» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
404 / 1133
»»

mikhaair ::

Model 3 killer bo lahko prisel sele, ko bo trojka serijsko rojena, do takrat je lahko le abortirana. In Bolt bi po tej terminologiji bil mazač? Šarlatan? ;) :)

NikolormousB ::

January: 1162
February: 952
March: 978
April: 1292


Koliko Model 3 so prodali v tem času?

lufthammer ::

WarpedGone je izjavil:

Nov mesec, novih jurja prodanih Boltov...
.....
.....
Kako ste že označl Bolta? Tesla Model 3 Killer?
Še vsak Tesla killer se je izkazal za samomorilca z eno samo žrtvijo.

Frišna novica je še da bo Ampera-e zamudila za vsaj 4 mesece. Baje so krvi sedeži, pa SW, pa politika, pa ...


Samo pluvanje! Če se Tesli ustavi je to razumljivo, če imajo težave drugi, so pa šarlatani, nesposobneži, itd. To ti podira ves ugled, ki bi ga glede na poznavanje tematike lahko imel. Nesposoben normalne komunikacije izpadeš, kako bi rekel, en tak cepec...

Gregor P ::

Če bi že nujno razmišljal o EV, potem bi si rajši omislil kakšnega Hyundai Ioniq, ali kaj podobnega. To je vsaj "pravemu" avtomobilu podobno (pa še resno industrijo ima za seboj); čeprav bi bil (v tem primeru) najbrž nakup Hyundai Ioniq priključni hibrid bolj racionalen ... tako ... pa ...8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

To ti podira ves ugled, ki bi ga glede na poznavanje tematike lahko imel.

Nastavljam vam ogledalo, kolk vaše bajanje in blejanje drži vode.
Ko mi je treba kontrirat in me učit da nimam pojma, ste polni sami sebe.

Pol leta nazaj je blo tule ful optimizma in navdušenja na GMovimi načrti.
Js sm pa 'deževal na parado' da zna bit optimizem zgrešen ker GMu manjka osnovna kvalifikacija: želja.
LGju pa produkcijske kapacitete za kej resnega.
In ste me učili kako nimam pojma, kako bo to enostavno rešeno takoj ko se stvar začne prodajat. Al neki.

Nisem zasledil nobenih zapisov o kakšnih posebnih težavah z izdelavo Bolta, ki bi razložile to počasnot.
Tko da ostaja osnovna razlaga in lanska napoved - pomanjkanje želje.
Al pa me razvestlite, kje točno se zapleta da so štiri mesece kasneje še vedno samo okrog jurja mesečne produkcije.

Koliko Model 3 so prodali v tem času?

Q.E.D.
Nesposoben normalne komunikacije izpadeš, kako bi rekel, en tak cepec...
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Če kateremu od proizvajalec ICE vozil gre počasi prodaja BEV vozil je to le iz enega razloga!
Podobno je pri GM podobno je pri Nissanu. Samo greš v kakšno trgovino / prodajalno teh vozil in takoj vidiš stanje.

Ko ti v Avstriji prodajalec (uraden za Nissan) noče prodat Leafa z baterijo in ti celo ponuja rabljene...

WarpedGone ::

To je le en izmed razlogov, takšna averzija obstaja tudi znotraj firm. BMW recimo se gre take fore: BMW issues a sharp wake-up call to employees
"We're in the midst of an electric assault," the presenter intones as the Tesla chief's photo pops up. "This must be taken very seriously."


Takšni in podobni razlogi se na koncu sestavijo v tanker, ki gre s polno hitrostjo direkt proti obali. Sicer je od nje oddaljen še nekaj kilometrov, pa obala ni čist jasno definirana kje se začne in kakšne oblike je, še manj pa se posadka strinja da prihaja problem, kakšen je in kaj narest.

Rezultat je lahko le en sam, pokazal ga bo čas.
Zbogom in hvala za vse ribe

specing ::

@WarpedOne rezultat je res lahko en sam, mati Nemčija bo vstopila v igro in rešila padlega velikana VAG. Pa naj stane kar hoče, tudi prepoved uvoza/prodaje Teslinih izdelkov ali pa enormno podražitev električne energije in pocenitev dizla.

Če bi EU in od VAG odvisne države bile fer, potem bi VAG v EU dobil par sto miljardno kazen zaradi goljufanja in onesnaževanja in sploh ne bi več obstajal.

specing ::

Ampak je VAG "too big to fail" in bi to povzročilo ekonomsko krizo v evropi. Na koncu (oziroma je že sedaj) bo tako, kot je @s1m0n rekel. Evropski avtomoto velikani bodo trg preplavili z električnimi polizdelki: električne rikše tipa Twizy (na avto.net jih je OGROMNO!), C-Zero/iON/iMIEV jajčka in tu pa tam kakšen grd sedan. Vsem bo seveda skupen mesečni najem baterije v približni vrednosti bencina/dizla za isto število kilometrov.

