» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
407 / 1139
»»

BigWhale ::

Edini avto, ki ima veckrat zmeckljive cone. :))

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

nejodagreat je izjavil:

Ko se ravno to omenja, mogoče kdo ve za kakšno primerjavo, kolikšen delež avtomobila je drugačen pri električnem v primerjavi z ICE? Elektro motor namesto "klasičnega", baterija namesto rezervoarja za gorivo itd.

Pravi elektricni avto je 100 % drugacen, priblizki so pa razlicni.


Kakšna morajo biti potem kolesa? :O

Za zoe, ki je najbrž najbolj običajen avto na elektriko, so v najmanjši dimenziji približno dvakrat dražje kot za malo drugačen avto v isti dimenziji, če jih sploh imajo, recimo tu https://www.as-span.si/izdelek/03000/mi...
Seveda ko bojo električni avti bolj množični, bo situacija s cenami drugačna. Te gume niso čisto nič posebnega, še slabše so, ker za zoe ne rabiš gum za 190 na uro, ker tolk pač ne gre. Morajo pa imet čim manjši upor, ker ti ni vseeno za doseg, in obenem najbrž ni dobro, da so čisto zanič v dežju. Lahko daš pa navadne gor, ampak potem tovarniški podatek o dosegu še manj drži.
i3 ima pa sploh neke čudne gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:


Za zoe, ki je najbrž najbolj običajen avto na elektriko, so v najmanjši dimenziji približno dvakrat dražje kot za malo drugačen avto v isti dimenziji, če jih sploh imajo, recimo tu https://www.as-span.si/izdelek/03000/mi...
Seveda ko bojo električni avti bolj množični, bo situacija s cenami drugačna. Te gume niso čisto nič posebnega, še slabše so, ker za zoe ne rabiš gum za 190 na uro, ker tolk pač ne gre. Morajo pa imet čim manjši upor, ker ti ni vseeno za doseg, in obenem najbrž ni dobro, da so čisto zanič v dežju. Lahko daš pa navadne gor, ampak potem tovarniški podatek o dosegu še manj drži.
i3 ima pa sploh neke čudne gume.




Meh...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Kar pa zares vsi vemo, je to, da imajo veliki proizvajalci uveljavljeno prodajno in servisno mrežo po vsem svetu, kar je neprimerno bolje, kot če bi morali to šele postaviti.


Sm bil v Avto Volk v Trebnjem in jih povprašal kako je kej z Renault Zoe. Je ravno prišel mimo šef in mi je razložu, da pri njih zadeve ni in nimajo planov da bi kdaj bila, saj nimajo osnovnih pogojev da bi lahko nudili servisno podporo električnim Renaultom. Znanje njihovih serviserjev ne zadošča, oprema njihovih delavnic ne zadošča. Bil je kr mal slabe volje in totalno nenavdušen nad vprašanjem.

Na naslednjem rednem servisu jim bom stisnil roko, se zahvalil za dosedanje storitve in zaželel mnogo sreče v prihodnje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

Kar pa zares vsi vemo, je to, da imajo veliki proizvajalci uveljavljeno prodajno in servisno mrežo po vsem svetu, kar je neprimerno bolje, kot če bi morali to šele postaviti.


Sm bil v Avto Volk v Trebnjem in jih povprašal kako je kej z Renault Zoe. Je ravno prišel mimo šef in mi je razložu, da pri njih zadeve ni in nimajo planov da bi kdaj bila, saj nimajo osnovnih pogojev da bi lahko nudili servisno podporo električnim Renaultom. Znanje njihovih serviserjev ne zadošča, oprema njihovih delavnic ne zadošča. Bil je kr mal slabe volje in totalno nenavdušen nad vprašanjem.

Na naslednjem rednem servisu jim bom stisnil roko, se zahvalil za dosedanje storitve in zaželel mnogo sreče v prihodnje.

Verjetno je kakšen uraden servis v Sloveniji za Zoe, zelo verjetno tudi več? Da pa še vsak ne šaraufa je pa verjetno jasno pri tako mali količini. Fora je da že imaš mrežo trgovcev in serviserjev in jih firma komot prisili, da se prilagodijo še EV-jem. Znanje bo že prišlo ob potrebi, saj danes itak gre vse na priklop na računalnik, potem pa menjanje posameznih modulov. Ostalo pa ni neka znanost.
Seveda pa verjamem, da šefu gre v nos, da nima pojma.

