» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
556 / 1133
»»

Utk ::

Vsak dan posebej se bo videlo stanje z baterijami. Danes so rabljeni EV zelo dragi, ampak je trg tako majhen, da ne moreš nič rečt. Koliko bo kater vreden čez 8 let bo odvisno od modela do modela, tisti z dobrim hlajenjem bojo vredni veliko, tisti, ki nimajo nič, manj. Sej samo pogledaš na števec pa vidiš kolk življenja je še not. Bistveno bolj enostavno kot pri ICE. Rabljen zoe bi znal bit čez 8 let še zmeraj kar drag. Tudi če mu doseg pade iz 400 na 350 km, ali pa 300, je to čist dovolj za 8 let star avto, ki itak ni mišljen za dolge relacije. V naslednjih letih pa z njim lahko prišparaš ogromno.
Nek egolf, ki ima že danes komaj uporabnih 200 km, bo pa čez 8 let zgledal precej ubogo. Doseg bo nekaj padel, ampak to bo še najmanjši problem, novi EV bojo imeli bistveno večji doseg, nov je bil drag, itd. To bo pušiona. Vreden bo manj kot enako star zoe.

lufthammer ::

Da jih ena Dacia ščije za 40%! Sramota za tak denar.

J.McLane ::

Baterije imajo zelo predvidljivo staranje, baterija ne crkne kar naenkrat, ko boš kupoval rabljen avto boš približno vedel v kakšnem stanju je baterija.

Če bi danes kupoval rabljeno Toyoto hibrid, točno znam ocenit zdravje baterije, samo avto moram spustit po enem večjem klancu, da se baterija napolni na 80% in potem preko OBD meriš kapaciteto ko pade do 40%.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

lufthammer ::

Kaj ti pomaga dobra baterija, če imaš takele probleme:

Bodywork 30%; Non-engine electrics 19%; Interior trim 7%; Suspension 7%; Air-con 4%; Battery 4%; Brakes 4%; Exterior lights 4%; Sat-nav 4%; Steering 4%; Wheels/tyres 4%

Pa že 4% pri bateriji v tem času, odkar je zunaj je precej. Upaš lahko le, da težave z leti ne bodo naraščale eksponentno. Kdo bo kupil avto, ki mu v dežju odpadajo odbijači :O

J.McLane ::

Mi se pogovarjamo o EV na splošno ne pa o Tesli. Za Model 3 imaš posebej temo, če hočeš biti pameten bodi tam.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Bodo pa shekali OS EV, ki ti bo veselo prikazoval lažne podatke o bateriji; mislim možnosti je res veliko, kjer običajen potrošnik pač ne bo dorasel tovrstnim "izzivom".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nikec3 ::

Ampak IMO je kupovati avto na podlagi spekulacije, koliko bo vreden cez 10 let, ko ga bos prodajal, precej nesmiselno in podobno temu, da bi v kazino hodil sluzit denar. :)

Na nek način tudi s tem ko se odločaš med bencinom in dizlom kupuješ na podlagi špekulacije, tako da...

Računati, kdaj se ti povrne razlika v ceni za stvar, katera ni namenjena pridobitni dejavnosti pa ni ravno neka primerjava.

Če nekaj ni pridobitna dejavnost, še ne pomeni, da lahko vzdrževanje stane kolikor se ti zljubi.

manta je izjavil:

Zakaj?

Baterije nočeš redno polnit-praznit nad 80% in pod 20%. Če imaš v službi možnost polnjenja pa rešiš že marsikaj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

BigWhale ::

Nikec3 je izjavil:

Ampak IMO je kupovati avto na podlagi spekulacije, koliko bo vreden cez 10 let, ko ga bos prodajal, precej nesmiselno in podobno temu, da bi v kazino hodil sluzit denar. :)

Na nek način tudi s tem ko se odločaš med bencinom in dizlom kupuješ na podlagi špekulacije, tako da...


