» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
460 / 1133
»»

roCkY ::

Za povprečnega zemljana je stvar v tem momentu precej nepomembna. Za tiste rojene v tem desetletju pa je pomembna. Nafte bo počasi zmankovalo. Alternativna tehnologija pa se intenzivno postavlja že sedaj in čez 20-30 let. Prehod je/bo daljši bolj umirjen. Kar počne Musk bo pač sunilo v rit tudi ostale. Vsaj malo. Bo mu pa zamuda z S3 vzela precej subvencij (fizično sicer kupcem) na US trgu.
Pol miljona Tesla osebnih vozil na cesti čez 2-3 leti recimo je res malo več kot nič. A nekaj za začetek je saj bo ostalih tudi tam nekje?.
Se je pa, če nisi delničar in delaš/boš naredil izgubo povsem nesmiselno obremenjevati z zamudami do leta ali dveh tako pri osebnih kot pri tovornih vozilih.
Dejstvo pa je da rabijo višjo maržo, da dobijo nekaj sredstev iz prodaje v firmo čimprej sicer nebi šli ponovno v top segment z roadstarjem.
Če/ko bo čez 5-10 let polnilnica pred vsako trgovino/štarijo/... se bo zadeva sama od sebe obrnila v prid elektro vozil. ICE je pač iz več razlogov le trenutni vlečni konj, ki je civilizacijo potegnil v malo več kot 100 letnem obdobju.

WarpedGone ::

za vse ostale: firmi zmanjka denarja šele, ko ji noben več noče posodit. in niti en dan prej.

Kdor ni opazu, tesla je ravno skasiral nekaj sto milijonov freš denarja, brez obresti. Folk stoji na vratih in se dere take my money already. Lahko doživljate božjastne napade ob tem, ampak denar v Teslo dere kot reka.

In frudi-and-the-like-trolls vam pridigajo, da bo tesli zmanjkalo denarja. Komot da bo še kak PO, ki pa bo 100% uspešno speljan, vrednost firme bo šla pa na daljši rok gor. Ja, vmes bodo besna nihanja, ker precej stotin milijard kapitala čuti sapo smrti na svojem vratu.

dnevna 10% nihanja v plus in minus se bodo še dogajala, povsem običajen pojav za zelo našponano vzmet.

Gledate rojstvo deFacto monopola.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Dejte nehat o tem mitu kako bo nafte zmanjkalo. Nikoli je ne bo zmanjkalo (bo čez miljone let, ko bo sonce pojedel zemljo), bo le dražja postala, ker bo težje dostopna. Samo napredek gre naprej tudi tukaj, kot smo lahko opazili v zadnjem desetletju, ki poceni pridobivanje težko dostopne nafte. Nafta se bo izpodrinila le tako, da bomo našli nekaj boljšega.

Warpi: vsaka piramidna sheme deluje dokler ne zmanka naivnežev...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

DarkSite ::

Pozitivno presenečen!

Moja napoved, da bo šlo verjetno za novi SC je bila očitno zgrešena.

Roadster totalno presenečenje. Še bolj sem presenečen na baterijo "200KWH battery pack". Wow! S tem so tudi nekak nakazali, da lahko tako baterijo vržejo tudi v S in 3 in potem imamo 1000km dosega.

Magic1 ::

Eno tono battery pack v roadster-ju8-O. Ali ne tehtajo panavadi komplet toliko?
Magic

WarpedGone ::

da bo šlo verjetno za novi SC je bila očitno zgrešena.

Nope, upgradan SC je samo zasenčen od vsega ostalga...
400m dosega v pol ure in manj kot 2kWh/miljo ti pove, da bodo SC za šleparje v rangu 1 MW. Baterija v M3 je sposobna filanja z več kot 500 A (+60% glede na 18650 celice v S in X).

Ne, v R2 ne bo ene tone baterij, tehnika gre naprej.
Moje sožalje.

Temen dan v stutgartu (oz. je bil ko je njihva tajna služba zgruntala specifikacije R2).

Kdor se misli tolažt, da so to samo 'projekcije' ...
Those numbers are what we are seeing on the prototypes


Kdor ni opazu, en prototip se je fural pred publiko in demonstriral pospeške, okretnost, na drugem delu je bil pa še en srebrn R2.

Kolk časa mislite da bo minilo predno bo pokupljenih vseh 1000 razpoložljivih rezervacij za R2 v znesku 200k?
IMO še danes.

