» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
448 / 1139
»»

borisk ::

glede na paper launche tesle in tipanja trga največjih , verjetno še kar nekaj časa.

TESKAn ::

roCkY je izjavil:

Kje bo požrešna država nadomestila izpad zaradi trošarin na fosilna goriva?

Nadomestila ga bo iz manjših stroškov zaradi posledic uporabe fosilnih goriv.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Master_Yoda ::

Seveda tako kot je krizni 22% ddv dala nazaj na 20% sedaj ko krize vec ni.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

pospeški ICE tovornih vozil so tolk v buli, da se bodo boljši pospeški EV tovornih vozil prevedli v direktni profit - prej na cilju ob enakih hitrostnih omejitvah.

Wat?
Polpriklopna tovorna vozila kurijo okoli 30 litrov dizla na 100km.
To je 300kWh energije na 100km.
Če predpostaviš da ima elektro sklop tam max 3x večjo učinkovitost (pa verjetno je pri 10+ litrskih dizlih ta faktor manjši) to pomeni 100kWh na 100km.
Tankanje 30 litrov dizla traja tam med 3 in 5 minutami.
Koliko pa traja "tankanje" 100kWh elektrike?
Saj se bo polnil ponoči!!!
Večina teh polpriklopnikov dela fure po stotine kilometrov naenkrat.
Skupaj lahko vozniki vozijo max 9 ur na dan. Na dolge ture sta dva, in lahko v cca dobrih 20-ih urah komot naredita razdaljo 1500-1700km.
Povej kako velika baterija bo morala biti, da se bo dalo narediti z EV tovornjakom enako stvar? (Počitek, ki je zapovedan, je 45 minut vsake 4,5 ure, kar je več kot dovolj da se natanka 100-200L dizla).
Pa a si predstavljaš počivališča ob avtocesti, kjer stoji 100 EV tovornjakov, ki se vsak polni s 50kW (8 ur spanja == 400kWh).
Bodo imeli lastne elektrarne, ali kako?
Solar!
Decembra na barju? s po 100W/m2?
Ja, če pokrijemo pol barja ...
Smart grid!
Ja, ko bo, čez kako desetletje ali dve.

energetik ::

E-tovornjak je po mojem bedarija. Tak tovor se da na E-vlak, ki ga že imamo.

thom4s ::

^daš dizel agregat gor na kamion in problem rešen. Pa 300l rezervar. Pa alternator. Pa webasto. Pa klimo tud... pol snameš el motor in baterije, pa maš še manj izgub :D

roCkY ::

Za kamione pomoje polnenje ne pride v poštev. Energetski sklop se bo menjal. Enako predvidevam za osebna vozila. Vsaj del.

Ne predstavljam si, da bomo že čez 10-30 let imeli v vsaki soseski toliko povečano kapaciteto, da bi vsak še svoj avto polnil.

Trenutno sem včasih na limitu, če ostalo vse dela pa imam za priklopit le enga viličarja in UTV vleče 16A. Res je limit varovalka v moji omarici a na lokalnem trafu je lufta bojda točno nič. Elektro je pred kakimi 10 leti rekel a z "tolkle" boš prišel skozi, več dat trenutno ne moremo... Od takrat so naredili NIČ, čeprav naj bi bilo v planu dodatno kabliranje dela naselja nov trafo.

Tody ::

Eh, sej nima smisla da bi človek še naprej vam tupil nekaj, saj so povedali da ta kamionček ni za fure iz Rima v Frankfurt. Vsaj v ameriki (pa vrjetno je vzorec povsod isti) je 80 % kamionov namenjenih na dnevne razdalje. Torej Koper Maribor in podobno. V Ameriki je vrjetno to še bolj razločno, ko more kamionček iz skladiščnega centra obiskat vse trgovske centre v bližnji okolici. Torej ne vozi 100 ton iz točke A v točko B ampak pusti mal pr A mal pr B in tako dokler ni prazen. Ponoči (vrjetno skozi malce večjo kot navadno vtičnico) pa se kamiončki napolnejo.

