» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
559 / 1138
»»

J.McLane ::

... nov ne bo cenejši, bo pa lahko boljši (večja baterija).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nekikr ::

Unknown_001 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Zdaj si sicer opisal linearno rast. :>


Niti ne. Degresivno rast pa res. Preberi njegov timeline... najprej je bilo včeraj potem danes, en teden, nato že en mesec, potem že pol leta...

Zdaj pa zaokroži na leto, tako kot zgoraj pri Tesli. Letos bom prodal skupno 4 stvari, drugo leto, ko bom raztural, jih bo že 9. Leto zatem 25. Vrednost moje firme bo šla v milijarde, ker take rasti nima nihče! Da ostali proizvajalci to sicer naredijo med enim odmorom za malico pa itak ni pomembno, važna je procentualna rast ;)

Zheegec ::

Nikec3 je izjavil:

Tesla je do zdaj proizvajala dva modela - Model X in Model S. Ker sta ta dva modela dražja in imata višje marže, bi Tesla proizvajala samo ta dva modela, če bi bilo povpraševanje res neskončno.

Da, tudi to bi Tesla lahko naredila. Sej ne pravim, da za Model 3 obstaja kaka ekonomska logika na kratki rok. Tesla bi se komot lahko odločila, da želi bit nišni proizvajalec v rangu Ferrarija, pa se pač ni, ker Musk tega noče. Musk želi za Teslo, da je v rangu BMW-ja ali Mercedesa. Vsaj.

Še enkrat. Kako lahko rečeš, da je pri Tesli problem povpraševanje, če so v letu 2017 prodali 100 000 avtomobilov, v letu 2018 jih bodo 250 000, v letu 2019 pa vsaj 400 000? Kako je to pomanjkanje povpraševanja?

Če bi to Tesla lahko naredila, potem bi to naredila. Zakaj (po tvojem) Tesla ni proizvajala večjih količin modela X in S z neskončnim povpraševanjem v njihovi edini tovarni, ampak se je odločila proizvajati še Model 3 v isti tovarni in s tem odžira proizvodne kapacitete dražjima X in S? Odgovor: Ker S in X nimata neskončnega povpraševanja in če bi jih proizvedli več, bi samo stali neprodani. Zato so se odločili prodajati nov model, za katerega nekateri spet mislijo, da ima neskončno povpraševanje. Največje vprašanje je, kakšno je povpraševanje za verzije, ki jim sploh prinašajo dobiček. Torej AWD in P verzije Modela 3. Na $50k modelu najbrž delajo izgubo ali pa skoraj nič dobička.

Ja, prodaja Tesle se "noro" povečuje, ampak to samo zato, ker iz butičnega proizvajalca postaja majhen mainstream proizvajalec, ne pa ker je na poti do "world domination".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

J.McLane ::

Mah ti še kar opletaš s tem tvojim pravljičnim neskončnim povpraševanjem...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zheegec ::

Govoriš o uporabniku Nikec3?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Unknown_001 ::

nekikr je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Zdaj si sicer opisal linearno rast. :>


Niti ne. Degresivno rast pa res. Preberi njegov timeline... najprej je bilo včeraj potem danes, en teden, nato že en mesec, potem že pol leta...

Zdaj pa zaokroži na leto, tako kot zgoraj pri Tesli. Letos bom prodal skupno 4 stvari, drugo leto, ko bom raztural, jih bo že 9. Leto zatem 25. Vrednost moje firme bo šla v milijarde, ker take rasti nima nihče! Da ostali proizvajalci to sicer naredijo med enim odmorom za malico pa itak ni pomembno, važna je procentualna rast ;)


Linearna interpolacija bo pri takem trendu na tvoj način možna samo prvi dve leti...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Seveda ne. Četrto leto bom zunaj postavil Quechua šotor in bom proizvedel še 80% več na že tako nenormalno, astronomsko, da citiram kar warpija in rečem čudežno, rast.
Se bova prepucavala še naprej ali boš dojel, da so na začetku, ko ne ne narediš ničesar, potem pa narediš nekaj malega, to procentualno vidi zelo veliko, absolutno je pa manj od prdca?

