» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
417 / 1138
»»

jernejl ::

tam, kjer se tesla ne prodaja

Očitno jim zmanjkuje baterij. Večina drugih proizvajalcev EV s tem nima takih težav.

Mimogrede, tudi v ZDA se je BMWjevih sedmic lani prodalo največ v zadnjih desetih letih (pa takrat Tesla ni še ničesar prodajal). Čeprav bi neuki bralec iz mračnih lanskih napovedi WarpedOne pričakoval, da tam ne bodo več prodali ničesar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Tesli ne manjka samo baterij, ampak vsega. Sej to je jasno.
V ZDA se samo modela S proda dvakrat tolk kot bmw-jevih sedmic. Če jih bi lahko več naštancali, bi blo razmerje samo še hujše, ker bmw s štancanjem sedmic sigurno nima problemov.

Mufasa ::

Tale premium razred je res smešen...6-8 Varjant mercedesa S in A8 in 7ke...budget in manpower 5x Tesle, pa niso sposobni (NOČEJO) enga električnega pogona not vržt...ali vsaj hibrida z 150-200km EV dometa.

To dam pa Tesli prov...če bi za služben avto sedaj imej budget cca 100k na razpolago za premium avto (brez osebnega šoferja) kupm brez razmisleka P100(D).

Zakaj bi kupoval top class premium sedan na bencin in 5 sek pospeški? (razen če imaš osebnega šoferja da si zadaj ko kralj)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

jernejl ::

V ZDA se samo modela S proda dvakrat tolk kot bmw-jevih sedmic. Če jih bi lahko več naštancali, bi blo razmerje samo še hujše, ker bmw s štancanjem sedmic sigurno nima problemov.

Če bi BMW (ali kdorkoli drug) naredil več avtov, bi jih tudi več prodal. Zakone ponudbe in povpraševanja poznamo že nekaj stoletij in jih ni treba na novo izumljati.

Tale premium razred je res smešen...6-8 Varjant mercedesa S in A8 in 7ke...budget in manpower 5x Tesle, pa niso sposobni (NOČEJO) enga električnega pogona not vržt...ali vsaj hibrida z 150-200km dometa.

Ker jih prodajajo tradicionalnim kupcem... hipsterjev in inovatorjev je premalo.
Zakaj točno bi moral biti avto za 100.000eur EV? Da se ceneje voziš? :D
Imajo hibride, kjer dobiš prednosti (in slabosti) obeh svetov. Tistih 20km po mestu voziš na elektriko, po avtocesti (kjer je doseg EV nižji, poraba in posledično onesnaževanje višje, pri avtih na bencin pa ravno obratno) pa voziš na bencin/dizel.
Razen če želiš z Mercedesom S / BMW 7 dostavljati pice po mestu in rabiš 150km dosega z elektriko po mestu. Ampak takih je bolj malo.

Zakaj bi kupoval top class premium sedan na bencin in 5 sek pospeški?

Še manj uporabno je 3s do 100km/h v tvojem željenem P100D.

če bi za služben avto

Če bi kupoval služben avto, bi bilo pomembno, da imaš servis blizu, da je avto hitro popravljen če je potrebno, da pridejo ponj in ti tačas dajo nadomestni avto. S Teslo se moraš voziti kam? Na Dunaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

VaeVictis ::

Mufasa je izjavil:

Tale premium razred je res smešen...6-8 Varjant mercedesa S in A8 in 7ke...budget in manpower 5x Tesle, pa niso sposobni (NOČEJO) enga električnega pogona not vržt...ali vsaj hibrida z 150-200km EV dometa.

To dam pa Tesli prov...če bi za služben avto sedaj imej budget cca 100k na razpolago za premium avto (brez osebnega šoferja) kupm brez razmisleka P100(D).

Zakaj bi kupoval top class premium sedan na bencin in 5 sek pospeški? (razen če imaš osebnega šoferja da si zadaj ko kralj)


Vse velike limuzine imajo hibridne pogone.

Vsedi se enkrat v nemško limuzino, pa ti bo mogoče hitro jasno, kaj je razlika...

jernejl je izjavil:

V ZDA se samo modela S proda dvakrat tolk kot bmw-jevih sedmic. Če jih bi lahko več naštancali, bi blo razmerje samo še hujše, ker bmw s štancanjem sedmic sigurno nima problemov.

Če bi BMW (ali kdorkoli drug) naredil več avtov, bi jih tudi več prodal. Zakone ponudbe in povpraševanja poznamo že nekaj stoletij in jih ni treba na novo izumljati.

Tale premium razred je res smešen...6-8 Varjant mercedesa S in A8 in 7ke...budget in manpower 5x Tesle, pa niso sposobni (NOČEJO) enga električnega pogona not vržt...ali vsaj hibrida z 150-200km dometa.