Ekonomsko upravičenost bodo pa povedala podjetja. Če ste se kdaj s kakim prevoznikom na dolge progre pogovarjal majo preračunan kje in kdaj se pelje da tanka najceneje. Bodite prepričani da bodo naredil kalkulacijo tudi tukaj.

fikus_ ::

Najprej bodo verjetno prišli v uporabo kakšni manjši dostavniki za v mestu. Npr. v peš conah, hitrosti do 25 km/h. Naredijo malo km, več postankov, ni onesnaževanja, . . .
Pošte po svetu že uporabljajo te zadeve.

energetik ::

Dobro bo že, ko bo lokalni poštar začel uporabljati E-skuter namesto smrdeče ropotulje.

Okapi ::

To je nekako tako, kot bi rekel, da električni viličarji so nekaj vsakdanjega. Musk bo samo naredil, da namesto ene palete vozijo en kontejner.;)

RedDrake ::

Tody je izjavil:

Eh, sej nima smisla da bi človek še naprej vam tupil nekaj, saj so povedali da ta kamionček ni za fure iz Rima v Frankfurt. Vsaj v ameriki (pa vrjetno je vzorec povsod isti) je 80 % kamionov namenjenih na dnevne razdalje. Torej Koper Maribor in podobno. V Ameriki je vrjetno to še bolj razločno, ko more kamionček iz skladiščnega centra obiskat vse trgovske centre v bližnji okolici. Torej ne vozi 100 ton iz točke A v točko B ampak pusti mal pr A mal pr B in tako dokler ni prazen. Ponoči (vrjetno skozi malce večjo kot navadno vtičnico) pa se kamiončki napolnejo.

Ekonomsko upravičenost bodo pa povedala podjetja. Če ste se kdaj s kakim prevoznikom na dolge progre pogovarjal majo preračunan kje in kdaj se pelje da tanka najceneje. Bodite prepričani da bodo naredil kalkulacijo tudi tukaj.

Seveda bodo naredili kalkulacijo. In ne, večina voznikov polpriklopnikov ne prespi vsake noči doma.

Tody ::

Okapi električni viličarji so nekaj vsakdanjega :)

Utk ::

Zakaj bi bila večina pomembna? A ima scania večino tovornjakov? Ali pa mercedes, renault, mac, kdo ima večino? Niti tesla ne rabi večine. Če jih bo 1% pa bo dnarja kot dreka, in lokalno bolj čist zrak. Da niti pri 1% ne bo tu ekonomske računice pa ne verjamem.

Okapi ::

Tody je izjavil:

Okapi električni viličarji so nekaj vsakdanjega :)

Kaj sem pa jaz napisal?

Tody ::

Vi ste se pizdli nad dosegom teh kamiončkov, jaz pa sem izrazil mnenje da ga ne rabijo, vsaj ne za ta segment. Tvoje izjave z viličarjem pa vrjetno tko kot vse niso bile niti malo jasne kaj šele ta prave...

WarpedGone ::

Uuuuu ... a tolk boli?
Sej bo bolš ... čez kakih pet let bo šok popustil ... rahlo ...

Tovorni promet je bistveno bol segmentiran in v 'masovni lasti' i.e. lastniki posameznih vozil so v manjšini, prevladujejo podjeta, ki si lastijo floto vozil.
In ta podjeta si znajo preračunat linijo in kaj točno se na tisti liniji zahteva in na kakšen način bo največ profitirala.
In ta podjeta hudičevo dobro razumejo koncept TCO, življenske dobe in amortizacije. Z veseljem plačajo dvojno nakupno ceno, če bo v 10ih letih zarad tega 2x več profita.
Ugiba se da bo tale reč mela dosega v rangu 300 milj, več detajlov čez dober mesec.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Mhm, boli, boli, boli.
Lej, ne kvasit neumnosti == večji profit, ker bo na cilju nekaj minut prej, če mu ne bo potrebno polniti baterije med potovanjem, namesto dejstva da bo poraba energije 3x manjša in mnogo cenejša, pa ne bomo protestirali.

Pa še to vprašanje.
Če je profit pri tovornjaku tako izjemno velik, zakaj ne delajo samo teh?
Letni trg je samo v EU in ZDA kar nekaj stotistoč enot. Če je EV res tako boljši, b.p. naredijo izjemen profit.
Če profit ni tako velik, zakaj potem ne rajši porabit teh 400-500kWh baterij v M3 ali S?
Namesto enega tovornjaka bi lahko tako izdelali tam 6 dodatnih M3.
Baje je v tem trgu edina omejitev kapaciteta izdelave baterij.
Or so you say.