Utk ::

Sej to govorite za vse elektricne avte, ne samo tesle. Dej zdaj tu napisi pri katerem delezu elektricnih avtov ne bo ta rast vec zanemarljiva. Je rastlo od pol procenta do procenta, zdaj je ponekod na treh, kdaj bo to resna stvar?

roCkY ::

Ko bodo Avstralci kupovali toliko EV-jev kot jih trenutno Norvežani. ?

Utk ::

Aha, ko bomo na 30 procentih, bo to se zmeraj nic. Tudi prav.

Zheegec ::

In other news, Tesla je včeraj odpustila okoli 150 zaposlenih v SolarCity in pa se pogodila z US državo Oregon, da bo vrnila $13 miljonov subvencij, ki jih je dobila z zavajanjem. V US državi New York bo Tesla najbrž morala vrniti še dosti več subvencij, ki jih je dobila z laganjem takoj po prevzemu SolarCityja.

Izgleda, da SolarCity že 2 leti po prevzemu s strani Tesle počasi umira.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Neither Tesla Energy nor its accounting firm, Novogradac & Company, admitted wrongdoing in the settlement
To je pa tako, če imaš Hrvata za računovodjo;)

Nikec3 ::

Ker S in X nimata neskončnega povpraševanja in če bi jih proizvedli več, bi samo stali neprodani.

A ti se norca delaš iz sebe? Kdo (razen tebe) pa je rekel, da ima Tesla za Model S in X neskončno povpraševanje? In kaj bi naj to sploh pomenilo? In še enkrat, Tesla bi lahko bila nišni proizvajalec z S-i in X-i in Roadsterji itd. Ampak Tesla to ni želela bit.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Ah, torej ko si rekel, da Tesla ne bo zmanjkalo povpraševanja, si s tem mislil specifično samo Tesla Model 3?

quote;
"Jaz pač ne morem verjet, da kot nevarnost za Teslo nekdo omeni povpraševanje. Nevarnosti je ogromno, edina stvar ki pa ni nevarnost pa je, da bi pri Tesli zmanjkalo povpraševanja."



In še enkrat, Tesla bi lahko bila nišni proizvajalec z S-i in X-i in Roadsterji itd. Ampak Tesla to ni želela bit.


Ne bi morala biti. A se nismo že pogovarjali o tem?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

J.McLane ::

Zakaj nebi morala biti? Pač nebi šli v investicijo velike fabrke in bi ostali "nišni" proizvajalec EV s 50.000 kosi letno, na tak način bi danes ziher imeli dobiček. Ferrariju gre čist dobr s samo 9.000 prodanimi avti letno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Če je bil pa masterplan že od vsega začetka svetovna dominacija.;)

Utk ::

To da je problem povpraševanje je res tipično slovensko. Buhu, tesla ne bo nikoli prodala 100 mio avtov na leto, sigurno bosta vsaj dva stara proizvajalca preživela, zato najbolje, da takoj teslo zaprejo. WTF?

Unknown_001 ::

nekikr je izjavil:

Seveda ne. Četrto leto bom zunaj postavil Quechua šotor in bom proizvedel še 80% več na že tako nenormalno, astronomsko, da citiram kar warpija in rečem čudežno, rast.
Se bova prepucavala še naprej ali boš dojel, da so na začetku, ko ne ne narediš ničesar, potem pa narediš nekaj malega, to procentualno vidi zelo veliko, absolutno je pa manj od prdca?


To še vedno NI linearnost.

Matematika ti res ni domača.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Utk je izjavil:

To da je problem povpraševanje je res tipično slovensko. Buhu, tesla ne bo nikoli prodala 100 mio avtov na leto, sigurno bosta vsaj dva stara proizvajalca preživela, zato najbolje, da takoj teslo zaprejo. WTF?

Že spet neko neumno podtikanje. Tesla je lahko, s pametnim vodenjem, čisto uspešno manjše avtomobilsko podjetje. Vredno recimo 15-20 milijard - delnica tam okoli 100-150 dolarjev. Nekateri tule pač mislimo, da je trenutna vrednost podjetja posledica iluzij o svetovni dominaciji, ki je ne bo.

