koloni od Domzal do Ljubljane res rabis dizla, ki gre 200 po avtocesti. In popoldan v drugo smer tak isto.

Okapi ::

Magic1 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Če ne veš, koliko je nekdo za to plačan, kakšno delo opravlja, kolikokrat na teden lahko dela od doma, se res ne splača, ker ne veš nič.

Bolj kot je plačan, manj se mu splača, da porabi toliko časa v avtu... To se splača tistim pod jurja, saj z takšnimi prevozi dodatno služijo na poti.

Logika ti ni najmočnejša stran, ne? Za minimalca se ti ne splača vozit 100 km v eno smer. Za 10 jurjev plače se ti pa.

Utk ::

Ce delas za minimalca ti potni stroski pokrijejo gorivo in vse drugo za neke garje, za kar se splaca delat 3 ure (sedet v avtu). Ce delas za 10 jurjev ti potni stroski ne pokrijejo audija, torej ti nic ne pomenijo, samo izgubo casa, pa se tolk lazje bi kupil bajto blizje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Ni vse v casu in ni vse v denarju. Vcasih se marsikatera stvar splaca iz kaksnega drugega razloga, kot sta cas in denar. EVji so kar dober primer. Trenutno se spodobnega EVja ne splaca imeti zaradi denarja, ker ni racunice, se ga pa splaca imeti zaradi cesa drugega. To velja za prakticno vse 'premium stvari'.

Zame je avto orodje, hocem se dovolj udobno peljati, rad bi pa cim manj stroskov z avtom, ker nekih uzitkov v lastnistvu avtomobila ne vidim. Avto je nujno zlo. Ce bi bil brez, bi porabil precej vec casa in denarja za stvari, ki jih pocnem. Hkrati bi pa izgubil na udobju. Selitev je pa ekonomsko se manj upravicena in je v 95% nek butast kontra argument. Pa sem vesc selitev, selil sem se ze priblizno 15x.

Ali se EVji na dolgi rok izplacajo bolj kot ICEji se ne vemo, ker se vozijo premalo casa. Vse kaze, da se, vendar to ne velja za vse primere in za vse uporabnike. Ce delas letno manj kot 10.000km potem ti visja cena EVja TCO poveca, ker za gorivo porabis premalo. Vsi ostali stroski so pa precej anekdotne narave, ker ni nekih pravih podatkov. Ravno nasprotno, za Tesline avtomobile je slisati precej vec negative v tem pogledu. A je to realen prikaz situacije pa spet ne vemo, ker je premalo resnicnih podatkov. Tesla pa podatke o servisih skriva in ne, to se ne pomeni nic slabega. Pomeni samo to, da ne vemo kaksno je realno stanje.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Ce delas za minimalca ti potni stroski pokrijejo gorivo in vse drugo za neke garje, za kar se splaca delat 3 ure (sedet v avtu). Ce delas za 10 jurjev ti potni stroski ne pokrijejo audija, torej ti nic ne pomenijo, samo izgubo casa, pa se tolk lazje bi kupil bajto blizje.
LOL imaš neko fiksacijo na potne stroške, kot vsak povprečen Slovenec. Če delaš za 10 jurjev, si tako ali tako na individualni pogodbi, brez "potnih stroškov". Ljudje se vozijo 1000 km z avionom v službo, če so dovolj dobro plačani.

Spock83 ::

Jaz zivim na dveh koncih. Od Fuzin do Šiške rabim vcasih skoraj toliko kot od Vipave do Šiške :D Pri meni čas ne igra nobene vloge. Več kilometrina.

Magic1 ::

Sej pri hitrosti vožnje na AC je podobno. Če hočeš šparat, voziš pod 100km/h in ti avto kuri 4-5l na 100km. Če zelo ceniš čas pač voziš 130km/h ali več. V tem primeru bo poraba 7l+ in dodatna možnost kazni. Problem EVjev je, da si omejen zaradi relativno majhne kapacitete baterije. Če je deklariran range 200km, je to za nižje hitrosti. Če voziš s takim EVjem 130km/h, imaš verjetno manj od 150km range-a. Potem dodaš nižjo kapaciteto zaradi nižjih temperatur, intenzivno gretje kabine pozimi in sploh nimaš izbire, kot da voziš po polžje.

Spock83 je izjavil:

Jaz zivim na dveh koncih. Od Fuzin do Šiške rabim vcasih skoraj toliko kot od Vipave do Šiške :D Pri meni čas ne igra nobene vloge. Več kilometrina.

