Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

WarpedGone ::
Azrael:
Magna - eden največjih proizvajalcev avtomobilskih delov, tisti Magna ki hoče kupit Opel. Povej jim, da očitno nimajo pojma o menjalnikih.
Xtrac - specialist za menjalnike za posebne pogoje. Naredili so zadevo, ki je sicer zamenjala opazno hitreje kot Magnina stvar (ki je nucala 2 sekundi in hkrati še ful ropotala) ampak je živel le par 10 tisoč kilometrov in nato spustil dušo.
Komu naj verjamem?
Azraelu s sončne strani Alp, ki trdi da je to pa ja čist simpl ali inženirjem v multinacionalkah, ki tega dokazano niso bli sposobni spravit skup? Vsaj ne v tistih rokih in za tisti denar (v glavi mam 5 milijonov USD za Magno, kolk je računal Xtrac ne vem).
Če ma avto ista ogledala in isti brisalec, pol je to ista platforma...
Kot prvo, to ni niti pod razno ista platforma ampak samo ENAK PRINCIP izdelave šasije. Elise ma povsem drugačno (lažjo in šibkejšo) šasijo. Teslina šasija je skonstruirana povsem na novo in obremenitvam primerno. Crash-testi so to jasno potrdili.
Kot drugo pa, Tesla Roadster je bil sposoben dosečt enak čas kot Porsche 911 GT3 na tisti zaviti progi of Top Gear-a. Aston Martin DB9 je bil hitrejši za desetinko sekunde, vse tole pa je bilo POČASNEJŠE od Tesle:
TVR 350C
BMW M3 CSL
Roush Mustang
Subaru WRX Sti
Mitsubishi Evo X
Dodge Viper SRT-10
Porsche 911 Carrera S
Mitsubishi Evo VIII
BMW Alpina Z8
Mercedes CL65
VW Golf W12
Alfa 3.7 GTA Autodelta
Ford Shelby GT500
Subaru Impreza STI
Aston Martin DB7 GT
Audi S4
Porsche 911 Turbo
In pol ti nej verjamemo da ma stvar resne probleme zaradi teže al pa šasije?
Ja, fičalnik s 50km dosega pri 30kmh je enako dober kot zadeva sposobna 400km dosega pri 60kmh. Dej, vsaj kaj resnega iz sebe spravi, ne pa same očitne neumnosti.
Kar še ne pomeni, da imaš prav. Stvar je deloma letošnja, pa vseeno še lanski sneg. In to rumen - na meji zavajanja in laži. Tišči svoj avto po dirkališču pa potem jamraj, kako poraba ne dosega tovarniško objavlenih številk. Nesmisel.
Dostavljenih je bilo že čez 700 Tesla Roadsterjev. Izkušnje lastnikov so, da je vsakodnevni doseg med 160 in 200 milj. To je v Normal mode, ko se baterija NE napolni, niti izprazni do konca, in ko je na razpolago "normalna" količina moči - cca 5s do 100s kmh.
Seveda, je že na ToDo...
Kdo je imel blazne probleme z menjalnikom, kot Tesla Motors, ki ni znal spariti dvostopenjskega sekvenčnega menjalnika z motorjem s smešno majhnimi masami?
Magna - eden največjih proizvajalcev avtomobilskih delov, tisti Magna ki hoče kupit Opel. Povej jim, da očitno nimajo pojma o menjalnikih.
Xtrac - specialist za menjalnike za posebne pogoje. Naredili so zadevo, ki je sicer zamenjala opazno hitreje kot Magnina stvar (ki je nucala 2 sekundi in hkrati še ful ropotala) ampak je živel le par 10 tisoč kilometrov in nato spustil dušo.
Komu naj verjamem?
Azraelu s sončne strani Alp, ki trdi da je to pa ja čist simpl ali inženirjem v multinacionalkah, ki tega dokazano niso bli sposobni spravit skup? Vsaj ne v tistih rokih in za tisti denar (v glavi mam 5 milijonov USD za Magno, kolk je računal Xtrac ne vem).
In kdo je naredil 2x težji avto od izvirne platforme? Nisem zasledil, da bi ga olajšali. Elise 725kg, Tesla Roadster 1235kg po podatkih iz angleške Wikipedie. So opozorila, da bodite previdni, če je avto polno naložen iz trte zvita?
Če ma avto ista ogledala in isti brisalec, pol je to ista platforma...
Kot prvo, to ni niti pod razno ista platforma ampak samo ENAK PRINCIP izdelave šasije. Elise ma povsem drugačno (lažjo in šibkejšo) šasijo. Teslina šasija je skonstruirana povsem na novo in obremenitvam primerno. Crash-testi so to jasno potrdili.
Kot drugo pa, Tesla Roadster je bil sposoben dosečt enak čas kot Porsche 911 GT3 na tisti zaviti progi of Top Gear-a. Aston Martin DB9 je bil hitrejši za desetinko sekunde, vse tole pa je bilo POČASNEJŠE od Tesle:
TVR 350C
BMW M3 CSL
Roush Mustang
Subaru WRX Sti
Mitsubishi Evo X
Dodge Viper SRT-10
Porsche 911 Carrera S
Mitsubishi Evo VIII
BMW Alpina Z8
Mercedes CL65
VW Golf W12
Alfa 3.7 GTA Autodelta
Ford Shelby GT500
Subaru Impreza STI
Aston Martin DB7 GT
Audi S4
Porsche 911 Turbo
In pol ti nej verjamemo da ma stvar resne probleme zaradi teže al pa šasije?
O primerjavi dosegov, sem tudi že razložil 3. okt 2006, 18:30:14 v tej temi, da kljub nekemu razglašanju high tech, končni izdelek ni boljši od primitivne low tech rešitve.
Ja, fičalnik s 50km dosega pri 30kmh je enako dober kot zadeva sposobna 400km dosega pri 60kmh. Dej, vsaj kaj resnega iz sebe spravi, ne pa same očitne neumnosti.
@WarpedOne - Vidim, da ne prebereš dovolj dobro. Link je letošnji letnik.
Kar še ne pomeni, da imaš prav. Stvar je deloma letošnja, pa vseeno še lanski sneg. In to rumen - na meji zavajanja in laži. Tišči svoj avto po dirkališču pa potem jamraj, kako poraba ne dosega tovarniško objavlenih številk. Nesmisel.
Dostavljenih je bilo že čez 700 Tesla Roadsterjev. Izkušnje lastnikov so, da je vsakodnevni doseg med 160 in 200 milj. To je v Normal mode, ko se baterija NE napolni, niti izprazni do konca, in ko je na razpolago "normalna" količina moči - cca 5s do 100s kmh.
Kaj zainteresiranih?
Seveda, je že na ToDo...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Pyr0Beast ::
Izkušnje lastnikov so, da je vsakodnevni doseg med 160 in 200 milj. To je v Normal mode, ko se baterija NE napolni, niti izprazni do konca, in ko je na razpolago "normalna" količina moči - cca 5s do 100s kmh.
In ko je baterija še sveža in mlada.
Čez par mesecev bo tale Normal mode od minimalne do maksimalne kapacitete baterije.
In ko je baterija še sveža in mlada.
Čez par mesecev bo tale Normal mode od minimalne do maksimalne kapacitete baterije.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::
Čez par mesecev bo tale Normal mode od minimalne do maksimalne kapacitete baterije.
V tem primeru bo to pomenilo uveljavljanje garancije in zamenjavo z novo baterijo. Garancijski rok je trenutno 4 leta.
Zbogom in hvala za vse ribe