Seveda. Zato so se dizli do nekaj let nazaj obrestovali predvsem tistim, ki se veliko vozijo. Saj je tudi dandanes tako vendar se je razlika nekoliko zmanjsala. Pac, ce kupis nekaj tisoc evrov drazji avto (pri EVjih je to lahko celo 10+ vec) je vprasanje koliko prihranis. Ce je to 50 EUR na mesec, jih moras vsak mesec metati v pujska, drugace jih sproti porabis in se niti ne zavedas, da si jih porabil.

telexdell je izjavil:

Primerjava se dela v tehničnih karakteristikah- pospeških, udobju, varnostnih rešitvah...


O kristus ... Ne primerjava se dela glede na price/performance. V nasprotnem primeru lahko recemo, da so vsi EVji sranje, ker so F1 avtomobili precej hitrejsi in se lahko dalj casa z njimi vozis in zmagas na kaksni dirki in zasluzis milijone.

telexdell je izjavil:


Računati, kdaj se ti povrne razlika v ceni za stvar, katera ni namenjena pridobitni dejavnosti pa ni ravno neka primerjava. Ampak se mi zdi, da si ti to namerno spregledal, samo da lahko pametuješ.


Aja, ce avta nimas za pridobitno dejavnost, so stroski, ki jih imas z avtom nepomembni? :D Dej enkrat za sabo preberi to kar napises. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Prospekt ::

Škoda, ker ni bilo interneta takrat, ko so avti začeli izpodrivat konje.

Ziher je tisoč in en pameten fotr v gostilni razlagal, da je to vse en drek, čeprav so prvič ever imeli prevozno sredstvo, ki ne serje po cesti.

Sedaj pa bomo imeli avte, ki ne serjejo po zraku in je tisoč in en fotr nekaj pameten.

Okapi ::

V resnici se motiš. Lahko preveriš tudi statistične podatke, kako hitro so avti izpodrivali konje, in kako hitro električarji izpodrivajo bencinarje.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:


Aja, ce avta nimas za pridobitno dejavnost, so stroski, ki jih imas z avtom nepomembni? :D Dej enkrat za sabo preberi to kar napises. :))


Verjameš ali pa ne- če si nekaj želim in si tisto lahko privoščim so mi stroški zadnja skrb.Pa verjamem, da to velja za večino ljudi. Pa naj se gre za oblačila, mobilne telefone, ure, potovanja,... ali avtomobile.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

V resnici se motiš. Lahko preveriš tudi statistične podatke, kako hitro so avti izpodrivali konje, in kako hitro električarji izpodrivajo bencinarje.


Men je precej hecn vse skupi, ker sem zagovornik EVjev in k bo treba menjat avto, bo naslednji definitivno EV.

Sicer se je pa zaton kocij zacel z razvojem parnega stroja in vecino kocij so verjetno upokojili zato, ker jih je nadomestila zeleznica in ne avtomobili. Ljudje so vcasih dosti vec pesacili in se ni bilo problem sprehoditi na drug konec mesta, ceprav je bil to enourni sprehod. :)

J.McLane ::

Telex, kake to ti pišeš, daj še enkrat preberi za sabo. Kako veš da si nekaj lahko privoščiš, če so ti pa stroški zadnja skrb? :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Verjameš ali pa ne- če si nekaj želim in si tisto lahko privoščim so mi stroški zadnja skrb.Pa verjamem, da to velja za večino ljudi. Pa naj se gre za oblačila, mobilne telefone, ure, potovanja,... ali avtomobile.


Saj ne mores vedeti a si lahko neko stvar privoscis, ce ne ves kaksni so stroski s to stvarjo.

Okapi ::

Ampak sedaj se dogaja, da si električnega avta na osnovi enakih kriterijev, kot kupujemo bencinarje, ne moreš (ali nočeš) privoščiti, če so obratovalni stroški dovolj nižji, pa stisneš zobe, ker se na daljši rok splača. Podobno kot pri izbiri ogrevanja za hišo, ali izolaciji in še čem.