Kaj hočeš povedat? Med Vipavo in Ljubljano se dostikrat naredi kakšno sranje in stojiš ure v koloni. Iz Fužin do šiške prideš peš pod eno uro, s kolesom 20min.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

Okapi je izjavil:

Utk je izjavil:

Ce delas za minimalca ti potni stroski pokrijejo gorivo in vse drugo za neke garje, za kar se splaca delat 3 ure (sedet v avtu). Ce delas za 10 jurjev ti potni stroski ne pokrijejo audija, torej ti nic ne pomenijo, samo izgubo casa, pa se tolk lazje bi kupil bajto blizje.
LOL imaš neko fiksacijo na potne stroške, kot vsak povprečen Slovenec. Če delaš za 10 jurjev, si tako ali tako na individualni pogodbi, brez "potnih stroškov". Ljudje se vozijo 1000 km z avionom v službo, če so dovolj dobro plačani.

Mater si pameten. Ja ful se jih vozi vsak dan 3 ure pa pol za 10 jurjev, in tam oddela 8 ur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Spock83 je izjavil:

Jaz zivim na dveh koncih. Od Fuzin do Šiške rabim vcasih skoraj toliko kot od Vipave do Šiške :D Pri meni čas ne igra nobene vloge. Več kilometrina.

Od Fužin do Šiške imaš direkten bus. Celo dva. Se vsedeš nanj, vzameš v roke tablico in prebereš novice, pogledaš nadaljevanko, se kregaš na slo-techu ... Tudi če je huda gužva in se voziš eno uro, to v bistvu ni zapravljen čas.

Spock83 ::

Mah potem raje grem s kolesom. Ni mi vsec da mi kihajo za vratom :) Ponavadi sem bolj dinakicen. Med tednom grwm v Vipavo. Dostikrat pa tudi sluzbeno med tednom vsepovsod.

Magic1 je izjavil:


Kaj hočeš povedat? Med Vipavo in Ljubljano se dostikrat naredi kakšno sranje in stojiš ure v koloni. Iz Fužin do šiške prideš peš pod eno uro, s kolesom 20min.


Motis se. Vec je sranja in gnece v LJ. Ko pridem iz obroca je pravo olajsanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Nikec3 ::

Pri nacivagnu spet mešajo drek:
https://insideevs.com/volkswagen-electr...

It seems that mass-production of Volkswagen's MEB-based electric cars is already delayed by at least a few months, as the company now states market launch in 2020, from the previous projection of late 2019 (likely November), according to media reports.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Cudno. Tu strokovnjaki pravijo, da imajo veliki vse pripravljeno in lahko jutri zacnejo delat milijone ev letno, pa ne morejo niti cez eno leto zacet delat avta, ki ga napovedujejo ze 3 leta, in ki ima planirano prvo leto proizvodnje 100,000 kosov.

Spock83 ::

Dokler bodo kitajci imeli monopol nad baterijami se ne bo nic spremenilo.

Nikec3 ::

Volkswagen je itak vsem EV forumašem znan kot firma, ki samo dela renderje in "na veliko govori kaj bo čez 3 leta". Na koncu pa niti plani VW-ja niso kaj preveč ambiciozni. Napovedujejo milijon BEV-jev v letu 2025.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Musk, kot pojasnilo, zakaj še ni nove različice (v9) avtopilota:
Holding back Autopilot drive on navigation for a few more weeks of validation. Extremely difficult to achieve a general solution for self-driving that works well everywhere.
Kdo bi si mislil:))

Mogoče pa GM nima po naključju svojega asistenta vklopljenega samo na določenih izbranih odsekih avtocest.

feryz ::

Evo, soseda je dobila na probo I3.
Iz Trzina do doma ima 62 km. Štartala s polno baterijo, domov je prispela z manj kot polovico.
Če je bila ob štartu odločena, da ga bo nabavila (pospeški, tišina...), je bila ob prispetju domov odločena, da ga ne bo kupila.
Tako se laik spozna z novo tehnologijo.

Webmojster ::

feryz je izjavil:

Evo, soseda je dobila na probo I3.
Iz Trzina do doma ima 62 km. Štartala s polno baterijo, domov je prispela z manj kot polovico.
Če je bila ob štartu odločena, da ga bo nabavila (pospeški, tišina...), je bila ob prispetju domov odločena, da ga ne bo kupila.
Tako se laik spozna z novo tehnologijo.