Pri tesli pa imaš drag servis 500km stran, to je za mnoge mal prevelik dodaten minus.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Verjetno je kakšen uraden servis v Sloveniji za Zoe, zelo verjetno tudi več?

Trenutno jih je 5. Koliko jih bo, bomo vidl. Avto Volk pravi da ne namerava bit med njimi.

Fora je da že imaš mrežo trgovcev in serviserjev in jih firma komot prisili, da se prilagodijo še EV-jem.

Kolk je to komot ti bo povedal Nissan.
Al pa BMW, ki svoje uslužbence pošilja v kampe kjer jim kaže slike Muska kot špicparkla, ki jih bo pohrustal, če se ne bodo zbudili.

Neki je suho forumsko nabijanje, drugo pa kruta realnost.

Pri tesli pa imaš drag servis 500km stran, to je za mnoge mal prevelik dodaten minus.

Pri tesli imaš mobilni servis, ki pride k tebi na dom ob uri ko tebi paše.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

In ta mobilni servis bo baziran v Slo kje, da bo v 20 minutah pri tebi? Pa po slikah sodeč sta v kombiju dva velika stroja, eden za nameščanje pnevmatik in drugi za centriranje, pa zadaj ima še 20+ pnevmatik :)).

Če ti pri avtu kakšna malenkost crkne močno dvomim, da ga bo ta mobilna služba sposobna zamenjat.

WarpedGone ::

You are allowed to stay idiot.
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Kar pa zares vsi vemo, je to, da imajo veliki proizvajalci uveljavljeno prodajno in servisno mrežo po vsem svetu, kar je neprimerno bolje, kot če bi morali to šele postaviti.


Sm bil v Avto Volk v Trebnjem in jih povprašal kako je kej z Renault Zoe. Je ravno prišel mimo šef in mi je razložu, da pri njih zadeve ni in nimajo planov da bi kdaj bila, saj nimajo osnovnih pogojev da bi lahko nudili servisno podporo električnim Renaultom. Znanje njihovih serviserjev ne zadošča, oprema njihovih delavnic ne zadošča. Bil je kr mal slabe volje in totalno nenavdušen nad vprašanjem.

Na naslednjem rednem servisu jim bom stisnil roko, se zahvalil za dosedanje storitve in zaželel mnogo sreče v prihodnje.

Električni avto se tako ali tako nikoli ne pokvari, servisa ne potrebuje, brisalce pa lahko zamenjaš sam. Servisa ne potrebuješ - glavno je, da ga lahko kupiš.

Zate pa verjamem, da boš naslednje leto namesto k Volku šel preko ceste v Teslin salon, kjer si boš avto lahko ogledal, šel na testno vožnjo, ga kupil in tudi v skladu z njihovimi priporočili redno in drago servisiral.

VaeVictis ::

Čaki malo a tale Teslin mobilni servis ne deluje v Sloveniji?

Kaj pa bo z našimi Tesla Model 3 naročili?

A jih bomo v Sloveniji servisirali ali ne?

Okapi ::

Musk pravi, da se bo avto itak znal sam na servis zapeljati:))

BigWhale ::

Ce se dost dobr zaletis, se tud zdej sam zapelje. No, mislim, teb ga ni treba peljat. :>

duss ::

Zdravo ljubitelji avtomobilizma, za vas imam eno malo prošnjo. Delam raziskavo na temo dejavnikov odločanja za nakup električnega avtomobila.

Tukaj vidim, da poteka debata na to temo tako da prosim, če bi bil slučajno kdo tako dober in tole izpolnil, mu bom zelo hvaležen.
Če koga zanimajo rezultati mi lahko to napiše na ZS. Po vsej verjetnosti pa bom glede tega sam odprl temo..

URL: https://www.1ka.si/a/131628

lufthammer ::

Trenutno jih je 5. Koliko jih bo, bomo vidl. Avto Volk pravi da ne namerava bit med njimi.