durrenmatt ::
V tem primeru bo to pomenilo uveljavljanje garancije in zamenjavo z novo baterijo.
pol pa je to itak zelo eko, ane?
električni avti...zakaj že?

WarpedGone ::
Ti si verjetno spal, ko smo omenjal reciklažo in direktno zgubo, če zadevo vržeš stran? Da v teh litijevih akumulatorjih ni nič strupenega, še tut nisi slišal? Da upad kapacitete ne pomeni mrtve baterije ampak samo upad dosega, tudi ne?
Zakaj lahko nekatere stvari ljudem 10x ponoviš, pa je isto kot da jih nebi nikoli? Pametnemu jasno ...
Ker so boljši, kot vse druge "alternative": vodik, stisnjen zrak, etanol, metanol, biodiesel, aluminij, ...
Zakaj lahko nekatere stvari ljudem 10x ponoviš, pa je isto kot da jih nebi nikoli? Pametnemu jasno ...
električni avti...zakaj že?
Ker so boljši, kot vse druge "alternative": vodik, stisnjen zrak, etanol, metanol, biodiesel, aluminij, ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

TribesMan ::
Razbit menjalnik z asinhroncem je najlažja stvar pod soncem. Morate vedeti da je odziv asinhronskega motorja naravnost brutalen. Vzrajnost rotorja je minimalna, navor, če ga ne omejiš je noro velik, sploh ker si komot privoščiš par sekund overboosta, dokler se elektronika ne pregreje. Špice, ki jih mora prenesti menjalnik za asinhroncem so v primerjavi z ICE popolnima neprimerljive. Primerjava je lahko edino kakšen turbo (dizel) motor z zelo zafušanim čipom (recimo spiking v boostu...)
Jaz se sploh ne čudim, da menjalnik ne zdrži tega.
Se pa čudim da Tesla ni sposobna rešit problema s softwareom. Ker, kljub goraj opisani brutalnosti, ima asinhronc prednost neskončne prilagodljivosti, saj samo spremeniš nekaj faktorjev ki jih DSP izračunava za pospeševanje in se lahko znebiš vseh špic, brez da bi izgubil kaj veliko na performansah.
Verjemite, da če je Porsche ali Ferrari sposoben sestavit sekvenčni menjalnik s 7 prestavami, in za tem menjalnikom stoji ogromen 6 do 12 valjni motor, katerega vztrajnostni moment je nekaj desetkrat večji kot vztrajnostni moment rotorja asinhronca, s tem da je možnost kontroliranja ICEja veliko slabša kot pri asinhorncu, bi to morali znati ukrotiti tudi pri Tesli.
Menjalnika na dolgi rok ne uniči "prevelik navor" ampak sunki navora. Izgovori da magna in nevemkdo še ni sposoben narediti menjalnika, ki bi zdržal moč asinhronca so bullshit. Krivda je popolnoma na strani Tesle, ker ne zna ukrotit svojega motorja.
In tukaj se popolnoma strinjam z Azraelom. Tesla je en polovičarski izdelek, ki sloni predvsem na marketingu "zelenega produkta", za katerega so pokurili enormne količine keša, in ko je keša začelo zmanjkovat, so na trg porinili polizdelek, da so si kupili nekaj časa, in rešili firmo pred propadom. Davek pa plačajo eko norci, ki se jim zdi blazno fajn ker naredijo 200 milj, z elektro vozilom, če vozijo zelo previdno.
Jaz se sploh ne čudim, da menjalnik ne zdrži tega.
Se pa čudim da Tesla ni sposobna rešit problema s softwareom. Ker, kljub goraj opisani brutalnosti, ima asinhronc prednost neskončne prilagodljivosti, saj samo spremeniš nekaj faktorjev ki jih DSP izračunava za pospeševanje in se lahko znebiš vseh špic, brez da bi izgubil kaj veliko na performansah.
Verjemite, da če je Porsche ali Ferrari sposoben sestavit sekvenčni menjalnik s 7 prestavami, in za tem menjalnikom stoji ogromen 6 do 12 valjni motor, katerega vztrajnostni moment je nekaj desetkrat večji kot vztrajnostni moment rotorja asinhronca, s tem da je možnost kontroliranja ICEja veliko slabša kot pri asinhorncu, bi to morali znati ukrotiti tudi pri Tesli.
Menjalnika na dolgi rok ne uniči "prevelik navor" ampak sunki navora. Izgovori da magna in nevemkdo še ni sposoben narediti menjalnika, ki bi zdržal moč asinhronca so bullshit. Krivda je popolnoma na strani Tesle, ker ne zna ukrotit svojega motorja.
In tukaj se popolnoma strinjam z Azraelom. Tesla je en polovičarski izdelek, ki sloni predvsem na marketingu "zelenega produkta", za katerega so pokurili enormne količine keša, in ko je keša začelo zmanjkovat, so na trg porinili polizdelek, da so si kupili nekaj časa, in rešili firmo pred propadom. Davek pa plačajo eko norci, ki se jim zdi blazno fajn ker naredijo 200 milj, z elektro vozilom, če vozijo zelo previdno.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::
Izgovori da magna in nevemkdo še ni sposoben narediti menjalnika, ki bi zdržal moč asinhronca so bullshit.
Proof is in the puding. Pokaži mi en približno primerljiv AC motor z menjalnikom. V avtomobilu na cesti. Nekaj je na suho pametovat, kako je nekaj simpl brez da bi tisto dejansko šel narest. Nekaj drugega je pa probat tisto dejansko narest.
Krivda je popolnoma na strani Tesle, ker ne zna ukrotit svojega motorja.
Seveda. In ti bi naredu enako napako in bil enako kriv. Inženirji pri tesli so bli namreč "prepričani", da bo to "simpl" oz. noben poseben problem, pač inženiring, še en menjalnik.
Pa se je izkazalo, da zaenkrat tega problema še ni nihče dejansko rešil v obliki delujočega zanesljivega izdelka na cesti.
Od napovedanih električnih avtomobilov, ki naj bi prišli ven v parih letih - ima kdo menjalnik zraven 100+ kW motorja, ki gre na 14.000 rpm?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Pyr0Beast ::
V tem primeru bo to pomenilo uveljavljanje garancije in zamenjavo z novo baterijo. Garancijski rok je trenutno 4 leta.
V kar lahko upravičeno dvomiš.
V kar lahko upravičeno dvomiš.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

