» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
459 / 1138
»»

Magic1 ::

Nikec3 je izjavil:

Tovornjaki imajo nekje doseg 200 do 250km na dan, baterija so pa okoli 300kWh. 120 kWh baterija tehta 1300 kg. Torej okoli 3.3tone.

Problem teže baterij v tovornjaku praktično ne obstaja. Obstaja samo problem cene.

Seveda obstaja. Teža tovornih vozil je omejena. Če imaš 5-10 ton baterij, imaš lahko toliko manj tovora. Da ne govorimo o porabi energije, uničevanju cest in obrabi gum zaradi te dodatne teže.
Magic

borisk ::

teža je še kako pomembna, zato se vsi proizvajalci trudijo izdelati čimlažje prikolice, da je lahko tovora več

http://www.koegel.com/en/products/forwa...

WarpedGone ::

V duhu SloTech inteligenzze besno iščete scenarije, kjer je očitno da baterijski šlepar še ne bo špilal in tulite kako je stvar zato brezveze sploh.

Za uspešen biznis povsem zadostuje da nekemu dovolj velikemu scenariju znižaš strošek bolj kot te to znižanje košta.
Ja, avstralski roadtraini bodo še lep čas na dizl. Nekaj sto kilometrski transport od pristanišča do distribucijskega centra v civiliziranem svetu pa ima vsak dan točno enako dolgo razdaljo. Za vsako razdaljo posebej se naračuna kolk baterij je dovolj in se jih plača le tolk. Nato je le še delta E/kg.

Se zna zgodit da bo EV šlepar *lažji* od dizizlskega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Kamiončija bo lahko v pristanišču ali nekem generalnem vozlišču na avtocesti ali znotraj industrijskih centov pustil svojo izpraznjeno baterijo in priklopil napolnjeno. Možnosti so vse doprte. Prej se bo pomoje razvilo menjavanje, kot tankanje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

J.McLane ::

Meni je pa zanimivo to, da na železnici imamo električno in dizel varianto, pa nič ne kaže na to, da bi električna bila toliko v cenovni prednosti, da bi dizel lokomotiva izumrla ...Pa električna lokomotiva sploh nima stroška baterije.

Zna to kdo razložit?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Zato ker se ne splača zgradit električnega omrežja po celotnem železniškem sistemu. Imaš en kup prog, ki nimajo elektrike. Cena prevoza z gorivom, ali z elektriko je pa zelo podobna, če odšteješ trošarine. Železnice, država, infrakstuktura in trošarine, vse v isti malhi.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Machete ::

Saj dizelske lokomotive poganja elektro motor :]

Dizel-električni pogon @ Wikipedia
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

V duhu SloTech inteligenzze besno iščete scenarije, kjer je očitno da baterijski šlepar še ne bo špilal in tulite kako je stvar zato brezveze sploh.
Se zna zgodit da bo EV šlepar *lažji* od dizizlskega.

A blast from the past.

WarpedGone je izjavil:

Evo, mal šloganja, kam pes taco moli. Stvar bazira na javno znanih dejstvih. Zaključek je tako očiten, da je večini skrit (nism ga js pogruntal, ga le delim z vami)
...
Kdor zgornjega ne kapira, naj prosim ostane tiho. Kdor kapira... TSLA je trenutno še na $250, konec leta zna bit na štirimestni cifri.

Tale tvoj "zna bit"/"se zna zgodit" ni ravno najboljša metrika zadnjih 18 mesecev.
Recimo, TSLA je zrasla manj kot GM v istem obdobju. Še več, zrasla je dobrih 5 odstotnih točk manj kot borzni indeksi v istem obdobju - kar pomeni, da je povprečna delnica zrasla več.

lufthammer ::

Nekaj sto kilometrski transport od pristanišča do distribucijskega centra v civiliziranem svetu pa ima vsak dan točno enako dolgo razdaljo.

Sosed je šofer šleparja. Naloži v Kopru in pelje v Moskvo, naloži drugo in pelje v Krakow, naloži tretje in pelje v Belgijo, naloži četrto in pelje v Pariz, naloži peto in pelje v Torino, naloži šesto in pripelje v Ljubljano. Na furi je po cel mesec. Za dobre povezave mu skrbita dva logistična centra, v Salzburgu in Bremnu. Tako praktično vozijo vsi večji prevozniki v Evropi.

