Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Pyr0Beast ::
Najdi mi 300km avtoceste, kjer lahko nonstop tiščiš 300.
Čemu ? Če se zadeva ne bo pregrela po prvih 15 minutah in se bo temperatura ustalila, se ne bo tudi po pol ure. 2.2HDI s 125kW zdrži nekje 210km/h po avtocesti brez kakršnegakoli pregrevanja. Je pa res, da pije tam 21L/100
Na koliko je definiran over-load EE ?
In kje je potem točno problem? V momentu, ko se državna elektrika podraži, postane to domače kuhanje bolj smiselno. Da neodvisnosti ne omenjam sploh.
Še bolje. Samo meni ne bo všeč draženje elektrike in bom temu nasprotoval.
Edit: Renault je zgleda resno zagrizel v to smer.
Naj kar grize. Me ne moti.
Ima pa TribesMan še najbolj prav.
Čemu ? Če se zadeva ne bo pregrela po prvih 15 minutah in se bo temperatura ustalila, se ne bo tudi po pol ure. 2.2HDI s 125kW zdrži nekje 210km/h po avtocesti brez kakršnegakoli pregrevanja. Je pa res, da pije tam 21L/100

Na koliko je definiran over-load EE ?
In kje je potem točno problem? V momentu, ko se državna elektrika podraži, postane to domače kuhanje bolj smiselno. Da neodvisnosti ne omenjam sploh.
Še bolje. Samo meni ne bo všeč draženje elektrike in bom temu nasprotoval.
Edit: Renault je zgleda resno zagrizel v to smer.
Naj kar grize. Me ne moti.
Ima pa TribesMan še najbolj prav.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::
najbolje je živeti na tuj račun
nafte fantki bo začelo zmanjkovati - oziroma se bo cena začela povečlevati
takrat bo mogoče prepozno za razvijanje drugačnih pogonov...
zakaj se ne bi sedaj ko je še čas zadevo razvilo
?
ker imate odpor do česarkoli drugega kot bencin?
ne, mislim, da ne
nafte fantki bo začelo zmanjkovati - oziroma se bo cena začela povečlevati
takrat bo mogoče prepozno za razvijanje drugačnih pogonov...
zakaj se ne bi sedaj ko je še čas zadevo razvilo
?
ker imate odpor do česarkoli drugega kot bencin?
ne, mislim, da ne

Pyr0Beast ::
nafte fantki bo začelo zmanjkovati - oziroma se bo cena začela povečlevati
1. Je ne bo.
2. Me sploh ne briga če jo zmanjka.
takrat bo mogoče prepozno za razvijanje drugačnih pogonov..
Ah pa ja da ne. Bomo pa na plin šli, najmanjši problem.
zakaj se ne bi sedaj ko je še čas zadevo razvilo
Naj se, nimam proti.
ker imate odpor do česarkoli drugega kot bencin?
Odpor do 'ozelenjevanja' vsakega produkta avto industrije. To mi gre na jetra.
1. Je ne bo.
2. Me sploh ne briga če jo zmanjka.
takrat bo mogoče prepozno za razvijanje drugačnih pogonov..
Ah pa ja da ne. Bomo pa na plin šli, najmanjši problem.
zakaj se ne bi sedaj ko je še čas zadevo razvilo
Naj se, nimam proti.
ker imate odpor do česarkoli drugega kot bencin?
Odpor do 'ozelenjevanja' vsakega produkta avto industrije. To mi gre na jetra.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Phil ::
V momentu, ko se državna elektrika podraži, postane to domače kuhanje bolj smiselno.
Saj si si že sam odgovoril kaj se bo zgodilo. Država mora pač tisti denar nekje pobrat. Boš pač plačeval trošarino na prevožene kilometre.
sicer pa odvisnost od elektrike generirane z uranom ali devterijem in tritijem je odvisnost od mnogo držav ki imajo te zaloge (devterij in tritij imajo vse države)
Premog je še bolj homogeno razdeljen po svetu, tako da je s stališča neodvisnosti še boljši od urana ...

Matev ::
Premog je še bolj homogeno razdeljen po svetu, tako da je s stališča neodvisnosti še boljši od urana ...
gorivo prihodnosti zagotovo ne more biti nafta ali premog
pa če vam je še tako všeč
in ste še tako proti vsem ostalem

