Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
pegasus ::
BMW i3 recimo je iz ogljikovih vlaken. Najdeš na yt lep dokumentarec, kako se njegova pot začne v kemičnih tovarnah na japonskem, kjer delajo poliakrilonitril, ki je osnova za vlakna.
Magic1 ::
Kaj pa sploh lahko zamenjaš? Tanjki deli karoserije so že tako v veliki meri zamenjani z plastiko. Strukturno ogrodje mora bit iz kovine, da imaš zmečklive cone. So pogonski sklopi primerni za te nove materjale, motorji? Notranjost že zdaj ni iz kovin. Hitro ni kaj veliko maneverskega prostora.
Če je ta nov material res tako "superioren" kovinam, potem ne bo vplivalo samo na avto industrijo, temveč kar na vse. Če...
Če je ta nov material res tako "superioren" kovinam, potem ne bo vplivalo samo na avto industrijo, temveč kar na vse. Če...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
J.McLane ::
Še ena zelo pomembna stvar je, kako popraviti manjše poškodbe takih eksotičnih materialov, drugo kot menjava celega kosa skoraj ne ostane.
Že aluminija se praktično ne da popravljat, kaj šele s CFRP ali nekih lesenih nanodelcev.
Že aluminija se praktično ne da popravljat, kaj šele s CFRP ali nekih lesenih nanodelcev.
Magic1 ::
Še ena zelo pomembna stvar je, kako popraviti manjše poškodbe takih eksotičnih materialov, drugo kot menjava celega kosa skoraj ne ostane.
Že aluminija se praktično ne da popravljat, kaj šele s CFRP ali nekih lesenih nanodelcev.
Sej verjetno to hočejo, da boš moral res za vsako napako na avtu, konkreten kos menjat. $$$
Magic
J.McLane ::
To že lahko hočejo ampak kupec ni neumen, eksotični materiali so brez problema lahko v avtu za 100k €, v tistem za 20k € jih pa še zelo, zelo dolgo ne bo.
Tudi Model 3 ima manj aluminija, je pa še vedno v višjem cenovnem razredu kot 20k €:
https://electrek.co/2017/08/22/tesla-mo...
Tudi Model 3 ima manj aluminija, je pa še vedno v višjem cenovnem razredu kot 20k €:
https://electrek.co/2017/08/22/tesla-mo...
Nikec3 ::
Nemški okoljski minister opustil uporabo Tesle:
https://www.avto-magazin.si/zanimivosti...
Z uporabo naj bi prenehal zaradi premajhnega dosega, hkrati pa naj avtomobil nebi ponujal dovolj udobja.
A bo raje prešaltal na BMW i3?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
RedDrake ::
Nemški okoljski minister opustil uporabo Tesle:
https://www.avto-magazin.si/zanimivosti...
Z uporabo naj bi prenehal zaradi premajhnega dosega, hkrati pa naj avtomobil nebi ponujal dovolj udobja.
A bo raje prešaltal na BMW i3?
Ne, verjetno na nekaj, kar stane podobno, ne potrebuje postanka vsakih 300km in dejansko nudi udobje primerno ceni.
Ali pa bodo varčevali in kupili Passata za 1/4 cene, z enakim udobjem. Verjetno njihova odločitev, I guess ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
bambam20 ::
Nemški okoljski minister opustil uporabo Tesle:
https://www.avto-magazin.si/zanimivosti...
Z uporabo naj bi prenehal zaradi premajhnega dosega, hkrati pa naj avtomobil nebi ponujal dovolj udobja.
A bo raje prešaltal na BMW i3?
Kaj če bi prebral članek pa bi potem pametoval?
" Je pa med tem časom Johannes Remmel že zapustil ministrski sedež, zamenjala ga je Christina Schulze Föcking, sicer pripadnica stranke CDU, katera pa si je za svoje službene potrebe izbrala avtomobil, ki smo ga pri politikih bolj navajeni, Mercedes S 500e priključni hibrid."
