» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
403 / 1139
»»

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Masovni leteči avti so...khm...idiotic. Ne samo da se znatno poveča nevarnost, učinek je...vprašljiv. Kar rabimo so popolnoma avtomatizirane ceste in gostejša naselitev.

Edina prednost letečih avtov bi bila za primere intervencij.


Leteči avtomobil je energijsko neučinkovita utopična bedarija.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Avto je stvar na cesti, tisto kar leti po zraku je letalo.
Sicer pa ...

Zbogom in hvala za vse ribe

mikhaair ::

Letalnik baje pravilno.

WarpedGone ::

Da.
Prepare to me amazed. Whait but why je uvedel pojem smrti zaradi stopne napredka. Število let potrebnih za smrt zaradi nesposobnosti dojemanja realnosti se vztrajno krajša. Koncept kot si ga zamišljate in komentirate kako je nevaren, predrag... Je že zastarel. Pozabte na šoferje oz pilote in strmoglavljenja...
Zbogom in hvala za vse ribe

BuDi79 ::

LPP ima v svoji floti električna vozila, o delovanju katerih je vse več nejasnosti. Že od poletja ima dvajset električnih golfov, ki so jih poimenovali eurbani. Poskusno so vozili na eni od prog mestnega prometa od septembra do novembra, nato pa so jih umaknili, prav tako niso začeli izvajati storitve prevoza na klic, ki so jo napovedovali.

Februarja so v LPP zapisali, da bodo eurbani začeli delovati takoj, ko se bo končalo testno obdobje, in da bi to lahko bilo spomladi. Pomlad je tu, v javnem podjetju pa so še vedno brez odgovora, kdaj bo storitev na voljo Ljubljančanom, ki jo prek subvencije tudi delno financirajo. V LPP znova pravijo, da bodo "o začetku storitve prevoz na klic javnost pravočasno obvestili". In kaj je pokazalo testiranje eurbanov? "Testiranja so pokazala, da se je v zimskem času domet vozil zmanjšal predvsem zaradi ogrevanja sistema in potniške kabine, prav tako se domet vozil zmanjša pri prevozu več potnikov in uporabe klimatske naprave" po več kot pol leta testiranja v imenu LPP odgovarja Tamara Deu Ošlak. Torej nič takega, kar ne bi bilo znano vsakomur.

Nikec3 ::

https://www.bloomberg.com/news/articles...

:)):))

Inside a bright auditorium at an abandoned airfield near Munich, rows of men and women gaze at images flashing by on a giant screen: a Mercedes sedan; Porsche and Jaguar SUVs; the face of Elon Musk. "We're in the midst of an electric assault," the presenter intones as the Tesla Inc. chief's photo pops up. "This must be taken very seriously."


Da moja firma to naredi, me naslednji dan več ne vidijo. Ne da ne bi bilo res, gre se za princip.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Hehehe, told you so ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Iz linka zgoraj
Since January, the carmaker has cycled 14,000 engineers, marketers, and factory managers--about 10 percent of its workforce--through day-long events to prepare them for a time when customers may order a robo-taxi by app instead of buying a car.
Se bodo še načakali, da pride ta dan.;) Očitno je vse udarila neka histerija in res mislijo, da "samo što nije".

Mimogrede, na oni prireditvi od Tesla včeraj je en model razlagal, da bo s samodejnimi avti na klic 90% manj prometa. Nekako po logiki, da je povprečen avto 10% izkoriščen. Ampak ta logika hudo šepa. Tudi ko bomo nekoč dočakali te čase, prometa na cestah ne bo (toliko) manj.

Ko avto ni v rabi, je nekje parkiran. Avti se po cestah ne vozijo kar tako, za hec, ampak ker hoče nekdo nekam priti. Če hoče milijon ljudi z avtom zjutraj priti v mesto, je vseeno, a gredo s svojim avtom, ali z robotskim. Število avtov se lahko zmanjša samo, če so ti bolje izkoriščeni, se pravi, da so v vsakem štirje, namesto enega, in če se prevozi enakomerno porazdelijo čez cel dan. Na drugi strani se z robotskimi avti število voženj celo poveča, ker se del časa avti vozijo prazni (da pridejo do strank).