Da bi pa ljudem pustili zvarit svoje 18650 packe in vgradit elektromotor namesto mobilne plinske komore bi pa tudi bilo nedopustno. So lepo ustvarili birokratsko nočno moro (najbrž z CTRL-C + CTRL-V nemške zakonodaje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: specing ()

J.McLane ::

Širjenje prodaje Bolta je napovedano nekje od septembra dalje, koliko bo to res bomo pa videli, nekega silnega optimizma morda res ni. Ampak na tej točki Model 3 ne moremo omenjat saj se sploh še ne prodaja.

Drugače pa Prius Prime (PHEV) in Volt aprila v US na vrhu lestvice, tako da kaže da hibridi dinozavrom gredo bolje od rok, pa tudi kupcev še ni zmanjkalo.

s1m0n ::

To bo doletelo popolnoma vsa električna vozila, ko bo tržni delež dovolj velik!
Plačeval boš uporabo cest, davek na polnjenje per kWh, ceno 1kWh in še kaj!

Razlike v stroških med BEV in ICE bodo z dneva v dan vedno manjše.

Kar se tiče Tesle a ni v EU delež nekje 0%? Katerega od ICE gigantov bo tole skrbelo? Nobenega! Ni se jim potrebno bat ne Tesle ne BEV. (vsaj za zdaj še ne).

Magic1 ::

Sej EV-ji so manj konkurenčni v Nemčiji že iz razloga, da imajo zelo drago elektriko. Zdaj morajo prisilit le še ostalo Evropo, da gre na obnovljive vire in bo klasika še dolgo v ogromni prednosti pred elektriko. Mnogo podjetij v Nemčiji ima kar svoj plinski generator, ker tako proizvajajo cenejšo elektriko, kot je iz omrežja... :|
Magic

J.McLane ::

EV se bodo cenili, vožnja (trošarina v neki obliki) se bo dražila, logično. Ampak da bi se razlika do ICE izničevala je pa utopično, saj se bodo davščine na smrduhe prav tako višale. Posledično ne boš šel na EV zato ker bo poceni, ampak zato ker bo klasičen pogon predrag.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

specing ::

Dokler EU avtomoto koncerni ne bodo imeli spodobne ponudbe električnih vozil se davščine na mobilne plinske komore ne bodo višale.

J.McLane ::

Kot EU misliš Nemčijo in Francijo? Nizozemska, Norveška in še kakšna druga država bo šla mimo teh okvirjev.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

To ti podira ves ugled, ki bi ga glede na poznavanje tematike lahko imel.

Nastavljam vam ogledalo, kolk vaše bajanje in blejanje drži vode.
Ko mi je treba kontrirat in me učit da nimam pojma, ste polni sami sebe.

Pol leta nazaj je blo tule ful optimizma in navdušenja na GMovimi načrti.


Nikomur ne nastavljas ogledala, ker nihce ni trdil, da bo Bolt 'tesla killer' ali karkoli podobnega. Zasnova in izvedba Bolta sta povsem ok in avto je v marsicem pred konkurenco. Zakaj jih tako malo naredijo oziroma prodajo, je pa druga zgodba.

In zakaj bi bilo narobe, ce so bili nekateri navduseni nad GM nacrti?

Invictus ::

J.McLane je izjavil:

Kot EU misliš Nemčijo in Francijo? Nizozemska, Norveška in še kakšna druga država bo šla mimo teh okvirjev.

Kot prvo, Norveška ni v EU. Že vedo zakaj.

Kot drugo, te države ravno nekupujejo blazno veliko avtomobilov. Hint, prebivastvo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

Invictus je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Kot EU misliš Nemčijo in Francijo? Nizozemska, Norveška in še kakšna druga država bo šla mimo teh okvirjev.

Kot prvo, Norveška ni v EU. Že vedo zakaj.

Kot drugo, te države ravno nekupujejo blazno veliko avtomobilov. Hint, prebivastvo...

"Njen gospodarski napredek deloma temelji na izkoriščanju priobalnih zalog nafte in plina."8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Pa dobr no, oprostite mi ker sem omenil Norveško.

WarpedGone ::

Nikomur ne nastavljas ogledala, ker nihce ni trdil, da bo Bolt 'tesla killer' ali karkoli podobnega.


You must be new here.

In zakaj bi bilo narobe, ce so bili nekateri navduseni nad GM nacrti?


Zakaj bi bilo narobe, če sem navdušen nad loto dobitkom naslednji teden?
Zbogom in hvala za vse ribe

specing ::

J.McLane je izjavil:

Kot EU misliš Nemčijo in Francijo? Nizozemska, Norveška in še kakšna druga država bo šla mimo teh okvirjev.