Mogoče bo pa šlo na štrom....

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Machete je izjavil:

Kamiončija bo lahko v pristanišču ali nekem generalnem vozlišču na avtocesti ali znotraj industrijskih centov pustil svojo izpraznjeno baterijo in priklopil napolnjeno. Možnosti so vse doprte. Prej se bo pomoje razvilo menjavanje, kot tankanje.


Za kamione je menjava kr dost ok opcija. V bistvu bi lahko prodajali kamione z neko osnovno minimalno baterijo, potem bi imel baterijo kar integrirano v prikolici.

noraguta ::

V cesto kablr pa polnit med vožnjo nimajo cajt kamijoni čakat.

lufthammer je izjavil:

Nekaj sto kilometrski transport od pristanišča do distribucijskega centra v civiliziranem svetu pa ima vsak dan točno enako dolgo razdaljo.

Sosed je šofer šleparja. Naloži v Kopru in pelje v Moskvo, naloži drugo in pelje v Krakow, naloži tretje in pelje v Belgijo, naloži četrto in pelje v Pariz, naloži peto in pelje v Torino, naloži šesto in pripelje v Ljubljano. Na furi je po cel mesec. Za dobre povezave mu skrbita dva logistična centra, v Salzburgu in Bremnu. Tako praktično vozijo vsi večji prevozniki v Evropi.

Mogoče bo pa šlo na štrom....

Kako če so vikendi precej restriktivni hlede vožnje tovornjakov.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Okapi ::

RedDrake je izjavil:

Tale tvoj "zna bit"/"se zna zgodit" ni ravno najboljša metrika zadnjih 18 mesecev.
Recimo, TSLA je zrasla manj kot GM v istem obdobju. Še več, zrasla je dobrih 5 odstotnih točk manj kot borzni indeksi v istem obdobju - kar pomeni, da je povprečna delnica zrasla več.
Eh, nevernik.>:D To je samo zatišje, da lahko poznavalci v miru vlagajo prihranke v poceni delnice. Potem pa, ko bo robotska linija delala po tisoč avtov na dan, in bodo ceste preplavili električni T-šleperji, raketa pa bo na poti proti Marsu, bo TSLA hitro na petmestni številki.

BigWhale ::

Saj na dolgi rok je to povsem mozen scenarij. :)

RedDrake ::

BigWhale je izjavil:

Saj na dolgi rok je to povsem mozen scenarij. :)

Definiraj "dolgi rok"?

Ker na dolgi rok bo tudi medzvedno potovanje realnost, pa fuzija bo vseprisotna, pa ...
On je napovedal štirimestno TSLA cifro za konec 2016, pa konec 2017 še nismo blizu temu.
OK, mogoče bodo šleparji pognali delnico x4, who knows, ampak malce dvomim o tem ...
Vrednost delnica odraža pričakovan finančni donos v prihodnosti.
Mislim, da vlagatelji trenutno čakajo, da bo recimo vsaj eno četrtletje polne proizvodnje modela 3, da se bo na finančnem poročilu videlo kako je stvar profitabilna. Če je, potem zna iti delnica še konkretno (beri na desetine procentov) gor. Če niti ne, potem stagnacija.
Frudi in še kdo pa je itak mnenja, da je igre takorekoč že konec ...

Magic1 ::

Kot je tudi zelo možen scenarij Enron. Ena konkretna kriza (ki se itak zgodi vsako desetletje) in ne bo noben več poslušal Muskovih pravljic. Prejšnje desetletje so tudi podjetja vetrnih elektrarn bila v polnem razmahu. V enem letu je vse propadlo (oziroma so izgubile 99% vrednosti).
Magic

Tody ::

Enron ni propadu zarad krize na trgu :) Sam tok...

WarpedGone ::

"zna bit"/"se zna zgodit"


Še vedno bralno razumevanje v kurcu?
Ni presenečenj. Ja, je obstajala relana možnost, danes je še večja.
Svet je poln seratorjev, niste tule na ST edini. Svetovni seratorji so tudi polni denarja in aktivno 'investirajo' v propad. Mogoče jim bo uspelo, mogoče (srčno upam) da jim ne bo.