Hiter čezpalčni račun pove, da bi se število avtov na cesti lahko zmanjšalo kvečemu za pol. Namesto millijona avtov, zjutraj na poti v mesto, bi jih bilo samo četrt milijona, če bi bili v vsakem res štirje potniki. Ampak na drugi strani bi teh četrt milijona avtov prevozilo 2x več kilometrov, ker bi v eno smer vozili prazni. Tako da prometa bi bilo samo pol manj.

Koliko je to sploh realno, je pa drugo vprašanje. Ljudje se svojim avtom ne bodo kar tako odpovedali, tudi če sedaj določeno število (samskih) mladih ljudi v mestih pravi, da svojega avta ne potrebujejo. Potem pa pridejo otroci, družinske obveznosti ... in sta hitro dva avta pri hiši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

pegasus ::

Okapi je izjavil:

Se bodo še načakali, da pride ta dan.;)
Glej današnje mulce, ki so zrasli gor s telefoni in tablicami... Niso sposobni se dovolj zbrati, da bi lahko vozili avto. Znajo pa naročit uber prek telefona ;) Tako da bi temu "čakanju" dal ene 10-15 let, toliko da ta generacija odraste in postane aktivna delovna sila. Dedki boste takrat seveda še vedno hvalili svoje nemške piksne ... ampak tako to pač je. Welcome to the on-road generation gap.

Okapi ::

Saj sploh ni stvar v tem, kdo bi to hotel uporabljati, ampak kdaj bo to dejansko mogoče. Kdaj me bo lahko moj avto zvečer peljal domov, medtem ko bom sam pod vplivom maliganov zadaj dremal? Verjetno bo večina tistih inženirjev pri BMWju, ki jih sedaj "strašijo" z robotskimi avti, do takrat že v penziji.>:D

Invictus ::

pegasus je izjavil:

Okapi je izjavil:

Se bodo še načakali, da pride ta dan.;)
Glej današnje mulce, ki so zrasli gor s telefoni in tablicami... Niso sposobni se dovolj zbrati, da bi lahko vozili avto. Znajo pa naročit uber prek telefona ;) Tako da bi temu "čakanju" dal ene 10-15 let, toliko da ta generacija odraste in postane aktivna delovna sila. Dedki boste takrat seveda še vedno hvalili svoje nemške piksne ... ampak tako to pač je. Welcome to the on-road generation gap.

Takoj, ko bodo ti mulci zaslužili nekaj denarja, bodo kupili lasten avto. Po možnosti nemškega ;).

Tisti, ki se bodo šli pa alternativo, bodo pa tako luzerji z neskončnimi startupi brez keša.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

Invictus je izjavil:

Takoj, ko bodo ti mulci zaslužili nekaj denarja, bodo kupili lasten avto. Po možnosti nemškega ;).
Right ... koliko mladine poznaš, ki sebe identificira s tem, kakšen wagen si želi? Moj vzorec je sicer majhen, a vsebuje natanko 0 takšnih oseb.

vostok_1 ::

Same here. Ne poznam veliko. Ampak vsi so bolj..."avto? meh, gremo raje na hipstersko večerjo v center"
Edini, ki so res še za avte so morda iz nižjih socialnih slojev, pa še to z morda bolj južnimi koreninami.
Avtomobil ni več to kar je bil, face it. Pa tud ta balkansko-slovenceljnata mentaliteta, da treba živet vsaj 5km od najbližjega soseda se mi zdi, da se načenja.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Same here. Ne poznam veliko. Ampak vsi so bolj..."avto? meh, gremo raje na hipstersko večerjo v center"
Edini, ki so res še za avte so morda iz nižjih socialnih slojev, pa še to z morda bolj južnimi koreninami.
Avtomobil ni več to kar je bil, face it. Pa tud ta balkansko-slovenceljnata mentaliteta, da treba živet vsaj 5km od najbližjega soseda se mi zdi, da se načenja.