Ah, ti si preveč črnogled.

Ko se bo v vsaki vasi na Slovenskem pojavila potreba po servisiranju električnih avtov, bo tale mojster pri "Avto Volk" verjetno že pod kakšno cipreso in se bo pojavil Avto VOVK, ki bo poslal zaposlene na izobraževanje, da bodo znali kaj takšnega, kar danes avtoelektričarji ne znajo.

Ali pa si tudi ti mnenja, da so električni avti 100% drugačni od bencinarjev, cela znanost in jih bodo znali popravljat le elektro in strojni inženirji, pa še to ne vsi...

specing ::

Toliko trditev v anketi in nobene pozitivne o ceni prevoza, top kek.

duss ::

Ja ja razumem, kaj želiš povedati. Načeloma je jasno, da so tej točki verjetno prihranki poglaviten razlog za nakup. Zato sem se odločal na neinstrumentalne dejavnike... Če bo še kdo izpolnil, ne bom nič jezen. Mi manjka še nekaj deset. 200 jih je težko zbrati!

*sem se osredotočal.

URL: https://www.1ka.si/a/131628

Hvala!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: duss ()

Nikec3 ::

Električni avto je (za dva tedna) podrl rekord na Nürburgring:

List of N%C3%BCrburgring Nordschleife lap times @ Wikipedia



Na drugi fronti Musk grozi, da bo šel iz vseh Trumpovih odborov, če ZDA odstopijo od Pariškega sporazuma:

https://www.bloomberg.com/news/articles...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Roko na srce. Električni avtomobili, brez davka na ICEje, še kar nekaj časa ne bi bili konkurenčni.
Se pa v grobem strinjam, da treba smrdulje dol s cest spravit.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

specing ::

Električni avtomobili so že sedaj precej konkurenčni ICEjem, le pogledati je potrebno celotni strošek avtomobila skozi življensko dobo.

J.McLane ::

Ne če gledaš koliko država dobi od povprečnega avta, subvencija EV ni samo pri nakupu, je tudi pri sami uporabi (letna dajatev, trošarine). Seveda se še mnogo let ni za bati, da bi se to kaj spremenilo in prav je tako, da iniciativa za nakup EV ostaja, ker brez tega bi bil prodor EV na ceste veliko počasnejši.

Če pogledamo en šparovček od avta, ki dela 20k km letno:
- 5 l/100 km dizla = 600 € letno direktno državi
- letna dajatev 62 €

EV s samo vožnjo 20k km letno prispeva kvečjemu 100 € davščin od elektrike.

lufthammer ::

specing je izjavil:

Električni avtomobili so že sedaj precej konkurenčni ICEjem, le pogledati je potrebno celotni strošek avtomobila skozi življensko dobo.

V junijskem Monitorju testirajo mestni "avtomobil" Biro. Ta moped na štirih kolesih zmore 45 na uro, po žgočem soncu se pa voziš v plastični kapsuli - za samomorilce, fila se pa 5 (pet) ur. No in ta stvor stane 7000 ojrov, država da še 3000. Država ti v bistvu kupi akumulator, saj je cena nove baterije 3000. Naj si vsak sam zračuna, kdaj se to splača in koliko je konkurenčen ICEjem....

Vanich ::

Magic1 ::

Vanich je izjavil:

Takole je to na Norveškem.

Tole je pa najvišji komentar, res je s 5 leti pretiraval, vendar Leaf ni daleč od tega:
kad nemaš para ponašaš se racionalno i razumno, kad imaš, baviš se glupostima. a zbog toga kat-tad opališ glavom u zid. norvežani navalili na električne aute koji su skupi do boli, nemaju nikakav domet i baterije koje su 60% vrijednosti auta baciš u smeće svakih 5 godina. i odakle pare za sve to? od prodaje nafte i plina.
Magic

telexdell ::

J.McLane je izjavil:

Ne če gledaš koliko država dobi od povprečnega avta, subvencija EV ni samo pri nakupu, je tudi pri sami uporabi (letna dajatev, trošarine). Seveda se še mnogo let ni za bati, da bi se to kaj spremenilo in prav je tako, da iniciativa za nakup EV ostaja, ker brez tega bi bil prodor EV na ceste veliko počasnejši.