Kaj vi srčno upate, je tut jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Vceraj so startali 2 supercharger lokaciji v Kaliforniji. 2x40 prikljuckov.

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

Tovornjaki imajo nekje doseg 200 do 250km na dan, baterija so pa okoli 300kWh. 120 kWh baterija tehta 1300 kg. Torej okoli 3.3tone.

Tovornjak npr v mednarodnem prometu mora naredit najmanj 500-600km na dan, lahko tudi vec. Voznik naredi efektivnih 8ur voznje (toleranca je do 9 ur) vmes je predviden polurni pocitek. Pol pa 8 ur spanja (za tacajt se lahko tovornjak fila). Torej doseg mora bit najmanj 500km. Poraba polno nalozenega sleparja se giblje med 40-60l na 100km torej v povprecju 10x vec k povprecen dizelski avto, kar pomeni teza baterij bo najmanj 10x tiste baterije za avto k ma realnih 500km dosega oz 700-800km na papirju. Po moje bo baterija za sleparja tezka najmanj 7-10 ton da bo zadeva sploh uporabna.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Je treba tudi računat na zimo. Ne morejo pozimi rečt, da imajo samo 350km na polno baterijo zaradi mraza... Je treba imet rezervo, torej vsaj 10 ton baterijo.
Magic

fikus_ ::

Za pozimi pa "range extender" v obliki dodatne prikolice z baterijo ali pa dizel agregatom. :D

roCkY ::

Če bo cena na KM/milo ugodna se bo to prodajalo tudi z dosegom 200-300 km. Ne dela vsak šlepar prosto na trgu. Za prevoz na znan dnevni relaciji znotraj določene firme, znotraj znane nabavne verige je to ob pravi ceni uporabno. Ne bo pa teh šleparjev še zlepa kolona med NG in lendavo. Recimo med Gradcem in MB pa bodo komot vozili.

GizmoX ::

WarpedGone je izjavil:

V duhu SloTech inteligenzze besno iščete scenarije, kjer je očitno da baterijski šlepar še ne bo špilal in tulite kako je stvar zato brezveze sploh.

Za uspešen biznis povsem zadostuje da nekemu dovolj velikemu scenariju znižaš strošek bolj kot te to znižanje košta.
Ja, avstralski roadtraini bodo še lep čas na dizl. Nekaj sto kilometrski transport od pristanišča do distribucijskega centra v civiliziranem svetu pa ima vsak dan točno enako dolgo razdaljo. Za vsako razdaljo posebej se naračuna kolk baterij je dovolj in se jih plača le tolk. Nato je le še delta E/kg.

Se zna zgodit da bo EV šlepar *lažji* od dizizlskega.
Kaj pa podjetniki vedo, kaj se splača in kaj je možno.:)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

"zna bit"/"se zna zgodit"


Še vedno bralno razumevanje v kurcu?
Ni presenečenj. Ja, je obstajala relana možnost, danes je še večja.
Svet je poln seratorjev, niste tule na ST edini. Svetovni seratorji so tudi polni denarja in aktivno 'investirajo' v propad. Mogoče jim bo uspelo, mogoče (srčno upam) da jim ne bo.

Kaj vi srčno upate, je tut jasno.

Poglej. Tvoje šloganje se ni izkazalo za natančno.
Nič od tvojega šloganja v zadnjem letu in pol.
Torej lahko upravičeno sklepam, da precej slabo šlogaš (ali pa si zaslepljen).
Sem tudi sam verjel v TSLA @ 1k USD, saj sem še spraševal za investicijski nasvet, če se spomniš.
In ja, vedno je realna verjetnost za skoraj vse.
Ampak ti si zapopadel hype in si mislil, da ga bo cel svet. Pa ga očitno ni.

J.McLane ::

Magic1 je izjavil:

Je treba tudi računat na zimo. Ne morejo pozimi rečt, da imajo samo 350km na polno baterijo zaradi mraza... Je treba imet rezervo, torej vsaj 10 ton baterijo.


Gretje za zimo ti ne požre enak % baterije, če je ta 50 kWh ali 500 kWh, za gretje gre zelo enaka moč ali greješ kabino tovornajka ali pa kabino avta.