Če bi dobila na probo Hyundai Kona EV, bi verjetno drugače mislila.

Utk ::

feryz je izjavil:

Evo, soseda je dobila na probo I3.
Iz Trzina do doma ima 62 km. Štartala s polno baterijo, domov je prispela z manj kot polovico.
Če je bila ob štartu odločena, da ga bo nabavila (pospeški, tišina...), je bila ob prispetju domov odločena, da ga ne bo kupila.
Tako se laik spozna z novo tehnologijo.

Točno to je bil namen bmwja. Naredit slab električni avto, ki ga ljudje ne bojo hoteli, in bojo rekli, elektrika sucks. Pa to trobimo tu že leta.

hmm ::

To je tudi za i3 nekoliko slab doseg, če domnevamo da gre za 94 Ah model, ki ima EPA doseg 183 km.

Gregor P ::

A so ji hoteli prodati "zmatrano" EV. Bi skoraj imeli prvi EV primer "vrtenja števcev"?!? :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Mogoce ga je tiscala 150km/h na obvoznici? :D

(kljub temu, je to zalost)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

RedDrake ::

feryz je izjavil:

Evo, soseda je dobila na probo I3.
Iz Trzina do doma ima 62 km. Štartala s polno baterijo, domov je prispela z manj kot polovico.
Če je bila ob štartu odločena, da ga bo nabavila (pospeški, tišina...), je bila ob prispetju domov odločena, da ga ne bo kupila.
Tako se laik spozna z novo tehnologijo.

Tehnologijo se tako spoznava samo pri nemških traktor firmah.
Če bi dobila praktično katerikoli drug EV (Nissan, Renault, Hyundai, Tesla) na test bi bilo drugače.

feryz ::

Hočejo ji prodati avto. Najbrž jim to ne bo uspelo, če ji bodo dali na probo zmahana jajca.

Truga ::

Zdaj ji bojo prodali pac klasicnega bmw dizla, na katerem predvidevam da imajo precej visje marze.

hmm ::

Če je vozila skoraj v celoti po AC, je to očitno kar pravi doseg. Npr. tale test ocenjuje 120 km dosega pri 113 kmh (70 mph) in 0 st. C temperature: LINK

J.McLane ::

A sploh vemo katero verzijo je vozila? 60Ah ali 94Ah?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::

Ne, bi pa to moral vedeti prodajalec in ji to pojasnit.

Sicer pa BMW je že naznanil 120 Ah baterijo, kar pomeni že en kar uporaben doseg, sicer pa 60Ah v kombinaciji z REX, ni druge.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Nikec3 ::

feryz je izjavil:

Evo, soseda je dobila na probo I3.
Iz Trzina do doma ima 62 km. Štartala s polno baterijo, domov je prispela z manj kot polovico.
Če je bila ob štartu odločena, da ga bo nabavila (pospeški, tišina...), je bila ob prispetju domov odločena, da ga ne bo kupila.
Tako se laik spozna z novo tehnologijo.

Kateri i3 je to? Dve verziji baterija imamo do zdaj, 2019 pride še večja - 44 kWh.

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Evo, soseda je dobila na probo I3.
Iz Trzina do doma ima 62 km. Štartala s polno baterijo, domov je prispela z manj kot polovico.
Če je bila ob štartu odločena, da ga bo nabavila (pospeški, tišina...), je bila ob prispetju domov odločena, da ga ne bo kupila.
Tako se laik spozna z novo tehnologijo.

Točno to je bil namen bmwja. Naredit slab električni avto, ki ga ljudje ne bojo hoteli, in bojo rekli, elektrika sucks. Pa to trobimo tu že leta.

Nebi se povsem strinjal. BMW ima pri EV-jih večji tržni delež kot pri ICE-jih. So edini od Nemcev, ki so do sedaj kaj naredili, čeprav se strinjamo, da to ni dovolj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

feryz ::

Ajd, jo bom vprašal, če jo bom videl.
Čeprav jo ne vidim rad.