Cry me a river and please wake up already...
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

za vse ostale: firmi zmanjka denarja šele, ko ji noben več noče posodit. in niti en dan prej.

To bi lahko rekel tudi za Bernard L. Madoff Investment Securities LLC :P

WarpedGone je izjavil:

Kdor ni opazu, tesla je ravno skasiral nekaj sto milijonov freš denarja, brez obresti.

Se pravi ravno za pokrit en mesec njihovih izgub :))

Magic1 je izjavil:

Warpi: vsaka piramidna sheme deluje dokler ne zmanka naivnežev...

Bingo!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

DarkSite ::

Sh*t novi SC sem zgresil ocitno moram pogledat celoten webcast :)

Magic1 ::

Verjetno novi roadstar res ne bo imel tono težko baterijo. Samo 800-900kg ni pretirano drugače.
Je pa še en način za drastično zmanjšanje teže, razširit napetostno območje na nek še varen maksimum. Samo problem je potem življenska doba teh baterij. Saj je sport car, who cares, to vedno stane.
Magic

J.McLane ::

A se samo meni zdi ali se malo izmikajo narediti še nekaj veliko serijskega? Spet gredo nazaj v nišne proizvode, roadster za 200k, Semi, ki bo imel geografsko omejeno uporabnost...

To je dobro za Teslo in njihov $$$, ampak mi smrtniki od tega nimamo nič. En model 3 pač ne more zadovoljiti vseh potreb po transportu, pa btw kje je Pickup truck? A ni bil to del master plana? Meni bi se to zdel bolj logični korak, zgleda da rednecki še niso pripravljeni na kaj takega :D

Magic1 je izjavil:

Verjetno novi roadstar res ne bo imel tono težko baterijo. Samo 800-900kg ni pretirano drugače.
Je pa še en način za drastično zmanjšanje teže, razširit napetostno območje na nek še varen maksimum. Samo problem je potem življenska doba teh baterij. Saj je sport car, who cares, to vedno stane.


Če dvigneš napetost celotnega sistema zakaj bi bilo z življensko dobo baterij kaj drugače?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Obstaja cel regiment razlogov zakaj 2020 in ne danes. Ja, cel kup tehničnih detajlov, med drugim tudi dolgoživost baterije ipd.
Dahnova glavna naloga je, podaljšat življensko dobo LiIon baterij z višjo napetostjo. Višja napetost se skoraj linearno pretvori v višjo kapaciteto. Al totalno trolajo cel svet, al pa majo v cevovodu precejšnji napredek v katerega precej verjamejo.

Tole postaja stava svetovnih dimenzij. Zakaj roadster2 in ne samo še več M3? Zato ker dokler pret bullyem samo bežiš, bo laufal za tabo. Premagaš ga ko se obrneš in ga mahneš na zobe. Zato najhitrejši serijski avto, zato da simbolika crkne v 100%.

Geografsko omejen šlepar? Slabo si poslušal.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Roadster 2 does 0-60 in 1.9 seconds, Fastest production car ever
Quarter mile in 8.9 seconds
620 mile range
0 to 100 in 4.2 seconds
200KWH battery pack
"The point of doing this is to give a hardcore smackdown to internal combustion cars." - Elon
Top speed over 250 miles
Four seats
Available in 2020

Zgleda super, ampak... 200 kWh battery pack? WTF?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Nisem sploh poslušal, ampak kje bodo novi močni SC za uporabnost semija, kje bodo servisni centri?

Verjemi da bodo štartali s Kalifornio ali neko drugo državo potem bodo pa šli dalje, pri nas bo ravno nekje čez 20 let.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

roCkY ::

Magic1 je izjavil:

Dejte nehat o tem mitu kako bo nafte zmanjkalo. Nikoli je ne bo zmanjkalo (bo čez miljone let, ko bo sonce pojedel zemljo), bo le dražja postala, ker bo težje dostopna. Samo napredek gre naprej tudi tukaj, kot smo lahko opazili v zadnjem desetletju, ki poceni pridobivanje težko dostopne nafte. Nafta se bo izpodrinila le tako, da bomo našli nekaj boljšega.

Warpi: vsaka piramidna sheme deluje dokler ne zmanka naivnežev...

Jap koncentracija CO2 v atmosferi pred miljoni let je bila več kot 100%. Oglikovodikov v zemeljski skorji zato ne bo nikoli zmanjkalo...