Računaj na 3 kW grelec in sedaj računaj koliko ti ta pokuri pri povprečnih 90 kmh na km. Zelo enostaven izračun.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

-valvoline- ::

Magic1 je izjavil:

Je treba tudi računat na zimo. Ne morejo pozimi rečt, da imajo samo 350km na polno baterijo zaradi mraza... Je treba imet rezervo, torej vsaj 10 ton baterijo.

Se pa pojavlja tudi problem z nosilnostjo, 40ton je zakonsko max dovoljena bruto masa sleparja z prikolico, cca 23-25 ton je max neto nosilnost. Torej 10 tonska baterija bi znizala nosilnost na komaj 15 ton, oz vec kot tretjino manj.

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

-valvoline- je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Je treba tudi računat na zimo. Ne morejo pozimi rečt, da imajo samo 350km na polno baterijo zaradi mraza... Je treba imet rezervo, torej vsaj 10 ton baterijo.

Se pa pojavlja tudi problem z nosilnostjo, 40ton je zakonsko max dovoljena bruto masa sleparja z prikolico, cca 23-25 ton je max neto nosilnost. Torej 10 tonska baterija bi znizala nosilnost na komaj 15ton, oz vec kot tretjino manj.

Baterija ne bo deset tonska. Če ima Model S baterijo, ki tehta 700 kg, ne pomeni, da bo 10x večja baterija tehtala 7 ton, ampak manj ker v teh 700 kg sodijo tudi vsi podporni sistemi, ki ne naraščajo linearno z večjim številom celic. Sem precej prepričan, da baterija zagotovo ne bo težja od 6 ton. Zelo verjetno bo celo manj kot 5 ton.

+ elektro motor je lažji od ICE pošasti, ki jih imajo tovornjaki. Bi rekel, da je maksimalni pribitek na električni tovornjak zaradi pogona kake 3 tone. Ali pa še to ne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

-valvoline- ::

Nikec3 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Je treba tudi računat na zimo. Ne morejo pozimi rečt, da imajo samo 350km na polno baterijo zaradi mraza... Je treba imet rezervo, torej vsaj 10 ton baterijo.

Se pa pojavlja tudi problem z nosilnostjo, 40ton je zakonsko max dovoljena bruto masa sleparja z prikolico, cca 23-25 ton je max neto nosilnost. Torej 10 tonska baterija bi znizala nosilnost na komaj 15ton, oz vec kot tretjino manj.

Baterija ne bo deset tonska. Če ima Model S baterijo, ki tehta 700 kg, ne pomeni, da bo 10x večja baterija tehtala 7 ton, ampak manj ker v teh 700 kg sodijo tudi vsi podporni sistemi, ki ne naraščajo linearno z večjim številom celic. Sem precej prepričan, da baterija zagotovo ne bo težja od 6 ton. Zelo verjetno bo celo manj kot 5 ton.

+ elektro motor je lažji od ICE pošasti, ki jih imajo tovornjaki. Bi rekel, da je maksimalni pribitek na električni tovornjak zaradi pogona kake 3 tone. Ali pa še to ne.

model s p100 ki ima spodoben realen domet ima skoraj 1500kg baterijo, ce se motim me popravite. Po mojem za realnih 500km dometa pri sleparjih se 10 tonska baterija bo glih tam tam ce ne premajhna.

RedDrake ::

-valvoline- je izjavil:


model s p100 ki ima spodoben realen domet ima skoraj 1500kg baterijo, ce se motim me popravite. Po mojem za realnih 500km dometa pri sleparjih se 10 tonska baterija bo glih tam tam ce ne premajhna.

Motiš se za faktor 3.

Magic1 ::

Ne gre se samo za ogrevanje kabine pri mrazu. Ogrevat je potrebno tudi baterije, na začetku vožnje in med vožnjo, če jih ne zadostno obremeniš (to da je za 10h kapacitete ni zadosti obremenjena). Same baterije se drugače obnašajo pri nizkih temperaturah. Podobno je pri visokih temperaturah.
Če se voziš v okolju od 10-20°C je super in imaš polno razpoložljivo kapaciteto, drugače začne padat. Kamion rabi tudi pri -10°C 500km+ naredit.
Magic

Nikec3 ::

model s p100 ki ima spodoben realen domet ima skoraj 1500kg baterijo, ce se motim me popravite. Po mojem za realnih 500km dometa pri sleparjih se 10 tonska baterija bo glih tam tam ce ne premajhna.