Če pogledamo en šparovček od avta, ki dela 20k km letno:
- 5 l/100 km dizla = 600 € letno direktno državi
- letna dajatev 62 €

EV s samo vožnjo 20k km letno prispeva kvečjemu 100 € davščin od elektrike.

Za 20 k km boš potreboval tam 4000 kWh elektrike. Če boš polnil le v nočni tarifi bo račun (brez prispevka za moč in OVE) tam 319 €. Od tega bo elektrike za 116 € za 203€ raznih prispevkov. Ob tem pa še upoštevaj, da se elektrika pridela v hidro ali sončnih elektrarnah...(torej doma) nafta pa se kupuje na drugih celinah in torej damo 500€ nekomu drugemu. Če torej potegnemo črto:
elektrika: 319 € ostane doma
diesel 600€ ostane doma, 500 € damo Arabcem

PS- doma pa ostane tudi CO2, benzeni, saje...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::

Res je, ampak vseeno tistih 600€ država lahko direktno pokuri kakor hoče, od elektrike je takega prostega denarja kvečjemu 60€, ostalo se porabi za točno določene stvari (omrežje, energija), res da doma ampak to ni stvar, ki bi reševala državni proračun tako kot ga trošarina.

jernejl ::

Če boš polnil le v nočni tarifi bo račun (brez prispevka za moč in OVE) tam 319 €. Od tega bo elektrike za 116 € za 203€ raznih prispevkov.

Če je pri dizlu za 600€ prispevkov državi (pri 20kkm), jih bo pri elektriki v povrečju tudi. Danes še ne, ko bo električnih avtov dovolj, pa prav gotovo.

Ob tem pa še upoštevaj, da se elektrika pridela v hidro ali sončnih elektrarnah...

Dokler gradimo termoelektrarne, je take predpostavke težko upoštevati.

diesel 600€ ostane doma, 500 € damo Arabcem

Koliko pa damo kitajcem, afričanom... za baterije in sončne panele? Baterije poceni ravno niso.

PS- doma pa ostane tudi CO2, benzeni, saje...

Baterije se pa v naravi kar razgradijo?

vostok_1 ::

lufthammer je izjavil:

specing je izjavil:

Električni avtomobili so že sedaj precej konkurenčni ICEjem, le pogledati je potrebno celotni strošek avtomobila skozi življensko dobo.

V junijskem Monitorju testirajo mestni "avtomobil" Biro. Ta moped na štirih kolesih zmore 45 na uro, po žgočem soncu se pa voziš v plastični kapsuli - za samomorilce, fila se pa 5 (pet) ur. No in ta stvor stane 7000 ojrov, država da še 3000. Država ti v bistvu kupi akumulator, saj je cena nove baterije 3000. Naj si vsak sam zračuna, kdaj se to splača in koliko je konkurenčen ICEjem....




That looks terrible.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

pegasus ::

But is all you need 80% of the time.
Za tistih 20% si pa želim bolj enostavnega procesa najema ... trenutni pri rent-a-carih je obup.

specing ::

lufthammer je izjavil:


V junijskem Monitorju testirajo mestni "avtomobil" Biro. Ta moped na štirih kolesih zmore 45 na uro, po žgočem soncu se pa voziš v plastični kapsuli - za samomorilce, fila se pa 5 (pet) ur. No in ta stvor stane 7000 ojrov, država da še 3000. Država ti v bistvu kupi akumulator, saj je cena nove baterije 3000. Naj si vsak sam zračuna, kdaj se to splača in koliko je konkurenčen ICEjem....


To se sliši kot da masovna proizvodnja dela čudeže. Sicer je pa tema o električnih avtomobilih in ne rikšah.

vostok_1 ::

Yes. Ampak ne rabijo take grdobe proizvajat. Zgleda kot gondola, pa še gondole so bolj aerodinamične kot to.

Glede cene. To je preveč, da. Ampak to so maloserijske cene.
V resnici taka zadeva bi morala nova bit tam nekje kot kak branded moped. Ca. 3000k nov.
Ampak brez masovne proizvodnje baterij ne bo nič od tega.