Sicer je pa res, da materijali v notrnajosti niso na ravni avta za 100.000EUR. Me zanima, koliko od vas, če bi imeli toliko denarja za nakup avta kupilo takšnega, kjer so materijali v rangu avta za 25 jurjev?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Utk ::
Ne vem, ker ne mislim kupit avta za 100 jurjev, bi pa brez problema kupil elektricno "insignio" za 25 jurjev, s 6 sekundim pospeskom in vso elektroniko z materiali dacie. Niti najmanj me ne bi motilo. Bi me pa motili taki materiali v dizlu za 25 jurjev.
DamijanD ::
Tukaj je glavno vprašanje kolikšna je razlika v proizvodni ceni pogonskih sklopov ICE vs E
Unknown_001 ::
@Utk
A misliš, da Dacia uporablja drugačno plastiko? Je ne, le nivo izdelave je bolj... khm. šparoven.
A misliš, da Dacia uporablja drugačno plastiko? Je ne, le nivo izdelave je bolj... khm. šparoven.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
marS ::
ja, EV so v redu, ma mislim da bo nekaj takega prej zalaufalo
...no more heroes...
https://ilbis.com/
https://ilbis.com/
SambaShare ::
ja, EV so v redu, ma mislim da bo nekaj takega prej zalaufalo
Vav, da prikaže ta scooter na butastem infinity page-u prenese s strežnika 11MB. Web development je ravnokar dosegel nov poden.
J.McLane ::
Uporaben "skuter" mora imeti obvezno zaprto kabino, oz. mora tako ali drugače delovati v dežju.
"Muhastih" dni v LJ na leto je ca. 150 oz. 41% vseh dni:
http://meteo.arso.gov.si/uploads/probas...
Tole bi bil dober približek uporabnega:
Ali pa malo večji 3 sedežnik:
Žal pri nas lahko kupiš samo Renault Twizzy, brez stranskih oken:
"Muhastih" dni v LJ na leto je ca. 150 oz. 41% vseh dni:
http://meteo.arso.gov.si/uploads/probas...
Tole bi bil dober približek uporabnega:
Ali pa malo večji 3 sedežnik:
Žal pri nas lahko kupiš samo Renault Twizzy, brez stranskih oken:
thramos ::
J.McLane ::
Da se vse, ampak večina folka tega NOČE početi, ker jim je bolj udoben drug način prevoza, tega pač ne moreš spremeniti pa če se na glavo postaviš.
Alternative morajo biti udobne in poceni, če želiš da jih folk sprejme, sicer ostanemo pri full size avtu v kateri se vozi ena oseba.
Alternative morajo biti udobne in poceni, če želiš da jih folk sprejme, sicer ostanemo pri full size avtu v kateri se vozi ena oseba.
thramos ::
Seveda lahko - drug način prevoza je trenutno tako zelo udoben tudi zato, ker se je zanj dolga leta ustvarjala in prilagajala infrastruktura ter zanemarjali njegovi negativni vplivi.
Dovolj je že, da se infrastruktura prilagodi bolj primernim načinom prevoza. In morda se še neprimerne obremeni ustrezno z negativnim vplivom na okolico.
Da je temu res tako, kažejo izkušnje iz vremensko še slabših držav oz. mest, ki pa dejansko vlagajo v primerno infrastrukturo, ne le na papirju:
Kolesarji izrazito nezadovoljni z novimi stezami: Površine za kolesarje so preozke, Mestna občina Ljubljana se sprejetega projekta ni držala
Dovolj je že, da se infrastruktura prilagodi bolj primernim načinom prevoza. In morda se še neprimerne obremeni ustrezno z negativnim vplivom na okolico.
Da je temu res tako, kažejo izkušnje iz vremensko še slabših držav oz. mest, ki pa dejansko vlagajo v primerno infrastrukturo, ne le na papirju:
Kolesarji izrazito nezadovoljni z novimi stezami: Površine za kolesarje so preozke, Mestna občina Ljubljana se sprejetega projekta ni držala
Invictus ::
Da se vse, ampak večina folka tega NOČE početi, ker jim je bolj udoben drug način prevoza, tega pač ne moreš spremeniti pa če se na glavo postaviš.