Zheegec ::
Premog je še bolj homogeno razdeljen po svetu, tako da je s stališča neodvisnosti še boljši od urana ...
gorivo prihodnosti zagotovo ne more biti nafta ali premog
pa če vam je še tako všeč
in ste še tako proti vsem ostalem
Lahko je pa gorivo sedanjosti. Z lahkoto. Pa poleg jedrske energije je še najbolj praktičen in učinkovit vir energije. Ko se bo pa nafta začela dražiti ker jo bo zmanjkovalo (ne zaradi špekulacij ali zato, ker Opec niža črpanje da lahko dvigne ceno), bo pa sam trg počasi šel na kaj drugega. Saj alternative so že, ampak so ali dražje, ali pa slabše in se zato (logično) ne primejo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::
Ena večjih man premoga je smrad. Če zadevo lepo žgeš in s tem odstraniš katran, da dobiš koks si se ga s tem rešil. In koks je zelo (ok, dokaj) čisto gorivo. Na ravni današnjega plina, le v trdni obliki.
Lahko je pa gorivo sedanjosti. Z lahkoto.
Seveda. Se strinjam. Samo poglejmo rumenooke kateri skoraj celotno industrijo furajo (še vedno) na premog. Ga je v izobilju in je poceni.
in ste še tako proti vsem ostalem
Now now, don't be too hasty.
Alien in tudi drugi se bodo verjetno strinjali z nižjimi cenami opreme za proizvodnjo alternativnih virov. Hell, naravnost vesel bi bil, če bi obstajalo kaj tako konkurenčnega, da začne proizvajati meni dobiček že po 2h letih.
10 let za fotopanele je preprosto preveč.
Lahko je pa gorivo sedanjosti. Z lahkoto.
Seveda. Se strinjam. Samo poglejmo rumenooke kateri skoraj celotno industrijo furajo (še vedno) na premog. Ga je v izobilju in je poceni.
in ste še tako proti vsem ostalem
Now now, don't be too hasty.
Alien in tudi drugi se bodo verjetno strinjali z nižjimi cenami opreme za proizvodnjo alternativnih virov. Hell, naravnost vesel bi bil, če bi obstajalo kaj tako konkurenčnega, da začne proizvajati meni dobiček že po 2h letih.
10 let za fotopanele je preprosto preveč.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

TribesMan ::
Edit: Renault je zgleda resno zagrizel v to smer.
Nekaj 10 postov nazaj sem že omenil da Renault načrtuje izdelavo dveh "mestnih" električnih avtomobilov. Naj vam namignem, da bo največja hitrost tega avtomobilčka smešna. OK eden se bo še nekako premaknil, drugi bo pa na čisti Aixam... :)
Kaj več na žalost ne smem povedat :)
Sem zasledil da nekateri nameravate "kuhati" lastno elektriko, v primeru da država obdavči električno energijo za transport z dodatnimi trošarinami...
Naj vas spomnim da lahko tudi v take stvari posežejo...
Samo poglejte žganjekuho ;)
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

WarpedGone ::
Naj vas spomnim da lahko tudi v take stvari posežejo...
Seveda lahko, stalin je bil le rahlo hujši...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::
Alien in tudi drugi se bodo verjetno strinjali z nižjimi cenami opreme za proizvodnjo alternativnih virov. Hell, naravnost vesel bi bil, če bi obstajalo kaj tako konkurenčnega, da začne proizvajati meni dobiček že po 2h letih.
10 let za fotopanele je preprosto preveč.
Dokler se virov energije (ali pa elektrike pridobljene iz njih) na noben način - ne posredno, ne neposredno - ne subvencionira z državnim denarjem, sem vsekakor za čim bolj nizke cene VSEH virov energije. Po principu svobodnega trga - boljši viri energije bodo pač cenejši, slabši pa dražji.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

dzinks63 ::
Kot alternativno gorivo ima veliko možnosti bioplin. Lahko bi se koristil diretno ali pa kot gorivo za plinske elektrarne za proizvodnjo električne energije. Tudi pri nas se nekaj razmišlja in dela okoli bioplina: Bioplinska naprava Ilirska Bistrica. Mogoče bi se z malimi stroški dalo napravit domačo mini bioplinarno in potem ta plin uporabljati za pogon prirejenega benciskega elektrogeneratorja za polnjenje akumulatorjev bodočih električnih avtomobilov. Če bi bil takšen domač bioplin dovolj kvaliteten, bi ga lahko uporabili kar kot direktno gorivo za vozila na plinski pogon. Vse kot ok, samo tule je kar veliko nekih "čejev".

Pyr0Beast ::
Bioplin je jeba za pogon česarkoli. Veliko CO2 je notri in brez rafineracije ni najboljši za pogon. Na deponiji barje jim mašine kar pogosto crkujejo.
Iz odpadkov še nekako gre, da bi pa zato namensko sadil kulture je pa traparija.
Iz odpadkov še nekako gre, da bi pa zato namensko sadil kulture je pa traparija.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::
Bi rekel, da se bo res kaj takega zgodilo. RAvno sem razmišljal, kako bi lahko sploh država nabila trošarine na elektriko za avte. Zapečatene vtičnice? Zelo težko.V momentu, ko se državna elektrika podraži, postane to domače kuhanje bolj smiselno.
Saj si si že sam odgovoril kaj se bo zgodilo. Država mora pač tisti denar nekje pobrat. Boš pač plačeval trošarino na prevožene kilometre.
Tole pa je ideja, ki bi jo zelo verjetno pobrala država. Če imaš elektro avto, plačaš trošarino na km. Enostavno izvedljivo za državo. Samo zapečaten števec kilometrine predpiše za take avte. Potem pa lahko točiš notr tudi domače kuhano elektriko.
Ker če gledamo, kako dandanes preganja "cviček", se trošarinam ne bo kar tako odpovedala.