Utk ::

Baje je v tem trgu edina omejitev kapaciteta izdelave baterij.
Or so you say.

Nekaj si pomešal. To omejitev ima GM, nissan in še kdo, ne tesla. Pa še oni tega ne radi priznajo. Tesla ima gigafactory in ji je jasno, da jih potrebuje vsaj še 5 ali pa 10.

Sicer je pa logika itak zgrešena. Če se scania najbolj splača, zakaj renault dela tovornjake. Ali obratno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Da bo bolj jasno kaj pomeni pospeševanje z elektromotorjem, pa sploh ni važno kaj je vir energije, lahko bi bil tudi dizel motor (tule FCV):


Sicer pa Norveška je lep pokazatelj kaj bo prinesla prihodnost ko bodo električna vozila postajala vedno bolj dosegljiva, ta mesec v TOP 10 v prodaji ni več avta s klasičnim pogonom so samo BEV, PHEV in HEV:

1 Tesla Model S
2 Tesla Model X
3 Volkswagen e-Golf
4 Toyota Yaris HSD
5 BMW i3
6 Toyota RAV4 HSD
7 Mitsu. Outlander PHEV
8 Toyota Auris HSD
9 Volvo S/V90 PHEV
10 Toyota C-HR HSD

Kako dolgo bomo čakali da bo tako stanje na ostalih trgih (če sploh bo kdaj?)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Magic1 ::

Prihodnost bo taka, če bo standard tudi drugje primerljiv čez čas. Lepo je folku pri povprečni plači manj od jurja govorit, da si nabavijo avto za 50kEUR+, a popolnoma neefektivno.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

MH0 ::

Saj pa šleper večino časa pelje konstantnih 90 po AC. Pospeševanje je tukaj za lase privlečen argument. Tako, kot elekto-avto ni športni avtomobil, ker športni avtomobil mora biti sposoben pospeševanja celo dirko, ne pa da se pregreje in odpove. In ne, pospeševanje na četrt milje,... pač ni dirka.

RedDrake ::

J.McLane je izjavil:


Sicer pa Norveška je lep pokazatelj kaj bo prinesla prihodnost ko bodo električna vozila postajala vedno bolj dosegljiva, ta mesec v TOP 10 v prodaji ni več avta s klasičnim pogonom so samo BEV, PHEV in HEV:

1 Tesla Model S
2 Tesla Model X
3 Volkswagen e-Golf
4 Toyota Yaris HSD
5 BMW i3
6 Toyota RAV4 HSD
7 Mitsu. Outlander PHEV
8 Toyota Auris HSD
9 Volvo S/V90 PHEV
10 Toyota C-HR HSD

Kako dolgo bomo čakali da bo tako stanje na ostalih trgih (če sploh bo kdaj?)

Tako stanje bo, ko bo moč kupiti Teslo S za cca 1,8x cene osnovnega Golfa, se pravi za tam cca 35k EUR.
Ja, za tiste, ki ne vedo, Golf z osnovnim benciskim motorjem stane na Norveškem cca 45k EUR.
Davki FTW!
EVji so tam neobdavčeni, rezultat je, da dobiš Model S za isti denar kot daš za nek drug avto, ki je manjši (Passat, Bmw 3, P508, ipd ...).
Samo norec bi kupil ICE avto, če bi bila cena enaka.

Opciji, da se to zgodi pri nas sta dve:
1) Davki in plače gredo krat 3x
2) Cene EV-jev gredo na 1/3.

Nič od tega se ne obeta v prihodnjih desetletjih.

J.McLane ::

Ne gre toliko za trenutni cenovni rang teh top 10, ampak za vrsto pogona ko cene postanejo primerljive.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RedDrake ::

No, saj sem napisal. Cene EV in ICE bodo pri nas primerljive, ko bo cena EV 1/3 (oz. bolj 1/2) trenutne ali ko bodo davki na ICE povzročili njihovo podražitev za 3x.
Nič od tega ne kaže, da bo tu hitro.

Okapi ::

MH0 je izjavil:

In ne, pospeševanje na četrt milje,... pač ni dirka.

Seveda je. Bolj zanimiva od formule 1.