Jaz jih poznam kar nekaj. Nekateri so celo kupili Model S od Tesle. :)

thramos ::

Okapi je izjavil:

Mimogrede, na oni prireditvi od Tesla včeraj je en model razlagal, da bo s samodejnimi avti na klic 90% manj prometa. Nekako po logiki, da je povprečen avto 10% izkoriščen. Ampak ta logika hudo šepa. Tudi ko bomo nekoč dočakali te čase, prometa na cestah ne bo (toliko) manj.

Ko avto ni v rabi, je nekje parkiran. Avti se po cestah ne vozijo kar tako, za hec, ampak ker hoče nekdo nekam priti. Če hoče milijon ljudi z avtom zjutraj priti v mesto, je vseeno, a gredo s svojim avtom, ali z robotskim. Število avtov se lahko zmanjša samo, če so ti bolje izkoriščeni, se pravi, da so v vsakem štirje, namesto enega, in če se prevozi enakomerno porazdelijo čez cel dan. Na drugi strani se z robotskimi avti število voženj celo poveča, ker se del časa avti vozijo prazni (da pridejo do strank).

Hiter čezpalčni račun pove, da bi se število avtov na cesti lahko zmanjšalo kvečemu za pol. Namesto millijona avtov, zjutraj na poti v mesto, bi jih bilo samo četrt milijona, če bi bili v vsakem res štirje potniki. Ampak na drugi strani bi teh četrt milijona avtov prevozilo 2x več kilometrov, ker bi v eno smer vozili prazni. Tako da prometa bi bilo samo pol manj.


http://www.theverge.com/2017/1/2/141472...

All 13,000 taxis in New York City could be replaced by a fleet of 3,000 ride-sharing cars if used exclusively for carpooling, according to research published today by MIT’s Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory (CSAIL).

Če je res tako za taksije, bi rekel, da je za osebna vozila razmerje še višje.

BigWhale ::

V Ljubljano se med 7 in 9 uro zjutraj pripelje okrog 100.000 avtomobilov iz razlicnih koncev Slovenije. Ce je povprecna pot na delovno mesto 20 minut, potem to pomeni, da v teoriji pridemo skozi s 33.000 avtomobili, ce so vse voznje enakomerno porazdeljene na 20 minut v teh dveh urah. Ce niso, potem rabimo vec avtomobilov.

frudi ::

Odvisno od tega, kako bi se tako deljeni avtomobili uporabljali, bi efekt lahko bil zmanjšanje prometnega kaosa (če bi si več ljudi hkrati delilo vožnjo), ali pa tudi poslabšanje (če bi se še naprej večina ljudi vozila pretežno samih vsak v svojem avtomobilu), kot opozarja Okapi.

Če vzamemo tvoj primer. V trenutnem stanju se zgrne 100k avtomobilov v Ljubljano med 7h in 9h uro, torej je to 100k opravljenih voženj. Če bi jih zamenjali s 33k deljenimi avtomobili, ki bi še vedno prevažali samo po eno osebo naenkrat, bi se ti najprej zgrnili iz vseh koncev v Ljubljano (33k voženj), nato ven iz Ljubljane po drug val ljudi (33k voženj v obratno smer), nato spet 33k voženj za pripeljati drug val ljudi v mesto, pa 33k voženj za vrnitev po tretji val ljudi in za konec še petič 33k voženj, da se ta zadnji val ljudi dostavi v službo. Skupno torej 167k voženj, namesto trenutnih 100k. Res, da so v deljenem modelu razdeljene v obe smeri, medtem ko so trenutno poti iz mesta med 7h in 9h precej manj obremenjene, kot poti v mesto, ampak težko si je predstavljat, da vse te dodatne vožnje ne bi še dodatno poslabšale prometnega kaosa.

Brez deljenja voženj, samo z deljenjem avtomobilov, se prometna situacija ne bo izboljšala.
Ampak deljenje voženj laufa že zdaj, za to niso potrebni električni ali samovozeči avti, že prevoz.org ali kaj podobnega je načeloma dovolj. Glavni preskok ni tehnološki, ampak je v psihi in glavah - biti sam v avtu, sploh v svojem avtu, v svojem lastnem prostoru, brez vsiljivcev (drugih ljudi), to je pač luksuz, ki mnogim ljudem pomeni veliko in se mu ne bodo zlahka odpovedali. Avtonomni deljeni avtomobili bodo izboljšali praktičnost deljenih voženj in odpravili nekatere trenutne probleme z organizacijo voženj, ampak še zdaleč ni jasno, da bo to prepričalo dovolj ljudi v deljenje, da bo neto učinek na koncu zmanjšanje prometa.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Okapi ::

Točno tako. Če si bodo ljudje delili avte, ne pa tudi voženj, bo avtov sicer manj, ampak samo na račun tega, da jih bo manj parkiranih. Samih voženj, se pravi avtov na cesti, bo pa več, ker bodo poleg vseh tistih voženj, ko se ljudje nekam vozijo, na cesti še prazni avti, na poti od ene do druge stranke.

Se pravi bo moralo biti določeno število deljenih voženj (večje od obstoječega števila) že samo zato, da na cestah ne bo še več prometa. Šele če bo deljenih voženj bistveno več, kot jih je sedaj, se bo število avtov na cesti zmanjšalo.

Naslednje vprašanje je, kako bodo samodejni avti vplivali na odločitev o lastništvu avta. Kot ugotavlja frudi, je to povezano tudi z udobjem. Ponoči iz gostilne se ne boš hotel peljati še s tremi pijanimi neznanci. Marsikdo ima cel kup robe stalno v prtljažniku. Če avto ni tvoj, bo ves čas treba nekaj prenašati okoli. Sploh to velja za družine z otroki.

Sedaj se nekaterim mladim v mestih zdi, da avta ne potrebujejo. Med drugim tudi zato, ker je lastništvo povezano z več neprijetnimi opravili - recimo iskanje parkirišča, pranje avta, vožnje na servis ... Poleg tega je treba imeti vozniški izpit. In ko zvečer popiješ tri pire, ga itak ne smeš vozit. Ampak s samodejnimi avti bodo praktično vse te neprijetnosti odpadle. Ostalo bo samo udobje, oziroma luksuz lastnega avta. In cena samodejnega avta, če Musk ne laže, ne bo praktično nič višja, se pravi si ga bo večina lahko privoščila. Zakaj si ga torej ne bi?

BigWhale ::

Ja, saj moj izracun ni bil misljen v stilu: 'ftw, to je ful dobr!' ampak bolj 'ej, dejte se mal razmislit'. :)

Car sharing in car pooling bi bil v bistvu obvezen. Na koncu bi te reci lahko resili z vecjimi avtomobili, ki bi redno vozili na dolocenih relacijah. Lahko bi imeli avto v katerega bi slo 100 ali pa 150 ljudi in bi si ta prevoz delili. Ce bi kdo kaj taksnega zgruntal bi blo ze kr fajn.

Okapi ::

:)) Avte za sto ljudi so že naredili. Rečemo jim avto-bus.

M-XXXX ::

To je una draga, počasna, neučinkovita stvar, do katere moraš it z avtom?

BigWhale ::

Okapi je izjavil:

:)) Avte za sto ljudi so že naredili. Rečemo jim avto-bus.


Sem drzal pesti, da bo vsaj en zgruntal tole. :>

WarpedGone ::

Mal splošne izobrazbe:

Also, when it comes to Cobalt, NCA uses around 125 grams per kWh.

That means a 60 kWh vehicle needs 7.5 kg. At 26 USD/lb, that's 430 USD (or 7 USD/kWh). Sure, that's a meaningful part of the cost of a vehicle, but it's not the factor that will make or break the BEV revolution. Cobalt prices need to go vertical for the cost of Cobalt to be an issue.

And with every price increase, more effort will be put into using less Cobalt. A number of chemistries don't use Cobalt, including LFP, LTO, Li-S, Li-Air. LFP is probably the most relevant right now - BYD is producing over 10 GWh per year, and a lot of this is going into cars and buses.

Edit: If Cobalt prices do go vertical, LG Chem is pretty screwed. NMC uses around 350 grams per kWh, or 21 kg for each GM Bolt. Lets say Cobalt prices quadruple, that means:

GM Bolt:
Cobalt cost goes from 1,200 USD to 4,800 USD
Cost of car goes from 37,500 USD to 41,100 USD

60 kWh Tesla Model 3:
Cobalt cost goes from 430 USD to 1,720 USD
Cost of car goes from 35,000 USD to 36,290 USD

How long before LG Chem is forced to go to NCA or LFP for vehicles?
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Točno tako. Če si bodo ljudje delili avte, ne pa tudi voženj, bo avtov sicer manj, ampak samo na račun tega, da jih bo manj parkiranih. Samih voženj, se pravi avtov na cesti, bo pa več, ker bodo poleg vseh tistih voženj, ko se ljudje nekam vozijo, na cesti še prazni avti, na poti od ene do druge stranke.

Koliko bo to potem energetsko bolj učinkovito kot sedaj, ko je avtomobilov sicer več, voženj pa manj?

Car sharing in car pooling bi bil v bistvu obvezen. Na koncu bi te reci lahko resili z vecjimi avtomobili, ki bi redno vozili na dolocenih relacijah. Lahko bi imeli avto v katerega bi slo 100 ali pa 150 ljudi in bi si ta prevoz delili. Ce bi kdo kaj taksnega zgruntal bi blo ze kr fajn.

Pri takih mega-avtomobilih, ki prevažajo preko 100 ljudi, je strošek voznika, ki odpade na potnika, že zanemarljiv. Zato ni potrebo čakati na avtonomnost, ampak bi to lahko napravili že danes, cena vožnje bi bila pa zelo ugodna.
Še več, zanje bi lahko postavili posebne "ceste" ali poti, ali pa pasove na obstoječih cestah, da se jim ne bi bilo treba gnesti z običajnimi avtomobili in bi lahko vozili hitro in učinkovito.

Vseeno pa si velja postaviti hipotetično vprašanje: če bi štiričlanska družina s takim mega-avtomobilom odpotovala iz Ljubljane v Koper in nazaj, ali bi bilo to še vedno ugodneje, kot če grejo z lastnim avtomobilom?

Unknown_001 ::

In na koncu bote prišli do tega kar trobim "eko manijakom" že lep čas
ELEKTIČNI avtomobil NE bo rešil problema. Edini pravi odgovor je manj se vozte. Razvoj kakovostnega javnega prometa je prava rešitev. Javni prevoz v Sloveniji je šala. Če je kdo kdaj bil v večjem mestu kot Berlin na primer je lahko videl da je najboljše uporabljati dobro razvit javni prevoz kot pa z avtom kolovratit po mestu.

Privat vtomobil je kul za ekstra vožnje ki so izven rutinskega "kuča poso poso kuča"
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

kow ::

1) v Sloveniji ni mesta velikosti Berlin.
2) javni prevoz je prepocasen, ni privatnosti, ni prostora za prtljago

Elektricni avto ne resuje vseh problemov -> resi pa problem kakovosti zraka v mestih (no, se vedno so kurisca pozimi). Je tudi potencialno cenejsi kot ICE avtomobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Nikec3 ::

Unknown_001 je izjavil:

In na koncu bote prišli do tega kar trobim "eko manijakom" že lep čas
ELEKTIČNI avtomobil NE bo rešil problema. Edini pravi odgovor je manj se vozte. Razvoj kakovostnega javnega prometa je prava rešitev. Javni prevoz v Sloveniji je šala. Če je kdo kdaj bil v večjem mestu kot Berlin na primer je lahko videl da je najboljše uporabljati dobro razvit javni prevoz kot pa z avtom kolovratit po mestu.

Privat vtomobil je kul za ekstra vožnje ki so izven rutinskega "kuča poso poso kuča"

Še en, ki ni glave niti pomolil iz Ljubljane? V Sloveniji imamo samo "eno mesto!". V njem živi dobrih 10% prebivalcev Slovenije. Vsi ostali nimajo možnosti po solidnem javnem prevozu, kaj takega je v Sloveniji tudi nemogoče pričakovati, ker imamo preprosto premala mesta.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hammock ::

Nikec3 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

In na koncu bote prišli do tega kar trobim "eko manijakom" že lep čas
ELEKTIČNI avtomobil NE bo rešil problema. Edini pravi odgovor je manj se vozte. Razvoj kakovostnega javnega prometa je prava rešitev. Javni prevoz v Sloveniji je šala. Če je kdo kdaj bil v večjem mestu kot Berlin na primer je lahko videl da je najboljše uporabljati dobro razvit javni prevoz kot pa z avtom kolovratit po mestu.

Privat vtomobil je kul za ekstra vožnje ki so izven rutinskega "kuča poso poso kuča"

Še en, ki ni glave niti pomolil iz Ljubljane? V Sloveniji imamo samo "eno mesto!". V njem živi dobrih 10% prebivalcev Slovenije. Vsi ostali nimajo možnosti po solidnem javnem prevozu, kaj takega je v Sloveniji tudi nemogoče pričakovati, ker imamo preprosto premala mesta.

Tako je. Ne sanjat o javnem prevozu v Sloveniji, individualni transport (avto, motor) je edina opcija za 90% ljudi. Elektricni avti + obvezni filtri za individualna kurisca na drva in ostala trda goriva, pa bomo vsi imeli cist zrak.

Mufasa ::

Ljubljano bi se dal spedinat z 6-9 in 15-18 z redundančnimi busi in ekskluzivnimi pasovi za buse (na zemeljski plin) na dvopasovnih cestah (dunajska, šmartinka, tržaška ..celovška ima deloma že) in na enopasovnih z širjenjem kolikor gre in tam uvedbo enosmernega sredinskega dvignjenega/spuščenega pasu za buse v/iz lj , zjutraj/popoldne . Primerov po svetu kuk češ..
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Grey ::

Unknown_001 je izjavil:

In na koncu bote prišli do tega kar trobim "eko manijakom" že lep čas
ELEKTIČNI avtomobil NE bo rešil problema. Edini pravi odgovor je manj se vozte. Razvoj kakovostnega javnega prometa je prava rešitev. Javni prevoz v Sloveniji je šala. Če je kdo kdaj bil v večjem mestu kot Berlin na primer je lahko videl da je najboljše uporabljati dobro razvit javni prevoz kot pa z avtom kolovratit po mestu.

Privat vtomobil je kul za ekstra vožnje ki so izven rutinskega "kuča poso poso kuča"

Ah ne ne. Samo infrastrukturo (avtoceste/hitre ceste) bi bilo potrebno tako graditi, da jo je možno razširiti naknadno po potrebi. Danes je težava to, ker so ceste grajene še iz časov, ko je bil avto luksuz. Na obrobju mest pa velike P+R parkirne hiše.

Utk ::

Glede na to kolk so ljudje ponoreli za SUVi, jih ocitno guzva ne moti, moti jih pa urbanizacija, kolk se ta res sploh dogaja. Ce ljudje hocejo v divjino, z avti, se bo ta trend slej ko prej obrnil.

Mufasa ::

Utk je izjavil:

Glede na to kolk so ljudje ponoreli za SUVi, jih ocitno guzva ne moti, moti jih pa urbanizacija, kolk se ta res sploh dogaja. Ce ljudje hocejo v divjino, z avti, se bo ta trend slej ko prej obrnil.


Predvsem enkrat ko imas otroke (mnozina) ugotovis da za 1000€ na mesec za najem 3 Sobnga stanovanja z atrijem dobis v divjini lastno bajto na kljuc. Dokler se bo delal otroke bojo tut avti in bolj ko je dostopna infrastruktura (bus,vlak) bolj je financno nedostopno za druzine ki se nocejo stiskat ko saredle in imet motoricno in zdravstveno disfunkcionalnih otrok v garsonjerah.

Al bomo pa uvazal divjake iz Afrike, your choice.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Alec999 ::

+1

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vostok_1 ::

Staro kot zemlja sama. Sam je tehnično precej meh.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gregor P ::

... še najbolj mi je všeč ta komnetar::P
... and if they're a lot of cats about, you're not going to get much charging done
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Bravo! Za propad elektricnih avtomobilov bodo krive macke.

*skoci s planeta na naslednjem ovinku*

Nikec3 ::

Ne vem kam naj to prilepim.

https://www.ted.com/talks/elon_musk_the...

Meni se zdi Hyperloop bolj verjeten od tega.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

s1m0n ::

Hyberpoop sploh ni izvedljiv vsaj ne od SF do LA.
Verjetno niti ni izvedljiv na par KM razdalje!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

VaeVictis ::

vostok_1 ::

Pozabte na hyperloop. Ta projekt je že v fundamentih majav.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

7982884e ::

VaeVictis je izjavil:

Forbes - Who Is The World's Leading EV Maker? It's Not Tesla

dost slabo (za nissan). sem mislil, da je vsaj enih par proizvajalcev pred teslo.

mikhaair ::

Mesajo skupaj Nissan in Renault....ok, to se, ampak tlacit zraven hibride in po moznosti se Twizzy-a....khm, khm.

NikolormousB ::

Renault Nissan je dejansko eno podjetje. V lasti imajo tudi Mitsubishi (med drugim), ki precej dobro prodaja Outlender PHEV.

WarpedGone ::

Every car sold in India will be powered by electricity by the year 2030, according to plans unveiled by the country's energy minister.

"We are going to introduce electric vehicles in a very big way," coal and mines minister Piyush Goyal said at the Confederation of Indian Industry Annual Session 2017 in New Delhi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Jaz sem vesel za take projekte, dokler jih naši politiki ne silijo nam.
Magic

hammock ::

Magic1 je izjavil:

Jaz sem vesel za take projekte, dokler jih naši politiki ne silijo nam.

Brez skrbi, pri nas* so nemski lobiji premocni, da bi se lahko zgodilo kaj taksnega.

*na EU nivoju, ne samo Slo.

vostok_1 ::

 Evropa

Evropa



Zadnja inovacija v evropi je bilo pognojevanje zemlje v času marije terezije.
Pomojem ni daleč ko bo EU odprla "Komisijo za spremembe".
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Nov mesec, novih jurja prodanih Boltov...
Morm priznat da se stvar prodaja kot vroče željice.
Tko vroče, da jih še prjet ne moreš da bi jih iz pekarne odnesu ...

January: 1162
February: 952
March: 978
April: 1292

ST inteligenzza, kakšna je pravilna razlaga teh številk?
Kako pašejo v idejo o več kot 50.000 izdelanih Boltov letno?
Aja seveda, treba je pogledat mesečno rast ki je kar 32%, in ignorirat da je komaj večja od prodaje v januarju.

Kako ste že označl Bolta? Tesla Model 3 Killer?
Še vsak Tesla killer se je izkazal za samomorilca z eno samo žrtvijo.

Frišna novica je še da bo Ampera-e zamudila za vsaj 4 mesece. Baje so krvi sedeži, pa SW, pa politika, pa ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Kako ste že označl Bolta? Tesla Model 3 Killer?

Citat prosim.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
403 / 1139
»»