Nikec3 ::

Nekaj zanimivih grafov prodaje plug-inov v ZDA. Tržni delež je v septembru prvič presegel 3%. Drug zanimiv graf kaže, da Tesla zaradi več konkurence ne izgublja tržnega deleža, ampak ga zadnjih nekaj let zgolj povečuje. Ko pride Model Y, ga bodo nekaj let vsaj zadržali. In s tem mislim, da dejansko imajo dovolj močan brand, da lahko nekaj obdržijo svoj tržni delež med EV-ji nad 50%.

https://insideevs.com/us-plug-in-electr...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Bi ga lahko, če bi lahko z enakim tempom, kot raste povpraševanje, povečevali proizvodnjo. Kar je pa veliko vprašanje. Musk lahko sanja, da bodo v Freemontu naredili 10.000 avtov na teden, ampak že sedaj so morali šotor postavit, pa so komaj na polovici tega.

nekikr ::

A povpraševanje raste? S in X recimo imata, glede na pričevanja vernikov, neomejeno kupcev, pa se proizvodnja v bistvu nikakor ne dviga. Zdaj bo pršel warpi in začel z deseti tisoč odstotno rastjo in podobnimi, ampak če bi bilo tako povpraševanje, potem bi samo S in X naredili vsakega po 10.000 tedensko. Koliko kupcev bo za M3 na letni ravni, ko dobavijo vsem fanatikom, ki so vplačali denar še preden so vedeli kaj in kdaj bodo dobili (pri čemer Applovi opranoglavci v vrstah za zadnji iphone izpadejo kot sila preudarni, modri možje)?
M3 je resda še v povojih. Ampak S in X pa nikakor nista nekaj, kar so ravno včeraj začeli štancati in zato ne morejo narediti teh neomejenih števil avtomobilov. Po desetletju pa tudi oni niso več čisto zeleni. Sploh ne pri premium cenah, za budget M3 je jasno, da jim ni v interesu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

S in X ne moreta vec rasti dokler ne dobita konkurence. Ko bo konkurenca, bo prodaja se malo zrastla. Ker bojo EV bolj mainstream, nekateri bojo pa vseeno videli prednosti tesle, proti jaguarjem ali audijem. Ceprav bosta tudi onadva prodala, kolk jih bojo naredili.

Nikec3 ::

A povpraševanje raste? S in X recimo imata, glede na pričevanja vernikov, neomejeno kupcev, pa se proizvodnja v bistvu nikakor ne dviga.

Pa ti razumeš, da povpraševanje za S in X sploh ne rabi več rast, ker so podrli že vse rekorde za prodajo avtomobilov v tem cenovnem razredu? Zraven tega je Model S star že 6 let! Pa mi povej eno firmo, ki ima po šestih letih večjo prodajo modela kot na začetku?

Tesla ne bo rasla, ker bi prodala več Modelov S in X. Rasla bo, ker bo predstavila nove modele, ki bodo vsak dosegli novo ciljno skupino.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Pa mi povej eno firmo, ki ima po šestih letih večjo prodajo modela kot na začetku?

Moja firma. Včeraj sem prodal en kos, danes skoraj dva, jutri bom pa že tri! A ti sploh veš kakšni odstotki so to !!!enaenadva.

Tesla ne bo rasla, ker bi prodala več Modelov S in X.

Premnogi pravijo, da je povpraševanja neprimerno več kot proizvodnje. Pa proizvodnja nekako ne trdi istega.

Rasla bo, ker bo predstavila nove modele, ki bodo vsak dosegli novo ciljno skupino.

Naj bi, ja. Razen, če ne bo. Zato sem pa izpostavil problem, ki ga imajo. Koliko ljudi izven fanatičnega kroga bo potem letno kupovalo nek model? 500.000 prednaročil se sliši (in tudi je) ogromno, ampak kaj pa potem, ko fanatikom ustrežeš? Za vplačilo are za novega Golfa recimo ljudje ne stojijo v vrsti in plačajo kar nekaj, saj vseeno kaj, samo da bo. Ampak se jih pa potem štanca milijon na leto, vsako leto, že desetletja.

hammock ::

J.McLane je izjavil:

A sploh vemo katero verzijo je vozila? 60Ah ali 94Ah?

Ah? Zelo neuporaben podatek, ce ne vemo na kateri napetosti sistem deluje.

kWh povedo precej vec, dajmo se rajsi teh drzati.

J.McLane ::

Ja vem, ampak BMW pač tako butasto označuje svoj i3, sicer pa gre za 18,8 kWh in 27,2 kWh uporabne kapacitete (bruto 22 in 33 kWh). Za 2019 je napovedana 42.2 kWh (120 Ah).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()
««
557 / 1139
»»