Ker jih prodajajo tradicionalnim kupcem... hipsterjev in inovatorjev je premalo.
Zakaj točno bi moral biti avto za 100.000eur EV? Da se ceneje voziš? :D


Od kolega oče je prodajal nemške avtomobile in je vedno razlagal, da vedno, ko je kdo vprašal, koliko goriva pa porabi avto za 100k EUR, ga ta oseba ni nikoli potem kupila...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Nikec3 ::

BMW je za i3 dobil nekaj oblikovalskih nagrad. Ampak kaj pa oni vejo, proti tebi in tvojim izkušnjam. Si morebiti razmišljal o tem, da bi začel s podeljevanjem nagrad za dizajn?

To kar je naredil BMW je enako, kot da bi si modni oblikovalci podeljevali nagrade za dizajn oblek. Sem precej prepričan, da tistega ne bo nihče nosil. BMW je nagrade pobiral samo zaradi drugačnosti dizajna, kar pa ne pomeni, da dizajn ni slab.

Poleg tega z BMW-jem dobiš najmanj km dosega/ceno. Tudi ti BMW-ji z večjo baterijo se ne prodajajo dobro.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

jernejl ::

To kar je naredil BMW je enako, kot da bi si modni oblikovalci podeljevali nagrade za dizajn oblek. Sem precej prepričan, da tistega ne bo nihče nosil. BMW je nagrade pobiral samo zaradi drugačnosti dizajna, kar pa ne pomeni, da dizajn ni slab.

Sedaj pa si začel izumljati lastne definicije pojmov, tako kot WarpedOne.
"Car Design of the Year", "World Car Design of the Year" ipd. seveda pomeni slab dizajn - zate. Če ti nekaj narobe razumeš, še ne pomeni, da je v resnici tako.

Poleg tega z BMW-jem dobiš najmanj km dosega/ceno.

Prvič, BMW že desetletja ni znamka, ki bi ponujala najnižjo porabo, največji doseg, najcenejšo vožnjo.
Drugič, pri Tesli dobiš manj dosega na ceno. P100D stane 3x toliko kot i3, ponuja pa 3x tolikšen doseg po EPA in 2x tolikšen doseg po NEDC.
Če bi upošteval še subvencijo, potem je seveda P100D več kot 3x dražji od i3.

WarpedGone ::

Alternative facts to the rescue!
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Če bi BMW (ali kdorkoli drug) naredil več avtov, bi jih tudi več prodal. Zakone ponudbe in povpraševanja poznamo že nekaj stoletij in jih ni treba na novo izumljati.

Nekateri jih ocitno ne poznate. Bmw 7 je omejen s povprasevanjem, tesla pa s ponudbo. Bmw lahko nastanca vec avtov, ampak ne more jih vec prodat za 100 jurjev. Tesla jih pa ne more zadost nastancat. Dobro, zdaj je tesla s S in X prisla do nekega vrha, ampak ce ne bi bili zaposleni s trojko, bi sigurno kaksen fejslift in dodatki dvignili prodajo S, ce jih bi lahko vec naredili.

Drugič, pri Tesli dobiš manj dosega na ceno. P100D stane 3x toliko kot i3, ponuja pa 3x tolikšen doseg po EPA in 2x tolikšen doseg po NEDC.
dej boj resen. Tudi ce bi S imel enak doseg,bi bil vreden razlike v ceni. Ga pa vseeno nihce ne bi kupil, kot ne niti i3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Nekateri jih ocitno ne poznate. Bmw 7 je omejen s povprasevanjem, tesla pa s ponudbo.

Nazaj v šolo! Količina in cena na trgu sta rezultat ponudbe in povpraševanja.
Povpraševanje ni tako, da bi ga kar naeknrat nekje zmanjkalo :)
Če bi BMW naredil več avtov, bi jih več prodal po nižji ceni.
Enako velja za Teslo. Razen če se nekje kopičijo milijoni naročil, ki jih Tesla ne zmore, rabljene Tesle pa se prodajajo za nekajkratnik prodajne cene novih vozil.

dej boj resen. Tudi ce bi S imel enak doseg,bi bil vreden razlike v ceni.

Odvisno. Moja babica pravi, da še i3 ponuja več kot ona potrebuje. Zanjo Tesla S ni vredna niti 10% več, ker ničesar, kar ima Tesla več, ne potrebuje... kvečjemu jo velikost moti.
Koliko je komu kaj vredno, je subjektivno. Cena na trgu pa se razlikuje za faktor 3... pri dosegu je razlika manjša.

Utk ::

Sej bmw naredi vec avtov, recimo petic, ampak jih ne uspe prodat po 100 jurjev za komad, ceprav brez skrbi da bi z veseljem. Torej moras ti nazaj v solo.

Unknown_001 ::

Povpraševanje naraste če spustiš ceno in vice versa ... Hmmmm
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jernejl ::

Sej bmw naredi vec avtov, recimo petic, ampak jih ne uspe prodat po 100 jurjev za komad, ceprav brez skrbi da bi z veseljem. Torej moras ti nazaj v solo.