Nekateri tudi mislimo, da je megalomanstvo nevarno za posel. Tesla ne bi bilo prvo podjetje, ki bi ga pokopale prevelike ambicije in z njimi povezana prezadolženost. Ob tako velikih dolgovih, kot jih ima Tesla, je dovolj ena manjša gospodarska kriza in z njo povezana manjša prodaja dragih avtov, pa se vse skupaj sesuje.

In če bo Tesla hotela rasti in delati Y, pa poltovornjak, pa vlačilec, pa športnik ... se bo nujno morala zadolžiti še precej bolj, kot je že sicer zadolžena, ker s svojo trenutno prodajo (in z njo povezanim dobičkom) ne more odplačevati dolgov in financirati razvoja in gradnje novih tovarn.

Pred tremi leti je Musk obljubljal super-duper robotizirano tovarno, v kateri bodo trojke delali hitreje in ceneje kot to zmorejo "dinozavri". Izkazalo se je, da je bila to iluzija, in da avtov ne znajo delati hitreje in ceneje od tekmecev.

Na veliko se je hvalil s prvim "ljudskim" električnim avtov za 35 jurjev, čeprav najcenejši, ki ga lahko dejansko kupiš, stane najmanj 50 jurjev, in ni čisto gotovo, a ga bodo za 35 jurjev sploh sposobni delati z dobičkom. Za zdaj ga niso.

Obljubljal (in že tudi prodajal) je polno samovoznost, z avti, ki jih samo ena nadgradnja operacijskega sistema loči od tega, da bodo lahko, medtem ko bo lastnik spal, služili denar s taksiranjem po mestu. Spomnimo se, demonstracijo z vožnjo od Los Angelesa do New Yorka je obljubil za konec 2017. Na začetku 2018 je potem obljubljal to vožnjo čez tri mesece, ali najkasneje čez pol leta. No, tudi tega pol leta je minilo, in sedaj nič več ne obljublja.

Medtem se vse bolj kaže, da Tesla pri razvoju samovoznosti čedalje bolj zaostaja ne samo za Waymom, ampak tudi za General Motorsom.

In potem ima Tesla še balast v obliki SolarCityja, za katerega je vse bolj jasno to, kar so nekateri govorili že od vsega začetka - da je izgubar, ki ga ni mogoče rešiti.

Ampak vernikov v serijskega izdelovalca čudežev to seveda ne zanima. Za vse Tesline težave so krivi "short sellerji" in naftni lobiji, pa seveda slo-tech intelligenza.:))

Utk ::

To ni nobeno podtikanje. Od cloveka, ki je naredil prvi uporaben ev, raketo za v vesolje, in ostale malenkosti, zdaj zahtevajo neskoncno povprasevanje po avtu za 100 jurjev. Samo 50 procentna rast brez konca na vidiku pri avtih za 50 jurjev jim ni dost.

Okapi ::

Nihče ne "zahteva". Musk si sam postavlja takšne cilje, mi pa ugotavljamo, da je tovarna v Fremontu že blizu največje zmogljivosti, ki so jo tam sposobni imeti, druge so pa še bolj v oblakih kot na trdni zemljici. Kako bo torej ta 50% rast videti leta 2020, ko avtov iz drugih tovarn še ne bo, v Fremontu pa ne bodo več mogli narediti še več avtov?

Truga ::

Tovarna v fremontu bi lahko izpljunila precej vec avtov, ce bi bil pri tesli zaposlen kaksen clovek ki je kdaj v zivljenju gradil avte, ali pa vsaj prebral kaj na to temo.

Nekaj so jih vcasih meli, pa jih je musk zamenjal s cultisti, ker cultisti pac ne jezikajo nazaj svojemu idolu in odresitelju.