PS. so mi tej norvežani smešni. Bluzijo kako treba zmanjšat CO2, global warming n shit, pa pogledaš v kakih bajtah živijo. Pa itak vsak član svoj avto, električni gor ali dol. Mislim, da so potrošli svoj CO2 kupon za 100 let vnaprej.
Ne gre to tako dragi moji.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

J.McLane ::

Zadeva je enostavna ko bo razmerje 50:50, bo država od dizla pobrala 900€ (pač še višja trošarina) od električnega pa 300€ (pri elektriki ali pa letni dajatvi), pa je na istem. Razmerja 50:50 pa v naslednjih 30 letih ne bomo dosegli, tako da danes to ne more vplivati na na nakup EV.

Baterije pa se ne vrže kar na odpad, je tudi iztrošena preveč dragocena, da bi naredil kaj takega.

specing ::

jernejl je izjavil:


Če je pri dizlu za 600€ prispevkov državi (pri 20kkm), jih bo pri elektriki v povrečju tudi. Danes še ne, ko bo električnih avtov dovolj, pa prav gotovo.


In se bodo sončni paneli še bolj izplačali!


PS- doma pa ostane tudi CO2, benzeni, saje...

Baterije se pa v naravi kar razgradijo?


Baterije lahko sprejmeš v predelovalni center in jih tam organizirano recikliraš(!). To je mnogo, mnogo, mnogo bolje od onesnaževanja vsepovprek z ICEji

Invictus ::

specing je izjavil:


Baterije lahko sprejmeš v predelovalni center in jih tam organizirano recikliraš(!). To je mnogo, mnogo, mnogo bolje od onesnaževanja vsepovprek z ICEji

Samo dokler se ne zgodi KEMIS...

Oz. prepelješ v Azijo, kjer to vržejo na en kup... Ekološko...

http://content.time.com/time/photogalle...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

specing ::

Invictus je izjavil:

specing je izjavil:


Baterije lahko sprejmeš v predelovalni center in jih tam organizirano recikliraš(!). To je mnogo, mnogo, mnogo bolje od onesnaževanja vsepovprek z ICEji

Samo dokler se ne zgodi KEMIS...


Torej je bolje vsak dan onesnaževati vsepovprek ali kaj?

specing je izjavil:



Oz. prepelješ v Azijo, kjer to vržejo na en kup... Ekološko...

http://content.time.com/time/photogalle...



The city of Guiyu is home to 5,500 businesses devoted to processing discarded electronics, known as e-waste. According to local websites, the region dismantles 1.5 million pounds of junked computers, cell phones and other devices a year.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: specing ()

vostok_1 ::

Invictus je izjavil:

specing je izjavil:


Baterije lahko sprejmeš v predelovalni center in jih tam organizirano recikliraš(!). To je mnogo, mnogo, mnogo bolje od onesnaževanja vsepovprek z ICEji

Samo dokler se ne zgodi KEMIS...

Oz. prepelješ v Azijo, kjer to vržejo na en kup... Ekološko...

http://content.time.com/time/photogalle...


Ne seri daj. Baterije so eno, odpadne tipkovnice drugo.

To da se zasuva tretje svetovne države s temi smetmi je pač tud tvoja krivda, da pogosto menjuješ zadeve.


Sicer pa danes me je zasmradu en najnovejši Audi A4 TDI. Šteti so vam dnevi fantje. Get on the bandwagon.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

telexdell ::

Invictus je izjavil:

specing je izjavil:


Baterije lahko sprejmeš v predelovalni center in jih tam organizirano recikliraš(!). To je mnogo, mnogo, mnogo bolje od onesnaževanja vsepovprek z ICEji

Samo dokler se ne zgodi KEMIS...

Oz. prepelješ v Azijo, kjer to vržejo na en kup... Ekološko...

http://content.time.com/time/photogalle...

Praktično 100% baterij za avtomobil, katere kupiš danes so narejene iz recikliranega svinca. Podobna bo stvar z LiPo baterijami, ko jih bo na trgu dovolj, da se bo izplačalo postaviti tovarno.

Po EU uredbi pa podjetje ali posameznik ne sme izvažati nevarnih odpadkov iz ozemlja EU. Lahko pa jih uvažamo iz tretjih držav.