Ravnokar si samemu sebi dokazal, da BMW ni nikamor omejen s povpraševanjem.

Tesla se pa očitno gre socialno podjetništvo in avtomobile prodaja za vrednost, ki je bistveno pod tržno, kajne. Oni bi z lahkoto model 3 prodajali za 100k€, ampak jih ne, ker so prijazni.

Utk ::

Ja v svetu kjer je dacia nadomestek za bmw 7, res ni nikakor omejen s povprasevanjem. Samo 100x vec sedmic bi naredili pa jim bi cena padla na dacio in bi vse prodali. Petice in trojke bi pa podarjali, ker kupil jih itak ne bi nihce, ce bi dobil sedmico ceneje. Mater s kakimi kreteni se jaz naganjam. Sigurno si nek biser z ekonomskega faksa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Pojem "produkcijske kapacitete" ni tolk sexi kot poster BMW na steni, posledično folk na to gleda totalno naivno - U lej, tamle je še taužent kupcev, jutr bomo nardil še taučen avtov več kot danes.

V realnem svetu si najprej omejen s količino razpoložljivega kapitala (i.e. denarja). Tega je kolikor ga je, v realnem času (i.e. leta) ga lahko pretvoriš v dodatne produkcijske kapacitete, ki bodo sposobne sproducirat dodatnih X kosov na časovno enoto. Ti dodatni kosi bodo (upanje!) prinesli notr nekaj dodatnega denarja, kar je razlog da se vse skupaj počne. Če se upanje izkaže za prazno, si naredu škodo - povsem dober denar si zapravu za nekaj, kar bi blo bolje da nebi obstajalo.

Med BMW (+ praktično vsi drugi ICE proizvajalci) in Teslo je tektonska razlika:
- BMW (in vsi drugi) delajo, da delničarjem talajo dividende.
- Tesla obstaja z namenom pospešitve prehoda na energetsko vzdržno družbo. Ne domišlja si, da to lahko storijo sami. Upajo, da lahko pokažejo zgled in v praksi dokažejo, da koncept drži vodo.

Vratolmna rast produkcije je le lakmus, ki kaže kako zelo suha je ta slama. Nabijanje, kako bi lahko Model 3 prodajal za 100 jurjev, če bi kdo to plačal is not even wrong, it's just totally moronic
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

- Tesla obstaja z namenom pospešitve prehoda na energetsko vzdržno družbo. Ne domišlja si, da to lahko storijo sami. Upajo, da lahko pokažejo zgled in v praksi dokažejo, da koncept drži vodo.
Ja, Musk je zase denarno že poskrbel, njega ne brigajo dividende. Ampak vsi tisti, ki prispevajo milijarde za to, da lahko Musk živi svoje sanje, pa niso takšni, in bodo slej ko prej hoteli imeti tudi kakšen $$$ nazaj. Takrat se bo pa zalomilo.

jernejl ::

Samo 100x vec sedmic bi naredili pa jim bi cena padla na dacio in bi vse prodali.

Ali pa bi Tesla ceno svojih avtomobilov postoterila, če zanje vlada tako blazno zanimanje, da prodajo omejuje le ponudba, ne pa tudi povpraševanje. Bi stokrat več zaslužili.

Med BMW (+ praktično vsi drugi ICE proizvajalci) in Teslo je tektonska razlika:
- BMW (in vsi drugi) delajo, da delničarjem talajo dividende.
- Tesla obstaja z namenom pospešitve prehoda na energetsko vzdržno družbo. Ne domišlja si, da to lahko storijo sami. Upajo, da lahko pokažejo zgled in v praksi dokažejo, da koncept drži vodo.

Jasno, BMW idr. delajo za dobiček, Tesla pa za bolj plemenite cilje: za zgled in dokazovanje konceptov ter za boljši jutri. Oni ne delajo za denar. Oni so kot dedek mraz in mati tereza skupaj.
Mislim, da boš moral počasi v posteljo, risank je namreč konec.
Kapital ima svojo ceno in ta ni enaka nič.

WarpedGone ::

Pejta prosim temi kapitalu povedat, da nima pojma. Očitno mu ni jasno v kaj se spušča. The end is nigh! Sicer že 10 let ampak sigurn pride!

Al pa ni jasno vama...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Za pismene: razlika je v datumu zahtevane dividende.

Na BMW se gleda (aka je) kot na firmo, ki je že dosegla v vse, kar je lahko dosegla (obseg in področje posla). Preostane ji samo še da iz dneva v dan delajo to kar že delajo, na način da navrže nekaj plusa.
Da izplačujejo dividende pravzaprav pomeni, da nimajo ideje kako iz tega denarja v prihodnosti narest še več denarja in ga vrnejo lastnikom, naj si sami razbijajo glavo s tem vprašanjem. BMW nima ideje zato izplača dividendo. Stvari so pretežno jasne vsem, zato kakšnih hudih nihanj v vrednotenju firme ni več. Opletanje par procentov gor/dol pretežno v odvisnosti od dogajanja drugje.