Popravljamo te. Baterija je nekje od oka 600 kg. Še enkrat. Stavim gajbo pira, da baterija pri tovornjaku ne bo težja od 5 ton.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Baterije je potrebno greti samo pri štartu, močno dvomim, da bi se med vožnjo same preveč ohladile, če pa že je pa to gretje minimalno. 95% gretja še vedno gre za kabino.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Odvisno koliko bodo izolirali baterijo. Samo teh baterij bo ogromno in zadevo še povečat zaradi izolacije ni najbolj realna zadeva. Zgoraj objavljeni video lepo prikaže, da ima že pri 0°C Teslina baterija zmanjšane performance pri majhni obremenitvi.
Magic

J.McLane ::

Seveda da ima, ampak ko je baterija enkrat ogreta (ko štarataš), dvomim da se kaj dosti ohlaja, ker jo greje praznenje, ker se voziš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

billy ::

A ni bolj kritično gretje baterij, kot ohlajanje?

Magic1 ::

Vse je kritično, saj jim najbolj ustreza 10-20°C. Manj 0°C in več kot 40°C jim konkretno škoduje med delovanjem.

J.McLane je izjavil:

Seveda da ima, ampak ko je baterija enkrat ogreta (ko štarataš), dvomim da se kaj dosti ohlaja, ker jo greje praznenje, ker se voziš.

Seveda je odvisno od praznenja. Če voziš najbolj varčno pri -10°C, potem se ziher ne bo zadosti samo grela.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

RedDrake:
Poglej. Tvoje šloganje se ni izkazalo za natančno.


Še vedno si nepismen ... "zna bit" != "bo", torej GTFO in natreniraj razumevanje napisanega.
Razmere lani so opisan scenarij dovoljevale, da se ni zgodil je razlogov XY. Vse skup je napeta vzmet, kdaj bo usekala bo pokazal čas.
Ob splaviti Model S, tekom leta 2013, je ta vzmet že usekala, iz 40 na 190 v pol leta, krat 6.
Konec 2017 je bila cena zopet na 180, ko Tencent na prostem trgu kupil nekje med 5% in 10% vseh delnic (med 10 in 15 milijoni), kar je ceno pognalo na 380. Krat dva.
Takrat je blo shortanih 34 milijonov delnic, trenutno jih je nekaj manj 28 M. Na prostem trgu je cca 120 milijonov delnic.
Ergo, shortanih je dvakrat več delnic, kot jih je navavu Tencent in povzročil podvojitev. Ko se bo plaz ornk odrtgal in bo ves ta short usekal v margin, se stvar ne bo ustavila pri x2 ali pri x4. Js pri x10 začnem šele razmišljat o prodaji.
Kolk je cena zadeve, katere nihče noče prodat?

Ampak tega razumel seveda ne boš, ne ti, ne teb podobni. Vi ste na zgubi, ne js.

>> A ni bolj kritično gretje baterij, kot ohlajanje?

