» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
405 / 1141
»»

Magic1 ::

DarkSite je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Sej podobno bo pri Tesli 3. 500k ne bomo videli do vsaj 2022.


They reiterated that they are on target for the production 5,000 Model 3 sedans per week by the end of 2017 and 10,000 units per week “at some point” in 2018.


2017 - 5k/week
2018 - 10k/week (cirka 520 000)

Ravnokar poslušal neke Ameriške novice in te "pričakovane" proizvodnje številke naj bi bile proizvodnja vseh Teslinih vozil, ne samo 3. Musk se kar opravičuje zadne dni, ker se folk počuti zavedene glede vsega PR bullshita.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

"neke ameriške novice" ... sigurno bol držijo, kot izjava najbol odgovorne osebe. Kje ste se najdl in kje se skrivate, da vas ne ukradejo...


Folk je ful jezen drugač. Musk je še lani omenjal da bodo s proizvodnjo začel šele konec letošnjega leta, sedaj pa že kr julija. Čisti PR bulshit...
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

No potem pa mi ti daj link do uradne izjave Tesle ali Muska, da je ta proizvodnja mišljena za izključno model 3.
Magic

WarpedGone ::

WarpedGone je izjavil:

Včerajšnji 'conference call'.
Nekaj povzetkov je tu.
Slej ko prej bo kdo natipkal povedano.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Tesla founders Martin Eberhard and Marc Tarpenning talk EVs:
https://chargedevs.com/newswire/tesla-f...

WarpedGone ::

Kaj novega si se nauču?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Še pomnite tovariši?


10 let kasneje je že 100x več MS-ov in MX-ov na cesti kot je (bilo) roadsterjev.
Čez 10 let se bo zgodba ponovila.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Volkswagen CEO: "Anything Tesla Can Do, We Can Surpass"
https://www.autoevolution.com/news/volk...

pegasus ::

Samo želimo si, da bi bilo to res. Če pa bo, bomo pa še videli ...

WarpedGone ::



48:00 Dahn: "A lot of people ask me what are you doing with Tesla, have you any success ... and at this point, to tell you what we have been up to, I ask the video recording to be turned off"

then they jump to the Q&A

49: 35 Q: What is your lifetime goal of the battery?

Dahn: "As long as possible ... It's funny in the description of the project ... to get matching funds form the government, I wrote down double the lifetime of the cells used in the Tesla products ... we exceeded that in round one

At 56:28 Dahn gets a question if 100 dollar/kwh is achievable for Tesla, he get uncomfortable, his body language tells me he knows more than he wants to say and than strongly hints that yes it's doable. So encouraging news for us Tesla bulls.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Tole pa je zanimiva novica:D

Ministrstvo za infrastrukturo
"Na ministrstvu delamo na tem, da bo imel vodik še večjo podporo," je dejal državni sekretar Jure Leben na delavnici "Družbena sprejemljivost vodikovih tehnologij", ki sta jo organizirala Razvojni center za vodikove tehnologije in Zbornica elektronske in elektroindustrije Gospodarske zbornice Slovenije. Govorili so o vplivu vodikovih tehnologij pri shranjevanju energije ter o vplivu teh tehnologij na naše načrte razvoja energetike.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

Pizda ta vodik.

Ste me že prej prepričali v nasprotno, ampak ne vem zakaj ne odneham.
Can it be or can it not.

Best bet je se držati sintetičnega metanola/metana.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

Tole pa je zanimiva novica:D

Ministrstvo za infrastrukturo
"Na ministrstvu delamo na tem, da bo imel vodik še večjo podporo," je dejal državni sekretar Jure Leben na delavnici "Družbena sprejemljivost vodikovih tehnologij", ki sta jo organizirala Razvojni center za vodikove tehnologije in Zbornica elektronske in elektroindustrije Gospodarske zbornice Slovenije. Govorili so o vplivu vodikovih tehnologij pri shranjevanju energije ter o vplivu teh tehnologij na naše načrte razvoja energetike.

Meeeh PR izjava.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Vodik je neumnost, k jo je treba cimprej pozabit. Vse kar je plinastega je sranje. :)

specing ::

tako je

Truga ::

BigWhale je izjavil:

Vodik je neumnost, k jo je treba cimprej pozabit. Vse kar je plinastega je sranje. :)

Bedarija. Stisnjen vodik je najbolj energetsko gosta zadeva tudi ce nikoli ni blizu fuzije, in ob enem najbolj pogost element v vesolju.

Cimprej moramo razvit tech za izkoriscat zadevo, ker je to prakticno neskoncen vir energije za naslednjih nekaj 100 biljard let.