Alternative morajo biti udobne in poceni, če želiš da jih folk sprejme, sicer ostanemo pri full size avtu v kateri se vozi ena oseba.
To se da preprosto rešiti.
Kolesarnice, parkirišča za skuterje so v bližini vhoda v stavbo, parkirišča za avto 200m stran.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
telexdell ::
"Muhastih" dni v LJ na leto je ca. 150 oz. 41% vseh dni
Za vožnjo v službo, če si vsaj malo fleksibilen z delovnim časom, se da praktično celo leto voziti s kolesom oz. motorjem. Blatnike rabiš.
Dneve, ko se zaradi vremena res ne da, lahko prešteješ na prste rok.
Nekateri očitno mislijo, da vsi živimo v mestih v katerem imamo tudi službo. Vožnja s kolesom med dvema krajema po cesti brez kolesarske steze pa je v času prometnih konic (ko ljudje gredo v/iz službe) zelo stresno dejanje. Mimo se namreč vozijo "najboljši" vozniki s telefoni na ušesih, ko prehitevajo kolone pred sabo. Zamudniki kateri minuto daljši spanec hočejo nadoknaditi z "dinamično" vožnjo po sredinski črti. Pol pa še tovornjaki, avtobusi, traktorji... Na moji poti v službo se vsake toliko najde kakšen junak, kateri kar hitro spozna "užitke ob kolesarjenju in se raje prestavi na avtobus ali v avtomobil.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Ishmael ::
"Muhastih" dni v LJ na leto je ca. 150 oz. 41% vseh dni
Za vožnjo v službo, če si vsaj malo fleksibilen z delovnim časom, se da praktično celo leto voziti s kolesom oz. motorjem. Blatnike rabiš.
Dneve, ko se zaradi vremena res ne da, lahko prešteješ na prste rok.
povprečno število dni z vsaj 0,1 mm padavin 155.6
http://meteo.arso.gov.si/uploads/probas...
Nisi upošteval poletnih mesecev ko se skuhaš na cesti in zimskih kjer se še naslednje 3 ure odtajaš od mraza, če ne brodiš že po snegu.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
thramos ::
Nekateri očitno mislijo, da vsi živimo v mestih v katerem imamo tudi službo.
Primerna infrastruktura se začne že v načrtovanju in izbiri lokacij za bivanje in delovna mesta.
povprečno število dni z vsaj 0,1 mm padavin 155.6
http://meteo.arso.gov.si/uploads/probas...
Nisi upošteval poletnih mesecev ko se skuhaš na cesti in zimskih kjer se še naslednje 3 ure odtajaš od mraza, če ne brodiš že po snegu.
Pojma nimam kakšna je statistika, govorim iz lastnih izkušenj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
Magic1 ::
Jaz že 4 mesece nisem imel težav z dežjem, niti enkrat. Sem pa parkrat vozil po mokri cesti.
Magic
Magic1 ::
Alex Venzpred 3 meseci (urejeno)
+Robert Harvey While the overall build quality out of Tesla has improved since I took delivery in 2015, rattling and fit/finish issues are still common in their new cars. As for your hope of there being a range of quality based on price, there really isn't. You can choose the Premium Upgrades Package which adds some leather bits here and there, along with extending some alcantara details to the dash... but, overall, the interior quality is pretty much the same regardless of whether you're buying a $70k base model or a $171k fully loaded S P100D. I realize this isn't typical for the auto market, but that's how it is with Tesla. It's pretty much the same story with the exterior, too... All of this is largely why I didn't opt for more than the 70D--all I would have gotten with the other models at the time was marginally increased range and improved acceleration and I didn't feel that was worth the asking price.
Še njegov komentar.