Tesla je še vedno Startup, še vedno daleč od cilja (i.e. stabilnega področja in obsega poslovanja ko se investicije spistijo na neko skromno mero vzdrževanja stanja). Kje točno je ta cilj je stvar ocene, sanj, ne/vere. Za nekatere je cilj jasen - propad. Za druge je cilj jasen - nekje v oblakih. Posledično je tudi opletanje cene ki je rezultat optimizma, pesimizma in maniuplacij zelo veliko. A na dolgi rok je smer jasna - dokler se bo obseg poslovanja večal, se bo večala tudi valuacija firme.

Stvari itak razlagam sam sebi, tko da bom nehal.
ST-inteligenzza, berite raje Seeking Alpha, razmišlanje tam je bliže vam.

In other news: na Kitajskem dinozavri jokcajo kako jim je hudo, ker Kitajska država zahteva tolk pa tolk EVjev: Foreign automakers call on China to soften electric car quotas

Global automakers have urged China to delay and soften planned quotas for sales of electric and hybrid cars, saying the current proposals are impossible to meet and would cause big disruption to their businesses, according to a letter seen by Reuters.


ST-inteligenzza to the rescue!
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Haha, kako disruption, ce pa imajo v podzemnih bunkerjih 100 elektricnih prototipov in 20 tovarn baterij.

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Za pismene: razlika je v datumu zahtevane dividende.

Na BMW se gleda (aka je) kot na firmo, ki je že dosegla v vse, kar je lahko dosegla (obseg in področje posla). Preostane ji samo še da iz dneva v dan delajo to kar že delajo, na način da navrže nekaj plusa.
Da izplačujejo dividende pravzaprav pomeni, da nimajo ideje kako iz tega denarja v prihodnosti narest še več denarja in ga vrnejo lastnikom, naj si sami razbijajo glavo s tem vprašanjem. BMW nima ideje zato izplača dividendo. Stvari so pretežno jasne vsem, zato kakšnih hudih nihanj v vrednotenju firme ni več. Opletanje par procentov gor/dol pretežno v odvisnosti od dogajanja drugje.

Tesla je še vedno Startup, še vedno daleč od cilja (i.e. stabilnega področja in obsega poslovanja ko se investicije spistijo na neko skromno mero vzdrževanja stanja). Kje točno je ta cilj je stvar ocene, sanj, ne/vere. Za nekatere je cilj jasen - propad. Za druge je cilj jasen - nekje v oblakih. Posledično je tudi opletanje cene ki je rezultat optimizma, pesimizma in maniuplacij zelo veliko. A na dolgi rok je smer jasna - dokler se bo obseg poslovanja večal, se bo večala tudi valuacija firme.

Stvari itak razlagam sam sebi, tko da bom nehal.
ST-inteligenzza, berite raje Seeking Alpha, razmišlanje tam je bliže vam.

In other news: na Kitajskem dinozavri jokcajo kako jim je hudo, ker Kitajska država zahteva tolk pa tolk EVjev: Foreign automakers call on China to soften electric car quotas

Global automakers have urged China to delay and soften planned quotas for sales of electric and hybrid cars, saying the current proposals are impossible to meet and would cause big disruption to their businesses, according to a letter seen by Reuters.


ST-inteligenzza to the rescue!

Ne zgodi se vedno, ampak v tem postu si zadel čisto vse. BTW, prav sramotno je kako Kitajci šolajo Evropsko avtomobilsko industrijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Bolk kot evropsko industrijo, šolajo svetovno politiko.
Tut kalifornijski CARB ima lepe razloge za rdeč obraz.

En joke-suggestion odziva kitajske na zgornje pismo:


"Thank you for your respectful suggestion to delay China's policies on electric cars. China is not the California CARB board that can be perverted by political maneuvers or distracted by auto industry sleights of hand like Hydrogen cars and Hybrids. We accept your suggestions in the same good faith as when you said you were manufacturing "clean diesel" engines and instead gave us cheating devices. We will not give credits for hybrid and electric cars sold in China prior to 2018, instead we are INCREASING quotas on electric car sales after 2018 for any manufacturer that sold diesel cars in China with cheating devices. This will be the only adjustment to EV credits for foreign automakers. China eagerly looks forward to the many new and innovative electric cars that have been repeatedly, and for years, announced in press releases. We hope these electric cars actually become available for sale instead of existing only on paper. Chinese battery companies look forward to filling orders for battery cells and packs for the many new electric cars that have been announced for FY 2018-2020 as there is little or no evidence of European, Japanese or German manufacturers creating their own capacity to produce electric drive trains. We are unsure what a 1yr delay would do to mitigate this lack of seriousness. China looks forward to partnering with global automakers to continue our country's economic and environmental progress. Any manufacturer not willing to abide by these new regulations can continue to sell their internal combustion cars anywhere else in the world.....for now. Sincerely, China "
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Slovenia June 2017:
http://ev-sales.blogspot.si/

WarpedGone ::

Še pomnite tovariši?
GM will produce over 30,000 Chevy Bolt EVs in 2017, says battery supplier LG Chem

Ali morda ne?
GM extends shutdown at Chevy Bolt plant as inventories swell

GM has sold 7,592 Bolts through the first six months of this year, after rolling out the car at the end of 2016. From June 1 to July 1, supplies of the Bolt rose to 111 days from 104 days.