Utk ::

Magic1 je izjavil:

Prihodnost bo taka, če bo standard tudi drugje primerljiv čez čas. Lepo je folku pri povprečni plači manj od jurja govorit, da si nabavijo avto za 50kEUR+, a popolnoma neefektivno.

Sej si ne rabijo. Ampak pravli so, in se zmeraj nekateri, da je problem doseg, pa polnjenje v 10. stuku, zima, slaba plastika, ne vem kaj vse. Ocitno ni, problem je samo cena, ki je z vsako generacijo nizja.

J.McLane ::

RedDrake je izjavil:

No, saj sem napisal. Cene EV in ICE bodo pri nas primerljive, ko bo cena EV 1/3 (oz. bolj 1/2) trenutne ali ko bodo davki na ICE povzročili njihovo podražitev za 3x.
Nič od tega ne kaže, da bo tu hitro.


A je 10 let prehitro? Kaj pa 20 let? To se meni zdi kot nek realen time frame, kjer bo BEV in PHEV trg novih vozil lahko že pri 40%, morda ne globalno, sigurno pa na razvitem trgu, kjer se danes prodajajo avti za 20k €.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Utk je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Prihodnost bo taka, če bo standard tudi drugje primerljiv čez čas. Lepo je folku pri povprečni plači manj od jurja govorit, da si nabavijo avto za 50kEUR+, a popolnoma neefektivno.

Sej si ne rabijo. Ampak pravli so, in se zmeraj nekateri, da je problem doseg, pa polnjenje v 10. stuku, zima, slaba plastika, ne vem kaj vse. Ocitno ni, problem je samo cena, ki je z vsako generacijo nizja.
Polnjenje v blokovskih naseljih je in bo povsem realen problem, prav tako doseg za tiste, ki ga rabijo.
Meni je trenutno doseg že približno sprejemljiv (npr. od Tesle 3), mi pa cena nikakor ni. Še vedno menim, da bo najprej velik razmah HEV in PHEV.

Utk ::

Ti problemi se bojo reševali sproti. Nihče ne bo šel napeljat 100,000 vtičnic po ljubljanskih blokih, če jih nihče ne rabi. Ko bojo tisti, ki lahko polnijo, kupili 10% novih avtov na elektriko, bojo pa tudi po blokih začeli razmišljat zakaj zaboga oni ne morejo. In potegnli tiste žice.

energetik ::

Pa naredili še 1-2 nadstropne garažne hiše pred vsakim blokom, da bodo sploh lahko vsi parkirali pri vtičnicah. Če fizično ni placa, ga pač ni. Bo potrebno it v 3. dimenzijo.

WarpedGone ::

Ker avtu s +500km realnega dosega morš filat vsako noč ...
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

Marsikje v mestih ne moreš imeti avta, če nimaš zagotovljenega parkirnega prostora. Nekoč bo dodana še zahteva, da ne moreš imeti EV, če nimaš parkirnega prostora in na njem ustreznega električnega priključka. Očitno bo v bodočnosti treba izbirati- ali živeti v mestnih središčih brez lastnega avta (a s storitvijo izmenjave avtov) ali živeti na mestnih obrobjih z lastnim avtom.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

RedDrake ::

J.McLane je izjavil:

A je 10 let prehitro? Kaj pa 20 let? To se meni zdi kot nek realen time frame, kjer bo BEV in PHEV trg novih vozil lahko že pri 40%, morda ne globalno, sigurno pa na razvitem trgu, kjer se danes prodajajo avti za 20k €.

20 let je povsem realno ja.
10 let je pa imho že precej manj verjetno.
Treba je tudi vedet, da ko se bo ICE trg manjšal, se bodo proizvajalci konsolidirali in če bo samo še par proizvajalcev motorjev, bodo ti imeli še večje serije, kar spet zniža ceno in bo ICE v nižjih segmentih, kjer se vozila prodajajo v miljonih še dolgo dolgo zelo konkurenčen.

RedDrake ::

telexdell je izjavil:

Marsikje v mestih ne moreš imeti avta, če nimaš zagotovljenega parkirnega prostora. Nekoč bo dodana še zahteva, da ne moreš imeti EV, če nimaš parkirnega prostora in na njem ustreznega električnega priključka. Očitno bo v bodočnosti treba izbirati- ali živeti v mestnih središčih brez lastnega avta (a s storitvijo izmenjave avtov) ali živeti na mestnih obrobjih z lastnim avtom.