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

Ampak sedaj se dogaja, da si električnega avta na osnovi enakih kriterijev, kot kupujemo bencinarje, ne moreš (ali nočeš) privoščiti, če so obratovalni stroški dovolj nižji, pa stisneš zobe, ker se na daljši rok splača. Podobno kot pri izbiri ogrevanja za hišo, ali izolaciji in še čem.


Na dolgi rok vseh stroskov se niti ne poznamo. Ce bo po desetih letih avto naredil 30% manj kilometrov bo za marsikoga postal neuporaben. Verjetno bo za koga neuporaben ze z 15% degradacijo baterije.

Ja, po osmih letih se razlika v ceni odplaca in si na boljsem ampak ce se po desetih letih ne mores vec pripeljati v sluzbo, ker mors vmes polnit degradirano baterijo, a si res na boljsem?

Utk ::

Normalen električni avto ima 300-400 km dosega, za v službo in nazaj ti je dost 100-150, če ne, delaš nekaj narobe. 20% tu nima nekega vpliva. Če se voziš 200 km v službo in nazaj, si v 10ih letih naredil 500,000 km (in prišparal vsaj 30,000 evrov samo na gorivu), dejte se zresnit. Tak avto ni vreden več kaj dost, ne glede na pogon. Če bo imela baterija še 60%, ga boš pa še zmeraj lahko dobro prodal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Hja, včasih so taksisti ponosno kazali takele značke na svojih 20 let starih avtih.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

O ja, sej bojo na EV tudi kazali take značke. Vmes bojo zamenjali kakšno baterijo, vzdrževanje bo pa še zmeraj cenejše od teh mercedesov.

lufthammer ::

J.McLane je izjavil:

Mi se pogovarjamo o EV na splošno ne pa o Tesli. Za Model 3 imaš posebej temo, če hočeš biti pameten bodi tam.

Se ti opravičujem, sem mislil, da ima Tesla tudi baterijo, o katerih teče pogovor in ji znaš ti ocenit kvaliteto po parih letih... Kar domišljaj si.

telexdell ::

J.McLane je izjavil:

Telex, kake to ti pišeš, daj še enkrat preberi za sabo. Kako veš da si nekaj lahko privoščiš, če so ti pa stroški zadnja skrb? :))

Koliko ljudi ima npr. telefon jabko pa nimajo niti za burek?
Kakšni so npr. stroški za avto vsi nekako vemo, da so (registracija, gorivo, servisi...), se tudi ne razlikujejo pretirano med avtomobili istega razreda...vendar, ko se kupuje nov avto, se ne izbere tistega, kateri bo po nakupu zahteval najmanj denarja ampak tistega, kateri nam je najbolj všeč zaradi tega ali onega in imamo zanj še dovolj denarja/kredita/lizinga. Če pa ti izbiraš vozilo po kriteriju najnižja nabavna cena+stroški lastništva pa verjemi, da si zgolj izjema, katera potrjuje pravilo.

Če pa pogledamo kaj se dogaja zadnje dneve (Svarilo: Dražje "zelene" avte bo plačal voznik), ko se v EU sprejemajo nove zaveze je pa ta debata popolnoma brezvezna. Če/ko to sprejmejo, se bodo ICE avtomobili podražili za toliko da bodo do 2030 že dražji od EV.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Ne, dražji bojo že veliko pred 2030. Tu se gre bolj za to, ali bojo po 2030 sploh še obstajali avti brez baterije. Vsem je jasno, da ne, razen proizvajalcem. Če pa ima avto baterijo, mora biti ICE motor čim cenejši, oz. najbolje, da ga sploh ni.

Okapi ::

Mogoče eni sanjate, da po 2030 ne bo več bencinskih avtov. No, proizvajalcem je povsem jasno, da bodo še vedno, po vsej verjetnosti celo še vedno v večini (tisti na cesti).

Utk ::

Bencinski bojo obstajali, ampak ne brez baterije zraven. Kolk je to boljše od samo baterije, se pa že danes počasi vidi...

feryz ::

Ne vem kaj vi vozite, ampak moj ima baterijo že danes. kot verjetno vsak drugi.
Pa še fila jo na eko bio sistem. Če verjameš. Avto že kaže tako.