WarpedGone ::
Samo zapečaten števec kilometrine predpiše za take avte.
A ste že pozabili na "satelitsko cestninjenje v prostem prometnem toku"?
Ne bo še drugo leto, čez 10 let pa ni več nujno, da ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Lonsarg ::
Tisto je samo za avtoceste, navadnih cest se ne more cestninit, kje ste pa še to slišal, pa še cestinjenje gre DURSu ne pa državi... Država dobi za ceste od registracij.
Ko že primerjate elektriko z cvičkom, tega jim ravno ne uspe potrošarinit ane? :)
V končni fazi gre za to, države rabi nek fiksen znesek, če ga ne dobi nekje, ga pa drugje, recimo davek gre iz 20% na 22%. Ampak če to naredijo, še vedno pomeni da je na elektirko bolj ugodno furat, kot bencim, ker teh 2% plačajo tako eketričarji, kot bencinarji:)
Ko že primerjate elektriko z cvičkom, tega jim ravno ne uspe potrošarinit ane? :)
V končni fazi gre za to, države rabi nek fiksen znesek, če ga ne dobi nekje, ga pa drugje, recimo davek gre iz 20% na 22%. Ampak če to naredijo, še vedno pomeni da je na elektirko bolj ugodno furat, kot bencim, ker teh 2% plačajo tako eketričarji, kot bencinarji:)

Okapi ::
Država dobi za ceste od registracij.Ker doslej ni bilo mogoče drugače. Ko bo enkrat satelitski nadzor, bo mogoče pobirati "cestnino" veliko bolj pošteno - po dejansko prevoženih km in glede na vrsto ceste, lahko tudi glede na to, kdaj se voziš.
O.

Lonsarg ::
Hm, mogoče v daljni prihodnosti, namreč zaenkrat je govora samo za avtoceste. Pa brez skrbi, cestnina nikoli ne bo odvisna od tega, na katero gorivo voziš.

mn ::
Mogoce ni bilo govora o tem v SLO ampak recimo v VB se o tem ze nekaj casa govori: Clanek
Zal je neke vrste elektronsko cestninjenje samo se stvar casa. Tudi EGNOS je pomoje samo se en korak v to smer. Ko bo infrastruktura ne bo dalec se implementacija v praksi - tako lepo pocasi. Najprej tovornjaki na avtocestah, pol pa pocasi se vse ostalo...
Zal je neke vrste elektronsko cestninjenje samo se stvar casa. Tudi EGNOS je pomoje samo se en korak v to smer. Ko bo infrastruktura ne bo dalec se implementacija v praksi - tako lepo pocasi. Najprej tovornjaki na avtocestah, pol pa pocasi se vse ostalo...

TESKAn ::
In potem bomo imeli politike, ki bodo v isti sapi zacolali ljudi za vsak prevožen kilometer in jamrali, kako delavci niso mobilni.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Okapi ::
Saj za ceste se plačuje že sedaj in ni nujno, da bo potem v povprečju kaj dražje, samo bolj pošteno bo. Zakaj bi morali tisti, ki se vozijo manj, subvencionirati tiste, ki se vozijo več?
O.
O.