OPEC je dal ven cifro cca. 50 let rabe. Špekulativno, da držijo ceno. Verjeno no zelo verjetno! Če je zadeve, ki jo je možno izkoristiti 10(+)* toliko samo super za vse razen za tiste, ki jih bo led iz polov zalil. Dejstvo je pač, da se temperatura spreminja tudi zaradi CO2.
Za vse ostale pa je le velik plus, da del transporta postopoma ne bo več odvisen od ogljikovodikov. Cene bodo ostale vsaj pribljižno dostopne za pretežen del populacije.
Če bo ena Tesla leta 2021 kolapsirala bo pa drugi nadaljeval. A sem precej prepričan da ne bo kolapsa.

Magic1 ::

J.McLane je izjavil:



Če dvigneš napetost celotnega sistema zakaj bi bilo z življensko dobo baterij kaj drugače?

Nisem mislil da povišaš centralno napetost, temveč območje vsake celice. Trenutno se uporablja do 4.1x volta. V mobitelih imajo že nekaj časa nekatere firme na 4.35 V. Bateriji pa pade kapaciteta na pol po enem letu.
Magic

WarpedGone ::

Zgleda super, ampak... 200 kWh battery pack? WTF?

Ja, WTF.
Kot rečeno ... trollajo cel svet al pa g. Dahn upravičuje svojo pogodbo:
Tesla battery researcher unveils new chemistry to increase lifecycle at high voltage

Res je tut da gre za napovedi 2, 3 leta daleč stran, ampak če lahko vsi ostali, zakaj tesla nebi smel?
Kaj ostane od porschejevega Mission E? Dim? Tišina?

Če bo ena Tesla leta 2021 kolapsirala bo pa drugi nadaljeval. A sem precej prepričan da ne bo kolapsa.

Kolk kaša ima Apple pod ritjo in ne ve kaj bi z njim?
So probal z lastnim EV, nogo. Z lastno avtonomno vožnjo, ehm, nogo. Odkar ni več Jobsa, ni več pravega kompasa. Odkup Tesle bi bil en tak konceptni korak naprej.
Naslednji je google ... kup denarja in precej malo dobrih idej kaj z njim dobrega počet/služit. Andorid? Ja, pocen zastonj roba vredna vsakega centa...
Še kaj za kar folk plača $$$ in to ni oglas? nula. Nakup tesle je bil enkrat že dogovorjen, ampak ni bil potreben.

Tko da, s svojim "bo zmanjkalo denarja" strašite koga drugega.
Edina resna nevarnost je, da zmanjka Elona. Potem je tesla v kurcu, pardon my french...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Novi alfa samec:

Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

Apple je sploh znan po tem, da svoje izdelke leta naprej napoveduje. 8-O


Zanimivo pri Tesli je, da trenutno še relativno enostavnega Model 3 ne morejo sestaviti v za avtomobilske proizvajalce relativno majhnih količinah.

Sedaj pa predstavljajo Roadster, Semi Truck itd.


Po svoje zadeva zelo spominja na piramidno igro, vsakič, ko Tesli ne gre po načrtih Musk twitne oz. pokaže nekaj novega, da fani ne obupajo...


Sedaj ali je Tesla piramidna igra, ki bo propadla oz. bila odkupljena v roku nekaj let ali pa resni prodjalec bo pa čas pokazal...

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Edina resna nevarnost je, da zmanjka Elona. Potem je tesla v kurcu, pardon my french...

Tako kot PayPal, a ne? Še eno podjetje, ki ga je Musk spravil na rob bankrota. Kako je PayPal preživel? Enostavno, nogirali so Muska z mesta CEO :). Ostalo je zgodovina, kot se reče.

Dolgoročno je za Teslo edino upanje, da stori enako in Muska zamenja z nekom, ki je sposoben voditi podjetje ne da bi ga zafural v finančni prepad.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

frudi je izjavil:

Od kod bodo vzeli denar za vse to?

Simpl. V tem času bodo prodali milijon modelov 3. Pri vsakem 10 jurjev profita, se pravi deset milijard. Raketa bo na pol poti do Marsa, TSLA pri 1000+ ...>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

RedDrake ::

Kul napovedi!

Ampak, poraja se mi vprašanje ...
Safest Truck EverEnhanced Autopilot helps avoid collisions, a centered driver position provides maximum visibility and control, and a low center of gravity offers rollover protection.