Utk ::

Okapi je izjavil:

Nihče ne "zahteva". Musk si sam postavlja takšne cilje, mi pa ugotavljamo, da je tovarna v Fremontu že blizu največje zmogljivosti, ki so jo tam sposobni imeti, druge so pa še bolj v oblakih kot na trdni zemljici. Kako bo torej ta 50% rast videti leta 2020, ko avtov iz drugih tovarn še ne bo, v Fremontu pa ne bodo več mogli narediti še več avtov?

Kaj te točno moti, da je delnica po 300 namesto 100? Če bojo kitajsko tovarno sfinancirali kitajci, bo pač padla delnica, če bo.

Zheegec ::

J.McLane je izjavil:

Zakaj nebi morala biti? Pač nebi šli v investicijo velike fabrke in bi ostali "nišni" proizvajalec EV s 50.000 kosi letno, na tak način bi danes ziher imeli dobiček. Ferrariju gre čist dobr s samo 9.000 prodanimi avti letno.

Tesla to ne more biti. Je pa sedaj par konkurentov (Lucid Motors recimo, kjer je CEO človek, ki je dizajniral Tesla Model S), ki to poizkušajo postati.

Če bi se Tesla ustavila pri Model S in Model X, bi to pomenilo konec Tesle. Zakaj? Ker tudi, če optimizirajo proizvodnjo Model S in Model X (da imajo končno dobiček), ne morejo odplačati vseh kreditov, ki jih imajo. Zato bi se cena delnice morala bistveno spremeniti. Tesla je trenutno tako visoko ocenjena na borzi zato, ker Tesla in Elon obljubljata "world domination" - novi modeli, visoka rast prodaje, Tesla solar roof, Tesla baterije in tako dalje. Če večina teh stvari naenkrat ni več obljubljenih, gre cena delnice bistveno dol in naenkrat Tesla postane nišni proizvajalec avtomobilov, ki je vreden manj, kot ima dolgov. Sledi bankrot. Zato mora Elon vedno obljubljati nove stvari in početi vse možno, da cena delnice ne pade preveč. V preteklosti pa je bilo to še bolj važno, da je dobil svež denar od investitorjev. Ko pa ta denar porabi (za projekt, ki spet prinaša izgubo), pa mora že obljubljati nov projekt, da dobi svež denar.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

J.McLane ::

Popravi me če se motim, ampak če nebi bilo investicij v novo fabrko bi bilo tudi kreditov manj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Zheegec ::

Model 3 se ne proizvaja v novi fabriki. Ajde, par mio $ manj kreditov bi bilo za tisti pomožni šotor :)) 8-)

Če povečanja proizvodnje ne bi planirali že ves čas, bi lahko leta 2010 kupili manjšo tovarno. Ampak to tovarno so itak dobili praktično zastonj (s pomočjo države), za $42 miljonov, tako da bi jo lahko pustili napol prazno, pa še vedno rekli da je bila poceni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

J.McLane ::

Ja bravo, ker šteje samo tista tovorna kjer pride končni produkt ven :))

Na Gigafactory v Nevadi si pa pozabil, aja saj res po tvoje jim jo je celo Panasonic financiral :))

Velikokrat se pozablja da Tesla ni samo avtomobilsko podjetje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Zheegec ::

Na Gigafactory v Nevadi si pa pozabil, aja saj res po tvoje jim jo je celo Panasonic financiral :))

Ta odločitev bi tudi morala biti sprejeta že dolgo nazaj. Pa to itak nima povezave z Model 3, o katerem govorimo. Ne, izgradnjo Gigafactory 1 sta financirala Tesla in država. Oprema in proizvodne linije so last Panasonica, ki ima pogodbo, da še nadaljnih 10 let lahko zastonj prebiva v Gigafactory 1.

Velikokrat se pozablja da Tesla ni samo avtomobilsko podjetje.

Ne-avtomobilski prihodki jim padajo. Ne samo kot procent prodaje, ampak tudi absolutna vrednost. Trenutno imajo vse ne-avto divizije skupaj okoli ~10% prodaje Tesle, s tem da se pričakuje znižanje tega procenta. Tesla energy je samo ogromna izguba.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Nikec3 ::

@Okapi, napisal si dosti smiselnega, pa vendar izvoli nekaj replik.