VaeVictis ::

Utk je izjavil:

Bencinski bojo obstajali, ampak ne brez baterije zraven. Kolk je to boljše od samo baterije, se pa že danes počasi vidi...


Seveda bo baterija zraven, čeprav večina "poznavalcev" temu pravi akumulator.

Če pa si milsil, da bodo samo hibridi ali pa EV vozila, pa se IMHO konkretno motiš!

feryz ::

Po vsem kurčenju z EV, grožnjami s kaznimi in davki za klasiko, ter prisilnem uvajanju teh polizdelkov, je resnično žalostno, da ne moreš kupiti EV avta, s katerim bi se lahko brez skrbi odpeljal iz Ljubljane kamorkoli v Sloveniji in nazaj. In še dolgo se ne boš mogel.

Wrop ::

Do 2030 se zna zgoditi, da bodo že vsi novi avti vsaj neke vrste hibridi. To se meni sliši čisto mogoče. Vsakemu dodaš nekaj kwh baterijo in en elektromotor za pomoč primarnemu pogonu.

jb_j ::

TheBlueOne je izjavil:

Gledam te Hyundai Kone in se mi racunice nikakor ne izidejo. Me lahko kdo popravi.
Razlika v ceni med EV in nekim normalnim bencinarjem je ca. 20k€.
Ce sem prav racunal, te stane na 100km 2€ elektrika in recimo 8€ bencin.
Torej 20.000km za gorivo:
EV: 400€
Bencin: 1600€
Letno 1200€ razlike, z zavarovanjem kaksne 1500€ razlike v korist EV?
Kaj se celo tako poceni EV rentira sele po 10 letih+ pri relativno visoki kilometrini? 5k€ racunam za service za bencinarja.
Se EVji danes kupujejo bolj zaradi prihranka ali zaradi kul faktorja?


Če hodiš v službo z avtom, imaš z bencinarjem minus (pri mesečnih potnih stroških).
Pri EV, pa še nekaj zaslužiš.

Če hodiš v službo, normalno.

jernejl ::

J.McLane je izjavil:

Baterije imajo zelo predvidljivo staranje, baterija ne crkne kar naenkrat, ko boš kupoval rabljen avto boš približno vedel v kakšnem stanju je baterija.

Tudi v tem primeru bo obstajal problem limon. Lahko boš kupil baterijo, ki je bila fizično poškodovana (npr. v prometni nesreči). Tega od zunaj ne boš videl. Dokler ne bo avto nekega dne zgorel, z garažo in hišo vred.

Okapi je izjavil:

Ampak sedaj se dogaja, da si električnega avta na osnovi enakih kriterijev, kot kupujemo bencinarje, ne moreš (ali nočeš) privoščiti, če so obratovalni stroški dovolj nižji, pa stisneš zobe, ker se na daljši rok splača. Podobno kot pri izbiri ogrevanja za hišo, ali izolaciji in še čem.

Odvisno. Marsikomu bolj ustreza, če lahko strošek razdeli na daljše časovno obdobje. Stiskanje zob včasih ni dovolj.
Za nakup dražjega avta rabiš več denarja - takoj. Če ga nimaš, rabiš višji kredit. Če ti banka takega kredita ne odobri...

Utk je izjavil:

Če bo imela baterija še 60%, ga boš pa še zmeraj lahko dobro prodal.

Tega ne vemo. Če bodo EV-ji v naslednjih letih hitro napredovali, bo to negativno vplivalo na cene rabljenih avtomobilov.

Nikec3 ::

Če pa ti izbiraš vozilo po kriteriju najnižja nabavna cena+stroški lastništva pa verjemi, da si zgolj izjema, katera potrjuje pravilo.

Ne, izbira po pravilu price/performance. Zato imam jaz recimo jabko, za katero sem dal 600€ in jo imam že 30 mesecev, pa še kako leto ga bom imel. Zaenkrat me je stal 20€ na mesec, kar je dokaj ugodno, za to da dobim telefon, za katerega imam cel čas programske posodobitve in ne šteka za razliko od vsakega Androida, ki sem ga imel.