dzinks63 ::
Malo ste iztirili z cestninami in nadomestilom za uporabo cest.
energetik je podal svoje videnje in mišljenje glede trošarin za elektriko namenjeno za vožnjo z električnimi vozili.
In ima povsem prav, ko se bodo takšna vozila dovolj razmahnila, si bo država 100% izmislila neko trošarino za to. Elektriko bi težko preverjali kot cviček danes, ker doma skuhana elektrika se ne bo prav nič razlikovala od tiste iz omrežja. In prav zato bo treba nekaj "pogruntati", da se zlorabe ne bodo dogajale. In energetikov predlog (Samo zapečaten števec kilometrine predpiše za take avte.) je enostaven in izvedljiv.
Na koncu vožnja z električnimi vozili ne bo prav nič cenejša, kot danes z naftnimi derivati. In takrat nas bo vse tole navdušenje nad elektriko najbrž kar minilo. Koliko bo potem plusov in minusov električnega pogona v primerjavi z današnjim klasičnim ogljikovodikovim, bi pa bilo potrebno temeljite razprave. Vprašanje, če se na koncu koncev, vse skupaj kot celota gledano spoh izplača "prešaltat" na elektriko?
energetik je podal svoje videnje in mišljenje glede trošarin za elektriko namenjeno za vožnjo z električnimi vozili.
Bi rekel, da se bo res kaj takega zgodilo. RAvno sem razmišljal, kako bi lahko sploh država nabila trošarine na elektriko za avte. Zapečatene vtičnice? Zelo težko.
Tole pa je ideja, ki bi jo zelo verjetno pobrala država. Če imaš elektro avto, plačaš trošarino na km. Enostavno izvedljivo za državo. Samo zapečaten števec kilometrine predpiše za take avte. Potem pa lahko točiš notr tudi domače kuhano elektriko.
Ker če gledamo, kako dandanes preganja "cviček", se trošarinam ne bo kar tako odpovedala.
In ima povsem prav, ko se bodo takšna vozila dovolj razmahnila, si bo država 100% izmislila neko trošarino za to. Elektriko bi težko preverjali kot cviček danes, ker doma skuhana elektrika se ne bo prav nič razlikovala od tiste iz omrežja. In prav zato bo treba nekaj "pogruntati", da se zlorabe ne bodo dogajale. In energetikov predlog (Samo zapečaten števec kilometrine predpiše za take avte.) je enostaven in izvedljiv.
Na koncu vožnja z električnimi vozili ne bo prav nič cenejša, kot danes z naftnimi derivati. In takrat nas bo vse tole navdušenje nad elektriko najbrž kar minilo. Koliko bo potem plusov in minusov električnega pogona v primerjavi z današnjim klasičnim ogljikovodikovim, bi pa bilo potrebno temeljite razprave. Vprašanje, če se na koncu koncev, vse skupaj kot celota gledano spoh izplača "prešaltat" na elektriko?

Okapi ::
Električni avti so tišji, ne zastrupljajo ozračja, že samo to so dovolj velike prednosti. Verjetno je mogoče uporabiti tudi različne napredne trike pri krmiljenju, ki jih pri klasičnih motorjih ni mogoče. Če pozabimo na ceno akumulatorjev in dolžino polnjenjenja, a imajo sploh kakšno slabost v primerjavi z ICE?
O.
O.

energetik ::
Plačevanje trošarin na km spet ne bo popolnoma pravično, ker recimo je razlika ali narediš 10km v 10% klanec ali pa 10km po ravnem. V prvem primeru bo šlo veliko več kWh kot v drugem...
Okapi - zraka ne bodo zastrupljali, ko se bodo filali z jedrsko energijo. In ravno te slabosti, ki si jih naštel, so kritične. Če naredijo avto za 10kEUR, z dosegom 600km in težo ~1500kg, ki se bo polnil izključno z energijo iz HE in JE, ga takoj letim nabavit. Nimam nič proti elektromotorjem.
Ampak do takrat pa se bom pa vozil s 1000EUR vrednim bencinarjem, z novim katalizatorjem, porabo na relaciji okoli 6L in dosegom ~700km. Ali pač praviš, da moram nabaviti zraven še elektro-malčka za 15kEUR, kupom "umazanih" baterij in dosegom 150km?
Okapi - zraka ne bodo zastrupljali, ko se bodo filali z jedrsko energijo. In ravno te slabosti, ki si jih naštel, so kritične. Če naredijo avto za 10kEUR, z dosegom 600km in težo ~1500kg, ki se bo polnil izključno z energijo iz HE in JE, ga takoj letim nabavit. Nimam nič proti elektromotorjem.
Ampak do takrat pa se bom pa vozil s 1000EUR vrednim bencinarjem, z novim katalizatorjem, porabo na relaciji okoli 6L in dosegom ~700km. Ali pač praviš, da moram nabaviti zraven še elektro-malčka za 15kEUR, kupom "umazanih" baterij in dosegom 150km?

imagodei ::
Hm... Proizvodnja in uničenje baterij ob koncu življenjskega cikla tudi ni mačji kašelj in je zadeva rahlo obremenilna za okolje.
- Hoc est qui sumus -

dzinks63 ::
Plačevanje trošarin na km spet ne bo popolnoma pravično, ker recimo je razlika ali narediš 10km v 10% klanec ali pa 10km po ravnem.
Mislim, da med njima ni bistvene razlike. Kolikor več porabiš za vožnjo v hrib, ne porabiš nič za vožnjo navzdol, pravzaprav pri vožnji navzdol še nekaj elektrike pridobiš nazaj z regenerativnim zaviranjem , tako da v končni fazi po razgibanem terenu ali pri vožnji po ravnini ni bistvene razlike. Klanci niso neskončno dolgi, visoki, slej ko prej se končajo in potem gre vse le še navzdol.