Meh, folk ne ve kaj blebeta, kot običajno in še vedno.
"Mrzla" baterija ma nekaj več notranjega upora. Posledično ima manjšo max moč. Dokler je mrza. Namesto 500 konjev, samo 300 konjev. Big problem ja.
Ta večji notranji upor povzroča, da se baterija ob uporabi bolj greje. In torej neha bit mrzla, notranja upornost pa se zniža. Zarad tega dodatnega gretja gre nekaj več energije v notranje izgube in ostane nekaj manj za pogon i.e. doseg.
Stvar je problem če se usedeš v zmrznjeno baterijo in te po božje useka ker na šlogarju dosega vidiš 20% manjšo številko kot si pričakoval.
Sicer pa se ob manjši uporabi pameti, stvar obnaša povsem OK.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Še vedno si nepismen ... "zna bit" != "bo", torej GTFO in natreniraj razumevanje napisanega.
Razmere lani so opisan scenarij dovoljevale, da se ni zgodil je razlogov XY. Vse skup je napeta vzmet, kdaj bo usekala bo pokazal čas.
Ob splaviti Model S, tekom leta 2013, je ta vzmet že usekala, iz 40 na 190 v pol leta, krat 6.
Konec 2017 je bila cena zopet na 180, ko Tencent na prostem trgu kupil nekje med 5% in 10% vseh delnic (med 10 in 15 milijoni), kar je ceno pognalo na 380. Krat dva.
Takrat je blo shortanih 34 milijonov delnic, trenutno jih je nekaj manj 28 M. Na prostem trgu je cca 120 milijonov delnic.
Ergo, shortanih je dvakrat več delnic, kot jih je navavu Tencent in povzročil podvojitev. Ko se bo plaz ornk odrtgal in bo ves ta short usekal v margin, se stvar ne bo ustavila pri x2 ali pri x4. Js pri x10 začnem šele razmišljat o prodaji.
Kolk je cena zadeve, katere nihče noče prodat?

Ampak tega razumel seveda ne boš, ne ti, ne teb podobni. Vi ste na zgubi, ne js.

Lej, obesil sem se na to, da si napisal da zna bit elektro šlepar lažji od dizla.
To je enakovredna izjava tisti o delnicah. Napisal sem tudi, da je v zadnjem času tvoj procent zadetih napovedi na rangu zna bit slab.
Ergo? Kaj je tu nepismenega. Vem, da nisi napisal da delnica _bo_ toliko vredna. Jasno.
Si pa napovedal, da je verjetno da bo (aka zna bit).

No, zdaj pa še jaz lahko napišem, da zna bit, da bo GM naslednje leto naredil 100k boltov, tesla pa samo 90k M3.
Nek realen scenarij obstaja, kjer se to lahko zgodi.

Nikec3 ::

Ampak tega razumel seveda ne boš, ne ti, ne teb podobni. Vi ste na zgubi, ne js.

Kdo bi si mislil, da lahko ena delnica človeku tako zamegli razum. Warpy:

1. Če delnica skoči iz 40 na 160, ni enako kot če skoči iz 300 na 1200. Vsaj pri Teslinem market capu ne.
2. Očitno se ne zavedaš, da nekateri dejansko trgujemo z delnicami in imamo večje donose kot ti pri TSLA, pa še dividende pobiramo.
3. Nič kaj ne kaže, da bi Tesla v srednjeročnem obdobju bila sposobna delati dobiček. Brez dobička pa ne bo 10x vrednosti trenutne validacije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

No, zdaj pa še jaz lahko napišem, da zna bit, da bo GM naslednje leto naredil 100k boltov, tesla pa samo 90k M3.

Maš vsaj GMov citat o taki nameri? Nimaš.
Maš vsaj LGjev oris planov produkcije baterij naslednje leto, ki to dopušča? Nimaš.
Če bi kapiral, kaj blebetaš, tega blebetal nebi. Tko pa ...

Kdo bi si mislil, da lahko ena delnica človeku tako zamegli razum. Warpy:

Zamegljen razum?
8 milijard USD je trenutno investirano v propad (i.e. going to zero) te firme, celotni letošnji proračun naše države.

Mi boš povedal, katerega detajla ne kapiram, prosim.

> 1. Če delnica skoči iz 40 na 160, ni enako kot če skoči iz 300 na 1200
Seveda ni, zakaj to trdiš?
Zamegljen razum?

> 2. Očitno se ne zavedaš, da nekateri dejansko trgujemo z delnicami in imamo večje donose kot ti pri TSLA, pa še dividende pobiramo.
Kakšen je moj donos ne veš, ker ga nikoli nikjer nism objavu.
Zamegljen razum?

> 3. Nič kaj ne kaže, da bi Tesla v srednjeročnem obdobju bila sposobna delati dobiček.
Če maš zamegljen razum, potem tega seveda ne vidiš.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Še vedno si nepismen ... "zna bit" != "bo", torej GTFO in natreniraj razumevanje napisanega.