Vse države EU. Ali je mogoče katera sankcionirala VAG? Ne, ker so vse odvisne od teh koncernov.

Nikec3 ::

You must be new here.

@Warpy, citat prosim. Kdo je Bolta omenjal kot Tesla killerja? Jaz sem kaj takega zasledil samo pri kakih naslovih na Bloombergu, iz enega samega razloga. Ker je to pač clickbait.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

.@Warpy, citat prosim

Random zbir:
Tale je gratis
Tale je še od včeraj
Za kaj več bo treba najprej na novo izumit google. Obstoječi ni dorasel črevam ST-foruma...

Ker je to pač clickbait.

Kar pametnjakovičem ne prepreči obešanja na ta trnek.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

30 odstotna rast. Dodatna informacija: po nekaj letih rasti avtomobilskega trga v ZDA, bo letos "rast" negativna. Plugini torej rastejo 30 - 40 odstotkov medtem ko se celotni trg manjsa.

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

.@Warpy, citat prosim

Random zbir:
Tale je gratis
Tale je še od včeraj
Za kaj več bo treba najprej na novo izumit google. Obstoječi ni dorasel črevam ST-foruma...

Ker je to pač clickbait.

Kar pametnjakovičem ne prepreči obešanja na ta trnek.

V teh citatih ni nihče govoril o Boltu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

Mah, W1 živi v delno paralelni realnosti, ne preveč resno jemat, kar piše.
Ljudje s(m)o pisali, da je Bolt pokazatelj tega, da konkurenca ne spi, ter da bo pokazatelj, kako hitro se lahko prilagodijo trgu.
Bom spet napisal, kar sem že pred mnogo meseci.
Če bo GM/LG lahko v recimo roku leta dni sposoben povečati proizvodne kapacitete dovolj, da bodo "potešili zahteve trga", potem govorimo o tem, da se velikani lahko hitro odzovejo na Teslo.
Bomo videli, a ne?

NikolormousB ::

Zaenkrat je veliko vprašanje koliko GM sploh želi prodajati EV z dražjim razvojem in nižjimi maržami. Je pa očitno, da ni tak problem naredit spodobnega EVja kot bi radi pokazali tesla fanboyi.

Utk ::

Pri dobrih (no, dobrem) proizvajalcih EV so marže večje, in se jim jih splača prodati čim več.

DarkSite ::

Bolt profit ...

Now a GM executive admitted that they are not making money on the vehicle, but they say that they are making it a priority for the next generation of electric vehicles.

Magic1 ::

Utk je izjavil:

Pri dobrih (no, dobrem) proizvajalcih EV so marže večje, in se jim jih splača prodati čim več.

In kdo je to? Pa o kakšnih maržah je govora?
Magic

J.McLane ::

Tesla 25%, vsaj tako sem nekje prebral.

Konkurenčna prednost Tesle za njihov mass market model 3 bo očitno baterija, katero bodo lahko izdelovali ceneje kot konkurenca. AP v tem cenovnem rangu dvomim da bo bistveno pred konkurenco, druge lastnosti vozila tudi dvomim da bodo izstopale.

Truga ::

Bomo vidli kaj bo, jaz upam da jim kaj uspe, ampak pricakujem pa LEAF 2.0

Magic1 ::

Ne vem od kje vam 25%, kot sem jaz zasledil so komaj v plusu pri Tesli S. Mogoče pri polno opremljeni Tesli X?
Magic

WarpedGone ::

V 2017q1 je tesla imel "automotive gross margin" 27,4%. Ja, več kot četrino cene avtomobila je profit.
Piše tu
Q1 Automotive gross margin improved to 27.4% (GAAP) and 27.8% (non-GAAP)


GM na drugi strani Bolte sestavlja izključno zato, da mu država dovoli prodajat Corvette in poltovornjake, ki dosegajo po 15mpg in manj.
S tega vidika Bolt firmi v celoti prinaša profit, sam po sebi pa zgubo. To razloži, zakaj se ful trudijo da bi dvignili njegovo proizvodnjo... not.
Pozabte na 50k Boltov letno, nekje 15k max.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Sej podobno bo pri Tesli 3. 500k ne bomo videli do vsaj 2022.
Magic

Utk ::

Morda, ampak pri tesli razlog ne bo pomanjkanje interesa.

DarkSite ::

Magic1 je izjavil:

Sej podobno bo pri Tesli 3. 500k ne bomo videli do vsaj 2022.


They reiterated that they are on target for the production 5,000 Model 3 sedans per week by the end of 2017 and 10,000 units per week “at some point” in 2018.


2017 - 5k/week
2018 - 10k/week (cirka 520 000)
2019 - 10k/week (tle bodo imeli zimsko spanje)
2020 - 10k/week (tle bodo imeli zimsko spanje)
2021 - 10k/week (tle bodo imeli zimsko spanje)
2022 - 10k/week (tle bodo imeli zimsko spanje)

pegasus ::

Koliko je trenutno že naročenih? Če naročim zdaj, lahko pričakujem dobavo v 2020?