Enako je pri avtu. Price/performance. Pri nekomu je pač faktor za performance večji.

Okapi je izjavil:

Mogoče eni sanjate, da po 2030 ne bo več bencinskih avtov. No, proizvajalcem je povsem jasno, da bodo še vedno, po vsej verjetnosti celo še vedno v večini (tisti na cesti).

No, @Okapi, spremembe se deogajajo hitreje kot si ti priznaš in še hitreje kot si si priznal 2 leti nazaj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

J.McLane ::

Vsak ki kupuje avto si vsaj čez palec preračuna koliko ga bo stal, pri klasiki je res tisti liter razlike v porabi morda malenkost, pri EV pa je razlika v strošku za gorivo lahko že toliko kot je razlika v kreditu za nakup avta.

Tako da nekdo, ki avta nima zato da ga gleda in si lahko privošči klasičen avto za 25k € si lahko privošči tudi EV za 40k €.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

pri EV pa je razlika v strošku za gorivo lahko že toliko kot je razlika v kreditu za nakup avta.
Tako da nekdo, ki avta nima zato da ga gleda in si lahko privošči klasičen avto za 25k € si lahko privošči tudi EV za 40k €.


Taksnih primerov je nekaj, ja. Ampak to so samo tisti, ki na mesec porabijo za kaksnih 250 EUR goriva.

Spock83 ::

Če bo tako, takoj podpišem https://electrek.co/2018/04/14/tesla-ba...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Normalen električni avto ima 300-400 km dosega, za v službo in nazaj ti je dost 100-150, če ne, delaš nekaj narobe.


Ne, nima. To je avto za kaksnih 50.000 EUR ali pa 100.000 EUR.

Jaz za v sluzbo in nazaj potrebujem 250km minimalno od tega je 230km avtoceste in nimam vedno moznosti polniti. Pozimi se tistih 300-400km zmanjsa za kaksnih 10-15 procentov. 300km je minimum in ce bo cez pet let baterija slabsa samo za 5% to pomeni, da lahko pride do tezav na poti v sluzbo.

jernejl ::

J.McLane je izjavil:

Vsak ki kupuje avto si vsaj čez palec preračuna koliko ga bo stal, pri klasiki je res tisti liter razlike v porabi morda malenkost, pri EV pa je razlika v strošku za gorivo lahko že toliko kot je razlika v kreditu za nakup avta.

Prvič, ne vemo, kako se bo obnašala baterija. Če bom moral kupiti novo, ker se bo prva pokvarila, to bistveno spremeni izračun.
Drugič, ne vemo, koliko bodo čez 10 let vredni rabljeni avtomobili.
In tretjič, ne vemo, kakšno bo razmerje v ceni goriva in elektrike v naslednjih desetih letih.
Kot je nekdo rekel, v tem primeru delati izračune za deset let naprej je podobno loteriji. Staviš deset tisočakov (ali kolikor pač znaša razlika med ICE in EV) in upaš, da bo prihodnost taka, kot si jo predpostavil v izračunih.
Pa še četrtič: tisti, ki znajo računati, bodo vračunali tudi strošek izgube časa zaradi stanja na polnilnicah. Če moram denimo vsak mesec izgubiti dve uri svojega časa na polnilnici (in/ali za načrtovanje poti), namesto da bi ta čas polagal ploščice ali strigel ljudi za 30 evrov na uro, potem to že lahko pokrije višjo ceno goriva.

energetik ::

Polnilnice so le za daljša potovanja ali pa če se ti kaj zalomi. Sicer se računica itak ne izide, ker je tam polnjenje precej drago.
Izračune smo delali le za polnjenje na domači vtičnici, pa še to v nizki tarifi.