Ene tolk je pismen, kot ti, ki ne razumes besede 'bojda'. :>

Magic1 ::

Kult je kult, si z nami ali proti nam. Druge ni...
Magic

WarpedGone ::

BW:
Ene tolk je pismen, kot ti, ki ne razumes besede 'bojda'. :>


V tej temi v tem mescu ta beseda še ni bila uporabljena.
Kaj blebetaš?
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

WarpedGone je izjavil:


Kolk je cena zadeve, katere nihče noče prodat?

Fidelity Investments, lastnik največjega deleža Teslinih delnic, je v zadnjih dveh kvartalih prodal ~20% svojega deleža TSLA, slabih 5 miljonov delnic
Morgan Stanley, eden Teslninih glavnih partnerjev pri prodaji delnic in obveznic, je v zadnjih dveh kvartalih prodal 2.7 miljona TSLA delnic, ~75% svojega deleža
T. Rowe Price, prav tako eden največjih lastnikov, je v zadnjih dveh kvartalih prodal dobro polovico svojega deleža izpred pol leta, iz skoraj 11 miljonov delnic jih imajo sedaj v lasti samo še 5 miljonov

Povej nam še kaj o tem, kako po tvojem nihče noče prodajati TSLA delnic?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

frudi, veliko besed, nobenga razmevanja, in pure STstyle

gtfo, maš že nov material za onanirat o izgubi, 500m šlepar, 600m roadster2, ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Machete ()

WarpedGone ::




Roadster 2 does 0-60 in 1.9 seconds, Fastest production car ever
Quarter mile in 8.9 seconds
620 mile range
0 to 100 in 4.2 seconds
200KWH battery pack
"The point of doing this is to give a hardcore smackdown to internal combustion cars." - Elon
Top speed over 250 miles
Four seats
Available in 2020


50 jurjev rezervacija za prvih 1000 kosov, founders series 250k USD. razprodano.


Doseg šleparja? 800km, pol ure filanja za 600km dosega. 250k usd, 2019.

Starting tomorrow morning, for the next 2 years, we'll be neck deep in skepticism, flaming, and trolls.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

thramos ::

At least next 2 years. :))

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

veliko besed, nobenga razmevanja

Perfektno si se opisal. Vsi ostali pač ne pijemo istega Kool-Aida :)

Izvoli me popraviti, kar sem narobe napisal. Ampak za to bi verjetno moral biti sposoben kakšne lastne koherentne misli, ne samo žaljivk in ponavljanja Muskovih PR fantazij.

Doseg šleparja? 800km, pol ure filanja za 600km dosega. 250k usd, 2019.

Samo ne daj bog, da kdo pred koncem 2019 vpraša, kako in kje bo podjetje brez denarja, na robu bankrota ter brez potrebne proizvodne in podporne infrastrukture, začelo izdelovati, prodajati in vzdrževati šleparje :))

Šlepar je distrakcija za naivne investitorje, tako kot so bile solarne strehe. Kot so slednje služile za opravičevanje bailouta bankrotiranega SolarCity, je šlepar najavljen v ravno pravem trenutku, da se poskusi zamotit kritike zaradi problemov z modelom 3 in skuša napumpat ceno delnice. Ne bom presenečen, če še do konca leta, v zavetrju hypa s te predstavitve, napovjo novo izdajo delnic ali obveznic za par miljard $.
In tako kot solarnih streh ne bo vsaj do 2019, tri leta po predstavitvi in hvalisanju, kako da so vse kapacitete za naslednje leto že razrpodane, tako tudi šleparja ne bo vsaj do 2021. Če bo po kakšnem čudežu Tesla še sploh obstajala takrat.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

osnove, frudi, osnove... jih nimaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Če ne druga, vsaj projecirati znaš :)

No poduči nas torej, o razsvetljeni apostol svetega Muska, kje bo recimo Tesla do 2019 izdelovala šleparje? V kateri tovarni? Na kateri liniji? S čim jo bodo plačali? S čim bodo plačali nove MegaChargerje za šleparje? Kje jih bodo servisirali? Kje bodo našli in izurili osebje za podporo povsem novemu produktu in tržnemu segmentu? Od kod bodo vzeli denar za vse to? Si morda spregledal v zadnjem kvartalnem konferenčnem klicu, da na veliko klestijo investicije v infrastrukturo, ker nimajo denarja zanje?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()
««
459 / 1138
»»