PS-To pa predvsem iz razloga, ker so za nekoga nevarni odpadki prava zlata jama za tistega, kateri jih zna neškodljivo predelati v nove surovine. Torej se ne iztrošene baterije ne bodo vozile v Azijo.Se pa zna zgoditi, da se bodo od tam vozile k nam.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

lufthammer ::

Sicer pa danes me je zasmradu en najnovejši Audi A4 TDI. Šteti so vam dnevi fantje. Get on the bandwagon.

Ja, prav smešno! Imajo denar za ne prav poceni dizla, za filter, ki ga ne znajo regenerirat, pa zmanjka 500€... Če je dizel, kot jih delajo sedaj, pravilno vzdrževan, ga ne boš niti slišal nizi zavohal. Več škode naredi prah obrabljanja gum in zavornih oblog.

Ah, bremze morajo imet pa tudi Tesle..., pa gume se obrabljajo dosti hitreje, kot pri normalnem ICE.

In dizle še kar delajo in delajo:P

WarpedGone ::

Ah, bremze morajo imet pa tudi Tesle..

Regenerative braking ... ko original zavore niso več potrošni material ampak dočakajo odpis vozila.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

lufthammer je izjavil:

In dizle še kar delajo in delajo:P

Volvo jih ne bo več razvijal.

https://arstechnica.com/cars/2017/05/vo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

A Volvo ima dejansko svoje mašine?!? Ker se še spomnim časov, ko si za isti model različnih letnikov imel VW oz. Renault mašine ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

eko_2k4 ::

Če se bo tole razvilo do praktične uporabe, bomo tankali elektrolit namesto elektrike:
https://techxplore.com/news/2017-06-ins...

vostok_1 ::

lufthammer je izjavil:

Sicer pa danes me je zasmradu en najnovejši Audi A4 TDI. Šteti so vam dnevi fantje. Get on the bandwagon.

Ja, prav smešno! Imajo denar za ne prav poceni dizla, za filter, ki ga ne znajo regenerirat, pa zmanjka 500€... Če je dizel, kot jih delajo sedaj, pravilno vzdrževan, ga ne boš niti slišal nizi zavohal. Več škode naredi prah obrabljanja gum in zavornih oblog.

Ah, bremze morajo imet pa tudi Tesle..., pa gume se obrabljajo dosti hitreje, kot pri normalnem ICE.

In dizle še kar delajo in delajo:P


https://www.audiusa.com/models/audi-a4

Tak model je bil. Imel je tiste "Knight Rider" type smernike, ki scrolajo namesto sam utripajo.

Če sem prav pogledal, to pomeni da ne more bit starejši od letnika 2016.
Govorimo o največ letu in pol starem, višjerazrednem avtu...koliko vzdrževanja pa rabi v takem času?

Pa še vedno mi je tako zagiftal kabino, da sem moral zapreti okna in ugasniti ventilator.

Dizli za lokalni promet so kriminal...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Če se bo tole razvilo do praktične uporabe, bomo tankali elektrolit namesto elektrike:
https://techxplore.com/news/2017-06-ins...

Analogija metadonu za heorinske odvisnike... đanki si ni sposoben predstavljat sveta v katerem nima svojega dilerja.

Kuhanje biodizla, kuhanje elektrolitov, kuhanje vodika, ... whaktever, samo da se bo še vedno furalo na na črpalke in plačevalo za energijo.

V prihodnosti bo energija brezplačna. Plačalo se bo za produkcijske kapacitete.
Obstoječe baterije so že povsem dovolj dobre, le ~1500x premalo se jih izdela.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

Regenerative braking ... ko original zavore niso več potrošni material ampak dočakajo odpis vozila.

No, glih 20 let ne bodo zdržale. Je pa za teslo po mestu kar zoprno vozit, se mu nonstop štop lampe prižigajo.


Volvo jih ne bo več razvijal.


Jih ne bo, oni bi oz oni bodo...
"the future is electric". Ja, res je, a baterije jim bo pa Božiček nosil? (Kdo je že to rekel?)

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

lufthammer je izjavil:

Regenerative braking ... ko original zavore niso več potrošni material ampak dočakajo odpis vozila.