Spock83 ::

Že zdaj imaš par mojstrov v SLO, ki ti posamezne celice zamenjajo relativno poceni. Pride te isto kot menjava DSGja menjalnika. Večja je možnost, da cena nafte poskoči kot elektrike. Načeloma oboje bo dražje v vsakem primeru. Da filaš an DCju vsak dan pa ni računice. Večinoma se fila doma ali an trenutno zastonjskih polnilnicah. Drugače v sakem primeru po 300 odpeljanih kilometrih se raje ustavim za slabo uro in spijem kako kavo in sok. Namesto, da mi avto to popije :) Tako, da ni vse tako slabo.

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Normalen električni avto ima 300-400 km dosega, za v službo in nazaj ti je dost 100-150, če ne, delaš nekaj narobe.

Jaz za v sluzbo in nazaj potrebujem 250km minimalno od tega je 230km avtoceste in nimam vedno moznosti polniti.

mihec87 ::

BigWhale je izjavil:


Saj ne mores vedeti a si lahko neko stvar privoscis, ce ne ves kaksni so stroski s to stvarjo.


Pol se pa kupuje stare rabljene gume, zimske vozijo celo leto ipd..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

feryz ::

Kdor ima 40+ jurjev za avto, ima tudi za vse ostalo. Spodaj je pa res bolj tako, tako.

Utk ::

Če pa si milsil, da bodo samo hibridi ali pa EV vozila, pa se IMHO konkretno motiš!

Brez hibridov proizvajalci ne morejo dosečt niti današnjih norm. Zdaj so jim podaljšali oz. dali odpustek do leta 2020 zaradi novega načina merjenja, ko jih bojo pa res morali izpolnit. Dizli za te norme ne bi bili dovolj, pa še ljudje se jih izogibajo. Tu se gre za povprečje co2 za celo floto avtov proizvajca, tako da 2020 bo lahko imel še ICE only modele, ampak bo zato moral prodat tolk več hibridov in/ali pravih električnih. Do 2030 se bo to še tolk zaostrilo, da samo za ICE avte enostanovno ne bo prostora. Ne moreš ti prodajat hibridov za 15 jurjev, električnih avtov za 25, in ropotajočih dizlov za 45. Niti se ne spodobi da prodajaš po drugi strani električne za 25, in neke "dacie" na bencin za 8, pa še to bi moral potem električnih prodati bistveno več, da ti bi zbili povprečje CO2.
Brez hibridov, in to v večini že kmalu, enostavno ne bo šlo. In pravih električnih, seveda.

feryz ::

Katerega maš že ti? Sem pozabil.

Goody ::

Sploh ne upoštevate dveh stvari:
1) ko/če se bo flota selila na električne in bo padal izplen iz trošarin na bencin bo država primaknila lonček s trošarinami na el. energijo.
2) ko bo baza pritisnila na politike (najkasneje, ko se bodo izgubljala delovna mesta v avtomobilski industriji) se bodo pravila glede izpustov tudi spremenila

Utk ::

feryz je izjavil:

Katerega maš že ti? Sem pozabil.

Moj naslednji sigurno bo električni, tudi če mi še danes trenutni crkne. Ne bom ga pa menjal dokler je dober samo zato, da bi tebi nekaj dokazal.

1) ko/če se bo flota selila na električne in bo padal izplen iz trošarin na bencin bo država primaknila lonček s trošarinami na el. energijo.

To bojo nadoknadili z višjo ceno goriva tisti, ki nujno morajo imet bencinarja in dizla, tam do 2030. Do takrat se bo moralo marsikaj okoli tega uredit.

2) ko bo baza pritisnila na politike (najkasneje, ko se bodo izgubljala delovna mesta v avtomobilski industriji) se bodo pravila glede izpustov tudi spremenila

Delavcev v Evropi je premalo in ne preveč. Pa še ti ki so, delajo preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nikec3 ::

Prvič, ne vemo, kako se bo obnašala baterija. Če bom moral kupiti novo, ker se bo prva pokvarila, to bistveno spremeni izračun.

Na baterijo ti praktično vse firme dajo 8 let garancije. Če kupuješ EV zaradi kilometrov, ki jih boš delal to pomeni da boš po osmih letih imel vsaj 300 000 km, oziroma bo avto že "znucan". v vsakem primeru, tudi če nabaviš ICE.