WarpedGone ::
Proizvodnja in uničenje baterij ob koncu življenjskega cikla tudi ni mačji kašelj in je zadeva rahlo obremenilna za okolje
Ni vsaka baterija enaka vsaki drugi bateriji, Sploh kar se kemije in strupenosti tiče. Zakaj bi uničeval reči, ki se dajo fino reciklirat?
Zbogom in hvala za vse ribe

Lonsarg ::
Sej konec koncev vsak res samo na denar gleda. Tak da je velik problem, zdaj dobiti denar za razvoj električnih avtomobilov, ko pa jih bodo ljudje kupovali šele, ko bodo ugodnejši, ali enako ugodni.
Ampak brez skrbi, če bi se zdele ena firma odločila za plug in hybrid naresti množično proizvodnjo, bi komot avto stal z baterijami vred 10k in bi folk nabasal nanj. Sam firme nimajo tolk kapitala za vložit, niti ne jajc, če bojo res edini, ki bodo to razvili. Predvsem se pa zavedajo, da to bodo enkrat morali razviti in ni razloga, da bi hiteli.
Ampak brez skrbi, če bi se zdele ena firma odločila za plug in hybrid naresti množično proizvodnjo, bi komot avto stal z baterijami vred 10k in bi folk nabasal nanj. Sam firme nimajo tolk kapitala za vložit, niti ne jajc, če bojo res edini, ki bodo to razvili. Predvsem se pa zavedajo, da to bodo enkrat morali razviti in ni razloga, da bi hiteli.

imagodei ::
BTW, a nimajo bencinski/dizel generatorji (agregati) drugače precej visok izkoristek? Namreč, mnogo višji od avtomobilskih motorjev?
- Hoc est qui sumus -

Lonsarg ::
Sami po sebi ne, večji izkoristek imajo, ker lahko delajo skozi pri optimalnih obratih. Tak da je, imaš agregat, ki dela elektriko, na katero potem elektro motor fura, pa ti gre manj bencina, kot če imaš direktno bencinski motor, to seveda velja, če so super kondenzatorji vmes, če so baterije se tam izgubi elektrika, pa je potem tako vseeno.

Okapi ::
Plačevanje trošarin na km spet ne bo popolnoma pravično, ker recimo je razlika ali narediš 10km v 10% klanec ali pa 10km po ravnem.Satelitsko cestninjene natanko ve, a greš v klanec gor, dol, po ravnem, podnevi, ponoči, v prometni konici, po asfaltu, po makadamu, takrat ko cesto popravljajo ...
O.

imagodei ::
No, saj to sem imel v mislih. Imaš pač akumulatorje, ki te pripeljejo npr. 200, 300 km daleč, potem pa imaš še agregat, ki ti potegne dodatnih 100-200 km, če se ti pač baterije izpraznijo. Še vedno manjša poraba, kot pri klasičnem bencinskem motorju.
Saj me čudi, da se take izvedbe ljudje ne lotevajo množično doma...?
Saj me čudi, da se take izvedbe ljudje ne lotevajo množično doma...?
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::
Saj me čudi, da se take izvedbe ljudje ne lotevajo množično doma...?
Ker si v minusu prej in pol.
Tisih 300km na štrom si moral sabo furat več kot 50kg težek agregat in gorivo. Potem, si pa tist ubog 20kW generator tiščal, da mora poleg vozila premikat še 300kg baterij. Dvojni fail.
Spremljaj porabo ko si sam za volanom, pa ko je še kdo s teboj. Men se pozna za več kot 10%.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::
Zakaj bi uničeval reči, ki se dajo fino reciklirat?
Če je možnost reciklaže še ne pomeni da se bo tudi recikliralo.
Tisih 300km na štrom si moral sabo furat več kot 50kg težek agregat in gorivo. Potem, si pa tist ubog 20kW generator tiščal, da mora poleg vozila premikat še 300kg baterij. Dvojni fail.
Generatror bi lavfal stalno. Gorivo porabiš in je zadeva takoj lažja. Baterije so potem dead-weight če so prazne.
Če je možnost reciklaže še ne pomeni da se bo tudi recikliralo.
Tisih 300km na štrom si moral sabo furat več kot 50kg težek agregat in gorivo. Potem, si pa tist ubog 20kW generator tiščal, da mora poleg vozila premikat še 300kg baterij. Dvojni fail.
Generatror bi lavfal stalno. Gorivo porabiš in je zadeva takoj lažja. Baterije so potem dead-weight če so prazne.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

durrenmatt ::
če elektrićni športni avto na full pritiskaš, so baterije prazne v nekaj minutah. Vsi ti električni bmwji, audiji, in tesle imajo zato nekaj komičnega v sebi.