No, glih 20 let ne bodo zdržale. Je pa za teslo po mestu kar zoprno vozit, se mu nonstop štop lampe prižigajo.

Se pa zaradi večje mase kakšni drugi deli bolj obrabljajo in jih je treba menjati prej.

V prihodnosti bo energija brezplačna.

Energija je že od nastanka vesolja brezplačna.
Pretvarjanje iz ene oblike v drugo in shranjevanje pa nista zastonj.
Gorivo samo po sebi je sicer že danes zelo poceni. Liter dizla stane pred dajatvami manj kot pol evra. S pol evra (brze dajatev) lahko prevoziš 20km. V strukturi vseh stroškov vozila to ni ravno veliko. Ko pa cesar pristavi svoj pisker, se strošek energenta potroji. In cesar bo zmeraj dobil svoj del, tudi če bodo ljudje skrivaj gojili elektriko na podstrešjih ali v kleteh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::

Je pa za teslo po mestu kar zoprno vozit

Se nebi raje vozil Z kot pa za ZA?
Maš čudne fetiše ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Itak, da se je zoprno, jaz ti predlagam, da, če se le da, vmes spustiš enga nemškega dizla. Milina.

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:

Je pa za teslo po mestu kar zoprno vozit

Se nebi raje vozil Z kot pa za ZA?
Maš čudne fetiše ...

Tudi ko sem se vozil Z, sem se nekaj časa ZA (ne v LJ). Temu ne uideš, ko jih bo enkrat dovolj na cestah.

Nikec3 ::

Iz tega članka:

https://avto.finance.si/8857610/Toyota-...

Z novo litij-ionsko baterijo z zmogljivostjo 8,8 kilovatne ure, kar je še enkrat več kot prej, so povečali električni doseg s prejšnjih 25 na 50 kilometrov.

Teža baterije je poskočila za spoštljivih 59 odstotkov, na 130 kilogramov, prej je bila njena prostornina 92, zdaj pa 173 litrov. To je zmanjšalo prtljažni prostor, odvzelo en zadnji sedež, kar seveda ni v prid uporabnosti avtomobila.

A pri Toyoti so se odločili, da bodo vgradili baterijsko tehnologijo iz leta 1992?

8,8 kWh in 130 kg. Pri taki energijski gostoti bi imela največja Teslina baterija 1500 kg! 8-O;((
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

duss ::

Bom prilepil kar en del iz mojega dela. Koliko je za verjeti raziskavam naj presodi vsak posameznik...

Eno izmed pogostejših vprašanj v zvezi s tem je vezano na proces proizvodnje in razgradnje baterij. V raziskavi avtorjev Nealer et al. (2015) na ameriškem trgu so bili zajeti vsi vplivi na okolje - od materialov potrebnih za izdelavo avtomobila, uporabe avtomobila, proizvodnje električne energije in na koncu življenjske poti tudi uničenje/recikliranje obeh tipov vozil. V raziskavo sta bila vključena dva najbolj popularna električna avtomobila Nissan Leaf (srednji razred) in Tesla S (višji razred). Na drugi strani sta bili za primerjavo izbrana dva primerljiva avtomobila z motorjem z bencinskim izgorevanjem na voljo na ameriškem trgu. Gledano v celotnem življenjskem ciklu električni avtomobili (povprečno) proizvedejo več kot pol manj emisij toplogrednih plinov v primerjavi z avtomobili z notranjim izgorevanjem. Trenutno sama proizvodnja električnega avtomobila res bolj vpliva na onesnaževanje okolja, a se ta presežek izniči že v 6-16 mesecih povprečne uporabe le-tega.Električni avto v celotnem življenjskem ciklu že sedaj proizvede enako emisij kot avtomobil z povprečno porabo 4,2 l/100 km. Ko pa bo več energije proizvedene iz obnovljivih virov pa bodo številke še bolj govorile v prid električnih avtomobilov.

Pa še 1krat povezava do ankete: https://www.1ka.si/a/131628 (obljubim, da je zadnjič) :) Imam 240 anket, pa mentorica še kar ni zadovoljna...
««
407 / 1139
»»