Pozabte na 30k, pozabte na 20k, pozabte na 15k Boltov letos, morda bojo uspel se znebit kakih 10k kosov do konca leta, morda.

How come? A ni to ful dobr avto, ful zaželjen, ful pocen, ful oh in sploh? Od kje skoraj štirimesečna zaloga izdelanih vozil?
Pa če ne grejo v ameriki, zakaj jih ne razpošljejo po svetu, kjer si jih močno želijo?

Odgovor je boleče enostaven: GM nima nobene resne želje avto masovno prodajat, sestavl so ga zato da pumpajo ZEV kredite v točno takšni količini, kot jih potrebujejo, da lahko brez kazni prodajajo poltovornjake.
Še en compliance EV, ki bo izginil iz prodaje takoj ko bo možno.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Kdo pa je resen proizvajalec EV?
- Tesla
- Renault-Nissan
- Kitajci

Pri hibridih samo Toyota.

O prihodnosti vsi lepo sanjajo, trenutna situacija je pa taka kot je.

pegasus ::

So že kake informacije, kdaj bodo kitajski proizvajalci začeli prodajati na zahod?

WarpedGone ::

Kdo pa je resen proizvajalec EV?

Vsi, ki jih proizvajajo. Noben tega ne dela iz dolgčasa ali za hec.
Nimajo pa vsi resne želje svojih EVjev masovno prodajat.
Sestavijo jih točno toliko, kot je to nujno, da dosežejo kak postranski efekt in hkrati ne ogrozijo prodaje lastnih ICE vozil.
Primarno skrbijo za svoj PR.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Torej se obnašajo kot odgovoren gospodar :D

Lep primer, kako kompleksni sistemi sami začnejo generirat konzervativnost. Revolucija vsake toliko časa je enostavno potrebna.

Invictus ::

Če bi bili električni avti tako dobri, bi jih že vsi množično delali.

Ampak, ker niso, in ker tudi ostala infrastruktura ne more temu tako hitro slediti, jih pač še ni množično na trgu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

Torej se obnašajo kot odgovoren gospodar :D

Odgovoren v smislu maksimizacije profita v naslednjem četrtletju.
Takšen pristop deluje OK v stabilnem okolju. V času spremembe paradigme, je to recept za propad.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

J.McLane je izjavil:

Kdo pa je resen proizvajalec EV?
- Tesla
- Renault-Nissan
- Kitajci

Pri hibridih samo Toyota.

O prihodnosti vsi lepo sanjajo, trenutna situacija je pa taka kot je.

Si kar zadel.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Še pomnite tovariši?
GM will produce over 30,000 Chevy Bolt EVs in 2017, says battery supplier LG Chem

Ali morda ne?
GM extends shutdown at Chevy Bolt plant as inventories swell

GM has sold 7,592 Bolts through the first six months of this year, after rolling out the car at the end of 2016. From June 1 to July 1, supplies of the Bolt rose to 111 days from 104 days.

Pozabte na 30k, pozabte na 20k, pozabte na 15k Boltov letos, morda bojo uspel se znebit kakih 10k kosov do konca leta, morda.

How come? A ni to ful dobr avto, ful zaželjen, ful pocen, ful oh in sploh? Od kje skoraj štirimesečna zaloga izdelanih vozil?
Pa če ne grejo v ameriki, zakaj jih ne razpošljejo po svetu, kjer si jih močno želijo?

Odgovor je boleče enostaven: GM nima nobene resne želje avto masovno prodajat, sestavl so ga zato da pumpajo ZEV kredite v točno takšni količini, kot jih potrebujejo, da lahko brez kazni prodajajo poltovornjake.
Še en compliance EV, ki bo izginil iz prodaje takoj ko bo možno.

Pomnimo, pomnimo.
Ti si rekel, da proizvajalci ne morejo proizvajat avtomobilov v ne-mizernih količinah, ker, da nimajo gigafabrik, in ker to traja desetletja (karikiram, you get the point) pač ne bodo nikoli tekmec Tesli.
Drugi pa pravimo, da proizvodna sposobnost lahko hitro doseže nivoje Tesle (leto/dve), ko bo infrastrukutra boljša in zanimanje večje.
Zdaj boš rekel, ampak ampak Tesla pa ima 400k rezervacij.
Res je!
Koliko več od 400k pa jih lahko prodajo?
Mogoče še nadaljnih 200k v roku leta?
Kaj jim bo pomagala proizvodnja 500k letno, če bo trg kupil 200k letno.
Aja vem, naredili bodo izgubo, ker so precenili trg.
Razlog za 400-500k M3 rezervacij je pet letni hype Tesle.