Pyr0Beast ::
če elektrićni športni avto na full pritiskaš, so baterije prazne v nekaj minutah.
Ni čisto res.
Ni čisto res.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::
Če tiščiš vejrona do kraja, bo prav tako v nekaj minutah "pozaugal cel kesl" (78 L/100 km). At full throttle, its 100 litres (22.0 imp gal; 26.4 US gal) fuel tank would empty in just 12 minutes 46 seconds.

Boeing ::
Hehe... to je približno 6L/min oz. 360L/h oz. cca 300kg/h... povprečno poln A320 pa v potovalnem režimu golta cca 300kg/h/motor... in več kot dvakrat hitreje pelje 70x več ljudi, kar pomeni, da je nekako 60-70x bolj učinkovit.
Neumna primerjava sicer, ampak za občutek, kako zelo požrešni so avtomobili v resnici...
Neumna primerjava sicer, ampak za občutek, kako zelo požrešni so avtomobili v resnici...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

TESKAn ::
In koliko časa bi porabil Tesla, da bi do konca spraznil baterije - to je, če bi ga lahko prepričal, da daje maksimalno moč od sebe daljši čas? Bi sploh zmogel izpraznit baterijo "na mah", ali bi ga elektronika prej izklopila?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::
Stock varianta se prej pregreje in omeji moč (mislim da na cca 100kW). Zračno hlajenje pač ni sposobno odvajat konstantnih 30kW iz tistega omejenega prostora.
Zbogom in hvala za vse ribe

Step2en Wolf ::
Tesla je uporaben toliko, kot vreča zelo motne špinače. Več kot 55 milj nismo naredili z njim, nad čemer se pri Tesli niso pritožili. Aja, je pa dober za vaše seksualno življenje... objemalke dreves vam bodo rade dale.
Tako nekako pravi Jeremy Clarkson: KLIK
Tisto najbolj smešno je, da so električni avtomobili izpred stoletja dosegali nekje primerljive rezultate glede dometa vozil. Manjka ena dobra revolucija...
Tako nekako pravi Jeremy Clarkson: KLIK
Tisto najbolj smešno je, da so električni avtomobili izpred stoletja dosegali nekje primerljive rezultate glede dometa vozil. Manjka ena dobra revolucija...

WarpedGone ::
Z objavljanjem leto dni starih linkov, ki so se že zdavnaj izkazali za nesmisel, se človek samo osmeši.
Tolk, da ne bo kdo preveč resno jemal Clarksona. Da pa se pri Tesli niso pritožili je pa še dodatna neumnost. So se. Direkt.
Kakih 700 kupcev že dela po 200 milj in več z njim.
Tolk, da ne bo kdo preveč resno jemal Clarksona. Da pa se pri Tesli niso pritožili je pa še dodatna neumnost. So se. Direkt.
Kakih 700 kupcev že dela po 200 milj in več z njim.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Azrael ::
Sorči ne bo držalo, Tesla Roadster je oglaševan kot kao nek super športnik (to, da stoji na zajebu imenovan Lotus Elise in ima zaradi elekto izvedbe previsoko težo - Elise 725kg, Tesla 1235kg, pustimo ob strani).
Najpomembnejše je to, super športnik se ne vozi šparovno, ni to 10 ali večkrat cenejši kliek.
Je pa seveda povsem možno, da je zaradi prevelike teže, še hujši šrot kot Elise in ga ni pametno voziti drugje kot na avtovleki ali pa s tako brzino, da te ravno ne prehitevajo tisti na pešfordu. V obeh primerih boš imel čudovite dosege.
Clarkson je kripo uporabil tako kot je oglaševana, gas je zato, da se pohodi in je bil rezultat seveda polomija.
Sicer pa Tesla ni revolucija, po vsem kar zmore, je velik skok nazaj. Za nenormalno visoko ceno ponuja mnogo manj kot avtočki na baterije nekaj desetletij nazaj. Je samo in zgolj en v paleti vozil tipa Yapiwagen. Od Tesla Motors in pajdašev napredka pri elektro avtočku ni pričakovati.
Najpomembnejše je to, super športnik se ne vozi šparovno, ni to 10 ali večkrat cenejši kliek.
Je pa seveda povsem možno, da je zaradi prevelike teže, še hujši šrot kot Elise in ga ni pametno voziti drugje kot na avtovleki ali pa s tako brzino, da te ravno ne prehitevajo tisti na pešfordu. V obeh primerih boš imel čudovite dosege.
Clarkson je kripo uporabil tako kot je oglaševana, gas je zato, da se pohodi in je bil rezultat seveda polomija.
Sicer pa Tesla ni revolucija, po vsem kar zmore, je velik skok nazaj. Za nenormalno visoko ceno ponuja mnogo manj kot avtočki na baterije nekaj desetletij nazaj. Je samo in zgolj en v paleti vozil tipa Yapiwagen. Od Tesla Motors in pajdašev napredka pri elektro avtočku ni pričakovati.
Nekoč je bil Slo-tech.