Magic
hojnikb ::
It's kinda silly whoever asked if this is the best car out there now, because it's not even nearly the best sedan out there. Other than having an electric motor that gives it as many downsides as it does upsides, it's not that great in any aspect. I don't know if they improved the interior massively, but last year I drove a P85D fully loaded, and interior felt outright cheap, with poor solidity and attention to detail. Interior quality is NOWHERE near something like an Audi A8, Mercedes S class or 7 series, and it costs more than they do. It's not as quiet, refined or comfortable as any of them either, not even as quiet as the cars from class below. I also specifically remember feeling like the seats sucked, like the sound system was pretty poor, the wipers made a squeaky noise during rain like on cheap cars, headlights weren't all that good, climate system was pretty poor, etc. Even the new 5 series or E class are better cars in pretty much every way. This car is special, because it's unique in being an electric car, but it's far from having the depth of engineering and quality in every part of the car as something like a 5 series has.
#brezpodpisa
Unknown_001 ::
In folk mi še zdaj ne verjame da izkušnje in tradicija štejejo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
TribesMan ::
Yeah...
More lolz:
More lolz:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
Utk ::
Unknown_001 je izjavil:
In folk mi še zdaj ne verjame da izkušnje in tradicija štejejo.
Stejejo stejejo, tesla bo imela se 20 let slabso notranjost, ostali pa t + 20 let slabse baterije in pogon na elektriko, kjer so t leta cez katera se bojo tega resno lotili. Bomo videli kaj bo bolj pomembno.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
In folk mi še zdaj ne verjame da izkušnje in tradicija štejejo.
Stejejo stejejo, tesla bo imela se 20 let slabso notranjost, ostali pa t + 20 let slabse baterije in pogon na elektriko, kjer so t leta cez katera se bojo tega resno lotili. Bomo videli kaj bo bolj pomembno.
Na koncu se bodo ravno ujeli.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Gregor P ::
Vprašanje, ker gre pri Tesli le za ameriški avtomobil, ti pa niso ravno znani po kvaliteti in udobju (oz. je to neprimerljivo z evropskimi vozili).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Unknown_001 ::
Vprašanje, ker gre pri Tesli le za ameriški avtomobil, ti pa niso ravno znani po kvaliteti in udobju (oz. je to neprimerljivo z evropskimi vozili).
Ameriško pojmovanje kakovosti. Važno, da deluje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Grey ::
Unknown_001 je izjavil:
Javni prevoz definitivno JE rešitev. Seveda učinkovit. Ne pa te avtobusi na metan in podobne bedarije od električnega vlakca in golf vozičkov, ki se drenjajo v gužvi. Kretenizem brez meja. Tramvaj je cenovno učinkovitejši, hitrejši, zanesljiv. Plačljiv parking znotraj Lj seveda ostane. A na OBROBJU kjer prideš da boš uporabljal javni prevoz pa bi moral biti zastonj. Ali pa bi ti pripadal le ob nakupu karte. Lahko celodnevna pa se vozi gor dol. Lahko na eno furo...
A štekaš. Javni prevoz v Lj je tako dtag samo zaradi neučinkovitosti. Ker je neučinkovit se koristi manj, kot bi se lahko. To za seboj potegne gužvo, zastoje, zjahane ceste, DRAŽJE KARTE ...
Vse je povezano. V Švici folga, na Poljskem folga, V Nemčiji folga, v Singapurju folga, V Londonu folga...
Samo ne. Mi smo posebni, tanarbol pametni in bomo problem onesnaževanja in gužve reševali s še več pleha na električni pogon.
Za Ljubljano (in katerokoli metropolo) bi bilo najbolj učinkovito, da popolnoma zaprejo promet za osebna vozila in avtobusov naštepajo malo morje tako, da peljejo praktično na vsakih 5 minut. Ker ne bi bilo toliko prometa, se znebijo še semaforjev na Celovški, Dunajski, Tržaški in Dolenjski in bi javni promet laufu v nulo. Pa še hitro bi prišel povsod. Ob obvoznico/avtocesto pa ogromne parkirne hiše, ki so speljane neposredno z obvoznice noter tako, da zapelješ praktično direktno v parkirno hišo. V izogib kreiranju bottlenecka bi ta parkirna hiša morala imeti več entry lanes ter digitalno plačevanje (ni zaustavljanja pred zapornico) tako, da samo zapelješ noter (krito s strani mesečne vozovnice za avtobus).