Se pa strinjam, da če bi GM bolj agresivno tržil Bolta (ali pa da bi ga sploh povsod prodajal, ne samo v _nekaj_ ZDA državah), bi brez težav prodal vse kar bi izdelal.

WarpedGone ::

Drugi pa pravimo, da proizvodna sposobnost lahko hitro doseže nivoje Tesle (leto/dve), ko bo infrastrukutra boljša in zanimanje večje.

Se pravi 400k prednaročil še ni dovolj veliko zanimanje.
Da *noben* avto še ni doživel takšnega zanimanja, ne pomeni nič.

RedDrake:
Kaj jim bo pomagala proizvodnja 500k letno, če bo trg kupil 200k letno.


Citiram samo zato, da ostane dokumentirano.
Da bo jasno, kdo je poln dreka.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Zakaj bi se se pa GM trudil? Kakšnega koinkretnega zalužka nima od Bolta, bil je le fajn poceni PR. Tesla napreduje, vendar tako počasi, da se še pet let klasiki ne bo nikamor mudilo glede EVjev. Različne klasik firme si 10x bolj konkurirajo med seboj, kot pa Tesla. Preprosto bo vedno več elektrike v avtomobilih, saj morajo nekaj novega dodajat v avtomobile, če jih hočejo naprej prodajat za enako ali višjo ceno. Razvoj gre počasi dalje, kot vedno. Samo eni mislijo, da se je ogenj na novo odkril.
Magic

WarpedGone ::

Pojdi brat leto stare zapise, polno navdušenja kakšna revolucija je Bolt, kolk se bo fajn prodajal, kdo bo še čakal na M3 ko pa je bolt tudi, jadajadaja.
Že takrat sm vam deževal na parado, da GM nima resnih namenov, še manj pa možnosti za kaj tazga.

Tesla napreduje, vendar tako počasi, da se še pet let klasiki ne bo nikamor mudilo glede EVjev.

To stališče vsebuje tiho implicitno trditev: če lahko izdelam 200k ICE vozil, lahko "čez noč" preklopim na 200k EVjev.

Zakaj potem VW izdela le par 10k eGolfov? Aja, ni trga...
Zakaj potem obstaja pol milijona vplačil za Model 3? Aja, to so vsi ki mislijo kupt M3. eGolf se bo pa še dolgo počas prodajal. Al kaj?

To, skozi kar gre Tesla, velike ICE proizvajalce *še čaka*.
Tesla bo imel postavljeno gigafabriko, ICE proizvajalci jo bojo moral še postavit.
Prvi bodo že prodajal EVje s profitom, ICE proizvajalci bodo delal zgubo z ICE vozili, od kje jim denar za gigafabriko?

Aja, seveda, lako ćemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Ali ni preprosto, za trg je pač EV še predrag in še nekaj časa bo. Zadeva je butična, še dosti bolj kot športni avtomobili.
Jaz že par let govorim, da je trenutna tehnologija še konkretno predraga, da bi konkurirala klasiki. Nič se ne bo hitro zgodilo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

DarkSite ::

Naredit fabriko je 100x težje od avta. Opremiti tako fabriko tudi vzame čas, saj oprema(roboti) ne rastejo na drevesu.

Poleg tega je tudi odvisno kako fabriko narediš. Tako, da dela kot vse ostale fabrike ali pa tako, ki meče malenkost hitreje ven končne produkte.

Govora je bilo, da naj bi se z vsako novo GF pohitrilo štancanje. Ne vem točno za kolk magnitud ampak to je cilj.

Koliko več od 400k pa jih lahko prodajo?
Mogoče še nadaljnih 200k v roku leta?
Kaj jim bo pomagala proizvodnja 500k letno, če bo trg kupil 200k letno.
Aja vem, naredili bodo izgubo, ker so precenili trg.
Razlog za 400-500k M3 rezervacij je pet letni hype Tesle.


Tole je največji bullshit ever.

Pionirji so tisti, ki prvi PREDnaročijo določeno stvar. Poganjajo razvoj. Sledi MASOVNA množica(mednjimi tudi sam in večina ki jih poznam). Nikoli nisem in ne bom PREDNAROČIL take drage stvari. Govoriti, da je 400 + 200 končna številka je zame BS. Ob dejstvu, da gre celoten svet na EVje in da "normalni" ljudlje sploh še niso resno začeli kupovati EVje. Moj naslednji avto je 100% EV. Si moje NE Prednaročilo vračunal v številko 400 + 200?