TribesMan ::
Seveda. In ti bi naredu enako napako in bil enako kriv. Inženirji pri tesli so bli namreč "prepričani", da bo to "simpl" oz. noben poseben problem, pač inženiring, še en menjalnik.
Vsak, ki je kdaj v živo videl dyno test asinhronca na "mizi" in ima vsaj nekaj ozadja pri gradnji mehanskih prenosov, bi moral vedt da zadeva ni "simpl" ampak zahteva 200% pozornost. Če je rešitev problema "enostavna" to še ne pomeni da je rešljiva čez noč. Fine tuning asinhronca lahko traja več 100 ur... Potem pa dodaj še približno toliko da uskladiš motor in menjalnik, potem pa še nekajkrat več časa da zadeve stestiraš na cesti.
Verjetno ste že kdaj videli, da veliki proizvajalci testirajo prototipe, zakamuflirane do neprepoznavnosti, v najbolj nemogočih razmerah, nabijajo kilometre od severnega do južnega pola. Da testirajo, in izpilijo vse male malenkosti, ki so lahko problem.
Koliko kilometrov s prototipi je tesla naredila po cesti preden so ga dali v prodajo?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::
Skupno vsaj pol milijona z okrog 20 prototipi. Fural so po enem zamrzjenem jezeru na severu pri -30, in po slani puščavi v ameriki pri 40, po testni progi tresljajev (lojtra) na nizozemski, in po enem testnem poligonu v angliji. Plus še N kilometrov po nezanih cestah, testirališčih, itd.
Tekom vsega tega se je ugotovilo, da magnin menjalnik ne špila sploh - prepočasen in tolče, ta drug XTracov pa da ni vzdržljiv.
Tekom istega časa se je razvijala tut elektronika in se še vedno. Enako tut baterije in podporni algoritmi.
Tesla Roadster pač ni padel iz neba v 2 tednih, kot se nekaterim tule zdi.
Tekom vsega tega se je ugotovilo, da magnin menjalnik ne špila sploh - prepočasen in tolče, ta drug XTracov pa da ni vzdržljiv.
Tekom istega časa se je razvijala tut elektronika in se še vedno. Enako tut baterije in podporni algoritmi.
Tesla Roadster pač ni padel iz neba v 2 tednih, kot se nekaterim tule zdi.
Zbogom in hvala za vse ribe

TESKAn ::
Jaz ne razumem. Če elektronika točno ve, kam prestavljaš, če točno ve, kako hitro se vrtijo kolesa, če točno ve prestavno razmerje in točno ve, kako hitro se bo moral motor vrtet v novi prestavi - zakaj je tako težko skupini inženirjev skupaj spravit algoritem, ki bo natančno uskladil vrtljaje motorja z vrtljaji menjalnika? Ta bi bil tako še manj obremenjen, kot je v vsakem ICE avtu.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Boeing ::
Nekaj je, kar mi tukaj čebulimo o prilagodljivosti asinhroncev in neznosni lahkotnosti krmiljenja takega pogona - kar je sicer res, povsem druga stvar pa je to čebuljenje spravit v neke matematične okvire tj. postavit nek dober matematični model, ki dovolj natančno popisuje obnašanje takega sistema in je sposoben upoštevati zunanje dejavnike... skratka, problem menjalnika ni v menjalniku, ampak softveru.
Sicer pa bi, če bi sam delal tak avtomobil, spustil performanse pri pospeških in končni hitrosti, ubral neko optimalno sredino in menjalnik vrgel ven. Ampak, kupci zahtevajo 3, 4 sekunde, kar pa drugače ne gre...
Sicer pa bi, če bi sam delal tak avtomobil, spustil performanse pri pospeških in končni hitrosti, ubral neko optimalno sredino in menjalnik vrgel ven. Ampak, kupci zahtevajo 3, 4 sekunde, kar pa drugače ne gre...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