Vprasanje sicer, ce je primerno gorivo za v avto. S trenutno tehnologijo pac ne.

specing ::

Kje pa dobiš vodik? Na zemlji ga v prosti obliki ni

Okapi ::

Truga je izjavil:



Vprasanje sicer, ce je primerno gorivo za v avto. S trenutno tehnologijo pac ne.
Zanimivo. A to je potem fotomontaža?

Truga ::

To je shitshow ki zal ne pride do kolen baterijski tehnologiji.

specing je izjavil:

Kje pa dobiš vodik? Na zemlji ga v prosti obliki ni
Res je, imamo ga pa za 71% povrsja vezanega s kisikom. Zadevo razcepit na vodik in kisik pa je dokaj poceni.

energetik ::

Truga je izjavil:

Zadevo razcepit na vodik in kisik pa je dokaj poceni.

Magic1 ::

Seveda je poceni, njega daš na dinamo becikl, ki napaja napravo za ločevanje. V desetih urah bi že moral pal ml naredit praktično "zastonj":))
Kot ponavadi, zanemariš količine in je vse super.
Magic

J.McLane ::

Daimler gradi novo fabrko baterij za 500 milijonov EUR:
https://www.avto-magazin.si/novice/daim...

https://www.accumotive.de/en/home-2/

Koliko je to res primerljivo z velikostjo gigafactory ki jo gradi Tesla?

WarpedGone ::

Res primerljivo ne sploh.
Osnovna razlika: mercedes bo v tej fabriki sestavljal kupljene (korejske?, kitajske?) celice.
Ostanejo v 100% omejeni s proizvodnjo SK Inovations. Lastno proizvodnjo celic so par let nazaj ukinili, ker se jim ni kao splačala.

Daimler unveils its own new battery Gigafactory for electric vehicles

They didn't confirm the capacity of the plant, but it is expected to be in the gigawatt-hour range and it will employ over 1,000 workers.


Od oka bi reku, da je na nivoju ene dvajsetine trenutno planirane kapacitete GF1 (105 GWh celic, 150 GWh baterij letno).
Njihov dobavitelj celic SK Innovation is doubling its battery production for electric vehicles to 4GWh/year to support demand from Mercedes and others

Tudi ocena 1/20 zna bit preoptimistična...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

lynxslo5 ::

Električni avto bom kupil, ko bom baterijo napolnil v petih minutah, doseg baterije bo pa 700km.

hammock ::

lynxslo5 je izjavil:

Električni avto bom kupil, ko bom baterijo napolnil v petih minutah, doseg baterije bo pa 700km.

Znas se cakat ene 5-10 let!

Magic1 ::

hammock je izjavil:

lynxslo5 je izjavil:

Električni avto bom kupil, ko bom baterijo napolnil v petih minutah, doseg baterije bo pa 700km.

Znas se cakat ene 5-10 let!

Ahh, v 5-10 letih bo šla kemija v penzijo... Se moram pripravit na to.
Magic

specing ::

Električni avto bom kupil, ko [vstavi nek izgovor].

Sicer je pa polnjenje v 5 minutah mogoče z hlajenimi LTO celicami. Za 700km pa jih rabiš ~105 kWh?. Ampak če se napolne v petih minutah res rabiš tak domet z enim polnjenjem? Brezvezni izgovori.

vostok_1 ::

lynxslo5 je izjavil:

Električni avto bom kupil, ko bom baterijo napolnil v petih minutah, doseg baterije bo pa 700km.


Torej kr začni se pazit, ker boš moral ostati zdrav še vsaj 100 let ali več.

Praktičnih kablov od skoraj 1,5MW ni ravno veliko. Razen če se ne bo polnilo baterijo z več kilovolti, kar pomeni, da ne boš smel bit pretirano blizu ko se polni.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

hammock ::

Ce se peljes 700km vmes vsaj enkrat stojis za pol ure, zdravo pa je 2x. To pa je dovolj za napolnit baterijo.

Razen ce si eden tistih, ki se jim tako mudi v Hanover, da morajo pot prevoziti brez postanka. V tem primeru razmisli o letalu.

nejodagreat ::

Kdo bi si mislu, da se toliko ljudi tako pogosto vozi tako daleč, da naenkrat porabi cel tank goriva.

specing ::

Takih ljudi je pod 1%. Pa za njih so pri Tesli pogruntali zamenjalnice baterij.

Ampak hajterji tipa lynxslo5 bojo še naprej hajtal.

J.McLane ::

Koga briga kaj želi sosedov Janez, če kdo resnično hoče neko statistiko naj pač naredi anketo (če ta forum to omogoča). In če je nekih 10% zadovoljnih s 40 kWh za 30k EUR, potem bo vsa predvidena proizvodnja za naslednjih 5 let razprodana.