WarpedGone ::
da stoji na zajebu imenovan Lotus Elise
Aha, sam da je jasno kolk gre upoštevat tvoje ostale trdive. Kislo grozdje?
Morda maš nekaj pojma o štromariji, o štrom avtomobilih ga očitno nimaš nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::
Filanje litijevega packa s trafotom z 200 odcepi anyone ?

Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::
It was an electrical question without an adequate answer.
Slej ko prej bojo to prodajali, ko se bo splačalo seveda.
Slej ko prej bojo to prodajali, ko se bo splačalo seveda.
Zbogom in hvala za vse ribe

Boeing ::
Azrael, jaz nebi za sveto jemal trditev nekoga, kateremu je edini pravi avto porsche, vse ostalo pa prekuhana jajca. Sorry, clarkson je sicer res nadvse zanimiv za preganjanje prostega časa, realne slike o določenem avtomobilu pa si na podlagi njegovega "testa" ne moreš ustvariti.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Azrael ::
Tudi če pustimo Clarksona ob strani, še vedno obstaja dejstvo, da je Roadster zelo daleč od optimuma.
Ko se gleda težo avtov grajenih na isti platformi, so teže dokaj podobne, ne kot tu, kjer so težo navili na skoraj 2x. Podvozje bo katastrofa, prazen avto se bo obnašal kot izvirnik, ko je polno naložen. To je slabo v ovinkih, slabo na luknjasti cesti, slabo za samo vzdržljivostr vozila kot celota.
Pacali so in nič naredili z menjalnikom, ker niso zraven pošlihtali krmilja motorja. Nov zajeb na ravni mehanike. Če drugi zmorejo zgraditi miniaturne, toda dolgožive sekvenčne menjalnike z več brzinami, za enake in večje moči, je dober znak, da je to mogoče. Seveda s sodelovanjem motronike, jasno.
In tudi, če bi rekli, če že z mehaniko nimajo sreče, tudi štromarija ni nek blazen uspeh. Doseg je glede na akumulatorje na ravni Šafrankovega fička, ki ga je sestavil z delov z odpada, z motorjem, ki ima slabši izkoristek od AC servo v Roadsterju.
In za ta "podvig" so zaluftali milijone. Niso oni neki pionirji ali napredek. Zelo daleč od tega.
Tisto kar privlečejo na sejme drugi, je ista žalost kot že ob vsaki tako ali drugače imenovani "krizi". Tone obljub, nekaj bolj ali manj kičastega pleha in nič dobavljivega, kar bi izpolnilo minimalne zahteve množic.
Ko se gleda težo avtov grajenih na isti platformi, so teže dokaj podobne, ne kot tu, kjer so težo navili na skoraj 2x. Podvozje bo katastrofa, prazen avto se bo obnašal kot izvirnik, ko je polno naložen. To je slabo v ovinkih, slabo na luknjasti cesti, slabo za samo vzdržljivostr vozila kot celota.
Pacali so in nič naredili z menjalnikom, ker niso zraven pošlihtali krmilja motorja. Nov zajeb na ravni mehanike. Če drugi zmorejo zgraditi miniaturne, toda dolgožive sekvenčne menjalnike z več brzinami, za enake in večje moči, je dober znak, da je to mogoče. Seveda s sodelovanjem motronike, jasno.
In tudi, če bi rekli, če že z mehaniko nimajo sreče, tudi štromarija ni nek blazen uspeh. Doseg je glede na akumulatorje na ravni Šafrankovega fička, ki ga je sestavil z delov z odpada, z motorjem, ki ima slabši izkoristek od AC servo v Roadsterju.
In za ta "podvig" so zaluftali milijone. Niso oni neki pionirji ali napredek. Zelo daleč od tega.
Tisto kar privlečejo na sejme drugi, je ista žalost kot že ob vsaki tako ali drugače imenovani "krizi". Tone obljub, nekaj bolj ali manj kičastega pleha in nič dobavljivega, kar bi izpolnilo minimalne zahteve množic.
Nekoč je bil Slo-tech.