TESKAn ::
Na FE so imeli že kar nekaj let nazaj asinhronca, ki je lahko igral melodije s spreminjanjem vrtljajev. Da ne omenjamo F1 motorja, ki je igral angleško himno, če se ne motim. Tako da edini "izgovor" je, da jim je zmanjkalo časa. "Se ne da" je pa BS za kupce in lastnike, da jih ne ozmerjajo z nesposobnimi bebci in zaprejo fabrike.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Step2en Wolf ::
Vse skupaj spominja na stari štos Blackadderja:
Percy: You know, they do say that the Infanta's eyes are more beautiful than the famous Stone of Galveston.
Edmund: Mm! ... What?
Percy: The famous Stone of Galveston, My Lord.
Edmund: And what's that, exactly?
Percy: Well, it's a famous blue stone, and it comes ... from Galveston.
Edmund: I see. And what about it?
Percy: Well, My Lord, the Infanta's eyes are bluer than it, for a start.
Edmund: I see. And have you ever seen this stone?
Percy: (nods) No, not as such, My Lord, but I know a couple of people who have, and they say it's very very blue indeed.
Edmund: And have these people seen the Infanta's eyes?
Percy: No, I shouldn't think so, My Lord.
Edmund: And neither have you, presumably.
Percy: No, My Lord.
Edmund: So, what you're telling me, Percy, is that something you have never seen is slightly less blue than something else you have never seen.
Percy: (finally begins to grasp) Yes, My Lord.
Avto, ki ga nihče izmed nas še ni videl od blizu (Tesla Roadster), kaj šele vozil... je boljši kot nek drug avto, ki ga tudi nismo vozili (Lotus Elise).
Najbližji smo bili Opel Speedsteru, ki prav tako bazira na Elisi. In po Top Gear-u je bil Car of the year 2003 (2.0 turbo, ne 2.2).
Pri mojih 186 cm je to ena na pol S/M varianta vstopati in izstopati iz vozila. Vozil ga žal nisem.
@WarpedOne - Magna JE "kupila" Opel, saj je Angleca pred volitvami rekla DA (in na veliko mislila ob tem na volilne rezultate). Magna ni edini lastnik, niti večinski, ima le 20%, saj cca 35% ostaja v GMu in nadaljnih 35% Sberbanki (v bistvu ruski GAZ oz. Oleg Deripaska) ter 10% zaposlenim v Oplu.
In kot ti že nekaj let poskušamo dopovedati: Tesla Roadster je neuporaben avto. Tako kot je pravzaprav Lotus Elise. Nihče izmed nas si ga ne more kupiti. In to je osnova "uporabnosti". Stvar je UPORABNA, ko jo lahko kupimo in uporabljamo.
Seveda pa je nevljudno primerjati električne avtomobile z ICE. Slednji so bili deležni skoraj stoletje razvoja in izgradnje infrastrukture (verjetno najpomembnejši del). Električni glede dometa dejansko v celem stoletju niso kaj prida napredovali. Zakaj? "Teorije zarote".. a bolj verjetno kar prva svetovna vojna sama.
In zakaj sedaj, ko vse to vemo, lepo ne presedlamo?
Je lepo razložiil Andrej Pečjak v odaji RTV SLO :
...PROBLEM NI V TEHNOLOGIJI. TEHNOLOGIJE SO. PROBLEM JE V NAŠIH GLAVAH. IMAMO NEKAKO KOT EN ŠKART GEN ALI PA EN ŠKART ČIP, KI IZVIRA IZ PRADAVNINE, DA BI VEČ IN ŠE VEČ IN LETNO 3 % RAST. NE MOREMO PA MISLITI NA POSLEDICE. MI SMO TAKO NAREJENI, DA LAHKO RAZMIŠLJAMO NA NEGATIVNE POSLEDICE SAMO, ČE SE BODO TAKOJ ZGODILE. ČE BO PA TO ČEZ PET LET, PA REČEMO: " KAJ ME BRIGA! " PODOBNO JE RECIMO KAJENJE. VEČINA LJUDI VE, DA ČE KADI, BO S 30 % VERJETNOSTJO UMRLA ZA RAKOM. ALI PA PREZOGDAJ UMRLA. AMPAK, KO SI MLAD, DOKLER DO TEGA NE PRIDE, TE NE ZANIMA. IN TUKAJ JE ISTO. KO BOMO DIREKTNO UDARJENI, TAKRAT BOMO REAGIRALI, NE DVOMIM...
Vir: "Polnočni klub" RTV SLO.
Percy: You know, they do say that the Infanta's eyes are more beautiful than the famous Stone of Galveston.
Edmund: Mm! ... What?
Percy: The famous Stone of Galveston, My Lord.
Edmund: And what's that, exactly?
Percy: Well, it's a famous blue stone, and it comes ... from Galveston.
Edmund: I see. And what about it?
Percy: Well, My Lord, the Infanta's eyes are bluer than it, for a start.
Edmund: I see. And have you ever seen this stone?
Percy: (nods) No, not as such, My Lord, but I know a couple of people who have, and they say it's very very blue indeed.
Edmund: And have these people seen the Infanta's eyes?
Percy: No, I shouldn't think so, My Lord.
Edmund: And neither have you, presumably.
Percy: No, My Lord.
Edmund: So, what you're telling me, Percy, is that something you have never seen is slightly less blue than something else you have never seen.
Percy: (finally begins to grasp) Yes, My Lord.
Avto, ki ga nihče izmed nas še ni videl od blizu (Tesla Roadster), kaj šele vozil... je boljši kot nek drug avto, ki ga tudi nismo vozili (Lotus Elise).
Najbližji smo bili Opel Speedsteru, ki prav tako bazira na Elisi. In po Top Gear-u je bil Car of the year 2003 (2.0 turbo, ne 2.2).
Pri mojih 186 cm je to ena na pol S/M varianta vstopati in izstopati iz vozila. Vozil ga žal nisem.
@WarpedOne - Magna JE "kupila" Opel, saj je Angleca pred volitvami rekla DA (in na veliko mislila ob tem na volilne rezultate). Magna ni edini lastnik, niti večinski, ima le 20%, saj cca 35% ostaja v GMu in nadaljnih 35% Sberbanki (v bistvu ruski GAZ oz. Oleg Deripaska) ter 10% zaposlenim v Oplu.
In kot ti že nekaj let poskušamo dopovedati: Tesla Roadster je neuporaben avto. Tako kot je pravzaprav Lotus Elise. Nihče izmed nas si ga ne more kupiti. In to je osnova "uporabnosti". Stvar je UPORABNA, ko jo lahko kupimo in uporabljamo.
Seveda pa je nevljudno primerjati električne avtomobile z ICE. Slednji so bili deležni skoraj stoletje razvoja in izgradnje infrastrukture (verjetno najpomembnejši del). Električni glede dometa dejansko v celem stoletju niso kaj prida napredovali. Zakaj? "Teorije zarote".. a bolj verjetno kar prva svetovna vojna sama.
In zakaj sedaj, ko vse to vemo, lepo ne presedlamo?
Je lepo razložiil Andrej Pečjak v odaji RTV SLO :
...PROBLEM NI V TEHNOLOGIJI. TEHNOLOGIJE SO. PROBLEM JE V NAŠIH GLAVAH. IMAMO NEKAKO KOT EN ŠKART GEN ALI PA EN ŠKART ČIP, KI IZVIRA IZ PRADAVNINE, DA BI VEČ IN ŠE VEČ IN LETNO 3 % RAST. NE MOREMO PA MISLITI NA POSLEDICE. MI SMO TAKO NAREJENI, DA LAHKO RAZMIŠLJAMO NA NEGATIVNE POSLEDICE SAMO, ČE SE BODO TAKOJ ZGODILE. ČE BO PA TO ČEZ PET LET, PA REČEMO: " KAJ ME BRIGA! " PODOBNO JE RECIMO KAJENJE. VEČINA LJUDI VE, DA ČE KADI, BO S 30 % VERJETNOSTJO UMRLA ZA RAKOM. ALI PA PREZOGDAJ UMRLA. AMPAK, KO SI MLAD, DOKLER DO TEGA NE PRIDE, TE NE ZANIMA. IN TUKAJ JE ISTO. KO BOMO DIREKTNO UDARJENI, TAKRAT BOMO REAGIRALI, NE DVOMIM...
Vir: "Polnočni klub" RTV SLO.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Step2en Wolf ()