K0l1br1 ::

Jaz bi kaj za recimo za 20k + subvencija, z dosegom 300 km.

Gregor P ::

Sam bi rajši kaj hibridnega za vmes, medtem ko čakamo na "normalna" EV&Co :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

specing ::

Kaj pa doseg 150km z prostorom za agregat, ki ga lahko vzameš ven in uporabiš za kaj drugega? Pa baterijo v standardiziranih modulih.

Gregor P ::

Torej sam bi rad imel nekaj s čimer se čim manj ukvarjam. Ne potrebujem ravno MacGyver vozila :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Kdor se hoce dnevno vozit v Hannover na dizel, se bo pac vozil za 50 eurov na 100 km, pa se 30 km pred mestom bo sel na vlak ali v rentacar na elektriko. Res ni potreba da taksne genije posiljujemo z elektriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

specing je izjavil:

Električni avto bom kupil, ko [vstavi nek izgovor].
Električni avto bi kupil že 1992, ko mi je bilo kot mulcu kristalno jasno, da so vse te ropotuljice v kočijah broken by design. Zakaj moram potem 25 let kasneje še vedno gledat, poslušat in vohat te iste ropotuljice ... Ena sama frustracija.

Unknown_001 ::

Vidi se da ste zafrustrirani do groba in to tako zelo da morate še drugim najedat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

specing ::

@Gregor P raje vidim da je možnost tam, pa je nikoli ne uporabim, kot pa da je ni in jo enkrat rabim.

@pegasus indeed

BigWhale ::

Unknown_001 je izjavil:

Vidi se da ste zafrustrirani do groba in to tako zelo da morate še drugim najedat.


Fun je, ker so oboji zafrustrirani. :>

Eni zato, ker ni elektricnega avta z dosegom 2000km, ki se nafila v desetih sekundah, ker ONI pa ze ne bodo cakali 15 sekund, ker se jim ful mudi na Svedsko.
Drugi pa zato, ker eni ne vidijo blizajoce se revolucije in popolnega propada avtomobilske industrije, in tega, da je 45minut marsikomu prevec za 'tankanje goriva'.

specing ::

> ker eni ne vidijo blizajoce se revolucije in popolnega propada avtomobilske industrije

1) "revolucija" je hitra sprememba, prehod na elektriko bo bolj "evolucija"
2) to je še vedno avtomobilska industrija...

Podpiram predlog @J.McLane da se naredi anketa

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: specing ()

Gregor P ::

Levo -> "Predlagaj vprašanje" ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

specing ::

Podpiram, ne predlagam :D

Samo je pomoje eno vprašanje z radio knofom premalo za izluščiti kaj uporabnega.

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Vidi se da ste zafrustrirani do groba in to tako zelo da morate še drugim najedat.


Fun je, ker so oboji zafrustrirani. :>

Eni zato, ker ni elektricnega avta z dosegom 2000km, ki se nafila v desetih sekundah, ker ONI pa ze ne bodo cakali 15 sekund, ker se jim ful mudi na Svedsko.
Drugi pa zato, ker eni ne vidijo blizajoce se revolucije in popolnega propada avtomobilske industrije, in tega, da je 45minut marsikomu prevec za 'tankanje goriva'.


I think you have a point. A good one.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gregor P ::

Eni s(m)o torej lahko kar dvojno zafrustrirani:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

-valvoline- ::

In kak doug bomo se financiral e-podaljske bogatunov z proracunskih sredstev? Folk bi moral ze zdavnej tozit drzave da se to sploh dogaja. Ce si nekdo zeli EV si bo pac placal polno ceno z davkmi included, pa se svoj delez za prevozen km. Faking leeches.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Pravi nekdo, ki se vozi ceneje na plin samo zato, ker na plin drzava ni dala trosarin. Sej jaz se tudi.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Pravi nekdo, ki se vozi ceneje na plin samo zato, ker na plin drzava ni dala trosarin. Sej jaz se tudi.

jap, sam jaz se vedno prispevam vsaj 2e za 100km, z tisto ev subvencijo za bogatune lahk predelas vsaj 5 avtov na lpg. Za nakup mojga lanosa vrednega 1000e nobenga nisem prosil za denar, tudi za naslednjega ne bom, tudi v primeru ce bo ev.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Dokler koristis kaksno drzavno subvencijo nimas kej pizdit cez druge, ki so se znasli bolje kot ti in izkoristili kaksno drugo subvencijo v drugacni obliki. :> Nisi nobenga prosil za denar, ker ga nisi mogel, ce bi pa lahko, pa bi.

Zakaj pa prosis za denar pri gorivu? A to je pa kosher? :>
««
405 / 1141
»»