Ne samo, da je bolj okolju prijazno, tudi hitreje bi se spokali iz služb, ko bi končali, ker preneseš obremenitev na avtocesto in ne na kapilare kot so te semaforizirane cestice po mestu.
Tisti, ki živijo v samem mestu pa bi tako lahko imeli na izbiro hiter in učinkovit javni prevoz ter ogromno površine za raznorazne HoverBoarde, kolesa, elektro skiroje in podobno.
Tišina in svež zrak :)
Quick, efficient and environmentally sound.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Javni prevoz definitivno JE rešitev. Seveda učinkovit. Ne pa te avtobusi na metan in podobne bedarije od električnega vlakca in golf vozičkov, ki se drenjajo v gužvi. Kretenizem brez meja. Tramvaj je cenovno učinkovitejši, hitrejši, zanesljiv. Plačljiv parking znotraj Lj seveda ostane. A na OBROBJU kjer prideš da boš uporabljal javni prevoz pa bi moral biti zastonj. Ali pa bi ti pripadal le ob nakupu karte. Lahko celodnevna pa se vozi gor dol. Lahko na eno furo...
A štekaš. Javni prevoz v Lj je tako dtag samo zaradi neučinkovitosti. Ker je neučinkovit se koristi manj, kot bi se lahko. To za seboj potegne gužvo, zastoje, zjahane ceste, DRAŽJE KARTE ...
Vse je povezano. V Švici folga, na Poljskem folga, V Nemčiji folga, v Singapurju folga, V Londonu folga...
Samo ne. Mi smo posebni, tanarbol pametni in bomo problem onesnaževanja in gužve reševali s še več pleha na električni pogon.
Za Ljubljano (in katerokoli metropolo) bi bilo najbolj učinkovito, da popolnoma zaprejo promet za osebna vozila in avtobusov naštepajo malo morje tako, da peljejo praktično na vsakih 5 minut. Ker ne bi bilo toliko prometa, se znebijo še semaforjev na Celovški, Dunajski, Tržaški in Dolenjski in bi javni promet laufu v nulo. Pa še hitro bi prišel povsod. Ob obvoznico/avtocesto pa ogromne parkirne hiše, ki so speljane neposredno z obvoznice noter tako, da zapelješ praktično direktno v parkirno hišo. V izogib kreiranju bottlenecka bi ta parkirna hiša morala imeti več entry lanes ter digitalno plačevanje (ni zaustavljanja pred zapornico) tako, da samo zapelješ noter (krito s strani mesečne vozovnice za avtobus).
Ne samo, da je bolj okolju prijazno, tudi hitreje bi se spokali iz služb, ko bi končali, ker preneseš obremenitev na avtocesto in ne na kapilare kot so te semaforizirane cestice po mestu.
Tisti, ki živijo v samem mestu pa bi tako lahko imeli na izbiro hiter in učinkovit javni prevoz ter ogromno površine za raznorazne HoverBoarde, kolesa, elektro skiroje in podobno.
Tišina in svež zrak :)
Quick, efficient and environmentally sound.
Avtobus za po mestu je fail. Ok, pogojno avtobus s trolo (na elektriko). Sicer pa navijam za tramvaje ali pa še bolje: U-bahn bi jaz potegnil pod zdajšnjimi vpadnicami povrh bi pa smel vozit kvečjem kak taksi, dostava, redarstvo in intervencijske službe, bicikli in pogojno motoristi (do max 125 ccm), ki roko na srce ne delajo velike gužve. Na obrobju bi uredil ZASTONJ parking z varovanjem za tiste, ki bodo uporabljali javni prevoz. Kupiš recimo celodnevno karto in lahko v enem dnevu udobno opraviš vse obveznosti. Trgovski centri ala BTC in Rudnik so pa itak direkt dostopni direkt z avtoceste, tako da se lahko na večji nakup še vedno odpraviš z avtomobilom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
lufthammer ::
Unknown_001 je izjavil:
In folk mi še zdaj ne verjame da izkušnje in tradicija štejejo.