SmeskoSnezak ::
In kot ti že nekaj let poskušamo dopovedati: Tesla Roadster je neuporaben avto. Tako kot je pravzaprav Lotus Elise. Nihče izmed nas si ga ne more kupiti. In to je osnova "uporabnosti". Stvar je UPORABNA, ko jo lahko kupimo in uporabljamo.
Kak je fajn bit pametn, kajne? Najrajš bi vas na aljasko poslal! Že nekaj let vam "jaz" poskušam dopovedat, da se brigajte zase s temi vašimi negativnimi opazkami. Primerjati se hočete z ljudmi, ki dejansko nekaj počnejo na tem području, vi pa "bluzite" na tem forumu, kak bi naj blo... :S
Električnih avtov je vedno več... da se morem dejansko ponavljat, je že sramotno za vas! In Lotus Elise ter Tesla Roadster sta uporabna avta. Sicer se sploh ne bi prodajala, NIKJER. OMG!!!!oneneo
Prodaja T.R. se torej manjša, StephenWolf? In vedno manj T.R.-jev je na cesti?!? :)))
Smešni ste za popiz****
@ Pusti soncu v srce... @

Pyr0Beast ::
Tudi čedalje več je navadnih avtomobilov, pa to še ne pomeni da so dobri :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Step2en Wolf ::
Roke gor, kdo izmed udeležencev se vozi v šolo/v službo z električnim avtomobilom!
(In ne trola, metro in vlak ne štejejo.)
Naj napovem rezultat?
85.97% ICE
5% hibridi
9% kolo in električno kolo (slednji le 0.01%)
0.01% Seagway
0.01% električni avto
0.01% razno
Sedanjost je kruta. Že vrsto let. Od začetka tele teme pravzaprav.
3 years and counting :)
(In ne trola, metro in vlak ne štejejo.)
Naj napovem rezultat?
85.97% ICE
5% hibridi
9% kolo in električno kolo (slednji le 0.01%)
0.01% Seagway
0.01% električni avto
0.01% razno
Sedanjost je kruta. Že vrsto let. Od začetka tele teme pravzaprav.
3 years and counting :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Step2en Wolf ()

Pyr0Beast ::
Raje vidim porast koles kot pa električnih brivnikov. :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SmeskoSnezak ::
Sedanjost je res kruta, celo tako, da si zatiskate nekateri oči.
Stephen2Wolf, daj si rajš en focn in si preberi vse moje odgovore v tej temi, ker si jih očitno spregledal. Enostavno ne ponavljam se več! Samo to se še bom ponavljal/pisal, da si preberite moje poste! Ne da se mi več ubadat z vami :P
Hint za en odgovor: 18. apr 2009, 00:37:27
Stephen2Wolf, daj si rajš en focn in si preberi vse moje odgovore v tej temi, ker si jih očitno spregledal. Enostavno ne ponavljam se več! Samo to se še bom ponavljal/pisal, da si preberite moje poste! Ne da se mi več ubadat z vami :P
Hint za en odgovor: 18. apr 2009, 00:37:27
@ Pusti soncu v srce... @

Azrael ::
@SmeskoSnezak
Če je pokazati na v nebo vpijoče konstruktorske napake, omejitve in ekstremno pomanjkanje resničnih must have opcij v primerjavi z ICE, kar je roko na srce, stalnica avtočka na baterije, že odkar povsem zasluženo propadel za mainstream in to že pred več kot 80. leti, zatiskanje oči pred realnostjo, si o sebi povedal več kot si misliš.
Če je pokazati na v nebo vpijoče konstruktorske napake, omejitve in ekstremno pomanjkanje resničnih must have opcij v primerjavi z ICE, kar je roko na srce, stalnica avtočka na baterije, že odkar povsem zasluženo propadel za mainstream in to že pred več kot 80. leti, zatiskanje oči pred realnostjo, si o sebi povedal več kot si misliš.
Nekoč je bil Slo-tech.

Pyr0Beast ::
ICE se še dodobra zaštartal ni, vi pa govorite o umiranju ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Azrael ::
>bolje bo za naš svet
Vejžda. Tako kot šparovne brlivke, pozivi k zaščiti kamenja na Luni ter ostale cvetke, ki sodijo pod zeleno norost.
Vejžda. Tako kot šparovne brlivke, pozivi k zaščiti kamenja na Luni ter ostale cvetke, ki sodijo pod zeleno norost.
Nekoč je bil Slo-tech.