Zakaj nekaj, kar bo naprodaj 2020, še ne bo imelo L5 avtonomije?
Sem mislil, da bo demo že letos, M3 in MS pa imata to že vgrajeno?

frudi ::

Okapi je izjavil:

frudi je izjavil:

Od kod bodo vzeli denar za vse to?

Simpl. V tem času bodo prodali milijon modelov 3. Pri vsakem 10 jurjev profita, se pravi deset milijard.

Čakaj da bo čez par minut Warpi napisal čisto isto, samo da bo on mislil povsem resno ;)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

Zgleda super, ampak... 200 kWh battery pack? WTF?

Ja, WTF.
Kot rečeno ... trollajo cel svet al pa g. Dahn upravičuje svojo pogodbo:
Tesla battery researcher unveils new chemistry to increase lifecycle at high voltage

Res je tut da gre za napovedi 2, 3 leta daleč stran, ampak če lahko vsi ostali, zakaj tesla nebi smel?
Kaj ostane od porschejevega Mission E? Dim? Tišina?

Če bo ena Tesla leta 2021 kolapsirala bo pa drugi nadaljeval. A sem precej prepričan da ne bo kolapsa.

Kolk kaša ima Apple pod ritjo in ne ve kaj bi z njim?
So probal z lastnim EV, nogo. Z lastno avtonomno vožnjo, ehm, nogo. Odkar ni več Jobsa, ni več pravega kompasa. Odkup Tesle bi bil en tak konceptni korak naprej.
Naslednji je google ... kup denarja in precej malo dobrih idej kaj z njim dobrega počet/služit. Andorid? Ja, pocen zastonj roba vredna vsakega centa...
Še kaj za kar folk plača $$$ in to ni oglas? nula. Nakup tesle je bil enkrat že dogovorjen, ampak ni bil potreben.

Tko da, s svojim "bo zmanjkalo denarja" strašite koga drugega.
Edina resna nevarnost je, da zmanjka Elona. Potem je tesla v kurcu, pardon my french...

Spremljam že par let delo dr. Dahn-a. Zelo dobre raziskave, vendar se vidijo omejitve univerzitetnega raziskovanja. Glede na aktualnost problema bi lahko imel že inštitut, ne pa samo par raziskovalcev v laboratoriju. Musk in univerza zgleda mečejo le finančne drobtinice za projekt. Dahn je pa čisti inžiner, z malo marketinškimi znanji.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

bi lahko imel že inštitut, ne pa samo par raziskovalcev v laboratoriju

Besede ... štejejo rezultati.
Če bo rezultat 200kWh baterija v roadsterju, si lahko rečejo tudi kurnik al pa akademija, I don't give a damn. Pasje značke so za pse.

Zakaj nekaj, kar bo naprodaj 2020, še ne bo imelo L5 avtonomije?
Sem mislil, da bo demo že letos, M3 in MS pa imata to že vgrajeno?


Bi reku, da je to politična igra ... L5 avtonomija je napoved izgube šihta. Ljudem obljubljat, da jih bo tvoj izdelek spravu ob šiht je super način da te precej 'enostavna' populacija hudo zasovraži. Taktično slaba poteza, sploh če je to še X časa v prihodnosti. Zato se danes obljublja lažje delo in več varnosti in "udobja". Da je šofer odveč, pa naj šoferju sporoči njihov šef. Šefi se pa za take predstavitve ne sekirajo sploh, njih zanima $/kgkm in čimmanj nejasnosti za prihodnost. Te cifre so objavljene in šoferjem pomenijo bolj malo, jim pa nekaj pomeni močnejše vetrobransko steklo, lažje upravljanje z vozilom, več pasivne varnosti ipd.

Tudi slika koncept Teslinega poltovornjaka igra na mačistično karto ... šlepar predelan v kesonarja, taužnt konjev, nekaj ton nosilnosti, taužnt km dosega.
Bean-counter "se splača" trg bo tesla prepustu kitajcem, sam pa bo šel "me want" del trga, ki izdelek vnaprej preplača. Preplača == profits

Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:



Bi reku, da je to politična igra ... L5 avtonomija je napoved izgube šihta. Ljudem obljubljat, da jih bo tvoj izdelek spravu ob šiht je super način da te precej 'enostavna' populacija hudo zasovraži. Taktično slaba poteza, sploh če je to še X časa v prihodnosti. Zato se danes obljublja lažje delo in več varnosti in "udobja". Da je šofer odveč, pa naj šoferju sporoči njihov šef. Šefi se pa za take predstavitve ne sekirajo sploh, njih zanima $/kgkm in čimmanj nejasnosti za prihodnost. Te cifre so objavljene in šoferjem pomenijo bolj malo, jim pa nekaj pomeni močnejše vetrobransko steklo, lažje upravljanje z vozilom, več pasivne varnosti ipd.