Stejejo stejejo, tesla bo imela se 20 let slabso notranjost, ostali pa t + 20 let slabse baterije in pogon na elektriko, kjer so t leta cez katera se bojo tega resno lotili. Bomo videli kaj bo bolj pomembno.
A lahko razložiš, zakaj 20 let? Se ti zdi predelat en avto na štrom taka kunšt, da rabiš za to vsaj 20 let?
Teslo sem vozil in lahko ponovim, da se lepo pelje, notranjost pa je za avto v rangu 25 do 30 jurjev in nič več. To se da popraviti najkasneje z novim modelom, pa nič ne kaže, da bo tako, armaturka je še grša s tistim sredinskim televizorjem na dili.
Utk ::
Če bi lahko razložil zakaj 20 let, potem tega problema očitno ne bi bilo, ker bi to vsak vedel. Isto pri notranjosti. Tesla in Musk so pač naredili neke premisleke in odločitve, zato imajo svojo tovarno baterij in svojo mrežo polnilnic, to vidimo, takih odločitev v avtu je bilo pa že zilijon, ki jih marsikdo ne bo razumel in bo rekel, da so butaste in naredil drugače. In popravil čez 8 let ko pride nov model.
FTad ::
Unknown_001 je izjavil:
Avtobus za po mestu je fail. Ok, pogojno avtobus s trolo (na elektriko). Sicer pa navijam za tramvaje ali pa še bolje: U-bahn bi jaz potegnil pod zdajšnjimi vpadnicami povrh bi pa smel vozit kvečjem kak taksi, dostava, redarstvo in intervencijske službe, bicikli in pogojno motoristi (do max 125 ccm), ki roko na srce ne delajo velike gužve. Na obrobju bi uredil ZASTONJ parking z varovanjem za tiste, ki bodo uporabljali javni prevoz. Kupiš recimo celodnevno karto in lahko v enem dnevu udobno opraviš vse obveznosti. Trgovski centri ala BTC in Rudnik so pa itak direkt dostopni direkt z avtoceste, tako da se lahko na večji nakup še vedno odpraviš z avtomobilom.
A bi bilo sploh mozno v Lj zgraditi podzemno?
borisk ::
Unknown_001 je izjavil:
In folk mi še zdaj ne verjame da izkušnje in tradicija štejejo.
Stejejo stejejo, tesla bo imela se 20 let slabso notranjost, ostali pa t + 20 let slabse baterije in pogon na elektriko, kjer so t leta cez katera se bojo tega resno lotili. Bomo videli kaj bo bolj pomembno.
seveda, tesla je porabila koliko, 7 let da so tuki kjer so, ostali pa bodo 20 let
Magic1 ::
Toyota ni resna? Nemci tudi ne? Volt tudi ni ev? Hyundai?
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Utk ::
Toyota? Resno? Kateri nemci? Najbolje prodajen nemec je i3, ki je narejen na tak način, da ga že zarad karbona ne morejo štancat množično, tudi če bi imeli baterije. Hyundai? S čim, s 150-200 km dosega? Pa ajde, hyundai bi vsaj lahko potegnil veze in prišel do baterij, ampak jasno je, da hyundai ne bo vodil, še nikoli ni.
Volt ali bolt? Sej je vseeno, nobenga ne moreš kupit, tudi če ga bi hotel.
Volt ali bolt? Sej je vseeno, nobenga ne moreš kupit, tudi če ga bi hotel.
WarpedGone ::
German Carmakers Urged to Challenge Tesla by Senior Merkel Aide
Peter Altmaier said he was thoroughly disappointed by German auto executives following the diesel-emissions scandal and that he was also thinking about the future of the 600,000 employees in the industry.