WarpedGone ::

@magic1:
Seveda, trenutna tehnologija je kontretno predraga, zato pa na trgu z visoko kupno močjo, ne uspeva.
Bo treba še mal počakat da se tehnologija poceni. Vsi vemo, da se tehnologija poceni tako kot se ohladi župa ... sam mal je treba počakat in bo cenejša.

Tesla's Model S outsells Mercedes S-Class, Porsche Panamera, and BMW 6/7 Series combined in the US
Kolk se vam avto ne zdi primerljiv ne igra vloge, vlogo igra zahtevana cena.

Resno mislite, da bodo korejske baterije cenejše, ker bo Tesla postavu nekaj svojih fabrik?
Resno mislite, da bodo dinozavri prodajali enako število ICE vozil z enakim profitom, ko bo trg na cesti gledal Tesle in si jih želel met?
Resno mislite, da bodo iz riti potegnili milijarde in "čez noč" postavili potrebne fabrike in vse ostalo za proizvodnjo konkurenčnih EVjev?
Jasno je le, da ne mislite sploh ampak nabijate.

Dinozavri bodo obsojeni na vzorčno proizvodnjo par deset tisoč kosov relativno predragih in preslabih EVjev.

Njihovi EVji bodo koštali kakih 5 jurjev več kot njihov primerljiv ICE model (VW je de-facto že napovedal da bo njihov ID cca 7 jurjev dražji od golfa), imeli bodo baterije tja do 60kWh, raje okrog 40, omejeni bodo na 50kW CCS (tudi če bo avto to omogočal, bodo obstoječe CCS postaje še dolgo samo 50kW max). Njihova obstoječa servisna mreža bo nove EVje podpirala le vzorčno (primer: v sloveniji je trenutno 5 pooblaščenih servisev Renaulta, kjer obvaladajo Zoe, ostali nimajo opreme niti usposobljenih serviserjev).

Zgodilo se bo to kar se je zgodilo s telefoni - en velik igralec bo imel znaten delež trga (zadostuje že manj kot polovica) večino profita.
Samo zato, ker obstoječi igralci pretežno razmišljajo tako kot ST-inteligenzza, hkrati pa imajo še zvezane roke, ker je treba čez 3 mesece prikazat profit in razdelit dividende.

Zneski in čas, katerega rabi Tesla, so nujni za vzpostavitev stvari.
Porsche je postavil dve 350kW ccs postaji - pred svojo upravno stavbo v nemčiji in ameriki. Tolk da se lahko napihujejo.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

od kje jim denar za gigafabriko?

Aja, seveda, lako ćemo!
Sumim, da bo na koncu natančno to. Vsaj v Nemčiji, ker je preveč gospodarstva in posledično ljudi odvisno od avtoindustrije, se zna prej kot v desetletju zgoditi bailout velikosti bank, samo zato, da se ohrani socialni mir. Bookmark this, čez desetletje se bo na VWjev dieselgate gledalo kot nekaj dobrega, ker jih je prisilil da so se začeli vsaj spogledovati z elektriko.

WarpedGone ::

Ja, v Nemčiji obstaja "visoka" verjetnost po državnem bailoutu in/ali "prisilnem združevanju".
V ameriki imajo nižje možnosti za kaj takega, tudi zato ker je spomin na zadnji BailOut GM še precej svež (še pomnete propad GM izpred 9 let?).
Kaj bo z italijani pa sam bog ve - FCA je ena sama žalost, še trudio se ne kej pomigat.
Japonci pa špilajo kuro brez glave - danes vodik, jutr vodik, danes hibridi, pa baterije, al pa celo nič (mazda).
Nagradno vprašanje je, koliko let do trebnutka, ko bo začel hudič jemat šalo, tko na hitro in zaporedoma iz mesca v mesec.

Ampak bailout pomaga sam tolk, da preživi ime. Obseg in širina poslovanja se nujno močno zmanjšata in spremenita. Od ponosa ne ostane nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Pojdi brat leto stare zapise

Že pred desetimi leti si modroval, kako je elektrika superiorna in kako bo Tesla dal na trg konkurenta BMW 3.
Proizvodnja Tesle je danes na nivoju polovice Revoza, Teslinega konkurenta BMW 3 pa danes praktično še ni (obstaja le "serijska" proizvodnja - en avto na dan). Globalna prodaja (PH)EV je nekje razreda 1% vseh avtomobilov.
Iz zgodovine bi se lahko kaj naučil. V dveh letih se ne bo zgodilo nič revolucionarnega in nihče zaradi Tesle ne bo propadel.

Pionirji so tisti, ki prvi PREDnaročijo določeno stvar. Poganjajo razvoj. Sledi MASOVNA množica(mednjimi tudi sam in večina ki jih poznam). Nikoli nisem in ne bom PREDNAROČIL take drage stvari.