Pyr0Beast ::
nekateri ne vidite dlje od lastnega pljunka
Ti se kar tolaži. Večino novitet ki se prodajajo je navadno sranje zapakirano v zelen celofan, nič novega, nič posebnega. Še ena stvar na katero se lahko marketing obeša.
Ti se kar tolaži. Večino novitet ki se prodajajo je navadno sranje zapakirano v zelen celofan, nič novega, nič posebnega. Še ena stvar na katero se lahko marketing obeša.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::
Večino STVARI ki se prodajajo je navadno sranje
in zato je toliko onesnaženosti in uničevanja (aja eni tega ne vidite)
bodo vaši otroci videli - ali pa tudi oni ne
in zato je toliko onesnaženosti in uničevanja (aja eni tega ne vidite)
bodo vaši otroci videli - ali pa tudi oni ne

TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Boeing ::
đizs fuck, dejte se umirit... ste ko otroški vrtec.
Električni avtomobili v tem trenutku še res niso za mainstream, največkrat predvsem zaradi cene. Ampak po drugi strani, tudi pc-ji so bili svoje čase tako dragi, da si jih niti velike korporacije niso mogle privoščit... ICE bo še vztrajal in počasi, resnično počasi izgubljal tržni delež... dokler se ne bo zgodil bum in bo v 1-2 letih električni avto standard.
Električni avtomobili v tem trenutku še res niso za mainstream, največkrat predvsem zaradi cene. Ampak po drugi strani, tudi pc-ji so bili svoje čase tako dragi, da si jih niti velike korporacije niso mogle privoščit... ICE bo še vztrajal in počasi, resnično počasi izgubljal tržni delež... dokler se ne bo zgodil bum in bo v 1-2 letih električni avto standard.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

SmeskoSnezak ::
Če eni ne vidite uporabnost v teh zadevah, ste res slepi, Azrael. Ni nobene zelene norosti, le "zeleno/eko/bio" je marketinška poteza. Da se dejansko pustiš marketingu, si dejansko ti slep in več pove o tebi, kot o meni. Ne se spuščat na nek oseben nivo! Še posebej pa ne besedičit in se smešit. Informacije, dejanske stvari, prototipi, serijska izdelava, itd. so pokazatelj kje smo in kam gremo.
The future is electrical :P
The future is electrical :P
@ Pusti soncu v srce... @

El Barto ::
Yes, yes 1.21 gigawatts. 
Jebeš usrane baterijce, eko, green, bio, ... mašina ma za požirat bencin pa zrak.
Razen če kdo zrihta Mr. Fusion.

Jebeš usrane baterijce, eko, green, bio, ... mašina ma za požirat bencin pa zrak.

Razen če kdo zrihta Mr. Fusion.

"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()

Matev ::
ste res slepi, Azrael. Ni nobene zelene norosti, le "zeleno/eko/bio" je marketinška poteza
marketing je to kar se danes prodaja

Step2en Wolf ::
Mam rad el. vozila. Že od Sinclairovega C5 naprej. A žal se ura zemljanov pomika takoooo počasi. Že 25 let mi obljubljajo električno vozilo. Prav vsako leto je zunaj kakšen nov prototip.
Že pred petimi leti je navduševal Venturi Fetish, kjer so 5th gearovci za volan posadili celo James Bonda.
Tako kot Fetisha pred 5 leti, tudi danes Teslo ne vidimo na cestah.
Tisto kar vidim je kak Segwayček sem in tja po mestu Ljubljani. A glede nato, da ta stane toliko kot čisto pravo vozilo, je tudi njim življenje še bolj omejeno.
A glede nato, da vsi vplivni ljudje govorijo prav o električnih avtomobilih:
Predsednik ZDA Barack Obama na Jay Leno Show-u: Electric cars are the future
Minister za energetiko Steven Chu: "I would put every cent into electric cars..."
Kot tudi tisti, ki jih mase zahodnega sveta obožujejo: Tom Hanks on Letterman Show
Morda najbolj spodbudna novica, pa so http://www.angrygreengirl.com/, ki zelenim avtomobilom, zastonj izvedejo bikini car wash:
Se zna kaj spremeniti. Toda bolje vrabec v roki, kot golob na strehi...
ON TOPIC:
Problema z litijem naj ne bi bilo. Problem je zadostna količina Kobalta. Tako Andreas Gutsch, vodja Li-Teca.
2010 bo prvi Rally okoli sveta z električnimi avtomobili "Zero emission Race".
Spodbudil ga je Rikolin, pardon Švicar Louis Palmer, ki je z avtomobilom na sončne celice obšel naš planetek.
Ravno danes še poteka prvi mednarodni sejem električnih avtomobilov v Munchenu eCarTec.
Na Danskem Sixt ponuja električni Citroen C1 vključno s polnilno postajo za 670 eurov na mesec. Naslednje leto bo na volljo še električni avto za 1340 Eurov plačila ter 100 EUR mesečnega plačila + 10 centov na kilometer.
Renault in BeterPlace naj bi do 2011 na tržišče Danske in Izraela spravila Fluence ZE.
2010 naj bi prišla tudi indijska Reva NXR, katere cena naj bi bil okoli 15 000 EUR, ki si ga lahko online naročite na: www.revaglobal.com
Že pred petimi leti je navduševal Venturi Fetish, kjer so 5th gearovci za volan posadili celo James Bonda.
Tako kot Fetisha pred 5 leti, tudi danes Teslo ne vidimo na cestah.
Tisto kar vidim je kak Segwayček sem in tja po mestu Ljubljani. A glede nato, da ta stane toliko kot čisto pravo vozilo, je tudi njim življenje še bolj omejeno.
A glede nato, da vsi vplivni ljudje govorijo prav o električnih avtomobilih:
Predsednik ZDA Barack Obama na Jay Leno Show-u: Electric cars are the future
Minister za energetiko Steven Chu: "I would put every cent into electric cars..."
Kot tudi tisti, ki jih mase zahodnega sveta obožujejo: Tom Hanks on Letterman Show
Morda najbolj spodbudna novica, pa so http://www.angrygreengirl.com/, ki zelenim avtomobilom, zastonj izvedejo bikini car wash:
Se zna kaj spremeniti. Toda bolje vrabec v roki, kot golob na strehi...
ON TOPIC:
Problema z litijem naj ne bi bilo. Problem je zadostna količina Kobalta. Tako Andreas Gutsch, vodja Li-Teca.
2010 bo prvi Rally okoli sveta z električnimi avtomobili "Zero emission Race".
Spodbudil ga je Rikolin, pardon Švicar Louis Palmer, ki je z avtomobilom na sončne celice obšel naš planetek.
Ravno danes še poteka prvi mednarodni sejem električnih avtomobilov v Munchenu eCarTec.
Na Danskem Sixt ponuja električni Citroen C1 vključno s polnilno postajo za 670 eurov na mesec. Naslednje leto bo na volljo še električni avto za 1340 Eurov plačila ter 100 EUR mesečnega plačila + 10 centov na kilometer.
Renault in BeterPlace naj bi do 2011 na tržišče Danske in Izraela spravila Fluence ZE.
2010 naj bi prišla tudi indijska Reva NXR, katere cena naj bi bil okoli 15 000 EUR, ki si ga lahko online naročite na: www.revaglobal.com
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

sidd ::
V ŽIT je članek o standardizaciji trifaznega priključka, katerega bodonameščali na avtomobile in napajalne postaje po evropi, vendar ne najdem informacij o tem na internetu. Ima kdo mogoče kak link, ali dodatno informacijo kako je s tem?
Hvala v naprej!
lep pozdrav
Hvala v naprej!
lep pozdrav
no idea for signature
signed
I
signed
I

dzinks63 ::
V testni fazi so tudi Fordovi Fokusi BEV (battery electric vehicle). Očitno se bo leta 2011 začela nova doba za avtomobile, saj je napovedanih veliko električnih modelov pri skoraj vseh avtomobilskih proizvajalcih.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()