"When is our automobile industry, which is so good, actually going to be in a position to build a car that travels 50 kilometers further than a Tesla and costs 10,000 euros less?" Altmaier said at a public forum in Berlin on Saturday. "It must be possible to set this as a goal."
"If the automobile industry doesn't grasp the fact that it has to invest more in electric vehicles, especially in cities, then it will be very hard to defend combustion engines -- gasoline and diesel -- over the long term," Altmaier said. "We must do all we can now, so that the best electric cars are built in Germany."
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Toyota? Resno? Kateri nemci? Najbolje prodajen nemec je i3, ki je narejen na tak način, da ga že zarad karbona ne morejo štancat množično, tudi če bi imeli baterije. Hyundai? S čim, s 150-200 km dosega? Pa ajde, hyundai bi vsaj lahko potegnil veze in prišel do baterij, ampak jasno je, da hyundai ne bo vodil, še nikoli ni.
Volt ali bolt? Sej je vseeno, nobenga ne moreš kupit, tudi če ga bi hotel.
Saj Model 3 tudi ne boš dobil še eno leto :)
Trenutne svetovne prodajne številke ne kažejo na to, da bi kdo pretirano izstopal:
http://ev-sales.blogspot.si/2017/07/wor...
Tesla, Renault-Nissan, Toyota, BMW, Kitajci (Zhidou, BAIC, BYD ...), GM, Hyundai ... IMO bomo vse te še videli v prihodnosti. FCA, PSA znajo imeti najhitreje kakšne težave.
Napovedi Tesle so lepe, ampak konkurenca verjetno ne bo stala križem rok in bodo tudi višali kapacitete, bomo videli kako bo Model 3 prišel do izraza drugo leto. Novi Leaf (40 kWh) bi se moral tudi lepo prodajat, če ga bodo le izdelali v dosti primerkih.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Unknown_001 ::
Karbon (kompozit ogljikovih vlaken) je največji kretenizem v avtoindustriji. Kompoziti steklenih vlaken ga zmagajo po dolgem in počez, predvsem cenovno kot tudi po karakteristikah saj so bolj žilava. Res pa ne izgleda tako šminkiš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
J.McLane ::
Kdo pa uporablja direkt karbon? BMW i3 in Priusova zadnja vrata so iz CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic), za šminko je preprosta rešitev - nalepka z vzorcem ;)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
RedDrake ::
Mah, dajte no utrujat s tem kako so ostali 20 let zadaj.
Bistveno za velike je, da imajo "template" za vozila - da preverijo kaksne so "porabe" EV-jev, kako se vozila obnasajo, kaksne so njihove vozne lastnosti, kako se drzijo baterije, ipd ...
Vsi veliki na nek nacin to imajo (no razen BMW, ki s tistimi iSkropucali nekako ne izgleda "resen").
Doseg je potem samo in zgolj stvar kolicine denarja ki jo bos vrgel ali v lastne tovarne baterij, ali pa jih bos vrgel nekemu 3rd party proizvajalcu.
In gradnja tovarne ne traja 20 let, kot si nekateri predstavljajo, ampak tam leto ali dve.
Ce pa mislis stvar delati v chinalandu, pa je itak lahko gotovo v manj kot letu.
Bistveno za velike je, da imajo "template" za vozila - da preverijo kaksne so "porabe" EV-jev, kako se vozila obnasajo, kaksne so njihove vozne lastnosti, kako se drzijo baterije, ipd ...
Vsi veliki na nek nacin to imajo (no razen BMW, ki s tistimi iSkropucali nekako ne izgleda "resen").
Doseg je potem samo in zgolj stvar kolicine denarja ki jo bos vrgel ali v lastne tovarne baterij, ali pa jih bos vrgel nekemu 3rd party proizvajalcu.
In gradnja tovarne ne traja 20 let, kot si nekateri predstavljajo, ampak tam leto ali dve.
Ce pa mislis stvar delati v chinalandu, pa je itak lahko gotovo v manj kot letu.