Ne razumem te logike.
Tesla prodaja firmam, ki se ukvarjajo s prevozi.
Za te firme šteje, kot si napisal, samo strošek na kg in km.
Za firme je šofer teoretično absolutno nepotreben strošek, ki napram L5 še počne mnogo napak, potrebuje spanec, kar poveča stroške, oz zmanjša potencialen profit, ipd ...
Tesla s šoferji nima nič, to je stvar lastnika.
Zakaj torej ne prepričat več firm, da kupijo tvoj produkt?
Res ne razumem te logike.
Tudi če bi bil argument, da bodo šoferji štrajkali že danes, ni problem ustanovit firme AvtoAvtoprevozi inc. in kupit stotine teh tovornjakov, in imeti zaposlenih 5 bean counterjev in nič več, hkrati pa obdržat treuntno firmo do prihoda teh L5 tovornjakov.
Res ne štekam.

borisk ::

WarpedGone je izjavil:

Novi alfa samec:




Temen dan v stutgartu (oz. je bil ko je njihva tajna služba zgruntala specifikacije R2).


Kateremu modelu iz stutgarda je tole konkurenca? bitcoin-vegan hipsterji ne furajo mercedezov, vegan hipsterji in TSLA delničarji pa trenutno nimajo $$

brisalec mi je posebej všeč Cx=0,00000001 :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borisk ()

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

bi lahko imel že inštitut, ne pa samo par raziskovalcev v laboratoriju

Besede ... štejejo rezultati.
Če bo rezultat 200kWh baterija v roadsterju, si lahko rečejo tudi kurnik al pa akademija, I don't give a damn. Pasje značke so za pse.

Rezultati trpijo zaradi pomanjkanja. Osnovna testiranja so naredil, vendar samo osnovni koncept. Preden gre kamorkoli, bodo potrebna še mnogo obsežnejša testiranja, ki pa lahko(zelo verjetno) pokažejo določene druge pomanjklivosti. Seveda je možno tudi to odpraviti, vendar če imaš pet raziskovalcev (ki imajo še študijske obveznosti), bo to trajalo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Tody ::

Ki, jih bodo rešili, saj zato so testiranja kajne? Tovornjak naredi 800 km (baje), na megačarđerju se napolni v 30 minutah in roadster bo imel 1000 km avtocestne hitrosti.

Res da ne danes, ampak 2020 ni lih neko zelo odaljeno leto. Tudi če bo 2022 ker pač vemo "marketing" bo to hitro tukaj.

Magic1 ::

Tody je izjavil:

Ki, jih bodo rešili, saj zato so testiranja kajne? Tovornjak naredi 800 km (baje), na megačarđerju se napolni v 30 minutah in roadster bo imel 1000 km avtocestne hitrosti.

Res da ne danes, ampak 2020 ni lih neko zelo odaljeno leto. Tudi če bo 2022 ker pač vemo "marketing" bo to hitro tukaj.

Tist "baje" in še "če" bi lahko postavil še na par delov tega tvojega stavka pa bi imel realno stanje. Nobene sigurnosti ni pri tem.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

pecorin ::

Tole izgleda kar zanimivo:
https://twitter.com/DavidHodge/status/9...

Samo ni mi jasno kako mislijo v ta avto spraviti 4 ljudi.

RedDrake ::

Ni švoh.
Tona baterij reši edini problem visoko zmogljivih vozil pri pospeševanju iz nule - premalo oprijema.
F1 ima ravno zaradi majhne teže 0-100 samo tam nekje 2,5s medtem ko je 0-200 4,4s.

-valvoline- ::

Nikec3 ::

Dolgoročno je za Teslo edino upanje, da stori enako in Muska zamenja z nekom, ki je sposoben voditi podjetje ne da bi ga zafural v finančni prepad.

Dokler bo Tesla živela od kulta je Musk perfekten. Ko bo treba delat dobiček, pa bojo rabili nekoga drugega. Ampak mislim da standardno poslovanje niti ni v interesu Muska.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Jaz bi tudi rekel, da se bo slej ko prej naveličal ukvarjati z banalnimi problemi velikoserijske proizvodnje, in bo Teslo prodal (z izgovorom mission accomplished) ter milijarde od kupnine porabil za potovanje na Mars, kopanje tunelov in kar se bo vmes še spomnil novih projektov.