WarpedGone ::
da je Roadster zelo daleč od optimuma.
Absolutno res. Optimum bi imel 1.2 sedeža in max hitrost točno 130 km/h.
Glede ostalega kar praviš, pa ne vem kater Roadster misliš. Teslin sigurno ne, ker si falil v vsem kar naštevaš. Dej si kej preberi o zadevi, da se ne boš smešil okrog.
Dobesedno je škoda, ker določene druge stvari fejst obvladaš. Nepoučen bi pač sklepal, da še tm enako na pamet nabijaš in se te ne splača upoštevat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Azrael ::
>Glede ostalega kar praviš, pa ne vem kater Roadster misliš. Teslin sigurno ne, ker si falil v vsem kar naštevaš.
Ja onega od Marsovcev ane... NOT!
Kdo je imel blazne probleme z menjalnikom, kot Tesla Motors, ki ni znal spariti dvostopenjskega sekvenčnega menjalnika z motorjem s smešno majhnimi masami?
Izvorni link (avtorj Martin Eberhard:) ne najdem, vendar je kopija v tej temi v prispevku 13.01.2008 11:40:55.
Take stvari znajo s pomočjo elektronike izvesti z Otto in Diesel motorji, kjer že vstrajnik in glavna gred predstavljata večkratnik mase rotorja uporabljenega AC servo in pri Otto ni nujno, da je kaj bistveno počasneje vrti. Toda stvari trajajo.
In kdo je naredil 2x težji avto od izvirne platforme? Nisem zasledil, da bi ga olajšali. Elise 725kg, Tesla Roadster 1235kg po podatkih iz angleške Wikipedie. So opozorila, da bodite previdni, če je avto polno naložen iz trte zvita?
O primerjavi dosegov, sem tudi že razložil 3. okt 2006, 18:30:14 v tej temi, da kljub nekemu razglašanju high tech, končni izdelek ni boljši od primitivne low tech rešitve.
Torej?
Ja onega od Marsovcev ane... NOT!
Kdo je imel blazne probleme z menjalnikom, kot Tesla Motors, ki ni znal spariti dvostopenjskega sekvenčnega menjalnika z motorjem s smešno majhnimi masami?
Izvorni link (avtorj Martin Eberhard:) ne najdem, vendar je kopija v tej temi v prispevku 13.01.2008 11:40:55.
Take stvari znajo s pomočjo elektronike izvesti z Otto in Diesel motorji, kjer že vstrajnik in glavna gred predstavljata večkratnik mase rotorja uporabljenega AC servo in pri Otto ni nujno, da je kaj bistveno počasneje vrti. Toda stvari trajajo.
In kdo je naredil 2x težji avto od izvirne platforme? Nisem zasledil, da bi ga olajšali. Elise 725kg, Tesla Roadster 1235kg po podatkih iz angleške Wikipedie. So opozorila, da bodite previdni, če je avto polno naložen iz trte zvita?
O primerjavi dosegov, sem tudi že razložil 3. okt 2006, 18:30:14 v tej temi, da kljub nekemu razglašanju high tech, končni izdelek ni boljši od primitivne low tech rešitve.
Torej?
Nekoč je bil Slo-tech.

Step2en Wolf ::
@WarpedOne - Vidim, da ne prebereš dovolj dobro. Link je letošnji letnik.
@Boeing - Clarkson ne mara Porshejev (pravi, da je vožnja z 911 kot, da bi imel na zadnjih sedežih serijskega morilca z nožem v roki in samo čakaš, kdaj te bo..). Hammond je tisti, ki jih mara. Jezza je sicer zabaven in tehnično marsikje površen, a njegov poanta je smiselna.
Tesla pač še ne deluje, tako kot bi hoteli.
VSI OSTALI:
Drugače pa imamo domače zanesenjake. Dobrega starega Vida Pečjaka sin (še pomnite Andrejček in trije marsovci?) je eden izmed njih: KLIK.
K sreči je Slovenija majhna, predlagam, da se vsi zainteresirani odpravimo do njega. Samo dovolj se nas mora nabrati.
Tudi sicer vsake toliko časa priredi dneve odprtih vrat.
Pred letom dni sem v tej temi že hotel predlagati, da predelamo eno R petko, pa vidim, da me je Andrej že prehitel :)
Kaj zainteresiranih?
@Boeing - Clarkson ne mara Porshejev (pravi, da je vožnja z 911 kot, da bi imel na zadnjih sedežih serijskega morilca z nožem v roki in samo čakaš, kdaj te bo..). Hammond je tisti, ki jih mara. Jezza je sicer zabaven in tehnično marsikje površen, a njegov poanta je smiselna.
Tesla pač še ne deluje, tako kot bi hoteli.
VSI OSTALI:
Drugače pa imamo domače zanesenjake. Dobrega starega Vida Pečjaka sin (še pomnite Andrejček in trije marsovci?) je eden izmed njih: KLIK.
K sreči je Slovenija majhna, predlagam, da se vsi zainteresirani odpravimo do njega. Samo dovolj se nas mora nabrati.
Tudi sicer vsake toliko časa priredi dneve odprtih vrat.
Pred letom dni sem v tej temi že hotel predlagati, da predelamo eno R petko, pa vidim, da me je Andrej že prehitel :)
Kaj zainteresiranih?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Step2en Wolf ()