Zakaj bi nek odrasel človek sploh želel živeti v mestu?
Absurdne cene nepremičnin, hrup skoraj 24/7, narkomani na vsakem vogalu, ipd ...
Razumem, da se mladini zdi fajn, da se lahko napijejo vsak drugi dan 3/4 na smrt in preživijo vsak teden v postelji z nekom X, ampak ko si enkrat 30+ te take stvari minejo, hrup in visoki stroški pa ostanejo.
Racionalen človek bo šel ven, preprosto ker je bolj ekonomično.

Gregor P ::

Predvidevam, da vas zanima ;)
Vladna strategija v ospredje postavlja električna in hibridna vozila
Vlada je potrdila strategijo o alternativnih gorivih v prometnem sektorju, ki med drugim predvideva, da po letu 2030 v Sloveniji ne bo več dovoljena prva registracija avtomobilov z notranjim izgorevanjem na bencin ali dizel.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Edino prav. Na naslednjih volitvah dobi moj glas opcija, ki bo to še bolj porinila naprej, ne samo na papirju, pač pa tudi v dejanjih.

DarkSite ::

Gregor P je izjavil:

Predvidevam, da vas zanima ;)
Vladna strategija v ospredje postavlja električna in hibridna vozila
Vlada je potrdila strategijo o alternativnih gorivih v prometnem sektorju, ki med drugim predvideva, da po letu 2030 v Sloveniji ne bo več dovoljena prva registracija avtomobilov z notranjim izgorevanjem na bencin ali dizel.


Letnica se mi zdi prepozno.

Kar bi vlada DANES dejansko lahko naredila, je da sprejme zakon, da morajo vsa nova oz obnovljena parkirisca imeti polnilnice za vsak prostor.

telexdell ::

DarkSite je izjavil:


Kar bi vlada DANES dejansko lahko naredila, je da sprejme zakon, da morajo vsa nova oz obnovljena parkirisca imeti polnilnice za vsak prostor.

A niste že malce obsedeni s tem polnjenjem? Imaš sedaj bencinsko črpalko na vsakem parkirišču? Sedaj parkiraš kjer pač hočeš, ko pa je avto prazen pa greš na črpalko (jaz. npr 1x mesečno).

Za potrebe polnjenja bo res potrebno opremiti vedno več parkirišč s polnilnimi mesti. Na opremljenih mestih boš potem plačal čas, ko jih boš zasedal, pa boš avto polnil ali pa ne. Če polnjenja ne boš potreboval boš pač parkiral tam, kjer parkiraš danes, ko nisi na črpalki.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::

...da mora biti skupni ogljični odtis avtomobila manjši od 50 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.


To ne pomeni, da bodo vsa vozila na bencin in dizel prepovedana, to samo pomeni da bodo vozila morala dosegati mejo 50 g/km, kakšna to bodo vozila čez 10 let bomo pa še videli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

thramos ::

Mehanizem "polnjenja" elektrike je toliko drugačen, da je za trenutne zmožnosti baterij in trenutno svobodo vožnje, potrebno polnit praktično vedno, ko avto stoji. Zato obsedenost s polnjenjem.

Ampak infrastruktura se bo temu prilagoila. Kot bi se pred časom elektrike spraševal, kako za vraga boš pripeljal žico v vsako stanovanje.

J.McLane ::

To se bo z leti izboljševalo, polnilne postaje bodo vedno močnejše baterije bodo pa vedno bolj sposobne to moč tudi sprejeti. Ko bodo baterije dovolj ugodne bodo baterije tudi sestavni del polnilne postaje, tako da priključna moč ene polnilne postaje ne bo absurdno velika.

Ampak pustimo to stat še enih 10 let, sem pa optimist, da take baterije bodo na voljo za pocen denar v tem roku.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Ker avtu s +500km realnega dosega morš filat vsako noč ...



Pri hitrosti 150 km/h nima takšnega dosega. S hitrostjo 80 km/h ima pa dizl dosega 1200 -1300 km. S tem, da avto natočiš v 2 minutah in se pelješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

telexdell ::

thramos je izjavil:

Mehanizem "polnjenja" elektrike je toliko drugačen, da je za trenutne zmožnosti baterij in trenutno svobodo vožnje, potrebno polnit praktično vedno, ko avto stoji. Zato obsedenost s polnjenjem.