BTW, prve Tesle Model S so stare že 6 let, pa ni z baterijami nič narobe. Poleg tega se v današnje avtomobile zagotovo vgrajujejo boljše baterije kot pred šestimi leti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

feryz ::

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Katerega maš že ti? Sem pozabil.

Moj naslednji sigurno bo električni, tudi če mi še danes trenutni crkne. Ne bom ga pa menjal dokler je dober samo zato, da bi tebi nekaj dokazal.
Torej se ti v bistvu jebe za planet in vse ostalo.
Zgolj podpiraš, da bi druge čim bolj udarili po glavi.

Za razliko od tebe, se jaz že 4 leta trudim, da bi dobil enega vsaj približno koristnega. Vendar še naslednje 4 leta zagotovo ni nič na vidiku.
Vmes sem bil primoran kupiti že 4 "navadne". Še jih bom moral.

Goody ::

Utk je izjavil:

feryz je izjavil:

Katerega maš že ti? Sem pozabil.

Moj naslednji sigurno bo električni, tudi če mi še danes trenutni crkne. Ne bom ga pa menjal dokler je dober samo zato, da bi tebi nekaj dokazal.

1) ko/če se bo flota selila na električne in bo padal izplen iz trošarin na bencin bo država primaknila lonček s trošarinami na el. energijo.

To bojo nadoknadili z višjo ceno goriva tisti, ki nujno morajo imet bencinarja in dizla, tam do 2030. Do takrat se bo moralo marsikaj okoli tega uredit.

2) ko bo baza pritisnila na politike (najkasneje, ko se bodo izgubljala delovna mesta v avtomobilski industriji) se bodo pravila glede izpustov tudi spremenila

Delavcev v Evropi je premalo in ne preveč. Pa še ti ki so, delajo preveč.


lol in lol,

ad1) še normalne cestnine na tovornjake zaradi Klobase (sindikat prevoznikov) ne morejo uvesti v Sloveniji, bodo pa enormno trošarine povečevali
ad2) boš povedal nasledniku Merklce ko ga bodo nemški sindikati za kravatlc

Utk ::

Torej se ti v bistvu jebe za planet in vse ostalo.
Zgolj podpiraš, da bi druge čim bolj udarili po glavi.

Jaz se furam na plin z 8 let starim avtom. To poslat na odpad in kupit karkoli drugega, bi bilo daleč od ekološkega, da ne govorimo o ceni (zame). Če bi ga prodal nekomu drugemu pa tudi ne bi nič dosegel s tem.

Za razliko od tebe, se jaz že 4 leta trudim, da bi dobil enega vsaj približno koristnega. Vendar še naslednje 4 leta zagotovo ni nič na vidiku.
Vmes sem bil primoran kupiti že 4 "navadne". Še jih bom moral.

Jaz v 4 letih ne vem če sem 4 hlače kupil, zakaj zaboga bi 4 avte.

Nikec3 ::

2) ko bo baza pritisnila na politike (najkasneje, ko se bodo izgubljala delovna mesta v avtomobilski industriji) se bodo pravila glede izpustov tudi spremenila

Se ne bo zgodilo.

Torej se ti v bistvu jebe za planet in vse ostalo.

"Zaščita planeta" NE SME bit edini razlog za neke spremembe. EV-ji se kupujejo zaradi kul faktorja, ker so boljši, ker ne smrdijo, ker ne ropotajo, smo že na meji, da se bodo bolj splačali. To, da ne obremenjujejo okolja je zgolj bonus.

Če živiš načelo, da boš delal vse, kar je najbolje za okolje, potem ne smeš it nikoli na dopust, pa mesa ne smeš jest, pa s kolesom se moraš vozit iz MB v LJ. Aja, pa če greš še malo v skrajnost, pa lahko kar samomor storiš, ker na tak način pustiš najmanjši CO2 odtis.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()
««
556 / 1133
»»