Že spet neko neumno podtikanje. Tesla je lahko, s pametnim vodenjem, čisto uspešno manjše avtomobilsko podjetje. Vredno recimo 15-20 milijard - delnica tam okoli 100-150 dolarjev. Nekateri tule pač mislimo, da je trenutna vrednost podjetja posledica iluzij o svetovni dominaciji, ki je ne bo.

O svetovni dominaciji ne govori nihče razen @Warpyja. Jaz pravim, da ima Tesla srednje realne možnosti, da postane znamka velikosti BMW/Daimler. Kaj več kot to si nebi upal napovedat. Če Tesla lahko postane tako velika, je trenutna vrednost podjetja kar primerna.

Nekateri tudi mislimo, da je megalomanstvo nevarno za posel. Tesla ne bi bilo prvo podjetje, ki bi ga pokopale prevelike ambicije in z njimi povezana prezadolženost. Ob tako velikih dolgovih, kot jih ima Tesla, je dovolj ena manjša gospodarska kriza in z njo povezana manjša prodaja dragih avtov, pa se vse skupaj sesuje.

Res je.

In če bo Tesla hotela rasti in delati Y, pa poltovornjak, pa vlačilec, pa športnik ... se bo nujno morala zadolžiti še precej bolj, kot je že sicer zadolžena, ker s svojo trenutno prodajo (in z njo povezanim dobičkom) ne more odplačevati dolgov in financirati razvoja in gradnje novih tovarn.

Pred tremi leti je Musk obljubljal super-duper robotizirano tovarno, v kateri bodo trojke delali hitreje in ceneje kot to zmorejo "dinozavri". Izkazalo se je, da je bila to iluzija, in da avtov ne znajo delati hitreje in ceneje od tekmecev.

Res je.

Na veliko se je hvalil s prvim "ljudskim" električnim avtov za 35 jurjev, čeprav najcenejši, ki ga lahko dejansko kupiš, stane najmanj 50 jurjev, in ni čisto gotovo, a ga bodo za 35 jurjev sploh sposobni delati z dobičkom. Za zdaj ga niso.

Edino ekonomsko smiselno je, da Tesla pri čakalni vrsti za malo manj kot pol milijona avtomobilov, najprej prodaja najdražje modele. Bili bi neumni, če bi delali karkoli drugače kot to. Btw, tudi ostale avtomobilske firme z osnovnimi modeli ne zaslužijo kaj veliko, če sploh. Imajo jih bolj kot ne zato, da si z njimi zagotovijo revenue in ekonomijo obsega.

In potem ima Tesla še balast v obliki SolarCityja, za katerega je vse bolj jasno to, kar so nekateri govorili že od vsega začetka - da je izgubar, ki ga ni mogoče rešiti.

Ampak vernikov v serijskega izdelovalca čudežev to seveda ne zanima. Za vse Tesline težave so krivi "short sellerji" in naftni lobiji, pa seveda slo-tech intelligenza.:))

Glede Solar City-ja drži, te pa prosim, da imensko našteješ forumaše, ki so "verniki v serijskega izdelovalca čudežev"? Mislim da razen @Warpyja ni nikogar.

Tesla to ne more biti. Je pa sedaj par konkurentov (Lucid Motors recimo, kjer je CEO človek, ki je dizajniral Tesla Model S), ki to poizkušajo postati.

Koliko laži...
Tesla nišni proizvajalec *ne želi bit*.

Model S je dizajniral Franz von Holzhausen, tako kot vse ostale Tesline modele.
Tesla Model S @ Wikipedia
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Okapi ::

Nikec3, nisem pisal samo o nas tukaj, na slo-techu, ampak na splošno. O takih, kot je tale iz Seeking Alpha, ki razlaga, da je zdaj pri 250 dolarjih ugodna priložnost za nakup teslinih delnic, ker imajo potencial za hudo rast (ko se bo Muskov masterplan uresničil). In ki pravi takole:

Tesla shipped 280,000 vehicles since October 2016 that have been fitted with the hardware for full autonomy and are now merely a software update away from fulfilling this goal.