WarpedGone ::

2020 bo luč sveta ugledal Model Y, narejen na novi platformi - i.e. to ne bo samo druga šasija na platformi Modela 3.
Design intent je game-change, štartajo na eliminacijo ročnih postopkov i.e. komplet avto izdelan in sestavljen robotsko.

Koliko je trenutno že naročenih?

They are not telling.
Pri cifri 373k pred enim letom so nehal objavljat.
Grobo ceno lahko pošlogaš iz bančnega računa na katerem so rezervacije za S, X in 3: skupno 600M USD.

Če naročim zdaj, lahko pričakujem dobavo v 2020?

Ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Tole ...
2017 - 5k/week
2018 - 10k/week (cirka 520 000)
2019 - 10k/week (tle bodo imeli zimsko spanje)


... in tole ...
Grobo ceno lahko pošlogaš iz bančnega računa na katerem so rezervacije za S, X in 3: skupno 600M USD.

Če naročim zdaj, lahko pričakujem dobavo v 2020?

Ne.

Ne gre skupaj.
Če je prednaročenih 600k vozil, in je letna proizvodnja že v 2018 500k + verjetno bo vsaj 100k narejenih v 2017, potem mora dobava biti najkasneje 2019. Če bodo rabli za 600k vozil do 2020, potem so zgodbe o 500k M3 letno pravljice, vsaj do 2020.

WarpedGone ::

Kaj ne gre skupaj?
Cifra 600m zajema Model S, Model X in Model 3. Različni modeli, različna cifra predplačila. Več 'vpogleda' v konkretno cifro rezervacij ni.
Objavili so obseg naročil dobaviteljem letos - to da oceno zgornjega limita proizvodnje.

"So when we place parts orders with our suppliers, we've told them 1000 a week in July, 2000 a week in August, and 4000 a week in September. These are parts orders. Then the parts need to arrive, and they need to be turned into a car and the car needs to be delivered to customers."

1k x 4 julij
2k x 4 august
4k x 4 september
4k x 4 oktober
5k x 4 november
5k x 4 december
Skupaj: ~ 80k proizvodnje letos. Če se jim stvar zamakne za cel mesec, bo cifra 60k al pa 40k če se zamakne za 2 meseca.
Naslednje leto naj bi štartal s 5k/teden in enkrat tekom 2018 dosegli 10k/teden.
Tudi če bodo celo leto na 5k/teden bo to 250k sestavljenih vozil.
Če julija '18 preskočijo iz 5k na 10k tedensko, bo to 475k sestavljenih Model 3 v 2018.

Hkrati so/bodo ustavili povečevanje proizvodnje MS in MX. Obstoječa linija lahko sproducira ~100k letno, s tem bodo zaenkrat ostali zadovoljni.
Fokus rasti je 100% na M3, kjer je limit na nekaj milijonov letno. Če se mislite smejat in spakovat ... Letos bodo najavili od 2 do 4 nove GF po svetu, ki bodo začele proizovdnjo okrog 2020. Kdor se zadnji smeje ...
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

GF2 je že Buffalo, New York?

RedDrake ::

Ok, ti praviš, da če se naroči danes, da se dobi prej kot 2020. To se sliši bolj logično.
Razen, če si mnenja, da naročila danes pomeni dobavo po 2020, potem pa jasno trditve o 500k/letno nimajo smisla, če je rezervacij trenutno ~600k, se strinjaš?

kow ::

@pegasus

Tako so jo sedaj imenovali. Tovarno so sicer podedovali - njen nastanek nima nobene veze s Tesla Motors.

WarpedGone ::

Ok, ti praviš, da če se naroči danes, da se dobi prej kot 2020. To se sliši bolj logično.
Razen, če si mnenja, da naročila danes pomeni dobavo po 2020, potem pa jasno trditve o 500k/letno nimajo smisla, če je rezervacij trenutno ~600k, se strinjaš?

1 + 1 = 2

Dodaten frišen info je še, da se bojo potrudili, da vsi ki so že vplačal M3 v USA dobijo še polno subvencijo 7500 USD.
To pomeni, da se znajo dobave izven USA začet nekaj mesecev kasneje.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

2020 bo luč sveta ugledal Model Y, narejen na novi platformi - i.e. to ne bo samo druga šasija na platformi Modela 3.
Design intent je game-change, štartajo na eliminacijo ročnih postopkov i.e. komplet avto izdelan in sestavljen robotsko.


lnk pls?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Včerajšnji 'conference call'.
Nekaj povzetkov je tu.
Slej ko prej bo kdo natipkal povedano.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kow ::

««
404 / 1133
»»