Prvi so inovatorji. Ampak teh je samo kakšna 2% in imajo drugačne prioritete kot tradicionalni kupci (konzervativneži, skeptiki).
Zgoraj je nekdo primerjal Teslo 3 z e-Golfom. Primerjava je povsem mimo, ker je struktura kupcev Golfa bistveno drugačna (precej bolj konzervativna) kot za Teslo 3 (kjer prevladujejo inovatorji, hipsterji in tesla fanboy-i).

Tesla's Model S outsells Mercedes S-Class, Porsche Panamera, and BMW 6/7 Series combined in the US
Kolk se vam avto ne zdi primerljiv ne igra vloge, vlogo igra zahtevana cena.

BMW in Mercedes imata rekordno prodajo, kljub temu, da vsi čakajo in želijo samo Teslo :))

Nikec3 ::

Kaj jim bo pomagala proizvodnja 500k letno, če bo trg kupil 200k letno.
Aja vem, naredili bodo izgubo, ker so precenili trg.

Tesla že sedaj proda približno 100 000 modelov S in X. Res misliš, da jim ne bo uspelo prodati 300 000 Modelov 3 na leto? + prihajajo še novi modeli, trend je pa jasen.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Machete ::

jernejl je izjavil:


BMW in Mercedes imata rekordno prodajo, kljub temu, da vsi čakajo in želijo samo Teslo :))


Pa logično. Ljudje smo kot prvo skeptiki, kot drugo ne maramo novosti, dokler to ni več novost, kot tretje smo egoisti in se poščijemo na co2 izpuste in nenazadnje imamo radi lepo in vrhunsko izdelano.


vs
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Nikec3 ::

Zakaj potem obstaja pol milijona vplačil za Model 3? Aja, to so vsi ki mislijo kupt M3.

Ta odgovor nima tako enostavnega odgovora. Tesla si je zgradila imidž, ki si ga VW ne more. Zakaj Apple proda toliko telefonov, HTC pa ne?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

VaeVictis ::

Nikec3 je izjavil:

Zakaj potem obstaja pol milijona vplačil za Model 3? Aja, to so vsi ki mislijo kupt M3.

Ta odgovor nima tako enostavnega odgovora. Tesla si je zgradila imidž, ki si ga VW ne more. Zakaj Apple proda toliko telefonov, HTC pa ne?


Ne primerjat Apple in Teslo.

Apple je že s prvim iPhone-om delal dobiček in še vedno dela ogromen dobiček.

Tesla dela izgubo, pa razloge za to izgubo lahko sedaj razlagate kakor želite.

WarpedGone ::

Ne primerjat Apple in Teslo.

Sam res ne, apple se je ustavil na 600B, Tesla bo šla čez 1T.

Tesla si je zgradila imidž, ki si ga VW ne more.

Wait wait wait, hold your horses!
Kako "ne more"?
Kaj misliš s tem "ne more"?
VW si ne more zgradit imidža?

Aja, aja, seveda, noče si ga. Če bi hotli, bi si ga, ampak jim ga ni treba in ga nočjo, al neki.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Utk je izjavil:

A električnega avta ne moreš kupit, ker nikjer nobenega ni v trgovini?

Vsakega sranja pač ne bom kupil, tudi če je na elektriko. A zdej bomo v isti koš metali od twizija, električnih kitajčkov za enga debelega evropejca, do tesle x, sej to je vse isto, vse gre na elektriko.
Evo ga "malčka" dolžine 4,5m in ~30kWh baterijo. "Sranje" z ogrevanimi tudi zadnjimi sedeži in hlajenimi sprednjimi... za 37kEUR brez subvencije..
Že pri vašem trgovcu...
http://www.hyundai.si/media/uploads/pub...

Saj sem rekel, ko me bo z odbito subvencijo prišel ~20kEUR in dobi ~45kWh baterijo, ga letim nabavit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

specing ::

energetik je izjavil:

Saj sem rekel, ko me bo z odbito subvencijo prišel ~20kEUR in dobi ~45kWh baterijo, ga letim nabavit.


Ko bo dosegel to, pa "Saj sem rekel, ko me bo z odbito subvencijo prišel ~15kEUR in dobi ~60kWh baterijo, ga letim nabavit."

Za večino folka je 30kWh + hitre polnilnice na vsakih 50km čisto zadosti tako, kot ti ne potrebuješ šleperja ali Porsche 911.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: specing ()

jernejl ::

Tesla si je zgradila imidž, ki si ga VW ne more

Tole bomo razumeli kot dobro šalo.
Tesla ima imidž med fanboy-i in hipsterji. Moja babica Tesle sploh ne pozna, ona bo starega Clia zamenjala z novim. Takih tradicionalnih kupcev je mnogo več kot onih prvih.

VW ima kult.
https://www.theglobeandmail.com/globe-d...

borutz ::

energetik je izjavil:


Saj sem rekel, ko me bo z odbito subvencijo prišel ~20kEUR in dobi ~45kWh baterijo, ga letim nabavit.



no zoe je ze blizu temu :)
25k eur z lastno baterijo(brez najema)
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
««
417 / 1138
»»