Pa to, kar je napisal, niti ni res, ker je že Musk napisal, da trenutni procesor ni dovolj zmogljiv, in ga bo treba zamenjati. In sem precej prepričan, da bo treba tudi lidar vgraditi, ker brez njega ne bodo pustili avtom samim voziti (ko bo vse skupaj prvič zrelo za kaj takega).

Nikec3 ::

Po drugi strani stojim za besedami, ko sem kako stran nazaj napisal, da je celotna avtoindustrija pred veliko prepreko in zrela za short:

https://insideevs.com/vw-ceo-evs-crash-...
In addition, he's going so far as to try to convince us that the entire automotive industry could crash and 100,000 jobs may be lost.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

A zdej verjamete, da veliki nimajo nicesar v rokavu, ko je to rekel sam sef VW?

BigWhale ::

Eni smo sicer ze precej casa nazaj povedali, da je avto industrija, kot celotna industrijska panoga, zlo bliz enga kolapsa, ki bi se lahko zgodil. Ni nujno, da se bo. Prav tako smo rekli, da Tesla lahko komot postane nek vecji proizvajalec avtomobilov in da ni nujno, da bodo vsi 'dinozavri' preziveli, kakor tudi ni nujno, da bodo vsi pocrkali.

Tesla oziroma Musk, obljublja ogromno. Jaz si sicer zelim, da jim cim vec teh stvari uspe ampak se bojim, da jim ne bo. Total world domination je pa scenarij, ki si ga nihce ne zeli. Vsaj nihce od bolj pametnih potrosnikov ne.

pegasus ::

Bodite pozorni na vse zanimive oblike državne pomoči, ki jih bo v prihodnjih petih letih dobila nemška avto industrija ter jih takrat po obsegu primerjajte z drobižem, ki ga je dobil Musk za Teslo ;)

Truga ::

Bomo, ampak bomo primerjali tudi rezultate. Tisti, ki bojo zafurali firme tako elegantno kot musk, bojo na isti tapeti, nic se bat.

Problem tko ni drzavna pomoc, itak je kristalno jasno da privatniki sami od sebe ne bojo naredili nicesar za to da se emisije zmanjsajo, ker so ocitno vsi po vrsti nesposobni, z muskom na celu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Zheegec ::

Sicer nič takega, kar nismo tukaj že govorili. Ampak vseeno, počasi tudi mainstream mediji opažajo, da se čas izteka. Nekdo mora dati Tesli vsaj miljardo $$$, da bodo lahko plačali račune vsaj za tekoče delovanje. Pa potem še par miljard v 2019 in 2020. Če hočejo pa graditi kakšne tovarne in proizvajati nove modele, rabijo pa vsaj $5 miljard poleg tega. Pa še miljarde za neplačane račune dobaviteljem.

Tesla needs over $1 billion in cash over the next 6 months, and Wall Street is going nuts figuring out where it's going to come from

Tesla has around $1 billion in debt coming due over the next six months, and right now it doesn't have the cash to cover it and keep its business running.


Analysts say Tesla should raise the cash by returning to public markets, but CEO Elon Musk has repeatedly said that is not an option.
So where's it going to come from? Optimists say Tesla could survive another close call using energy credits and some more financial engineering. Or it could turn a profit in Q4.


I probably don't need to tell you what the pessimists are saying.


The company is trying to renegotiate more favorable payment schedules and/or rebates with its suppliers and vendors. Back in August, 18 of 22 respondents in a survey of auto parts suppliers said Tesla was a danger to their companies, according to the WSJ. At least one supplier has gone broke waiting for Tesla to pay up. There are over a dozen mechanics liens filed against Tesla in Alameda County, home of the company's Fremont, California factory too.