Nikec3 ::

pecorin je izjavil:

Tole izgleda kar zanimivo:
https://twitter.com/DavidHodge/status/9...

Samo ni mi jasno kako mislijo v ta avto spraviti 4 ljudi.

O faaaak. :O
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

pecorin je izjavil:

Tole izgleda kar zanimivo:
https://twitter.com/DavidHodge/status/9...

Samo ni mi jasno kako mislijo v ta avto spraviti 4 ljudi.


V kosih. :D

Tody ::

Magci1 Kako varnost in sigurnost pa ti iščeš? A boš na kej stavil? :) Stvari niso več nemogoče, kot je v parih temah opisano :) Tukaj je treba gledat princip delovanja, neglede na to ali je to Tesla ali Mercedes

WarpedGone ::

pecorin:
Samo ni mi jasno kako mislijo v ta avto spraviti 4 ljudi.


Izstopijo iz 911 in vstopijo v R2.

Jaz bi tudi rekel, da se bo slej ko prej naveličal ukvarjati z banalnimi problemi velikoserijske proizvodnje,


Tesla Mission:
Accelerate transition to sustainable transport

Če bodo ostali končno vzeli štafeto in ponudili EVje vredne svojga namena, Tesli ni potrebno več obstaja.
Dokler bojo ponujal tole spodaj, pač mora ...

Zbogom in hvala za vse ribe

LeQuack ::

Jp nemški proizvajalci načrtno delajo najgrše možne električne modele, da imajo izgovor zakaj se ne prodajajo. Zgleda so že zdavnaj prodani bližnje vzhodnim naftarskim lobijem.
Quack !

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Izstopijo iz 911 in vstopijo v R2.


Ah, dej no. Ze Musk je rekel, da je to s stirimi sedezi bolj tko. :)

ginekk ::

In pospeški so edino bistvo športnega EV avtomobila, ker drugega niti ne morejo izpostavit. Na stezi ga bo pojedel vsak pol cenejši hot hatch.

Roadster, pa vsaj 1300kg, če ne še več. :) Primerjajte prvi Tesla roadster z avti na enaki Lotusuvi osnovi. Nima za burek. In kaj se je v EV tehnološkega spremenilo od takrat? Druga barva kabla za napajanje.

WarpedGone ::

Ah, dej no. Ze Musk je rekel, da je to s stirimi sedezi bolj tko. :)


In kako je z zadnjimi sedeži v 911? Bolj tko, so tam za daljši fičrlist, drivers car.

At the event tonight, I talked to 2 people that have put in $100 million orders for Semis. Tesla could be racking in some serious cash now.


Pozabte še kakšn izdajo delnic, ta vlak je odpeljal.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

In kako je z zadnjimi sedeži v 911? Bolj tko, so tam za daljši fičrlist, drivers car.


Zakaj je tvoj argument tolkrat "to si ti, kaj sem pa jest?" ?

A je res tolk tezko rect, da so sedezi zadi zalost? :)

WarpedGone ::

Ker v najhitrejšem serijskem avtomobilu je ful pomembno kako udobni so zadnji sedeži, kjer je vsem jasno zakaj sploh obstajajo.
Otročad bebava ...
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

Ker v najhitrejšem serijskem avtomobilu je ful pomembno kako udobni so zadnji sedeži, kjer je vsem jasno zakaj sploh obstajajo.
Otročad bebava ...


Sicer najhitrejši serijski avto nima zadnjih sedežev...

Roadster 2 trenutno niti s od serijskega avtomobila še ni!

vostok_1 ::



Ok Elon. This is cringy as fuck. Koga briga pospeševanje kamiona.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Tody ::

Nas, ki za njim čakamo na semoforju in za njim vozimo v klanc.

RedDrake ::

Zanima predvsem investitorje in delničarje.
In realno nobenega drugega.
Za tistih 100 sekund, ki jih letno izgubiš ker pospešuješ počasneje za kamioni, pa mislim, da se nihče ne sekira preveč.

Magic1 ::

Hehe, 0-100km/h s 40 tonami v 20s. Poraba se bo štela v profilu gum.
Magic

vostok_1 ::

Kamionistom tako ali tako ne smeš dat preveč močne tovornjake.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
««
460 / 1133
»»