Izi ::
Ja, kakorkoli obračamo bo leto 2010 kot kaže prelomnica za električne avtomobile.
Sodeč po letošnjih zaključenih jesenskih avtomobilskih predstavitvah se nam v naslednjih 5 letih obeta vsaj 50 različnih modelov električnih avtomobilov.
Če smo močno previdni v izjavah lahko rečemo, da se bomo leta 2020 večinoma že vsi vozili v električnih avtih.
Kot kaže bodo celo modeli, ki pridejo ven naslednje leto za vsakodnevno vožnjo, se pravi v službo in trgovino, več kot uporabni. Polnili se bodo doma čez noč z čisto navadnim električnim podaljškom z navadne električne vtičnice.
Problem bodo kot kaže imeli reveži, ki nimajo lastne garaže. Ali pa bomo gledali vsa parkirišča okoli blokov prepredena z električnimi podaljški
Edino če se kdo misli voziti na morje v Dalmacijo ali na Smučanje v Francijo, bo moral kot kaže še kar precej let imeti dvojno garažo in v enem delu bo večino leta prah nabiral en dizlaš ali bencinar.
Sodeč po letošnjih zaključenih jesenskih avtomobilskih predstavitvah se nam v naslednjih 5 letih obeta vsaj 50 različnih modelov električnih avtomobilov.
Če smo močno previdni v izjavah lahko rečemo, da se bomo leta 2020 večinoma že vsi vozili v električnih avtih.
Kot kaže bodo celo modeli, ki pridejo ven naslednje leto za vsakodnevno vožnjo, se pravi v službo in trgovino, več kot uporabni. Polnili se bodo doma čez noč z čisto navadnim električnim podaljškom z navadne električne vtičnice.
Problem bodo kot kaže imeli reveži, ki nimajo lastne garaže. Ali pa bomo gledali vsa parkirišča okoli blokov prepredena z električnimi podaljški

Edino če se kdo misli voziti na morje v Dalmacijo ali na Smučanje v Francijo, bo moral kot kaže še kar precej let imeti dvojno garažo in v enem delu bo večino leta prah nabiral en dizlaš ali bencinar.

Spajky ::
Dokler ne bo bencin preko 3€ za liter in na razpolago el.avto vsaj nižjega srednjega razreda za primerljivo ceno (enoletna povprečna plača), bodo take hibrid in elektro zadeve bolj kot ne ekzotična niša v prodaji. Čisto verjetno se bomo čez četrt stoletja vozili z v bistvu podobnimi avti kot danes... just my2c ...

"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Pyr0Beast ::
Če smo močno previdni v izjavah lahko rečemo, da se bomo leta 2020 večinoma že vsi vozili v električnih avtih.
Naivni, ne previdni.
Naivni, ne previdni.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Azrael ::
>Očitno se bo leta 2011 začela nova doba za avtomobile,
In 2012 se bo letnico popravilo na, kaj vem 2015 ali malo več.
Tako bo takrat že 90 let, kar je avtoček na štrom zaslužno propadel in 90 let obljub, kako bo naslednje leto oh in sploh. Enako kot napis v oštariji:
In 2012 se bo letnico popravilo na, kaj vem 2015 ali malo več.
Tako bo takrat že 90 let, kar je avtoček na štrom zaslužno propadel in 90 let obljub, kako bo naslednje leto oh in sploh. Enako kot napis v oštariji:
Danes se plača, jutri na kredo.
Nekoč je bil Slo-tech.

Okapi ::
Problem bodo kot kaže imeli reveži, ki nimajo lastne garaže.Ki nimajo svoje hiše. V mestih ima ogromno ljudi garaže, ki pa nimajo vtičnice oziroma števca.
O.

WarpedGone ::
Kolk bencinskih pump je bilo leta 1900?
Kje so kupovali bencin za avtomobile?
V lekarnah.
Kje so kupovali bencin za avtomobile?
V lekarnah.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::
Infrastrukturo za bencinske avte je bilo zelo preprosto vzpostavit. En sod z bencinom in ena ročna pumpa v vsako malo večjo vas ali na vsakih 100 km ceste, ter kamion, ki je razvažal polne sode (ali cisterna, ki jih je polnila). Preprosto je bilo zaradi tega, ker traja polnjenje enega avtomobila z bencinom 5 minut, polnjenje akumulatorja pa 8 ur, in mora zato imeti vsak avto svojo "pumpo".
O.
O.