These are signs that Tesla is trying to stretch out the cash that it does have. As of June 30, the company's total current liabilities of $9.1 billion devour its $6.7 billion in assets. That means it's about $2.4 billion in the hole when it comes to working capital.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

vostok_1 ::

pegasus je izjavil:

Bodite pozorni na vse zanimive oblike državne pomoči, ki jih bo v prihodnjih petih letih dobila nemška avto industrija ter jih takrat po obsegu primerjajte z drobižem, ki ga je dobil Musk za Teslo ;)


Kako, da tega nihče ne opazi?
Avtoindustrija je lifeline za nemčijo in jasno, da davkoplačevalci subvencionirajo.
Ni sicer tako transparentno, ampak je dovolj znanega.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zheegec ::

Progress report on "Tesla starts expanding its massive solar array at Gigafactory 1" en mesec kasneje;





Going well.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Truga ::

To me spomni, pred kratkim je musk twital kako zase ze ne rabi milijard, denar rabi da lahko resuje svet.

Meanwhile tesla prodaja co2 kredite, da lahko drugi smetijo se bolj kot. lol

Nikec3 ::

Tesla bo med drugim izdelovala tudi Tequillo...

Teslaquila coming soon ...

https://twitter.com/elonmusk/status/105...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Če smo čisto natančni, jo bo prodajala, oziroma tržila, ne izdelovala.

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Če smo čisto natančni, jo bo prodajala, oziroma tržila, ne izdelovala.

Da, seveda.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Nikec3 je izjavil:

Tesla bo med drugim izdelovala tudi Tequillo...

Teslaquila coming soon ...

https://twitter.com/elonmusk/status/105...

Musk trolla shortsellerje s tem. Na US borzah dobijo podjetja v bankrotu na koncu "Q". Torej "TESLAQuila". Res ima veselje :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

Dvomim, da bi bilo zanj to zabavno, ce bi tesli res grozil bankrot.

Okapi ::

Vprašanje, če se sploh dobro zaveda dejanskega stanja. Je precej pogost pojav, da takšnim ljudem podrejeni iz strahu ne upajo povedati resničnega stanja. In je precej pogost pojav, da tudi če jim povejo, si tega takšni ljudje ne zmorejo priznati. Lahko da mu je glavni računovodja, preden je dal odpoved, povedal, da z zalogami denarja, ki jih imajo, in predvidenim dobičkom od prodaje, ne bodo zvozili do konca 2019, pa je Musk samo rekel, "lako čemo", v upanju na kakšne Savdijce, ki bodo dali milijardo ali dve ali tri za pokritje tekočih stroškov in odplačilo dolgov. Ali pa je mogoče prepričan, da bodo do konca 2018 demonstrirali vožnjo od obale do obale brez dotikanja volana, in bo naslednji dan delnica 1000 dolarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Vseeno je bolj verjetno, da on pozna situacijo bolje od kogarkoli drugega na svetu. Lahkk je pa samo nor ja.

Okapi ::

Vseeno je bolj verjetno, da on pozna situacijo bolje od kogarkoli drugega na svetu
Ali pa tudi ne. Kako lahko po "funding secured" kdo reče, da pozna situacijo bolje kot kdorkoli?;)

Ali po katerikoli od množice njegovih napovedi in obljub, ki se niso uresničile, mnogi s(m)o pa o njih že takoj dvomili. Če je Musk, potem ko je že zamudil prvi rok konec 2017, februarja letos rekel, da bodo šli od obale do obale brez dotikanja volana verjetno že čez tri mesece, najkasneje pa čez pol leta, eni smo pa rekli "malo morgen", kdo zdaj bolje pozna situacijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

DamijanD ::

Dejansko nobeden (razen on sam - upam, da vsaj on) ne ve ali so vse te njegove "laži" premišljen PR ali prevelik optimizem brez realne podlage ali kaj tretjega...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

Nikec3 ::

DamijanD je izjavil:

Dejansko nobeden (razen on sam - upam, da vsaj on) ne ve ali so vse te njegove "laži" premišljen PR ali prevelik optimizem brez realne podlage ali kaj tretjega...

Po funding secured aferi je jasno, da njegovi twitti niso premišljen PR.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

A je kje kdo dokazal, da funding ni bil secured?
««
559 / 1138
»»