Ampak infrastruktura se bo temu prilagoila. Kot bi se pred časom elektrike spraševal, kako za vraga boš pripeljal žico v vsako stanovanje.

Ne vem no. A telefon tudi polniš vseskozi, ko ne govoriš z njim ali si pač kakšen teden po nakupu ugotovil koliko časa traja baterija in kdaj ga približno moraš dati polniti?
Sam npr. delam 100 km/teden in bi avto z 200 km dosegom polnil vsako drugo soboto, s 500 km dosegom pa enkrat mesečno. Če pa bi vmes nastopil kak izredni dogodek bi pač planiral čas potovanja+čas na hitri polnilnici za dopolnitev baterije. Če pa bi bila stvar še bolj nujna, bi pač poklical Taxi.:)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Tody ::

Telexdell cvetu Slovenske inteligence pač ne gre ugovarjat. Če pravijo da ne gre potem ne gre. Glavo dol in pojdi naprej :)

J.McLane ::

telekdel, z avtom delaš dobrih 5k km letno? Resno?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

RedDrake ::

J.McLane je izjavil:

telekdel, z avtom delaš dobrih 5k km letno? Resno?

Če si lahko privošči, zakaj pa ne.
Jaz imam tri, pa naredim letno skupaj cca 11k km.
Ja, smešno, vem, ampak privoščim si lahko, prostor imam, zakaj pa ne?

thramos ::

telexdell je izjavil:

Ne vem no. A telefon tudi polniš vseskozi, ko ne govoriš z njim ali si pač kakšen teden po nakupu ugotovil koliko časa traja baterija in kdaj ga približno moraš dati polniti?
Sam npr. delam 100 km/teden in bi avto z 200 km dosegom polnil vsako drugo soboto, s 500 km dosegom pa enkrat mesečno. Če pa bi vmes nastopil kak izredni dogodek bi pač planiral čas potovanja+čas na hitri polnilnici za dopolnitev baterije. Če pa bi bila stvar še bolj nujna, bi pač poklical Taxi.:)


Saj pravim - tudi zaradi svobode vožnje. Tako da ja, telefon polnim kjer se le da, ker mi z 10 % proti koncu dneva bol malo pomaga, če pride kaj vmes (je že prevelikokrat) in sem rajši večino časa (čeprav nepotrebno) na 90 %+.

Z avtomobilom pa bi še bolj, saj je "izpad" še bolj neprijeten. Pa se prav tako vozim zelo malo.

In ne pravim, da se ne da drugače, ampak zaradi manjših dosegov baterij in počasnejšega polnjenja, je primerljivo današnji brezskrbnosti glede bencina le nenehno polnjenje.

Tody je izjavil:

Telexdell cvetu Slovenske inteligence pač ne gre ugovarjat. Če pravijo da ne gre potem ne gre. Glavo dol in pojdi naprej :)


Uau, kakšen doprinos k temi. Povej še kaj več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

RedDrake ::

Kar se tiče prepovedi ICE vozil.
Najbolje, da se reče kar 2020.
Več državnega ujčkanja ni še nikoli v zgodovini naredilo nič slabega. /sarc off
Saj 2020 si boš lahko kupil kako Teslo, BMW-ja, Hyundaija, KIO, ipd ...
Vsi proizvajalci že imajo EV-je.
A da si ljudje ne morejo privoščiti, you say?
Not my problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Tody ::

Električni avti bodo spremenil način vožnje, kot smo ga vajeni dones... Nekatere tukaj je tega prekleto strah in se že v naprej sekirajo in zavaračajo vse druge metode kot 2 minutni postanek na bencinski črpalki, ki itak nikoli ni dve minutni.

Telefoni z zasloni na dotik so na sceni že dobro desetletje in še vedno se da dobit kak telefon s tipkami, pač nišna roba. Če ne želite presedljati na električna vozila, pač ne, noben vas ne bo silil in boste lahko še vedno delal 1000 km na dan v svojih dizlih.

Do leta 2030 ali koliko pa bodo tudi le ta že tako izpopolnjena da bo tudi vaših 1000 km in 5 minut na "bencinski" uresničenih in boste lahko ploskal z ušesi naprej.
««
448 / 1139
»»