WarpedGone ::
WarpedOne:
Bom popravu samega sebe - blo je glih obratno. Prvi menjalnik je bil X-Tracov, ki je delal in je bil zanesljiv ampak je bil prepočasen. Ideja je bila taka kot vaša tule - da se pač motor upočasni in zamenja prestava. Drug menjalnik od Magne je imel pa dvojno sklopko in je menjal dost hitro, vendar je umru po nekaj 10 tisoč km.
Tole naj bi izjavil Darryl Siry, bivši šef teslinega PR:
Mojstri tule okol trdijo da mojstri pri Tesli nimajo pojma, če jim ni uspel uštimat prestavljanja. Ampak ti isti mojstri so postavli avto na cesto, cifra gre proti 800 avtomobilom v rokah končnih kupcev. Js bi bol zaupal njim kot mojstrom tule okol.
Tekom vsega tega se je ugotovilo, da magnin menjalnik ne špila sploh - prepočasen in tolče, ta drug XTracov pa da ni vzdržljiv.
Bom popravu samega sebe - blo je glih obratno. Prvi menjalnik je bil X-Tracov, ki je delal in je bil zanesljiv ampak je bil prepočasen. Ideja je bila taka kot vaša tule - da se pač motor upočasni in zamenja prestava. Drug menjalnik od Magne je imel pa dvojno sklopko in je menjal dost hitro, vendar je umru po nekaj 10 tisoč km.
Tole naj bi izjavil Darryl Siry, bivši šef teslinega PR:
Update: Tesla VP Darryl Siry contacted us to clarify the issue with the original X-Trac gearbox. Apparently the problem was not one of actual durability of the transmission itself. Tesla evidently spec'ed out a two speed unit with no clutches. The design intent was to do clutch-less shifting and manage the torque output of the motor during the shifts. Unfortunately the rotational inertia of the motor made this plan unworkable as the torque output couldn't be changed fast enough. According to Siry there were never actually any mechanical failures of the X-Trac transmission, it was simply a matter of Tesla not being able to get their control strategy to work adequately with the hardware. Subsequently Tesla contracted Magna to develop a dual clutch two speed gearbox. Unfortunately, this is the design that had durability issues leading to Tesla's ultimate decision to revise the motor for more power and go with a single speed unit for production. The vehicles running with the interim single speed gearbox are actually using the original X-Trac box with the lower gear locked out (for prototypes) or removed entirely (early production cars). - Sam
Mojstri tule okol trdijo da mojstri pri Tesli nimajo pojma, če jim ni uspel uštimat prestavljanja. Ampak ti isti mojstri so postavli avto na cesto, cifra gre proti 800 avtomobilom v rokah končnih kupcev. Js bi bol zaupal njim kot mojstrom tule okol.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::
Trapasto je slepo zaupati.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SmeskoSnezak ::
Vam tukaj gor je itak trapasto kar tako zaupati :> Ko boste naredili kak el. avto, se lahk naprej menimo :P
@ Pusti soncu v srce... @

WarpedGone ::
Trapasto je slepo zaupati.
Točno tako, zato pa zaupam tistim, ki so svoje znanje dokazali. Mojstri tule okol imajo samo nick in velike besede.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::
Vam tukaj gor je itak trapasto kar tako zaupati :> Ko boste naredili kak el. avto, se lahk naprej menimo :P
A velja kaj če dizajniraš močnostno stopnjo ki je namenjena za pogon elektičnega avtomobila?
Glede menjalnika. Mislim da je bila odločitev da gredo delat menjalnik brez sklopke precej bukova, elektromotor je sicer prilagodljiv, in se da obremenitve menjalnika zmanjšati na minimalno vrednost, vednar brez sklopke je to prece utopično početje. Navsezadnje, koliko avtomobilov, oziroma vozil danes sploh prestavlja brez sklopke? Pomojem nobeno...
Z besedami Top Gearovcev bi temu lahko rekli "ambitious but rubbish".
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

Azrael ::
Elektro avtoček, je tudi elektro pogon in ta je v strojništvu razrešen problem. Brez tega ne bi ogromen del industrije poganjal električni motor.
In ko geniji v razvoju Tesla Motors niso znali rešiti niti osnovnih problemov takega pogona, to ni nekaj kar bi vlivalo zaupanje v njihov izdelek, ki ga bodo kot pravi W1 prodali že v 800 preimerkih. Jaka cifra, po pravljicah v začetku teme, naj bi jih toliko prodali že prvo leto.
In ko geniji v razvoju Tesla Motors niso znali rešiti niti osnovnih problemov takega pogona, to ni nekaj kar bi vlivalo zaupanje v njihov izdelek, ki ga bodo kot pravi W1 prodali že v 800 preimerkih. Jaka cifra, po pravljicah v začetku teme, naj bi jih toliko prodali že prvo leto.
Nekoč je bil Slo-tech.

WarpedGone ::
Sej, lahko samo ponovim očitni nesmisel "rešen problem, ki ga tudi Magna ni sposobna rešit".
Ne vem kaj še delate tuki v Sloveniji, v Ameriki se vam obeta odličen biznis. Po moje vam pade vsaj milijon $ če jim spesnite delujoč menjalnik, ki bo ustrezal zahtevam. Put up or shut up.
Ne vem kaj še delate tuki v Sloveniji, v Ameriki se vam obeta odličen biznis. Po moje vam pade vsaj milijon $ če jim spesnite delujoč menjalnik, ki bo ustrezal zahtevam. Put up or shut up.
Zbogom in hvala za vse ribe

El Barto ::
Nevem no v F1 pa rallyju, pa tudi malo morje osebih šiba na sekvenčne BP.
Nakladanje v stilu se neda sinhronizirat hitrosti motorja in menjalnika je za moje pojme en kup dreka, sploh ko se govori o takih hitrostih menjavanja, da se že vse mimo odpelje preden prešalta (ostali merijo v milisekundah, pri Tesli pa v sekundah
).
Ročno se hitreje prestavlja na navadnem sinhroniziranem menjalniku (pri nesinhroniziranem pa še hitreje - le menjalnik traja potem podbno časa kot sranje od Tesle).
Pač stvar je bila zmetana na zanimivo osnovo (poceni hitra in okretna igračka) a kaj ko so ga uničili vizuelno in mehanično (grda, težka neokretna koreta).
Ostale gajbe pa so itak take kot jih je JC prikazal - brezvezne.
Neuporabno, če nimajo podaljška.
Nakladanje v stilu se neda sinhronizirat hitrosti motorja in menjalnika je za moje pojme en kup dreka, sploh ko se govori o takih hitrostih menjavanja, da se že vse mimo odpelje preden prešalta (ostali merijo v milisekundah, pri Tesli pa v sekundah

Ročno se hitreje prestavlja na navadnem sinhroniziranem menjalniku (pri nesinhroniziranem pa še hitreje - le menjalnik traja potem podbno časa kot sranje od Tesle).
Pač stvar je bila zmetana na zanimivo osnovo (poceni hitra in okretna igračka) a kaj ko so ga uničili vizuelno in mehanično (grda, težka neokretna koreta).
Ostale gajbe pa so itak take kot jih je JC prikazal - brezvezne.
Neuporabno, če nimajo podaljška.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson