» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
408 / 1139
»»

-valvoline- ::

Tema je stara 10+ let. Kolk EV fahrerjev je tle na forumu? Upam stavit da v naslednjih 10 let se prav nic ne bo spremenilo. Tu in tam kasen ministrski sincek bo paradiral z nekim richmans EVjem, in tu se bo koncalo. Ko se primete denarnice EV vam pa ne disi prevec. Se slabse bo k bo konc idiotskega subvencioniranja.

vostok_1 je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Sicer pa danes me je zasmradu en najnovejši Audi A4 TDI. Šteti so vam dnevi fantje. Get on the bandwagon.

Ja, prav smešno! Imajo denar za ne prav poceni dizla, za filter, ki ga ne znajo regenerirat, pa zmanjka 500EUR... Če je dizel, kot jih delajo sedaj, pravilno vzdrževan, ga ne boš niti slišal nizi zavohal. Več škode naredi prah obrabljanja gum in zavornih oblog.

Ah, bremze morajo imet pa tudi Tesle..., pa gume se obrabljajo dosti hitreje, kot pri normalnem ICE.

In dizle še kar delajo in delajo:P


https://www.audiusa.com/models/audi-a4

Tak model je bil. Imel je tiste "Knight Rider" type smernike, ki scrolajo namesto sam utripajo.

Če sem prav pogledal, to pomeni da ne more bit starejši od letnika 2016.
Govorimo o največ letu in pol starem, višjerazrednem avtu...koliko vzdrževanja pa rabi v takem času?

Pa še vedno mi je tako zagiftal kabino, da sem moral zapreti okna in ugasniti ventilator.

Dizli za lokalni promet so kriminal...

Seveda ce je vse cipirano in naspanano z DPF delete, zaenkrat ni zakona ki bi tega preprecil. Moral bi uvest mobilne kontrole za meritev KW in izpusne pline, tako kot so za cvicek. Ce je moc recimo 5%+ vec tovarnisko navedene kazen, ce dpfja ni kazen itn... In s cem se pa ti prevazas?

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

jernejl je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Regenerative braking ... ko original zavore niso več potrošni material ampak dočakajo odpis vozila.

No, glih 20 let ne bodo zdržale. Je pa za teslo po mestu kar zoprno vozit, se mu nonstop štop lampe prižigajo.

Se pa zaradi večje mase kakšni drugi deli bolj obrabljajo in jih je treba menjati prej.

V prihodnosti bo energija brezplačna.

Energija je že od nastanka vesolja brezplačna.
Pretvarjanje iz ene oblike v drugo in shranjevanje pa nista zastonj.
Gorivo samo po sebi je sicer že danes zelo poceni. Liter dizla stane pred dajatvami manj kot pol evra. S pol evra (brze dajatev) lahko prevoziš 20km. V strukturi vseh stroškov vozila to ni ravno veliko. Ko pa cesar pristavi svoj pisker, se strošek energenta potroji. In cesar bo zmeraj dobil svoj del, tudi če bodo ljudje skrivaj gojili elektriko na podstrešjih ali v kleteh.

KG metana (CNG) je brez dajatev okrog 25-30c, kg metana vsebuje 10-15% vec energije kot liter nafte. Z pol evra kot si napisal torej brez dajatev prevozis 30-40km, kar je skoraj podobno EV stevilkam. Ni mi jasno zakaj se CNG ni prejel, sploh pa v slo je stanje porazno. Je dalec najcistejsi in najcenejsi energent.
Jaz bi si takoj prpelu avto predelan na CNG ce bi mev kje tankat seveda da bo cng z normalno ceno, ne da ti nabijajo 100%+ marzo gor.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

WarpedGone ::

Learn engineering: How does an EV work?
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

-valvoline- je izjavil:

Tema je stara 10+ let. Kolk EV fahrerjev je tle na forumu? Upam stavit da v naslednjih 10 let se prav nic ne bo spremenilo. Tu in tam kasen ministrski sincek bo paradiral z nekim richmans EVjem, in tu se bo koncalo. Ko se primete denarnice EV vam pa ne disi prevec. Se slabse bo k bo konc idiotskega subvencioniranja.

vostok_1 je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Sicer pa danes me je zasmradu en najnovejši Audi A4 TDI. Šteti so vam dnevi fantje. Get on the bandwagon.

Ja, prav smešno! Imajo denar za ne prav poceni dizla, za filter, ki ga ne znajo regenerirat, pa zmanjka 500EUR... Če je dizel, kot jih delajo sedaj, pravilno vzdrževan, ga ne boš niti slišal nizi zavohal. Več škode naredi prah obrabljanja gum in zavornih oblog.

Ah, bremze morajo imet pa tudi Tesle..., pa gume se obrabljajo dosti hitreje, kot pri normalnem ICE.

In dizle še kar delajo in delajo:P


https://www.audiusa.com/models/audi-a4

Tak model je bil. Imel je tiste "Knight Rider" type smernike, ki scrolajo namesto sam utripajo.

Če sem prav pogledal, to pomeni da ne more bit starejši od letnika 2016.
Govorimo o največ letu in pol starem, višjerazrednem avtu...koliko vzdrževanja pa rabi v takem času?

Pa še vedno mi je tako zagiftal kabino, da sem moral zapreti okna in ugasniti ventilator.

Dizli za lokalni promet so kriminal...

Seveda ce je vse cipirano in naspanano z DPF delete, zaenkrat ni zakona ki bi tega preprecil. Moral bi uvest mobilne kontrole za meritev KW in izpusne pline, tako kot so za cvicek. Ce je moc recimo 5%+ vec tovarnisko navedene kazen, ce dpfja ni kazen itn... In s cem se pa ti prevazas?


Kdo čipira tako klaso avta, ki je še v garanciji?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Magic1 ::

Sej je večina ne, sam novi itak niso tako problematični. Tista 5+ let stara dizel jajca so problematična. Sej tudi tehničnega ni prve 4 leta...
Magic

WarpedGone ::

Hrvaška dobiva 3 (tri) nove Supercharger lokacije:
- Zagreb, 6 priključkov
- Otočac, 6 priključkov
- Vrgorac , 4 priključki

Vse tri trenutno v izgradnji, online še pred poletjem.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Poletje se je pravzaprav že začelo.
Verjetno si mislil pred poletno turistično sezono.

Okapi ::

Čisto tako, mimogrede, poletje se začne 21. junija.

RedDrake ::

Čisto tako, mimogrede, meteorološko poletje (ki definira povprečno vreme), se začne 1. junija in konča 31. avgusta.
To nekako tudi sovpada z visokimi temperaturami in povprečnim vremenom.
September, kljub temu, da v dveh tretjinah še paše pod poletje, nekako ne nudi več tistih pravih poletnih užitkov reda 30+ stopinj z vročinskimi nevihtami.

Okapi ::

Meteorološko podnebje je brezvezna izmišljotina, ker ni vezano na prav noben naravni pojav. Včasih (oziroma ponekod) je vroče že maja, včasih junija pada sneg. Vreme se požvižga na človeški koledar. In ne, ne definira povprečnega vremena. Se grem stavit, kar hočeš, da se statistično gledano 1. junija prav nobega opazna sprememba ne zgodi, ne glede na to, kako stvar statistično zastaviš (recimo, najtoplejših 91 dni v kosu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

BMW USA Sales Down Dramatically -- Tesla Model 3 Hitting Already?



Kaj je ST košer interpretacija?
Da so USA enako pomembne Spodnji Duplek?
Da so to stari modeli, ki odhajajo?
Don't be a bagdhad bob ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Razlogov je lahko veliko, ampak najbrž Teslino vozilo (ki ga sploh še ni zares na trgu) to ni 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

M3 je zares na trgu že dobro leto, de-facto so prodal že pol milijona primerkov.
Sam dostavili jih še niso, kar ostalim proizvajalcem vozil ne pomaga čisto nič.
Zaradi M3 se je v zadnjem letu prodalo ~pol milijona drugih vozil manj.

Wake up and smell the coffie.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Ravno sem si skuhal kavo ... in je kar dobra moram reči:) ... ampak "neobstoječe" vozilo na trgu zagotovo ne more biti glavni razlog za kakršenkoli upad prodaje8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

M3 je zares na trgu že dobro leto, de-facto so prodal že pol milijona primerkov.

dokler ni plačana celotna kupnina avta, pač nemorš govorit o prodaji. Vprašanje kakšen delež 1k vplačil se bo dejansko realiziralo v prodajo. Eno je izkašljat 1k, drugo pa 40k+
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Govorim o efektu na trgu.
Pol milijona potencialnih kupcev avtomobilov je vplačalo novo vozilo pri novem ponudniku.
Če tega nebi storili bi znaten delež teh osebkov vplačal/kupil vozilo pri starih ponudnikih.
Nekaj teh vplačnikov, je medtem kupilo tut kar drug nov avto ampak jih lahko zanemarimo.
Ostane posledica, da so stari prodajalci "zgubili" pol milijona kupcev.

Govorim o pol milijona, ker me ne briga al gre za 450k, 500k ali 550k oseb. Irelevantno.
Zgornji limit je 600k oseb.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

hojnikb je izjavil:

M3 je zares na trgu že dobro leto, de-facto so prodal že pol milijona primerkov.

dokler ni plačana celotna kupnina avta, pač nemorš govorit o prodaji. Vprašanje kakšen delež 1k vplačil se bo dejansko realiziralo v prodajo. Eno je izkašljat 1k, drugo pa 40k+

Sej ni važno. Če je nekdo plačal 1000 $ in zaradi tega ni kupil drugega avta, ker čaka na M3, potem to še kako vpliva na prodajo drugih znamk.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

BMW USA Sales Down Dramatically -- Tesla Model 3 Hitting Already?


Kaj je ST košer interpretacija?
Da so USA enako pomembne Spodnji Duplek?

Za razliko od tebe se ostali ne obremenjujemo s Spodnjim Duplekom. BMW dosega rekordno prodajo - prodaja torej raste. Jasno pa je, da ne more rasti tako hitro, kot lahko zraste ena manufaktura, ki proizvede bistveno manj avtomobilov kot revoz.

BMW brand sales in the year-to-date increased 6.2% compared with the same period last year, with a record total of 668,095 vehicles delivered to customers around the world. The brand achieved its best-ever April with global sales totalling 164,641 units, an increase of 9.4% on the same month last year.

vir

M3 je zares na trgu že dobro leto, de-facto so prodal že pol milijona primerkov.

Prav nobenega še niso prodali, le nekaj akontacij so pobrali. Za razliko od BMW, ki pa je letos dejansko prodal že skoraj milijon vozil.

WarpedGone ::

Za razliko od tebe se ostali ne obremenjujemo s Spodnjim Duplekom.

Šizofrenija muč?

BMW dosega rekordno prodajo

Mogoče v spodnjem dupleku, v US of A ne.

Jasno pa je, da ne more rasti tako hitro

Njihova negativna rast je zelo hitra.

Prav nobenega še niso prodali, le nekaj akontacij so pobrali.

Več kot pol milijona je nekaj.

ST inteligenzza at its 'best'.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

No w1, a bo tvoj prvi EV tesla model 3 al bos se cakal?

WarpedGone ::

Pismen ne postaneš tako, da v nedogled ponavljaš isto vprašanje ampak da se naučiš brat in prebereš že zdavnaj napisan odgovor.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Globalno skoraj vsi proizvajalci rastejo na racun kitajske. Nekateri bolj nekateri manj. Vprasanje pa kaksni so tam dobicki. Morda so celo vecji, ampak tudi ostanejo tam. Amerika in Evropa sta pa postala zajebana trzisca, in tu se vidi kdo je kaj vreden. Ce bo m3 raztrgal bmw 3 v ameriki in evropi, ne bo nikogar brigalo ce je na kitajskem situacija stokrat obrnjena. No, ze ce se bo to zgodilo v ameriki, bo bmw v problemih, filozofskih.

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

M3 je zares na trgu že dobro leto, de-facto so prodal že pol milijona primerkov.
Sam dostavili jih še niso, kar ostalim proizvajalcem vozil ne pomaga čisto nič.
Zaradi M3 se je v zadnjem letu prodalo ~pol milijona drugih vozil manj.

Wake up and smell the coffie.


?


BMW did it FIRST !
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

nice e30 right there. Vsaj en lep avto v tej temi :))
#brezpodpisa

RedDrake ::

Okapi je izjavil:

Meteorološko podnebje je brezvezna izmišljotina, ker ni vezano na prav noben naravni pojav. Včasih (oziroma ponekod) je vroče že maja, včasih junija pada sneg. Vreme se požvižga na človeški koledar. In ne, ne definira povprečnega vremena. Se grem stavit, kar hočeš, da se statistično gledano 1. junija prav nobega opazna sprememba ne zgodi, ne glede na to, kako stvar statistično zastaviš (recimo, najtoplejših 91 dni v kosu).

Se opravičujem za offtopic, tole bo zadnji post, če bo O' želel nadaljevati, lahko v drugi temi.
V zadnjih 50-ih letih so se najtoplejši trije meseci začeli na skoraj vse možne datume, od 19. maja do 29. junija.
10% se jih začne 2. junija, kar je hkrati največji posamezni delež nekega datuma v razporeditvi.
Mediana je 7. junij, vsa omembe vredna koncentracija je med 24. majem in 16. junijem.
Kot rečeno, meteorološko poletje je čas vročinskih valov, vročinskih neviht in relativno suhega vremena.
September ima statistično precej malo teh pojavov, v primerjavi z junijem.

VaeVictis ::

BTW boljše vprašanje, ki bo morda begalo Teslo in "preroka" Muska je, koliko ljudi bo tudi v resnici plačalo Model 3 in koliko jih bo potegnilo ven denar, ko bo enkrat Model 3 predstavljen in na voljo za nakup?

ps: Zakaj "naš prerok" Musk nima svoje hiše še pokrite s Tesla strešniki?

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

TSLA (Tesla): $58.70B
BAMXF (BMW): $57.94B

Kdo je danes dežurni Bagdad Bob?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

When you are the CEO of a company walking on stage in front of hundreds of your shareholders, as CEOs do during their annual shareholders meeting, it's always a plus if your stock is doing well. It's even better if it just hit a new all-time high.

That's exactly what is happening with Tesla.

The automaker's stock just hit a new all-time high of $347 just as the company is about to hold its annual shareholder meeting tomorrow.


Scrap that $347, it's already $357 and still rising strong.
Kdo mi je že utrujal, da naj prodam, ko je bla stvar okrog 290?
Kdo je že utrujal, kako veliki ne vohajo EV ker ni trga, profita?
Kako bojo kr takoj pomalcal malo teslo, ko jim bo to zadišalo?

Danes tesla ni niti pod razno več majhna, danes je večja od BMW za 5%, od GM za 20%,
od Forda za 39%, od NIssana,a 42%, od Audija za 98%, od renaulta za 120%.

Mercedes je trenutno še večji za 30%. Če bodo šle stvari po pričakovanih tirih ob koncu leta temu več ne bo tako. Toyota je trenutno še 3x večja od tesle ampak če mislijo še nekaj časa razvijat leteče avte potem jim bog pomagaj.

Kaj čem dokazat?
U bistvu nič, sam mal ogledala nastavljam vaši zahojenosti.
10 let zgodovine in še vedno bluzite točno enake zahojenosti.
Kdor je mel kej med ušesi je imel in ima še šanso dobro zaslužit.
To kar se dogaja s teslo se še v zgodovini ni zgodilo. Masovni pretok kapitala iz crkujoče industrije v novo industrijo. S tem da je nova trenutno zastopana praktično z enim samim predstavnikom. Sami boste svoje ne/sreče kovači.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Dejte se lepo obnasat.

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Sami boste svoje ne/sreče kovači.
A to v trenutkih osebnega dvoma potrebuješ malo spodbude za splošni dvig samozavesti? Ali samo skrbiš, da tema ostane na prvi strani?

Kakšno je resnično stanje z vrednostjo Teslinih delnic se bo videlo ob tem času čez dve leti. Ti upaš v idealni scenarij (da se bodo vse Muskove napovedi uresničile), nekateri pa špekulirajo s padcem delnic in so prepričani, da se bo Muskov grad v oblakih sesul, ko bo postalo jasno, da ne morejo narediti toliko avtov, kot napovedujejo, da se avti kvarijo bolj, kot so pripravljeni odpuščati največji verniki, da obljubljeni avtopilot še dolgo ne bo znal sam voziti avta ... Kaj boš rekel, če se bo izkazalo, da boš moral na svojo trojko čakati pet let?

WarpedGone ::

Kakšno je resnično stanje z vrednostjo Teslinih delnic se bo videlo ob tem času čez dve leti.

Kaj magičnega pa bo takrat, da bo ravno tisto takrat resnično stanje?
Kaj posebnega bo na 6.6.2019?
Lepo kažeš fundamentalno nerazumevanje stvari, resnično stanje je vsak dan znova.

Kaj boš rekel, če se bo izkazalo, da boš moral na svojo trojko čakati pet let?

Ti bom povedal čez 5 let. Kaj boš rekel ti, če jo dobim v '18? Da si se motil? Seveda ne, naduto boš pametoval naprej v svojem starem stilu, neomajan od vseh porazov.

No, moja M3 je že brezplačna. Good enough.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Zakaj bi čakal na M3, če je pa M3 že tukaj? Danes!

Oziroma je bil že leta 20128-)


... ampak očitno mislijo res pri BMW-ju imeti v prihodnosti tudi električne M modele, še prej pa hibride.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

Kdor je mel kej med ušesi je imel in ima še šanso dobro zaslužit.

zaslužek z balonom je v zadnjem času kvečjemu bitcoin, ji je v tem obdobju pridobil mnogo več kot tesla.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

... ampak očitno mislijo res pri BMW-ju imeti v prihodnosti tudi električne M modele...


Ja, čez 3 leta mogoče pride par kosov na cesto. Brez masovne proizvodnje baterij so v naprej opleli. 500km dosega = 100kWh, 100.000 vozil letno = 10 GWh. Čas postavitve takšne fabrike je vsaj 3 leta po prvem buldožerju. Zaenkrat ni buldožerjev niti birokratov. Zaenkrat so kampi kjer se BWM ubada sam s sabo in svoje lastne zaposlene straši z Muskom kot s špicparkolom ki jih bo odnesel, če ne bodo pridni.
Ti to zbuja zaupanje v njih?

@hojnik:
Sami boste svoje ne/sreče kovači.

Profit čaka v prihodnosti, ne v preteklosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

... ampak očitno mislijo res pri BMW-ju imeti v prihodnosti tudi električne M modele...


Ja, čez 3 leta mogoče pride par kosov na cesto. Brez masovne proizvodnje baterij so v naprej opleli. 500km dosega = 100kWh, 100.000 vozil letno = 10 GWh. Čas postavitve takšne fabrike je vsaj 3 leta po prvem buldožerju. Zaenkrat ni buldožerjev niti birokratov. Zaenkrat so kampi kjer se BWM ubada sam s sabo in svoje lastne zaposlene straši z Muskom kot s špicparkolom ki jih bo odnesel, če ne bodo pridni.
Ti to zbuja zaupanje v njih?

@hojnik:
Sami boste svoje ne/sreče kovači.

Profit čaka v prihodnosti, ne v preteklosti.

Mas mogoce kasno enronovo delnico? Sportne stave so bolj ziher k napovedovat kaj se bo z teslo zgodilo cez par let.

hojnikb ::

Profit čaka v prihodnosti, ne v preteklosti.

exactly. z kriptovalutami je lahko lep profit v krajsem casu. samo poglej prirast bicoina v zadnjih 3 mesecih.

pa se druge bonitete so, koker z oldskul borznim poslovanjem.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Na začetku prodaje Model 3 bo izbira raznih paketov in opcij okrnjena, Po Muskovih besedah bo konfigurator na voljo Julija "it's kind of going to be like what color do you want and what size of wheels do you want"

http://insideevs.com/full-recap-tesla-s...

Me pa zanima kakšen vpliv bo imela prodaja Model 3 na ceno delnice, namreč veliko vernikov v Teslo je prihranke za M3 naložilo v delnice. Ko bo proizvodna stekla na polno pričakujem kar nekaj pritiska na prodajni strani, ne pravim da bo cena padla kot kamen, samo nek dodaten prodajni pritisk se zna zgoditi. W1, boš ti prodajal delnice ko boš vplačeval avto? Svetujem ti, da jih prodaš pred koncem leta 2017.

kow ::

Warpi verjame, da je potencial njihove kapitalizacije trenutna velikost Appla. Zakaj bi torej prodajal...
Zanj je to kvecjemu dodatna nakupna priloznost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Okapi ::

Vprašanje je bolj, zakaj bi zdaj kupoval model 3, če verjameš, da bodo delnice zraste do 5000 dolarjev. Že teh 1000 dolarjev depozita je zapravljen denar, ki bi ga lahko oplemenitil. Vse prihranke bi bilo treba vložiti v delnice, ko jih boš podeseteril, pa kupiš boljši avto, hišo in jahto.;)

kow ::

Ne oporekam ;)

WarpedGone ::

Warpi verjame, da je potencial njihove kapitalizacije trenutna velikost Appla.


Mnogokratnik.
Ampak tega niste sposobni razumet, kaj šele sprejet.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Ok, potem je vprašanje ali boš prodajal delnice ali boš vzel kredit za nakup Model 3?

WarpedGone ::

Verjetno kredit ali lizing in sprotno odplačevanje do nadaljnega, ampak to je OT.

OnTopic je, da bodo prve dostave končnim kupcem naslednji mesec. Septembra pa predstavitev električnega šleparja. You read that right.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Vem, saj sem zgoraj linkal novico.

Pa veliko sreče, tako z nakupom M3 kot z vrednostjo delnice, vmes bo kakšen "hickup" ampak na dolgi rok (15 let) je tudi trenutno vrednotenje ugodno.

WarpedGone ::

Hvala.

Ena še bol onTopic zadeva je detajl, ki ga je Elon navrgu na zadnjem ShareHolder mitingu. Vprašal so ga, če namerava narest tut električni avijon. Odgovor je bil, da trenutna energetska gostota baterij (~250 Wh/kg) žal še ne zadošča za uporabna letala, da je potrebnih vsaj kakih 400 do 500 Wh/kg. Nato pa bomba: "čez kakšnih 5 let bo to možno".

Najboljše hkrati najcenejše in hkrati najbolj množino proizvajane baterije. "Konkurenca" dela kaj?
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Pipistrel že dela električna ultralahka letala. Pri letalih je en problem - lahko padejo iz velike višine ne tla :D vzrokov za padec je pa preveč, da bi jih eliminiral.

WarpedGone ::

Jp, therefore ... tunnels:
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::

Čak malo, že naslednji mesec prve dostave. A ne bo nobene zamude, saj 6 mesecev ali saj leto dni, kot se je tukaj govorilo oz. pisalo? Kako pa to? Hmm hmm ... ok, kateri je zdaj v vrsti naslednji argument proti Tesli ... sem že pozabil.

Btw poleg šleparja bo predstavljena še ena stvar! Predvidevam, da bo SC3.

WarpedGone ::

Nisi edini ... SC3 zgleda kot nujni/naravni sopotnik šleparja.
Q: Supercharger V3? Now I'm curious. What power out are we talking about? 350 kW?
EM: A mere 350 kW ... what are you referring to, a children's toy?
Zbogom in hvala za vse ribe
««
408 / 1139
»»